Oh, nee hoor, hoe zeggen ze dat nou, bij begrafenissen en bruiloften en geboortes zit het toch altijd goed in familiesquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef pluisje het volgende:
Uhm, ja nou, ik dacht dat het niet helemaal lekker zat in de familie overal, en dat dat misschien de reden zou zijn, en dat het een beetje dom was dat ik dat vergeten was
Nou. Mijn collega was echt best overstuur. Kennelijk hebben ze zo'n roddel al eens over hem verspreid (zei hij net).quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, wat is dat nou weer voor iets raarsMisschien zijn ze wel jaloers dat jullie het goed kunnen vinden samen. Kan me wel voorstellen dat je er flink van baalt zeg
Is daar echt niet achter te komen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef Syrena het volgende:
Als ik toch weet wie met deze stomme opmerkingen kwam![]()
Dank je welquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Spindizzy, ik heb je ooievaartopic net gelezen. Ik heb geen zinnige reactie om in dat topic te plaatsen, maar ik wil je wel even laten weten dat ik met je meeleefHet lijkt me erg moeilijk om zo lang te moeten wachten, ook al weet je nu gelukkig dat je uiteindelijk wel een kindje krijgt
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Zal ik dan maar een foto doen
Degene die het verhaal vertelde (om ons te waarschuwen) zit nu op kantoor met m'n collega.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is daar echt niet achter te komen?
Lieieieieeffff !!! *tas pakt* waar woonden ze ook weer?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Van haar eigen babysite, gaaf!
Ze hadden haar niethoeven inpakken hoor...Neem haar zo wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |