Een soort blije rock.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
wat voor stijl/genre?
versie van jim carey is nog beterquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan beter de originele versie, van Jefferson airplane, gaan "kopen". Die is een stuk beter.
Als het Delerium heet, dan is het vast niet DJ Duce vs DJ Delerium met I'm Your Future...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:02 schreef Olmo het volgende:
Ik zoek een hardstyle liedje. Het heet 'Delerium', maar ik weet de artiest niet meer. Niet van Tiësto en ook niet delerium - silence. Bedankt alvast!
ik zoek zelf ook, maar kan het nog niet vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:09 schreef Arjan het volgende:
En ik zoek het nummer dat afgespeeld wordt bij de reclame van Cote d'Or (met een dame die op allerlei kussens ligt die deinen als golven).
Iemand?
Fantasy van Appletonquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik zoek nog een liedje uit een reclame
Het is de reclame van:
Don't touch my breil
Weet je ook heel toevallig hoe dat nummer heet?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:24 schreef Mark het volgende:
Misschien de nieuwe van Joss Stone?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Super Duper Love
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:41 schreef Mark het volgende:
* Dizer geeft Iggy een highfive
Teamwork!
Ik weet alleen dat t van dj mummy is, gemixed met een nummer van sean paul. Als je op dj mummy zoekt vind je ehm zoquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Minion het volgende:
[..]
iemand?
Misschien Trouble van Shampoo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:27 schreef Scarface_ het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die ouwe ''Calve'' reclame, met die 2 broertjes. Dat die kleine broertje een poster aflikt. Volgens mij heet ie iets met ''Trouble''
ik weet dat sita de titelsong daarvan heeft gezongen, dus misschien hoorde je dat?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:10 schreef furanku het volgende:
Tijdens mijn zappartij op tv kwam ik terecht op nickelodeons ZooP
Daarin kwam een nummer die naar mijn idee redelijk nieuw is. Het wordt gezongen door een zangeres met een erg rustig achtergrond muziekje.. meer weet ik helaas niet te vertellen (ik had geprobeerd om iets te onthouden maar dat is mij alweer ontschoten)
geen nelly furtado - try
Nummer is van Smokey D en staat op Jungle Rhythms deel 1. Cdtje is uit 1994.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:54 schreef shady1983 het volgende:
Ik zoek een behoorlijk oud (1991 ?) Jungle/D&B-nummer. Hij stond op de CD "Rhythm of the Jungle".
Het nummer heet "jack to the beat", en ik kan hem nergens vinden. Wie ?
ik weet niet of ie al beantwoord is maar het is You've Lost That Lovin' Feeling van The Righteous Brothers.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet dat nummer dat die 2 hoofdrolspelers in de film top gun zingen?
Toevallig een remix van Guru Josh - Infinity? Ben ik namelijk ook naar op zoek. Begin van die plaat is cool.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:59 schreef bierjoost het volgende:
Ik zoek een housenummer, beetje deep house achtig met een saxofoon erin. Een vriend moest denken aan Hans Dulfer oid maar dan een remix daarvan dus... BVD
murdererquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ini Kamoze- Here Comes The Hotstepper?
Volgens mij bungra knights - bungra nightsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:54 schreef verschoor het volgende:
hoe heet dat nummer van die peugeot 407 reclame.
iets van, can you touch me.......
thanks...
yes, hbe hem gevonden!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:17 schreef Bouncer2002 het volgende:
hi
ik zoek een nummer dat ik tijdens het uitgaan al 2 weken achter elkaar heb gehoord.
Het heet "everybody scream" is een trance/dance nummer,wordt niet in gezongen, alleen de titel wordt 1 of meerdere keren geschreeuwt.
Heb eens op kazaa gezocht, maar die vind alleen evrybody scream van paffendorf, en das de verkeerde. Iemand een idee welk nummer ik bedoel?
en ook deze heb ik inmiddels gevondenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:32 schreef Bouncer2002 het volgende:
en nog een request
stukje tekst: "I need a miracle, please let me be your girl"
ik vind het qua beat erg veel lijken op groove coverage, maar volgens mij is ie niet van hen.
Iemand een idee?
Geyster - Bye bye Superman??quote:Op zondag 30 mei 2004 12:48 schreef vdo28 het volgende:
Hoe heet dat nummer waarbij ze zingen:
Fly fly superman... (of superstar)
Dat kan wel ja!!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Geyster - Bye bye Superman??
ur welcome.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:59 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat kan wel ja!!
Thanx!![]()
Haiducci - Dragostei din tei [2004]quote:Op zondag 30 mei 2004 13:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ur welcome.
Overiegns is mijn vraag (zie up) over dat nummer uit die commercial van Giel Beelen. Je kan hem hier bekijken/luisteren... "amaiia hiiii.. amaiaa haaaaa.. amaia hii.. amaia haaa haaa" lekker vaag nummermaar wil wel weten van wie't is.
thnx, broertje bleek hem al te hebben, maar dan van O-zone?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Haiducci - Dragostei din tei [2004]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |