abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19596349
Centraal Slowchat topic
Centraal Slowchat Topic: deel 2
Centraal Slowchat Topic: deel 3

geen info uit vorige topic wel linkjes

hier gaan we verder mensen op naar deel 5
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:38:25 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19596362
yeah!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19596431
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
yeah!
je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...

alhoewel dat klinkt best aardig

en helpt het al ???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19596880
ik ben weer wakker.. en zojuist even een spareribje besteld..
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:58:38 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19596932
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:40 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...

alhoewel dat klinkt best aardig

en helpt het al ???
lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuze
ik reageerde op je openingspost hier in deeltje 4.
pi_19597029
ik zie vanavond mn spaanse sex-chica weer!!!!!

whoooot!

en heb net ff wietzaadjes besteld. toch maar weer een kweekje op het balkon starten.
pi_19597191
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuze
ik reageerde op je openingspost hier in deeltje 4.
ow dan begreep ik je verkeerd
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:08:17 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19597234
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ow dan begreep ik je verkeerd
het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:10:42 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19597306
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef Byte_Me het volgende:
ik zie vanavond mn spaanse sex-chica weer!!!!!

whoooot!

en heb net ff wietzaadjes besteld. toch maar weer een kweekje op het balkon starten.
je kan heel goed met 4 plantjes en 400 watt (of tegenwoordig met minder energie slurpende tl verlichting) lekker het hele jaar doorkweken en goed roken.
pi_19597454
dat zal best, maar ik doe het liever zo. heb ook niet echt plek voor een kweekruimte, en geen geld voor de investering in lampen e.d.
pi_19597503
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.
ja idd na een trage start is het nu echt een topic met tempo haha wel gaaf dit gewoon lekker slap ouwehoeren ligt me wel dus bij deze bedankt voor het toffe topic
pi_19597576
wie komen er eigenlijk allemaal naar de meet ??? ben ik weleens benieuwd naar

ik kom iig

ps. doompjuh je hebt mail

[ Bericht 18% gewijzigd door GewoneMan op 02-06-2004 20:29:23 ]
pi_19598634
het gaat over neukende leeuwen en wiet weer vandaag?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19598709
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
tja wiet begint standaard te worden hier enneuh tja die leeuwen zag ik nou eenmaal bezig zijn vandaag, dat kan ik jullie niet onthouden toch ????

vind alleen wel dat de leeuw zich moet schamen, want het vrouwtje leek er niet echt van te genieten
pi_19598761
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tja wiet begint standaard te worden hier enneuh tja die leeuwen zag ik nou eenmaal bezig zijn vandaag, dat kan ik jullie niet onthouden toch ????

vind alleen wel dat de leeuw zich moet schamen, want het vrouwtje leek er niet echt van te genieten
ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19598857
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:02 schreef Caesu het volgende:

[..]

ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.
ze gromde niet en ze bewoog nauwelijks... (of ze gromde heel zacht dat zou kunnen zat een metertje of 30 tussen)
pi_19600122
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
wiet gaat goed samen met seks, vandaar.
pi_19600128
topic staat stil tja doompjuh te druk met dr mail boxjuh (jaja je hebt weer mail )en dafjedaf ook al een poos spoorloos nou ja komt vast wel weer
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:55:11 #19
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19600495
Auwauwauwauwauw! Heb net iets te fanatiek gefitnesst...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19600554
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef Lllaura het volgende:
Auwauwauwauwauw! Heb net iets te fanatiek gefitnesst...
arme ziel, maar bekijk het van de goeie kant nu heb je het recht om ontspannen te fokkuhhh welkom we misten je al
pi_19603316
topic staat stil
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:26:55 #22
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19603603
Ik heb een perenijsje!!!

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19603750
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb een perenijsje!!!

delen ???

hoe maak je dat icon ????????
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:40:30 #24
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19604030
Sorry, lik net m'n stokje af... Morgen weer één!

Icon = * O * zonder spaties

En = - O -
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:42:15 #25
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19604070
Ik ga lekker tukkie doen!

Trusten!
pi_19604134
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef Lllaura het volgende:
Sorry, lik net m'n stokje af... Morgen weer één!

Icon = * O * zonder spaties

En = - O -
ja die ken ik allebei maar die beweegt niet toch ??? ff testen

enne ijsje op en me nog in de steek laten ook
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:45:47 #27
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19604181
Arme gewone man...

Welterusten!
pi_19604211
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:45 schreef Lllaura het volgende:
Arme gewone man...

Welterusten!
pi_19608815
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb een perenijsje!!!

Ohhhhhhhh perenijsjes, ben helemaal verslaafd aan die dingen, er gaan hier vele pakken per jaar doorheen
Die ijsjes zijn zoooooooooooo lekker!!!!!!!

Zo ik ben weer wakker, nou ja, zo'n beetje dan, nog aan het opstarten, tjeempig wat heb ik een hekel aan ochtenden, denk soms met smart terug aan de tijd dat ik tussen een uur of 10 en 12 mijn bed uit kwam rollen, een ochtendmens ben ik echt niet....
Misschien zou het beter gaan als ik een keer wat vroeger naar bed zou gaan, maar om de een of andere reden gebeurt dan nooit voor 12-en, meestal ruim eroverheen...
Ach nou ja, het was het weer waard gisteren om het wat later te maken, het was weereens jummy

Morgen een verjaardagsfeestje van mijn neefje, het ventje wordt alweer 5 jaar, kleine is dit weekend weer logeren, dus mama kan weer doen waar ze zin in heeft(uitslapen!!!!!!!!!!!!!!! ), maar dan vind ik het wel weer even genoeg geweest met dat logeren....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19611325
ik ben ehhmmm net wakker ga ook laat naar bed ach ja wat moet ik om 8 uur naast mn bed zit toch in de ZW

iedereen lekker geslapen ????
pi_19612068
zo en nu ga ik douchen helaas wel alleen

maar ach dan heb ik wel al het warme water voor mezelf

tosso
pi_19616721
*schop*

damn dit topic is stervende
pi_19616931
welnee, iedereen is aan het werk
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:27:03 #34
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19617031
* Lllaura is op school...
pi_19617902
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:27 schreef Lllaura het volgende:
* GewoneMan is op school...
foei je moet leren, volgende keer ga je over de knie
pi_19617913
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
welnee, iedereen is aan het werk
tja... ik niet
pi_19618106
ja, ok, bijna iedereen dan
pi_19621942
Dagboek van een vrouw

Dinsdag 3 Juni 2004

Ik zag Roy maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden dus ik dacht dat het daar aan zou liggen..In het café was het zo druk dat ik op hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken  wat ik ook zei.Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen maar kwam daarna toch. Ik vroeg hem wat er aan de hand was maar hij schudde even zijn hoofd  en keek daarna weer naar de televisie. Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen, ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.Hij zuchte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik twijfelenaan mezelf en dacht dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had ofzo.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild.

Dagboek van een man

Dinsdag 3 Juni 2004

Asjax verloren, toch geneukt!!!

pi_19626404
Zo, het is WEEKEND, nou ja, voor mij dan

Het zware werk zit er weer op, nu maar hopen dat jullie users aardig blijven voor elkaar zodat ik straks lekker van mijn weekend kan gaan genieten.

Wat voor plannen hebben jullie eigenlijk voor het weekend????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:00:57 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19627668
Hallo allemaal, ik houd me aan mijn belofte en kom me melden
pi_19627807
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:00 schreef Aventura het volgende:
Hallo allemaal, ik houd me aan mijn belofte en kom me melden
je bent wel te laat, ik zal je matsen met een waarschuwing....
maar de volgende keer (_*_)koek
pi_19627819
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef erodome het volgende:

Het zware werk zit er weer op, nu maar hopen dat jullie users aardig blijven voor elkaar zodat ik straks lekker van mijn weekend kan gaan genieten.

blowen
pi_19627884
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:56 schreef GewoneMan het volgende:
Dagboek van een vrouw

Dinsdag 3 Juni 2004

Ik zag Roy maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden dus ik dacht dat het daar aan zou liggen..In het café was het zo druk dat ik op hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken  wat ik ook zei.Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen maar kwam daarna toch. Ik vroeg hem wat er aan de hand was maar hij schudde even zijn hoofd  en keek daarna weer naar de televisie. Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen, ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.Hij zuchte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik twijfelenaan mezelf en dacht dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had ofzo.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild.

Dagboek van een man

Dinsdag 3 Juni 2004

Asjax verloren, toch geneukt!!!

quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef erodome het volgende:

virus festival in eindhoven
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:12:10 #44
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19627978
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:05 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je bent wel te laat, ik zal je matsen met een waarschuwing....
maar de volgende keer (_*_)koek
Je durft wel zeg!
pi_19627987
ik steek nu voor ut eerst in lange tijd een blow op dussssssssssssssss as ik vroegtijdig niet meer actief ben dan ehhhh ben ik niet in staat ofzo
pi_19628000
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je durft wel zeg!
goed he
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:25:24 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19628393
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

goed he
Heel erg goed van je!
ik ben moe...kan de hele week al slecht slapen, heb een katje als logé. Het is wel een boefje. Elke ochtend om 06:00 uur komt hij op mijn bed, loopt dan een paar rondjes om mijn hoofd heen en als ik dan niet reageer, dan word hij erg ongeduldig en bijt me zachtjes in mijn neus. Sla ik dan mijn deken over mijn hoofd, dan steekt meneer gewoon zijn pootje en snuit eronderdoor! Ik kom er dan niet meer onderuit en moet gaan voeren
Maar verder is het echt een schatje
pi_19628446
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:25 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heel erg goed van je!
ik ben moe...kan de hele week al slecht slapen, heb een katje als logé. Het is wel een boefje. Elke ochtend om 06:00 uur komt hij op mijn bed, loopt dan een paar rondjes om mijn hoofd heen en als ik dan niet reageer, dan word hij erg ongeduldig en bijt me zachtjes in mijn neus. Sla ik dan mijn deken over mijn hoofd, dan steekt meneer gewoon zijn pootje en snuit eronderdoor! Ik kom er dan niet meer onderuit en moet gaan voeren
Maar verder is het echt een schatje
heb je nog mazzel die van mij waren 5 x zo erg :') maar heb ze helaas weg moeten doen :'(

en ach je hebt (_*_)koek en (_*_)koek hé, met en zonder zweep

[ Bericht 4% gewijzigd door GewoneMan op 03-06-2004 23:34:11 ]
pi_19630114
ik voel um al hangen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 07:41:20 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19632292
goedemorgen op deze heerlijke vrijdag.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 07:43:54 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19632299
Mogguh. Kut weer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 07:46:22 #52
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19632305
Goooooooooooooooooooooooood morning! Bijna weekend
  vrijdag 4 juni 2004 @ 07:48:36 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19632312
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 07:46 schreef Castor het volgende:
Goooooooooooooooooooooooood morning! Bijna weekend
Dat is idd een plus puntje.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 07:52:58 #54
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19632323
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 07:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is idd een plus puntje.
Nogal

Ga je nog lekker sexen van 't weekend? (Tja, het is tenslotte SEX-slowchat...)
pi_19635658
goedenmorgen allemaal

ff nog eg wakker worduhhh
pi_19638596
zo ik kan er tegenaan heb 3 gram wiet gehaald en aangezien ik het al heel lang niet meer heb gedaan zal ik net als gister niet zoveel nodig hebben de rest bewaar ik dan wel
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:29:36 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19640889
Zo, jij bent lekker bezig! Maareh, heb je vakantie ofzo? Ik heb er ook wel zin in een haaltje, maar denk dat mijn baas het niet echt zou waarderen
pi_19641395
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:29 schreef Aventura het volgende:
Zo, jij bent lekker bezig! Maareh, heb je vakantie ofzo? Ik heb er ook wel zin in een haaltje, maar denk dat mijn baas het niet echt zou waarderen
ik zit in de ziektewet is al uitgebreidt besproken op aan het einde van deel 3...

enne voor dat haaltje moet je even wachten tot vanavond (ga zo weg) dan paas ik um wel ffuh door
pi_19643547
maar nu ga ik ervandoor tot vanavond allemaal
pi_19649201
Hey misschien een ideetje voor vanavond voor de geile beren en berinnen onder ons: Intimacy

[ Bericht 2% gewijzigd door Stoja op 04-06-2004 21:25:36 (xxx GewoneMan xxx) ]
pi_19649474
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:09 schreef Stoja het volgende:
Hey misschien een ideetje voor vanavond voor de geile beren onder ons: Intimacy
heb m gezein vondd m niet super
pi_19649565
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:09 schreef Stoja het volgende:
Hey misschien een ideetje voor vanavond voor de geile beren onder ons: Intimacy
vergeet je de geile berinnen niet???
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:24:47 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19649652
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik zit in de ziektewet is al uitgebreidt besproken op aan het einde van deel 3...

enne voor dat haaltje moet je even wachten tot vanavond (ga zo weg) dan paas ik um wel ffuh door
Nieuwe opdracht voor Aventura: alle eerdere slowchattopics doornemen
pi_19649929
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nieuwe opdracht voor Aventura: alle eerdere slowchattopics doornemen
heb je nu (_*_)koek verdiend voor het ehhmmm niet in de gaten houden van de slowchat ??? ja hé ???

ik offer me wel op
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:40:23 #65
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650014
Jij altijd met je billenkoek..!

vrijdag 4 juni 2004 @ 21:41:18 #66
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650033
Vink trouwens een goor woord, doet me aan aangekoekte korsten denken...

Zo! Hopelijk ben je nu genezen!
pi_19650039
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:40 schreef Lllaura het volgende:
Jij met je billenkoek..!

ehhmmm
pi_19650078
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:41 schreef Lllaura het volgende:
Vink trouwens een goor woord, doet me aan aangekoekte korsten denken...

Zo! Hopelijk ben je nu genezen!
nope sorry ik vind dat gewoon leuk om te geven ghehe
pi_19650168
als je het maar niet tegen mij gaat roepen
pi_19650179
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
maak je geen zorgen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:49:04 #71
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650180
quote:
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:51:21 #72
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650241
Hoi mensen, ben ik weer... Mn wifi ligt de laatste tijd in de puinpoeier, en ik leer veel voor tentamens... Maar vanavond heb ik vrij! Hallo iedereen!!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19650256
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef dafjedaf het volgende:
Hoi mensen, ben ik weer... Mn wifi ligt de laatste tijd in de puinpoeier, en ik leer veel voor tentamens... Maar vanavond heb ik vrij! Hallo iedereen!!
Hoiiiii!!
pi_19650266
wat ik nou in mn mailbox krijg

http://www2.b3ta.com/man-milk-or-moo-milk/

kom maar op met jullie score ik had er 13 goed

ps. als het niet mag dan ehhmmm hoor ik het wel maar denk wel dat het mag dus ik post het ff
pi_19650278
quote:
\

dafjedaf das lang gelee
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:53:02 #76
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650280
quote:
Trouwens, dát zou ík nou wel weer kunnen waarderen...

biseksuele mannen

[ Bericht 6% gewijzigd door Lllaura op 04-06-2004 21:54:10 (Lama...) ]
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:53:34 #77
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650300
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:53 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Trouwens, dát zou ík nou wel weer kunnen waarderen...

[url]http://forum.fok.nl/topic/553483[/url
Hè..? Dat moet toch zo..?
pi_19650325
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:53 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Hè..? Dat moet toch zo..?
nee zo

biseksuele mannen

gewoon de URL zonder extra dingen
pi_19650347
mensjes ik ga zo een lekkere blow draaien wie doet er mee
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:56:45 #80
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650374
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:52 schreef GewoneMan het volgende:
wat ik nou in mn mailbox krijg

http://www2.b3ta.com/man-milk-or-moo-milk/

kom maar op met jullie score ik had er 13 goed

ps. als het niet mag dan ehhmmm hoor ik het wel maar denk wel dat het mag dus ik post het ff
Tien goed...

komt misschien omdat ik nie zo vaak met melluk speel...
pi_19650400
jaaaaa ik doe mee

en dan een filmpje kijken
pi_19650401
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:56 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Tien goed...

komt misschien omdat ik nie zo vaak met melluk speel...
ikkuh 13 maaruh sommige had ik wel zoiets van huh is dat fout anyway wel lachen testje
pi_19650413
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:57 schreef Byte_Me het volgende:
jaaaaa ik doe mee

en dan een filmpje kijken
eerst je score van de quiz haha
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:59:21 #84
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650434
quote:
Moet eigenlijk ook leren. Maar ben veel te vaak aan 't werk, durf dan weer geen 'nee' te zeggen...
pi_19650438
13 goed...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:00:27 #86
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650453
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:55 schreef GewoneMan het volgende:
mensjes ik ga zo een lekkere blow draaien wie doet er mee
Ik ga dr ook eentje bouwen binnenstebuiten is okee

sneeuwwitje is minder tho, volgende keer neem ik weer WW...
pi_19650458
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef Byte_Me het volgende:
13 goed...
das een dikke voldoende net als ik
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:00:50 #88
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650461
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Moet eigenlijk ook leren. Maar ben veel te vaak aan 't werk, durf dan weer geen 'nee' te zeggen...
Hoi trouwens! sorry, erg onbeleefd...
pi_19650472
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:00 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik ga dr ook eentje bouwen binnenstebuiten is okee

sneeuwwitje is minder tho, volgende keer neem ik weer WW...
what the hell is ww ??? ik heb jacky (ofzo)
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:01:17 #90
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650473
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:59 schreef Lllaura het volgende:
Moet eigenlijk ook leren.
Ik heb in de trein geleerd alles voor deze week af
pi_19650487
ww = white widow

de bekroning op het werk van vele nederlandse kwekers
pi_19650500
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:01 schreef Byte_Me het volgende:
ww = white widow
ja bedachtr het me te laat paar jaartjes eruit geweest krijg je dat
pi_19650512
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:01 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb in de trein geleerd alles voor deze week af
ehmmm polypatch kapoet?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:03:48 #94
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650519
ik ken jacky weer niet
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:05:15 #95
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650549
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:01 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb in de trein geleerd
Dat kan ik dus niet. Ga me dan aan alles lopen ergeren. Trouwens, hoef ook maar tien minuutjes met de trein..!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:05:32 #96
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650555
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:03 schreef GewoneMan het volgende:
ehmmm polypatch kapoet?
neuh, asociale bui, msn niet aan
pi_19650572
jacky = jack herrer gok ik
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:08:41 #98
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650605
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:05 schreef Lllaura het volgende:
Dat kan ik dus niet. Ga me dan aan alles lopen ergeren. Trouwens, hoef ook maar tien minuutjes met de trein..!
Ik heb 5 uur in het OV doorgebracht om vriendje te helpen met kleren maken voor zn hobby... Ik ben te lief, weet je...

Over irritatie in het OV: tijdens een trein kon ik ook niet leren, zaten twee tukkers naast me eerst aan elkaar AL hun beltonen te laten horen, en daarna ging ze de kruiswoordpuzzel in de spits doen. Zegt die ene tegen mij, jij ziet er wa slim uut, wat issut latijnse woord voor waaaatuh?
Ik zo: aqua.

Hij zo: A-K-W-A, oh dat past, dankje!

pi_19650610
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:06 schreef Byte_Me het volgende:
jacky = jack herrer gok ik
zeer goed mogelijk, maar hij zei alleen jacky?
ik zei best

24 euro 3 gram +pakje grote vloei en pakje tipjes. is dat duur?
pi_19650633
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb 5 uur in het OV doorgebracht om vriendje te helpen met kleren maken voor zn hobby... Ik ben te lief, weet je...

Over irritatie in het OV: tijdens een trein kon ik ook niet leren, zaten twee tukkers naast me eerst aan elkaar AL hun beltonen te laten horen, en daarna ging ze de kruiswoordpuzzel in de spits doen. Zegt die ene tegen mij, jij ziet er wa slim uut, wat issut latijnse woord voor waaaatuh?
Ik zo: aqua.

Hij zo: A-K-W-A, oh dat past, dankje!

dat meen je niet ???
pi_19650664
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

eerst je score van de quiz haha
ja om 0.00 op ned 3
pi_19650667
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik zei best

das ongeveer wat je betaald voor hele goede wiet.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:11:53 #103
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650680
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik zei best

Neuh, gram goeie wiet (like, WW oid) is 7 eurie, pakje tipjes of vloei meestal een euro... 1 euro fooi
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:13:57 #104
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650715
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:09 schreef GewoneMan het volgende:
dat meen je niet ???
Jawel

Ik zei nog, neej, aqua, zoals bij aquarium. Hij zo nee, dat [ast niet, is maar 4 hokjes.

Ik zo, neej, aqua, met Q-U-A.

Hij zo A-K-U-W-A, dat past niet, maar dankjewel.

Ik voelde me zo slim
pi_19650732
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Neuh, gram goeie wiet (like, WW oid) is 7 eurie, pakje tipjes of vloei meestal een euro... 1 euro fooi
ben ik iig niet echt afgezet
pi_19650744
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:13 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Jawel

Ik zei nog, neej, aqua, zoals bij aquarium. Hij zo nee, dat [ast niet, is maar 4 hokjes.

Ik zo, neej, aqua, met Q-U-A.

Hij zo A-K-U-W-A, dat past niet, maar dankjewel.

Ik voelde me zo slim
zij ook waarschijnlijk
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:15:40 #107
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650756
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:08 schreef dafjedaf het volgende:
Ha ha! Vind tukkers altijd wel een leuk accentje hebben! M'n oma kwam uit Nijverdal; die zei altijd achter elke zin: "Of nie dá?" of: "Of wè dá?"

Wees maar blij dat je niet in Zeeland woont! Ierzo wor je illemeale glad gak van ol dat Zeeuwse helulle!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:16:43 #108
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650782
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Lllaura het volgende:
Ha ha! Vind tukkers altijd wel een leuk accentje hebben! M'n oma kwam uit Nijverdal; die zei altijd achter elke zin: "Of nie dá?" of: "Of wè dá?"

Wees maar blij dat je niet in Zeeland woont! Ierzo wor je illemeale glad gak van ol dat Zeeuwse helulle!
gakke megooooln ossooooo doar in seeeelahnd, onniedah
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:20:50 #109
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19650880
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:16 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Jie mot je bakkes ouwen! 'k Zal d'r 's op slean ajje nie uitkiekt!

Had een keer een heel leuk vriendje tot ik 'm Zeeuws hoorde praten Bleef voor 't eerst slapen en belde z'n moeder op (kwam uit Yerseke): "Ik bluuf bie Laura sleaeaeapen òr..!

Slik...

vrijdag 4 juni 2004 @ 22:23:50 #110
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19650953
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:20 schreef Lllaura het volgende:
Jie mot je bakkes ouwen! 'k Zal d'r 's op slean ajje nie uitkiekt!
SOL IK OE DR EAN ANBAMSEN!?!

is bij ons de term...
pi_19650976
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:16 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ik vind dat woordje klaren zo gaaf (hoe je het precies uitspreekt weet ik niet meer)

iets van kloarn ofzo
pi_19651013
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:23 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

SOL IK OE DR EAN ANBAMSEN!?!

is bij ons de term...
hmm dat lijkt wel een beetje op mijn streek taak maar dan net anders
pi_19651039
@dafjedaf maare wat is/was er mis met je wifi dan ??? mischien is een firmaware update aan te raden ?
pi_19651043
motte gij ene slag op owe bakkes hebben

zeggen we hier in het zuiden des lands
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:27:25 #115
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651048
Eaaj, is de koffiesjop nog los?

dat betekent open hier
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:27:42 #116
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19651055
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
motte gij ene slag op owe bakkes hebben

zeggen we hier in het zuiden des lands
Wablieieieieief..???
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:29:17 #117
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651090
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
@dafjedaf maare wat is/was er mis met je wifi dan ??? mischien is een firmaware update aan te raden ?
Geen van mijn lieftallige nerds heeft enig idee, hij zegt namelijk dat ie verbinding heeft, hele goede zelfs, en ook IP toegekend en alles, maar ik kom niet in mn router of op internet. Ik heb m net direct met een kabeltje in de modem geprikt deed ie hetzelfde, dus ik ga maar s met mn provider bellen... Verklaart aan de andere kant nogsteeds niet waarom ik niet in mn router kom denk ik....
pi_19651130
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Geen van mijn lieftallige nerds heeft enig idee, hij zegt namelijk dat ie verbinding heeft, hele goede zelfs, en ook IP toegekend en alles, maar ik kom niet in mn router of op internet. Ik heb m net direct met een kabeltje in de modem geprikt deed ie hetzelfde, dus ik ga maar s met mn provider bellen... Verklaart aan de andere kant nogsteeds niet waarom ik niet in mn router kom denk ik....
hmmm welk type router heb je?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:31:37 #119
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19651141
Weet nog dat ik, toen ik net van R'dam in Zeeland kwam wonen (was toen acht), heel hard ben gaan huilen omdat ik bang was dat ik later ook (per ongeluk) Zeeuws zou gaan praten...

Betrap mezelf er nu wel 'ns op dat ik Zeeuwse uitdrukkingen gebruik zoals: Ik kom wel even om je, i.pv. Ik kom wel even halen... Gek trouwens: Zeeuwen vinden dat ik een rotterdams accent heb en Rotterdammers vinden dat ik Zeeuws accent heb...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:33:12 #120
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651177
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:31 schreef GewoneMan het volgende:
hmmm welk type router heb je?
Ik geloof een linksys, ff geen zin twee trappen op en af te gaan om te kijken.... iig, hij heeft wifi en plek voor 4 gewone kabeltjes... Tis best een goeie, was ook best duur (70 euro)
pi_19651192
iemand anders komt er wel via wifi op?

dan moet het bijna wel aan je computer liggen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:34:26 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19651201
zo ik ben weer terug van mijn werk. helemaal kapot. wat een week. maar genoeg hierover (en nee gewone man ik wil er dus niet over praten, want ik heb het mezelf aangedaan) tijd voor een lekkere diesel (80% sativa) en me ff goed afzonderen lijkt me top vanavond. ik wens mezelf heel veel plezier.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:35:01 #123
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651221
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:33 schreef Byte_Me het volgende:
iemand anders komt er wel via wifi op?

dan moet het bijna wel aan je computer liggen
Nee niemand anders.... Mn laptop en mn pc alletwee niet. Soms doet ie het een paar uur zoals nu, en dan weer niet, lijkt me dus geen instelingeniets....
pi_19651256
vaag...
pi_19651276
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:33 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik geloof een linksys, ff geen zin twee trappen op en af te gaan om te kijken.... iig, hij heeft wifi en plek voor 4 gewone kabeltjes... Tis best een goeie, was ook best duur (70 euro)
hmmm met zoweinig info kan ik weinig maar een firmware update KAN wonderen verrichten
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:37:02 #126
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651277
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
vaag...
dat zeggen de 5 andere nerds ook

maar ik hou er niet van die helpdesks te bellen....
pi_19651288
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:37 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

dat zeggen de 5 andere nerds ook

maar ik hou er niet van die helpdesks te bellen....
als je me meer info geeft kan ik je mischien helpen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:38:10 #128
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651299
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:37 schreef GewoneMan het volgende:
hmmm met zoweinig info kan ik weinig maar een firmware update KAN wonderen verrichten
t spul is 2 maanden oud... heeft het nooit goed gedaan eigenlijk...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:39:30 #129
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651323
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:37 schreef GewoneMan het volgende:
als je me meer info geeft kan ik je mischien helpen
ik wil wel ff kijken welk merk t is... Maar als het met laptop direct in de modem hetzelfde resultaat geeft lijkt het mij niet aan mn router liggen maar aan mn modem. Correct?
pi_19651336
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:38 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

t spul is 2 maanden oud... heeft het nooit goed gedaan eigenlijk...
hmmm mischien een keer via MSN bespreken dat is wat interactiever mogelijkerwijs kan ik je helpen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:42:00 #131
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651382
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:40 schreef GewoneMan het volgende:
hmmm mischien een keer via MSN bespreken dat is wat interactiever mogelijkerwijs kan ik je helpen
sgoe, als ik s een keer niet aan de blow ben
pi_19651398
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ik wil wel ff kijken welk merk t is... Maar als het met laptop direct in de modem hetzelfde resultaat geeft lijkt het mij niet aan mn router liggen maar aan mn modem. Correct?
nee niet perse er is zoiets als een lease adres en als die op je wifi router zit is de kans erg groot dat het niet werkt op een ander mac adres, als je dus je laptop eraan hangt (die heeft een ander mac adres) dan krijg je dus ook geen verbinding...
pi_19651422
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

sgoe, als ik s een keer niet aan de blow ben
lol, heb ook weer nieuwe icons
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:45:27 #134
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19651474
Gassie, m'n wasknijpers zijn beschimmeld..!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:46:17 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19651503
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik wens mezelf heel veel plezier.
Sluit ik me bij aan!
Veel plezier.

Het W-woord is wel af?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:46:28 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19651511
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Lllaura het volgende:
je moet ze ook niet te lang in een vochtige plek leggen
pi_19651532
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Lllaura het volgende:
beter daar dan ergens anders
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:47:21 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19651534
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan!
Veel plezier.

Het W-woord is wel af?
gaat lekker met ons doodgeboren kindje copy. leuk dat ik je weer eens zie trouwens
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:47:42 #139
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651543
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef GewoneMan het volgende:
nee niet perse er is zoiets als een lease adres en als die op je wifi router zit is de kans erg groot dat het niet werkt op een ander mac adres, als je dus je laptop eraan hangt (die heeft een ander mac adres) dan krijg je dus ook geen verbinding...
Eerst had ik geen router, mn macadres van mn laptop is geregistreerd bij mn provider en zou moeten werken.
pi_19651585
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:47 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Eerst had ik geen router, mn macadres van mn laptop is geregistreerd bij mn provider en zou moeten werken.
en je hebt dat mac adres ook in de router gezet ? zitten er trouwens nog andere mensen op die verbinding?
pi_19651636
ik denk dat het gewoon aan je internet instellingen ligt, maar dat verklaart niet waarom hij het soms wel en soms niet doet.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:50:59 #142
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651637
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
en je hebt dat mac adres ook in de router gezet ? zitten er trouwens nog andere mensen op die verbinding?
Tuurlijk staat dat adres er in, anders zou ie het nu toch niet doen....
En ik ben de enige persoon, maar met 2 pc's.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:52:05 #143
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651659
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:50 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat het gewoon aan je internet instellingen ligt, maar dat verklaart niet waarom hij het soms wel en soms niet doet.
Neej dat is ook mijn idee... En soms doet ie het na een aantal keren uitzetten en weer aandoen wel... Op de campus heb ik nooit problemen (daar ook wifi).
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:53:24 #144
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19651698
Ff vraagje: ga morgen naar de verjaardag van m'n opa, moet nog een cadeautje kopen. Probleem is alleen dat ik die vent helemaal niet ken! M'n vader heeft namelijk het contact met m'n opa verbroken toen ik een jaar of tien was En ik heb vorig jaar weer contact met 'm gezocht. Heb dus geen flauw idee wat ik voor die man moet kopen. Het enige dat ik weet is dattie elke middag een grapefruit eet en één keer in de week aan seniorenfitness doet... Iemand een ideetje..?

De goede man wordt 83, trouwens...
pi_19651713
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:50 schreef Byte_Me het volgende:
nee als de instellingen verkeerd zijn dan werkt het nooit, dat is niet het geval dus het moet ergens anders aan liggen... maar welk mac adres staat er in het router dan ? die van je normale PC of van je laptop ?
pi_19651718
opa's roken toch sigaren en drinken borreltjes?

een boek of een gesproken boek?

bloemen?

het gaat toch om het idee of niet soms?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:56:02 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19651766
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:53 schreef Lllaura het volgende:
Ff vraagje: ga morgen naar de verjaardag van m'n opa, moet nog een cadeautje kopen. Probleem is alleen dat ik die vent helemaal niet ken! M'n vader heeft namelijk het contact met m'n opa verbroken toen ik een jaar of tien was En ik heb vorig jaar weer contact met 'm gezocht. Heb dus geen flauw idee wat ik voor die man moet kopen. Het enige dat ik weet is dattie elke middag een grapefruit eet en één keer in de week aan seniorenfitness doet... Iemand een ideetje..?

De goede man wordt 83, trouwens...
ik denk dat hij het leuk vind als je er al gewoon bent....neem jezelf dus mee. en misschien nog een leuke plant. het is fijn om op oude leeftijd iets te kunnen verzorgen dat er met de dag beter uit gaat zien.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:56:42 #148
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19651778
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:54 schreef Byte_Me het volgende:
opa's roken toch sigaren en drinken borreltjes?
Mijne roken niet en drinken geen alcohol, en als ie zo gezond leeft....

Boekenbon + leuke kaart dat je nu zn smaak nog niet weet maar m graag wil leren kennen?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:57:11 #149
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19651792
Opa rookt en drinkt niet... (Issie wel oud mee geworden, toepasselijk is Dafjedafs signuture..)
't Gaat inderdaad om 't idee, maar moet er wel één hebben..!
pi_19651810
ik ga ff american chopper kijken

prettig weekend allemaal!!!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:58:46 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19651828
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:57 schreef Lllaura het volgende:
Opa rookt en drinkt niet... (Issie wel oud mee geworden, toepasselijk is Dafjedafs signuture..)
't Gaat inderdaad om 't idee, maar moet er wel één hebben..!
hoeveel ideen heb je niet en wil je hebben, maak een leuke foto van zijn kleindochter en lijst het in...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:59:53 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19651849
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:47 schreef zoalshetis het volgende:

gaat lekker met ons doodgeboren kindje copy. leuk dat ik je weer eens zie trouwens
Gecondoleerd, dan maar.
en:
Wederom insgelijks.

Kutweer, geen zin in mensenmassa, PMS en dus lekker lammen met een rol Pringles Light ( slechts 493 calorien per 100 gram (!!!) fok en een polmpje.

Heb wel erge zin in chocolade, nu.

Jij nog snode stapplannen?
pi_19651875
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga ff american chopper kijken

prettig weekend allemaal!!!
mzzl
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:01:02 #154
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19651889
Zat ook aan een mooie plant (evt. voor in de tuin te denken). Is misschien wel afgezaagd, maar denk wel dattie 't leuk zal vinden! Bedankt iig!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:02:07 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19651919
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:56 schreef zoalshetis het volgende:

. het is fijn om op oude leeftijd iets te kunnen verzorgen dat er met de dag beter uit gaat zien.
Een geranium of een piepjonge vriendin, dus...

Of geef 'm een zweetbandje voor z'n seniorenfitness.
Kwieke opa, trouwens!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:04:23 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19651998
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gecondoleerd, dan maar.
en:
Wederom insgelijks.

Kutweer, geen zin in mensenmassa, PMS en dus lekker lammen met een rol Pringles Light ( slechts 493 calorien per 100 gram (!!!) fok en een polmpje.

Heb wel erge zin in chocolade, nu.

Jij nog snode stapplannen?
ik ben kapot en wil eigenlijk het liefst tegen iets liefs aanliggen en het polmpje delen. maar aangezien dat onmogelijk is neem ik nog een lurk van mijn weedje. en je hoeft niet iemand condoleren als het dood gewaande kindje ineens tot leven komt. dan feliciteer je toch?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:05:58 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19652049
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:01 schreef Lllaura het volgende:
Zat ook aan een mooie plant (evt. voor in de tuin te denken). Is misschien wel afgezaagd, maar denk wel dattie 't leuk zal vinden! Bedankt iig!
de grap van oude mensen is dat ze iets wat cliche aanvoelt juist heel erg fijn vinden. koop iets waar hij voor kan leven, dus een fruitboompje ofzo.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:09:07 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19652143
Doodgeboren, edoch succesvol gereanimeerd!

Congrats are due, indeed!

Deel je weedje niet, heb ik een allergische hooikoorts achtige reactie op.
Proost dan maar...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:10:26 #159
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19652183
Nou hè!

Zweetbandjes is ook wel leuk, ja! Of een hele outfit, met een legging en een pet en zo!
Koop denk ik een mooie plant voor 'm, in een mooie pot!

Mensjes, fijne avond nog, ik kruip lekker tegen m'n vriendje aan. Morgen weer werken! Heb een nieuwe baan in een kookmagazijn, met pannen, sjiek bestek, service, noem maar op. Weet alleen nog helemaal niks daar! Er komen zoveel technische achtergronden bij pannen en servive kijken, ongelooflijk! Voel me af en toe zo ontzettend stom! Moet ook alles vragen! Maja, leer 't vast nog wel 's!

Trusten!
pi_19652221
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:10 schreef Lllaura het volgende:
Nou hè!

Zweetbandjes is ook wel leuk, ja! Of een hele outfit, met een legging en een pet en zo!
Koop denk ik een mooie plant voor 'm, in een mooie pot!

Mensjes, fijne avond nog, ik kruip lekker tegen m'n vriendje aan. Morgen weer werken! Heb een nieuwe baan in een kookmagazijn, met pannen, sjiek bestek, service, noem maar op. Weet alleen nog helemaal niks daar! Er komen zoveel technische achtergronden bij pannen en servive kijken, ongelooflijk! Voel me af en toe zo ontzettend stom! Moet ook alles vragen! Maja, leer 't vast nog wel 's!

Trusten!
truste
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:13:39 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19652276
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:10 schreef Lllaura het volgende:

Trusten!
Trusten terug.
En... wie vraagt, leert.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:15:49 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19652341
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:09 schreef Copycat het volgende:
Doodgeboren, edoch succesvol gereanimeerd!

Congrats are due, indeed!

Deel je weedje niet, heb ik een allergische hooikoorts achtige reactie op.
Proost dan maar...
ik hef mijn glas kruidenthee omhoog en roep uit volle borst: "proost!". wow die diesel van mijn eigen plantagetje doet het goed zeg.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:15:53 #163
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19652342
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de grap van oude mensen is dat ze iets wat cliche aanvoelt juist heel erg fijn vinden. koop iets waar hij voor kan leven, dus een fruitboompje ofzo.
Jááááááááááááá!

Een sinaasappelboompje!!! Das leuk!

Dankjewel!

Trusten!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:16:56 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19652369
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:15 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Jááááááááááááá!

Een sinaasappelboompje!!! Das leuk!

Dankjewel!

Trusten!
yw en veel vergnugen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:20:27 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19652482
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hef mijn glas kruidenthee omhoog en roep uit volle borst: "proost!". wow die diesel van mijn eigen plantagetje doet het goed zeg.
Mmm, kruidenthee... lekker. (en uit een glas zoalshethoorttezijn) Zo ook maar even wat water opzetten. Kamille, groen of evening breeze, da's een dilemma...

Hou het bij polm van De Pink.
Kan nog geen cactus in leven houden, en helaas.. I kid you not.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:24:02 #166
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19652562
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mmm, kruidenthee... lekker. (en uit een glas zoalshethoorttezijn) Zo ook maar even wat water opzetten. Kamille, groen of evening breeze, da's een dilemma...

Eveningbreeeeeeeze!!!

Nou ga 'k echt!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:25:17 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19652597
quote:

[..]

kamille.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:26:16 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19652627
tsja dat is een dilemma. neem je het aan van iemand die niet eens weet wat ze haar opa moet geven, of van iemand die zoalshetis heet ?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:26:17 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19652628
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef zoalshetis het volgende:

kamille.
Neig ik naar...
Eerst jointje rollen.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:26:56 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19652648
Dus...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:27:32 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19652669
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neig ik naar...
Eerst jointje rollen.
wil je wat libanon? die kan je zo tot een rolletje rollen en dan hoef je je nagels niet zwart te maken en heb je een verdomd constante hoeveelheid.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:29:51 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19652735
Oh, da's ook wel lekker. Van die vettige shit, toch?

Heb 'm af. Tea Time...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:34:21 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19652857
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:29 schreef Copycat het volgende:
Oh, da's ook wel lekker. Van die vettige shit, toch?

Heb 'm af. Tea Time...
ja best vettig en zo zacht als verse klei. ik slurp de smaak van een theeei gevuld met brandnetel, zelf gezoet met honing. dus als je je kamille voor je hebt proost.
pi_19652864
quote:

[..]

whaaaa de pink! nog een eindhovenaar! nou ja, eindhovenares
pi_19653049
ben fucking stoned
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:43:35 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653154
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:40 schreef GewoneMan het volgende:
ben fucking stoned
gewone man. ik wil niet zeiken ofzo, dus doe ik het toch. ik weet niet of het goed is om in jouw situatie weer te gaan blowen na het een tijd niet gedaan te hebben. neem het voor lief en zie het niet als kritiek.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:44:19 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653179
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja best vettig en zo zacht als verse klei. ik slurp de smaak van een theeei gevuld met brandnetel, zelf gezoet met honing. dus als je je kamille voor je hebt proost.
Thee is nog too hot to handle.
Brandnetelthee uit een ei... je zit toevallig niet naakt... op geitenwollensokken na... ?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:44:35 #178
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19653190
welke situatie?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:45:55 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653225
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Thee is nog too hot to handle.
Brandnetelthee uit een ei... je zit toevallig niet naakt... op geitenwollensokken na... ?
lol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:46:07 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653234
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:34 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

whaaaa de pink! nog een eindhovenaar! nou ja, eindhovenares
pi_19653263
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gewone man. ik wil niet zeiken ofzo, dus doe ik het toch. ik weet niet of het goed is om in jouw situatie weer te gaan blowen na het een tijd niet gedaan te hebben. neem het voor lief en zie het niet als kritiek.
ik doe dat wel vaker hoor paar jaar niet blowen en dan weer een keer of een paar keer en dan weer niet.... ik blow waneer ik wil en stop waneer ik wil, soms valt het zwaar soms niet ach komt allemaal goed ben nu al stoned van een halve blow haha mooi goedkoop toch
pi_19653273
Nee he, wordt er hier weer geblowd?
pi_19653302
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
ja FD er zijn hier ook levens genieters en die doen wat ze willen en nu en op dit moment wil ik blowen dus doe ik dat
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:48:26 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653310
quote:
hey hey hey fuifje! alles goed?
pi_19653364
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef dafjedaf het volgende:
welke situatie?
ja dat vraag ik me nu eigenlijk ook af als hij mn operatie bedoeld dan lijkt het me sterk narcose is vanaf 19 april tot nu geen gevaar lijkt me
pi_19653402
quote:
mag dat ook al niet dan? dr stond toch zo'n stukje in de bijbel dat god alle zaaddragende planten hier heeft gemaakt zodat de mens ze kan gebruiken? volgens mij moet je em nog maar een keertje lezen.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:51:00 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653404
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol
dit moest trouwens: lol zijn...
pi_19653427
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:50 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

mag dat ook al niet dan? dr stond toch zo'n stukje in de bijbel dat god alle zaaddragende planten hier heeft gemaakt zodat de mens ze kan gebruiken? volgens mij moet je em nog maar een keertje lezen.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:51:42 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653436
quote:
Ik zal niet in jouw richting exhaleren.
Long see, no time, trouwens.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:52:13 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653460
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit moest trouwens: lol zijn...
Dacht dat het een abstracte geit was...
pi_19653462
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey hey hey fuifje! alles goed?
Ja, ben een beetje druk op het moment, vandaar dat ik niet actief ben. Met jou ook alles goed? Heb je nog een stuk uit de Bijbel gelezen vandaag?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:52:17 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653463
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja dat vraag ik me nu eigenlijk ook af als hij mn operatie bedoeld dan lijkt het me sterk narcose is vanaf 19 april tot nu geen gevaar lijkt me
nee meer de situatie dat je nu arbeidsongeschikt bent en daarna ook geen positief uitzicht op een baan hebt. dat bedoel ik.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:52:22 #193
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19653468
quote:
Je moet wat als je niet kan neuken he fuif...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:53:22 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653503
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, ben een beetje druk op het moment, vandaar dat ik niet actief ben. Met jou ook alles goed? Heb je nog een stuk uit de Bijbel gelezen vandaag?
heel toevallig ben ik de koran aan het herlezen momenteel. nieuw project zeg maar. ga je een keer met me uit? gaan we gezellig vrouwen versieren in amsterdam?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:53:51 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653518
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

of wíl
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:54:39 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653547
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
daarna ook geen positief uitzicht op een baan hebt. dat bedoel ik.
Dan is een jointje op zijn tijd toch een mooi medicijn... tegen zielepijn...
pi_19653568
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

of wíl
ik meende toch al meerdere malen gelezen te hebben dat hij wel wil...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:56:01 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653596
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan is een jointje op zijn tijd toch een mooi medicijn... tegen zielepijn...
kan. het kan je ook nog moedelozer en nog minder actief maken. als ik me niet goed voel blow ik niet.
pi_19653620
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:50 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Ook de verboden vrucht van Adam en Eva was verboden, terwijl het een vrucht van God was. Zie dan dat alles één grote beproeving is: een beproeving om blowen te weerstaan, een beproeving om seksuele losbandigheid te weerstaan enzovoort. En zo zie je maar weer dat de mens niet in staat is tot dergelijke zaken en dat markeert de grens tussen de verguisden en de glorieuzen.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:58:18 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653673
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik meende toch al meerdere malen gelezen te hebben dat hij wel wil...
soms doe je als man weleens stoer en dan zeg je dingen die je niet meent. misschien herken je het als vrouw ook wel?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:58:18 #201
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19653674
Fuifduif, geeft geloof verlichting van pijn? Schenkt het geluk en mooie dingen in je leven? Geeft het je vrede?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:58:51 #202
22944 Breetai
....Relax....
pi_19653695
quote:

[..]

Ik ga maar weer wat trainen denk ik. Het plein in Venlo ziet er weer heel druilerig uit. Motiveerd niet echt om op stap te gaan.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  vrijdag 4 juni 2004 @ 23:59:45 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653715
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:56 schreef zoalshetis het volgende:

kan. het kan je ook nog moedelozer en nog minder actief maken. als ik me niet goed voel blow ik niet.
Kan idd ook. Maar ga er vanuit dat de gewone man zijn verantwoordelijkheden kent. En af en toe is onverantwoordelijk ook leuk.

Ben blij met kamillekeuze .
pi_19653765
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee meer de situatie dat je nu arbeidsongeschikt bent en daarna ook geen positief uitzicht op een baan hebt. dat bedoel ik.
dat vind ik persoonlijk juist een hele goede reden meer dan 9 maand bij huis zitten als je dat niet gewend bent is KUT geloof me! en het uitzicht dat het daarna nog ontzettend moeilijk wordt maakt me nog meer gemotiveerd om zelf voor wat leuk genot te zorgen...

en nee ik ben en wordt niet verslaafd en blow niet omdat het moet ofzo maar omdat ik het wil no more no less
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:01:05 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653769
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:58 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik ga maar weer wat trainen denk ik. Het plein in Venlo ziet er weer heel druilerig uit. Motiveerd niet echt om op stap te gaan.
Trainen... om twaalf uur 's nachts?

Ik ga morgen... of overmorgen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:01:50 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653787
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kan idd ook. Maar ga er vanuit dat de gewone man zijn verantwoordelijkheden kent. En af en toe is onverantwoordelijk ook leuk.

Ben blij met kamillekeuze .
ik zat ook maar, zoals ik al zei, te zeiken. ja kamille is lekker, zeker met hasj.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:02:38 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653812
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:01 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat vind ik persoonlijk juist een hele goede reden meer dan 9 maand bij huis zitten als je dat niet gewend bent is KUT geloof me! en het uitzicht dat het daarna nog ontzettend moeilijk wordt maakt me nog meer gemotiveerd om zelf voor wat leuk genot te zorgen...

en nee ik ben en wordt niet verslaafd en blow niet omdat het moet ofzo maar omdat ik het wil no more no less
lees hierboven
pi_19653821
quote:

[..]

Wie zegt mij eigenlijk dat jij wel kunt neuken? Misschien heb jij gewoon een grote mond hier maar ben je in het echt een mietje.
pi_19653838
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heel toevallig ben ik de koran aan het herlezen momenteel. nieuw project zeg maar. ga je een keer met me uit? gaan we gezellig vrouwen versieren in amsterdam?
Lijkt je dat wat?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:04:02 #210
22944 Breetai
....Relax....
pi_19653863
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Trainen... om twaalf uur 's nachts?

Ik ga morgen... of overmorgen.
Ik heb al dat wapentuig toch hier in m'n woonkamer liggen. Gewoon wat slagtechnieken, standaard verdedigingen en kata's oefenen. Opdrukken en buiksprieren lukt me hier ook wel.

FF mezelf moe maken, weer wat Fok!en en ga zo maar door. Zo heb ik het hele hemelvaartweekend doorgebracht. Begon m'n techniek en uithoudingsvermogen eindelijk weer ergens op liggen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:04:09 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653866
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wie zegt mij eigenlijk dat jij wel kunt neuken? Misschien heb jij gewoon een grote mond hier maar ben je in het echt een mietje.
hey fuif ff serieus, zullen we binnekort eens goed gaan stappen. beginnen we overdag en gaan we gewoon de meisjes aanspreken die jij gewoonlijk wel wil spreken maar niet durft aan te spreken.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:04:39 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653885
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik heb al dat wapentuig toch hier in m'n woonkamer liggen. Gewoon wat slagtechnieken, standaard verdedigingen en kata's oefenen. Opdrukken en buiksprieren lukt me hier ook wel.

FF mezelf moe maken, weer wat Fok!en en ga zo maar door. Zo heb ik het hele hemelvaartweekend doorgebracht. Begon m'n techniek en uithoudingsvermogen eindelijk weer ergens op liggen.
ken je aikido?
pi_19653892
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey fuif ff serieus, zullen we binnekort eens goed gaan stappen. beginnen we overdag en gaan we gewoon de meisjes aanspreken die jij gewoonlijk wel wil spreken maar niet durft aan te spreken.
Durf jij dat wel dan?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:05:32 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653921
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Durf jij dat wel dan?
lol. is this a yes?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:06:09 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19653950
quote:

[..]

ken je aikido?
Dat is het broertje van Wei Wei, toch?
Sorry...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:07:14 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19653978
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is het broertje van Wei Wei, toch?
Sorry...
grappig. nu ff serieus het lijkt me heel erg fijn om aikido 3 keer per week te gaan trainen. geweldige sport van wat ik van vrienden hoor en wat ik heb gedownload.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:07:52 #217
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19654000
Fuifduif, ik vroeg je wat.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:08:24 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654015
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:07 schreef dafjedaf het volgende:
meneer zoalshetis wacht ook nog steeds op antwoord...
pi_19654016
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:07 schreef dafjedaf het volgende:
Lees een beter, ik heb al antwoord gegeven.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:08:39 #220
22944 Breetai
....Relax....
pi_19654024
quote:
ken je aikido?
Ik heb 2e kyu aikido en hoop binnenkort m'n groene band voor kobudo te halen. voor de rest maak je lekker veel totesteron aan als je traind en dat mag wel als je de gehele week heb zitten nerden op je werk. Morgen weer het beschaafde beest uithangen.

Aikido zelf heb ik al een tijdje niet gesproken.
Afgelopen pinksterkamp van de scouting heb ik nog een workshop aikido georganiseerd. Fijn m'n leraar uitgenodigd die me voor 20 man 100 keer tegen de mat aan kan laten kwakken of er door kan duwen.

Komen er 15 zomers gekleedde dames en nog 5 gasten opdagen. Ik heb me best wel vermaakt die middag. Alleen raakte iedereen uitgeput na 1.5 uur. Moeten ze toch vaker komen oefenen. Ik had tenminste wat te bespreken, later op de avond met de dames.
pi_19654030
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. is this a yes?
Ik durf niet, hoe zie je zoiets dan voor je ?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:09:38 #222
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19654054
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Lees een beter, ik heb al antwoord gegeven.
Nietes, ik vroeg wat over geloof.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:09:53 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19654065
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:04 schreef Breetai het volgende:

[..]

Heavy duty stuff...
Ik sta morgen (of overmorgen) al Ricky Lake of Calltv kijkend te crosstrainen.
Een rondje krachtapparaten, klasje abs attack wellicht, nog ff fietsen en dan douchen etc. Dan voel ik me zo gezond... Dan in de auto een sigaret opsteken... heerlijk. Evenwicht moet er zijn.
pi_19654074
quote:

[..]

/waagt een gokje op deze vraag

hij wil je de kunst van het scoren leren
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:10:42 #225
22944 Breetai
....Relax....
pi_19654085
quote:
Met z'n 2en gaan stappen en de ander een rotschop onder z'n kont geven om wat te ondernemen werkt meestal wel aardig.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:11:49 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654124
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:08 schreef Breetai het volgende:

[..]

Afgelopen pinksterkamp van de scouting heb ik nog een workshop aikido georganiseerd. Fijn m'n leraar uitgenodigd die me voor 20 man 100 keer tegen de mat aan kan laten kwakken of er door kan duwen.
het lijkt me heel erg fijn om te doen. aikido that is. ik ga het trouwens niet doen voor de testosteron
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:13:26 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654171
quote:

[..]

les 1) "niks van te voren voor je zien, dat werkt demotiverend"
pi_19654217
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:58 schreef dafjedaf het volgende:
A. Fuifduif, geeft geloof verlichting van pijn?
B. Schenkt het geluk en mooie dingen in je leven?
C. Geeft het je vrede?
Oke, deze vragen bedoel je.

A. Ja, maar dat is niet de reden waarom ik geloof natuurlijk. Voor mij is het waarheid.
B. Jazeker. Ik ben gelukkig te weten dat ik ergens voor leef en kijk om je heen en zie het moois.
C. Nee, ik zie veel leed en onvrede om mij heen, dat ik geen vrede kan halen uit het geloof.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:15:08 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19654220
Kunnen we er geen vossenjacht van maken. Vind ,Erdome, Aventura, dafjedag, Daphnezoveel, Brighteyes, Copycat en en en en...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:17:12 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654279
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we er geen vossenjacht van maken. Vind ,Erdome, Aventura, dafjedag, Daphnezoveel, Brighteyes, Copycat en en en en...
sorry dushi, maar ik ben ff de betekenis van vossenjacht kwijt.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:17:41 #231
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19654298
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
A. Ja, maar dat is niet de reden waarom ik geloof natuurlijk. Voor mij is het waarheid.
B. Jazeker. Ik ben gelukkig te weten dat ik ergens voor leef en kijk om je heen en zie het moois.
C. Nee, ik zie veel leed en onvrede om mij heen, dat ik geen vrede kan halen uit het geloof.
Maar als het geloven zo fijn is om te doen, is dat dan niet net als andere fijne dingen op de aarde gezet a;s verleiding, waarvan god wil dat we het weerstaan?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:18:09 #232
22944 Breetai
....Relax....
pi_19654316
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het lijkt me heel erg fijn om te doen. aikido that is. ik ga het trouwens niet doen voor de testosteron
aikido: Fijn met mensen leren gooien in harmonie met het universum. Oftewel lekker op gevoel leren bewegen en samenwerken met je partner.

kobudo: wapentraining en mezelf moe maken (testosteron en meer van dat soort stofjes). Ook goed voor conditie, nauwkeurigheid, concentratie.

Waarom begrijpen mensen nooit dat ik 2 verschillende budo disciplines beoefen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:19:57 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654375
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:18 schreef Breetai het volgende:

[..]

aikido: Fijn met mensen leren gooien in harmonie met het universum. Oftewel lekker op gevoel leren bewegen en samenwerken met je partner.

kobudo: wapentraining en mezelf moe maken (testosteron en meer van dat soort stofjes). Ook goed voor conditie, nauwkeurigheid, concentratie.

Waarom begrijpen mensen nooit dat ik 2 verschillende budo disciplines beoefen.
het is allemaal japans voor mij. daarom. dus kobudo en aikido is een onderdeel van budo? wat is budo en uit hoeveel varianten bestaat het?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:27:11 #234
22944 Breetai
....Relax....
pi_19654618
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
Het is allemaal japans voor mij. daarom. dus kobudo is een onderdeel van aikido?
Beide disciplines staan geheel los van elkaar.

Budo wordt gebruikt als verzamelnaam voor alle Japanse krijgskunsten. Eigenlijk staat het voor krijgsweg/filosofie. Bu (stoppen van oorlog) Do (levensweg/filosofie).

aikido zie ik meer als een mensvriendelijke editie van Jiu Jitsu. Morihei Eushiba kreeg na de 2e Wereld Oorlog de overtuiging dat mensen zo niet met elkaar om horen te gaan. Dus hij heeft alle bottenbreek klemmen en worpen ontwikkeld naar varianten die een aanvaller wel onschadelijk maken maar niet slopen. Ik zeg altijd maar: aikido geeft je de mogelijkheid om je tegenstander heel te houden.
Het duurt ook 6 jaar voordat je lekker op gevoel technieken toepast. Ik doe het nu 4 jaar en ik verbaas mezelf af en toe.
Voor de rest moet je bij aikido heel veel met je lichaam op gevoel werken (zonder kracht) en goed contact houden met je partner.

Kobudo zie ik meer als de wapenuitbreiding van karate. Gewoon lekker rammen en beuken en af en toe nog wat geavanceerde technieken erbij. De technieken gaan echt voor lekker effectief slopen. Het valt me wel op dat bij de gevorderde beoefenaars van kobudo er meer gevoel en bewegen van je lichaam bij komt kijken.

Ik zit af en toe in een grote spagaat tussen beide disciplines maar uiteindelijk vind ik toch m'n weg en de einddoelen liggen niet zo heel erg veel van elkaar vandaan.

Gewoon lekker veel trainen om je weerbaar te maken en relaxed rond te lopen in het leven.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:27:30 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19654623
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:17 schreef zoalshetis het volgende:

sorry dushi, maar ik ben ff de betekenis van vossenjacht kwijt.
Zoek de vos .
Vossen zijn doorgaans basisschoolleraren in malle pakken , dit keer echter...
pi_19654694
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoek de vos .
goed plan maar dan wil ik ook mee lachen man
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:30:13 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19654712
Een heel nobele vechtsport dus, Aikido.
Heb net even pics zitten googelen. Ziet er ook erg gracieus uit. Cool.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:30:46 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19654739
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:29 schreef GewoneMan het volgende:

goed plan maar dan wil ik ook mee lachen man
Ja man!
pi_19654767
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja man!
wie gaat het posten in moderators vragen en opmerkingen ???
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:33:06 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654818
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef Breetai het volgende:

[..]

Beide disciplines staan geheel los van elkaar.

Budo wordt gebruikt als verzamelnaam voor alle Japanse krijgskunsten. Eigenlijk staat het voor krijgsweg/filosofie. Bu (stoppen van oorlog) Do (levensweg/filosofie).

aikido zie ik meer als een mensvriendelijke editie van Jiu Jitsu. Morihei Eushiba kreeg na de 2e Wereld Oorlog de overtuiging dat mensen zo niet met elkaar om horen te gaan. Dus hij heeft alle bottenbreek klemmen en worpen ontwikkeld naar varianten die een aanvaller wel onschadelijk maken maar niet slopen. Ik zeg altijd maar: aikido geeft je de mogelijkheid om je tegenstander heel te houden.
Het duurt ook 6 jaar voordat je lekker op gevoel technieken toepast. Ik doe het nu 4 jaar en ik verbaas mezelf af en toe.
Voor de rest moet je bij aikido heel veel met je lichaam op gevoel werken (zonder kracht) en goed contact houden met je partner.

Kobudo zie ik meer als de wapenuitbreiding van karate. Gewoon lekker rammen en beuken en af en toe nog wat geavanceerde technieken erbij. De technieken gaan echt voor lekker effectief slopen. Het valt me wel op dat bij de gevorderde beoefenaars van kobudo er meer gevoel en bewegen van je lichaam bij komt kijken.

Ik zit af en toe in een grote spagaat tussen beide disciplines maar uiteindelijk vind ik toch m'n weg en de einddoelen liggen niet zo heel erg veel van elkaar vandaan.

Gewoon lekker veel trainen om je weerbaar te maken en relaxed rond te lopen in het leven.
thanks.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:34:52 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654886
quote:
by kazaa kun je hele mooie filpjes downloaden over de ontmoeting met Morihei Eushiba op latere leeftijd. verder gewoon bij aikido en dan zie je mooie technieken.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:35:21 #242
22944 Breetai
....Relax....
pi_19654898
quote:
In de zomer krijg ik het er altijd heel heet van. Aikdio gaat voornamelijk om de dynamiek dus ik zou nog maar eens achter wat filmpjes gaan. Kan je lachen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:36:24 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654929
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoek de vos .
yes the bells start ringing. ik denk alleen dat de jacht dit keer op onbekende vossen zal zijn lijkt me lachen met fuifduif.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:38:32 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19654995
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:35 schreef Breetai het volgende:

[..]

In de zomer krijg ik het er altijd heel heet van. Aikdio gaat voornamelijk om de dynamiek dus ik zou nog maar eens achter wat filmpjes gaan. Kan je lachen.
die man die les gaf bij de proefles zei dat ik het zeker moest gaan doen. en dat zei ie volgens mij niet om me geld af te kunnen troggelen, het is druk genoeg en bovendien was ik met vrienden waar hij niets tegen heeft gezegd.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:40:20 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19655056
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

yes the bells start ringing. ik denk alleen dat de jacht dit keer op onbekende vossen zal zijn lijkt me lachen met fuifduif.
Duh,
dat bedoelde ik dus ook met dit keer, echter...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:41:04 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655088
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Duh,
dat bedoelde ik dus ook met dit keer, echter...
I copy
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:43:55 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19655151
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

by kazaa kun je hele mooie filpjes downloaden over de ontmoeting met op latere leeftijd.
Thanks.
't hakt er in.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:45:12 #248
22944 Breetai
....Relax....
pi_19655176
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
Die man die les gaf bij de proefles zei dat ik het zeker moest gaan doen. en dat zei ie volgens mij niet om me geld af te kunnen troggelen, het is druk genoeg en bovendien was ik met vrienden waar hij niets tegen heeft gezegd.
Mensen die ff snel wat willen leren en andere patsers filteren zichzelf er best wel snel uit. Bij de aikido licht de gemiddelde leeftijd toch rond de 30. Al hebben er ook eentje van 16 rondlopen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:50:45 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655305
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Thanks.
't hakt er in.
lol wat heb je nóu zitten pasten??
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:51:08 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655315
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:45 schreef Breetai het volgende:

[..]

Mensen die ff snel wat willen leren en andere patsers filteren zichzelf er best wel snel uit. Bij de aikido licht de gemiddelde leeftijd toch rond de 30. Al hebben er ook eentje van 16 rondlopen.
komt die gemiddelde leeftijd ff goed uit!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:56:07 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19655438
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol wat heb je nóu zitten pasten??
WTF???

oeps.
Oh ja, had de naam gecut ipv gecopiet voor google...

Anyhood... O Sensei:
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:59:32 #252
22944 Breetai
....Relax....
pi_19655518
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:56 schreef Copycat het volgende:

Anyhood... O Sensei:
[afbeelding]
You don't wanna mess with him.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:59:35 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655519
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

WTF???

oeps.

Anyhood... O Sensei:
[afbeelding]
grinnek. ok nu snap ik het beter.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:00:13 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655535
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:59 schreef Breetai het volgende:

[..]

ik heb zijn filmpjes gezien. je kan hem echt van geen kant aanvallen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:00:55 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19655551
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:59 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik bied hierbij ook mijn nederige excuses aan...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:08:19 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655709
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik bied hierbij ook mijn nederige excuses aan...
lol
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:12:56 #257
22944 Breetai
....Relax....
pi_19655808
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb zijn filmpjes gezien. je kan hem echt van geen kant aanvallen.
Een paar maanden heb ik nog meegetraind met een stage van Tamura. Die heeft dus nog onder O Sensei getraind. Die gast weegt nog geen 70 kg., iets van 1.70 m hoog en heeft z'n 73 verjaardag onlangs gevierd.
Als je 'm bezig ziet denk je de reincarnatie van Joda te zien.
D'r stormen gasten van 2 bij 1 meter op 'm af en die lopen recht in een muur. Geweldig om te zien.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:14:27 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655847
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:12 schreef Breetai het volgende:

[..]

Een paar maanden heb ik nog meegetraind met een stage van Tamura. Die heeft dus nog onder O Sensei getraind. Die gast weegt nog geen 70 kg., iets van 1.70 m hoog en heeft z'n 73 verjaardag onlangs gevierd.
Als je 'm bezig ziet denk je de reincarnatie van Joda te zien.
D'r stormen gasten van 2 bij 1 meter op 'm af en die lopen recht in een muur. Geweldig om te zien.
ik denk dat ik over een maand serieus ga beginnen. geweldig om te zien en om te doen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:15:12 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19655864
ik ben moe en ga lekker nog ff wat lezen. fijne avond verders.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:17:41 #260
22944 Breetai
....Relax....
pi_19655920
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben moe en ga lekker nog ff wat lezen. fijne avond verders.
Ik ga ook maar wat anders doen. Prettig weekend allemaal.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:19:59 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19655967
Me too...
na deze lucky.

Goed weekend!
pi_19656589
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:19 schreef Copycat het volgende:
Me too...
na deze lucky.

Goed weekend!
ik ga ook maffen tot morgennacht en mischien nog even als ik wakker wordt (hoop van wel) fokken in de morgen is een dag zonder zorgen
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:10:15 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19657596
rise and shine! goeiemorgen allen.
pi_19657659
goedemorgen!
Like any young kid, I dreamed of world domination.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:29:56 #265
22944 Breetai
....Relax....
pi_19658162
goedemorgen allemaal
pi_19658663
morguh
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:41:30 #267
37769 erodome
Zweefteef
pi_19659032
Wrijft nog wat slaap uit haar ogen en kijkt duf rond......

Goedemorgen mensjes..........
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:43:41 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19659057
Goedemorgen...
Zo op jacht naar een bikini...
En in de stad lekker lunchen met mezelf en mijn favoriete magazine.
pi_19659260
morguh doompjuh
morguh copycat

@doompjuh ow ja jij kon uitslapen kleine uit logeren toch ?
@copycat welke magazine is dat ?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:10:39 #270
37769 erodome
Zweefteef
pi_19659420
Ik kom net mijn bedje uitgerold, heerlijk uitgeslapen, ga zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag, heb geen zin in de hele dag een beetje rondhangen.
pi_19659547
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:10 schreef erodome het volgende:
Ik kom net mijn bedje uitgerold, heerlijk uitgeslapen, ga zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag, heb geen zin in de hele dag een beetje rondhangen.
weer zit je niet mee, althans hier is het niet echt mooi weer maar goed ik ga over een ruim uur ook pleite dagje op stap en dan een verjaardag anyway ben er vannacht nog wel ff denk ik

en mn avatar wil nog steeds niet zie link

[Forum] Usericons - diverse problemen
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:35:32 #272
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19659829
goeiemorgen.... middag....

* dafjedaf gaapt
pi_19659857
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:35 schreef dafjedaf het volgende:
goeiemorgen.... middag....

* GewoneMan gaapt
morguh
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:42:31 #274
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19659941
* dafjedaf gaat douchen
pi_19660048
dafjedaf hulp nodig ?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:52:37 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19660083
Moggu allemaal...Ik heb er al een halve dag opzitten. Afwassen, zuigen, dweilen, lappen...Je kent het wel. Tja, ik doe ook liever wat anders, maar het moet gebeuren, heb er doordeweek geen tijd voor
pi_19660156
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:52 schreef Aventura het volgende:
Moggu allemaal...Ik heb er al een halve dag opzitten. Afwassen, zuigen, dweilen, lappen...Je kent het wel. Tja, ik doe ook liever wat anders, maar het moet gebeuren, heb er doordeweek geen tijd voor
morguh

en tja ik weet hoe het is alles alleen te doen, alleen heb ik alle tijd van de wereld en geloof me zo leuk is dat allemaal niet
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:59:41 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19660228
Ik ken het gevoel hoor, heb ook een tijdje thuis gezeten, in de WW weliswaar (hoewel dat was nog niet eens een maand). Maar zelfs daarvan werd ik al stapelgek! Anyway, ben nu weer klaar voor deze week, nu lekker de buren lastigvallen met mijn muziek
pi_19660350
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:59 schreef Aventura het volgende:
Ik ken het gevoel hoor, heb ook een tijdje thuis gezeten, in de WW weliswaar (hoewel dat was nog niet eens een maand). Maar zelfs daarvan werd ik al stapelgek! Anyway, ben nu weer klaar voor deze week, nu lekker de buren lastigvallen met mijn muziek
welke muziek is dat?
pi_19660445
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:52 schreef Aventura het volgende:
ik ga dr nou mee beginnen :')

enne, goedemorgen allemaal... o het is alweer middag
  zaterdag 5 juni 2004 @ 13:13:06 #281
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19660505
Van alles doorelkaar, van heel oude dance (Speedy J) tot Megadeth tot Joy Division...;)
pi_19660586
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:10 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik ga dr nou mee beginnen

enne, goedemorgen allemaal... o het is alweer middag
morguh ehhmmm middag, enne succes met de werkzaamheden
pi_19660599
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:13 schreef Aventura het volgende:
Van alles doorelkaar, van heel oude dance (Speedy J) tot Megadeth tot Joy Division...;)
ok brede smaak dus, heb ik ook alleen house en alles wat erop lijkt moet ik niet prodigy uitgezonderd
pi_19660642
gotver man.. leuke meid ontmoet gisteravond.. +- 90 kg.. komt van de antillen.. maar ze is zo lief..

oh ja.. en ik ben goed naar de klote van de whiskey..
pi_19660698
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:20 schreef Omkron het volgende:
gotver man.. leuke meid ontmoet gisteravond.. +- 90 kg.. komt van de antillen.. maar ze is zo lief..

oh ja.. en ik ben goed naar de klote van de whiskey..
ik hoop voor je dat het whisky was :') enne feli met je leuke meid

edit: waarom werken de icons soms niet na een edit? ik zorg voor genoeg ruimte
pi_19660733
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:56 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ook de verboden vrucht van Adam en Eva was verboden, terwijl het een vrucht van God was. Zie dan dat alles één grote beproeving is: een beproeving om blowen te weerstaan, een beproeving om seksuele losbandigheid te weerstaan enzovoort. En zo zie je maar weer dat de mens niet in staat is tot dergelijke zaken en dat markeert de grens tussen de verguisden en de glorieuzen.
ik kan me anders behoorlijk glorieus voelen na een goede joint Hoedanook, aangezien ik niet in god geloof geloof ik ook niet dat alles een beproeving is. ik geloof eerder in mezelf en in genieten van het leven.
pi_19660764
het schijnt dat ze heel sterk is.. en vol temperament..

ik zou iig niet met haar durven worstelen..
pi_19660766
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:25 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik kan me anders behoorlijk glorieus voelen na een goede joint Hoedanook, aangezien ik niet in god geloof geloof ik ook niet dat alles een beproeving is. ik geloof eerder in mezelf en in genieten van het leven.
mie 2
pi_19660792
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:26 schreef Omkron het volgende:
het schijnt dat ze heel sterk is.. en vol temperament..

ik zou iig niet met haar durven worstelen..
gewoon valsspelen als het zover komt gaan kietelen ofzo
pi_19660817
mijn taxi kan hier elk moment zijn ben er vannacht weer have fun enne ik verwacht een deel 5 als ik terug kom nog 11 posts moet kunnen
pi_19660836
was nog een gezellig feestje gisteren in de rechter:

speciaal voor fuifduif: 3 lieve engeltjes.
pi_19660911
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef Byte_Me het volgende:
was nog een gezellig feestje gisteren in de rechter:

[afbeelding]

speciaal voor fuifduif: 3 lieve engeltjes.
en ons niet uitnodigen ???
pi_19661021
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en ons niet uitnodigen ???
ja maar ze draaien house

al kwam de prodigy ook nog voorbij
pi_19661033
rechter.. adam toch..?
pi_19661045
nee, eindhoven. maar misschien zit er in amsterdam ook wel een, ik zou het niet weten.
pi_19661048
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:37 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ja maar ze draaien house

al kwam de prodigy ook nog voorbij
en jij denkt dat mij dat uitmaakt in dat geval ??? trouwens die ene zit wel heel saai te kijken en nieteens richting de vrouwen!!! snap je toch niet
pi_19661090
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en jij denkt dat mij dat uitmaakt in dat geval ??? trouwens die ene zit wel heel saai te kijken en nieteens richting de vrouwen!!! snap je toch niet
nee dat zag ik net ook al. onbegrijpelijk. ik wist ook niet waar ik kijken moest, maar dat had er mee mee te maken dat ze allemaal waren

ze waren nog aardig ook, maar daar worden ze natuurlijk voor betaald

kom mensen, nog ff doorposten, het nieuwe topic staat al klaar
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:11:22 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19661726
pi_19661932
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
pi_19662051