Oh f*ck daar stond ik mee in m`n handen maar ik dacht dat dat zonder zuignap wasquote:Op maandag 31 mei 2004 14:33 schreef moussy het volgende:
Ze zijn er nu in het groen
[afbeelding]
Dat duimpie
Nu niet meerquote:Op maandag 31 mei 2004 15:58 schreef coolbabe het volgende:
Vervolg van Het speeltuinbankje deel 55
Rewimo dat is mooi balen danIk heb je hele verhaal niet gevolgd over je fiets maar kun je niet op je oude fiets gaan, die heeft toch een zitje achterop?
Da's ook veel belangrijker Pluis! Hadden jullie er iets over afgesproken, dat ie het daar niet over zou hebben? Gezien jequote:Op maandag 31 mei 2004 21:12 schreef pluisje het volgende:
Grmbl, Rick is op FOK!radio om te vertellen over de nieuwe layout van de weblog, en ik hoor hem nu toch echt heel duidelijk over mij en Humpie praten
Nee hoor, maar ik lag net op de bank de hik te hebben, en opeens hoor ik hem gaan babbelen en nog over mij ookquote:Op maandag 31 mei 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's ook veel belangrijker Pluis! Hadden jullie er iets over afgesproken, dat ie het daar niet over zou hebben? Gezien je
Eva ookquote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Maak me gekmergpijpjes vind ik zooo lekker
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:57 schreef pluisje het volgende:
Haha, ik kan het me voorstellen hoor!
Maar als ik zo'n afspraak al een week zou hebben staan, zou ik gegarandeerd een week geen oog dicht doen, dus op zich klinkt het op deze manier als een redelijk ideaal scenario voor mij
Maar mooi dat het geen pijn doet!!!
Kijk hier eensquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oeh, dat bellenblaasgedoetje klinkt leuk, ik zal eens kijken of ze het hebben en het niet al te duur is, het is echt een aardigheidje
Ja i know, maar de mijne moeten echt gesneden, die zitten half onder het tandvlees (rillingen lopen over mijn rug terwijl ik het schrijf). Ik kan echt alle operaties zien op TV, maar zodra er in een mond gesneden wordt ben ik weg. Maar ja, ik zal wel moeten, 1 van mijn onderste voortanden is aan het verschuiven, en niet zo'n beetje ook.... Moed bijeen schraapt.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:29 schreef Angel22 het volgende:
Nou Syrena... Ik heb me dus dat half uur voor de ingreep onwijs!!!!!! druk lopen maken en ik stond voor die ene kies met 5 minuten weer buiten!!! Het viel onwijs mee al is het gluid van een kies trekken echt niet mijn favoriet.... maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er banger voor was dan voor boren en dat het bij mij veel meer meeviel dan als ik dus geboord moet worden!!!!
Ik zou echt heen gaan als ik jou was want ik heb nu in drie dagen tijd een fikse ontsteking erbij ontwikkeld en dat gaat echt gruwelijk zeer doen als die dingen er nog niet uit zijn.
Ik vind het echt een opluchting.
rustig maar... het komt heus wel goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
lach niet
jahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:31 schreef clauwheee het volgende:
Nu lekker vakantie vieren Sylvana??
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef kissa het volgende:
Hoogste tijd dat ik me even netjes voorstel.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik had vandaag me laatste examen, Engels, en het was echt heel makkelijk en ik heb echt helemaal in een deuk gelegen om een tekst. Het ging over de religieuze metalband POD en toen stond er zo:religie en metal klinken net zo onwaarschijnlijk als de Spice Girls en IQ![]()
![]()
![]()
Wees gegroet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef kissa het volgende:
Hoogste tijd dat ik me even netjes voorstel.
Hier komen de kindjes richting mijquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:55 schreef Rewimo het volgende:
Mja, wij gaan hier ook richting 'kindjes' en werk...
Goedquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
How's life?
Jaaaa Das Sirius Black. Ben niet alleen HP-fan maar ook Gary Oldman fanquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Spindizzy, ook HP-fan?Dat is toch een HP-icoontje?
De dvds hebben wij al bekeken dit weekendquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaa Das Sirius Black. Ben niet alleen HP-fan maar ook Gary Oldman fan
A.s. zondag is hier Harry Potterdag. Eerst de DVD's van deel I en II kijken en dan naar deel III in de bios
Toch wel bruine hè?quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:58 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben van plan om dit jaar voor de kerst voor alle kleintjes die ik ken echt Weasleytruitjes te breien
ook voor alle kindjes van Fok?quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:58 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben van plan om dit jaar voor de kerst voor alle kleintjes die ik ken echt Weasleytruitjes te breien
Rood/gele Griffindorsjaaltjesquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt er nog bijpassende huiselvenmutsjes bij doen
Als ik ze niet in het echt heb gezien telt het nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
ook voor alle kindjes van Fok?
Die "ken" je tenslotte ook
Kom je naar de Burgers Zoo meet?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als ik ze niet in het echt heb gezien telt het niet
zie je mailquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:37 schreef Jessicaa het volgende:
Ben benieuwd hoe het met knorretje en de pretecho gaat overgens.
*meldt*quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:19 schreef Jelief het volgende:
Jaaah Ikea! helaas ben ik dit jaar al zeker vier keer geweest als het geen vijf is. Volgend jar opent Ikea een filial in haarlem!!!!! Dat betekent dat ik dus minstens een keer per maand daar te vinden ben, en dan maar hopen dat ik niet elke keer het halve filiaal leegtrek![]()
![]()
ze is vast niet de enige die hartstikke nieuwsgierig is hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:21 schreef Knorretje het volgende:
[..]
zie je mail
dan kunnen we samen gaan, het komt 10 minuten lopen van mijn werk af...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*meldt*
Komt op 5 minuten van mijn werk, ik denk dat het wat minder klaverjassen wordt in de pauze
Die rotzakkies van mij worden elke week wel een keer opgesloten ergensquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
... een slechte kattenmama hier
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Die theemuts van mij kruipt ook altijd overal in
Model theemuts jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:22 schreef daniman het volgende:
[..]je kat is een theemuts?
dan maar ff m'n mailtje (gecensureerd) hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:42 schreef Jessicaa het volgende:
He get me mail doet ut nie!!!!!! Knorretje en ik ben zo benieuwd!!!!!
info erbij voor evt anderen: we wisten dat kindjes door de weeenremmers een groeiachterstandje op konden lopen dus voor ons niet 'schokkend' Daarnaast hadden we zelf ook dit al voorzien daar alicia ook begon tegen te stribbelen in groei vanaf de 25 weken. Vrijdag naar de gyn en dan zullen we wel weer een rondje echo krijgen en de komende keren zal alles weer goed in de gaten gehouden worden. We willen waarschijnlijk toch voor een inleiding gaan en die doet dit ziekenhuis niet onder de 2500 gram (zou ik ook niet willen trouwens). Dus we duimen dat deze spoedig groot genoeg is om de wereld te aanschouwen, ik ben het al spuug en spuugzat en heb nog een aardig tijdje in weken te gaan met van die klote knoeperts van weeen ertussen op een dag.quote:Een [baby]!!!!!
Alles erop en eraan, het wordt een klein babietje, loopt in groei enzo een 2 weken achter, woog nu ongeveer 789 gram (ipv de kleine 1000 gram die de kindjes hebben rond de 27 weken) en als deze groei doorzet zal ook deze de 50 cm niet halen voor het geboren wordt. Evenals het gewicht zal niet ‘belachelijk’ hoog zijn, maar het zal wel gezond zijn (zover dat op een echo te beoordelen is)
We zijn weer helemaal happy J
Jolanda, danny, alicia en …(dat houden we nog even geheim)
t zou niet best zijn als er opeens een olifant in je buik zou zittenquote:Een [baby]!!!!!
nog een paar weekjes geduld, we weten het al vrij lang, vanaf een week of 17 en het verborgen houden gaat ook vrij goed, dus heb er het vertrouwen in dat we het wel geheim kunnen houden tot aan de bevalling (met hier en daar een uitzondering: _lees: Jessicaa_ die het wel weet)quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
t zou niet best zijn als er opeens een olifant in je buik zou zittenMaar nou heb je ons wel heeeel nieuwsgierig gemaakt hoor
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:23 schreef easy-going het volgende:
Jessie, kom je buiten spelen?Mag je lekker tussen Rewimo en mij op het bankje komen zitten
![]()
Raar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:39 schreef Belana het volgende:
Ben benieuwd hoe het ET vandaag bevalt om te werken....
Fijn ET, klinkt positief! Tja, wennen is het wel, toch gaat dat ook weer snel hoor, ten minste bij mij wel. Ik hoop dat je er ook van kunt genieten. Persoonlijk vind ik het wel prettig om meer dan alleen mama te zijn, maar dat is natuurlijk voor iederen anders. Wel lekker dat je het zo even rustig kunt opbouwen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Raar.
Gek hoor, om weer ineens tussen je collega's te zitten. Wel 600x de foto's laten zien, aan een mannelijke collega m'n bevallingsverhaal verteld(zijn vrouw is kraamverpleegster in 't ziekenhuis waar ik bevallen ben.. ik heb haar niet gezien toen) En verder een beetje m'n mailbox met ruim 300 mails uitgemest. Een hoop weggegooid en gelezen. En toen was de dag alweer om
Vrijdag wat serieuzer aan de slag.
Ik had nog wel even het kdv gebeld.. en met Saskia ging 't helemaal geweldig. Ze had goed de fles gedronken (dat doet ze 's middags beter als 's morgens.. alsof ze dan doorheeft dat ze echt niks anders krijgt als ze honger heeft) en ze sliep lekker.. Dat zit toch een stuk rustiger dan op je werk. En toen ik vanmiddag binnenstapte zat ze in de wipstoel en zodra ze me zag kreeg ik zo'n heerlijke grote smile
Dan verzinnen we wel iets andersquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:55 schreef Jessicaa het volgende:
Enne meiden ik kan tegen kietelen, vind ik zelfs lekker. Dus ik kom lekker tussen jullie inzitten op het bankje![]()
![]()
Knorretje weten ze het nu echt heeeel zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:59 schreef Knorretje het volgende:
dan maar ff m'n mailtje (gecensureerd) hier
wat balen zegquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn schoonzusje heeft met haar nieuwe digicam foto's gemaakt van de bruiloft van schoonpa en stiefschoonma zij was de enige, al is er gelukkig ook een film gemaakt... ze zijn ALLEMAAL mislukt! Het lijkt net alsof er een soort blur overheen zit, echt heel jammerEn nee, ze zijn niet meer te redden
We hebben het wel over mijn schoonzusje he, die is niet zo slimquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wat balen zegmaar als ze een digicam heeft, had ze het dan niet kunnen zien net nadat ze de foto's gemaakt had
Jij hoeft je echt niet schuldig te voelen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben het wel over mijn schoonzusje he, die is niet zo slim
En nu voel ik me ook nog schuldig dat ik mijn fototoestel niet bij me had, ik vind het zo zonde voor ze
Volgens de echoscopist was er geen twijfel mogelijk. Heeft ze het fout dan krijgen we het geld terug en komt ze mocht dat nodig zijn helpen de kinderkamer aan te passen (nou hadden we voor de zekerheid al unisex kleuren gekozen, dus dat laatste is niet echt nodig). Ze vond het zeer bizar dat het ziekenhuis een ander geslacht had, ze heeft het nog nooit fout gehad in al die 7 jaar en het eerste wat ze dan ook deed toen we begonnen was hup op naar de benenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:01 schreef piglet het volgende:
[..]
Knorretje weten ze het nu echt heeeel zeker?
nou, dan kun je er idd wel vanuit gaan dat ze gelijk heeft jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Volgens de echoscopist was er geen twijfel mogelijk. Heeft ze het fout dan krijgen we het geld terug en komt ze mocht dat nodig zijn helpen de kinderkamer aan te passen (nou hadden we voor de zekerheid al unisex kleuren gekozen, dus dat laatste is niet echt nodig). Ze vond het zeer bizar dat het ziekenhuis een ander geslacht had, ze heeft het nog nooit fout gehad in al die 7 jaar en het eerste wat ze dan ook deed toen we begonnen was hup op naar de benen
*zapt*quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Spindizzy en andere liefhebbers: the making of Harry Potter nu op Net 5
tuurlijk!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:42 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja ik doe ook een beetje mee in de oranje-hype![]()
Dan kan ik me ook echt niet voorstellen dat ze het fout heeftquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef Knorretje het volgende:
Volgens de echoscopist was er geen twijfel mogelijk. Heeft ze het fout dan krijgen we het geld terug en komt ze mocht dat nodig zijn helpen de kinderkamer aan te passen (nou hadden we voor de zekerheid al unisex kleuren gekozen, dus dat laatste is niet echt nodig). Ze vond het zeer bizar dat het ziekenhuis een ander geslacht had, ze heeft het nog nooit fout gehad in al die 7 jaar en het eerste wat ze dan ook deed toen we begonnen was hup op naar de benen
Met zo'n vruchtwater test ofzo kan je het heel vroeg al zien geloof ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:32 schreef lily het volgende:
even iets anders
Ik las op teletekst dat Julia Roberts 9 weken zwanger is. Ze verwacht een tweeling, een jongen en een meisje. Ik wist niet dat je zoiets kon weten in zo'n vroeg stadium....???
Die zal ik hard nodig hebben, dank je welquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:48 schreef melonovy het volgende:
Hier een dosis geduld .... [ G E D U L D ]
Nee, wist ik ook niet. Euh... misschien wel via een genderkliniek, op bestelling dus?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:32 schreef lily het volgende:
even iets anders
Ik las op teletekst dat Julia Roberts 9 weken zwanger is. Ze verwacht een tweeling, een jongen en een meisje. Ik wist niet dat je zoiets kon weten in zo'n vroeg stadium....???
Een hoop Celeb's liegen over de datum dat ze uitgerekent zijn. Dit om te voorkomen dat ze rond die tijd gestalkt worden door de pers, denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:32 schreef lily het volgende:
even iets anders
nee hoor, staat genetisch meteen vast of 't een XX (meisje) of een XY'tje (jongen) is. de lichamelijke geslachtskenmerken ontwikkelen zich wel pas in een wat later stadium.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:52 schreef moussy het volgende:
Tot zo veel weken (week of 14) zijn alle kindjes gelijk toch? Unisex zeg maar.
*meldt*quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:52 schreef dutchie het volgende:
Hè gezellig.
Wil er eik iemand iets van de ijscokar?
euhm ja, zoiets bedoelde ik ook.... klok, klepel enz enzquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:50 schreef bixister het volgende:
[..]
nee hoor, staat genetisch meteen vast of 't een XX (meisje) of een XY'tje (jongen) is. de lichamelijke geslachtskenmerken ontwikkelen zich wel pas in een wat later stadium.
Wat goedquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:31 schreef Rewimo het volgende:Ik heb eindelijk gefietst!
Het was een kwestie van een of andere bout in het stuur die aangedraaid moest worden. Binnen 1 minuut gepiept.
Visioenen heeft van kat met koffertjequote:Op donderdag 3 juni 2004 15:29 schreef LadyS het volgende:
Jenny (onze poes) gaat wrs. verhuizen naar de buren![]()
Investeer in een kookwekkerquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:15 schreef daniman het volgende:
nou ja mijn sommige van mijn vissticks waren nog beetje koud...
als ik ze langer in de pan had laten zitten waren ze denk ik te zwart geworden...quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:20 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Investeer in een kookwekker
Nee, niet doen :'(quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:54 schreef clauwheee het volgende:
een flink stuk vanaf..
Ik heb ook moeilijk haar. Ik ga naar een (voor mijn doen danquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:54 schreef melonovy het volgende:
Clauwheee, lekker hoor een fris modelletje, ik zou me gewoon laten adviseren bij de kapper.
Ik ga trouwens altijd naar een Marokaanse of Spaanse kapper, dit omdat ze mij toch beter kunnen knippen dan de meeste Hollandse dames. ik heb moeilijk haar, het is dun, droog en heb pluizende krullen. De Spaanse kapster heeft me leren fohnen, ik ben haar daar echt dankbaar voor!
Volgens mij is dat de revostyler, niet de split ender.... of is dat nu nieuw?quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:02 schreef melonovy het volgende:
je kunt die dingen voor 6 euro kopen bij de action!
we hadden met 17 weken een eerste pretecho laten doen en daar kwam een geslachtsbepaling uit, tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis werden we gefeliciteerd met een ander geslacht en nu gisteren weer een pretecho en daar werd het eerste geslacht weer genoemd. Nu heb ik nog minimaal 3 echo's te goed dus ben benieuwd of het ziekenhuis bij hun standpunt blijft terwijl de pretecho mevrouw bij haar standpunt blijftquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:38 schreef bixister het volgende:
Knor, fijn dat jullie kindje er goed uitzag op de echo. en leuk dat je nu zekerheid hebt over wat het wordt. ben heel benieuwd! maar begrijp ik het goed, had het ziekenhuis het tegenovergestelde geslacht voorspeld? dus moeten jullie nu ineens omschakelen? of was er al eerder een andere conclusie getrokken en was dit alleen de bevestiging daarvan.
Dat doet waarschijnlijk ook raar in je hoofd als je zo moet omschakelen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:17 schreef Knorretje het volgende:
[..]
we hadden met 17 weken een eerste pretecho laten doen en daar kwam een geslachtsbepaling uit, tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis werden we gefeliciteerd met een ander geslacht en nu gisteren weer een pretecho en daar werd het eerste geslacht weer genoemd. Nu heb ik nog minimaal 3 echo's te goed dus ben benieuwd of het ziekenhuis bij hun standpunt blijft terwijl de pretecho mevrouw bij haar standpunt blijft
.
enorm. Gelukkig hebben we unisex kleuren voor de kamer, en kwa namen hebben we alles klaar (behalve een roepnaamquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:19 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat doet waarschijnlijk ook raar in je hoofd als je zo moet omschakelen.
Kan het me voorstellen, ik had me zo ooit eens vergist bij een huisdier (tam ratje).quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:22 schreef Knorretje het volgende:
[..]
enorm. Gelukkig hebben we unisex kleuren voor de kamer, en kwa namen hebben we alles klaar (behalve een roepnaam) dus ook als er toch bij de bevalling weer een ander geslacht ons komt vergezellen zitten we goed
Zo hebben wij hier ook een jeweetwel katertje rondlopen die we gekregen hebben onder de noemer poesquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, ik had me zo ooit eens vergist bij een huisdier (tam ratje).
En dat was al komiek om te veranderen, laat staan bij je toekomstig kindje...![]()
Flor verhuist en ondergaat geslachtsverandering.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:31 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Zo hebben wij hier ook een jeweetwel katertje rondlopen die we gekregen hebben onder de noemer poes![]()
(de omschakeling was moeilijk destijds, nu hij gecastreerd is en (schrik niet) onze andere kater genomen heeft, is het spontaan ons poesje weer geworden)
oe verhuizing en geslachtsveranderingquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Flor verhuist en ondergaat geslachtsverandering.![]()
Hem opsluiten lijkt me moeilijker. En ik weet dat hij het goed heeft en zij weet dat hij hier terecht kan moest er met haar iets gebeuren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:38 schreef Knorretje het volgende:
[..]
oe verhuizing en geslachtsveranderingWel lief van dat vrouwtje (en jezelf) maar o zo moeiijk ook lijkt me..
Oeh, das minderquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:37 schreef Rewimo het volgende:
Argh...! De televisie heeft het begevenHet zal ongetwijfeld toeval zijn, maar het gebeurde net nadat Jamie op de AB ging liggen
De TV knettert onheilspellend en springt na een paar tellen op zwart
Ik voorzie een duur weekend...
Gisteren heb ik macaroni gemaakt, en die is me heel goed bevallenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:54 schreef melonovy het volgende:
En Daniman, lukt het verder wel een beetje met koken voor jezelf? Wat zijn zoal je speciliteiten?
ook leuk bij parkieten. Aan de hand van hun washuid (of hoe je dat noemt) boven de snavel kun je zien of het een mannetje of een vrouwtje is. Alleen niet bij parkietjes die jonger dan 6 maanden zijnquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, ik had me zo ooit eens vergist bij een huisdier (tam ratje).
En dat was al komiek om te veranderen, laat staan bij je toekomstig kindje...![]()
Oh, dus toch... gaaf!! En tja, verhuizen kost heel veel geldquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je je dat smerige huurhuis nog herinneren? Dat gaan ze schoonmaken en opknappen, dus nieuwe keuken en sanitair, dus dat 'neem' ik toch maar wel.
Dus daar krijg ik over 2 weken de sleutel van. Dan heb ik nog anderhalve week om de muren te verven, vloertje te leggen etc. en dan ga ik al verhuizen!
En zoals gezegd had ik al niet al te veel centjes meer... Maar goed, ik kom er wel uit hoor!
Nee hoor, gewoon weer een 70 cm beeldbuis.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:37 schreef Joene het volgende:
Ik zie een nieuwe breedbeeld aankomen
ik zag gister een aanbieding in een weekblad (moussy heldersweekblad) stond iets in vanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon weer een 70 cm beeldbuis.
heb je ons wat te vertellen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef Bright het volgende:
Nou, hier dan de vraag: mag een zwanger persoon Hollandse nieuwe eten?
dat wel, maar het is wel rauwe vis en dat wordt weer afgeradenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij wel, vette vis zou goed zijn voor de hersenen (van de baby).
mag dus blijkbaar welquote:In verband met toxoplasmose dient rauw of halfrauw vlees vermeden te worden. In rauwmelkse zachte kazen kunnen listeria-bacteriën huizen, die een potentiaal gevaar vormen voor de foetus. Recent zijn in Nederland ook in gerookte zalm listeria-bacteriën aangetoond. Dit met name in voorverpakte gerookte zalm. Ook gerookte zalm uit het dieet schrappen dus. Zalm in blik kan overigens geen kwaad. Verder wordt afgeraden om rauwe vis, zoals bijvoorbeeld in sushi te eten. Een uitzondering hierop is rauwe haring. Dat mag wel.
kwoot van vandaag: 'De wens is de vader van het kind'quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
heb je ons wat te vertellen?
klopt, heb ik ook gedaan (behalve een ander kleurtje):quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
en zelf nieuwe greepjes erop zetten voor een ander effect is ook zo gebeurd natuurlijk!
LEUKquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:53 schreef Bright het volgende:
[..]
kwoot van vandaag: 'De wens is de vader van het kind'
nee, maar we willen wel en doen 'het' niet veilig ...
Maar mevrouw wil volgende week pas testen
dat had je moeten bedenken voordat je onveileg van bil gingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:12 schreef Bright het volgende:
waar moet die dan slapen! Moeten we alweer een kamer opofferen
MOOI!! Ik heb zelf ook zo zitten twijfelen, had het tot op mijn kaak. Toch na 3 maanden twijfel maar laten knippen, echt heeeeeerrrlijk, veel sneller klaar 's ochtends en zelfs mijn oma van 80 vind het veel leuker dan eerst (ik heb ze nu net als jij, alleen dan in het midden rechtop, soort van hanekam).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb mn haar eraf!!!! Ik ben er helemaal blij mee. Ik kwam net een paar mensen tegen en die zeiden gelijk dat dit veel mooier leek! Ik naar de kapper vanochtend om een afspraak te maken, zegt ze, je kunt gelijk wel gaan zitten?? Ik zo...euh..ok..kan ik ook niet meer gaan twijfelen...
De foto is niet helemaal duidelijk, maar dit is het resultaat:
[afbeelding]
En in het echt lijkt het nog leuker!!!
Was dat moeilijk, zelf nieuwe deurtjes maken? Kun je dat MDF op maat laten zagen bij de Praxis ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke kleuren Bixister! Ik heb het in mijn flatje destijds wel gedaan. Was zo'n beige achtige kleur.
Ik helemaal zelf nieuwe deurtjes gemaakt van MDF en blauw geverfd... kreeg ik na een jaar een splinternieuwe keuken!Toen mocht ik overigens wel kiezen...
Wow lekker ding!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb mn haar eraf!!!! Ik ben er helemaal blij mee. Ik kwam net een paar mensen tegen en die zeiden gelijk dat dit veel mooier leek! Ik naar de kapper vanochtend om een afspraak te maken, zegt ze, je kunt gelijk wel gaan zitten?? Ik zo...euh..ok..kan ik ook niet meer gaan twijfelen...
De foto is niet helemaal duidelijk, maar dit is het resultaat:
[afbeelding]
En in het echt lijkt het nog leuker!!!
Hey, onveilig of niet, we zijn niet uiit bed gevallen, dus hekwerk is niet nodig... Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat had je moeten bedenken voordat je onveileg van bil ging
Dat niet, maar ik kan je wel leren hoe je je (schoon)moeder zo gek krijgt om zo nu en dan te komen poetsen, da's ook best effectiefquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:08 schreef LadyS het volgende:
Ik had me voorgenomen om eens huishoudelijk bezig te zijn vandaag, maar het wil niet echt lukkenIk heb alleen nog maar de vaatwasser leeggeruimd en ook weer ingeruimd. Bestaat er niet een cursus "Geef jezelf een schop onder je hol om het huishouden te doen" ofzo
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:50 schreef pluisje het volgende:
net heb ik zelfs mijn kanarie een standje gegeven omdat ie zo'n troep had gemaakt rond zijn kooi
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef phluphy het volgende:
* LadyS geeft LadyS een schop onder de kont. Graag gedaan.![]()
nou, dan ben je idd eens tuk actiever dand at ik benquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik kan je wel leren hoe je je (schoon)moeder zo gek krijgt om zo nu en dan te komen poetsen, da's ook best effectief
Nee serieus, ik ben wel wat poetseriger geworden de laatste weken, maar mijn lichaam begint wat tegen te werken. Maar ik kan het niet laten om elke dag een doekje door de keuken en badkamer te halen en net heb ik zelfs mijn kanarie een standje gegeven omdat ie zo'n troep had gemaakt rond zijn kooi
Mocht ik opeens een paar dagen niets zeggen: het schijnen voortekenen te kunnen zijn van de bevalling
Ach, ik ben niet zwanger en ik heb ook totaal geen zin in poetsenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
dank je
Maar het heeft niet geholpen![]()
Heb net een middagdutje gedaan en tv gekeken op de bank :2
* Rewimo gaat zich diep zitten schamen
maar ik heb nooooooooooit zin in poetsenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet zwanger en ik heb ook totaal geen zin in poetsenHeb even de hal opgeruimd omdat ze toch naar boven moeten kunnen met die tv
En gauw even het stof van de oude tv geveegd
En Christan verboden om speelgoed in de achterkamer te droppen zodat die lui geen enkels breken
*geeft LadyS een hand*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
maar ik heb nooooooooooit zin in poetsenterwijl ik me wel regelmatig zit te ergeren aan de zooi
dat klopt ook niet helemaal he?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*geeft LadyS een hand*
Ik wil een werkster!
Een euro of acht (buiten de randstad) tot tien per uur. Mij te duur dusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:56 schreef LadyS het volgende:
wat kost een werkster eigenlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:56 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die denkt: "$#@$^# wat een zooi hier en het moet eens opgeruimd worden *mompeldemompel* " en dan vervolgens neerploft op de bank om tv te gaan kijken ofzo
wat kost een werkster eigenlijk
4 uurtjes in de week = 36 euro per weekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een euro of acht (buiten de randstad) tot tien per uur. Mij te duur dus... en ik denk dan bij mezelf: ach, dat kleine beetje rommel dat wij maken. Maar ja, alles bij elkaar
![]()
anders zit je vast wel waar je nu zit (achter de computer dusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zeker als ik zometeen weer een werkende tv heb
Daar zit een TV-kaartje inquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
anders zit je vast wel waar je nu zit (achter de computer dus)
Dat hadden wij hier ook...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Huishouden, uhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik al verteld dat mister_d DRIE maanden geleden de tuin zou doen? Het is hier de bush bush voor het huis, maar ik doe er niets aan
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar zit een TV-kaartje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |