Bron: Ajax.nlquote:Ajax wint arbitragezaak Trabelsi
Amsterdam, 4 juni 2004
De arbitragecommisie van de KNVB heeft Ajax in het gelijk gesteld in de zaak over de rechtsgeldigheid van de eenzijdige optie in het contract met Hatem Trabelsi. Gevolg van de uitspraak is dat het contract tussen Trabelsi en Ajax doorloopt tot en met 30 juni 2006.
Voorts is de door Trabelsi verzochte ontbinding van de arbeidsovereenkomst vanwege een “verstoorde arbeidsrelatie” door de arbitragecommissie afgewezen.
Ajax onthoudt zich van verder commentaar naar aanleiding van het arbitrale vonnis.
Bron : Voetbal International.nlquote:Ajax wint arbitrage tegen Trabelsi
4/6/2004 14:26
Hatem Trabelsi is door de arbitragecommissie van de KNVB in het ongelijk gesteld. Ontbinding van zijn contract was een van de strijdpunten.
Trabelsi had de burgerrechter gevraagd zich te buigen over de rechtsgeldigheid van de eenzijdige optie. Vooruitlopend op de uitspraak van de rechtbank had Ajax al een arbitragezaak aangespannen. De burgerrechter achtte zich niet bevoegd een uitspraak te doen en verwees Trabelsi naar de arbitragezaak, die Ajax al had aangevraagd.
Die zaak heeft Trabelsi nu verloren. De arbitragecommissie kwam tot een andere conclusie dan de rechtsback en stelde daarmee Ajax in het gelijk. Door de uitspraak ligt de Tunesiër nog tot en met 30 juni 2006 onder contract bij de Amsterdamse club. Ajax onthoudt zich van verder commentaar op het vonnis.
Hoe het verder gaat is onduidelijk. Ronald Koeman ziet geen toekomst meer voor Trabelsi bij Ajax. Dat concludeerde de Ajax-trainer nadat hij werd geconfronteerd met uitspraken die de Tunesische rechtsback deed in een interview met Voetbal International.
Bij deze dus een fantopicquote:Ja kan natuurlijk een apart Trabelsi topic maken (misschien doe ik dat later zelf wel als iemand anders dat niet doet), maar daar graag wat meer info over de speler in graag.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bij deze dus een fantopic
Ik zou er ook geen "fan-topic" van gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:55 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dit niet meer een moment om nog een fantopic over 'de brommer' te maken.
Beter was het geweest het andere topic over de uitspraak van vandaag open te houden, aangezien dat een uitspraak is die verstrekkende gevolgen kan hebben voor de concurrentie-positie van de nederlandse clubs. Weet iemand wat de mogelijkheden nog zijn mbt deze uitspraak? De rechter had Trabelsi aanvankelijk naar de KNVB verwezen omdat er een arbitrage-beding in diens contract stond, maar in hoeverre staat er nu nog een gang naar beroepsinstanties van de KNVB, nederlandse rechtbanken en hun grotere europese broertjes? Is dit de dag dat alle ellende aangericht door het Bosman-arrest teniet werd gedaan, of krijgt het allemaal nog een vervolg?
IIg zou ik als club nog wel even wachten met het zetten van dergelijke opties voor langere periodes, in afwachting van de verdere ontwikkelingen in deze zaak.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Hij zal iig nooit de nieuwe mister Ajax worden.
Heb je stukje toegevoegd in mijn deelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:02 schreef Doc het volgende:
Mijn OP in het te laat geopende topic
In het seizoen 2002-2003 een van de beste 5 Ajacieden van dat seizoen. Dit seizoen verschoppeling in de selectie. "De Brommer" (geboren 25/1/1977 in Tunesie) was voorheen als sympathiek bestempeld, maar heeft zich gek laten maken door z'n zaakwaarnemer. Wilde na dit seizoen transfervrij weg bij Ajax en spande een rechtzaak aan. De rechtzaak heeft-ie vandaag verloren bij de KNVB (nadat de rechter hem daarnaar verwezen had) en hij is officieel tot 2006 speler van Ajax. Naar alle verwachting echter wordt hij deze zoemer verkocht. Waarheen zal hij gaan en hoeveel zal hij Ajax opbrengen...
Zoals we Trabelsi niet meer zullen zien ...
[afbeelding]
Had ik zelf ook al gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Heb je stukje toegevoegd in mijn deel![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Had ik zelf ook al gedaan
Het was helemaal geen goede jongen, het was een goede speler.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Het was een goede jongen.
Ook een goede jongen hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 05:36 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het was helemaal geen goede jongen, het was een goede speler.
Mitch, ik kan wel janken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
De Vliegende Hollander had hij gelezen als de Liegende Hollander.
Ik kan me nog een interview herinneren waarin hij juist zelf zei dat Tunesie helemaal zo arm niet was ...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Maar hij liegt als hij met het Afrikanen zijn zielig verhaal komt, want Tunesië is niet zo arm.
Pfff, zaakwaarnemers...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:43 schreef zjroentje het volgende:
Daar is toch flink wat fout gegaan met Hatem.![]()
Hatem gaat weg voor rond de 10 miljoenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:55 schreef BMWM3 het volgende:
Hatem Trabelsi mag weg tussen de bedrag van ¤0 tot ¤8.000.000
Denk het niet Vom. De advocaat heeft dat gezegt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Hatem gaat weg voor rond de 10 miljoen![]()
Mjah, en daar doen we het dus niet voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:59 schreef Vom het volgende:
10 miljoen
Dat dacht ik dus effe niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:54 schreef O-DOG het volgende:
ben benieuwd of hij een mooi afscheid krijgt
Moet 'ie niet eens willen.quote:en of hij het wil natuurlijk
Jullie Ajacieden moeten maar eens inzien dat je niet voor iedere idioot de hoofdprijs kunt lopen vragenquote:Op zondag 6 juni 2004 06:32 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, en daar doen we het dus niet voor.
Hij loopt op slechts 70% nu. Ze gaan hem nu proberen op te lappen. Hopenlijk zal hij erin Müchen bij zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Nu maar hopen dat de brommer niet vastgelopen is.
Dat zal wel moeten ook idd, sommige competities zijn alweer begonnen. Geen geruchten ook niet ergens?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Voor overschrijving naar de hoofdklasse is hij helaas ook al te laat...
Ik denk dat hij toch snel ergens gaat opduiken nu.
Dat was een jaar of twee geleden toch ook al zo? Toen wilde alleen Arsenal 'm hebben...quote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
De vraag is: wil een echte topclub Trabelsi wel hebben?
Had ie beter in Amsterdam kunnen blijven...quote:Hatem Trabelsi in gesprek met Man City
7/8/2006 11:31
Nu de meeste competities in Europa op het punt van beginnen staan, begint de tijd te dringen voor Hatem Trabelsi. De Tunesiër zit sinds zijn vertrek bij Ajax zonder club en is in onderhandeling met Manchester City.
'We zijn in gesprek met Trabelsi's zaakwaarnemer', bevestigt manager Stuart Pearce op de website van Man City. 'Er is nog geen overeenstemming, maar ik ben hoopvol gestemd. Hij is duidelijk een speler van topkwaliteit en dus iemand in wie wij interesse hebben.'
Na vijf seizoenen in de Amsterdam Arena besloot Trabelsi zijn aflopende contract bij Ajax niet te verlengen. Hij speelde 99 wedstrijden en scoorde twee keer. Tijdens het afgelopen WK speelde de rechtsback mee in alle drie de groepsduels van Tunesië. Na afloop van het toernooi kondigde hij zijn afscheid van de nationale ploeg aan.
Bij City verdient ie 3x zoveel, en daar is het hem voornamelijk om te doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had ie beter in Amsterdam kunnen blijven...
Juist. Een Tunesische geldwolf is het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij City verdient ie 3x zoveel, en daar is het hem voornamelijk om te doen.
en qua thuisbasis gaat ie er ook op vooruitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef APK het volgende:
Het salaris zal wel een stukkie hoger liggen.
Ik zie geen dak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:
en qua thuisbasis gaat ie er ook op vooruit
[afbeelding]
Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.quote:
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.
nee, dat voetballers hun poten breken over kutgras is een positieve bijkomstigheidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.
wat zit jij nou uit je nek te lullenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
nee, dat voetballers hun poten breken over kutgras is een positieve bijkomstigheid![]()
1: het dak blijft sowieso open tenzij er reden toe is het dicht te doen, 2: geef eens een argumentquote:Naast dat, indoor zal best z'n voordelen hebben, maar hou het even uit het voetbal.
Zo moeilijk is het niet om die tyfus Arena te overtreffen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
en qua thuisbasis gaat ie er ook op vooruit
[afbeelding]
Ik heb het meer over een dak dat dicht is. Plus, stadions die een verschuifbaar dak hebben, daar loopt het bovenin nogal nauw samen. Vergelijk de ArenA bv eens met de Kuip. Zo'n open Kuip lijkt me veel gunstiger voor het gras.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:31 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
wat zit jij nou uit je nek te lulleneen dak dat dicht kan staat gelijk aan een slecht grasveld?
[..]
1: het dak blijft sowieso open tenzij er reden toe is het dicht te doen, 2: geef eens een argument
Hoger dan Man City kan hij ook niet aan, ik snap de big deal niet, al die grote clubs die zich gemeld hadden, en niet 1 die hem TRANSFERVRIJ gaat halen zegt genoeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:28 schreef snowfalcony het volgende:
iig gaat Trabelsi met MC natuurlijk voor het kampioenschap en zal ver willen komen in de europese competitie....
Met een optie voor 2 extra jaren he!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Oh ja, hij heeft voor één jaar getekend bij zijn droomclub.
Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:57 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Geen onverstandige keuze. Als moslim zijnde had Hatem het er natuurlijk moeilijk mee zich te moeten uitsloven voor joden.
Love, peace and unity.
Respect,
Douglas
Ach, kijk naar z'n afsluiting, z'n sig etc. Dit soort labiele mensen moet je niet al te serieus nemen joh...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:00 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.
Waarom moest Ajax dan een wedstrijd (tegen az??) aflasten omdat er teveel sneeuw op het dak lag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.
Ahum, Ajax-AZ toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.
Hahaha... antisemitisch, alsjeblieft zeg. Die pubers noemen zich 'joden', maar dat kan en zal nooit iets met antisemitisme te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:00 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.
Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?quote:
Ach hij speelt nu elke week europees voetbal...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
Ze spelen geen Champions League en (ik dacht) ook geen Uefa Cup. Als je je erop had verheugd om lekker te ballen tegen niet-Engelse clubs is dat wellicht een minpunt ja.
Dat laatste is dus het enige waar je je over verbaast?
Goeie post!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?
Meer geld? Ik denk dat die bij City ook al meer verdient dan hij kan uitgeven.
Meer uitstraling? City lijkt me een volksclub en een voetbalbolwerk, een club die nog echt een club is en geen merk zoals de meeste topclubs van tegenwoordig.
Een grotere sportieve uitdaging? Ze spelen in dezelfde competitie als United, Arsenal en Chelsea. In een mindere ploeg goed presteren is zelfs juist een grotere sportieve uitdaging.
Ze spelen geen Champions League en (ik dacht) ook geen Uefa Cup. Als je je erop had verheugd om lekker te ballen tegen niet-Engelse clubs is dat wellicht een minpunt ja.
Als je een groot talent bent uit Estland jaren verkondigt dat je voor Ajax of PSV wil spelen en je beland bij Roda JC.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?
Meer geld? Ik denk dat die bij City ook al meer verdient dan hij kan uitgeven.
Meer uitstraling? City lijkt me een volksclub en een voetbalbolwerk, een club die nog echt een club is en geen merk zoals de meeste topclubs van tegenwoordig.
Een grotere sportieve uitdaging? Ze spelen in dezelfde competitie als United, Arsenal en Chelsea. In een mindere ploeg goed presteren is zelfs juist een grotere sportieve uitdaging.
Ik ben niet labiel maar stabiel. Haha biostabil.Haha.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, kijk naar z'n afsluiting, z'n sig etc. Dit soort labiele mensen moet je niet al te serieus nemen joh...
behalve als er sneeuw op ligtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Valt mee toch? Hij is niet de natte droom van de trainer, terwijl hij daar toch wel de potentie voor heeft. Een club als Man City zou zich dolgelukkig moeten prijzen met een speler als Hatem (in vorm en goede conditie).quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Mooie woorden van Pearce over Hatem op de clubsite: http://www.mcfc.co.uk/default.sps?syndicatorguid=&rmasiteinstanceguid=&pagegid={439A001B-9F18-408E-BD8E-8466AB3C97FD}&bioid=92267&siteid=502
Op dit soort berichten zit ik dus te wachten. Cool!quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef Radegast het volgende:
Leek wel of ie rechtsbuiten stond vandaag bij City tegen Villa. Speelde uitstekend, met één assist.![]()
Rechtsback is beter bezet dan linksback...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Jammer dat hij niet wat langer bij Ajax is gebleven. Die Rechtsback positie is bij ons toch niet echt heel geweldig bezet.
had ik liever maxwell gehouden, maar idd Trabelsi is wel beter dan Ogaraguquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:53 schreef DeSiever het volgende:
Ogararu vind ik een geweldige speler inderdaad. Dat neemt niet weg dat Trabelsi heel goed bij Ajax past en het voor hemzelf en voor Ajax misschien het beste was als hij was gebleven.
hopelijk niet eigenlijk. Hij ging weg bij ajax omdat ie naar een andere competitie wilde waar hij zich kon ontwikkelen. Dan moet je niet naar een jaar terug komen naar NL en gaan spelen voor de concurrent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef DeSiever het volgende:
Ja, Maxwell is (/was) een pareltje.. hopelijk zien we hem na de winterstop terug bij PSV.
of is er een centraal Trabelsi-topic?quote:Beasley en Trabelsi weg bij Manchester City
15/5/2007 21:09
DaMarcus Beasley en Hatem Trabelsi moeten weg bij Manchester City. Zij hebben in hun eerste seizoen bij die club niet voldaan.
De Amerikaanse vleugelspits Beasley (foto) werd begin dit seizoen door PSV verhuurd aan de tweede club van Manchester. Hij maakte vier doelpunten, maar heeft niet voldoende gepresteerd om nog een jaar langer te blijven, meldt FA.com, de website van de Engelse voetbalbond. Het contract van Beasley bij PSV loopt nog een jaar door. De toekomst van de razendsnelle speler is nog onduidelijk.
De Tunesische verdediger Trabelsi begon het seizoen sterk bij City, maar viel vervolgens ver terug. Ook de voormalige Ajacied komt niet in aanmerking voor een langer verblijf bij het dit seizoen matig presterende Manchester City.
Dezequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef DeSiever het volgende:
[..]
of is er een centraal Trabelsi-topic?
Maak daar maar Real Madrid van.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef DrDentz het volgende:
ALs Koeman naar Barça gaat neemt hij Trabelsi mee weet je nog
grote kan nu ook wel weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef DeSiever het volgende:
Kan TT veranderd worden: het grote Hatem Trabelsi topic ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag PSV hem wel halen, dan kunnen ze Alcides terugsturen naar Chelsea/Benfica
Vraag het in VBL-Feedbackquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef DeSiever het volgende:
Kan TT veranderd worden: het grote Hatem Trabelsi topic ?
Zelfde gevoel heb ik een beetje, al had ik niet zoveel sympathie voor hem als voor Litmanen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Trabelsi.
Toch altijd stiekem van genoten, ondanks dat gore shirt dat ie aan had.
Heijtinga stand - inquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef DeSiever het volgende:
Geen contractverlenging bij Man City. Ajax zou hem moeten pakken. Heitinga is dan stand-in op 4.
hij kan wel naar PSV ofzo... Zit ook nog zo n ruggetuffer die hem wel mochtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
Hij kon een tijd geleden zelfs terecht bij Arsenal. Nu mag hij blij zijn als hij bij een club terecht komt met hetzelfde niveau als Ajax.
Ik kan vergevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij wilde toch zelf weg? Zie wat er van komt.
Mjah, Grootheidswaanzin net als Nigel de Jong en Pienaar... Enige die het nog redelijk doet is vd vaart, maar dat is ook een uitzonderlijk talent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Hij zei ik wil zelfs naar Londen lopen om een contract bij Arsenal te tekenen, maar had een maffe zaakwaarnemer die waarschijnlijk een belachelijk hoog salaris eiste.
ik ook en zeker Hatem...beter dan die Oguraruquote:
Nigel de Jong en Pienaar heb ik altijd maar overschatte spelers gevonden, terwijl Trabelsi op een gegeven moment tot de beste rechtsbacks van Europa behoorde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, Grootheidswaanzin net als Nigel de Jong en Pienaar... Enige die het nog redelijk doet is vd vaart, maar dat is ook een uitzonderlijk talent.
Zelfs Afrikaans speler van het jaar. Of was ie toen tweede. IIG een wereldtopper.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nigel de Jong en Pienaar heb ik altijd maar overschatte spelers gevonden, terwijl Trabelsi op een gegeven moment tot de beste rechtsbacks van Europa behoorde.
hij heeft die verkiezing in ieder geval nooit gewonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Afrikaans speler van het jaar. Of was ie toen tweede. IIG een wereldtopper.
Inderdaad, hij heeft bij Ajax een tijdlang fantastisch gespeeld, ook in de Champions League.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:48 schreef planethugo het volgende:
jammer van trabelsi, vond 'm een tijdje echte wereldtop. Gek dat ie het niet gered heeft bij City
Rennes dacht ik ook al aan, als opvolger van Melchiot. Verder is een Franstalig land ook wel eens fijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Ik zie hem wel in Frankrijk belanden. Bij Rennes of Lens ofzo.
Landzaat heeft vorig jaar 33 wedstrijden gespeeld voor Wigan waarvan 29 wedstrijden in de basis.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:08 schreef DeSiever het volgende:
Daarna heeft hij toch geen pepernoot meer geraakt.
Misschien vergelijkbaar met Landzaat die een fantastische goal maakt bij Sporting Clube de Portugal, overal heen kan.. niet weg mag, een zwak seizoen draait door de teleurstelling en dan bij Wigan Athletic bankzitter wordt.
Pijnlijk om te zien.
Dat was zijn eerste seizoen bij Wiganquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:18 schreef DeSiever het volgende:
Ik heb het over zijn eerste seizoen. Try again, smart ass.
Landzaat heeft vorig seizoen zijn eerste seizoen bij Wigan gespeeld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:21 schreef DeSiever het volgende:
Nee.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:21 schreef DeSiever het volgende:
Nee.
Het voelt alsof hij al langer weg is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Get your facts straight up, DeSiever.
Landzaat speelde 33 wedstrijden van de in totaal 38 wedstrijden in de Premier League, waarvan 29 in de basisopstelling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:32 schreef DeSiever het volgende:
En hoeveel wedstrijden speelde Wigan in dat seizoen?
Een Lindenbergh kwam bij AZ ook wel aan 30 wedstrijden op 55 totaal. Dat maakt hem nog wel een bankzitter.
Wat een volwassen reactiequote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef DeSiever het volgende:
Nou, het is je gelukt. Je hebt me betrapt op een fout. Ik feliciteer je daarmee. Nu nog een leven.
Ik verlaag me tot jouw niveau, anders krijg ik steeds reacties die ervan getuigen dat je de strekking van mijn post niet begrijpt.quote:
DiegoArmandoMaradona, en het is vast geen compliment om er mee vergeleken te wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef DeSiever het volgende:
Wie?
deze neger buigt ook voor niemand?quote:Op zondag 26 augustus 2007 04:04 schreef VinnieJones het volgende:
Hij is gewoon een luie negert .. 2e Winston Bogarde![]()
Zo laag is Le Mans ook weer niet, hoor. Maar wel flink wat treden lager dan Ajax en City natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:08 schreef BigFire het volgende:
Hatem wat ben jij ver afgezakt jongen![]()
Gekke Brusselaars, Trabelsi als reserve achter die Pool.quote:De vraag blijft of een international die eerder bij clubs als Ajax en Manchester City, waar hij vorig jaar geen nieuw contract kreeg, speelde, tevreden is met een rol als doublure van Wasilewski.
quote:Trabelsi vindt in Saudi-Arabië onderdak
Na vier maanden is een einde gekomen aan de zoektocht van Hatem Trabelsi. De Tunesiër heeft in Saudi-Arabië een nieuwe club gevonden.
De dertigjarige Trabelsi heeft zich verbonden aan Al-Hilal, dat vijfde staat in de Saudische competitie. Maar die positie is vertekenend, omdat de vice-kampioen van afgelopen seizoen achterloopt in het aantal wedstrijden.
Na zijn vertrek bij Manchester City probeerde Trabelsi onder andere een contract te verdienen bij Le Mans en Anderlecht. Beide clubs gingen niet in zee met de oud-Ajacied, die op 31 maart tegen Newcastle United voor het laatst binnen de lijnen kwam.
quote:Executieveiling spullen Trabelsi
Van een verslaggever
AMSTERDAM - Te koop: de inhoud van de prijzenkast en andere spullen van voormalig Ajaxverdediger Hatem Trabelsi.
Van de medaille van het kampioenschap van Nederland in het seizoen 2003/2004 tot badjassen en Adidasinlegzooltjes. De spullen worden zaterdag tijdens een executieverkoop bij opbod verkocht in het Venduhuis voor de rechtspraktijk Nederland, aan de Admiraal de Ruijterweg.
Een medewerker van het Venduhuis wil niet zeggen wie de schuld-eisers van Trabelsi zijn. ''Dat mag ik niet in verband met zijn privacy.''
Hatem Trabelsi (30) staat tegenwoordig onder contract bij het Saoedische Al Hilal. De voormalige Tunesische international kwam in 2001 van Club Sportif Sfaxien naar Ajax. Zijn debuut voor de Amsterdamse club maakte hij in de met 1-3 verloren Champions Leaguewedstrijd tegen Celtic op 8 augustus 2001.
In 2006 vertrok hij naar Manchester City. In Engeland miste de rechterflankverdediger door blessures het grootste deel van het vorige seizoen. In juli moest hij vertrekken bij Manchester City.
Trabelsi is vijftigvoudig international en debuteerde als international in 1998. Hij nam met Tunesië deel aan drie WK-eindrondes en won in 2004 de Afrika Cup.
Tijdens de executieverkoop zijn ook shirtjes te koop die Trabelsi op het veld ruilde met tegenstanders. Zo zijn er volgens het Venduhuis tricots met het opschrift Sagna (van voetbalclub Auxerre), Saidi (Feyenoord), T. Cohen (Maccabi Tel Aviv), Poborsky (Sparta Praag), Koné (PSV), Ze Roberto (AC Milan), Nedved (Juventus).
Voor de liefhebber zijn er verder trainingspakken van Ajax, een winterjas en een korte broek van het Tunesische elftal en het officiële Ajaxkostuum van het seizoen 2003/2004 te koop, het laatste inclusief twee overhemden en een kledinghoes van Oger .
© Het Parool, 12-11-2007, 11:48 uur
Hoe voetballers het zelf ook kunnen. Zij gaan met die lui in zee.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:30 schreef DeSiever het volgende:
En hoe oud is hij nu? Is hij al 30?
Hoe zaakwaarnemers een loopbaan kunnen verknallen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |