abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40352069
Het blijft weer angstvallig stil inderdaad...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_40354981
rumour dat die naar newcastle gaat
pi_40357109
Voor overschrijving naar de hoofdklasse is hij helaas ook al te laat...

Ik denk dat hij toch snel ergens gaat opduiken nu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40357362

De vraag is: wil een echte topclub Trabelsi wel hebben?
pi_40357380
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Voor overschrijving naar de hoofdklasse is hij helaas ook al te laat...

Ik denk dat hij toch snel ergens gaat opduiken nu.
Dat zal wel moeten ook idd, sommige competities zijn alweer begonnen. Geen geruchten ook niet ergens?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40357414
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]

De vraag is: wil een echte topclub Trabelsi wel hebben?
Dat was een jaar of twee geleden toch ook al zo? Toen wilde alleen Arsenal 'm hebben...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_40357482
Zal me niks verbazen als hij straks opduikt in Qatar of zo.
pi_40357799
AC Milan en Arsenal werden nog altijd genoemd, net als PSG.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40568709
quote:
Hatem Trabelsi in gesprek met Man City

7/8/2006 11:31

Nu de meeste competities in Europa op het punt van beginnen staan, begint de tijd te dringen voor Hatem Trabelsi. De Tunesiër zit sinds zijn vertrek bij Ajax zonder club en is in onderhandeling met Manchester City.
'We zijn in gesprek met Trabelsi's zaakwaarnemer', bevestigt manager Stuart Pearce op de website van Man City. 'Er is nog geen overeenstemming, maar ik ben hoopvol gestemd. Hij is duidelijk een speler van topkwaliteit en dus iemand in wie wij interesse hebben.'

Na vijf seizoenen in de Amsterdam Arena besloot Trabelsi zijn aflopende contract bij Ajax niet te verlengen. Hij speelde 99 wedstrijden en scoorde twee keer. Tijdens het afgelopen WK speelde de rechtsback mee in alle drie de groepsduels van Tunesië. Na afloop van het toernooi kondigde hij zijn afscheid van de nationale ploeg aan.
Had ie beter in Amsterdam kunnen blijven...
pi_40568769
Zonde, Hatem heeft de kwaliteiten om bij een absolute topclub (niet volgens de Daan definitie) te spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40568841
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Had ie beter in Amsterdam kunnen blijven...
Bij City verdient ie 3x zoveel, en daar is het hem voornamelijk om te doen.
pi_40571408
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Bij City verdient ie 3x zoveel, en daar is het hem voornamelijk om te doen.
Juist. Een Tunesische geldwolf is het.
pi_40683953
Manchester City it is. Hij gaat zeer binnenkort z'n handtekening zetten.
pi_40685325
Man City idd. Staat op VI. Krijgt hij de topclub die hij zo graag wou
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 augustus 2006 @ 02:29:15 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_40700895
Na het nietige Ajax heeft ie eindelijk zijn gewenste droomtransfer bij een echte topclub.

Succes bij Manchester City Hatam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 augustus 2006 @ 02:30:49 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_40700915
Oh ja, hij heeft voor één jaar getekend bij zijn droomclub.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 02:38:33 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_40701011

Het salaris zal wel een stukkie hoger liggen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40701410
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef APK het volgende:

Het salaris zal wel een stukkie hoger liggen.
en qua thuisbasis gaat ie er ook op vooruit

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 03:24:10 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_40701431
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:

[afbeelding]
Ik zie geen dak.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40701662
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 03:24 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie geen dak.
Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.
pi_40701809
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 03:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_40701866
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.
nee, dat voetballers hun poten breken over kutgras is een positieve bijkomstigheid

Naast dat, indoor zal best z'n voordelen hebben, maar hou het even uit het voetbal.
pi_40701910
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 04:23 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

nee, dat voetballers hun poten breken over kutgras is een positieve bijkomstigheid
wat zit jij nou uit je nek te lullen een dak dat dicht kan staat gelijk aan een slecht grasveld?
quote:
Naast dat, indoor zal best z'n voordelen hebben, maar hou het even uit het voetbal.
1: het dak blijft sowieso open tenzij er reden toe is het dicht te doen, 2: geef eens een argument
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 04:32:29 #75
144646 Huizilopochtli
Achtung reisenden...
pi_40701913
Nou, veel plezier op de bank

of tribune.
Nos poma natamus
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 04:34:41 #76
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40701921
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zo moeilijk is het niet om die tyfus Arena te overtreffen.
pi_40701997
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 04:31 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

wat zit jij nou uit je nek te lullen een dak dat dicht kan staat gelijk aan een slecht grasveld?
[..]

1: het dak blijft sowieso open tenzij er reden toe is het dicht te doen, 2: geef eens een argument
Ik heb het meer over een dak dat dicht is. Plus, stadions die een verschuifbaar dak hebben, daar loopt het bovenin nogal nauw samen. Vergelijk de ArenA bv eens met de Kuip. Zo'n open Kuip lijkt me veel gunstiger voor het gras.

En praktisch gezien levert het ook weer niet zoveel voordeel op. Bij PSV worden er niet meer wedstrijden afgelast dan bij Ajax of Vitesse.
pi_40702568
iig gaat Trabelsi met MC natuurlijk voor het kampioenschap en zal ver willen komen in de europese competitie....
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_40702790
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 08:28 schreef snowfalcony het volgende:
iig gaat Trabelsi met MC natuurlijk voor het kampioenschap en zal ver willen komen in de europese competitie....
Hoger dan Man City kan hij ook niet aan, ik snap de big deal niet, al die grote clubs die zich gemeld hadden, en niet 1 die hem TRANSFERVRIJ gaat halen zegt genoeg.
Dat ie dat een salariseis heeft, dat staat er los van.
too much is not enough....
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:56:16 #80
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40702853
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Oh ja, hij heeft voor één jaar getekend bij zijn droomclub.

Met een optie voor 2 extra jaren he!
Ik had m eigelijk bij Juventus verwacht...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40702875
Geen onverstandige keuze. Als moslim zijnde had Hatem het er natuurlijk moeilijk mee zich te moeten uitsloven voor joden.
Love, peace and unity.
Respect,

Douglas
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_40702903
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 08:57 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Geen onverstandige keuze. Als moslim zijnde had Hatem het er natuurlijk moeilijk mee zich te moeten uitsloven voor joden.
Love, peace and unity.
Respect,

Douglas
Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.
too much is not enough....
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:02:04 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40702925
Wat een KUTclub voor zo'n speler zeg...... maar goed, de mazzel .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:04:33 #84
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_40702969
Manchester City Wat een domper voor 'm zeg na alle flirts met topclubs als Arsenal.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:12:01 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40703061
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:00 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.
Ach, kijk naar z'n afsluiting, z'n sig etc. Dit soort labiele mensen moet je niet al te serieus nemen joh...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40703383
quote:

[..]

Waarom moest Ajax dan een wedstrijd (tegen az??) aflasten omdat er teveel sneeuw op het dak lag?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40715082
quote:

[..]

Ahum, Ajax-AZ toch?
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:13:21 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_40725778
Ik verbaas me er nog over.

pi_40726271
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 03:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Inderdaad ja

Ontopic: Hatem Trabelsi naar Manchester city is gewoon een stap achteruit.
Oke je speelt in een sterkere competitie en je hebt een beter salaris, maar de CL kun je wel vergeten met zo`n club.
pi_40726619
Wat is er mis met City De enige club in Manchester

Ze hebben een leuke selectie bijelkaar gekocht deze zomer, zie ze wel meestrijden voor Europees komend seizoen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:43:18 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40726789
Leuke club voor hem, zie het probleem niet zo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40726992
Hij had het gewoon gezien bij Ajax. Is ook niet zo raar. Je speelt in een kleine competitie, de prijzen die je nationaal wint stellen daarom niet zoveel voor en op internationale prijzen heb je al helemaal weinig kans. Tel daarbij het feit op dat je er minder verdient dan in veel andere competities en een transfer naar Manchester City is zo gek niet eens meer.

-Grote competitie;
-Goed veel euries beuren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:54:49 #93
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_40727188
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:00 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Hahaha... antisemitisch, alsjeblieft zeg. Die pubers noemen zich 'joden', maar dat kan en zal nooit iets met antisemitisme te maken hebben.

Komisch: de Ajax-supporters 14 dagen geleden bij een oefenwedstrijd van een ploeg uit Israël in Nederland. Die Israëliërs lachten zich een ongeluk om dat stel onnozelen met vlaggen en 'joodse' leuzen.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:10:24 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40729812
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ahum, Ajax-AZ toch?
Oja, handig zo'n dak, vooral als het gesneeuwd heeft
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40730665
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er nog over.

Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?
Meer geld? Ik denk dat die bij City ook al meer verdient dan hij kan uitgeven.
Meer uitstraling? City lijkt me een volksclub en een voetbalbolwerk, een club die nog echt een club is en geen merk zoals de meeste topclubs van tegenwoordig.
Een grotere sportieve uitdaging? Ze spelen in dezelfde competitie als United, Arsenal en Chelsea. In een mindere ploeg goed presteren is zelfs juist een grotere sportieve uitdaging.

Ze spelen geen Champions League en (ik dacht) ook geen Uefa Cup. Als je je erop had verheugd om lekker te ballen tegen niet-Engelse clubs is dat wellicht een minpunt ja.
Dat laatste is dus het enige waar je je over verbaast?
pi_40732359
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Cruoninga het volgende:

Ze spelen geen Champions League en (ik dacht) ook geen Uefa Cup. Als je je erop had verheugd om lekker te ballen tegen niet-Engelse clubs is dat wellicht een minpunt ja.
Ach hij speelt nu elke week europees voetbal... Ik ben benieuwd wat er van komt. Of het wordt de(een) sensatie van de PL of het wordt helemaal niks door blessures en dergelijke.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40737678
quote:

[..]

Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?
Meer uitstraling? City lijkt me een volksclub en een voetbalbolwerk, een club die nog echt een club is en geen merk zoals de meeste topclubs van tegenwoordig.
Een grotere sportieve uitdaging? Ze spelen in dezelfde competitie als United, Arsenal en Chelsea. In een mindere ploeg goed presteren is zelfs juist een grotere sportieve uitdaging.

Goeie post!
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:36:16 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_40745051
quote:

[..]

Als je een groot talent bent uit Estland jaren verkondigt dat je voor Ajax of PSV wil spelen en je beland bij Roda JC.

pi_40759178
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, kijk naar z'n afsluiting, z'n sig etc. Dit soort labiele mensen moet je niet al te serieus nemen joh...
Ik ben niet labiel maar stabiel. Haha biostabil.Haha.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_40759213
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 03:24 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie geen dak.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 augustus 2006 @ 10:48:55 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40759373
Het schijnt dat-ie medisch nogal een risico was. Bij ManCity is er wsl een medische staf die daar minder naar kijkt ... (Foe)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_40760751
Veel succes Trabelsi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')