grote kan nu ook wel weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef DeSiever het volgende:
Kan TT veranderd worden: het grote Hatem Trabelsi topic ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag PSV hem wel halen, dan kunnen ze Alcides terugsturen naar Chelsea/Benfica
Vraag het in VBL-Feedbackquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef DeSiever het volgende:
Kan TT veranderd worden: het grote Hatem Trabelsi topic ?
Zelfde gevoel heb ik een beetje, al had ik niet zoveel sympathie voor hem als voor Litmanen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Trabelsi.
Toch altijd stiekem van genoten, ondanks dat gore shirt dat ie aan had.
Heijtinga stand - inquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef DeSiever het volgende:
Geen contractverlenging bij Man City. Ajax zou hem moeten pakken. Heitinga is dan stand-in op 4.
hij kan wel naar PSV ofzo... Zit ook nog zo n ruggetuffer die hem wel mochtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
Hij kon een tijd geleden zelfs terecht bij Arsenal. Nu mag hij blij zijn als hij bij een club terecht komt met hetzelfde niveau als Ajax.
Ik kan vergevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij wilde toch zelf weg? Zie wat er van komt.
Mjah, Grootheidswaanzin net als Nigel de Jong en Pienaar... Enige die het nog redelijk doet is vd vaart, maar dat is ook een uitzonderlijk talent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Hij zei ik wil zelfs naar Londen lopen om een contract bij Arsenal te tekenen, maar had een maffe zaakwaarnemer die waarschijnlijk een belachelijk hoog salaris eiste.
ik ook en zeker Hatem...beter dan die Oguraruquote:
Nigel de Jong en Pienaar heb ik altijd maar overschatte spelers gevonden, terwijl Trabelsi op een gegeven moment tot de beste rechtsbacks van Europa behoorde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, Grootheidswaanzin net als Nigel de Jong en Pienaar... Enige die het nog redelijk doet is vd vaart, maar dat is ook een uitzonderlijk talent.
Zelfs Afrikaans speler van het jaar. Of was ie toen tweede. IIG een wereldtopper.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nigel de Jong en Pienaar heb ik altijd maar overschatte spelers gevonden, terwijl Trabelsi op een gegeven moment tot de beste rechtsbacks van Europa behoorde.
hij heeft die verkiezing in ieder geval nooit gewonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Afrikaans speler van het jaar. Of was ie toen tweede. IIG een wereldtopper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |