Bekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:17 schreef The_Langolier het volgende:
dubbel
quote:Aangezien ik het altjid een beetje sneu vindt, zo'n eigengemaakt verjaardagstopic doen we het gewoon zo, als je het er niet mee eens bent moet je het maar even laten weten. .
Ik wil deze ook wel weer dicht gooien hoor, maar eigengemaakte verjaardagstopics vind ik een beetje lulligquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:17 schreef The_Langolier het volgende:
dubbel
idd. helemaal waar. is ook zo enzo. ik was ff te snel enzo excuses e.d.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil deze ook wel weer dicht gooien hoor, maar eigengemaakte verjaardagstopics vind ik een beetje lullig.
Graag gedaan, gefelici dudequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:18 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Thnx Jogy
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
17 en dan al fundamentalist
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:21 schreef yvonne het volgende:
Bagger jogy
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ben je nu al oud genoeg om af te reizen naar een ver land om daar mee te strijden ind e Jihad?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef Conflict het volgende:
Gefeliciteerd
waarschijnlijk is ie daar nu te oud voor. Is vanuit marketingtechnisch oogpunt minder interessant.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ben je nu al oud genoeg om af te reizen naar een ver land om daar mee te strijden ind e Jihad?
zo moeilijk is m'n vraag topch niet lijkt mequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Iig oud genoeg om ook een keer over patries heen te gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
technisch gezien is dat kind van jou al oud genoeg om over patries heen te gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iig oud genoeg om ook een keer over patries heen te gaan.
waarom zou ik daarheen gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Heb jij uberhaupt wel eens biologie gehad?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
technisch gezien is dat kind van jou al oud genoeg om over patries heen te gaan
Thnx Beaker1quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:54 schreef Beaker1 het volgende:Gefeliciteerd
![]()
jehova's vieren ook geen verjaardag,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij moslims vieren geen verjaardag, dat weet Meki ook. Desondanks wens ik hem veel geluk hier op en aarde en in het hiernamaals, puur omdat het een wederzijdse broeder is
aah kom op Bansheeboyquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij moslims vieren geen verjaardag, dat weet Meki ook. Desondanks wens ik hem veel geluk hier op en aarde en in het hiernamaals, puur omdat het een wederzijdse broeder is
Kei lief!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Thnx
Heb een digitale camera gekregen van me ouders![]()
zie je , je bent gewoon een ongelovige vewesterde hond!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:59 schreef Meki het volgende:
[..]
aah kom op Bansheeboy
zelfs me ouders vieren hun verjaardagen
Meki toch, je weet toch dat ik de regels niet maak hoe jammer ik het ook vindquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:59 schreef Meki het volgende:
[..]
aah kom op Bansheeboy
Dat is geen argument, ik ken moslim-mensen wiens ouders alcohol nuttigen en sigaretten roken, dus ...quote:zelfs me ouders vieren hun verjaardagen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie je , je bent gewoon een ongelovige vewesterde hond!
Moge allah zijn ontevredenheid over jou uiten in het hiernamaals!
maar dan moet ie eerst trouwenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:05 schreef robh het volgende:
Meki, vent, een verjaardagswip is wat je verdient!
Meki, ff wat anders, is Meki je echte naam ? Of is het een afkorting ofzo ? EN je bent toch Marokkaans ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Hond![]()
Meki is een schuilnaam , me echte naam geef ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meki, ff wat anders, is Meki je echte naam ? Of is het een afkorting ofzo ? EN je bent toch Marokkaans ?
Alvast bedankt voor je antwoorden
ben jij trouwens goed in kransenpanna?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki is een schuilnaam , me echte naam geef ik niet
Marokkaans ja dat ben ik hoezo ?
en dat is ....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ben jij trouwens goed in kransenpanna?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat is je goed recht !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki is een schuilnaam , me echte naam geef ik niet
Ik ben ook Marokkaans, ik was gewoon geïnteresseerd, onze denkbeelden komen nl. erg overeen. Waarom schrijf je ook geen essay's ?quote:Marokkaans ja dat ben ik hoezo ?
De Islamitische Spelen, bedenk hier de sportenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat is ....
wat is essaysquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht !
[..]
Ik ben ook Marokkaans, ik was gewoon geïnteresseerd, onze denkbeelden komen nl. erg overeen. Waarom schrijf je ook geen essay's ?
Check: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
LOL @ MikeyMoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De Islamitische Spelen, bedenk hier de sporten
Dat zijn opstellen over wetenschappelijke onderzoeken aangaande bepaalde onderwerpen, check deze link maar: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef Meki het volgende:
[..]
wat is essays![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:12 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Meki
dus gewoon informatie over een onderwerpquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn opstellen over wetenschappelijke onderzoeken aangaande bepaalde onderwerpen, check deze link maar: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
Dan weet je het precies
Anders traumatiseer je ff een kind, ransbak.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
technisch gezien is dat kind van jou al oud genoeg om over patries heen te gaan
Ja, in principe wel, maar dan in opstelvorm met bronnen en argumentenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dus gewoon informatie over een onderwerp
dank je wel Dokter Dragglaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders traumatiseer je ff een kind, ransbak.
Gefeliciteerd Meki,.
en ben je nou bedreven in die sport of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Ha ha
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders traumatiseer je ff een kind, ransbak.
Gefeliciteerd Meki,.
aha dat over alcohol heb je goed gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in principe wel, maar dan in opstelvorm met bronnen en argumenten
dus op jouw feestje is het alleen maar sinas en cola?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
aha dat over alcohol heb je goed gedaan
alles staat erin
Wuhahahahahahahahquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en ben je nou bedreven in die sport of niet?
Aardig doen tegen Mekiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
en ben je nou bedreven in die sport of niet?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dus op jouw feestje is het alleen maar sinas en cola?
ik mag je nu al!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeeh
Taart , snoep , Coca cola . en andere drankjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:22 schreef robh het volgende:
[..]
Aardig doen tegen Meki
dat is de voornaamste reden dat ik geen islamitische vrienden hebquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeeh
Taart , snoep , Coca cola . en andere drankjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:19 schreef Beaker1 het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik dus gewoon een reden om ze wél te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef sir_dalord het volgende:
dat is de voornaamste reden dat ik geen islamitische vrienden heb
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:24 schreef robh het volgende:
[..]
Dat vind ik dus gewoon een reden om ze wél te hebben.
Je slaat 3 kratjes bier in en de volgende dat heb je er nog gewoon 2 over![]()
Hoezo dan nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
omdat feestjes waar drank is en mensen dronken zijn vaak heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo dan niet
MM, loop je mn sig een beetje te jatten!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat feestjes waar drank is en mensen dronken zijn vaak heel gezellig zijn
'quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo dan niet
Bij jou ook , wat had je daar geschrevenquote:---Edit: Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen---
jij lijkt me ook meer een schapen-neukerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
..
plus dat ik schapen slachten enzo niet heel erg smakelijk vind
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
MM, loop je mn sig een beetje te jatten!
nee, maar daar staan weer andere dingen tegenover...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij jou ook , wat had je daar geschreven
Moslims-jongeren maken bijna nooit ongeluk op de wegen omdat ze bijna geen alcohol drinken
nu overdrijf jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
'
kom zeg, als ik uit wordt genodigd op een verjaardag verwacht ik wel dat we met zijn allen een koud biertje gaan drinken om daarna, als de acohol naar onze hersenen is gestegen, we al lallend de wildste vertellen en al zingend de walhalla gaan bezoeken van elke bierdrinker: het cafe.
En niet dat we de hele avond met zijn allen mogen genieten van lauwe cola, starend naar het behang.
daarom niet..
plus dat ik schapen slachten enzo niet heel erg smakelijk vind
Thnx Jawiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:31 schreef JaWi het volgende:
Feli![]()
wat danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, maar daar staan weer andere dingen tegenover...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij lijkt me ook meer een schapen-neuker
nee dan gaan we te offtopic en dan wordt het weer zo'n felle discussie e.d.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
wat dan
Weet ik, en dat zeg ik zonder kapsones, ik heb er veel tijd in gestokenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
aha dat over alcohol heb je goed gedaan
alles staat erin
Jah zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:32 schreef robh het volgende:
Heb je nog wat leuke kadootjes gekregen Meki?
die krijgt ie pas volgend jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen 12 maagden?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen 12 maagden?
ik spendeer ook veel tijd op het toilet, maar hoeveel tijd ik er ook in steek: het blijft strontquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet ik, en dat zeg ik zonder kapsones, ik heb er veel tijd in gestoken
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet ik, en dat zeg ik zonder kapsones, ik heb er veel tijd in gestoken
kijk, op die verjaardag wil ik wel helpen de cadeaus uitpakken!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die krijgt ie pas volgend jaar
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kijk, op die verjaardag wil ik wel helpen de cadeaus uitpakken!
i promise youquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef engessa het volgende:
Ik wil Meki wel feliciteren maar dan moet hij beloven dat hij volgend jaar niet jarig word.
Ik zie de link niet tussen stont en mijn essay'squote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik spendeer ook veel tijd op het toilet, maar hoeveel tijd ik er ook in steek: het blijft stront
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen stont en mijn essay's
:[
Neen, hij komt op mij over als een slimme integere man, dat is iets wat jij en je klonen in de afgelopen 3 jaar nooit bij mij hebben kunnen bereiken, respect voor Mekiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef X-Ray het volgende:
Dat je ooit maar eens wat slimmer mag worden Meki, want je domheid is schrikbarend momenteel.
Moie plaatjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef Megumi het volgende:
Hail gaat met te ver. Dus daarom maar van harte gefeliciteerd.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, hij komt op mij over als een slimme integere man, dat is iets wat jij en je klonen in de afgelopen 3 jaar nooit bij mij hebben kunnen bereiken, respect voor Meki
Dank jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent de beste van Fok
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:09 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Dank je![]()
[offtopic]ben jij farzin maar dan met een andere nickname?[/offtopic]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef X-Ray het volgende:
Dat je ooit maar eens wat slimmer mag worden Meki, want je domheid is schrikbarend momenteel.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:05 schreef jackson het volgende:
Meki is een stuk stront
Grapjes maken is okequote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:12 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Meki is lievvvvvvv
Okequote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapjes maken is oke
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:05 schreef jackson het volgende:
Meki is een stuk stront
Neeej hehquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:00 schreef apophis4u het volgende:
Feli!
Das heel mooi!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
i promise you
Ow shit.. ik had er overheen gelezen dat dit zijn laatste verjaardag zou zijn.. Dus die bom voor om zijn middel heeft ie al gehad.. Waar en wanneer ga je jezelf opblazen?? Dan zorg ik dat ik eerst een stukje uit de buurt ben maar wel snel ter plekke kan zijn om de chaos te bekijken..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:42 schreef engessa het volgende:
[..]
Das heel mooi!
Bij deze dan ook gefelciteerd met je laatste verjaardag! Maak er wat van!
Hij heeft een eigen online shop die nu offline isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:51 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Ow shit.. ik had er overheen gelezen dat dit zijn laatste verjaardag zou zijn.. Dus die bom voor om zijn middel heeft ie al gehad..
Ik hoop toch echt niet in Nederlandquote:Waar en wanneer ga je jezelf opblazen?? Dan zorg ik dat ik eerst een stukje uit de buurt ben maar wel snel ter plekke kan zijn om de chaos te bekijken..
quote:Welkom op Meki Terroristen Pagina
Zoals u weet heeft Meki erg veel vijanden
hier komen de namen van domste en gestoorde varkens ( uuhm terroristen )
Hier komen ze
1. SynXteR ( )
2. Dora_van_Crizadak ( )
3. Rob30 ( )
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:51 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Ow shit.. ik had er overheen gelezen dat dit zijn laatste verjaardag zou zijn.. Dus die bom voor om zijn middel heeft ie al gehad.. Waar en wanneer ga je jezelf opblazen?? Dan zorg ik dat ik eerst een stukje uit de buurt ben maar wel snel ter plekke kan zijn om de chaos te bekijken..
slachten jullie die ook op verjaardagen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een idioot ben je toch
Een Varken is nog slimmer dan jou
neeh i.pv van Varken slachten wij jouquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
slachten jullie die ook op verjaardagen?
jullie islamieten moet toch altijd iets doden he...zit zeker in dat agressieve cultuurtje van julliequote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh i.pv van Varken slachten wij jou
jij moet zeker altijd iets onzinnigs zeggen - ga een rondje fietsen en praat tegen de boom mischien geeft hij je wel aandachtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jullie islamieten moet toch altijd iets doden he...zit zeker in dat agressieve cultuurtje van jullie
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
jij moet zeker altijd iets onzinnigs zeggen - ga een rondje fietsen en praat tegen de boom mischien geeft hij je wel aandacht
Hoe oud ben je eigenlijk 4 ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]ik kan wel zeggen, ga terug naar je land, maar dan wordt ik alleen maar geband...
ipv daarvan zeg:
een boom kan beter nederlands dan meki
maar ja, zelfs een varken kan beter nederlands dan meki
man, je kan geeneens rellen, zo is er ook geen bal aan zeg...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk 4 ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:46 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
man, je kan geeneens rellen, zo is er ook geen bal aan zeg...
![]()
nee gelukkig, ik zou er niet aan moeten denken, nooit alcohol drinken en trouwen mijn 13 jarig nichtjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Rellen waarom zou ik
ik ben jou niet
jij bent gestoordquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee gelukkig, ik zou er niet aan moeten denken, nooit alcohol drinken en trouwen mijn 13 jarig nichtje
ja, en ik heb al meer ruzie gehad met zowel allochten als autotochtonen groepen dan dat -edit- zicht heeft geschoren, dus je begrijpt me wel:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:51 schreef Meki het volgende:
22 jaar zelfs
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een idioot ben je toch
Een Varken is nog slimmer dan jou
Als ie zichzelf heeft opgeblazen.. Dan kan iedereen in die meki-mouse shop resten van hem kopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wanneer komt de Meki shop nou?
Jonge, jij bent ook echt wel een rasmongool, doe wat leuks met je leven en spring van een brug. Daar doe je heel wat mensen een plezier mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
binnenkortquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wanneer komt de Meki shop nou?
Ik vind jou maar een sukkel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:01 schreef Guidosaurus het volgende:
Ik vind Meki maar een sukkel
Doodverwensingquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:37 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Jonge, jij bent ook echt wel een rasmongool, doe wat leuks met je leven en spring van een brug. Daar doe je heel wat mensen een plezier mee.
Hij zegt toch niet dat ie dood moet vallen.. Misschien bedoelt ie dat ie eerst een matras beneden moet leggen en dan daar op springen (of evt. er naast)...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doodverwensing
Nee hoor, carrièreplanningquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doodverwensing
Jah zekerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:44 schreef Eightball het volgende:
Meki, laat je niet opnaaien.
Gaaf trouwens dat je een camera gekregen hebt; heb je hem al uitgeprobeerd?
Laat eens wat zien hier!
quote:meki je bent mijn en we gaan samen heel nederland kapot maken met zelf moord aanslagen.
maandag 7 juni eerste bom in amsterdam osdorpplein
(vertrouwde informatie)
nog meer en dat wil ik niet hier weergeven
Insgelijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een sukkel.![]()
Ik hoop niet van jezelf. Dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zeker
meer dan 10 foto s gemaakt
wat wil je hiermee bereiken ezelquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:31 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Ik hoop niet van jezelf. Dat zou zonde zijn.
Negeer dat knulletje gewoon Meki.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
wat wil je hiermee bereiken ezel
als je niks te zeggen heb blijf dan weg![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Negeer dat knulletje gewoon Meki.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Negeer dat knulletje gewoon Meki.
net goedquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik word echt gek van vele fokkers hier
elke dag moet ik veel berichten verwijderen van me Gastenboek
ik ben zelf vandaag bedreigd met een aanslag door een Fokker
en jij gaat nu heel hard oppassenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:00 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
net goed
Dichtquote:Op zondag 6 juni 2004 00:21 schreef nikky het volgende:
en dicht met die meuk
nog gefeliciteerd meki![]()
Thnx Nikkyquote:Op zondag 6 juni 2004 00:21 schreef nikky het volgende:
en dicht met die meuk
nog gefeliciteerd meki![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |