abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19648962
Vanavond is er op Nederland 3 de film Intimacy.

Tijd:
00.00 - 01.55

Verhaal:
De camera zweeft over een slapende man in een rommelig bed. Het melancholische stemgeluid van Stuart Staples (Tindersticks) zwelt traag aan. De man schrikt wakker en struikelt naar de deur. Op de drempel kijkt een vrouw hem vragend aan. De twee wisselen enkele onwennige woorden en gaan prompt over tot machinale seks. De toon is gezet voor twee uur emotionele én fysieke roofbouw. De man is Jay, met overgave en trieste sensualiteit gespeeld door theateracteur Mark Rylance. Iedere woensdag komt de vrouw langs en herhaalt zich het ritueel. Nooit blijft ze slapen. Er wordt nauwelijks gepraat. De communicatie blijft beperkt tot seks. Toch worstelt Jay met de ongrijpbare vrijblijvendheid. Lust wordt afkeer terwijl zijn fascinatie voor de vrouw hem innerlijk verteert. Een confrontatie is noodzakelijk en hij besluit haar te volgen. En zo, als op voorspraak van Stuart Staples’ poëtische frasen, stevent hij af op de gapende leegte van zijn bestaan. De film veroorzaakte nogal wat beroering vanwege enkele expliciete seksscènes.

De film besproken op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0256103/
pi_19649670
Lijkt me wel leuk. Ik ga 'em kijken.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:23:32 #3
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19659629
ik heb hem al eens gezien en vond m eigenlijk niet zo boeiend. maar de seks-scenes zijn idd zeer expliciet
pi_19659824
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb hem al eens gezien en vond m eigenlijk niet zo boeiend. maar de seks-scenes zijn idd zeer expliciet
Ik had hem nog niet gezien: wel veel over gehoord.
En het was een aardige film: geen topfilm.
Die vrouw was nogal ranzig, maar toen ik eenmaal gewend was geraakt aan haar: waren de sex-scenes wel leuk.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:38:55 #5
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19659882
ik meen me te herinneren dat ze een van de weinige vrouwen was die een dergelijke rol wilde en kon spelen.
maar ook was het niet de bedoeling mooie mensen sex te laten hebben. dat is iig gelukt.
pi_19659946
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
ik meen me te herinneren dat ze een van de weinige vrouwen was die een dergelijke rol wilde en kon spelen.
maar ook was het niet de bedoeling mooie mensen sex te laten hebben. dat is iig gelukt.
Ja, ok dat weet ik wel maar ze kon op zijn minst haar vagina wat bijscheren toch?
Nouja, ik vond het een aardige film. Het acteerwerk was matig en de sfeer die ze probeerden neer te zetten kwam niet goed uit de verf.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:45:16 #7
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_19659980
Ik had hem al gezien, gisteren nog maar es gekeken.
Blijft wel een intrigerende film, personages worden ook zo raar uitgewerkt.. Het is misschien geen topfilm, maar blijft toch intressant om naar te kijken.
The captain has NO need for biscuits!
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:44:31 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19772004
Het expliciete in deze film is de pijpscene (die 3 seconden is te zien ofzo). De rest valt eigenlijk nog wel mee. Er zitten wel 3 of 4 vrij lange sexscenes in, maar daarin zag je niet meer dan in vele andere films.

edit: Ik vergat de scene waarin ze zijn lul even streelt...

Binnenkort kom The Brown Bunny uit, waarin Chloe Sevigny een pijpscene doet. Zal me benieuwen

[ Bericht 4% gewijzigd door scanman01 op 10-06-2004 01:05:00 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:52:50 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19772143
Kerry Fox.. haar rol in "Shallow Grave" was toch van een heel andere orde

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: