abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19576040
Ik ben benieuwd he?
Zijn er hier meer biseksuele mannen?

Ik weet nu ongeveer een jaartje of 3 dat ik biseksueel ben, ik ben nu 24, had dus mijn eerste ervaring toen ik 21 was (heb overigens al 2 jaar een vriendin), en vind het best ok zo.
Maar zoals ik al vroeg, ben ik benieuwd of er hier meer biseksuele mannen zijn!

Toedels!!
Hey baby, are you cool?
pi_19576080
Oh, en dat toedels? Dat is een geintje hoor.
Hey baby, are you cool?
pi_19576092
ja hoor zeker wel...

ben zelf overigens 100% hetero
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19576131
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
ben zelf overigens 100% hetero
Maakt niet uit joh!
Hey baby, are you cool?
pi_19576160
Ik ben er ook één, maar niet 50-50. Mijn voorkeur gaat uit naar de mannen, maar dat neemt niet weg dat ik vrouwen ook erg aantrekkelijk vind en ook verliefd op kan worden

Overigens valt me op dat de meeste bi's die meer hetero zijn in de kast blijven en de bi's die meer homo zijn meestal wel gewoon er voor uitkomen..
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_19576247
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:04 schreef BobbySexyCool het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh!
vind ik ook je bent wat je bent... als ik bi zou zijn zou ik er gerust voor uitkomen het is namelijk geen ziekte ofzo... maar ik ben het gewoon niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19576263
Ja, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, maar ik denk dat er toch nog aardig een taboe sfeertje hangt over bimannen die meer hetero zijn dan homo?
Hey baby, are you cool?
pi_19576298
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:05 schreef Ahura het volgende:
Ik ben er ook één, maar niet 50-50. Mijn voorkeur gaat uit naar de mannen, maar dat neemt niet weg dat ik vrouwen ook erg aantrekkelijk vind en ook verliefd op kan worden

Overigens valt me op dat de meeste bi's die meer hetero zijn in de kast blijven en de bi's die meer homo zijn meestal wel gewoon er voor uitkomen..
ik denk dat het komt omdat het onder mannen minder geaccepteerd is, maar als je het echt nodig hebt omdat je gewoon liever met een man bent dan met een vrouw dan ben je meer genoodzaakt om ervoor uit te komen...
pi_19576323
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat het onder mannen minder geaccepteerd is, maar als je het echt nodig hebt omdat je gewoon liever met een man bent dan met een vrouw dan ben je meer genoodzaakt om ervoor uit te komen...
Dat zeg ik!
Hey baby, are you cool?
pi_19576443
Tja ik weet vanaf van 14 ofzo dat ik mannen erg aantrekkelijk vind maar ik ben pas afgelopen november pas voor het eerst verliefd geworden op een gozer. Dus van te voren zag ik toch geen reden om uit te kast te komen want ik deed er toch niks mee (nou ja, ben uit de kast bij gezin sinds een jaartje en bij de klas sinds nov en ik zit in de homoscene en heb sex sinds oktober). Dus ik kan me ook wel voorstellen dat bi's die meer hetero zijn er niet voor uitkomen, maar vind het toch wel jammer.. zeker als je al boven de 20 bent dan vind ik dat je er best voor uit mag komen

Maar ik ben niet verwijfd en hetero's kunnen ook met mij over meidjes praten dus in mijn klas doen ze er niet echt moeilijk over. Ik zuip bier, ik ben gek op auto's en draag geen nichten-kleding dus dan is het voor hen ook gauw wennen Ik ben gewoon een hetero dat (ook) op mannen valt
pi_19576446
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19576491
biseksuelen zijn gewoon ruimdenkender en gaan vaak dan voor een persoon, ongeacht het geslacht. Persoonlijk vind ik dat juist een mooi iets

En dat geleuter over "je zult toch moeten kiezen" is gewoon bullshit. Waarom zou je? Twice the fun!
pi_19576511
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
goh dat denk ik ook over jou na deze post :') tel daar je dwergen topic bij op

laat mensen toch eens in hun waarde het heeft niks te maken met kiezen, zo ben je of niet.. jij bent het niet best ik ben het ook niet prima TS en ahura zijn het wel prima toch ?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:18:06 #14
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_19576513
quote:
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_19576521
Ik zeg ook altijd toedels.

Maar ik ben hetero.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_19576525
quote:
Heb je nou met niks dat je beide wel ok vindt?
Zoals, je vind bmw's EN mercedessen mooi?
Niks labiels aan toch?
Hey baby, are you cool?
pi_19576541
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zeg ook altijd toedels.

Maar ik ben hetero.
Hey baby, are you cool?
pi_19576555
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

goh dat denk ik ook over jou na deze post tel daar je dwergen topic bij op

laat mensen toch eens in hun waarde het heeft niks te maken met kiezen, zo ben je of niet.. jij bent het niet best ik ben het ook niet prima TS en ahura zijn het wel prima toch ?
heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....
pi_19576563
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef BobbySexyCool het volgende:

[..]

Niks labiels aan toch?
idd hooguit een luxe probleem neem ik de mercedez of ga ik voor de BMW
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:21:33 #20
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_19576594
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....
Er kan er maar 1 de DOMSTE zijn.
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_19576602
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef BobbySexyCool het volgende:

[..]

Niks labiels aan toch?
Als het overkwam dat ik je liep af tezeiken: zo bedoelde ik het niet.
En no offence maar ik vind auto's en seksuele geaardheid wel heel verschillend, of steek je je president soms in een uitlaat?
pi_19576604
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

Niet perse, je ziet het dan denk ik te negatief. Ik zie gewoon minder kaders, regels zoals je wil.
Hey baby, are you cool?
pi_19576625
was wm maar bisexueel sex met 2 mannen whaha
dus
pi_19576631
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:21 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

Als het overkwam dat ik je liep af tezeiken: zo bedoelde ik het niet.
En no offence maar ik vind auto's en seksuele geaardheid wel heel verschillend, of steek je je president soms in een uitlaat?
Mja, als je al afhaakt bij een simpele vergelijking ben ik bang dat ik je verder niet kan helpen.
Hey baby, are you cool?
pi_19576643
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef Evie het volgende:
was wm maar bisexueel sex met 2 mannen whaha
Wie?
Hey baby, are you cool?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')