Dat zal wel moeten ook idd, sommige competities zijn alweer begonnen. Geen geruchten ook niet ergens?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Voor overschrijving naar de hoofdklasse is hij helaas ook al te laat...
Ik denk dat hij toch snel ergens gaat opduiken nu.
Dat was een jaar of twee geleden toch ook al zo? Toen wilde alleen Arsenal 'm hebben...quote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
De vraag is: wil een echte topclub Trabelsi wel hebben?
Had ie beter in Amsterdam kunnen blijven...quote:Hatem Trabelsi in gesprek met Man City
7/8/2006 11:31
Nu de meeste competities in Europa op het punt van beginnen staan, begint de tijd te dringen voor Hatem Trabelsi. De Tunesiër zit sinds zijn vertrek bij Ajax zonder club en is in onderhandeling met Manchester City.
'We zijn in gesprek met Trabelsi's zaakwaarnemer', bevestigt manager Stuart Pearce op de website van Man City. 'Er is nog geen overeenstemming, maar ik ben hoopvol gestemd. Hij is duidelijk een speler van topkwaliteit en dus iemand in wie wij interesse hebben.'
Na vijf seizoenen in de Amsterdam Arena besloot Trabelsi zijn aflopende contract bij Ajax niet te verlengen. Hij speelde 99 wedstrijden en scoorde twee keer. Tijdens het afgelopen WK speelde de rechtsback mee in alle drie de groepsduels van Tunesië. Na afloop van het toernooi kondigde hij zijn afscheid van de nationale ploeg aan.
Bij City verdient ie 3x zoveel, en daar is het hem voornamelijk om te doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had ie beter in Amsterdam kunnen blijven...
Juist. Een Tunesische geldwolf is het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij City verdient ie 3x zoveel, en daar is het hem voornamelijk om te doen.
en qua thuisbasis gaat ie er ook op vooruitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef APK het volgende:
Het salaris zal wel een stukkie hoger liggen.
Ik zie geen dak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:
en qua thuisbasis gaat ie er ook op vooruit
[afbeelding]
Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.quote:
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.
nee, dat voetballers hun poten breken over kutgras is een positieve bijkomstigheidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.
wat zit jij nou uit je nek te lullenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
nee, dat voetballers hun poten breken over kutgras is een positieve bijkomstigheid![]()
1: het dak blijft sowieso open tenzij er reden toe is het dicht te doen, 2: geef eens een argumentquote:Naast dat, indoor zal best z'n voordelen hebben, maar hou het even uit het voetbal.
Zo moeilijk is het niet om die tyfus Arena te overtreffen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
en qua thuisbasis gaat ie er ook op vooruit
[afbeelding]
Ik heb het meer over een dak dat dicht is. Plus, stadions die een verschuifbaar dak hebben, daar loopt het bovenin nogal nauw samen. Vergelijk de ArenA bv eens met de Kuip. Zo'n open Kuip lijkt me veel gunstiger voor het gras.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:31 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
wat zit jij nou uit je nek te lulleneen dak dat dicht kan staat gelijk aan een slecht grasveld?
[..]
1: het dak blijft sowieso open tenzij er reden toe is het dicht te doen, 2: geef eens een argument
Hoger dan Man City kan hij ook niet aan, ik snap de big deal niet, al die grote clubs die zich gemeld hadden, en niet 1 die hem TRANSFERVRIJ gaat halen zegt genoeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:28 schreef snowfalcony het volgende:
iig gaat Trabelsi met MC natuurlijk voor het kampioenschap en zal ver willen komen in de europese competitie....
Met een optie voor 2 extra jaren he!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Oh ja, hij heeft voor één jaar getekend bij zijn droomclub.
Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:57 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Geen onverstandige keuze. Als moslim zijnde had Hatem het er natuurlijk moeilijk mee zich te moeten uitsloven voor joden.
Love, peace and unity.
Respect,
Douglas
Ach, kijk naar z'n afsluiting, z'n sig etc. Dit soort labiele mensen moet je niet al te serieus nemen joh...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:00 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.
Waarom moest Ajax dan een wedstrijd (tegen az??) aflasten omdat er teveel sneeuw op het dak lag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.
Ahum, Ajax-AZ toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een dak op een voetbalstadion bouwen is dan ook het meest achterlijke dat ooit op voetbal-architectonisch gebied is uitgevonden.
Hahaha... antisemitisch, alsjeblieft zeg. Die pubers noemen zich 'joden', maar dat kan en zal nooit iets met antisemitisme te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:00 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Daarom wilde Boukhari ook zo graag blijven zeker... rot jij ff lekker op met dat antisemitistisch gelul.
Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?quote:
Ach hij speelt nu elke week europees voetbal...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
Ze spelen geen Champions League en (ik dacht) ook geen Uefa Cup. Als je je erop had verheugd om lekker te ballen tegen niet-Engelse clubs is dat wellicht een minpunt ja.
Dat laatste is dus het enige waar je je over verbaast?
Goeie post!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?
Meer geld? Ik denk dat die bij City ook al meer verdient dan hij kan uitgeven.
Meer uitstraling? City lijkt me een volksclub en een voetbalbolwerk, een club die nog echt een club is en geen merk zoals de meeste topclubs van tegenwoordig.
Een grotere sportieve uitdaging? Ze spelen in dezelfde competitie als United, Arsenal en Chelsea. In een mindere ploeg goed presteren is zelfs juist een grotere sportieve uitdaging.
Ze spelen geen Champions League en (ik dacht) ook geen Uefa Cup. Als je je erop had verheugd om lekker te ballen tegen niet-Engelse clubs is dat wellicht een minpunt ja.
Als je een groot talent bent uit Estland jaren verkondigt dat je voor Ajax of PSV wil spelen en je beland bij Roda JC.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat is nu precies het grote verschil met als die bijvoorbeeld naar stadsgenoot United was gegaan?
Meer geld? Ik denk dat die bij City ook al meer verdient dan hij kan uitgeven.
Meer uitstraling? City lijkt me een volksclub en een voetbalbolwerk, een club die nog echt een club is en geen merk zoals de meeste topclubs van tegenwoordig.
Een grotere sportieve uitdaging? Ze spelen in dezelfde competitie als United, Arsenal en Chelsea. In een mindere ploeg goed presteren is zelfs juist een grotere sportieve uitdaging.
Ik ben niet labiel maar stabiel. Haha biostabil.Haha.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, kijk naar z'n afsluiting, z'n sig etc. Dit soort labiele mensen moet je niet al te serieus nemen joh...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |