Ik weet dus niet wat mij dwarszit... misschien het feit van geen of haast geen vrienden hebben... het gevoel alleen te zijn... misschien is dat het probleem.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:15 schreef dJ-Zcore het volgende:
Is er iets wat je dwarszit waardoor je minder zelfvertrouwen hebt??
Als je nergens mee zit, hoe kan het dan dat je geen vriendin hebt??quote:Op maandag 31 mei 2004 19:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat mij dwarszit... misschien het feit van geen of haast geen vrienden hebben... het gevoel alleen te zijn... misschien is dat het probleem.
Ja, dat heb ik vaker gehoord... erg vaak... maar ik heb al naar zo veel dingen gekeken en het lijkt me allemaal niks. En de puf (in de periode's dat ik down ben) om het te doen heb ik dan gewoon niet...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:18 schreef Sport_Life het volgende:
Leuke hobby/sport zoeken? Ik blijf het zeggen ja..
Ik heb geen vriendin nee (en die dame van vrijdag is iemand uit Brabant waar ik op MSN vaak/soms mee praat) en nog niet echt vaak gezien. Ze is al bezet, woont te ver weg en ze vind mij haar typ niet...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:18 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Als je nergens mee zit, hoe kan het dan dat je geen vriendin hebt??
Ga je nooit uit of praat je niet snel met mensen of iets anders misschien??
Misschien hecht ik idd te veel waarde aan mijn vrienden... ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet... het is gewoon belachelijk dat ik zo zit te denken....quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef MarSuperstar het volgende:
Hecht je je misschien teveel aan de vrienden die je wel hebt? Dat kan potentiële vrienden afschrikken.
Ik denk ook wel eens zo, en ik ben vroeger ook 7 jaar lang gepest, maar als ik er met andere mensen over praat geven die me het inzicht dat mijn gedachtes een beetje vergezocht zijn.
Ik weet eigenlijk niet of je wel wat aan mijn post hebt.
Met die gedachte loop ik idd ook, Psychotherapie en ik zit daar niet echt op te wachten...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan je alleen vertellen dat je echt niet de enige bent. Bij mij is het zover dat ik naar een psycholoog ga om te zien wat er nog veranderen kan.
Sterkte
Hoe doe jij dat dan? Beetje alleen aan de bar zitten enzo?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:53 schreef Mogiin het volgende:
Ik heb ook geen vrienden , ik ga nu maar in mijn eentje uit.
Afgelopen vrijdag was het best gezellig alleen jammer dat er geen leeftijdgenoten waren.
Maar de bier was lekker
Er zaten wat oudere mensen daar , daar heb ik best gezellig mee gepraat.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Beetje alleen aan de bar zitten enzo?
Psychotherapie is slechts een van de vele mogelijke psychologische methoden. Misschien moet je eerst eens rondkijken wat jou wel aanspreekt.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Met die gedachte loop ik idd ook, Psychotherapie en ik zit daar niet echt op te wachten...![]()
ik denk dat daar al een heel groot gedeelte van de oorzaak ligtquote:Op maandag 31 mei 2004 19:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat mij dwarszit... misschien het feit van geen of haast geen vrienden hebben... het gevoel alleen te zijn... misschien is dat het probleem.
ik ook, ken een boel mensen maar dat zijn geen vrienden.... heb af en toe echt het gevoel alleen te zijn....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik denk dat daar al een heel groot gedeelte van de oorzaak ligt
heb namelijk het zelfde probleem
Ja, het alleen voelen is zo K*T. Ik ken ook genoeg mensen, maar idd, de meeste zijn geen vrienden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:59 schreef super_honda het volgende:
[..]
ik ook, ken een boel mensen maar dat zijn geen vrienden.... heb af en toe echt het gevoel alleen te zijn.... :'(
(komt niet uit dat dagboek)quote:Ook ik heb een hele lange periode
gekent, waar ik me hetzelfde voelde als jij je nu voelt. Ik ben er weer
uitgekomen, hoe dat weet ik niet. Maar het is me gelukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |