quote:Op zondag 30 mei 2004 15:09 schreef Martinezzz het volgende:
Nog 1tje:
Ik zoek de versie van Enya van het nummer van Mario Winans - I don't Wanna Know
Maar weet niet hoe die heet... wie?
DJ Galaga - It's On Youquote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef Seal_force het volgende:
Zoek het liedje met deze tekst.
do you wana groove
i wanna shake your bootie
aha aha en kiss me
come sing with me tonight.
heb hem gevonden het is alleen the game (remix)quote:Op zondag 30 mei 2004 16:32 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
DJ Galaga - It's On You
Natascha Thomas - It's over nowquote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef Coencordia het volgende:
Ik zoek ook een nummer..
Het is van die lacoste(?) reclame die heel de tijd op MTV langs komt
Adverteerder/merk: Lipton Ice Teaquote:Op zondag 30 mei 2004 20:26 schreef walm het volgende:
Kan iemand me ff helpen , weet namelijk de titel van het lied niet meer da gebruikt wordt in de reclame van Lipton Ice Thea Green (geloof ik....)
In de reclame is het alleen zonder zang, maar hoe heet de versie met zang en van wie is hij ook alweer??
wel muziekstijl?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef robbish het volgende:
ik hoorde gister avond een best aardig nummer
ik kon er niets van verstaan.. titel noch artiest werd genoemd
wat ik hoorde:
Everything's is gonna be allright..
Like ......
daar hield het op
knap als iemand het weet
bvd!![]()
Shawn Mullins - Lullabyquote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef robbish het volgende:
wat ik hoorde:
Like ......
ja smeich, 'fantasy' heet hetquote:Op zondag 30 mei 2004 21:48 schreef Smeich het volgende:
Het nummer dat bij die Breil commercial wordt gezongen, met die meid die die vent aan het tatoeren is. All Saints?
Nopequote:Op zondag 30 mei 2004 21:48 schreef Smeich het volgende:
Het nummer dat bij die Breil commercial wordt gezongen, met die meid die die vent aan het tatoeren is. All Saints?
Hmm uhmm nou geen idee of da deze is...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Lipton Ice Tea
Product: Frisdrank
Titel commercial: Tulip
Reclamebureau: PPGH/JWT
Eerste uitzending: 3 mei 2004
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Green
Componist: Peter Crosbie
Uitvoerende(n): Peter Crosbie
Deze???
http://info.omroep.nl/sterquote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef walm het volgende:
[..]
Hmm uhmm nou geen idee of da deze is...
Het is in ieder geval die met die grasmatjes op het strand aan het eind, dus dan lijkt Tulip me nogal een rare naamskeuze voor de reclame.
Waar heb je anders deze tekst gescoord???
Stond ook al een zelfde vraag in het vorige deel;quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef Boeman het volgende:
Je kunt de Giel-Commercial hier ook bekijken:
Real:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)526-commercial-hi.rm
MediaPlayer:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)26-commercial-hi.asf
Mijn vraag was dus hoe die plaat heet die je erbij hoort. Of is het geen plaat?
Nogmaals: (zie: http://forum.fok.nl/topic/546930/6/50)quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef Boeman het volgende:
Je kunt de Giel-Commercial hier ook bekijken:
Real:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)526-commercial-hi.rm
MediaPlayer:
Mijn vraag was dus hoe die plaat heet die je erbij hoort. Of is het geen plaat?
Ritmo Dynamic - Calindaquote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef EmRuTToY het volgende:
Het is een spaans liedje volgens mij (zomer hit ooit), dance-achtig, en het gaat ongeveer zo:
Esta boca.... en dat de hele tijd,
hoop dat iemand het kent
Is dat niet die reclame met een remake van Gorillaz - Clint Eastwood?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:26 schreef walm het volgende:
Kan iemand me ff helpen , weet namelijk de titel van het lied niet meer da gebruikt wordt in de reclame van Lipton Ice Thea Green (geloof ik....)
In de reclame is het alleen zonder zang, maar hoe heet de versie met zang en van wie is hij ook alweer??
Nightwish - Nemo ?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:28 schreef HolyPanther het volgende:
ik zet het hier maar bij.
ik zag net rond 15:20 een clip op the box (rock muziek) maar ik heb geen idee van wie het nou is. In het begin dacht ik evanescence maar dan zou ik het moeten kennen. En even later was het al een mooier liedje dan de meeste van evanescence.
Het was dus een vrouw die wat zong, beetje gothic ook allemaal en vage lucht enzo kwam erin voor.
Het zal wel iets zijn waarvan ik zou moeten weten wat het is maarja.
Alvast bedankt
ja ik had het net dus ook al gevonden op mijn eigen computerquote:Op maandag 31 mei 2004 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nightwish - Nemo ?
Als dit hetzelfde nummer is dat je op de reclame de hele tijd hoor, dan wil ik deze ook weten!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:04 schreef Naamah het volgende:
Op de dvd van Kill Bill hoor je een nummer, terwijl dat zwaard op de achtergrond is.. iemand de dvd die even wil kijken en dan luisteren of ie weet wat het is??
welke reclame? kijk weinig tv.. vertel ff dan zoek ik verderquote:Op maandag 31 mei 2004 18:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Als dit hetzelfde nummer is dat je op de reclame de hele tijd hoor, dan wil ik deze ook weten!
Zo niet, dan toch
het origineel liedje is "Notch - nottin no go so"quote:Op maandag 31 mei 2004 15:17 schreef jotheman het volgende:
het nummer wat tijdens dit flimpje gedraaid wordt:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ch.nannings/Touzani.wmv
Alvast bedankt, vind 'm erg koel
niet gewoon de Franse titel??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef Principessa het volgende:
Ik zoek de titel van een balad(?) Waarschijnlijk gezongen door Jane Birkin en Serge Gainsbourg. De tekst gaat ongeveer zo: 'Do you love me, I love you..' Vrij hijgerig en onschuldig gezongen.
Weet iemand het?
tuurlijk komt ie hier niet, het was duidelijk bro hymn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:37 schreef Cheese het volgende:
Voordat GINandJUICE de oproep plaatst, wil ik graag als antwoord vast aandragen "Song 2 van Blur".
Disc Infoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:31 schreef kastanova het volgende:
Toevallig kwam net op m'n playlist Eziekel 25.17 van Samuel uit Pulp Fiction langs.
M'n vriendin beweerde dat er ook een houseplaatje was waar dat citaat in voorkwam.
Iemand enig idee?
The DEAD KENNEDYS met "We've Got A Bigger Problem Now" zingen "Are you ready for the third world war" er in, bedoel je die?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 03:02 schreef boomstamp het volgende:
Rock/hardrock, ouder als 10 jaar
De band heeft ook een cover gemaakt op rowling van de bluesbrothers. maar dat terzijde
In het liedje en de band die ik zoek wordt gezongen/geschreeuwt
Are u ready for a present of reagan!
ook wordt er nog in dat nummer gepraat alsof er een gast in een café zit en zegt:: come sit down, u want a screwdriver?(oid)
Ik dacht dat de band iets in de naam had van in het engels *president* maar ook hiervan ben ik niet zeker.
Thanx, vriendin had hem al op een cd gevonden, wat een baggernummerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:56 schreef boomstamp het volgende:
Disc Info
ID&T / Sensation 2002 black edition 1
Label: ID&T
Year: 2002
Track: 4. Tittle: 25,17
Bedoel je niet gewoon Underworld - Born Slippy?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:02 schreef nuker het volgende:
Een trancenummer waarin de text van TRAINSPOTTING zit, weet iemand hoe dat nummer heet ... iets met choose life ofzo?
maar de artist?
PF Projecct & Ewan McGregor - Choose life [1997]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:02 schreef nuker het volgende:
Een trancenummer waarin de text van TRAINSPOTTING zit, weet iemand hoe dat nummer heet ... iets met choose life ofzo?
maar de artist?
Sharif Dean - Do you love me [1973]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef Principessa het volgende:
Ik zoek de titel van een balad(?) Waarschijnlijk gezongen door Jane Birkin en Serge Gainsbourg. De tekst gaat ongeveer zo: 'Do you love me, I love you..' Vrij hijgerig en onschuldig gezongen.
Weet iemand het?
misschien Batu - Esta Loca?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef EmRuTToY het volgende:
Het is een spaans liedje volgens mij (zomer hit ooit), dance-achtig, en het gaat ongeveer zo:
hoop dat iemand het kent
nee niet die dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:30 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
niet gewoon de Franse titel??
'Je t'aime, moi non plus'
Zulke dingen kun je ff in google gooienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:08 schreef Olmo het volgende:
"hey hey, I saved the world today, and everybody's happy now, the bad dreams flown away"
zoiets?
weet iemand welk liedje...?
eurythmics - i saved the world today?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:08 schreef Olmo het volgende:
"hey hey, I saved the world today, and everybody's happy now, the bad dreams flown away"
zoiets?
weet iemand welk liedje...?
Underworld - Born slippy?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:02 schreef nuker het volgende:
maar de artist?
Dit is volgens mij niet het nummer dat Principessa bedoelt, ik zoek me helemaal suf, maar kan het ook niet vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 04:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Sharif Dean - Do you love me [1973]
Dit is echt precies het nummer van Sharif Dean hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:23 schreef Tokse het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet het nummer dat Principessa bedoelt, ik zoek me helemaal suf, maar kan het ook niet vinden.
Het is een duet tussen een man en een vrouw in het engels.
De vrouw begint met: Do you love me...
En de man antwoordt dan: I love you....enz
Vervolgens gaat het door met Do you need me...
Man: I need you....en dan volgt er een stukje dat begint met: The years...
En op het allerlaatst hoor je die man nog zeggen: yes I do.
( ik ben inmiddels zelf ook heel nieuwsgierig wie het ook weer zong)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 04:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Sharif Dean - Do you love me [1973]
Boadiceaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:43 schreef Martinezzz het volgende:
Nog 1tje:
Ik zoek de versie van Enya van het nummer van Mario Winans - I don't Wanna Know
Maar weet niet hoe die heet... wie?
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef EmRuTToY het volgende:
hoop dat iemand het kent
Dat was:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:34 schreef Tokse het volgende:
Sharif Dean is toch die zanger waarvan het nummer gebruikt werd in Dirty dancing??
Drunkenmunky - Yeah!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:04 schreef Quriuz.com het volgende:
Ik zoek de Trance versie van het nummer Yeah! van Usher.
Kan iemand me hierbij helpen?
Als dat na na nana slaat op korte gitaar rifjes... dan is het wellicht:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:57 schreef liethorp het volgende:
ik zoek een nummer van(volgens mij) greenday. en het begint met: na na nanana, na na nanana
Ehmm...als dit echt serieus is, zou het wel eens Vandals - My girlfriend's dead kunnen zijn...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:57 schreef liethorp het volgende:
ik zoek een nummer van(volgens mij) greenday. en het begint met: na na nanana, na na nanana
nee het zijn geen gitaarstukjes. Aan het begin zingt iemand: na na nanana, na na nananaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehmm...als dit echt serieus is, zou het wel eens Vandals - My girlfriend's dead kunnen zijn...
Qua zang of melodie?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:57 schreef liethorp het volgende:
haha, ja dat kan natuurlijk ook, het is maar hoe je het hoort...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:02 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Als dat na na nana slaat op korte gitaar rifjes... dan is het wellicht:
Greenday - Brain stew [1995]
maar die begint niet met de zang: na na nananaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:04 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Qua zang of melodie?
Als je de begin melodie bedoeld, dan komt Nirvana - Smells Like Teen Spirit wel goed in de buurt.
nee, dat nummer ken je vast wel!![]()
Geen meer info?
Offspring - Self esteem dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:06 schreef liethorp het volgende:
[..]
maar die begint niet met de zang: na na nanana
hebbes! merci!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Offspring - Self esteem dan?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:10 schreef liethorp het volgende:
[..]
hebbes! merci!
Dat is volgens mij die reclame van de Kill Bill dvd die op tv komt. Dat nummer dat je hoort als Uma loopt te bikkelen met die Chinezen. Echt zo'n vet nummer! Of die ook in de film voorkomt weet ik niet meer.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:01 schreef Naamah het volgende:
[..]
welke reclame? kijk weinig tv.. vertel ff dan zoek ik verder
wat voor soort muziek is het?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:26 schreef De_Zakenman het volgende:
ik zoek een nr wat vaak bij een bepaalde tv commercial gedraaid word, ook was dat nr gister in de uitzending van pinkpop (ned. 3). het gaat zo iets van:"you're my girl, my girl!"
Mijn dank is groot, hartelijk dank voor de snelle reacties. Echt een super nummer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
dinsdag 1 juni 2004 @ 18:26
Jet - Are you gonna be my girl
dankjewel, ik weet al 99% zeker dat het deze isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 03:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
The DEAD KENNEDYS met "We've Got A Bigger Problem Now" zingen "Are you ready for the third world war" er in, bedoel je die?
Dat is um! Dank u!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:09 schreef Parvus het volgende:
Eric B. & Rakim - Eric B is President (?)
die is pas al eens beantwoord geloof ik, maar kan hem zo gauw niet vinden in de oude topics.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:52 schreef Parvus het volgende:
ik zoek het nummer wat onder dit filmpje gezet is...
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ch.nannings/Touzani.wmv
BVD!
got it! --> DJ Mummy - Nuttin no go soquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
die is pas al eens beantwoord geloof ik, maar kan hem zo gauw niet vinden in de oude topics.
Zag het later ookquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Dat was:
The Contours - Do you love me? [1962]
Dat Nederlandse liedje van Pieter Post wordt gezongen door Marnix Kappertquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik zoek de begintune van een zekere A.J. KWAK wie o wie heeft deze. BVDen wie weet wie de zanger is van Pieter Post liedje. Nogmaals BVD
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:30 schreef Jackal_Omega het volgende:
weet iemand van wie het anthem (openingsnummer) van sensation is. heb hem wel een paar keer gehoord in het reclamespotje, maar weet niet van wie het nummer is.
Je had even verder op de GiS-site moeten browsen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:18 schreef Guidosaurus het volgende:
He maar weet iemand nou inmiddels al het nummer van de trailer van Gethaway in Stockholm 4? Hier kun je het filmpje bekijken en die muziek luisteren. Echt een vet nummer alleen geen idee hoe die heet. http://www.getawayinstockholm.com/gis4trailer.mpg
quote:Q: What is the song in the trailer called and who performs it?
A: The song is called Babylon Rockets and is performed by Gemini Five (www.gemini5.net)
The Rush - Anthem 2004quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:30 schreef Jackal_Omega het volgende:
weet iemand van wie het anthem (openingsnummer) van sensation is. heb hem wel een paar keer gehoord in het reclamespotje, maar weet niet van wie het nummer is.
Staat op de soundtrack:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:11 schreef MeneerTim het volgende:
Heeft iemand The Funeral van Sinead O Connor? Dat nummer vond ik zo mooi in de film over Veronica Guerin maar ik kan hem nergens krijgen..
Ik kan er alleen DJ Shog - Another World van maken, dat ge-ow is origineel gebruikt in Dave Davis - Transfiguration...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:37 schreef eriknijmegen het volgende:
ik zoek er ook een, lijkt wel op die nielz ook zoekt maar misschien is ie anders: vrouw, hoog stemmetje en zingt; ow............... ow ow ow ......ow, trance/dance en hij is nieuw.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:22 schreef WebForce het volgende:
Wat is dit nummer?
En:
Heeft iemand die jingle van AH? Die met die klap (is in de winkel te horen). Ik wil die heel erg graag hebben!
BvD
prachtig hoe je dit met alleen ow ow gevonden hebt. het is de goede. tnx manquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan er alleen DJ Shog - Another World van maken, dat ge-ow is origineel gebruikt in Dave Davis - Transfiguration...
Ik dank uquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:43 schreef -Nielz- het volgende:
Koningin
Drukwerk - Schijn een lichie op mij (oh Middernacht)quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:38 schreef search64 het volgende:
Ik zoek meezingkrakers, suggesties?
Raymond van het Groenewoud - Liefde voor muziekquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:38 schreef search64 het volgende:
Ik zoek meezingkrakers, suggesties?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:10 schreef Vince22 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het eerste nummer uit het volgende filmpje heet, en van wie het is?
Heb het filmpje op één of andere franse site gevonden.... verder onwijs lachen... maar nu kwam ik aan het denken... van wie is het origineel???
Thanks!!
http://www.meylof.demon.nl/filmpje/duitser.avi
deze misschien? Red Box - For America http://www.infinity.net.p(...)edbox_foramerica.txtquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:46 schreef Badmeester het volgende:
hoe heet dat nummer van in america, jalalalala in america of americo ohohoh
ofzoiets![]()
MSN=MP3quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:50 schreef fille_fatale het volgende:
Heeft iemand voor mij de akkoorden van 'Oud geboren' van Veldhuis en Kemper? Of anders mp3tje? Ik ben wanhopig... nouja bijna dan.
that him tnksquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
deze misschien? Red Box - For America http://www.infinity.net.p(...)edbox_foramerica.txt
stardust - music sounds better with youquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:11 schreef biertapper het volgende:
wie kent de clip van de drie mannen op een wolk in glitterpak terwijl een jonge van hout een vliegtuig maakt, wie is de artiest van dit nummer???
bedankt
Dat was waarschijnlijk de versie van Sweet Home Alabama door Lynyrd Skynyrd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:12 schreef The_Viper het volgende:
Zeg, weet iemand hoe het nummer en de artiest heet van het liedje dat in het begin draait in de auto in de film "The Texas Chainsaw massacre"??? Dat is zo'n Sweet home Alabama achtig liedje, alleen dan niet zo oubollig gezongen als al die andere oude Amerikaanse nummers... (vind ik dan)
welcome ludwig is alivequote:Op donderdag 3 juni 2004 00:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
tu tu tu tu dum dum... weet iemand de naam van een best oud house nummer,
je krijgt in het begin zo'n lange intro met piano, dat is het typerende aan dat nummer
dat het helemaal op een piano word gespeeld met een housebeat eronder
Tja, het zou ook best Robert Miles - Children kunnen zijn...niet echt house, maar dat is voor sommigen een breed begrip.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
je krijgt in het begin zo'n lange intro met piano, dat is het typerende aan dat nummer
Het zou ook nog 88 to piano van Mainx kunnen zijn...quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Woei, bedoel je niet toevallig Dum da Dum van erhmm.. Damn, het hoesje was oranje met zwart naar ik meen. Jah ik weet het weer, Melodie MC. Link naar de CD.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 3 juni 2004 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou ook nog 88 to piano van Mainx kunnen zijn...
treble - ramaganana.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:21 schreef Alixia het volgende:
Laatst heb ik op tv een clip gezien van drie (blonde) langharige dames. Eentje speelde gitaar en de andere twee speelde op trommels. Ze zongen op onzintekst of een taal die ik absoluut niet ken: Hey nanana.... Het is een heel ritmisch en opzwepend nummer. Voor zover ik weer is het niet Lais. Ik zou dat nummer graag willen hebben...
Wow! Jij bent er snel bij. Bedankt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
treble - ramaganana.
In het eerste fragment kom ik geen vocalen tegenquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef HelloBye het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een van de volgende nrs:
Excuses voor de brakke kwaliteit, hopelijk kan iemand er wat mee..
Lees het topic eerst eens door zou ik zeggen, het is al drie keer gevraagd ofzo...quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:56 schreef wobbel_kloon het volgende:
Hoe heet dat liedje aan in de reclame van 3FM?
Link naar het betreffende clippie:
Als je heeeeeel goed luistert, dan hoor je 't welquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef Guppi het volgende:
[..]
In het eerste fragment kom ik geen vocalen tegenMaar da's wel de mooiste van de drie.. Ik ben ook wel benieuwd wat het is.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:38 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
stardust - music sounds better with you
dat was 666 met Supadupafly, wel een gaaf nummer trouwensquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:01 schreef n00fer het volgende:
een vaag trance nummer van een tijdje geleden
De tekst was iets van: ass up to tha top bla bla bla supah dupah fly
iemand een idee?
* Da_Sandman breekt zn hersens...quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:59 schreef Phaz0r het volgende:
ik zoek de titel van een hardcore nummertje.
Heb er een sample van:
http://home.wanadoo.nl/c.n/moekhebbe.wav
Die tweede lijkt me make your move van Dave Armstrong.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:30 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek 2 nummertjes.
1. Gezongen door dacht ik een zanger, redelijk vrolijk nummer, 80 / 90 nummer denk ik. voorkomende tekst en woorden:
- Best very first friend / time / second
alleen van "Best very first friend" ben ik niet zeker of dat het was.
2. Gezongen door een vrouw leek me. Dance nummer, redelijk nieuw denk ik. vanaf 2000 > denk ik.
Veelvoorkomende tekst:
- just to make me move / cross the line / make your move
Dat waren ze, hopelijk heeft weet iemand wat![]()
Hele grote gok:quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:30 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek 2 nummertjes.
1. Gezongen door dacht ik een zanger, redelijk vrolijk nummer, 80 / 90 nummer denk ik. voorkomende tekst en woorden:
- Best very first friend / time / second
alleen van "Best very first friend" ben ik niet zeker of dat het was.
Misschien is dit het:quote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef robbish het volgende:
wat ik hoorde:
Like ......
daar hield het op
knap als iemand het weet
bvd!![]()
DJ Gizmo - Power to the Peoplequote:Op donderdag 3 juni 2004 15:52 schreef bojaaper het volgende:
Iemand een idee hoe het nr heet dat op deze site site afgespeeld word? Alvast bedankt
Hartstikke bedanktquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk de versie van Sweet Home Alabama door Lynyrd Skynyrd.
klopt thnx...quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:48 schreef josja het volgende:
[..]
Die tweede lijkt me make your move van Dave Armstrong.
Het nummer heet ''Haiducii - Dragostea din tei '' Alsjequote:Hallo Fok!kers.
Even een klein vraagje van de nieuwste CD van DAMN. Weet iemand een nr die op de cd staat. Het klinkt zo iets:
"Maija hi, maija ho, maija hey, maija haha."
Gave nummer is dat. Maarja als je de titel en de artiest niet weet gaat het moeilijk
Bedankt voor je steun,.
BMWM3
Kijk hier eens in het rijtje met titels... http://home.iae.nl/users/maarten/html/shopnl.htmlquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:05 schreef VioLenT het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat altijd word gebruikt in/bij de tour de france. Tijdens de prijs uitrijking is er zon nummer met violen. Het begin van A woman's treath van R. Kelly lijkt hier op vind ik. Weet iemand hoe dit nummer heet of van wie het is.
maroon 5 - this lovequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:56 schreef ijdel het volgende:
weet iemand wat de titel en artiest is van dat nieuwe liedje met die gasten op radio's in een soort woonkamer die dan zingen: this life has taken me up on me, she said goodbey to many times befoooore enz.
ik hoop dat iemand hier iets in herkent? tis een vrij nieuw liedje...
je bent geweldigquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef VioLenT het volgende:
[..]
maroon 5 - this love
weet je dat zeker of denk je het?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Kijk hier eens in het rijtje met titels... http://home.iae.nl/users/maarten/html/shopnl.html
Ik denk dat die titel die je zoekt er tussen staat
Era - Amenoquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:27 schreef EggsTC het volgende:
Het stukje op 4 minuut 51, van LADY DANA - SCORPIA.. wat is het originele nummer daarvan?
Iedereen kent m wel.
nopequote:Op donderdag 3 juni 2004 20:26 schreef New_Territories het volgende:
ey, dat nummer van T-mobile?! met dat meisje achter de piano en die dan zingt met iets van hart en ziel lalala mobiel?? wel goed nummer, maar volgens mij alleen voor reclame... goeie melodie anyway..
zou je het kunnen downloaden ergerns?
Kijk es op de site van hiquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:26 schreef New_Territories het volgende:
ey, dat nummer van T-mobile?! met dat meisje achter de piano en die dan zingt met iets van hart en ziel lalala mobiel?? wel goed nummer, maar volgens mij alleen voor reclame... goeie melodie anyway..
zou je het kunnen downloaden ergerns?
Jewel - Standquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
geen idee wie de artiesten zijn van deze twee nummers, allebei mokkels
"...its a shame theres no one to blame and ..."
JA! jemig hoe kan ik jewel nou vergetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:45 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Jewel - Stand
carlos - the simirillia (ofzoiets!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:05 schreef onlogisch het volgende:
Hey mensen... ik ben opzoek naar een nr. wat vanmiddag op Radio 538 was.... (03-06-04) om ongeveer 14.15
een soort clubachtig nr. met en beat er achter.... maar het opvallende was dat er een blokfluit de boventoon voerde......
naam van de artist klonk spaans achtig...... carlos ------------- nog iets...
(hang me niet teveel op aan carlos maar volgens mij was het iets in die richting)
BTW het nr. is nou niet bepaald nieuw.... volgens mij is ie van eind jaren 90 of begin 2000/2002
updatequote:Op donderdag 3 juni 2004 21:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
carlos - the simirillia (ofzoiets!)
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Net in de regenpauze bij de halve finale Henman - Coria..
Een frans rustig nummer, vrouwenstem.. Wie heeft het gezien/gehoord en weet meer?
wheheh.. Je hebt smaakquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:03 schreef Jaystified het volgende:
Ik zoek het 1e nummer dat gedraaid werd bij de regenonderbreking van de halve finale Roland Garros; Henman - Coria
Het was (vanzelfsprekend) Frans, van een franse meid met wat gitaargekleutel op de achtergrond
Suggesties?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:04 schreef Kluupkluup het volgende:
wheheh
De 525ste Dance Smash!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:23 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de dancesmash van 538? Vind het beetje zomers nummer. De site werkt alleen bij mij niet, en kan het nu daar niet opzoeken...
Heb TV2 nu ook opstaan....Misschien kunnen we allen even iets van Phil Collins zingen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:13 schreef Kluupkluup het volgende:
ik hoop dat het weer gaat regenen en ze dezelfde CD opzetten
dit is 'emquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
update
carlos - the silmarillia![]()
dat is 'm, 100% zeker
* onlogisch luistert 'm nu
carlos = overigens: Piet Bervoets & Carlo Resoort...Piet Bervoets is van Rank 1
ritmo dynamic/ calindaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:23 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de dancesmash van 538? Vind het beetje zomers nummer. De site werkt alleen bij mij niet, en kan het nu daar niet opzoeken...
Bedoel je misschien Scissor Sisters - Take Your Mama Outquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:06 schreef WiXX het volgende:
Ik zoek een nummer wat nogal vrolijk klinkt maar ik weet niet wat de tekst is of hoe de artiest heet.
De clip zie je nu soms op mtv en tmf, het is een clip waarbij een gast steeds in van die soort homopakjes te zien is (beetje queen style en het is niet die schreeuwlelijk met die lange haren). Die gast heeft kort haar. Het is volgens mij wel een groep en de clip is een beetje tja "vreemd"
Het ene moment zit ie in space ofzo en het andere moment vliegt ie weer door de lucht.
Ik snap dat jullie nog steeds geen idee waarover ik het heb maarja ik probeer het maar.
ik zou nog proberen weer te geven hoe de melodie gaat.
ta ta tataa (ff pauze) taa ta ta ta tattaa (:D)
Zucchero Fornaciari - Domenica [1990]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:17 schreef Mans het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat aan Marco Borsato - Domenica ten grondslag ligt?
Yo dankjewel dat is em.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:28 schreef Mans het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Scissor Sisters - Take Your Mama Out
Asian Dub Foundation?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:13 schreef Gubbe het volgende:
weet iemand van wie het gecoverde danceachtig nummer van van halen met ain't talking bout love is??
Apollo 440 - Ain't Talkin' bout Dubquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:13 schreef Gubbe het volgende:
weet iemand van wie het gecoverde danceachtig nummer van van halen met ain't talking bout love is??
Wehehe ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Apollo 440 - Ain't Talkin' bout Dub![]()
Jeff Wayne - War of the worlds (heel conceptalbum)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Oud liedje dat ik van de week op de radio hoorde....
Groot deel is instrumentaal en in het refreintje zit iets van 'They're coming from Mars, they are coming hostile..'. Iets in die geest in elk geval.
Hellup
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Jeff Wayne - War of the worlds (heel conceptalbum)
Ik weet in ieder geval dat Whatfun - The right side won zo begint...maar het gaat daarna niet door..zat het ook niet in The cult of Snap?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:23 schreef KrezieBite het volgende:
nou, omdat de vorige blijkbaar te moeilijk was heb ik nu eentje die wellicht wat makkelijker is. Ben op zoek naar afrikaans achtig aandoend nummer (geen idee wat het werkelijk is) waarvan ik alleen een stuk tekst weet. Gaat zo: kumba heya.. agu weya.. agu agu agu weya (blijft zo doorgaan)
Snap! - Cult of Snap! [1990]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:23 schreef KrezieBite het volgende:
nou, omdat de vorige blijkbaar te moeilijk was heb ik nu eentje die wellicht wat makkelijker is. Ben op zoek naar afrikaans achtig aandoend nummer (geen idee wat het werkelijk is) waarvan ik alleen een stuk tekst weet. Gaat zo: kumba heya.. agu weya.. agu agu agu weya (blijft zo doorgaan)
Nu heb ik m net ook bij MTV The Trip voorbij zien komen! Het nummer is alleen muziek, dus geen stem. Help!?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:30 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die reclame van de Kill Bill dvd die op tv komt. Dat nummer dat je hoort als Uma loopt te bikkelen met die Chinezen. Echt zo'n vet nummer! Of die ook in de film voorkomt weet ik niet meer.
Patrick Swayze - She's Like The Windquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:49 schreef Smeich het volgende:
Oh ja, nog eentje.
"Just a fool to believe, ..she's out of my reach" . Oud bekend nummer, gezongen door een man. Normaal weet ik dit soort dingen altijd, maar deze dus niet. Google al geprobeerd en enkele lyric searchprogramma's , no luck.
Bevestigd DJ Marcel even:quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Patrick Swayze - She's Like The Wind
Ik hoorde dit geloof ik laatst op de radio. Ik geloof dat "Luie Hond" de uitvoerende artiest was. Daar ben ik bijna zeker van...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:35 schreef superheist het volgende:
weet iemand waar dit van is?? door een man gezongen
tekst:
meisje wees toch niet zo bang en meisje je bent zo fijn ik weet gewoon neit waar ik moet beginnen
beschrijving:
je ziet allemaal vrouwen om ste beurt op een bed liggen ofzo, en die 'zingen' dan maar de stem is van een man
het is niet voor mij, maar wie weet meer?
wanneer hoorde je het?quote:Op zondag 6 juni 2004 10:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek een liedje dat erg in Joy Division-stijl is, alleen Duitstalig. Ook een hele diepe stem en de typische goth/wave sound. Het eingdigde met een paar keer hetzelfde woordje te zeggen (nein nein nein of iets ) Ik herkende het toen ik het hoorde, maar kwam niet op de titel dus zal het niet al te onbekend zijn...
pennywise - brohymn (tribute) die is iig beterquote:Op zondag 6 juni 2004 11:24 schreef B_BOY het volgende:
nog een keer mijn vraag. kent iemand het nummer. oooooooooooooooooo. oooweeeeeeeeeej ooooooooooooooooo. tis een feest nummer. ik weet alleen niet hoe het heet of wie de uitvoerende is.
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op zondag 6 juni 2004 11:24 schreef B_BOY het volgende:
nog een keer mijn vraag. kent iemand het nummer. oooooooooooooooooo. oooweeeeeeeeeej ooooooooooooooooo. tis een feest nummer. ik weet alleen niet hoe het heet of wie de uitvoerende is.
je bent geweldig die bedoelde ik. dat iemand dat weet met zo'n vage omschrijving van mij. ik ga uit mijn dak woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oweeeeeeeeeeeeeejooooooooooooooquote:Op zondag 6 juni 2004 11:27 schreef superheist het volgende:
[..]
pennywise - brohymn (tribute) die is iig beter
Nee, die is het niet. Het is meer een nummer die wordt gedraait bij het uitgaan. Beetje een feestnummer.quote:Op zondag 6 juni 2004 09:34 schreef bartrid het volgende:
alice cooper - poison? Misschien even omschrijven wat voor stijl het is.
Groove Coverage - Poisonquote:Op zondag 6 juni 2004 08:54 schreef jululuh het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer wat ik hoorde ergens. Ik weet er niet veel van, maar ze zingen in iedergeval wel "you are poisoned".
Iemand een idee, alvast bedankt![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je bent geweldig die bedoelde ik. dat iemand dat weet met zo'n vage omschrijving van mij. ik ga uit mijn dak woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oweeeeeeeeeeeeeejoooooooooooooo
Bedankt, dat is hemquote:Op zondag 6 juni 2004 13:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Groove Coverage - Poison
geweldig!!! dat is hem!! dat ik daar niet zelf op gekomen wasquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat Whatfun - The right side won zo begint...maar het gaat daarna niet door..zat het ook niet in The cult of Snap?
Toevalligquote:Op zondag 6 juni 2004 13:29 schreef Chillmeister het volgende:
he vraagje, ik hoor steeds een nummer op ID&T radio die ik echt een lekker zomer nummer vind. De helft wordt in het engels gezongen, de andere helft in het italiaans denk ik. Weet iemand welk nummer dit is?
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:30 schreef DJ_Fritz het volgende:
Bikini Bandits - 666Mph moeilijk he
Bong-Ra - 666 MPH dat is emquote:Op zondag 6 juni 2004 14:30 schreef DJ_Fritz het volgende:
Bikini Bandits - 666Mph moeilijk he
stem doet mij denken aan margaret far die op het laatste album van delerium gezongen heeft.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:00 schreef HelloBye het volgende:
[..]
Niemand..?
Fugees - Fu-Gee-La misschien?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:29 schreef __Wouter__ het volgende:
ik zoek een nummer, en het enige stukje tekst dat ik ken is...
Say oe - lala
En dan een beetje de nadruk op dat oe, en lala komt erachteraan.
Met een aparte beat eronder, beetje breakbeat-idee.
1 Interpol - Specialistquote:Op zondag 6 juni 2004 13:48 schreef Roa het volgende:
Ohk, ik heb 4 samples, het is beeld+geluid, had namelijk geen idee hoe ik die kon scheiden eigenlijk
Het is muziek gebruikt in The O.C. en het kan zijn dat je het nog niet kent, dan moet je niet kijken(voor eventueel spoiler gevaar)
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos.WMV
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos2.WMV
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos3.WMV
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos4.WMV
[edit]sample toegevoegd[/edit]
1. Interpol - Specialistquote:Op zondag 6 juni 2004 13:48 schreef Roa het volgende:
Ohk, ik heb 4 samples, het is beeld+geluid, had namelijk geen idee hoe ik die kon scheiden eigenlijk
Het is muziek gebruikt in The O.C. en het kan zijn dat je het nog niet kent, dan moet je niet kijken(voor eventueel spoiler gevaar)
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos.WMV
[edit]sample toegevoegd[/edit]
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:07 schreef Mark het volgende:
[..]
1 Interpol - Specialist
Both Thanx, dat is em! Nog 3 te gaanquote:Op zondag 6 juni 2004 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
1. Interpol - Specialist
2. geen idee
3. geen idee
4. geen idee (komt me wel vaag bekend voor, misschien schiet het me nog te binnen)
-edit - Mark was me net voor
Bedoel je toevallig dat nummer dat toen ook in de eerste Kill Bill teasers te horen was?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nu heb ik m net ook bij MTV The Trip voorbij zien komen! Het nummer is alleen muziek, dus geen stem. Help!?echt zo'n %@!vet nummer!
![]()
Wiseguys - Oh la la [1998]quote:Op zondag 6 juni 2004 18:29 schreef __Wouter__ het volgende:
ik zoek een nummer, en het enige stukje tekst dat ik ken is...
Say oe - lala
En dan een beetje de nadruk op dat oe, en lala komt erachteraan.
Met een aparte beat eronder, beetje breakbeat-idee.
Radiostation wil altijd wel helpen ....quote:Op zondag 6 juni 2004 20:50 schreef cyberterrorist het volgende:
hoorde net op de radio een nieuw hophop/rap liedje
door een man gezongen
hij zegt heel vaak, two, three, four enz
wie kan mij helpen?
alvast bedankt![]()
Nr 4: Clinic - Come Into Our Roomquote:Op zondag 6 juni 2004 20:27 schreef Roa het volgende:
[..]
[..]
Both Thanx, dat is em! Nog 3 te gaan
Damn! We have a winnerquote:Op zondag 6 juni 2004 21:04 schreef Zap het volgende:
[..]
Nr 4: Clinic - Come Into Our Room
edit, dat is hem niet, maar het is wel een lekker nummer iigquote:Op zondag 6 juni 2004 13:52 schreef jululuh het volgende:
[..]
Toevallig
Ritmo Dynamic
Calinda
GEWELDIG nummer!! Thank you so much!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:29 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig dat nummer dat toen ook in de eerste Kill Bill teasers te horen was?
Zo ja, das Tomayasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity
fantastisch, dat is m!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Wiseguys - Oh la la [1998]
Coolio met Sumpin' New?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:50 schreef cyberterrorist het volgende:
hoorde net op de radio een nieuw hophop/rap liedje
door een man gezongen
hij zegt heel vaak, two, three, four enz
wie kan mij helpen?
alvast bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |