Bij Kameo kan ik me nog steeds niet echt iets voorstellen. Bij Sudeki vind ik de art-style bij niet zo mooi. Zijn wel mooie graphics hoor, maar ik vind de stijl niet zo. Teveel kleuren en ik vind de characters weinig persoonlijkheid hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik weet nu al zeker dat die overweldigend zullen zijn,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
Even reviews afwachten dus.
nu nog in OP zettenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeie titel btw,.
Oepsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:40 schreef kepler het volgende:
nu nog in OP zetten
Die titels die je wiltquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:04 schreef Ghandixx het volgende:
Tot nu tot kocht ik voornamelijk Nintendo machines en konden andere spelcomputers me niet echt schelen, maar sinds een jaar of twee ben ik me steeds meer gaan intereseren in andere consoles en ik moet zeggen dat ik nu toch wel graag een Xbox wil hebben. Xbox live, Fable, Sudeki, KOTOR 2, Halo 2, Jade Empire 2, en nog een heleboel goede games die al uitzijn.
Het word nog even sparen maar ik denk binnenkort een Xbox te hebben.
Welkom eindelijk verstandig gewordenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Vanaf vandaag ben ik ook in de xbox topics te vinden.
Zijn alle grote titels die uit gaan komen en vrijwel iedereen wel zou willen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die titels die je wilt
Vind je het erg als ik eerst op Jade Empire 1 wacht,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die titels die je wilt
Ja, inderdaad wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn alle grote titels die uit gaan komen en vrijwel iedereen wel zou willen?
De XBOX 2 zal al wel even in ontwikkeling zijn, me dunkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:26 schreef Ghandixx het volgende:
Trouwens, http://www.insidegamer.nl/content.php?id=2044.
Wil je RSC2 nog?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn alle grote titels die uit gaan komen en vrijwel iedereen wel zou willen?
Verkoop je 'm dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wil je RSC2 nog?
Wat wil je voor je PS2 hebben?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Verkoop je 'm dan?
Ik wil 'm wel, maar heb geen trek om geld wat ik eigenlijk niet heb ervoor uit te trekkenIk wacht wel even af tot m'n PS2 is verkocht, misschien haal ik dan een nieuwe game. Maar ik heb al zoveel goeie racegames gijs, ik ga DTM2 ook steeds beter waarderen. Misschien besteil ik 'm bij DVDCrave in de loop van deze week, maar dan duurt 't nog twee weken eer ik 'm heb.
Een van de weinige iig,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:48 schreef Tommie84 het volgende:
Ik twijfel volgens mij als enige op deze hele planeet of ik Halo 2 wel ga kopen of niet.
Bateman79 in V&A vlgs mijquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Verkoop je 'm dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |