Heute wollen wir ein Liedchen singen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef X-Ray het volgende:
Ik had een veel betere titel in gedachten.
Neuh, gisteren oude video van Young Ones gezien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heute wollen wir ein Liedchen singen ?
Naief idealisme is links.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:50 schreef sizzler het volgende:
Zou Jomanda eigenlijk links of rechts stemmen?
Ik denk dat zij daaraan niet meedoet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:50 schreef sizzler het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Naief idealisme is links.
Met zo'n directe link naar de hogere machten hoef je natuurlijk niet te stemmen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:50 schreef sizzler het volgende:
quote:Wie haat ze niet?
Gepost door ErTaN op 30/05/2004 18:03:00 (38 x gelezen)
Vandaag zou hier mijn column over de joden verschijnen. Op het laatste moment heb ik ervan afgezien het te publiceren, althans voorlopig. Ik zou niet willen dat ik iemand voor het hoofd stoot met mijn mening.
Weer een voorbeeld van linkse media dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Naief idealisme is links.
Ja, kan. Iets voor langere termijn een goed streven is, voor nu is het wat minder. Het is ook lastig tegen te gaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:59 schreef Monidique het volgende:
Sidekick, jij vindt dat de PvdA te weinig doet tegen gastarbeiders? Dat zeg je namelijk in het vorige topic. Ik ben voor een vrije toegang van arbeiders uit Europa. Liberaal, óók als het nadelig is, mocht het eventueel negatief zijn.
Weg met die Islamietjes... En als Blair niet wil accepteren dat we ze op Mozambique zetten, nou, dan...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef X-Ray het volgende:
http://www.ertan.biz/modules/news/article.php?storyid=30
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verrijking mensen, zonder meer. Absoluut.
Je kon mijn broertje zijn. Wat jij deed is niet jouw schuld jongen, het is de schuld van deze verrotte maatschappij waarin wij helaas in leven. De geniepige streken van de zogenaamde tolerante Nederlanders ken ik als geen ander broeder. Ze halen je het bloed van onder je nagel vandaan en wel op een zeer achterbakse manier. Wie krijgt uiteindelijk toch de schuld, ja onze cultuur, die zou niet deugen, terwijl het hun cultuur is die tot op het bot verrot is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef X-Ray het volgende:
http://www.ertan.biz/modules/news/article.php?storyid=30
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verrijking mensen, zonder meer. Absoluut.
Och, eerder andersom dude. Eerder andersom....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weg met die Islamietjes... En als Blair niet wil accepteren dat we ze op Mozambique zetten, nou, dan......
Char is bij de commercielen te zien geweest. Rechts dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld van linkse media dus.
En Char?
Zulke taal uit je maar tegen SCH.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:17 schreef X-Ray het volgende:
Och, eerder andersom dude. Eerder andersom....
Ja, hij was de oogappel van zijn leraren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef Monidique het volgende:
Ertan is een soort Meki die groep acht wél heeft gehaald?
Die mogen "jullie" er bij hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ratelband zit weer aan "jullie" kant.
Hij staat iig hoog op mijn 'als ik em tegenkom stomp ik al z'n tanden uit z'n smoel'-lijstquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef Monidique het volgende:
Ertan is een soort Meki die groep acht wél heeft gehaald?
Waarom alleen zijn tanden? Waarom niet zijn zijn gehele gezicht verbouwen? Waarom dat onderscheid? Waarom die discriminatie?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hij staat iig hoog op mijn 'als ik em tegenkom stomp ik al z'n tanden uit z'n smoel'-lijst.
Hij probeert Cliteur na te doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Monidique het volgende:
Zonde, ik had z'n column over joden wel willen lezen...
De AIVD ook....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Monidique het volgende:
Zonde, ik had z'n column over joden wel willen lezen...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
De AIVD ook....
quote:In de Volkskrant van 15 mei 2004 las ik dat 150 moslims permanent in de gaten worden gehouden door de politie, justitie en de AIVD. Tientallen van mijn moslimbroeders worden zelfs dag en nacht geschaduwd. Bij een geringste vergrijp zal er tot actie worden overgegaan. Nou vraag ik mij af, behoor ik ook tot die 150? Eerder las ik al dat justitie een onderzoek is gestart naar mijn website: "Woordvoerder R. Meulenbroek van justitie in Amsterdam bevestigde gisteren dat het onderzoek naar ertan.nl deel uitmaakt van de naspeuringen naar de discriminatoire boeken uit de moskee. De internetpagina's genieten bovendien al geruime tijd de aandacht van de AIVD, zo beaamde een woordvoerder van de inlichtingen- en veiligheidsdienst gisteren." Is big brother watching me? Zo ja, dan hoop ik niet dat mijn mailcorrespondentie met homokoning Henk Krol als een strafbaar feit wordt gezien.
Life is a big mistery.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Sidekick het volgende:
Waarom alleen zijn tanden? Waarom niet zijn zijn gehele gezicht verbouwen? Waarom dat onderscheid? Waarom die discriminatie?
Vragen, vragen...
Eindelijk weer de weg naar POL gevonden?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:27 schreef Silmarwen het volgende:
HOI!![]()
Ohja, je vriendje is ziek dus nou zijn wij weer goed genoeg voor je he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:27 schreef Silmarwen het volgende:
HOI!![]()
Dat is mijn grote liefde.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Al was het maar vanwege zijn buikspieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:37 schreef Monidique het volgende:
Wil je dat we 'm opzoeken, Koos Voos?
Ben jij van de AIVD dan ? die kunnen hem blijkbaar niet vinden...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:37 schreef Monidique het volgende:
Wil je dat we 'm opzoeken, Koos Voos?
Ja, dat is wel een beetje raar bericht...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:39 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ben jij van de AIVD dan ? die kunnen hem blijkbaar niet vinden...![]()
Mijn gemiddeld aantal posts is weer veel te hoog. Dus daarom zeg ik: "goedenavond"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een opleiding voltooien is geen impulsieve daad. Daarom ben ik er lang mee bezig geweest.
Omdat ik een zionistische jood ben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom alleen zijn tanden? Waarom niet zijn zijn gehele gezicht verbouwen? Waarom dat onderscheid? Waarom die discriminatie?
Vragen, vragen...
Met als voornaam Raymond?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:41 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Omdat ik een zionistische jood ben.
Och, zolang Neerlands fantastische overheidsdiensten nog geen rappertje van NAG kunnen vinden die met naam en toenaam op 1.000 sites staatquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:39 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ben jij van de AIVD dan ? die kunnen hem blijkbaar niet vinden...![]()
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je een pleonasme bent?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:41 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Omdat ik een zionistische jood ben.
Raymond Ishmael Mordegai.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met als voornaam Raymond?
Vuile Ertan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je een pleonasme bent?
Ik wíst het wel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:43 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Raymond Ishmael Mordegai.
Alle extremisten en fundi's van Nederland verzamelen zich in nieuwegein bij 357hosting dus dat is erg makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje raar bericht...
Die halve maan staat ons allemaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je een pleonasme bent?
Beetje omslachtig. Waarom verlagen de dan niet gewoon de belasting van de laagste inkomensgroep?quote:GroenLinks: 100.000 banen scheppen met belastingkorting
DEN HAAG - GroenLinks wil 100.000 nieuwe banen scheppen bij het bedrijfsleven en de overheid door werkgevers die een uitkeringsgerechtigde in dienst nemen twee jaar lang een belasting- en premiekorting van 2000 euro te geven. Fractieleider Halsema zal dat woensdag in de Tweede Kamer voorstellen in een debat over de werkgelegenheid met premier Balkenende.
Halsema wil 200 miljoen euro per jaar uittrekken voor de 'Balkenende-bonus', zoals zij de belasting- en premiekorting heeft gedoopt. Zij wil dat geld halen uit de budgetten die nu beschikbaar zijn voor het aan de slag helpen van WW'ers, WAO'ers en bijstandsgerechtigden.
De Balkenende-bonus lijkt op een al bestaande belastingkorting voor werknemers die werklozen in dienst nemen, de SPAK, die het kabinet overigens wil afschaffen. De bonus van GroenLinks is echter twee keer zo hoog. Bovendien gaat het om een tijdelijke korting, zodat het geld gerichter wordt uitgegeven. De werkgever moet de werknemer in ruil voor de belastingkorting minimaal vier jaar in dienst houden.
Volgens Halsema is een andere aanpak van de werkloosheid nodig omdat het kabinet-Balkenende niet het goede beleid voert. Sinds het aantreden van het kabinet zijn er meer dan 100.000 werklozen bijgekomen en hun aantal groeit nog steeds met meer dan 10.000 per maand. Dat komt volgens Halsema doordat het kabinet door zijn bezuinigingen de economie afknijpt in plaats van die te stimuleren.
Halsema verwacht dat gemeenten via haar plan fors kunnen besparen op uitkeringslasten. Het geld dat ze dan overhouden kunnen ze besteden aan bijvoorbeeld meer conducteurs of onderwijsassistenten. Ook zal de overheid door het GroenLinks-plan minder kwijt zijn aan de WW.
Het Kamerdebat over de werkgelegenheid vindt plaats op verzoek van PvdA-leider Bos. Ook hij vindt dat het kabinet een averechts beleid voert, dat geen banen oplevert. De PvdA komt woensdag eveneens met een plan om meer banen te scheppen. Details daarover waren dinsdag nog niet bekend, maar ook de PvdA denkt aan het creëren van werk via belastingkortingen.
Aan de vooravond van het Kamerdebat zei voorzitter H. de Boer van de Taskforce Jeugdwerkloosheid dat de overheid zelf meer moet doen om de hoge werkloosheid onder jongeren aan te pakken. "Het rijk heeft tot nu toe 900 banen toegezegd voor werkloze jongeren, terwijl bijvoorbeeld Defensie elk jaar een instroom nodig heeft van 2000 tot 3000 om de strijdkrachten op peil te houden." Als de overheid voor meer banen zou zorgen zouden ook andere werkgevers over de brug komen, verwacht De Boer.
De Taskgroep Jeugdwerkloosheid is een werkgroep die de overheid adviseert over het aanpakken van de jeugdwerkloosheid. Ze wil tot 2007 40.000 werkplekken voor jongeren creëren. Werkgevers hebben al circa 20.000 banen toegezegd, maar daarvan zijn er pas 2377 daadwerkelijk gerealiseerd. " Een beetje dunnetjes", aldus De Boer.
Samenvattend; als Bush Irak niet was binnengevallen hadden we NOG grotere problemen gehad. Op zich wel een geniaal inzicht. Of is het geluk met de domme?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:15 schreef X-Ray het volgende:
Olieprijs weer gestegen dankzij aanslagen in SA.
Het is ook zo klaar als een klontje. Terrors willen het Saudische koningshuis omverwerpen om zodoende de olieindustrie richting het Westen de nek om te draaien. Zelfs 1 dag geen olieproductie is funest voor het Westen, vernietigend voor Europa maar nog veel destructiever voor de VS. Zowel Europa als de VS hebben gigantische voorraden (na de debacles van de jaren 70) maar de VS verbruikt veel meer per hoofd en per productie. Daarom is Irak ook zo belangrijk om zodoende de afhankelijkheid van SA wat in te dammen. Anyway indien de terrors het fragiele Saudische koningshuis omver zouden kunnen werpen (geen onmogelijke taak wmb) dan pikt de VS dat niet en die zouden per direct overgaan tot een bezetting van SA. Iets waarmee ze rekening houden, zie het herinvoeren vd dienstplicht waar ze mee bezig zijn. Hetgeen door China waarschijnlijk met argusogen bekeken zal gaan worden.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Samenvattend; als Bush Irak niet was binnengevallen hadden we NOG grotere problemen gehad. Op zich wel een geniaal inzicht. Of is het geluk met de domme?
De posts van de POL-honden.quote:0014 - 00170 (00183) Ype 653
0022 - 00813 (00911) Silmarwen 592
0025 - 00268 (00285) Aaahikwordgek 550
0027 - 00247 (00257) RichardQuest 547
0038 - 00644 (00688) Maerycke 466
0041 - 01130 (01256) Johan_de_With 434
0047 - 00916 (00988) kLowJow 394
0053 - 00065 (00066) X-Ray 368
0055 - 00607 (00635) Dora_van_Crizadak 367
0079 - 00103 (00104) Sidekick 303
0082 - 00555 (00580) sjun 297
0086 - 00492 (00500) Monidique 291
0107 - 02071 (02353) George-Butters 264
0134 - 00593 (00608) Koos Voos 223
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De posts van de POL-honden.
En wie staat er alweer bovenaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De posts van de POL-honden.
Wees er maar trots op. Als ik het maar niet ben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:29 schreef Ype het volgende:
[..]
En wie staat er alweer bovenaan?
Alsof ik de hele dag achter de computer zit ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Als ik het maar niet ben.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:31 schreef Ype het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag achter de computer zit ofzo.
Genoeg andere dingen te doen hoor, maar fok staat standaard op de achtergrond.
LOLquote:Oudste vrouw komt niet uit Nederland
Gepost door Arjan (Yosh) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: dinsdag 1 juni 2004 @ 20:28
Een anonieme FOK!ker had ons via de nieuws-submit te melden:
De 113-jarige Hendrikje Andel-Schippers heeft maar kort kunnen genieten van haar titel ‘oudste vrouw ter wereld’. De hoogbejaarde vrouw is van haar troon gestoten door de 116 jaar oude Hanna Barysevich. De Wit-Russische, woonachtig in een klein hutje in Kuravsovshina, vlakbij de hoofdstad Minsk, werd vandaag ‘gespot’ door een Russische onderzoeksjournalist.
Toen voormalig recorderhoudster Ramona Iglesias afgelopen zaterdag overleed in haar woonplaats Puerto Rico, werd de Nederlandse Andel-Schippers even als oudste persoon ter wereld aangezien. Naast de nodige persaandacht bracht ook het Guiness Book of Records een bezoekje aan de in een verzorgingshuis wonende vrouw. Haar faam bleek echter van korte duur toen vandaag bekend werd dat ze niet de oudste van de wereld is. Hoewel Hanna Barysevich niet vermeld wordt in het Guinness Book of Records, leeft ze toch drie jaar langer dan de vrouw uit Hoogeveen.
Is Hendrikje dan echt voor niets zo vaak gefeliciteerd maandag? "Dat zou kunnen", zegt Guinness Book of Records woordvoerster Kate White. "Op dit moment staat Hendrikje Andel-Schipper te boek als oudste wereldbewoner, maar we gaan actief onderzoek doen naar Hanna Barysevich. Het zou goed kunnen dat ze inderdaad nooit van het Guinness World Records heeft gehoord.” De titel ‘oudste persoon ter wereld’ wordt pas officieel erkend door het recordboek na het zorgvuldig controleren van de identiteitspapieren en geboorteaktes door experts.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Al die ophef om niks.
"Maar ik heb ze allemaal overleefd."quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:38 schreef RichardQuest het volgende:
Op zich wel zielig voor die Hendrikje Andel-Schippers.
Ik kan bijna 2 minutenquote:Jongen (18) overlijdt na stunt zwembad
Gepubliceerd: dinsdag 1 juni 2004 @ 20:41
Een wedstrijdje ‘wie kan het langst zijn adem inhouden’ is een 18-jarige jongen fataal geworden. De man overleed vanavond in het ziekenhuis nadat hij naar alle waarschijnlijkheid een acute hersenbeschadiging opliep tijdens de uithoudingsproef. Het incident had plaats in een in Zuid Holland.
De proef, die zondags plaats vond, werd uitgevoerd zonder dat iemand de jongen forceerde. Samen met een aantal vrienden hield het slachtoffer het hoofd onder water. Waar de rest echter weer bovenkwam bleef de tiener onder het oppervlakte. Toen zijn vrienden in de gaten kregen dat er iets aan de hand was sjorden ze hem in allerijl uit het water. Na reanimatie door een badmeester werd hij in zorgelijke toestand naar een ziekenhuis gebracht, waar hij vanavond overleed.
Kutnederlanders....zullen wel moslims zijn.quote:Dubbele nationaliteit neemt nog steeds toe
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: dinsdag 1 juni 2004 @ 20:34
Het aantal Nederlanders dat naast de Nederlandse nog een andere nationaliteit heeft, neemt nog steeds toe. Uit cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) blijkt dat tot 2003 bijna 900.000 personen een dubbele nationaliteit bezaten. Dat zijn er zo'n 50.000 meer dan een jaar daarvoor.
Op 1 januari 2003 woonden er in Nederland 1,6 miljoen personen met een niet-Nederlandse nationaliteit, daarvan bezaten 700.000 personen alleen een niet-Nederlandse nationaliteit.
Bij de dubbele nationaliteiten gaat het in 50% van de gevallen om personen die behalve Nederlander, Turk of Marokkaan zijn. Ze worden op ruime afstand gevolgd door Nederlanders met tevens de Duitse of Britse nationaliteit. Vrijwel alle Turken en Marokkanen die genaturaliseerd worden, houden ook hun nationaliteit van het land van herkomst. De wetgeving in die landen verbiedt het opgeven van de oorspronkelijke nationaliteit.
Verder blijken ruim 12.000 personen behalve de Nederlandse twee andere nationaliteiten te bezitten. Bijvoorbeeld een kind van een Marokkaanse ouder die via Duitsland naar Nederland is verhuisd. Ruim honderd personen in Nederland hebben zelfs drie niet-Nederlandse nationaliteiten en zouden ook nog de Nederlandse kunnen krijgen.
Onlangs maakte het kabinet bekend dat ze af wil van de dubbele nationaliteit van de derde generatie allochtonen.
Groningen de gekstuuuuuuuuuuuh!!!!!!!!!!!!!!!!11111quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:02 schreef George-Butters het volgende:![]()
![]()
![]()
poppies
Nou deze schijnveiligheid nog omzetten in echte veiligheid....quote:Nederlander voelt zich steeds veiliger
Gepubliceerd: dinsdag 1 juni 2004 @ 20:58
De gemiddelde Nederlander voelt zich steeds veiliger op eigen bodem. Waar het aantal onvertrouwd voelenden vorig jaar nog zo rond de dertig procent zweefde, ligt het percentage in de eerste maanden van 2004 meer dan 3 procent lager. Ruim een kwart van de Hollanders (26,9 procent) liet weten zo af en toe een onveilig gevoel over zich heen te krijgen.
De laatste jaren is het aantal mensen dat zich wel eens in het nauw gedreven voelt gestaag minder geworden. Ook de hoeveelheid mensen die zich veelvuldig angstig voelt zit de laatste jaren in een dalende tendens. Dit aantal ligt nu op 4,4 procent, wat een daling van een procent in twee jaar betekent.
De waarschijnlijke redenen voor de positieve resultaten zijn te vinden in de steeds makkelijker in te roepen politie-eenheden. Wel wordt er de laatste jaren minder snel aangifte gedaan door gedupeerden, waar de politie overigens nog dit jaar iets aan gaat veranderen. Naast het ontwikkelen van een programma voor het aangeven van misdrijven via internet is de politie ook bezig met het opzetten van een telefonisch contactmiddel.
Je vindt het wel erg speciaal dat je gewerkt hebt hèquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewerkt tussen rasechte gruningers. T blijft maf volk
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je vindt het wel erg speciaal dat je gewerkt hebt hè
quote:LAKS krijgt 50.000e klacht
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: LAKS
Gepubliceerd: dinsdag 1 juni 2004 @ 21:03
Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) heeft afgelopen Pinkster-weekend de 50.000e klacht over het eindexamen ontvangen. Hiermee lijkt het aantal klachten van de scholieren op een recordaantal uit te komen. Vooral over het VWO examen Engels kwamen veel klachten binnen.
Vorig jaar kwamen er in totaal iets meer dan 60.000 klachten binnen. Dit jaar lijken dat er een stuk meer te worden. Het record ligt op 68.000. Dit aantal klachten kwam er in 2002 binnen.
De opvallendste klacht kwam van een leerling van het ROC A12 in Ede. Het alarm van zijn telefoon ging af tijdens het examen Nederlands. Hij had zijn gsm wel uitgezet, maar het alarm was toch te horen. Het gevolg was dat hij meteen een 1 krijg en niet mag herkansen. Dit terwijl er veel klachten binnenkomen over leraren van wie de telefoon afgaat. Het LAKS en het 3FM BuZz eindexamen-journaal hebben hem geholpen met het opstellen van een bezwaarschrift dat vandaag moest worden ingeleverd.
Doe ik ook, niks mis mee toch. Tussen de immigranten die ik soms amper verstaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef George-Butters het volgende:
vooral omdat het zulk extreem sufkutten werk is. Kortcyclisch werk zegmaar
Logisch ook, als het loont.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben nogal snel verveeld. Ik heb me voorgenomen het de hele zomer te doen. Dan heb ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doe ik ook, niks mis mee toch. Tussen de immigranten die ik soms amper versta
Amenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kutkoters, ze moeten allemaal gewoon leren en presteren. Niet janken
Ik ga 's ochtendsvroeg en 's avonds werken, kan ik 's middags nog naar het zwembad en andere zomerdingenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben nogal snel verveeld. Ik heb me voorgenomen het de hele zomer te doen. Dan heb ik
mijn post doc opleiding bijna bij elkaar gespaard.
Dat Saudische koningshuis is ook terroristisch, zo terroristisch als de pest zelfs. De grootste financier van terroristische aanslagen in de wereld.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:15 schreef X-Ray het volgende:
Olieprijs weer gestegen dankzij aanslagen in SA.
Het is ook zo klaar als een klontje. Terrors willen het Saudische koningshuis omverwerpen om zodoende de olieindustrie richting het Westen de nek om te draaien. Zelfs 1 dag geen olieproductie is funest voor het Westen, vernietigend voor Europa maar nog veel destructiever voor de VS. Zowel Europa als de VS hebben gigantische voorraden (na de debacles van de jaren 70) maar de VS verbruikt veel meer per hoofd en per productie. Daarom is Irak ook zo belangrijk om zodoende de afhankelijkheid van SA wat in te dammen. Anyway indien de terrors het fragiele Saudische koningshuis omver zouden kunnen werpen (geen onmogelijke taak wmb) dan pikt de VS dat niet en die zouden per direct overgaan tot een bezetting van SA. Iets waarmee ze rekening houden, zie het herinvoeren vd dienstplicht waar ze mee bezig zijn. Hetgeen door China waarschijnlijk met argusogen bekeken zal gaan worden.
Gelukkig hebben ze goede banden met de Bush-administratie.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat Saudische koningshuis is ook terroristisch, zo terroristisch als de pest zelfs. De grootste financier van terroristische aanslagen in de wereld.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kutnederlanders....zullen wel moslims zijn.
En een problemen dat die Britten en Duitsers geven. Allemaal gezeik met rellende Britten en Duitse koters in de steden.quote:Ze worden op ruime afstand gevolgd
Bedoel je niet de familie van Bin Ladin? Die heeft wel goede banden met Bush.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze goede banden met de Bush-administratie.
Allemaal leuk en aardig, Greuninger. Maar als de Amerikanen hun troepen wegtrekken uit SA dan valt het Saudische huis binnen een maand. Dat betekent het dichtdraaien vd kraan en dat betekent dat ook jouw koelkastje uit gaat binnen een maandje. Je OV kan je weggooien (geen bus of trein rijdt meer) en de economie ligt in 1 klap stil. Leuk. Totdat de voorraden in de winkels op zijn na 3 dagen. Mag je gaan hopen dat diezelfde Bush-administratie zijn troepen vanuit Irak en Afghanistan naar SA dirigeert voordat China vanuit Soedan aan komt lopen. Want de EU zie ik het helaas nog niet doen, alhoewel, Frankrijk wel. Die zijn op het moment sowieso de enige Europeanen met ballen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze goede banden met de Bush-administratie.
Yeah right. Wit-Rusland en archieven van voor 1900. Dacht het niieeeeet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
LOL![]()
![]()
Al die ophef om niks.
het hele VMBO gebeuren is om te janken. Je moet cmensen van de praktijk geen theorie vragen. Dat is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Amen
Landelijke examens zijn nu ook minder belangrijk dan vroeger, ze moeten gewoon leren. De examens zijn echt zo makkelijk.
Ik keek vorig jaar bij het VMBO-examen, ik zocht tevergeefs naar het addertje onder het gras omdat het zo makkelijk was
Die ook ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bedoel je niet de familie van Bin Ladin? Die heeft wel goede banden met Bush.
Ach, ik vermaak me wel met kaarsen en lauw bier.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:20 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, Greuninger. Maar als de Amerikanen hun troepen wegtrekken uit SA dan valt het Saudische huis binnen een maand. Dat betekent het dichtdraaien vd kraan en dat betekent dat ook jouw koelkastje uit gaat binnen een maandje. Je OV kan je weggooien (geen bus of trein rijdt meer) en de economie ligt in 1 klap stil. Leuk. Totdat de voorraden in de winkels op zijn na 3 dagen. Mag je gaan hopen dat diezelfde Bush-administratie zijn troepen vanuit Irak en Afghanistan naar SA dirigeert voordat China vanuit Soedan aan komt lopen. Want de EU zie ik het helaas nog niet doen, alhoewel, Frankrijk wel. Die zijn op het moment sowieso de enige Europeanen met ballen.
ik wil van 6.00 tot 14.30 werken. Kan je daarna zat worden op het terras. En desnoods zwemmenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga 's ochtendsvroeg en 's avonds werken, kan ik 's middags nog naar het zwembad en andere zomerdingen
Bullshitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:20 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, Greuninger. Maar als de Amerikanen hun troepen wegtrekken uit SA dan valt het Saudische huis binnen een maand. Dat betekent het dichtdraaien vd kraan en dat betekent dat ook jouw koelkastje uit gaat binnen een maandje. Je OV kan je weggooien (geen bus of trein rijdt meer) en de economie ligt in 1 klap stil. Leuk. Totdat de voorraden in de winkels op zijn na 3 dagen. Mag je gaan hopen dat diezelfde Bush-administratie zijn troepen vanuit Irak en Afghanistan naar SA dirigeert voordat China vanuit Soedan aan komt lopen. Want de EU zie ik het helaas nog niet doen, alhoewel, Frankrijk wel. Die zijn op het moment sowieso de enige Europeanen met ballen.
Heel ander beeld: http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2178rank.htmlquote:
Dat zijn de olieVOORRADEN sukkel. Niet de oliePRODUCTIE.quote:
Staatjes uit 98.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Laat ze dan eerst maar voor vrije plaatsen zorgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef Koos Voos het volgende:
In Amsterdam krijgen jongeren van 15 tot 23 jaar die geen werk hebben binnenkort géén uitkering meer. De jongeren zullen verplicht werkstage moeten lopen of terug moeten naar de schoolbanken. De Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb van Werk en Inkomen kondigde de maatregel vandaag aan.
De gemeente wil tegengaan dat jongeren wennen aan het ontvangen van een bijstandsuitkering. Ook wil men voorkomen dat voortijdige schoolverlaters min of meer worden beloond voor het feit dat zij niet meer naar school gaan of willen.
Alleen jongeren die om een bijzondere reden geen scholing of stage kunnen volgen, krijgen nog een uitkering. Botweg een werkstage of scholing weigeren betekent ook geen geld.
Eindelijk iets om die reljeugd de stad mee uit te krijgen ...![]()
Nou, dat was een staatje voor de olie-import van Californie, een beetje kromme dus. My bad.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat zijn de olieVOORRADEN sukkel. Niet de oliePRODUCTIE.
En zelfs volgens die staat is 21% afkomstig uit SA, niet 12.
En jij gaat zeuren als iemand jouw postgedrag niet serieus neemt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef X-Ray het volgende:
[..]
sukkel.
Tot jij met een betere bron komt, laten we deze dan aanhoudenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Staatjes uit 98.
Mooi toch, als het niet meer uit Saudi-Arabië komt, dan produceren we het ergens. Dus die voorraden zijn relevanter dan de pruduktie...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat zijn de olieVOORRADEN sukkel. Niet de oliePRODUCTIE.
En zelfs volgens die staat is 21% afkomstig uit SA, niet 12.
Waarom denk je dat het zo belangrijk is dat Irak stabiel is?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Als ze wat meer gaan pompen, kan Irak de plaats van Saoedie Arabie innemen.
Dat zijn oliereserves.....niet de export.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Heel ander beeld: http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2178rank.html
Betere bron: http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2178rank.html Van nu.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tot jij met een betere bron komt, laten we deze dan aanhouden
We kunnen een paar jaar wachten, olie uit Irak halen en Saoedie Arabië laten vallen als een baksteen. De olie-export blijft dan in totaal gelijk.....simpele breinquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:39 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het zo belangrijk is dat Irak stabiel is?
Alleen je simpele brein vergeet dat de infrastructuur van Irak op oliegebied totaal verwoest is. Dat kost nog jaren voordat het SA ook maar benadert.
Wat is het moraal van het verhaal?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:42 schreef X-Ray het volgende:
Ook boeiend voor de mensen die denken dat het allemaal wel mee zou vallen
http://www.algemene-energ(...)%201998/984bij2.html
bravo!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:40 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Betere bron: http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2178rank.html Van nu.
Zoals je kan zien heeft SA veruit de grootste voorraad, EN is het het enige land dat een dergelijk formaat infrastructuur heeft.
Voorraad is geen export.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:40 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Zoals je kan zien heeft SA veruit de grootste voorraad, EN is het het enige land dat een dergelijk formaat infrastructuur heeft.
Ten 1e is SA de enige met dergelijke voorraden, ten 2e IS SA de grootste producent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voorraad is geen export.
Olie via normale handel misschien?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:45 schreef X-Ray het volgende:
Maar ja, uit Irak wou je ook weg. Dus helemaal maar geen olie meer dan?
Dan zullen de Amerikanen het dus éérst even moeten opbouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Olie via normale handel misschien?
Ik heb nergens gezegd dat de militairen uit Irak moeten.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ten 1e is SA de enige met dergelijke voorraden, ten 2e IS SA de grootste producent.
Irak kan een goede 2e zijn maar mist de infrastructuur momenteel.
Maar ja, uit Irak wou je ook weg. Dus helemaal maar geen olie meer dan?
Maar Noord-Irak maar eens tot een onafhankelijk Koerdistan, eens zien hoe het er dan toe zal gaan op de oliemarkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:40 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Morgen maar 's langs de visboerquote:Eerste Hollandse Nieuwe geveild voor 26.000
Gepost door Arjan (Yosh) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: dinsdag 1 juni 2004 @ 21:32
Vandaag was het weer zover: het eerste vaatje Hollandse Nieuwe werd weer geveild. Zoals elk jaar werd er ook deze keer weer een hoog bedrag opgehoest voor de vis. Het Verbond van de Nederlandse Visdetailhandel (VNV) kon zich na het overhandigen van niet minder dan 26.000 euro de eigenaar noemen van het eerste vaatje. De opbrengst van de veiling gaat dit jaar naar de Landelijke Stichting Tegen Zinloos Geweld.
Met een eindbedrag van 26.000 euro was de uiteindelijke winnaar fors goedkoper uit dan zijn voorgangers die met geldsommen van 38.000 euro (vorig jaar) en 52.000 euro (2002) met het traditionele eerste vaatje haring aan de haal gingen. Zoals ieder jaar verliep de haringveiling volgens het Amerikaanse systeem. Daarbij betaalt een bieder alleen wat hij zelf heeft geboden. De laatste bieder betaalt alleen het verschil met de vorige. De woordvoerster van het Nederlands Visbureau wist niet hoe vaak de visdetaillisten hebben geboden en hoeveel zij dus moeten betalen. Het was dinsdag de twintigste keer dat het symbolische eerste vaatje werd geveild
Ik zag allemaal Camiel-posters.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:50 schreef Ype het volgende:
Sinds wanneer mag politieke reclame in bushokjes eigenlijk?
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zag allemaal Camiel-posters.
Inderdaad, die gladjanusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is het zo? Nooit gezien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:00 schreef RichardQuest het volgende:
Wouter Bos had dat vorig jaar trouwens ook....
Ja, van die Avicom-dingetjes in de bushaltes.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Is het zo? Nooit gezien.
Maar ik dacht dat die shit alleen op van die grote voorbestemde borden mocht?
Ja, maar die ziet er gewoon goed uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, van die Avicom-dingetjes in de bushaltes.
Volgens mij Halsema ook.
Dat is bijna heiligschennis....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Die aap van een Alain Clark heeft inmiddels zelfs de meest verslofte uitdrukking van de Engelse taal, ''at the end of the day'', letterlijk in het Nederlands vertaald.
Hoe dat zo ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is bijna heiligschennis....
Oud Engelsch dient men vanaf te blijven natuurlijk... Bovendien hebben we hier inmiddels wel voldoende anglicismes in het Nederlandse repertoire zitten..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe dat zo ?
O dame.
Ja, ik nam die in acht, echter begreep ik het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oud Engelsch dient men vanaf te blijven natuurlijk... Bovendien hebben we hier inmiddels wel voldoende anglicismes in het Nederlandse repertoire zitten..
U let wel op de pi hoop ik?
Ik zat slechts een beetje te vervelen, m'n waarde... maar bedankt dat je me zo serieus opvat...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik nam die in acht, echter begreep ik het niet.
Overigens is het niet Oud Engelsch,meen ik, maar doodgewoon een woord dat binnen enige jaren volkomen is uitgeput.
Tjee Ype, daar moet ik nog even over denken hoor....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:21 schreef Ype het volgende:
Maerycke.
Wanneer zal ik je het huwelijksaanzoek doen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Tjee Ype, daar moet ik nog even over denken hoor....
om en nabij de 5.483 dagen lang ofzo... give or take a day...
yvonne van Gennip prees Camiel op de radioquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Eerder gewichtig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zat slechts een beetje te vervelen, m'n waarde... maar bedankt dat je me zo serieus opvat...![]()
Tegen die tijd ben ik allang dood.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat tijd nodig..
Ja dag, op een gegeven moment ben je niet meer ouder, maar gewoon OUD.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat tijd nodig..
Ik dacht dat ik dat nu al was... wat een opluchtingquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja dag, op een gegeven moment ben je niet meer ouder, maar gewoon OUD.
Ik hou van je, hoe oud je ook bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat nu al was... wat een opluchting
Dat is dan weer een goed moment om er een eind aan te makenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja dag, op een gegeven moment ben je niet meer ouder, maar gewoon OUD.
Over 15 jaar ga jij er zeker vandoor met zo'n jonge blom.. ik weet het gewoon...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik hou van je, hoe oud je ook bent.
Maar.. maar.. als ik er nu een eind aan maak, haal ik die 114 jaar nooit natuurlijk. Overigens moet ik dan nog 80 jaar.. damn...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een goed moment om er een eind aan te maken. Hetgaat hier om 30+
.
Behalve natuurlijk wanneer je 114 bent.
Waarom wil je dan persé zolang wachten?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Over 15 jaar ga jij er zeker vandoor met zo'n jonge blom.. ik weet het gewoon...![]()
Het wordt eens tijd dat we in beweging komen om actie te voeren! Dit kan zo niet langer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
yvonne van Gennip prees Camiel op de radio.
Leeftijd en maat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef du_ke het volgende:
Ben je al 44.
Oh edit 34.
Ik moet er gewoon nog even over denken, ok?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom wil je dan persé zolang wachten?
Toch niet in Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:53 schreef Maerycke het volgende:
Dat heb ik niet, meneer De With...
Gewoon trouwen, nu! Nu het nog kanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon nog even over denken, ok?
Waarom ben JIJ uitgerekend voor zo'n burgerlijk ritueel ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon trouwen, nu! Nu het nog kan.
Maar toch geen 15 jaar?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon nog even over denken, ok?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toch niet in Amsterdam?
Hij denkt met mij mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeg duke (met streepje)... waarom kan het straks niet meer dan?
Dat is vast geen goed idee....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Hij denkt met mij mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
niet dat ik er van opkijk trouwens, ik woon in drenthe, waar je omgeven wordt door leeftijdsgenoten die denken dat American History X een pro-nazi film is![]()
Waarom maak je me zo onzeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is vast geen goed idee....
Dat effect heb ik nou eenmaal op mensen... sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom maak je me zo onzeker?
Ik ga hier nooit meer overheen komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat effect heb ik nou eenmaal op mensen... sorry
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is vast geen goed idee....
Ik ben er wel voor als ik zelf hetslachtoffer maar niet benquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ben JIJ uitgerekend voor zo'n burgerlijk ritueel ?
quote:monidique moet ge niet naar school?
von daniken is geen *leuke romanschrijver* , hij laat zien dat alles uit te leggen is met een pre historisch atoom-ruimte tijdperk
en aangezien er artifacts op aarde zijn die het nader aantonen zou je toch haast gaan denken dat er iets niet klopt aan de adam of aap wereld.
er ZIJN dus bewijzen , pre historische Batterijen
pre historische afbeeldingen van inderdaad ja , Ruimtepakken.
pre historische verhalen van Ruimte bezoekers in Jawel : ruimtepakken
pre historische landingsbanen
prehistorische bewaarde (ipv afgebrande door de kerk in de middeleeuwen) Overleveringen.
(ook te vinden in afghanistan , net als de arc , ook al een geschenk van de jawel , goden dus ruimtepakmannen)
Starks ben je te oudquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeg duke (met streepje)... waarom kan het straks niet meer dan?
Tuurlijk wel.. kop op!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:10 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ga hier nooit meer overheen komen.
Roda is ook geel zwart he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef Kaalhei het volgende:
*kuch*
Jij bent een vervelend, relativerend mannetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welnee... ik word vast een hele knappe 50-er...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Starks ben je te oud.
Je doet het erom.quote:
Alleen mannelijke 50-ers zijn knap.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Welnee... ik word vast een hele knappe 50-er...
Succesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Welnee... ik word vast een hele knappe 50-er...
Dat jij op mannen valt, wist ik toch al johquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Alleen mannelijke 50-ers zijn knap.
Ik weet het, dat heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Jij bent een vervelend, relativerend mannetje.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet het, dat heb ik wel vaker.
Zo vind ik het idee dat mensen vanzelf bij een piramdevorm uitkomen wanneer ze omhoog bouwen wat logischer dan vliegende droommachines, die uiteraard Paaseiland aan doen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ga denk ik D66 stemmen.
Ik heb wel een mening, én ze zitten bij de VVD in de fractiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ga denk ik D66 stemmen.
En nu maak je ook nog dat ik nog meer van je ga houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:26 schreef Maerycke het volgende:
Ik overweeg Groen Links te stemmen, maar ben er nog niet helemaal uit..
Het is moeilijk met partijprogramma's die elkaar allemaal proberen te overtreffen in eenheidsworst...
Nee, 10 juni neem ik mijn keuze. Ik vind het erg lastig. D66 en PvdA hebben ieder hun goed punten en slechte punten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef Tuana het volgende:
Sidekick: al besloten wat je gaat stemmen 10 juni?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:27 schreef Ype het volgende:
[..]
En nu maak je ook nog dat ik nog meer van je ga houden.
Life's a bitch!
Ik stem PvdA; heb er campagne voor gevoerd... Tsja, je doet allesvoor de partij hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, 10 juni neem ik mijn keuze. Ik vind het erg lastig. D66 en PvdA hebben ieder hun goed punten en slechte punten.
Partij voor de Dieren kan dan natuurlijk ook nog als ik er echt niet uitkom.
D66 heeft een programma voor Europa, dat telt en ze zitten in de liberale fractie van Europa, dat is waar, maar daar laat ik mij niet door leiden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening, én ze zitten bij de VVD in de fractie.
Ja, ik heb haar volgens mij ook wel eens zien posten op een forum.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik geloof dat ik weet wie Tuana is.
Is het... Tuana?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, in het echt, schipperend ventje van 1,65.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar volgens mij ook wel eens zien posten op een forum.
Niet verder vertellen!
oh, vertel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Was toch al een keer geweest?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
Op NL3 nu een docu over Mao
Eens zien; je citeert uit de Mare, je bent actief voor de PvDA, je bent van Turkse afkomst.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:39 schreef Tuana het volgende:
[..]
oh, vertel?
Haha... oké, ik weet ook wie jij bent... goh...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eens zien; je citeert uit de Mare, je bent actief voor de PvDA, je bent van Turkse afkomst.
Voeg dit bij je hobbies, en ik gis dat je voornaam met een A. begint.
Aangenaam.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
Haha... oké, ik weet ook wie jij bent... goh...
Hoe staat het leven ervoor?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aangenaam.
Jij weet er duidelijk niets van.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:44 schreef Monidique het volgende:
Ok, nu kunnen jullie gaan neuken....
Hey...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij weet er duidelijk niets van.
Uitstekend. Maar dat hoor je binnenkort wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:44 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hoe staat het leven ervoor?
Prima, dank je...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uitstekend. Maar dat hoor je binnenkort wel.
En het jouwe ?
Je zit er maar ruim 10 centimeter naast.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, in het echt, schipperend ventje van 1,65.
Hey, volgens mij weet ik wie Ype is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:47 schreef Ype het volgende:
Ik volg het even niet?
Ja, een nog linksere schlemiel dan je zelf bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hey, volgens mij weet ik wie Ype is.
1,77 ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je zit er maar ruim 10 centimeter naast.
*Zionist-alert*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
schlemiel
Ja, een &^%kloon.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:48 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij weet ik wie Monidique is.
Ja? Vertel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hey, volgens mij weet ik wie Ype is.
Ik weet het niet precies eigenlijk. Ik ben net iets groter dan Silmarwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
1,77 ?
En hoe lang is Sil dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies eigenlijk. Ik ben net iets groter dan Silmarwen.
Je studeert Psychologie, tel daarbij je hobbys op, en ik gis dat je naam met een Y begint.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja? Vertel!
Oh my god! Daar gaat mijn cover!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je studeert Psychologie, tel daarbij je hobbys op, en ik gis dat je naam met een Y begint.
Ype woont in Grun...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ype is een lekker ding, Tuana
Dat weet zij toch ook wel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ype is een lekker ding, Tuana
Dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik niet
Dus wordt er niet geneukt tussen Ype en RichardQuest?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat weet Monidique denk ik wel.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus wordt er niet geneukt tussen Ype en RichardQuest?.
Amerikaanse praktijken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:00 schreef Koos Voos het volgende:
niet geschikt voor jeudige kijkers : http://www.sotaliraq.com/id/executed-grenade.html
Yes sir-ree.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:53 schreef Johan_de_With het volgende:
So don't bother me cause i got no time,
I'm on my way to see that girl of mine,
nothin' else matters in this whole wide world,
when you're in love with a jersey girl,
sing sha la la la la la la.
and i call your name, i can't sleep at night,
sha la la la la la la.
.
Dat lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus wordt er niet geneukt tussen Ype en RichardQuest?.
Spreekt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
uiteraard
Waarom ga je jezelf citeren?quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Yes sir-ree..
Doeiquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
Doei
Omdat ik niet tweemaal hetzelfde in mag voeren, en het nog steeds waar is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:18 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom ga je jezelf citeren?
Ah, vandaar...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik niet tweemaal hetzelfde in mag voeren, en het nog steeds waar is.
WAT?quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:20 schreef RichardQuest het volgende:
Tuana
gniffel gniffel
Ik kan niet iets soortgelijks invoeren, het is een citaat.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:20 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ah, vandaar...
Vraag 2: waarom zou je uberhaupt 2 x hetzelfde willen invoeren? Voer dan iets soortgelijks in, gebruik je creativiteit zou ik zeggen...
Dit belooft vlekken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:22 schreef RichardQuest het volgende:
hmmiihahihiaaihai
Zorg er dan voor dat jij -ooit- geciteerd kan wordenquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan niet iets soortgelijks invoeren, het is een citaat.
Verder alles goed?quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:22 schreef RichardQuest het volgende:
hmmiihahihiaaihai
Daarvoor hoef ik alleen maar obscuur werk van vergeten dichters voor eigen uitvindingen te verkopen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat jij -ooit- geciteerd kan worden
Plagiaat is so not donequote:Op woensdag 2 juni 2004 00:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar obscuur werk van vergeten dichters voor eigen uitvindingen te verkopen.
Of, wanneer ik met volslagen ongeletterden spreek, wereldberoemde citaten voor eigen werk laten doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |