gefeliciteerd.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:06 schreef Kore het volgende:
Vrolijk en een jaartje ouder
sterkte, ik weet hoe het isquote:Op maandag 31 mei 2004 20:02 schreef DarkElf het volgende:
aaaaaaarrrgggggghhhhhh
hautaine, neerbuigende en verschikkelijk onaardige
moeders zijn zo ergerlijk!
Wat leuk en grappig!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:17 schreef hellmondunited het volgende:
heb een kater
vergeet je het reageren op de bergen fotoboek posts niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:25 schreef gekke_sandra het volgende:
lala
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:13 schreef ßliss het volgende:
A-Mused
*herkent*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:25 schreef gekke_sandra het volgende:
Muse gezien op tv, het gaf me weer helemaal dat gevoel van in de Ahoy terug
Lucky bastard.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik voel me goed![]()
Hier is ook zo'n grasmaaimeneerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Woow zo zie je nog eens wateen grasmaaimeneer sjeest voorbij
Ben mn Duits kwijt... *zucht... fijn, want nu mag ik opnieuw Duitse tv gaan kijken...
Maar, no way dak dat ga doen... ik ga het vanmiddag inleveren waarheidsgetrouw ingevult óf niet.
Zo... pfff.. ik ben echt nog niet uitgeslapenen mn schouder
heb een masseur nodig
Woow.. moeten ze dat allemaal rond dezelfde tijd doen ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:32 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hier is ook zo'n grasmaaimeneer
NOg niet gedaan, durf er geen olijfolie in te gooien. Straks maar even naar de supermarkt en slaolie halen. Dat kan zeker.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:48 schreef Peregrijn het volgende:
Hoe gaat het met je oor Brighteyes? Olie nog gewerkt?
OT:
Afwachtend, ben benieuwd hoe het appartement in Zoeterwoude er uit ziet. Dat wil ik eigenlijk wel graag hebben. Gunstige ligging, lekker groot en binnen mijn budget. Probleem is alleen dat er nog 5 mensen zijn die er net zo over denkenAch, we zien het wel.
Meid wat een narigheid.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:30 schreef LaPluche het volgende:
Jammer dat het weekend voor bij is. Ik zie op tegen de komende week op mijn werk. Veel saaie klussen en te wenig tijd om leuke dingen te doen.
Verder baal ik enorm van een giga pukkel op mijn kop van het formaat die ik sinds begin jaren negentig toen ik puberde niet meer gehad heb
Olijfolie kan denk ik ook niet. Zitten teveel organische resten in.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
NOg niet gedaan, durf er geen olijfolie in te gooien. Straks maar even naar de supermarkt en slaolie halen. Dat kan zeker.
Wanneer kan je dat appartement gaan bekijken? Succes in ieder geval.
nah joh! echt niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:59 schreef vdo28 het volgende:
Zodat die schoenen over een maand bij de 30 andere niet gebruikte paren komen te staan![]()
![]()
Kun je niet ergens anders gaan zitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Bah, bah, bah! Er zit gewoon een stinkdier naast me in de vorm van een gore, riekende student! Hij stinkt echt een uur in de wind, want ik ruik hem meer dan goed terwijl hij op een meter afstand zit. Subtiele hints werken niet, omdat meneer met zijn koptelefoon op 5 cm boven zijn aantekeningen zitHij ruikt naar zwerver!!!
GATVER DE GATVER....
Bij sociale wetenschappen zijn de computers schaars, dus je mag blij zijn als je eenmaal bij een computer zit die het ook nog doet.... En wasknijpers heb ik -in dit geval helaas- niet altijd bij me...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:14 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kun je niet ergens anders gaan zitten?
En anders... wasknijper op je neus?
Iedereen behalve ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:28 schreef vdo28 het volgende:
Iedereen heeft toch altijd wasknijpers bij zich
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef Roönaän het volgende:rbay de.
Babe!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
-snýp-
heel erg gechargeerd allemaal, maar ben het zo zat!
Thanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:50 schreef Jumparound het volgende:nog één dan omdat je moet wachtenn
![]()
*proest* * Brighteyes spuugt drinken over toetsenbordquote:OT
Ik voel me top, ýk begýn een gave te onwýkkelen om zomaar ergens uýt een bus te stappen en er dan achter te komen dat je maar 100 meter van het dýchtstbýjzýjnde goedkope hotel zit, wat eýk vol is, maar waar je býj een vrýendelýjke dame uit californie zomaar op de kamer mag.... Dat ýs nog eens geluk!
Nope, het ýs een onwijs lekker ding!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
*proest* * Jumparound spuugt drinken over toetsenbord
*kucht* Californische dame??? Doet es uitleggen?
Toch wel zo'n overbruinde, zwaar gerimpelde, 50 kilo te zware, in trainingspak gehulde Califonische dame he!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:24 schreef Jumparound het volgende:
Nope, het ýs een onwijs lekker ding!
Dank je..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet doenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je..
kan echt wel ff huilen nu
gesprek bij aannemer was niet echt leuk, er is een probleem (pje)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef vdo28 het volgende:
DarkElf, wat is er?
iets met het dak..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:58 schreef vdo28 het volgende:
Hoezo?
thnx..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef vdo28 het volgende:
Sterkte helmondunited!
Dank je, ik ben er dan ook erg vrolijk doorquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:28 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt geweldig Peer!
Gefeliciteerd
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:31 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Dank je, ik ben er dan ook erg vrolijk doorNu dit allemaal geregeld is heb ik ook echt vakantie. Ik kan er toch pas per 1 juli er in om te gaan schilderen. Dat is ook gelijk mijn eerste werkdag, dus waarschijnlijk zijn mijn ouders dan aan het schilderen terwijl ik werk
.
Ben jij al een beetje over de domper van je dak heen? Is het een grote verandering, die ze moeten doorvoeren?
Oud huis, erker, houten vloer, schouw,quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:27 schreef Peregrijn het volgende:
Lalalala......ik heb een woning!![]()
Echt een hele mooie benedenwoning in een heel oud huis (1938) aan de singel in Zoeterwoude. Echt veel karakter, heeft een erker, mooie houten vloer, een schouw en glas-in-loodraampjes aan de achterkant, die uitkijken op mijn terras![]()
Klinkt goed DuchessX!quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:04 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me echt weer eens goeoeoeoeoeoeoeoeoeddddddddddd
quote:Peregrijn en Brighteyes, ik ben blij voor jullie dat jullie woonruimte hebben*, dat is weer een positieve stap voorwaarts! Enne, woningen inrichten is hartstikke leuk
*het lijkt wel of jullie gaan samenwonen zoals ik het hier geformuleerd heb
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:05 schreef Brighteyes het volgende:Moesten we maar niet doen...
Als je goed hebt opgelet weet je dan ik dan weer een ander op zijn hartje trap!quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:57 schreef Peregrijn het volgende:
[..]Waarom niet? Je breekt mijn hart
![]()
Als we echt gingen samenwonen dan wel liever in jouw huis, want dat is toch een stuk groter dan mijn stulpjeAl ben ik dan wel een stuk verder van mijn werk af. In welke plaats kom je trouwens te wonen?
Ik ben voor! Hoewel... een maandje! Dan moet ik al verhuisd zijn!!!!!! Argh!quote:OT:
Zwaar relaxed, ben allerlei schetsen aan het maken hoe ik de boel wil indelen en heb al allerlei dingen gevonden op de IKEA-site die ik wil hebben. Voornamelijk IVAR en MALM, in ieder geval geen BILLY.Wie bedenkt al die belachelijke namen?
Kan iemand misschien de tijd misschien een maandje doorspoelen?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:19 schreef LWaS het volgende:
Moet zo werken, ben wat brak...maar toch voel ik me ok
soms is het leven heel mooi
gewoon...alles gaat goed...leuke dingen meemaken....ik voel me lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:20 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hoezo?
het is 2 jaar klote gegaan...ik hoop dat het nu even mijn tijd weer isquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:30 schreef vdo28 het volgende:
lucky bastard, enjoy while it lasts...
iedereenzijntijd komtquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:32 schreef vdo28 het volgende:
Ik ken het gevoel....
alleen wacht ik op mijn tijd
Vast welquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
iedereenzijntijd komt![]()
Zoals die van mij misschien nu wel is...zal die van jou oko wel weer komen
je hebt mijn tijd gepakt zekerquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
iedereenzijntijd komt![]()
Zoals die van mij misschien nu wel is...zal die van jou oko wel weer komen
Dat zullen we die "Turk" (als ik het goed hebquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Als je goed hebt opgelet weet je dan ik dan weer een ander op zijn hartje trap!![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:57 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Dat zullen we die "Turk" (als ik het goed heb), maar niet aan doen.
OT:
Nog steeds in de wolken.
P.S. Ik hoop dat het je lukt om hem te overtuigen Konijntje, maar ik ben bang dat het je niet zal lukken, gezien je voorgaande ervaringen met hemKleine uitloop in de vakantie valt toch nog wel mee?
Een kleine uitloop in de vakantie zou ik niet erg vinden, ware het niet dat hij straks 5 weken op vakantie is. Echter, ik kreeg net te horen dat ik gewoon dit studiejaar af zou kunnen studeren...dat betekent binnen vier weken!!!! Jaja, leuke planning voor hem, maar ondertussen moet ik vervolgens nog wel een (klein) nieuw onderzoeksdeel opzetten hoor ik net van hem...En meneer heeft nog niks gelezen. Dat gaat hij doen, vervolgens krijg ik de verbeteringen en mag ik zelf besluiten of ik ze doorvoer of niet.... Heel fijn, maar dan heeft hij dus alles maar 1 keer gelezen en dan zou t al goed moeten zijn... VAAAAGGGG, dit is niet de manier die ik in gedachten hadquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:57 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. Ik hoop dat het je lukt om hem te overtuigen Konijntje, maar ik ben bang dat het je niet zal lukken, gezien je voorgaande ervaringen met hemKleine uitloop in de vakantie valt toch nog wel mee?
Maar ondertussen wel gewoon vrolijk en hard aan t werk voor het laatste onderzoeksdeel...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
VAAAAGGGG, dit is niet de manier die ik in gedachten had![]()
Hee, jij hebt tenminste niet van 15.30 tot 17.15 bij een vergadering over het "masterplan" hoeven zitten knikkebollen, ik wel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:37 schreef texelonia het volgende:
Gatver wat een kutdag. Alsof het al niet erg genoeg was dat het aan één stuk door heeft geregend, kreeg ik ook nog een lekke band!Kon ik lekker alles lopend afmaken, en lopend naar huis. Bleh.
Nee dat heb ik 3 weken geleden al gehadquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hee, jij hebt tenminste niet van 15.30 tot 17.15 bij een vergadering over het "masterplan" hoeven zitten knikkebollen, ik wel.
OT: Nog steeds moe.
hee san koppie op!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:18 schreef gekke_sandra het volgende:
Laatste examen achter de rug... volgens mijn berekeningen gehaald, maar toch voel ik me kut
Soms zijn er van die dagen dat ik wou dat ik een vriendje had...
Iemand die t eenzame gevoel wat ik nu voel wegneemt en van me houdt.
Vanmiddag een uur door de regen gefietst op zoek naar n vriendin van me..
Niemand wist waar ze was, overal gezocht, was best bezorgd![]()
Spreek nog een keer met dr af... ben helemaal verrot geregend
Zo met vrienden drinken om te vieren dat de examens afgelopen zijn, maar heb maar 3/4 uur geslapen vannacht.. niet slim, maar ja wie weet pept het me wel op.
Eerst maar eens douchen, mss krijg ik het dan warm...
zou je zo vriendelijk willen zijn om niet ELKE post te reageren?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:29 schreef vdo28 het volgende:je zus?
Zeggen hoe je je voelt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:31 schreef vdo28 het volgende:
Wat jij wil....
wat moet je hier dan doen?
doe ik het toch maar ff ondanks post van frenkiequote:Op woensdag 2 juni 2004 18:29 schreef vdo28 het volgende:je zus?
melden hoe je je voelt, misschien een enkele keer reageren en that's it.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:31 schreef vdo28 het volgende:
Wat jij wil....
wat moet je hier dan doen?
Zeg dat dan gewoon tegen 'm!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:57 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me leeg, verdrietig moe en verloren..
Ik heb de neiging om tegen hem te gillen dat ik hem haat en dat het uit is en zin om mezelf in stukjes te snijden ...![]()
Allebei maar niet doen.. en nee don't worry, we hebben niet eens ruzie :/ .. ik voel me gewoon rot.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:57 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me leeg, verdrietig moe en verloren..
Ik heb de neiging om tegen hem te gillen dat ik hem haat en dat het uit is en zin om mezelf in stukjes te snijden ...![]()
Allebei maar niet doen.. en nee don't worry, we hebben niet eens ruzie :/ .. ik voel me gewoon rot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |