jongeman je overspeelt duidelijk je hand! maar als jouw studentikoze geldingsdrang je toch dusdanig parten schijnt te spelen, en er geen maat meer op staat, dan zou ik zeggen - ga vooral je goddelijke gang!quote:op donderdag 15 juli 2004 13:12 schreef koekepan het volgende:
[..]
"als wittgenstein zelfmoord gepleegd had op z'n 19e, had jij precies evenveel begrepen van zijn ideeën als je op dit moment doet."
zo duidelijk? of zal ik de flesch-index nog wat opvoeren?
vanwaar toch dat 'jongeman' en dat 'studentikoze'? ik meen jou toch meerdere malen te hebben zien verklaren dat je de leeftijdskaart niet speelt.quote:op donderdag 15 juli 2004 16:17 schreef lucida het volgende:
[..]
jongeman je overspeelt duidelijk je hand! maar als jouw studentikoze geldingsdrang je toch dusdanig parten schijnt te spelen, en er geen maat meer op staat, dan zou ik zeggen - ga vooral je goddelijke gang!
en alweer heb je gelijk, maar met die toevoeging dat dit slechts inter pares geldt. en neem daarbij ook nog eens de vrijpostige wijze onder ogen waarop kp anderen de mond meent te moeten snoeren, en je zult begrijpen dat mijn insteek op hem helaas niet van toepassing kan zijn!...quote:op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef olliea het volgende:
[..]
vanwaar toch dat 'jongeman' en dat 'studentikoze'? ik meen jou toch meerdere malen te hebben zien verklaren dat je de leeftijdskaart niet speelt.
vent toch.![]()
ach, je moet mensen vooral in hun waan laten toch? wat dat 'pompje' betreft moet ik je helaas teleurstellen. als sportbeoefenaar heb ik daar gelukkig nimmer last van ondervonden. schoolreisjes beste zodiakk heb ik op een enkele uitzondering na nooit meegemaakt - ons groot gezin had daar gewoon niet de financiele middelen voor! dus ik ging inderdaad niet mee op schoolreisjes, maar uit andere overwegingen dan jij suggereert. en in een metafoor gesproken: als je de diepte ingaat houd dan nog genoeg lucht over om weer aan de oppervlakte te geraken!...quote:op donderdag 15 juli 2004 17:16 schreef zodiakk het volgende:
ik stel me bij lucida iemand voor die vroeger nooit mee kon op schoolreisjes omdat hij zijn inhalator kwijt was. en bij koekepan stel ik me iemand voor die de inhalator had gestolen en daar tijdens schoolreisjes lollige imitaties mee maakte.
de jeugd heeft de toekomst wordt wel eens gezegd. als ik dat vertaal naar de intellectuele overmoed van sommige jeugdigen houd ik mijn hart wel eens vast! overigens heb ik t.b.v. het gemak voor jou nog eens een post van mij (in wfl-pol: gemanipuleerde...) naar voren gehaald, zodat je in jouw verzoek andermaal op je wenken wordt bediend!quote:op donderdag 15 juli 2004 17:44 schreef koekepan het volgende:
lucida. probeer eerst nog eens een coherent betoog op te stellen, zoals je daar laatst eens zo wonderwel in slaagde!
om kort te gaan, je gaat vooruit. en dat is voor iemand van jouw leeftijd toch een hele prestatie.
ik had ook niet anders verwacht dat je het zou sluiten. de ka'aba als het heiligdom van de islam, gebouwd door abraham en ismael, dat kan niemand die niet lettelijk in de koran gelooft verdedigen. "stokpaardjes" is je bekende dooddoener.quote:ik vind de topicaanzet niks, inderdaad alleen bedoeld om te provoceren. geen discussiepunt, maar de bekende stokpaardjes. zoek maar een ander islam topic, dit is geen eigen topic waard.
waarom open je het dan eigenlijk? wat wil je ermee bereiken?quote:op donderdag 15 juli 2004 22:25 schreef akkersloot het volgende:
ik had ook niet anders verwacht dat je het zou sluiten.
1. het is volgens mij wel afhankelijk van wie er in reageert voor je hem als "provocerend" sluit.quote:op donderdag 15 juli 2004 22:53 schreef schorpioen het volgende:
waarom open je het dan eigenlijk? wat wil je ermee bereiken?
ach schorpioen had tijdens het actueel zijn van mel gibson's film the passion of the christ ook de topic in 33 doodden joden een ketter. hoeveel ketters hebben x-en vermoord ? als provocerend ("troll") gesloten. als of jezus (in dat verhaal) volgens de joden geen ketter was en de christenen daarna geen miljoenen "ketters" hebben vermoord. dus waarom zo veel heibel dat de joden één ketter (zouden) hebben vermoord.quote:op donderdag 15 juli 2004 22:14 schreef dora_van_crizadak het volgende:
wat was daar in vredesnaam provocerend aan?.
quote:schorpioen schreef
troll
ik dacht dat het om de inhoud ging.quote:op vrijdag 16 juli 2004 13:48 schreef schorpioen het volgende:
oude koeien haal je maar ergens anders uit de akkersloot.
en natuurlijk maakt het uit wie het topic opent en wie er reageert. wat had jij dan gedacht?
bij akkersloot gaat het nooit om de inhoud, dat zou jij toch moeten weten.quote:op vrijdag 16 juli 2004 15:55 schreef dora_van_crizadak het volgende:
[..]
ik dacht dat het om de inhoud ging.
nee, bij mohammedanen gaat het nooit om de inhoud. ze willen hun mythe verspreiden en iedereen die er kritiek op heeft snoeren ze de mond.quote:op vrijdag 16 juli 2004 16:05 schreef kirmizibeyaz het volgende:
[..]
bij akkersloot gaat het nooit om de inhoud, dat zou jij toch moeten weten.
ja boehoehoe het is een groot complot.quote:op vrijdag 16 juli 2004 17:39 schreef dora_van_crizadak het volgende:
[..]
nee, bij mohammedanen gaat het nooit om de inhoud. ze willen hun mythe verspreiden en iedereen die er kritiek op heeft snoeren ze de mond.
nah, geen complot, inherent aan elk monotheistisch geloof.quote:op vrijdag 16 juli 2004 18:05 schreef schorpioen het volgende:
[..]
ja boehoehoe het is een groot complot.
geloof jij ook dat ibrahim en ismael die ka'aba in opdracht van allah hebben gebouwd of is dat maar een "dood" vers zoals over de "dood en de slaap" ("dat allah onze ziel heeft wanneer we slapen en die dan elke ochtend weer in het lichaam terug geeft" , dus ook bij bush en sharonquote:op vrijdag 16 juli 2004 16:05 schreef kirmizibeyaz het volgende:
oude koeien? het is altijd het zelfde liedje. christenen hebben zelf miljoenen ketters vermoord. waarom dan zoveel heibel als joden één ketter (zouden) hebben vermoord ? wat is er nu weer provocerend ? dat abraham, ismael en isaak nooit bestaan hebben ? het islamitisch heiligdom van een andere godsdienst is overgenomen ? het zijn maar feiten hoor.quote:op vrijdag 16 juli 2004 13:48 schreef schorpioen het volgende:
oude koeien haal je maar ergens anders uit de akkersloot.
kom op akkersloot, ik ben het met je eens, maar dit is de plaats noch de tijd om dat aan te kaarten. als er een volgende keer controverse over ontstaat bespreken we het wel verder, goed?quote:op vrijdag 16 juli 2004 19:13 schreef akkersloot het volgende:
[..]
christenen hebben zelf miljoenen ketters vermoord. waarom dan zoveel heibel als joden één ketter (zouden) hebben vermoord ? wat is er nu weer provocerend ? dat abraham, ismael en isaak nooit bestaan hebben ?
om inhoudelijkheid bij een ander te kunnen onderkennen, moet je er natuurlijk wel zelf over beschikken, en daar mankeert het volgens mij bij jouw behoorlijk aan!quote:op vrijdag 16 juli 2004 16:05 schreef kirmizibeyaz het volgende:
[..]
aangaande kb, onbewezen stelling.quote:op vrijdag 16 juli 2004 21:32 schreef lucida het volgende:
[..]
om inhoudelijkheid bij een ander te kunnen onderkennen, moet je er natuurlijk wel zelf over beschikken, en daar mankeert het volgens mij bij jouw behoorlijk aan!
maar niet minder ongefundeerd aangaande kb.quote:op vrijdag 16 juli 2004 21:56 schreef ryan3 het volgende:
[..]
aangaande kb, onbewezen stelling.
wel erg apart .. of de mensen op fok! denken dat aliens bestaan is een goede vraag en dat kan thuishoren in wfl::wetenschap,filosofie & levensbeschouwing ..het is alle driequote:geen wfl topic, iets meer inhoud wordt er dan wel verwacht. slot.
op naar het 185 e bestaat god ? topic.quote:op zaterdag 17 juli 2004 17:28 schreef coz het volgende:
als deze bestaan aliens ? dicht is waarom niet ook bestaat god?
het topic is met slotreden
wel erg apart .. of de mensen op fok! denken dat aliens bestaan is een goede vraag en dat kan thuishoren in wfl::wetenschap,filosofie & levensbeschouwing ..het is alle drie
en dan mag het ook best verplaatst worden naar gc ? of is dan de reden dat het onlogisch is om te vragen of aliens bestaan omdat dat gewoon 100% is, een beetje meepraten of een schopje is dan toch veel leuker ?
okee, flikkeren we daar ook een slot op.quote:op zaterdag 17 juli 2004 17:28 schreef coz het volgende:
als deze bestaan aliens ? dicht is waarom niet ook bestaat god?
sater wacht nog immer op antwoord saladin.quote:op vrijdag 16 juli 2004 23:22 schreef sater het volgende:
goedenavond saladin. ben benieuwd naar je reactie op mijn twee citaten m.b.t. je openingspost uit je eigen topic over wat is de islam. meende dat genoemde citaten in tegenspraak waren.
klopt, met één toevoeging: nodigt niet uit tot lezen bij mensen die té graag willen reageren.quote:op zondag 25 juli 2004 12:23 schreef sater het volgende:
naar mijn smaak nodigen te lange posts, ondanks onmiskenbare inhoudelijkheid/onderbouwing, niet tot lezen uit. jammer van het verrichtte [internet]werk. is een spelregel m.b.t. lengte een mogelijkheid? zélf kort ik mediaberichten altijd in. [samenvatting]
yvonne bedanktquote:op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef yvonne het volgende:
eerste telefoontje met aliens binnen 20 jaar... wfl>>>tru
maar niet deze vraagquote:op woensdag 28 juli 2004 08:10 schreef lord_vetinari het volgende:
waarom mag ik mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ? mag nu wel dicht, denk ik. de vraag uit de tt is ondertussen zo'n 24.962 keer beantwoord.
ja. je moet van lord_vetinari nog steeds kunnen bewijzen welke geestesziekte. maar dat konden de tijdgenoten van die geesteszieken ook echt niet hoor.quote:op dinsdag 27 juli 2004 22:18 schreef akkersloot het volgende:
@ lord_vetinari.
ik zou toch nog steeds willen weten wat voor verschil het nu uitmaakt of dat ik mohammed nu een temporaal kwab epilepsie slachtoffer noem of zeg dat vent van paddo's gegeten heeft, of weet ik wat. de boodschap is toch het zelfde. namelijk dat die visioenen volgens mij kwatsch zijn ?
de vraag staat nog open aan lord_vetinari wat het nu uitmaakt of dat ik als niet-moslim mohammeds visioenen verklaar door temporaal kwab epilepsie aanvallen of bijvoorbeeld het eten van paddo's. het gaat er toch immers om om aan te tonen dat ik niet in zijn "visioenen" als goddelijk geloof.quote:ik vind het wel weer genoeg geweest. het is een illusie gebleken dat de discussie ook maar een millimeter verder is gekomen. slot.
nou dat slachtofferrol slaat dan op de vele persoonlijke aanvallen. dat net als dat bij mijn vorige topic tot een slotje van jou heeft geleid.quote:op woensdag 28 juli 2004 22:36 schreef schorpioen het volgende:
akkersloot wat ben je toch een voorspelbaar mannetje. ik zat er op te wachten tot je dit zou posten. als je niet weet waarom het topic is, als je echt vindt dat dit een nuttige discussie was die ergens over ging, en die verder kwam, dan zul je het never nooit niet begrijpen. stop met zaniken, en stop met de slachtofferrol. en stop met altijd alles alleen op jezelf te betrekken. het antwoord op die vraag boeit niks, want je weet het antwoord toch al, en al had ik het topic opengelaten dan had l_v er toch nooit een voor jou bevredigend antwoord op gegeven. je was toch door blijven zaniken, tot in de fucking eeuwigheid, no matter what hij zou antwoorden.
het mag een godswonder heten dat ik nog de tijd neem om je een antwoord te geven.
ken je de uitdrukking "wachten tot je een ons weegt"?quote:op woensdag 28 juli 2004 23:09 schreef akkersloot het volgende:
[..]
in eerste instantie verwachtte ik natuurlijk een antwoord van lv.
of "when hell freezes over"?quote:op donderdag 29 juli 2004 07:51 schreef lord_vetinari het volgende:
[..]
ken je de uitdrukking "wachten tot je een ons weegt"?
okee, ik hoop dan ook dat je *echt* stopt met reageren op hem.quote:op donderdag 29 juli 2004 08:31 schreef lord_vetinari het volgende:
voor mij besta jij niet meer.
kennen we elkaar? ik kom niet zovaak in wfl eigenlijk.quote:op donderdag 29 juli 2004 18:05 schreef schorpioen het volgende:
[..]
wat een belabberde poging dan, ben beter van je gewend.
volgens mij is er iets mis op de manier hoe jij dingen zegt.quote:op donderdag 29 juli 2004 08:31 schreef lord_vetinari het volgende:
[dat er 23.985.498 keer gezegd is dat het niet gaat om wat je zegt, maar om de manier waarop je het zegt, gaat bij jou ook het ene oor in en het andere oor uit.
totaal geen probleem. voor mij had niemand naar die epilepsie patienten moeten luisteren.quote:stel je voor dat je gelijk krijgt. wat moet je dan verder met je leven?
gewoon een interessante site toch. een anti-islam site van voormalige turkse moslims. hoe vaak ik hier wel niet voor racist ben uitgemaakt. kunnen ze tenminste zien dat turken ook anti-islam kunnen zijn.quote:je alter ego dora heeft al een ban aan zijn broek vanwege zijn homepage. misschien moet danny ook maar eens naar de pagina in jouw profiel kijken.
niets mis met wat jij zegt. ha ha.quote:verder wens ik je en fijn leven toe, ik hoop dat je verzekering psychiatrische hulp vergoedt en stuur nog eens een kaartje als je in dat grote huis, diep in de bossen zit. wanneer je weer kunt schrijven als ze die jas met de mouwen op de rug hebben uitgetrokken dan.
ja. inderdaad. deze topic in 33 doodden joden een ketter. hoeveel ketters hebben x-en vermoord (misschien wel miljoenen) heeft hier ook niet lang mogen staanquote:op donderdag 29 juli 2004 18:36 schreef de_rode_brigade het volgende:
akkersloot... wat zou je aangeven in het 'hobby gedeelte' in een sollicitatieformulier?
full-time moslim-'criticus'![]()
jezus was toch niet van zijn geloof afgevallen. hij was het niet eens met de politieke beslissingen in judea (die dus ook vaak met geloof te maken hadden).quote:troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |