quote:OP ZOEK...
wil je mij leren kennen,
dan moet je opzoek naar mij,
heb je me gevonden,
dan is er een begin,
ken je mij,
dan ben je halverwege,
begrijp je mij,
dan hoef je niet meer veder te zoeke...
Eet smakelijk snol.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:40 schreef Monidique het volgende:
Biatches, ik ga even eten
Ogen als dode beesten. Een piercing als een aangeboren afwijking.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[afbeelding]
Luvzzz Christina 4-Evaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!1111
Zich over de mentale drempel kunnen heenzetten.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:43 schreef Ype het volgende:
Skype --> de nieuwe hype?
Echt een topic waar ik niet meer zal gaan ctrl-fen op mijn naam.
Het was een uitdaging.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zich over de mentale drempel kunnen heenzetten.
Ik denk dat ik het doorheb, jij spoelt je mond met lysterine he?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef Sidekick het volgende:
Meldt.
Nee. Jij bestaat alleen voorzover ik aan je denk.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Ach komop, jij bent ook vaak zat op jezelf gefocust. Laat me!
Het zit er dik in dat jij niet eens bestaat, maar gewoon een bedenksel van mijn gedachten bent.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Jij bestaat alleen voorzover ik aan je denk.
Dus ik laat je niet, of ik denk nu dat je gedwongen wordt te worstelen met mijn afkeer.
*PING*
Ja hoor, conflict.
En waar komen die gedachten dan vandaan? Hmmm?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat jij niet eens bestaat, maar gewoon een bedenksel van mijn gedachten bent.
Olifanten, één schildpad, ken je Hindoeïstische klassiekers.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En waar komen die gedachten dan vandaan? Hmmm?
Niet van de schildpadden, die dragen de aarde.
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Olifanten, één schildpad, ken je Hindoeïstische klassiekers.
Neen, jij bent gedachtuoos uitgeluld.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Ik doel op die schildpadden die de schildpad dragen.
.
af en toe .. brilliantquote:Op zondag 30 mei 2004 18:33 schreef RichardQuest het volgende:
Neem jij ze ook op?
wat kost dat Mike ???quote:Op zondag 30 mei 2004 18:35 schreef pberends het volgende:
Terug naar de middeleeuwen met het CDA.
Ze noemen me links![]()
LOLquote:Op zondag 30 mei 2004 18:36 schreef Monidique het volgende:
Diep van binnen is iedereen links, pberends.
Oh ja, slavernij kwam niet voor in het Middeleeuwse Europa he? Lijfeigenen, horigen etc.quote:De intrede van het geloof in wereldlijke zaken kwam eigenlijk op met de Renaissance...
En een wedergeboorte was het: slavernij, imperialisme, vrouwonvriendelijkheid en geen scheiding tussen kerk en staat, jazeker, Rome zou er trots op zijn.
Ja, slavernij werd in de christelijke gebieden teruggedrongen. daarvoor in de plaats kwam bijvoorbeeld de horigheid.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:44 schreef X-Ray het volgende:
Oh ja, slavernij kwam niet voor in het Middeleeuwse Europa he? Lijfeigenen, horigen etc.
In de late Middeleeuwen, na de Renaissance, kwam de kerk echt onder controle van de staten te staan. Uiteraard was het daarvoor ook wel wat rommelig.quote:En stellen dat de intrede van geloof op kwam met de Renaissance is het omkeren vd feiten! In de Renaissance nam die juist af terwijl in de middeleuuwen ALLES doorspekt was met religie. ZEKER de politiek en het complete dagelijkse leven.
Volgens mij berooft en mishandelt hij niemand.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef X-Ray het volgende:
Meki is echt DOM. Een stereotype Marokkaan in een NLe grote stad..
Wat gewoon slavernij in een andere vorm was.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, slavernij werd in de christelijke gebieden teruggedrongen. daarvoor in de plaats kwam bijvoorbeeld de horigheid.
Dat betekent dus niet dat de kerk toen pas zijn intrede in weredlijke zaken deed. In tegendeel de kerk verloor de absolute macht steeds meer aan de nationale staten. Je beredenering klopt dus niet. De invloed vd kerk an sich en zeker de macht vh vaticaan werd tijdens de rennaisance teruggedrongen.quote:In de late Middeleeuwen, na de Renaissance, kwam de kerk echt onder controle van de staten te staan. Uiteraard was het daarvoor ook wel wat rommelig.
Vind ik nog wel meevallen. Hij poogt iig contact met autochtonen te hebben. Wel middels provocatie, maar toch.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef X-Ray het volgende:
Meki is echt DOM. Een stereotype Marokkaan in een NLe grote stad..
Nee, absoluut niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:50 schreef X-Ray het volgende:
Wat gewoon slavernij in een andere vorm was.
De intrede van het geloof in wereldlijke zaken kwam eigenlijk op met de Renaissance... De verwevenheid van kerk en staat, natuurlijk wel...quote:Dat betekent dus niet dat de kerk toen pas zijn intrede in weredlijke zaken deed. In tegendeel de kerk verloor de absolute macht steeds meer aan de nationale staten. Je beredenering klopt dus niet. De invloed vd kerk an sich en zeker de macht vh vaticaan werd tijdens de rennaisance teruggedrongen.
Heeft die een voldoende voor Nederlands gescoord?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:53 schreef kLowJow het volgende:
* kLowJow heeft veel respect voor Meki...
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:35 schreef pberends het volgende:
Terug naar de middeleeuwen met het CDA.
Ze noemen me links![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Je insinueert met die zin dat de invloed vd kerk in het dagelijks leven groter werd in de Renaissance. Wat in de praktijk niet zo was. De kerk verloor haar macht aan de staat wat in de praktijk het verkleinen vd invloed betekende.quote:De intrede van het geloof in wereldlijke zaken kwam eigenlijk op met de Renaissance... De verwevenheid van kerk en staat, natuurlijk wel...
Een horige had meer rechten dan een slaaf. Een slaaf kón geen rechten hebben, het was immers eigendom, wat dus niet het geval is bij een horige.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:54 schreef X-Ray het volgende:
Tuurlijk wel.
Ik doelde niet op het dagelijks leven, maar op de staat, misschien stelde ik het inderdaad te vaag.quote:Je insinueert met die zin dat de invloed vd kerk in het dagelijks leven groter werd in de Renaissance. Wat in de praktijk niet zo was. De kerk verloor haar macht aan de staat wat in de praktijk het verkleinen vd invloed betekende.
Geen idee eigenlijk... zal vast wel!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft die een voldoende voor Nederlands gescoord?
Dat is een gejatte grap!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Sharon is gekozen met geld . Sharon is te dik .
Sharon kan geen engels
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Sharon is gekozen met geld . Sharon is te dik .
Sharon kan geen engels
Jaja, noem het maar een grap.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is een gejatte grap!![]()
Bron: meki
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jaja, noem het maar een grap.
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Dijksma
![]()
Ik zou het wel grappig vinden als hij dankzij jou de discotheek inkwam.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:26 schreef X-Ray het volgende:
Avondje stappen met Meki, dat lijkt me wel wat.
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:26 schreef X-Ray het volgende:
Avondje stappen met Meki, dat lijkt me wel wat.
Whehehe. Ik zie een nieuwe handel: Huur een autochtoon om de club binnen te komen.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als hij dankzij jou de discotheek inkwam.
Net zoals alle andere echte hersenloze volgelingen.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een echte vent heeft een snor.![]()
![]()
Eerder een overdadig aanbod.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Whehehe. Ik zie een nieuwe handel: Huur een autochtoon om de club binnen te komen.
Ik voorzie een enorme afzetmarkt.
You can find me in the club, only 'cause I paid big bucksquote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Whehehe. Ik zie een nieuwe handel: Huur een autochtoon om de club binnen te komen.
Ik voorzie een enorme afzetmarkt.
Hou je bek mongool.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh datte
Ik ging cola drinken omdat ik al teveel bier ophad.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Door cola ? :') .
Je moeder denkt daar anders heel anders over.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon kut
Ik ben een paar kilo zwaarderquote:Op zondag 30 mei 2004 20:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat ben je toch niet zelf he?
Als dat het enige verschil is...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:01 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik ben een paar kilo zwaarder.
Ben je nu nog homo?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als dat het enige verschil is...
Homo wat?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je nu nog homo?
:')quote:Iraqis 'will forgive jail abuse'
The people of Iraq will forgive US-led occupying forces for the Abu Ghraib prison scandal, according to a senior coalition spokesman.
Brig Gen Mark Kimmitt told the BBC's Talking Point programme that the photos of abuse by US soldiers at the Baghdad jail were not representative.
He described the scandal as a "failure of leadership" involving a maximum of 20 soldiers.
It was being fully investigated by the US military, Gen Kimmitt added.
The abuses committed at Abu Ghraib, the feared Saddam Hussein-era prison now run by coalition forces, outraged the world after a stream of photos apparently taken by guards emerged.
One soldier has been convicted and six others are facing military charges over their alleged abuse of detainees at the jail.
"It's because the scale of this was so small that the people of Iraq will forgive us," said Gen Kimmitt, the deputy director of coalition operations in Iraq .
"Most of the people in Iraq recognise that was an isolated incident and our investigations continue to demonstrate that it is fairly isolated and not representative of the 135,000 soldiers who are doing the right thing under tough circumstances every day."
Nee hoor, ik heb de hele dag in me nest gelegen, nu ben ik fijn een biertje aan het drinken. Das dus niet saaiquote:Op zondag 30 mei 2004 21:40 schreef Ype het volgende:
Jullie zijn saai.
Ik bedoelde ook iedereen behalve jij.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de hele dag in me nest gelegen, nu ben ik fijn een biertje aan het drinken. Das dus niet saai
Nee, ok dan begrijpen wij elkaar. hooi trouwensquote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook iedereen behalve jij.
He man.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, ok dan begrijpen wij elkaar. hooi trouwens
Ja hoor, beetje heel erg naar de tiefus. Maar morgen de hele dag Pinkpop luisteren, dus das wel goed. Biertje erbij en dan vanaf Dinsdag weer hard hoereren.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:44 schreef Ype het volgende:
[..]
He man.
Alles goed?
Mooizo.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje heel erg naar de tiefus. Maar morgen de hele dag Pinkpop luisteren, dus das wel goed. Biertje erbij en dan vanaf Dinsdag weer hard hoereren.
En met jou, alles wel?
Best goed ja, sport aan op de achtergrond, flessen water naast je bed en maar doorsterven, is altijd goedquote:Op zondag 30 mei 2004 21:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Mooizo.
Ik ben ook behoorlijk brak ja, maar ach, lekker zondagje he.
Altijd fijn.
Doorsterven.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Best goed ja, sport aan op de achtergrond, flessen water naast je bed en maar doorsterven, is altijd goed
Waar? Mag dat wel van zijn moeder?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Meki wil Moderator worden en wel NU.
Wat mij betreft kan hij meteen beginnen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat was al gevraagd, broer.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Dank, altijd goed bij bierquote:Op zondag 30 mei 2004 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dank u, dude DoG!
Pinda's?
Heb je deze ook met cheerleaders?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Net zoals alle andere echte hersenloze volgelingen.
[afbeelding]
Hij mag mij wel een weekje aflossen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zal eens kijken of ik wat kan makenquote:Op zondag 30 mei 2004 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je deze ook met cheerleaders?
Dan zouden we in ieder geval heel wat vaker kunnen lachen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij mag mij wel een weekje aflossen.
Slavendrijvers.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:26 schreef Ype het volgende:
Ik heb ze door, die Yanks.
Hmmm, me compu hangt op me Adobe en Macromedia prozz, dus dat wordt morgen pasquote:Op zondag 30 mei 2004 22:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat kan maken
Ga je Plaatje Raden, groetlul.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:37 schreef du_ke het volgende:
Ach prima het heeft geen haast maar lijkt me wel grappig.
Step 2 da hardcorequote:Op zondag 30 mei 2004 22:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rednecks.
Ik heb verdorie toch geen verstand van Joodse praatjesmakers?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga je Plaatje Raden, groetlul.
Maar wel verliefd kijken wanneer niet uitgesloten is dat het een Moslimdichter is.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb verdorie toch geen verstand van Joodse praatjesmakers?
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was al gevraagd, broer.
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:47 schreef RichardQuest het volgende:
Kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vetttttt
Supergabberrrrrrr
Heeft Frodo je tong eruit gebeten ?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vetttttt
Supergabberrrrrrr
Nee, ik heb mijn prozac net op.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft Frodo je tong eruit gebeten ?
Weggespoeld met koffie ?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn prozac net op.
Ja, onder het genot van "Police state 3".quote:Op zondag 30 mei 2004 23:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weggespoeld met koffie ?
Ik schaam mij dat mijn achternaam op de jouwe lijkt.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, onder het genot van "Police state 3".
Lijkt of is? Lief kloontje.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik schaam mij dat mijn achternaam op de jouwe lijkt.
Lijkt, o peetvader van mongoloide Nederland.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lijkt of is? Lief kloontje.
Je moeder was idd erg lekker.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lijkt, o peetvader van mongoloide Nederland.
Ja, ze zei al dat er een bleek figuur naar haar stond te kijken bij de slager.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je moeder was idd erg lekker.
Die turk wou niets aan een jodin verkopen, mijn zoon.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ze zei al dat er een bleek figuur naar haar stond te kijken bij de slager.
Nu weet ik waar u uw illusies betrekt; uit minderwaardig vlees.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die turk wou niets aan een jodin verkopen, mijn zoon.
Moet je ook geen SBS6 kijken op de late avond. Te veel SBS6 schaad de gezondheid.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat voor vervallen leven moet men leiden om geprikkeld te worden tot belangstelling voor de wel heel bijzondere broek van Gerard Joling ?
Nerd!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:24 schreef RichardQuest het volgende:
Fok!, IRC en MSN. Als dat geen multitasken is
Yorin.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Moet je ook geen SBS6 kijken op de late avond. Te veel SBS6 schaad de gezondheid.
Zolang je het maar niet doorgeeft aan de vijand.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Yorin.
Nu nog Sidekique, Dickkick en Moniquest.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef SideQuest het volgende:
Sneek is op CNN
Zionistische propaganda. Misschien zie je Sidekick nog ergens rondlopen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef SideQuest het volgende:
Sneek is op CNN
Hij staat er beeldig, evenals die twee rotkoppen bij elkaar.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
Wat doet mijn achternaam bij Sidekick?
Inderdaad, die klonen zijn nu niet echt meer grappig. Misschien moet je ze maar weggooien Sidekick.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu nog Sidekique, Dickkick en Moniquest.
Bemoei je met je eigen zaken, eikelquote:Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
Wat doet mijn achternaam bij Sidekick?
Met jezelf praten. Hoe lame kun je zijnquote:Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef SideQuest het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, eikel
Is dit een retorische vraag ?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met jezelf praten. Hoe lame kun je zijn
Zoiets heet dualisme.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag ?
Goed, ik mag mij nu een krat cadeau doen omdat ik deze manoeuvre voorzien had.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zoiets heet dualisme.
Ik zou kunnen reageren met Underkick, maar daar heb ik even geen zin in.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Inderdaad, die klonen zijn nu niet echt meer grappig. Misschien moet je ze maar weggooien Sidekick.
Is er ook een Ueberkick ?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zou kunnen reageren met Underkick, maar daar heb ik even geen zin in.
Underkick zou ook nep zijn, Underworld is namlijk niet grappigquote:Op zondag 30 mei 2004 23:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zou kunnen reageren met Underkick, maar daar heb ik even geen zin in.
Onze Radovan is dat wel.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef SideQuest het volgende:
[..]
Underkick zou ook nep zijn, Underworld is namlijk niet grappig
Johan_de_Likquote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is er ook een Ueberkick ?
Nee. Alles wat eindigt op kick is minderwaardig.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is er ook een Ueberkick ?
Ga je bed onderkwakken, aapjequote:Op zondag 30 mei 2004 23:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
Kindje!
Dat je een dezer dagen nog eens stikt in die bezwete ballen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat bedoelt gij aapje?
moslims.quote:Hondenbezitter moet wijk veiliger maken
Door Robert Jan Speerstra
JOURE - Mensen die dagelijks de hond uitlaten, kunnen toezicht houden in wijken. Bewoners van de wijk Zuiderveld in Joure vinden zo'n bijbaantje voor hondenbezitters een prima idee. Mensen met honden zijn immers veel op straat, en dan vaak ook nog op tijdstippen waarop velen al slapen en anderen juist kattenkwaad uithalen. Hondenbezitters zijn vaak toch al de oren en ogen in de buurt.
Het idee is afkomstig van buurtcomité Zuiderveld aan Zet en welzijnsorganisatie Miks. Die willen de gemeente Skarsterlân misschien zelfs voorstellen een hondensubsidie in te voeren, dus geen hondenbelasting, maar juist een kleine vergoeding voor oplettendheid. Na het uitlaten kunnen de baasjes wijkbeheerders van de gemeente bellen en aangeven waar de tegels scheef liggen, de verlichting is uitgevallen of ongure types om het huis lopen.
Volgens Gerry Broersma van Miks is het in de delen van Joure waar veel honden te vinden zijn veiliger op straat. Door de levendigheid durven niet-hondenbezitters de deur laat op de avond ook nog uit. De wijk wordt er socialer van. De gemeente belooft naar het verzoek te kijken.
Zuiderveld aan Zet, Miks, Woningstichting Haskerland en de gemeente zijn samen al een paar jaar bezig om de wijk Zuiderveld op te knappen. Tientallen huizen worden gerenoveerd of gesloopt en er komen meer speelterreintjes en groen. In tien jaar tijd wordt de wijk voor miljoenen euro's vernieuwd. De samenwerking tussen de vier partijen is uniek en is een landelijk voorbeeldproject. Na de fysieke renovatie is het tijd voor sociale renovatie.
LC
Ik heb ze net naar je opgestuurd. Ik verwacht geen geld ervoor terug.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je een dezer dagen nog eens stikt in die bezwete ballen.
Leugens, bedrog en smoking guns.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom post je nou eigenlijk onder twee accounts DrWolffenstein, en je verwijst ook telkens naar de andere account of het een andere persoon is
Er is dus nog hoop.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef Ype het volgende:
DrWolffenstein, de paranoïde schizofreen die niet eens een meerderwaardigheidscomplex heeft.
Het schijnt dat paranoïde mensen een superioriteitsgevoel hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er is dus nog hoop.
bride.ru is ook een tikkeltje exotisch, iets voor u?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:04 schreef Ype het volgende:
Is er ook een www.geilemoslimvrouwen.nl ?
Maak dat Dora maar wijs.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:07 schreef Ype het volgende:
[..]
Het schijnt dat paranoïde mensen een superioriteitsgevoel hebben.
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:08 schreef SideQuest het volgende:
[..]
bride.ru is ook een tikkeltje exotisch, iets voor u?
Even bestellen hoor.quote:Valeria
meet me
Date of Birth: 1 June 1976
Height: 163 cm 5' 4.2"
Weight: 47 kg 104 lbs
City: Lutsk Volyn Region
Country: Ukraine
Eyes: green
Hair: brown wavy long
Occupation: music teacher in a children music school,a university student
Education: music college
Religion: Atheism
Marital Status: never been married
Kids: no kids
Languages spoken: fluent English
My personality traits are: serious, calm, smart, honest, modest, kind, loyal, elegant, communicative, sensitive, gentle, romantic, considered, have no bad habits,with a good sence of humor,have high moral values
I like these kinds of music: classical, disco, pop, jazz, opera
I usually read: classics, novels, poetry, detectives, newspapers and magazines, history books
I like to go out to/and: theater, cinema, exhibitions, museums, concerts, parks, meeting with friends
My favorite cuisine: Russian, French, Italian, Chinese
I like these physical activities: dancing
More about me: I am slender,attractive.My hobbies are singing,playing the piano,cooking,parties,outdoors,pets,English,French.I can write,read and speak English.
Age group of a partner: 28-44
My perception of an ideal relationship: I am looking for gentle,romantic,humorous man,who likes me and would like to correspond for the future marriage.
Profile posted on: Fri May 21 15:13:32 2004 (Moscow time)
Is er ook een link met autisme?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:07 schreef Ype het volgende:
[..]
Het schijnt dat paranoïde mensen een superioriteitsgevoel hebben.
Dat was een vraag op mijn vorige tentamen.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maak dat Dora maar wijs.
Jammer dat ik niet in haar leeftijdscategorie pas.quote:I am looking for gentle,romantic,humorous man,who likes me and would like to correspond for the future marriage.
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:12 schreef Ype het volgende:
Dat was een vraag op mijn vorige tentamen.
Wat is een persoonlijkheidseigenschap die vaak gepaard gaat met paranoïde gedrag?
En een van de antwoorden was dus 'superioriteitsgevoel' en aangezien ik het niet geleerd had, moest ik mijn kennis van Fok gebruiken en ging ik uit van de mensen in TRU die nogal vaak neerbuigend tegen users doen die hun complottheorieën tegenspreken.
*: W:quote:Op maandag 31 mei 2004 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
W: ieoD
Niemand kan meer spammen dan BHFH en pBerends.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:20 schreef Sidekick het volgende:
Freako zit al heel POL vol te "spammen", maar hij komt niet in dit topic om te laten weten wat hij in hemelsnaam op dit tijdstip op internet doet.
Nog erger. Hij heeft misschien wel eenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom komt pberends hier nauwelijks meer? Heeft die een bedreiging gehad?
![]()
![]()
Ik zit bij m'n ouders, die hebben wel internet.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:20 schreef Sidekick het volgende:
Freako zit al heel POL vol te "spammen", maar hij komt niet in dit topic om te laten weten wat hij in hemelsnaam op dit tijdstip op internet doet.
Geen idee. Mijn Bulgaarse was gratis.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:17 schreef RichardQuest het volgende:
Hoeveel moet je eigenlijk dokken voor zo'n Russische dame?
Ga slapen, linkse kraker.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:38 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zit bij m'n ouders, die hebben wel internet.. En verder verveel ik me dood.
Distrust and suspiciousnessquote:Op maandag 31 mei 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maak dat Dora maar wijs.
quote:
Ja.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef Ype het volgende:
Maar wolffie, het is toch geniaal om algemene kennis te gebruiken als je een tentamen niet hebt geleerd.
Boeiend, ze heeft een kut en tieten.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Oh ja, jij bent een generatie jonger.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vetttttt
Supergabberrrrrrr
Waar izz die pberends ?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
wat pberends gebleven.
Godt Mornaquote:Op maandag 31 mei 2004 10:05 schreef George-Butters het volgende:
morning
Aan je werk.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Godt Morna
Dit is een goede dag om veel bier te drinken
Morgen pas weer, maar wees gerust, dan ben ik weer 8 dagen achter elkaar in de weer om mijn liberale medemens te voorzien van hun welverdiende voer en zuipenquote:Op maandag 31 mei 2004 10:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aan je werk.
Fighting for peace is like f-ng for virginityquote:Op maandag 31 mei 2004 10:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Als ik deze schuttingwijsheid nog eenmaal hoor, word ik werkelijk boos.
In de horeca is het percentage slavernij angs aanjagend hoog. Wel veel werken en op rare tijden, voor minder geldquote:Op maandag 31 mei 2004 10:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Morgen pas weer, maar wees gerust, dan ben ik weer 8 dagen achter elkaar in de weer om mijn liberale medemens te voorzien van hun welverdiende voer en zuipen![]()
Je moeder vraagt of het wat minder mag.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dan zit ik in het ergste soortquote:Op maandag 31 mei 2004 10:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In de horeca is het percentage slavernij angs aanjagend hoog. Wel veel werken en op rare tijden, voor minder geld![]()
STAKEN! STAKEN zeg ik je! Voor het vaderland en een menswaardig bestaan. Het uitzuigen van de grote massa moet maar eens afgelopen zijn. Niet meer voor een habbekrats op de 1e rij zitten. Als je luxe wilt, zul je er maar voor moeten betalen!quote:Op maandag 31 mei 2004 10:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En dan zit ik in het ergste soortHotels, Restaurants en (VIP) Catering, oftewel de echte horeca.
Mag ik ook op haar billen slaan ?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
sla haar maar met je vlakke hand in haar gezicht en zeg dat ze zich er niet mee moet bemoeien
Staken? Als uitzendt Cater Hoer met een 4 uurs contract?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
STAKEN! STAKEN zeg ik je! Voor het vaderland en een menswaardig bestaan. Het uitzuigen van de grote massa moet maar eens afgelopen zijn. Niet meer voor een habbekrats op de 1e rij zitten. Als je luxe wilt, zul je er maar voor moeten betalen!
Oy!quote:Op maandag 31 mei 2004 10:33 schreef RichardQuest het volgende:
Yo
Precies, ze maken misbruik van de marktsituatie! Voor jou 10 andere hoeren. Daarom moeten we samen sterk staanquote:Op maandag 31 mei 2004 10:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Staken? Als uitzendt Cater Hoer met een 4 uurs contract?
Dat mijn loon te laag is ben ik het wel mee eens, zeker voor het werk wat ik doe, maar de rekeningen moeten ook betaald worden, helaas.
Hmmmm, weinig mensen die op de barricaden willen staan ben ik bang, vooral niet omdat de vakbonden mee zijn gegaan in de Horeca CAO.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Precies, ze maken misbruik van de marktsituatie! Voor jou 10 andere hoeren. Daarom moeten we samen sterk staanmet hooivork.
Gelukkig heb je wel werk om de rekeningen te betalen.
quote:Op maandag 31 mei 2004 10:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Niets triester dan een ex-gabber van eind twintig.
[afbeelding]
Dergelijke uitspraken bevatten altijd in kleine letters de uitspraak ''afgezien van Meki.''quote:Op maandag 31 mei 2004 11:09 schreef X-Ray het volgende:
[..]
.
En Meki dan?
Meki wou ook wel gabberen maar werd geweigerd bij de Energiehal. ''Nee sorry alleen voor leden''.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken bevatten altijd in kleine letters de uitspraak ''afgezien van Meki.''
Ga je erin hardlopen?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:06 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
Ach mensen wat heb ik weer een hippe kleding gekocht (het jasje niet de broek trouwens..)
Nee. Vandaar alleen het jackie.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ga je erin hardlopen?
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:11 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Meki wou ook wel gabberen maar werd geweigerd bij de Energiehal. ''Nee sorry alleen voor leden''.
Blatter zat in de organisatie.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:11 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Meki wou ook wel gabberen maar werd geweigerd bij de Energiehal. ''Nee sorry alleen voor leden''.
Les 2. Trainingsjacks zijn gemaakt om in te hardlopenquote:Op maandag 31 mei 2004 11:13 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nee. Vandaar alleen het jackie.![]()
En sjaaltjes zijn voor oude wijfen, niet om op je 20e om je nek te knopenquote:Op maandag 31 mei 2004 11:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Les 2. Trainingsjacks zijn gemaakt om in te hardlopen
BIATCH
Les 4. Bij mamma wonen EN in zeemankleding lopen zijn ultieme afknappers voor het andere geslacht.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:19 schreef RichardQuest het volgende:
Les 3. Italiaanse mode is voor modenichten
Terwijl die zeemankleding op zich best aantrekkelijk is.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:20 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Les 4. Bij mamma wonen EN in zeemankleding lopen zijn ultieme afknappers voor het andere geslacht.
Les 5. In Den Haag wonen, not done.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:20 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Les 4. Bij mamma wonen EN in zeemankleding lopen zijn ultieme afknappers voor het andere geslacht.
Zeer populair onder moslims anders.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Les 5. In Den Haag wonen, not done.
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:34 schreef X-Ray het volgende:
Wat voor kleren draag jij eigenlijk dan RQ?
Fleurig geheel hoor, veel leuker dan dat egaal zwartequote:
Ja geinig of niet dan.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Fleurig geheel hoor, veel leuker dan dat egaal zwarte
Allesbehalve interessante kleren. Op het moment een blauwe spijkerbroek en een wit shirt.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:34 schreef X-Ray het volgende:
Wat voor kleren draag jij eigenlijk dan RQ?
Ze mogen daar de uitgestalde stoffen wel een stijken, zit vol met kreuken man.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:43 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ja geinig of niet dan.
Staat mijn dochtertje erg leuk, wij fundi's shoppen tegenwoordig in Brussel.
[afbeelding]
Heel erg retro ala James Deanquote:Op maandag 31 mei 2004 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Allesbehalve interessante kleren. Op het moment een blauwe spijkerbroek en een wit shirt.
Perfect voor een allesbehalve interessante man dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Allesbehalve interessante kleren.
Dat is inderdaad de ideologie van statusbeluste mannen als jij.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:50 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Perfect voor een allesbehalve interessante man dus.
Ach als het net zo lekker zit als die campingsmoking die je graag wil hebben, waarom niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:50 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Perfect voor een allesbehalve interessante man dus.
Statusbelustheid is okay.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de ideologie van statusbeluste mannen als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |