Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Nee hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef Jump het volgende:
je bent de link naar deel 7 vergeten
zijn er hier nog studenten? of werken jullie al allemaal ?quote:Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
klagen bij QG. die heeft het vorige deel eentje te vroeg geslotequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
stelletje![]()
toch stiekem een topic openen he![]()
niet liev![]()
ik moet wachtensinds 1145 tot 1430
tot de leraar hier is voor een schooproject, en daar geef ik me weer is voor op natuurlijk
QG je bent een eikelquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:29 schreef Jump het volgende:
[..]
klagen bij QG. die heeft het vorige deel eentje te vroeg geslote![]()
mja, je kan toch fokken tijdens het wachten ?
wat is VMBO TL? ik ken niks van die nederlandse naamgevingen ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
QG je bent een eikel
Doe ik nu ook dan maarben nog wat aan het mailen maar jah het is toch niet leuk om te wachten.
Ik zal trouwens ook even wat over me zelf vertellen
Ik heet Michel, ben 15 jaar oud. Doe VMBO TL, zit in de derde dus volgend jaar examen doen. En dan wil ik Vrede en Veiligheid gaan doen
VMBO TL; voor bereidend middelbaar beroeps onderwijs theoretische leerweg dat is de oude mavo eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:34 schreef Jump het volgende:
[..]
wat is VMBO TL? ik ken niks van die nederlandse naamgevingen ?
Vrede en Veiligheid? voor de ME gaan werken of in Irak ?
* Ban-aanvraag doet *quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
QG je bent een eikel
Daar kan ik ook niet veel aan veranderen dan hequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
* Ban-aanvraag doet *
Zeggen dat je me lief vind, dan trek ik hem inquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet veel aan veranderen dan he![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:51 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zeggen dat je me lief vind, dan trek ik hem in
Ik ben bezig met de hogere informatica opleiding.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:58 schreef Jump het volgende:
heb een keer op de OP volledig gelezen, en dat stukje ook:
[..]
zijn er hier nog studenten? of werken jullie al allemaal ?
Nee, dat had ik wel kunnen doen, maar ik wil geen stage lopen tijdens de vakantie.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:50 schreef thatsme het volgende:
nu nog een half jaar stage?!? in de zomervakantie, lijkt me niet echt prettig
goed plan! zolang je naar school gaat van elke vakantie die je kunt hebben genieten, tijdens de stage valt dat vies tegen, helemaal geen vakantie meerquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:20 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nee, dat had ik wel kunnen doen, maar ik wil geen stage lopen tijdens de vakantie.
Dus ik ga na de vakantie beginnen
gog, men vakantie gaat ook ambetant worden ze.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:50 schreef thatsme het volgende:
nu nog een half jaar stage?!? in de zomervakantie, lijkt me niet echt prettig
Ik doe graduaat ICT @ Rega Leuven (KHLeuven). Daarnet een examen Engels gemaakt: 16/20.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:58 schreef Jump het volgende:
heb een keer op de OP volledig gelezen, en dat stukje ook:
[..]
zijn er hier nog studenten? of werken jullie al allemaal ?
ik studeer momenteel op Kaho Sint Lieven de richting Graduaat ICT
wat doen de andere diggibeten ?
je zit dus in het tweede jaar?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:20 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Ik doe graduaat ICT @ Rega Leuven (KHLeuven). Daarnet een examen Engels gemaakt: 16/20.
De lector geloofde niet eens dat ik mijn paper zelf had geschreven. Waarschijnlijk had ik wel meer punten gekregen als ik ooit naar zijn les was geweest.
Dat staat in mijn profiel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:25 schreef yootje het volgende:
En btw, waar staat F.U.B.A.R ook alweer voor?
bah javaquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Dat staat in mijn profiel.
Verder kan ik nu niet zo actief meechatten: ik ben druk bezig aan mijn eindwerk. Als iemand me een beetje kan helpen ...
Ik ben een Monopolie-spel in Java aan het maken!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben dr ook weer
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:24 schreef Jump het volgende:
[..]
bah java![]()
![]()
heb ook al zeeslag en mastermind in java moeten maken, wel textueel. maar nog genoeg werk; en voorlopig genoeg java gezien
[..]
[afbeelding]
Wel tof zo'n apart handje:
wel tof zo'n apart handje
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding]
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding]
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding]
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding] -
[afbeelding]
Gezelligquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef SHERMAN het volgende:
ik ben ook weer aanwezig
yop shermanquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef SHERMAN het volgende:
ik ben ook weer aanwezig
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig
Ik zat al op je te wachten
Leuke dag gehad?
eeey Jumpquote:
Ja dat hoge verbruik van resources vergeten we maar evenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:43 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Bah, Java? Java is fijn!
dat is inderdaad iets minder!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat hoge verbruik van resources vergeten we maar even![]()
Detailquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dat is inderdaad iets minder!
* Jump houdt em liever bezig met PHP. jaja, trekt op java, maar is tofferquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:43 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Bah, Java? Java is fijn!
Nu nog 1 voor mijquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef Jump het volgende:
[..]
* Godlike02 houdt em liever bezig met PHP. jaja, trekt op java, maar is toffer
Juist klaar met men grafiekjes: http://fok.internix.be/overzicht.php![]()
was eerst van plan om het script publiek te maken, maar nog eventjes over nadenken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog 1 voor mij
echt leuk zo'n overzichtquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef Jump het volgende:
[..]
* _Administr8or_ houdt em liever bezig met PHP. jaja, trekt op java, maar is toffer
Juist klaar met men grafiekjes: http://fok.internix.be/overzicht.php![]()
Hermelien heeft tietjesquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:21 schreef QuietGuy het volgende:Ik heb 2 kaartjes voor Harrie Snotter voor vanaaf voor
Renee
gescoord
Slarioux heeft er ook eentje staan: http://stats.nder.be/quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
echt leuk zo'n overzicht
Heb op school 50 mb gratis, maar mysql moet je aanvragen, en uitleggen waarom. En voor zo'n dinge laten ze niet altijd toe denkek.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:34 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Kun je op school geen shell-account met webruimte aanvragen?
Ik heb een account op een Linux-bak op school: 250MB met PHP/MySQL/JSP suppport zonder banners enzo.Voor maar 5eur / jaar! (www.madoka.be).
weheheh je vriendin niet dan?quote:
echt welquote:Op donderdag 3 juni 2004 07:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
weheheh je vriendin niet dan?![]()
Nee ik vind je wel lief hoorquote:ik heb nog geen ban![]()
Mogguhquote:Op donderdag 3 juni 2004 07:32 schreef thatsme het volgende:
morge mensen, weer het begin van een nieuwe dag, een voordeel de week is doormidden!
Vandaar, ik dacht al waarom reageertie nie op z'n mail, die had ik naar je werk gestuurdquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:20 schreef Marty26 het volgende:
Vandaag weer gewoon lekker op kantoor
Kan ik temminste weer fok!ken
Ja ik was tot 19.30 op zandvoort om dat netwerk aan te leggen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Vandaar, ik dacht al waarom reageertie nie op z'n mail, die had ik naar je werk gestuurd
Ga dan nu maar je meeltje lezenquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maar het is klaar
Hoihoi!quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ga dan nu maar je meeltje lezen
Hoi Troel
Succes met je excursie dagenquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:42 schreef Troel het volgende:
Zooow!
Vandaag de stadsexcursie en dan moeten we morgen nog naar school voor een presentatie en dan zit de excursieweek er weer op!
Oew, over 2 daagjes ben ik jarig!
Ik heb nog geen tietjes gezien van hermelienquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tietjes gezien van hermelien
Eej kijken mag altijd hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Hou daar eens mee op! Een kind van 14! FOEI!!
verderpraten over de olsen twins?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik vind het inderdaad ook beetje oud!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook beetje oud!
volledige lijst kan HIER gevonden worden.quote:1. ONZ 165983
2. GC 60883
3. MUZ 41747
4. DIG 33695
5. VBL 31867
6. POL 27924
7. FTR 27359
8. PTA 26847
9. KLB 25509
10. R&P 24160
Lijst is van paar dagen gelede, dolle_hond maakt ze elke week opnieuwquote:huidige plaats | (vorige plaats) | nick | aantal posts
0026. (0026) Slarioux 40777
0469. (0484) QuietGuy 8488
0128. (0128) Troel 21382
0219. (0222) _Administr8or_ 15174
0829. (0846) Godlike02 4925
0951. (0958) yootje 4228
1192. (1236) SHERMAN 3252
2306. (2298) F.U.B.A.R 1418
2577. (2816) Marty26 1232
3533. (4494) Jump 796
Ik vind het reuze mee vallenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:00 schreef QuietGuy het volgende:
Stats!![]()
http://www.quietguy.nl/digstats-20040505-20040603.html
Slotjespercentages DIG![]()
Wanneer ben je dig-poster volgens jou dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
DIG sta op de vierde plaats met het aantal nieuwe posts in de maand mei![]()
![]()
[..]
volledige lijst kan HIER gevonden worden.
en de plaatjes van de dig posters:
[..]
Lijst is van paar dagen gelede, dolle_hond maakt ze elke week opnieuw
als ik je vergeten ben, sorry. als je niet in de top 4000 staat, sta je er ook niet bij. De laatste lijst kan HIER gevonden worden.
ik verveel me dus, en zie het volgende examen totaal niet zitten
heb gewoon de namen gezocht van wiein dit topic voorkwam.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:08 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wanneer ben je dig-poster volgens jou dan?
Hij heeft iedereen die in deze slowchatreeks heeft gepost genomenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:08 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wanneer ben je dig-poster volgens jou dan?
oh, ik deed juist me best me niet te verlagen tot slowchatten.. zal nu wel mislukt zijn dus?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hij heeft iedereen die in deze slowchatreeks heeft gepost genomen
ik ben een dig posterquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:10 schreef Jump het volgende:
[..]
heb gewoon de namen gezocht van wiein dit topic voorkwam.
misschien beetje verkeerd omschreven
Nu niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Remote linking is forbidden staat er![]()
Was je alquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef yootje het volgende:
THE WHITE STRIPES KOMEN OP LOWLANDS!!!!
* yootje wordt helemaal gek
lomdat de docent zeer makkelikj delibereert en wil toch nog wat puntjes halenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:22 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Waarom dan de moeite van het herhalen doen? Ga toch zuipen ofzo!
Hm, Pukkelpop, is dat niet gratis/goedkoop? In ieder geval godkoper dan Lowlands!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:21 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Die komen ook op Pukkelpop. En wat nog veel belangrijker is: Faithless ook!!!
Zorg maar voor iets bedwelmends als je ze gaat kijken, dan kan het niet op!
rock werchter is ook iets van een 120 euro voor 4 dagen + campingquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Pukkelpop is verre van gratis! Ik weet niet wat de kaarten kosten, maar je kan rustig op 80eur voor 3 dagen rekenen. En dat is enkel voor de toegang, dan moet je nog een plaatsje op de camping kopen, en het eten en drinken daar is belachelijk duur. Maar wat maakt het uit: zorg dat je veel geestesverruimende middelen bij hebt en het is een enorm cool evenement!
succes!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:13 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik ga een examen Datacommunicatie afleggen!
Succes!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:13 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik ga een examen Datacommunicatie afleggen!
Tnxquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:54 schreef thatsme het volgende:
mooie laptop! welke is het?
Geen problemen meequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:00 schreef thatsme het volgende:
zijn de compaq labtops wel een beetje stabiel? ben namelijk van plan om binnenkort een laptop te gaan kopen dus ben me wat aan het oriėnteren. onze 2 compaq desktop pc's waren namelijk vere van stabiel.
oeeee, gratis laptopsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen problemen mee
Maar hij is toch gratis
Nodig voor werk
Had dus ook weinig keuze
Had hiervoor IBM a31
Nu stappen we over van IBM naar HP
Ja dat snap ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef thatsme het volgende:
doe mij er ook maar een
zal me verkleden als dakloze en me voor de duer komen zetten. en aan iedereen die buiten komt vragen als ze geen dakloze krant kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik!
Maar dan moet je ook voor een hongerloontje elke dag werken
En ook geen laptop nodig!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:32 schreef Jump het volgende:
[..]
zal me verkleden als dakloze en me voor de duer komen zetten. en aan iedereen die buiten komt vragen als ze geen dakloze krant kopen.
ook een hongerloontje
dat doe ik al, dus kom in aanmerkingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik!
Maar dan moet je ook voor een hongerloontje elke dag werken
Spongebob is oranje-gekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:40 schreef Jump het volgende:
btw QG, je bent aangebrandof is de spons vuil van de auto te wassen ?
[afbeelding]
Knap gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Troel het volgende:
Ik ben Troel, ik ben 21 jaar en ik doe Woody Woodpecker na: ahhhheha ahhheha ahahahahahaha
yo pmartyquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:38 schreef Marty26 het volgende:
JOehhhhhhhhoeeeeeeeeeee Weekeneindelijk wat een te druke week.
Fijn weekend iedereen
Ow, als ik thuis ben dan wil ik dat best voor je opnemen hoor. Alleen wordt het dan welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knap gedaan![]()
Zijn er opnames beschikbaar??
Je bent morgen jarigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, als ik thuis ben dan wil ik dat best voor je opnemen hoor. Alleen wordt het dan wel
hallo, ik ben Troel en ik ben 22 jaar.
Vind je dat erg?
btw, gelukkig verjaardag morge voor moest ik het vergeten of nie op internet kanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, als ik thuis ben dan wil ik dat best voor je opnemen hoor. Alleen wordt het dan wel
hallo, ik ben Troel en ik ben 22 jaar.
Vind je dat erg?
Ben je al in Eemnes??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:24 schreef Jump het volgende:
en een taart voor troel (hopelijk is de taart groot genoeg voor ons allen):![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
eemnesquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je al in Eemnes??![]()
wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar zit troel![]()
Mogguh SHERMANquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:20 schreef SHERMAN het volgende:
middag mensen
gefeliciteerd Troel
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh SHERMAN
mogguh? tis al namiddag hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh SHERMAN
Ik woon naast mijn buurmanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:28 schreef Jump het volgende:
[..]
mogguh? tis al namiddag hoor
ik woon naar een GoT-er (en die heeft nog HK access)
ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik woon naast mijn buurman
dag martyquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:48 schreef Marty26 het volgende:
Gefeliciteerd:D:D:D:
:Y:Y:Y:Y:Y:Y
Doe troel de groetenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:39 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat naar een feestje bij de buren. Tot vanavond misschien nog es
Troel: je hebt de groeten van QGquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Doe troel de groeten
yop _admindinges_quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
GoedenavondGEFELICITEERD TROEL
weheheh anders zou je dit ook niet kunnen typen hequote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:53 schreef Marty26 het volgende:
Me monitor is overleden
Maar niet getreurt er staat alweer een nieuwe
We hebben nog een laptop en ook nog een pcquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
weheheh anders zou je dit ook niet kunnen typen he
goedenavond shermanquote:Op zondag 6 juni 2004 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
goede avond mensen
* Jump is in geen tijden meer zo gelukkig geweest als nu
heeeee die Jumpquote:Op zondag 6 juni 2004 19:54 schreef Jump het volgende:
[..]
goedenavond sherman
veel succes met je geluk
allergies voor slowchat ?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
heeeee die Jump
dankjegaat wel lukken volgens mij
Waarom post Lucille hier eigenlijk nooit?
welk is het? misschien een fok!ker geļntereseerdquote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef Marty26 het volgende:
Wat een kloten baan heb ik soms
Echt ben al een maand of wat bezig 1 of ander software pakket te slijten. Krijg het gewoon niet verkocht
Heb echt geen zin meer![]()
zo dit lucht op
Dat pakket wat je mij probeerde aan te smeren?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef Marty26 het volgende:
Wat een kloten baan heb ik soms
Echt ben al een maand of wat bezig 1 of ander software pakket te slijten. Krijg het gewoon niet verkocht
iXwarequote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
[..]
welk is het? misschien een fok!ker geļntereseerd
Nee dit is iXwarequote:Op maandag 7 juni 2004 11:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat pakket wat je mij probeerde aan te smeren?
Succes Jongenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:03 schreef Jump het volgende:
* Marty26 gaat gaan eten en deran vertrekken voor examen comptech
assembleren dan nog mondeling
Klopt :pquote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef Jump het volgende:
wedden dat die niet zelf genomen is ?
HAHA ja toch komt wel goed met je denk ik hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 13:49 schreef Jump het volgende:
jij zit daat grappige figuren te posten, en ik zit hiet te wachten voor men examen *stress stress*
hopelijk lukt het
het zal in ieder geval beter zijn dan men elektronicaquote:Op maandag 7 juni 2004 13:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
HAHA ja toch komt wel goed met je denk ik hoorsucces man
ik was gistermiddag ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
Jezis
Slowchat valt dood!!
Migraine aanvalletje, maar ik ben weer terug op aardequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:29 schreef SHERMAN het volgende:
aaaah arme QG, wat had je?
Moooi zo want wat zouden wij zonder jou moetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Migraine aanvalletje, maar ik ben weer terug op aarde
Nou dat overleefden jullie gistermiddag ook welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moooi zo want wat zouden wij zonder jou moeten![]()
ongeveer tochquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nou dat overleefden jullie gistermiddag ook wel
ja maar euh.......ehm......nou doe is niet zo lastigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nou dat overleefden jullie gistermiddag ook wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:49 schreef SHERMAN het volgende:wtf is cobal?
ie had beter verwacht van mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:47 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Hoe was assembler, Jump?
Ik moet strax mijn eindwerk van Cobol gaan verdedigen. Best wel klote want ik kan geen drie regels Cobol na elkaar schrijven.
oke een programeer taalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mgoed, zie http://www.csis.ul.ie/COBOL/
idd, een beetje beterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:29 schreef Marty26 het volgende:
QG weer een beetje beter?
down voor upgrades is het niet, want het versie nummer is al een ganse tijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:28 schreef thatsme het volgende:
weet een van jullie wat er met het FOK!forum de laatste dagen aan de hand is? gisteren lag het ook al een poos offline en zo net weer
ze komen morgenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:43 schreef Marty26 het volgende:
Beter QG beetje rustig aan doen
En troel ga eens snel bellenhahaha
ooh dan komt het nog wel goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
ze komen morgen
Ik heb gisteren avond nog gewakeboard in me shorty. zo koud vond ik het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:43 schreef thatsme het volgende:
het water is nog koud hoor!
Troel = lesbisch?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:41 schreef Troel in dit topic het volgende:
PPL, wat moet je in het Turks hebben?
* Troel heeft Turkse vriendin
Vriendin als in friend, niet als in girlfriendquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Troel = lesbisch?
Ja die gasten kunnen echt zo moeilijk doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
bah wat een gezeur om zo ID kaart zeg, mijn middag:
- thuis komen en zoeken naar de oude ID, niet kunnen vinden dus toch maar even proberen
- naar het gemeente huis, preek dat ik een procces verbaal nodig heb of de oude
- weer naar huis toe om te zoeken, niet kunnen vinden
- naar de politie voor aangifte
- naar gemeente huis, pinpas werkt niet, dus naar de bank cash halen
- naar de bank dus
- weer naar het gemeente huis
- en eindelijk thuis, me hele middag naar de klote
Nederland verpapieriseerdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja die gasten kunnen echt zo moeilijk doen![]()
Ik moest van de winter met spoed naar oostenrijk en me id kaart was verlopen maar ik moest binnen een 1,5 week wegHelemaal gek werd ik. Heeft me bijna 100,-euro gekost om hem met spoed te laten komen
Kut paspoort gedoen
![]()
Boek teruggevonden?quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:22 schreef Troel het volgende:
Ik ga vandaag honderden steentjes bakken en 30 cakejes
Inderdaad, Het was gisteren echt niet te harden. Het is vandaag al wel wat beterquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:50 schreef thatsme het volgende:
Ook een goedemorgen allemaal, hopen dat het vandaag iets minder warm wordt, 28 graden celcius is niet echt prettig op m'n werkplek
hier is het toch al iets frisser dan gisteren ochtend. hopelijk blijft het zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:50 schreef thatsme het volgende:
Ook een goedemorgen allemaal, hopen dat het vandaag iets minder warm wordt, 28 graden celcius is niet echt prettig op m'n werkplek
have funquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:21 schreef SHERMAN het volgende:
och mensen
ik zit weer te wachten op school, word weer fokken dus
Kloptquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef Jump het volgende:
[..]
have fun
maar nu zal je waarschijnlijk niet meer zitte wachten
slapenquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hallo
Ik ben moe!
goh jij ook alquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hallo
Ik ben moe!
Ja gister 14 uur gewerkt met 1 pauzequote:Op woensdag 9 juni 2004 19:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
goh jij ook al![]()
Eerst met jullie kletsen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:04 schreef Jump het volgende:
[..]
slapen![]()
is enigste oplossing
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst met jullie kletsen!
Pas bij 300 lieve schatquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
MOet dit niet al vol zijn?
Neequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:15 schreef Jump het volgende:
gaan we posten, baggeren of zeveren om dit topic vol te krijgen ?
goed, bijna klaar met school!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Ik vraag gewoon hoe het met jullie gaat!
Ja beetje moe maar lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
goed, bijna klaar met school!
en met jou?
Ik heb er nooit zoveel gehad eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
Wat is trouwens het meeste rare OS wat iemand ooit heeft geprobeerd,
Ik ben 4 jaar geleden niet verder gekomen dan Beos.
linux ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
Wat is trouwens het meeste rare OS wat iemand ooit heeft geprobeerd,
Ik ben 4 jaar geleden niet verder gekomen dan Beos.
(die ;1 en ;3 waren eigenlijk niet nodig, versie nrs etc).quote:PIP DK0:[5,56]ORIG.TXT;1=DK1:[7,77]TARGET.TXT;3
Doe dat dan vanavondquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef Jump het volgende:
zal wel toch vol geraken vandaag ?
pief poef pafquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Doe dat dan vanavonddan ben ik thuis, ik zit nu nog wel even op school namelijk.
Heb een stel wapen experts naast me....... NOT
![]()
aah je hebt zo een online spel en liepen ze allemaal interressant te doen over die wapens, klopt geen donder van maar oke.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef Jump het volgende:
[..]
pief poef paf
* SHERMAN gaat es foto's van zen 'werkomgeving' make
laat ze in de waan, en af en toe gelijk geven; dan zijn ze ook tevreden. doe dat ook somsquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
aah je hebt zo een online spel en liepen ze allemaal interressant te doen over die wapens, klopt geen donder van maar oke.
men werk (en leefquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef Jump het volgende:
[..]
pief poef paf
* Jump gaat es foto's van zen 'werkomgeving' make
Mijne:quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:39 schreef Jump het volgende:
[..]
men werk (en leef) omgeving:
[[url=http://fok.internix.be/thumb/eftpzawygxuadlbpjpox.jpg]afbeelding][/url]
klik voor groot (460B]
windows een jaar up ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding] En dit voor een MS bak
Hey ik zie hier boven de BedLaptops
Ja manquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:54 schreef Jump het volgende:
[..]
windows een jaar up ?![]()
Wat is er met al die zielige icoontjes QG wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:03 schreef QuietGuy het volgende:
Jump vind me nutteloosquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wat is er met al die zielige icoontjes QG wat is er aan de hand?
zo verdrietig ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:03 schreef QuietGuy het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Jump vind me nutteloos
[afbeelding]
LMAOquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef Jump het volgende:
aangepast
we moeten toch positief dit deeltje afsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |