Maakt niet uit joh!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
ben zelf overigens 100% hetero![]()
vind ik ook je bent wat je bent... als ik bi zou zijn zou ik er gerust voor uitkomen het is namelijk geen ziekte ofzo... maar ik ben het gewoon nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:04 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh!![]()
ik denk dat het komt omdat het onder mannen minder geaccepteerd is, maar als je het echt nodig hebt omdat je gewoon liever met een man bent dan met een vrouw dan ben je meer genoodzaakt om ervoor uit te komen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:05 schreef Ahura het volgende:
Ik ben er ook één, maar niet 50-50. Mijn voorkeur gaat uit naar de mannen, maar dat neemt niet weg dat ik vrouwen ook erg aantrekkelijk vind en ook verliefd op kan worden
Overigens valt me op dat de meeste bi's die meer hetero zijn in de kast blijven en de bi's die meer homo zijn meestal wel gewoon er voor uitkomen..
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk dat het komt omdat het onder mannen minder geaccepteerd is, maar als je het echt nodig hebt omdat je gewoon liever met een man bent dan met een vrouw dan ben je meer genoodzaakt om ervoor uit te komen...
goh dat denk ik ook over jou na deze post :') tel daar je dwergen topic bij opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
Heb je nou met niks dat je beide wel ok vindt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zeg ook altijd toedels.
Maar ik ben hetero.
heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goh dat denk ik ook over jou na deze posttel daar je dwergen topic bij op
![]()
laat mensen toch eens in hun waarde het heeft niks te maken met kiezen, zo ben je of niet.. jij bent het niet best ik ben het ook niet prima TS en ahura zijn het wel prima toch ?
idd hooguit een luxe probleemquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Heb je nou met niks dat je beide wel ok vindt?
Zoals, je vind bmw's EN mercedessen mooi?
Niks labiels aan toch?
Er kan er maar 1 de DOMSTE zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....
Als het overkwam dat ik je liep af tezeiken: zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Heb je nou met niks dat je beide wel ok vindt?
Zoals, je vind bmw's EN mercedessen mooi?
Niks labiels aan toch?
Niet perse, je ziet het dan denk ik te negatief. Ik zie gewoon minder kaders, regels zoals je wil.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....
Mja, als je al afhaakt bij een simpele vergelijking ben ik bang dat ik je verder niet kan helpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:21 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
Als het overkwam dat ik je liep af tezeiken: zo bedoelde ik het niet.
En no offence maar ik vind auto's en seksuele geaardheid wel heel verschillend, of steek je je president soms in een uitlaat?
Wie?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef Evie het volgende:
was wm maar bisexueelsex met 2 mannen
whaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |