je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
yeah!
lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuzequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...
alhoewel dat klinkt best aardig![]()
en helpt het al ???
ow dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuze![]()
ik reageerde op je openingspost hier in deeltje 4.
het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ow dan begreep ik je verkeerd![]()
je kan heel goed met 4 plantjes en 400 watt (of tegenwoordig met minder energie slurpende tl verlichting) lekker het hele jaar doorkweken en goed roken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef Byte_Me het volgende:
ik zie vanavond mn spaanse sex-chica weer!!!!!
whoooot!
en heb net ff wietzaadjes besteld. toch maar weer een kweekje op het balkon starten.
ja idd na een trage start is het nu echt een topic met tempo haha wel gaaf dit gewoon lekker slap ouwehoeren ligt me welquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.
tja wiet begint standaard te worden hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
het gaat over neukende leeuwen en wiet weer vandaag?
ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja wiet begint standaard te worden hierenneuh tja die leeuwen zag ik nou eenmaal bezig zijn vandaag, dat kan ik jullie niet onthouden toch ????
![]()
![]()
![]()
vind alleen wel dat de leeuw zich moet schamen, want het vrouwtje leek er niet echt van te genieten![]()
ze gromde niet en ze bewoog nauwelijks...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.![]()
wiet gaat goed samen met seks, vandaar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
het gaat over neukende leeuwen en wiet weer vandaag?
arme ziel, maar bekijk het van de goeie kant nu heb je het recht om ontspannen te fokkuhhhquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef Lllaura het volgende:
Auwauwauwauwauw! Heb net iets te fanatiek gefitnesst...![]()
delen ???quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb een perenijsje!!!![]()
![]()
![]()
ja die ken ik allebei maar die beweegt niet toch ??? ff testenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef Lllaura het volgende:
Sorry, lik net m'n stokje af... Morgen weer één!![]()
Icon = * O * zonder spaties
En= - O -
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:45 schreef Lllaura het volgende:
Arme gewone man...![]()
Welterusten!
Ohhhhhhhh perenijsjes, ben helemaal verslaafd aan die dingen, er gaan hier vele pakken per jaar doorheenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb een perenijsje!!!![]()
![]()
![]()
foei je moet leren, volgende keer ga je over de kniequote:Op donderdag 3 juni 2004 15:27 schreef Lllaura het volgende:
* GewoneMan is op school...
tja... ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
welnee, iedereen is aan het werk
je bent wel te laat, ik zal je matsen met een waarschuwing....quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:00 schreef Aventura het volgende:
Hallo allemaal, ik houd me aan mijn belofte en kom me melden
blowenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef erodome het volgende:
Zo, het is WEEKEND, nou ja, voor mij dan![]()
Het zware werk zit er weer op, nu maar hopen dat jullie users aardig blijven voor elkaar zodat ik straks lekker van mijn weekend kan gaan genieten.
Wat voor plannen hebben jullie eigenlijk voor het weekend????
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:56 schreef GewoneMan het volgende:
Dagboek van een vrouw
Dinsdag 3 Juni 2004
Ik zag Roy maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden dus ik dacht dat het daar aan zou liggen..In het café was het zo druk dat ik op hem aandrong om ergens andersheen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken wat ik ook zei.Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen maar kwam daarna toch. Ik vroeg hem wat er aan de hand was maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie. Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen, ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.Hij zuchte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik twijfelenaan mezelf en dacht dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had ofzo.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild.
Dagboek van een man
Dinsdag 3 Juni 2004
Asjax verloren, toch geneukt!!!![]()
![]()
![]()
virus festival in eindhovenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef erodome het volgende:
Zo, het is WEEKEND, nou ja, voor mij dan![]()
Het zware werk zit er weer op, nu maar hopen dat jullie users aardig blijven voor elkaar zodat ik straks lekker van mijn weekend kan gaan genieten.
Wat voor plannen hebben jullie eigenlijk voor het weekend????
Je durft wel zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je bent wel te laat, ik zal je matsen met een waarschuwing....
maar de volgende keer (_*_)koek![]()
![]()
goed hequote:Op donderdag 3 juni 2004 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je durft wel zeg!![]()
Heel erg goed van je!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goed he![]()
heb je nog mazzel die van mij waren 5 x zo erg :') maar heb ze helaas weg moeten doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heel erg goed van je!ik ben moe...kan de hele week al slecht slapen, heb een katje als logé. Het is wel een boefje. Elke ochtend om 06:00 uur komt hij op mijn bed, loopt dan een paar rondjes om mijn hoofd heen en als ik dan niet reageer, dan word hij erg ongeduldig en bijt me zachtjes in mijn neus. Sla ik dan mijn deken over mijn hoofd, dan steekt meneer gewoon zijn pootje en snuit eronderdoor! Ik kom er dan niet meer onderuit en moet gaan voeren
![]()
Maar verder is het echt een schatje
Dat is idd een plus puntje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:46 schreef Castor het volgende:
Goooooooooooooooooooooooood morning! Bijna weekend
Nogalquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is idd een plus puntje.
ik zit in de ziektewet is al uitgebreidt besproken op aan het einde van deel 3...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:29 schreef Aventura het volgende:
Zo, jij bent lekker bezig! Maareh, heb je vakantie ofzo? Ik heb er ook wel zin in een haaltje, maar denk dat mijn baas het niet echt zou waarderen
heb m gezein vondd m niet superquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:09 schreef Stoja het volgende:
Hey misschien een ideetje voor vanavond voor de geile beren onder ons: Intimacy
![]()
vergeet je de geile berinnen niet???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:09 schreef Stoja het volgende:
Hey misschien een ideetje voor vanavond voor de geile beren onder ons: Intimacy
![]()
Nieuwe opdracht voor Aventura: alle eerdere slowchattopics doornemenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zit in de ziektewet is al uitgebreidt besproken op aan het einde van deel 3...
enne voor dat haaltje moet je even wachten tot vanavond (ga zo weg) dan paas ik um wel ffuh door
heb je nu (_*_)koek verdiend voor het ehhmmm niet in de gaten houden van de slowchat ??? ja hé ???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht voor Aventura: alle eerdere slowchattopics doornemen
ehhmmmquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:40 schreef Lllaura het volgende:
Jij met je billenkoek..!![]()
![]()
nope sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:41 schreef Lllaura het volgende:
Vink trouwens een goor woord, doet me aan aangekoekte korsten denken...![]()
Zo! Hopelijk ben je nu genezen!![]()
maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
als je het maar niet tegen mij gaat roepen![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
Hoiiiii!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef dafjedaf het volgende:
Hoi mensen, ben ik weer... Mn wifi ligt de laatste tijd in de puinpoeier, en ik leer veel voor tentamens... Maar vanavond heb ik vrij! Hallo iedereen!!
\quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef dafjedaf het volgende:
Hoi mensen, ben ik weer... Mn wifi ligt de laatste tijd in de puinpoeier, en ik leer veel voor tentamens... Maar vanavond heb ik vrij! Hallo iedereen!!
Trouwens, dát zou ík nou wel weer kunnen waarderen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
Hè..? Dat moet toch zo..?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:53 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Trouwens, dát zou ík nou wel weer kunnen waarderen...
[url]http://forum.fok.nl/topic/553483[/url
nee zoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:53 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hè..? Dat moet toch zo..?![]()
Tien goed...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:52 schreef GewoneMan het volgende:
wat ik nou in mn mailbox krijg![]()
http://www2.b3ta.com/man-milk-or-moo-milk/
kom maar op met jullie score ik had er 13 goed
ps. als het niet mag dan ehhmmm hoor ik het wel maar denk wel dat het mag dus ik post het ff![]()
ikkuh 13quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:56 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Tien goed...![]()
komt misschien omdat ik nie zo vaak met melluk speel...
eerst je score van de quiz hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:57 schreef Byte_Me het volgende:
jaaaaa ik doe mee
en dan een filmpje kijken
Moet eigenlijk ook leren. Maar ben veel te vaak aan 't werk, durf dan weer geen 'nee' te zeggen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ga dr ook eentje bouwenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:55 schreef GewoneMan het volgende:
mensjes ik ga zo een lekkere blow draaien wie doet er mee![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef Byte_Me het volgende:
13 goed...
Hoi trouwens! sorry, erg onbeleefd...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook leren. Maar ben veel te vaak aan 't werk, durf dan weer geen 'nee' te zeggen...![]()
what the hell is ww ??? ik heb jacky (ofzo)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ga dr ook eentje bouwenbinnenstebuiten is okee
sneeuwwitje is minder tho, volgende keer neem ik weer WW...
Ik heb in de trein geleerdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef Lllaura het volgende:
Moet eigenlijk ook leren.
ja bedachtr het me te laat paar jaartjes eruit geweest krijg je datquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:01 schreef Byte_Me het volgende:
ww = white widow
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb in de trein geleerdalles voor deze week af
Dat kan ik dus niet. Ga me dan aan alles lopen ergeren. Trouwens, hoef ook maar tien minuutjes met de trein..!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb in de trein geleerd![]()
neuh, asociale bui, msn niet aanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:03 schreef GewoneMan het volgende:ehmmm polypatch kapoet?
![]()
Ik heb 5 uur in het OV doorgebracht om vriendje te helpen met kleren maken voor zn hobby... Ik ben te lief, weet je...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:05 schreef Lllaura het volgende:
Dat kan ik dus niet. Ga me dan aan alles lopen ergeren. Trouwens, hoef ook maar tien minuutjes met de trein..!![]()
zeer goed mogelijk, maar hij zei alleen jacky?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:06 schreef Byte_Me het volgende:
jacky = jack herrer gok ik
dat meen je niet ???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur in het OV doorgebracht om vriendje te helpen met kleren maken voor zn hobby... Ik ben te lief, weet je...
Over irritatie in het OV: tijdens een trein kon ik ook niet leren, zaten twee tukkers naast me eerst aan elkaar AL hun beltonen te laten horen, en daarna ging ze de kruiswoordpuzzel in de spits doen. Zegt die ene tegen mij, jij ziet er wa slim uut, wat issut latijnse woord voor waaaatuh?
Ik zo: aqua.
Hij zo: A-K-W-A, oh dat past, dankje!
![]()
ja om 0.00 op ned 3quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eerst je score van de quiz haha
das ongeveer wat je betaald voor hele goede wiet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zeer goed mogelijk, maar hij zei alleen jacky?
ik zei best
24 euro 3 gram +pakje grote vloei en pakje tipjes. is dat duur?
Neuh, gram goeie wiet (like, WW oid) is 7 eurie, pakje tipjes of vloei meestal een euro... 1 euro fooiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef GewoneMan het volgende:
zeer goed mogelijk, maar hij zei alleen jacky?
ik zei best
24 euro 3 gram +pakje grote vloei en pakje tipjes. is dat duur?
Jawelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:09 schreef GewoneMan het volgende:
dat meen je niet ???![]()
ben ik iig niet echt afgezetquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Neuh, gram goeie wiet (like, WW oid) is 7 eurie, pakje tipjes of vloei meestal een euro... 1 euro fooi
zij ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ik zei nog, neej, aqua, zoals bij aquarium. Hij zo nee, dat [ast niet, is maar 4 hokjes.
Ik zo, neej, aqua, met Q-U-A.
Hij zo A-K-U-W-A, dat past niet, maar dankjewel.
Ik voelde me zo slim![]()
Ha ha! Vind tukkers altijd wel een leuk accentje hebben!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef dafjedaf het volgende:
gakke megooooln ossooooo doar in seeeelahnd, onniedahquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Lllaura het volgende:
Ha ha! Vind tukkers altijd wel een leuk accentje hebben!M'n oma kwam uit Nijverdal; die zei altijd achter elke zin: "Of nie dá?" of: "Of wè dá?"
Wees maar blij dat je niet in Zeeland woont! Ierzo wor je illemeale glad gak van ol dat Zeeuwse helulle!
Jie mot je bakkes ouwen! 'k Zal d'r 's op slean ajje nie uitkiekt!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
gakke megooooln ossooooo doar in seeeelahnd, onniedah
SOL IK OE DR EAN ANBAMSEN!?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:20 schreef Lllaura het volgende:
Jie mot je bakkes ouwen! 'k Zal d'r 's op slean ajje nie uitkiekt!![]()
ik vind dat woordje klaren zo gaaf (hoe je het precies uitspreekt weet ik niet meer)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
gakke megooooln ossooooo doar in seeeelahnd, onniedah
hmm dat lijkt wel een beetje op mijn streek taak maar dan net andersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:23 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
SOL IK OE DR EAN ANBAMSEN!?!
is bij ons de term...
Wablieieieieief..???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
motte gij ene slag op owe bakkes hebben
zeggen we hier in het zuiden des lands
Geen van mijn lieftallige nerds heeft enig idee, hij zegt namelijk dat ie verbinding heeft, hele goede zelfs, en ook IP toegekend en alles, maar ik kom niet in mn router of op internet. Ik heb m net direct met een kabeltje in de modem geprikt deed ie hetzelfde, dus ik ga maar s met mn provider bellen... Verklaart aan de andere kant nogsteeds niet waarom ik niet in mn router kom denk ik....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
@dafjedaf maare wat is/was er mis met je wifi dan ??? mischien is een firmaware update aan te raden ?
hmmm welk type router heb je?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Geen van mijn lieftallige nerds heeft enig idee, hij zegt namelijk dat ie verbinding heeft, hele goede zelfs, en ook IP toegekend en alles, maar ik kom niet in mn router of op internet. Ik heb m net direct met een kabeltje in de modem geprikt deed ie hetzelfde, dus ik ga maar s met mn provider bellen... Verklaart aan de andere kant nogsteeds niet waarom ik niet in mn router kom denk ik....
Ik geloof een linksys, ff geen zin twee trappen op en af te gaan om te kijken.... iig, hij heeft wifi en plek voor 4 gewone kabeltjes... Tis best een goeie, was ook best duur (70 euro)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:31 schreef GewoneMan het volgende:
hmmm welk type router heb je?
Nee niemand anders.... Mn laptop en mn pc alletwee niet. Soms doet ie het een paar uur zoals nu, en dan weer niet, lijkt me dus geen instelingeniets....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:33 schreef Byte_Me het volgende:
iemand anders komt er wel via wifi op?
dan moet het bijna wel aan je computer liggen
hmmm met zoweinig info kan ik weinig maar een firmware update KAN wonderen verrichtenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik geloof een linksys, ff geen zin twee trappen op en af te gaan om te kijken.... iig, hij heeft wifi en plek voor 4 gewone kabeltjes... Tis best een goeie, was ook best duur (70 euro)
dat zeggen de 5 andere nerds ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
vaag...
als je me meer info geeft kan ik je mischien helpenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
dat zeggen de 5 andere nerds ook
maar ik hou er niet van die helpdesks te bellen....
t spul is 2 maanden oud... heeft het nooit goed gedaan eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:37 schreef GewoneMan het volgende:
hmmm met zoweinig info kan ik weinig maar een firmware update KAN wonderen verrichten![]()
ik wil wel ff kijken welk merk t is... Maar als het met laptop direct in de modem hetzelfde resultaat geeft lijkt het mij niet aan mn router liggen maar aan mn modem. Correct?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:37 schreef GewoneMan het volgende:
als je me meer info geeft kan ik je mischien helpen![]()
hmmm mischien een keer via MSN bespreken dat is wat interactiever mogelijkerwijs kan ik je helpenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
t spul is 2 maanden oud... heeft het nooit goed gedaan eigenlijk...
sgoe, als ik s een keer niet aan de blow benquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:40 schreef GewoneMan het volgende:
hmmm mischien een keer via MSN bespreken dat is wat interactiever mogelijkerwijs kan ik je helpen![]()
nee niet perse er is zoiets als een lease adres en als die op je wifi router zit is de kans erg groot dat het niet werkt op een ander mac adres, als je dus je laptop eraan hangt (die heeft een ander mac adres) dan krijg je dus ook geen verbinding...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ik wil wel ff kijken welk merk t is... Maar als het met laptop direct in de modem hetzelfde resultaat geeft lijkt het mij niet aan mn router liggen maar aan mn modem. Correct?
lol, heb ook weer nieuwe iconsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
sgoe, als ik s een keer niet aan de blow ben
Sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik wens mezelf heel veel plezier.
je moet ze ook niet te lang in een vochtige plek leggenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Lllaura het volgende:
Gassie, m'n wasknijpers zijn beschimmeld..!
beter daar dan ergens andersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Lllaura het volgende:
Gassie, m'n wasknijpers zijn beschimmeld..!
gaat lekker met ons doodgeboren kindje copy. leuk dat ik je weer eens zie trouwensquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan!
Veel plezier.
Het W-woord is wel af?
Eerst had ik geen router, mn macadres van mn laptop is geregistreerd bij mn provider en zou moeten werken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef GewoneMan het volgende:
nee niet perse er is zoiets als een lease adres en als die op je wifi router zit is de kans erg groot dat het niet werkt op een ander mac adres, als je dus je laptop eraan hangt (die heeft een ander mac adres) dan krijg je dus ook geen verbinding...
en je hebt dat mac adres ook in de router gezet ? zitten er trouwens nog andere mensen op die verbinding?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Eerst had ik geen router, mn macadres van mn laptop is geregistreerd bij mn provider en zou moeten werken.
Tuurlijk staat dat adres er in, anders zou ie het nu toch niet doen....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
en je hebt dat mac adres ook in de router gezet ? zitten er trouwens nog andere mensen op die verbinding?
Neej dat is ook mijn idee... En soms doet ie het na een aantal keren uitzetten en weer aandoen wel... Op de campus heb ik nooit problemen (daar ook wifi).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:50 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat het gewoon aan je internet instellingen ligt, maar dat verklaart niet waarom hij het soms wel en soms niet doet.
nee als de instellingen verkeerd zijn dan werkt het nooit, dat is niet het geval dus het moet ergens anders aan liggen... maar welk mac adres staat er in het router dan ? die van je normale PC of van je laptop ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:50 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat het gewoon aan je internet instellingen ligt, maar dat verklaart niet waarom hij het soms wel en soms niet doet.
ik denk dat hij het leuk vind als je er al gewoon bent....neem jezelf dus mee. en misschien nog een leuke plant. het is fijn om op oude leeftijd iets te kunnen verzorgen dat er met de dag beter uit gaat zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:53 schreef Lllaura het volgende:
Ff vraagje: ga morgen naar de verjaardag van m'n opa, moet nog een cadeautje kopen. Probleem is alleen dat ik die vent helemaal niet ken! M'n vader heeft namelijk het contact met m'n opa verbroken toen ik een jaar of tien was En ik heb vorig jaar weer contact met 'm gezocht. Heb dus geen flauw idee wat ik voor die man moet kopen. Het enige dat ik weet is dattie elke middag een grapefruit eet en één keer in de week aan seniorenfitness doet... Iemand een ideetje..?
De goede man wordt 83, trouwens...
Mijne roken niet en drinken geen alcohol, en als ie zo gezond leeft....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:54 schreef Byte_Me het volgende:
opa's roken toch sigaren en drinken borreltjes?
hoeveel ideen heb je niet en wil je hebben, maak een leuke foto van zijn kleindochter en lijst het in...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:57 schreef Lllaura het volgende:
Opa rookt en drinkt niet...(Issie wel oud mee geworden, toepasselijk is Dafjedafs signuture..)
't Gaat inderdaad om 't idee, maar moet er wel één hebben..!
Gecondoleerd, dan maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
gaat lekker met ons doodgeboren kindje copy. leuk dat ik je weer eens zie trouwens
mzzlquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga ff american chopper kijken
prettig weekend allemaal!!!
Een geranium of een piepjonge vriendin, dus...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
. het is fijn om op oude leeftijd iets te kunnen verzorgen dat er met de dag beter uit gaat zien.
ik ben kapot en wil eigenlijk het liefst tegen iets liefs aanliggen en het polmpje delen. maar aangezien dat onmogelijk is neem ik nog een lurk van mijn weedje. en je hoeft niet iemand condoleren als het dood gewaande kindje ineens tot leven komt. dan feliciteer je toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gecondoleerd, dan maar.
en:
Wederom insgelijks.
Kutweer, geen zin in mensenmassa, PMS en dus lekker lammen met een rol Pringles Light ( slechts 493 calorien per 100 gram (!!!) fok en een polmpje.
Heb wel erge zin in chocolade, nu.
![]()
Jij nog snode stapplannen?
de grap van oude mensen is dat ze iets wat cliche aanvoelt juist heel erg fijn vinden. koop iets waar hij voor kan leven, dus een fruitboompje ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:01 schreef Lllaura het volgende:
Zat ook aan een mooie plant (evt. voor in de tuin te denken). Is misschien wel afgezaagd, maar denk wel dattie 't leuk zal vinden! Bedankt iig!
trustequote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:10 schreef Lllaura het volgende:
Nou hè!
Zweetbandjes is ook wel leuk, ja! Of een hele outfit, met een legging en een pet en zo!![]()
Koop denk ik een mooie plant voor 'm, in een mooie pot!
Mensjes, fijne avond nog, ik kruip lekker tegen m'n vriendje aan.Morgen weer werken! Heb een nieuwe baan in een kookmagazijn, met pannen, sjiek bestek, service, noem maar op. Weet alleen nog helemaal niks daar! Er komen zoveel technische achtergronden bij pannen en servive kijken, ongelooflijk! Voel me af en toe zo ontzettend stom! Moet ook alles vragen! Maja, leer 't vast nog wel 's!
Trusten!![]()
Trusten terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:10 schreef Lllaura het volgende:
Trusten!![]()
ik hef mijn glas kruidenthee omhoog en roep uit volle borst: "proost!". wow die diesel van mijn eigen plantagetje doet het goed zeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:09 schreef Copycat het volgende:
Doodgeboren, edoch succesvol gereanimeerd!
Congrats are due, indeed!
Deel je weedje niet, heb ik een allergische hooikoorts achtige reactie op.
Proost dan maar...
Jááááááááááááá!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de grap van oude mensen is dat ze iets wat cliche aanvoelt juist heel erg fijn vinden. koop iets waar hij voor kan leven, dus een fruitboompje ofzo.
yw en veel vergnugenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:15 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Jááááááááááááá!
Een sinaasappelboompje!!! Das leuk!
Dankjewel!
Trusten!![]()
Mmm, kruidenthee... lekker. (en uit een glas zoalshethoorttezijn) Zo ook maar even wat water opzetten. Kamille, groen of evening breeze, da's een dilemma...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hef mijn glas kruidenthee omhoog en roep uit volle borst: "proost!". wow die diesel van mijn eigen plantagetje doet het goed zeg.
Eveningbreeeeeeeze!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mmm, kruidenthee... lekker. (en uit een glas zoalshethoorttezijn) Zo ook maar even wat water opzetten. Kamille, groen of evening breeze, da's een dilemma...
Hou het bij polm van De Pink.
Kan nog geen cactus in leven houden, en helaas.. I kid you not.
kamille.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mmm, kruidenthee... lekker. (en uit een glas zoalshethoorttezijn) Zo ook maar even wat water opzetten. Kamille, groen of evening breeze, da's een dilemma...
Neig ik naar...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
kamille.
wil je wat libanon? die kan je zo tot een rolletje rollen en dan hoef je je nagels niet zwart te maken en heb je een verdomd constante hoeveelheid.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neig ik naar...
Eerst jointje rollen.
ja best vettig en zo zacht als verse klei. ik slurp de smaak van een theeei gevuld met brandnetel, zelf gezoet met honing. dus als je je kamille voor je hebt proost.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:29 schreef Copycat het volgende:
Oh, da's ook wel lekker. Van die vettige shit, toch?
Heb 'm af. Tea Time...
whaaaa de pink! nog een eindhovenaar! nou ja, eindhovenaresquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
gewone man. ik wil niet zeiken ofzo, dus doe ik het toch. ik weet niet of het goed is om in jouw situatie weer te gaan blowen na het een tijd niet gedaan te hebben. neem het voor lief en zie het niet als kritiek.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:40 schreef GewoneMan het volgende:
ben fucking stoned![]()
Thee is nog too hot to handle.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja best vettig en zo zacht als verse klei. ik slurp de smaak van een theeei gevuld met brandnetel, zelf gezoet met honing. dus als je je kamille voor je hebt proost.
lolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thee is nog too hot to handle.
Brandnetelthee uit een ei... je zit toevallig niet naakt... op geitenwollensokken na... ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
whaaaa de pink! nog een eindhovenaar! nou ja, eindhovenares
ik doe dat wel vaker hoor paar jaar niet blowen en dan weer een keer of een paar keer en dan weer niet.... ik blow waneer ik wil en stop waneer ik wil, soms valt het zwaar soms niet ach komt allemaal goed ben nu al stoned van een halve blow haha mooi goedkoop tochquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewone man. ik wil niet zeiken ofzo, dus doe ik het toch. ik weet niet of het goed is om in jouw situatie weer te gaan blowen na het een tijd niet gedaan te hebben. neem het voor lief en zie het niet als kritiek.
ja FD er zijn hier ook levens genieters en die doen wat ze willenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
Nee he, wordt er hier weer geblowd?
hey hey hey fuifje! alles goed?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
ja dat vraag ik me nu eigenlijk ook af als hij mn operatie bedoeld dan lijkt het me sterk narcose is vanaf 19 april tot nu geen gevaar lijkt mequote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef dafjedaf het volgende:
welke situatie?
mag dat ook al niet dan? dr stond toch zo'n stukje in de bijbel dat god alle zaaddragende planten hier heeft gemaakt zodat de mens ze kan gebruiken? volgens mij moet je em nog maar een keertje lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
dit moest trouwens: lolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mag dat ook al niet dan? dr stond toch zo'n stukje in de bijbel dat god alle zaaddragende planten hier heeft gemaakt zodat de mens ze kan gebruiken? volgens mij moet je em nog maar een keertje lezen.
Ik zal niet in jouw richting exhaleren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
Dacht dat het een abstracte geit was...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit moest trouwens: lolzijn...
Ja, ben een beetje druk op het moment, vandaar dat ik niet actief ben. Met jou ook alles goed? Heb je nog een stuk uit de Bijbel gelezen vandaag?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey hey hey fuifje! alles goed?
nee meer de situatie dat je nu arbeidsongeschikt bent en daarna ook geen positief uitzicht op een baan hebt. dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me nu eigenlijk ook af als hij mn operatie bedoeld dan lijkt het me sterk narcose is vanaf 19 april tot nu geen gevaar lijkt me![]()
Je moet wat als je niet kan neuken he fuif...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
heel toevallig ben ik de koran aan het herlezen momenteel. nieuw project zeg maar. ga je een keer met me uit? gaan we gezellig vrouwen versieren in amsterdam?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ben een beetje druk op het moment, vandaar dat ik niet actief ben. Met jou ook alles goed? Heb je nog een stuk uit de Bijbel gelezen vandaag?
of wílquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet kan neuken he fuif...
Dan is een jointje op zijn tijd toch een mooi medicijn... tegen zielepijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
daarna ook geen positief uitzicht op een baan hebt. dat bedoel ik.
ik meende toch al meerdere malen gelezen te hebben dat hij wel wil...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of wíl
kan. het kan je ook nog moedelozer en nog minder actief maken. als ik me niet goed voel blow ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is een jointje op zijn tijd toch een mooi medicijn... tegen zielepijn...
Ook de verboden vrucht van Adam en Eva was verboden, terwijl het een vrucht van God was. Zie dan dat alles één grote beproeving is: een beproeving om blowen te weerstaan, een beproeving om seksuele losbandigheid te weerstaan enzovoort. En zo zie je maar weer dat de mens niet in staat is tot dergelijke zaken en dat markeert de grens tussen de verguisden en de glorieuzen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mag dat ook al niet dan? dr stond toch zo'n stukje in de bijbel dat god alle zaaddragende planten hier heeft gemaakt zodat de mens ze kan gebruiken? volgens mij moet je em nog maar een keertje lezen.
soms doe je als man weleens stoer en dan zeg je dingen die je niet meent. misschien herken je het als vrouw ook wel?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik meende toch al meerdere malen gelezen te hebben dat hij wel wil...
Ik ga maar weer wat trainen denk ik. Het plein in Venlo ziet er weer heel druilerig uit. Motiveerd niet echt om op stap te gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kan idd ook. Maar ga er vanuit dat de gewone man zijn verantwoordelijkheden kent. En af en toe is onverantwoordelijk ook leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
kan. het kan je ook nog moedelozer en nog minder actief maken. als ik me niet goed voel blow ik niet.
dat vind ik persoonlijk juist een hele goede reden meer dan 9 maand bij huis zitten als je dat niet gewend bent is KUT geloof me! en het uitzicht dat het daarna nog ontzettend moeilijk wordt maakt me nog meer gemotiveerd om zelf voor wat leuk genot te zorgen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee meer de situatie dat je nu arbeidsongeschikt bent en daarna ook geen positief uitzicht op een baan hebt. dat bedoel ik.
Trainen... om twaalf uur 's nachts?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:58 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik ga maar weer wat trainen denk ik. Het plein in Venlo ziet er weer heel druilerig uit. Motiveerd niet echt om op stap te gaan.
ik zat ook maar, zoals ik al zei, te zeiken. ja kamille is lekker, zeker met hasj.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan idd ook. Maar ga er vanuit dat de gewone man zijn verantwoordelijkheden kent. En af en toe is onverantwoordelijk ook leuk.![]()
Ben blij met kamillekeuze.
lees hierbovenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk juist een hele goede reden meer dan 9 maand bij huis zitten als je dat niet gewend bent is KUT geloof me! en het uitzicht dat het daarna nog ontzettend moeilijk wordt maakt me nog meer gemotiveerd om zelf voor wat leuk genot te zorgen...
en nee ik ben en wordt niet verslaafd en blow niet omdat het moet ofzo maar omdat ik het wil no more no less
Wie zegt mij eigenlijk dat jij wel kunt neuken? Misschien heb jij gewoon een grote mond hier maar ben je in het echt een mietje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lijkt je dat wat?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel toevallig ben ik de koran aan het herlezen momenteel. nieuw project zeg maar. ga je een keer met me uit? gaan we gezellig vrouwen versieren in amsterdam?
Ik heb al dat wapentuig toch hier in m'n woonkamer liggen. Gewoon wat slagtechnieken, standaard verdedigingen en kata's oefenen. Opdrukken en buiksprieren lukt me hier ook wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trainen... om twaalf uur 's nachts?
Ik ga morgen... of overmorgen.
hey fuif ff serieus, zullen we binnekort eens goed gaan stappen. beginnen we overdag en gaan we gewoon de meisjes aanspreken die jij gewoonlijk wel wil spreken maar niet durft aan te spreken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie zegt mij eigenlijk dat jij wel kunt neuken? Misschien heb jij gewoon een grote mond hier maar ben je in het echt een mietje.
ken je aikido?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb al dat wapentuig toch hier in m'n woonkamer liggen. Gewoon wat slagtechnieken, standaard verdedigingen en kata's oefenen. Opdrukken en buiksprieren lukt me hier ook wel.
FF mezelf moe maken, weer wat Fok!en en ga zo maar door. Zo heb ik het hele hemelvaartweekend doorgebracht. Begon m'n techniek en uithoudingsvermogen eindelijk weer ergens op liggen.
Durf jij dat wel dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey fuif ff serieus, zullen we binnekort eens goed gaan stappen. beginnen we overdag en gaan we gewoon de meisjes aanspreken die jij gewoonlijk wel wil spreken maar niet durft aan te spreken.
lol. is this a yes?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Durf jij dat wel dan?
Dat is het broertje van Wei Wei, toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je aikido?
grappig. nu ff serieusquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het broertje van Wei Wei, toch?Sorry...
meneer zoalshetis wacht ook nog steeds op antwoord...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:07 schreef dafjedaf het volgende:
Fuifduif, ik vroeg je wat.
Lees een beter, ik heb al antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:07 schreef dafjedaf het volgende:
Fuifduif, ik vroeg je wat.
Ik heb 2e kyu aikido en hoop binnenkort m'n groene band voor kobudo te halen. voor de rest maak je lekker veel totesteron aan als je traind en dat mag wel als je de gehele week heb zitten nerden op je werk. Morgen weer het beschaafde beest uithangen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
ken je aikido?
Ik durf niet, hoe zie je zoiets dan voor je ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. is this a yes?
Nietes, ik vroeg wat over geloof.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Lees een beter, ik heb al antwoord gegeven.
Heavy duty stuff...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb al dat wapentuig toch hier in m'n woonkamer liggen. Gewoon wat slagtechnieken, standaard verdedigingen en kata's oefenen. Opdrukken en buiksprieren lukt me hier ook wel.
/waagt een gokje op deze vraagquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik durf niet, hoe zie je zoiets dan voor je ?
Met z'n 2en gaan stappen en de ander een rotschop onder z'n kont geven om wat te ondernemen werkt meestal wel aardig.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
hey fuif ff serieus, zullen we binnekort eens goed gaan stappen. beginnen we overdag en gaan we gewoon de meisjes aanspreken die jij gewoonlijk wel wil spreken maar niet durft aan te spreken.
het lijkt me heel erg fijn om te doen. aikido that is. ik ga het trouwens niet doen voor de testosteronquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
Afgelopen pinksterkamp van de scouting heb ik nog een workshop aikido georganiseerd. Fijn m'n leraar uitgenodigd die me voor 20 man 100 keer tegen de mat aan kan laten kwakken of er door kan duwen.
les 1) "niks van te voren voor je zien, dat werkt demotiverend"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik durf niet, hoe zie je zoiets dan voor je ?
Oke, deze vragen bedoel je.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:58 schreef dafjedaf het volgende:
A. Fuifduif, geeft geloof verlichting van pijn?
B. Schenkt het geluk en mooie dingen in je leven?
C. Geeft het je vrede?
sorry dushi, maar ik ben ff de betekenis van vossenjacht kwijt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we er geen vossenjacht van maken. Vind ,Erdome, Aventura, dafjedag, Daphnezoveel, Brighteyes, Copycat en en en en...
Maar als het geloven zo fijn is om te doen, is dat dan niet net als andere fijne dingen op de aarde gezet a;s verleiding, waarvan god wil dat we het weerstaan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
A. Ja, maar dat is niet de reden waarom ik geloof natuurlijk. Voor mij is het waarheid.
B. Jazeker. Ik ben gelukkig te weten dat ik ergens voor leef en kijk om je heen en zie het moois.
C. Nee, ik zie veel leed en onvrede om mij heen, dat ik geen vrede kan halen uit het geloof.
aikido: Fijn met mensen leren gooien in harmonie met het universum. Oftewel lekker op gevoel leren bewegen en samenwerken met je partner.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het lijkt me heel erg fijn om te doen. aikido that is. ik ga het trouwens niet doen voor de testosteron![]()
het is allemaal japans voor mij. daarom. dus kobudo en aikido is een onderdeel van budo? wat is budo en uit hoeveel varianten bestaat het?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:18 schreef Breetai het volgende:
[..]
aikido: Fijn met mensen leren gooien in harmonie met het universum. Oftewel lekker op gevoel leren bewegen en samenwerken met je partner.
kobudo: wapentraining en mezelf moe maken (testosteron en meer van dat soort stofjes). Ook goed voor conditie, nauwkeurigheid, concentratie.
Waarom begrijpen mensen nooit dat ik 2 verschillende budo disciplines beoefen.![]()
Beide disciplines staan geheel los van elkaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
Het is allemaal japans voor mij. daarom. dus kobudo is een onderdeel van aikido?
Zoek de vos .quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
sorry dushi, maar ik ben ff de betekenis van vossenjacht kwijt.
goed planquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoek de vos .
Vossen zijn doorgaans basisschoolleraren in malle pakken , dit keer echter...
Ja man!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
goed planmaar dan wil ik ook mee lachen man
wie gaat het posten in moderators vragen en opmerkingen ???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja man!
thanks.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
Beide disciplines staan geheel los van elkaar.
Budo wordt gebruikt als verzamelnaam voor alle Japanse krijgskunsten. Eigenlijk staat het voor krijgsweg/filosofie. Bu (stoppen van oorlog) Do (levensweg/filosofie).
aikido zie ik meer als een mensvriendelijke editie van Jiu Jitsu. Morihei Eushiba kreeg na de 2e Wereld Oorlog de overtuiging dat mensen zo niet met elkaar om horen te gaan. Dus hij heeft alle bottenbreek klemmen en worpen ontwikkeld naar varianten die een aanvaller wel onschadelijk maken maar niet slopen. Ik zeg altijd maar: aikido geeft je de mogelijkheid om je tegenstander heel te houden.
Het duurt ook 6 jaar voordat je lekker op gevoel technieken toepast. Ik doe het nu 4 jaar en ik verbaas mezelf af en toe.
Voor de rest moet je bij aikido heel veel met je lichaam op gevoel werken (zonder kracht) en goed contact houden met je partner.
Kobudo zie ik meer als de wapenuitbreiding van karate. Gewoon lekker rammen en beuken en af en toe nog wat geavanceerde technieken erbij. De technieken gaan echt voor lekker effectief slopen. Het valt me wel op dat bij de gevorderde beoefenaars van kobudo er meer gevoel en bewegen van je lichaam bij komt kijken.
Ik zit af en toe in een grote spagaat tussen beide disciplines maar uiteindelijk vind ik toch m'n weg en de einddoelen liggen niet zo heel erg veel van elkaar vandaan.
Gewoon lekker veel trainen om je weerbaar te maken en relaxed rond te lopen in het leven.
by kazaa kun je hele mooie filpjes downloaden over de ontmoeting met Morihei Eushiba op latere leeftijd. verder gewoon bij aikido en dan zie je mooie technieken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Copycat het volgende:
Een heel nobele vechtsport dus, Aikido.
Heb net even pics zitten googelen. Ziet er ook erg gracieus uit. Cool.
In de zomer krijg ik het er altijd heel heet van. Aikdio gaat voornamelijk om de dynamiek dus ik zou nog maar eens achter wat filmpjes gaan. Kan je lachen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Copycat het volgende:
Een heel nobele vechtsport dus, Aikido.
Heb net even pics zitten googelen. Ziet er ook erg gracieus uit. Cool.
yes the bells start ringing. ik denk alleen dat de jacht dit keer op onbekende vossen zal zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoek de vos .
Vossen zijn doorgaans basisschoolleraren in malle pakken , dit keer echter...
die man die les gaf bij de proefles zei dat ik het zeker moest gaan doen. en dat zei ie volgens mij niet om me geld af te kunnen troggelen, het is druk genoeg en bovendien was ik met vrienden waar hij niets tegen heeft gezegd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:35 schreef Breetai het volgende:
[..]
In de zomer krijg ik het er altijd heel heet van. Aikdio gaat voornamelijk om de dynamiek dus ik zou nog maar eens achter wat filmpjes gaan. Kan je lachen.
Duh,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yes the bells start ringing. ik denk alleen dat de jacht dit keer op onbekende vossen zal zijnlijkt me lachen met fuifduif.
I copyquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duh,
dat bedoelde ik dus ook met dit keer, echter...
Thanks.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
by kazaa kun je hele mooie filpjes downloaden over de ontmoeting met op latere leeftijd.
Mensen die ff snel wat willen leren en andere patsers filteren zichzelf er best wel snel uit. Bij de aikido licht de gemiddelde leeftijd toch rond de 30. Al hebben er ook eentje van 16 rondlopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
Die man die les gaf bij de proefles zei dat ik het zeker moest gaan doen. en dat zei ie volgens mij niet om me geld af te kunnen troggelen, het is druk genoeg en bovendien was ik met vrienden waar hij niets tegen heeft gezegd.
lol wat heb je nóu zitten pasten??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks.
't hakt er in.
komt die gemiddelde leeftijd ff goed uit!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:45 schreef Breetai het volgende:
[..]
Mensen die ff snel wat willen leren en andere patsers filteren zichzelf er best wel snel uit. Bij de aikido licht de gemiddelde leeftijd toch rond de 30. Al hebben er ook eentje van 16 rondlopen.
WTF???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol wat heb je nóu zitten pasten??
You don't wanna mess with him.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:56 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, had de naam gecut ipv gecopiet voor google...
Anyhood... O Sensei:
[afbeelding]
grinnek. ok nu snap ik het beter.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
WTF???![]()
oeps.
Oh ja, had de naam gecut ipv gecopiet voor google...
Anyhood... O Sensei:
[afbeelding]
ik heb zijn filmpjes gezien. je kan hem echt van geen kant aanvallen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
You don't wanna mess with him.
Ik bied hierbij ook mijn nederige excuses aan...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
You don't wanna mess with him.
lolquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bied hierbij ook mijn nederige excuses aan...
Een paar maanden heb ik nog meegetraind met een stage van Tamura. Die heeft dus nog onder O Sensei getraind. Die gast weegt nog geen 70 kg., iets van 1.70 m hoog en heeft z'n 73 verjaardag onlangs gevierd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb zijn filmpjes gezien. je kan hem echt van geen kant aanvallen.
ik denk dat ik over een maand serieus ga beginnen. geweldig om te zien en om te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Een paar maanden heb ik nog meegetraind met een stage van Tamura. Die heeft dus nog onder O Sensei getraind. Die gast weegt nog geen 70 kg., iets van 1.70 m hoog en heeft z'n 73 verjaardag onlangs gevierd.
Als je 'm bezig ziet denk je de reincarnatie van Joda te zien.
D'r stormen gasten van 2 bij 1 meter op 'm af en die lopen recht in een muur. Geweldig om te zien.
Ik ga ook maar wat anders doen. Prettig weekend allemaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben moe en ga lekker nog ff wat lezen. fijne avond verders.
ik ga ook maffen tot morgennacht en mischien nog even als ik wakker wordt (hoop van wel) fokken in de morgen is een dag zonder zorgenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:19 schreef Copycat het volgende:
Me too...
na deze lucky.
Goed weekend!
weer zit je niet mee, althans hier is het niet echt mooi weerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:10 schreef erodome het volgende:
Ik kom net mijn bedje uitgerold, heerlijk uitgeslapen, ga zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag, heb geen zin in de hele dag een beetje rondhangen.
morguhquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:35 schreef dafjedaf het volgende:
goeiemorgen.... middag....
* GewoneMan gaapt
morguhquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:52 schreef Aventura het volgende:
Moggu allemaal...Ik heb er al een halve dag opzitten. Afwassen, zuigen, dweilen, lappen...Je kent het wel. Tja, ik doe ook liever wat anders, maar het moet gebeuren, heb er doordeweek geen tijd voor
welke muziek is dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:59 schreef Aventura het volgende:Ik ken het gevoel hoor, heb ook een tijdje thuis gezeten, in de WW weliswaar (hoewel dat was nog niet eens een maand). Maar zelfs daarvan werd ik al stapelgek! Anyway, ben nu weer klaar voor deze week, nu lekker de buren lastigvallen met mijn muziek
![]()
ik ga dr nou mee beginnen :')quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:52 schreef Aventura het volgende:
Moggu allemaal...Ik heb er al een halve dag opzitten. Afwassen, zuigen, dweilen, lappen...Je kent het wel. Tja, ik doe ook liever wat anders, maar het moet gebeuren, heb er doordeweek geen tijd voor
morguh ehhmmm middag, enne succes met de werkzaamhedenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:10 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ga dr nou mee beginnen![]()
enne, goedemorgen allemaal... o het is alweer middag
ok brede smaak dus, heb ik ook alleen house en alles wat erop lijkt moet ik nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:13 schreef Aventura het volgende:
Van alles doorelkaar, van heel oude dance (Speedy J) tot Megadeth tot Joy Division...;)
ik hoop voor je dat het whisky was :') enne feli met je leuke meidquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:20 schreef Omkron het volgende:
gotver man.. leuke meid ontmoet gisteravond.. +- 90 kg.. komt van de antillen.. maar ze is zo lief..![]()
oh ja.. en ik ben goed naar de klote van de whiskey..![]()
![]()
ik kan me anders behoorlijk glorieus voelen na een goede jointquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ook de verboden vrucht van Adam en Eva was verboden, terwijl het een vrucht van God was. Zie dan dat alles één grote beproeving is: een beproeving om blowen te weerstaan, een beproeving om seksuele losbandigheid te weerstaan enzovoort. En zo zie je maar weer dat de mens niet in staat is tot dergelijke zaken en dat markeert de grens tussen de verguisden en de glorieuzen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik kan me anders behoorlijk glorieus voelen na een goede jointHoedanook, aangezien ik niet in god geloof geloof ik ook niet dat alles een beproeving is. ik geloof eerder in mezelf en in genieten van het leven.
gewoon valsspelen als het zover komtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:26 schreef Omkron het volgende:
het schijnt dat ze heel sterk is.. en vol temperament..![]()
ik zou iig niet met haar durven worstelen..![]()
en ons niet uitnodigen ???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef Byte_Me het volgende:
was nog een gezellig feestje gisteren in de rechter:
[afbeelding]
speciaal voor fuifduif: 3 lieve engeltjes.
ja maar ze draaien housequote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en ons niet uitnodigen ???![]()
![]()
![]()
en jij denkt dat mij dat uitmaakt in dat geval ???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja maar ze draaien house
al kwam de prodigy ook nog voorbij
nee dat zag ik net ook al. onbegrijpelijk. ik wist ook niet waar ik kijken moest, maar dat had er mee mee te maken dat ze allemaalquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en jij denkt dat mij dat uitmaakt in dat geval ???trouwens die ene zit wel heel saai te kijken en nieteens richting de vrouwen!!! snap je toch niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |