abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2004 @ 16:17:19 #101
85889 lucida
équilibre
pi_20644451
quote:
op donderdag 15 juli 2004 13:12 schreef koekepan het volgende:

[..]

"als wittgenstein zelfmoord gepleegd had op z'n 19e, had jij precies evenveel begrepen van zijn ideeën als je op dit moment doet."

zo duidelijk? of zal ik de flesch-index nog wat opvoeren?
jongeman je overspeelt duidelijk je hand! maar als jouw studentikoze geldingsdrang je toch dusdanig parten schijnt te spelen, en er geen maat meer op staat, dan zou ik zeggen - ga vooral je goddelijke gang!
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_20645228
quote:
op donderdag 15 juli 2004 16:17 schreef lucida het volgende:

[..]

jongeman je overspeelt duidelijk je hand! maar als jouw studentikoze geldingsdrang je toch dusdanig parten schijnt te spelen, en er geen maat meer op staat, dan zou ik zeggen - ga vooral je goddelijke gang!
vanwaar toch dat 'jongeman' en dat 'studentikoze'? ik meen jou toch meerdere malen te hebben zien verklaren dat je de leeftijdskaart niet speelt.
vent toch.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:03:51 #103
85889 lucida
équilibre
pi_20645548
quote:
op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef olliea het volgende:

[..]

vanwaar toch dat 'jongeman' en dat 'studentikoze'? ik meen jou toch meerdere malen te hebben zien verklaren dat je de leeftijdskaart niet speelt.
vent toch.
en alweer heb je gelijk, maar met die toevoeging dat dit slechts inter pares geldt. en neem daarbij ook nog eens de vrijpostige wijze onder ogen waarop kp anderen de mond meent te moeten snoeren, en je zult begrijpen dat mijn insteek op hem helaas niet van toepassing kan zijn!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_20645808
ik stel me bij lucida iemand voor die vroeger nooit mee kon op schoolreisjes omdat hij zijn inhalator kwijt was. en bij koekepan stel ik me iemand voor die de inhalator had gestolen en daar tijdens schoolreisjes lollige imitaties mee maakte.
pi_20646036
denkend aan zodiakk
zie ik breede rivieren
traag door oneindig
laagland gaan,
rijen ondenkhaar
ijle populieren
als hooge pluimen
aan den einder staan;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de boerderijen
verspreid door het land,
boomgroepen, dorpen,
geknotte torens,
kerken en olmen
in een grootsch verband.
de lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het water
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Wittgenstein
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:36:46 #106
85889 lucida
équilibre
pi_20646041
quote:
op donderdag 15 juli 2004 17:16 schreef zodiakk het volgende:
ik stel me bij lucida iemand voor die vroeger nooit mee kon op schoolreisjes omdat hij zijn inhalator kwijt was. en bij koekepan stel ik me iemand voor die de inhalator had gestolen en daar tijdens schoolreisjes lollige imitaties mee maakte.
ach, je moet mensen vooral in hun waan laten toch? wat dat 'pompje' betreft moet ik je helaas teleurstellen. als sportbeoefenaar heb ik daar gelukkig nimmer last van ondervonden. schoolreisjes beste zodiakk heb ik op een enkele uitzondering na nooit meegemaakt - ons groot gezin had daar gewoon niet de financiele middelen voor! dus ik ging inderdaad niet mee op schoolreisjes, maar uit andere overwegingen dan jij suggereert. en in een metafoor gesproken: als je de diepte ingaat houd dan nog genoeg lucht over om weer aan de oppervlakte te geraken!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_20646164
jij moet je niet aan metaforen wagen, lucida. probeer eerst nog eens een coherent betoog op te stellen, zoals je daar laatst eens zo wonderwel in slaagde!
om kort te gaan, je gaat vooruit. en dat is voor iemand van jouw leeftijd toch een hele prestatie.
Wittgenstein
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:56:34 #108
85889 lucida
équilibre
pi_20646367
quote:
op donderdag 15 juli 2004 17:44 schreef koekepan het volgende:
lucida. probeer eerst nog eens een coherent betoog op te stellen, zoals je daar laatst eens zo wonderwel in slaagde!
om kort te gaan, je gaat vooruit. en dat is voor iemand van jouw leeftijd toch een hele prestatie.
de jeugd heeft de toekomst wordt wel eens gezegd. als ik dat vertaal naar de intellectuele overmoed van sommige jeugdigen houd ik mijn hart wel eens vast! overigens heb ik t.b.v. het gemak voor jou nog eens een post van mij (in wfl-pol: gemanipuleerde...) naar voren gehaald, zodat je in jouw verzoek andermaal op je wenken wordt bediend!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_20652203
wat was daar in vredesnaam provocerend aan? .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  donderdag 15 juli 2004 @ 22:25:06 #110
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20652491
mod schorpioen sluit topic de oorprong van het (islam) heiligdom de ka'aba.
quote:
ik vind de topicaanzet niks, inderdaad alleen bedoeld om te provoceren. geen discussiepunt, maar de bekende stokpaardjes. zoek maar een ander islam topic, dit is geen eigen topic waard.
ik had ook niet anders verwacht dat je het zou sluiten. de ka'aba als het heiligdom van de islam, gebouwd door abraham en ismael, dat kan niemand die niet lettelijk in de koran gelooft verdedigen. "stokpaardjes" is je bekende dooddoener.
mogen niet moslims over dat stuk steen in mekka praten ? graag antwoord.

op internet is er veel over dat bouwwerk te vinden. maar op fok is het natuurlijk taboe.

misschien dat het topic nog naar cultuur @ historie mag. we zullen zien. morgen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_20653154
quote:
op donderdag 15 juli 2004 22:25 schreef akkersloot het volgende:
ik had ook niet anders verwacht dat je het zou sluiten.
waarom open je het dan eigenlijk? wat wil je ermee bereiken?
Unox, the worst operating system.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 06:10:15 #113
60090 Akkersloot
pi_20658013
quote:
op donderdag 15 juli 2004 22:53 schreef schorpioen het volgende:
waarom open je het dan eigenlijk? wat wil je ermee bereiken?
1. het is volgens mij wel afhankelijk van wie er in reageert voor je hem als "provocerend" sluit.
2. de oorsprong van het islamtisch heiligdom de ka'aba, en hoe de oorsprong ervan in de koran staat, lijkt mij weldegelijk een topic waard. wie na het sluiten van dit topic de verliezende partij is, valt dus te betwisten.
3. niet dom mee lullen is volgens jou immers "provoceren". maar ik lul niet dom mee als het over zaken als abraham, isaak en ismael, erfzonde, enz gaat (ze hebben immers niet bestaan)

overigens wist ik tot het lezen van alle verwijzingen naar "ibrahim" in de index van mijn koran niet dat volgens de koran dat heiligdom, dat in elk geval eeuwen in handen is geweest van de polytheistische arabieren, gebouwd zou zijn door ibrahim en ismael. maar volgens jou is dat niet nieuw blijkbaar. ik had nog net willen posten hoe het kan dat de arabieren daarna weer van de islam afgedwaald zouden zijn. en het heiligdom dus in handen kwam van polytheisten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Akkersloot op 16-07-2004 06:19:36 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  vrijdag 16 juli 2004 @ 06:14:24 #114
60090 Akkersloot
pi_20658022
quote:
op donderdag 15 juli 2004 22:14 schreef dora_van_crizadak het volgende:
wat was daar in vredesnaam provocerend aan? .
ach schorpioen had tijdens het actueel zijn van mel gibson's film the passion of the christ ook de topic in 33 doodden joden een ketter. hoeveel ketters hebben x-en vermoord ? als provocerend ("troll") gesloten. als of jezus (in dat verhaal) volgens de joden geen ketter was en de christenen daarna geen miljoenen "ketters" hebben vermoord. dus waarom zo veel heibel dat de joden één ketter (zouden) hebben vermoord.
quote:
schorpioen schreef
troll
pi_20662968
oude koeien haal je maar ergens anders uit de akkersloot.
en natuurlijk maakt het uit wie het topic opent en wie er reageert. wat had jij dan gedacht?
pi_20665856
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 13:48 schreef schorpioen het volgende:
en natuurlijk maakt het uit wie het topic opent en wie er reageert. wat had jij dan gedacht?
ik dacht dat het om de inhoud ging.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20666119
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 15:55 schreef dora_van_crizadak het volgende:

[..]

ik dacht dat het om de inhoud ging.
bij akkersloot gaat het nooit om de inhoud, dat zou jij toch moeten weten.
pi_20668753
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 16:05 schreef kirmizibeyaz het volgende:

[..]

nee, bij mohammedanen gaat het nooit om de inhoud. ze willen hun mythe verspreiden en iedereen die er kritiek op heeft snoeren ze de mond.
pi_20669437
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 17:39 schreef dora_van_crizadak het volgende:

[..]

nee, bij mohammedanen gaat het nooit om de inhoud. ze willen hun mythe verspreiden en iedereen die er kritiek op heeft snoeren ze de mond.
ja boehoehoe het is een groot complot.
pi_20669470
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 18:05 schreef schorpioen het volgende:

[..]

ja boehoehoe het is een groot complot.
nah, geen complot, inherent aan elk monotheistisch geloof.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:10:09 #121
60090 Akkersloot
pi_20670811
quote:
geloof jij ook dat ibrahim en ismael die ka'aba in opdracht van allah hebben gebouwd of is dat maar een "dood" vers zoals over de "dood en de slaap" ("dat allah onze ziel heeft wanneer we slapen en die dan elke ochtend weer in het lichaam terug geeft" , dus ook bij bush en sharon 39:24 ). hoe komt het dan dat dat heiligdom in handen was gevallen van "heidenen" ?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:13:04 #122
60090 Akkersloot
pi_20670883
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 13:48 schreef schorpioen het volgende:
oude koeien? het is altijd het zelfde liedje. christenen hebben zelf miljoenen ketters vermoord. waarom dan zoveel heibel als joden één ketter (zouden) hebben vermoord ? wat is er nu weer provocerend ? dat abraham, ismael en isaak nooit bestaan hebben ? het islamitisch heiligdom van een andere godsdienst is overgenomen ? het zijn maar feiten hoor.

je mag van mij het topic weer open gooien hoor. al gaat het alleen maar om de persoonlijke aanvallen van onze neo-farizeeers alias "respectgeleerden".

[ Bericht 13% gewijzigd door Akkersloot op 16-07-2004 19:20:34 ]
pi_20670914
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 19:13 schreef akkersloot het volgende:

[..]

christenen hebben zelf miljoenen ketters vermoord. waarom dan zoveel heibel als joden één ketter (zouden) hebben vermoord ? wat is er nu weer provocerend ? dat abraham, ismael en isaak nooit bestaan hebben ?
kom op akkersloot, ik ben het met je eens, maar dit is de plaats noch de tijd om dat aan te kaarten. als er een volgende keer controverse over ontstaat bespreken we het wel verder, goed?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:32:20 #124
85889 lucida
équilibre
pi_20674441
quote:

[..]

om inhoudelijkheid bij een ander te kunnen onderkennen, moet je er natuurlijk wel zelf over beschikken, en daar mankeert het volgens mij bij jouw behoorlijk aan!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_20675019
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 21:32 schreef lucida het volgende:

[..]

om inhoudelijkheid bij een ander te kunnen onderkennen, moet je er natuurlijk wel zelf over beschikken, en daar mankeert het volgens mij bij jouw behoorlijk aan!
aangaande kb, onbewezen stelling.
I´m back.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:16:07 #126
85889 lucida
équilibre
pi_20675525
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 21:56 schreef ryan3 het volgende:

[..]

aangaande kb, onbewezen stelling.
maar niet minder ongefundeerd aangaande kb.
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:22:50 #127
90365 Sater
hoipoloi
pi_20677368
goedenavond saladin. ben benieuwd naar je reactie op mijn twee citaten m.b.t. je openingspost uit je eigen topic over wat is de islam. meende dat genoemde citaten in tegenspraak waren.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 17:28:29 #128
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20688341
als deze bestaan aliens ? dicht is waarom niet ook bestaat god?
het topic is met slotreden
quote:
geen wfl topic, iets meer inhoud wordt er dan wel verwacht. slot.
wel erg apart .. of de mensen op fok! denken dat aliens bestaan is een goede vraag en dat kan thuishoren in wfl::wetenschap,filosofie & levensbeschouwing ..het is alle drie
en dan mag het ook best verplaatst worden naar gc ? of is dan de reden dat het onlogisch is om te vragen of aliens bestaan omdat dat gewoon 100% is, een beetje meepraten of een schopje is dan toch veel leuker ?
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zaterdag 17 juli 2004 @ 20:07:42 #129
60090 Akkersloot
pi_20691965
quote:
op zaterdag 17 juli 2004 17:28 schreef coz het volgende:
het topic is met slotreden

wel erg apart .. of de mensen op fok! denken dat aliens bestaan is een goede vraag en dat kan thuishoren in wfl::wetenschap,filosofie & levensbeschouwing ..het is alle drie
en dan mag het ook best verplaatst worden naar gc ? of is dan de reden dat het onlogisch is om te vragen of aliens bestaan omdat dat gewoon 100% is, een beetje meepraten of een schopje is dan toch veel leuker ?
op naar het 185 e bestaat god ? topic.
pi_20697108
quote:
op zaterdag 17 juli 2004 17:28 schreef coz het volgende:
okee, flikkeren we daar ook een slot op.
pi_20710634
akkersloot toerist tvp .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 19 juli 2004 @ 13:15:14 #132
60090 Akkersloot
pi_20720052
- edit -

[ Bericht 30% gewijzigd door Akkersloot op 19-07-2004 13:29:48 ]
  zondag 25 juli 2004 @ 12:23:58 #133
90365 Sater
hoipoloi
pi_20842429
naar mijn smaak nodigen te lange posts, ondanks onmiskenbare inhoudelijkheid/onderbouwing, niet tot lezen uit. jammer van het verrichtte [internet]werk. is een spelregel m.b.t. lengte een mogelijkheid? zélf kort ik mediaberichten altijd in. [samenvatting]
  maandag 26 juli 2004 @ 10:59:07 #134
90365 Sater
hoipoloi
pi_20862450
quote:
op vrijdag 16 juli 2004 23:22 schreef sater het volgende:
goedenavond saladin. ben benieuwd naar je reactie op mijn twee citaten m.b.t. je openingspost uit je eigen topic over wat is de islam. meende dat genoemde citaten in tegenspraak waren.
sater wacht nog immer op antwoord saladin.
  maandag 26 juli 2004 @ 12:37:53 #135
55183 dork22
Always the hard way
pi_20864602
dit topic staat hier heel erg fout hoe kom jij aan je bij/vakantie-baantje? ik denk dat het naar geldzaken moet
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_20867658
quote:
op zondag 25 juli 2004 12:23 schreef sater het volgende:
naar mijn smaak nodigen te lange posts, ondanks onmiskenbare inhoudelijkheid/onderbouwing, niet tot lezen uit. jammer van het verrichtte [internet]werk. is een spelregel m.b.t. lengte een mogelijkheid? zélf kort ik mediaberichten altijd in. [samenvatting]
klopt, met één toevoeging: nodigt niet uit tot lezen bij mensen die té graag willen reageren.

posts van bijv. ryan3 en uitgebreidde replies daarop lees ik maar al te graag, ik heb echter niet altijd de kennis om hier inhoudelijk op te reageren dus laat ik het bij lurken. (ik lurk doorgaans veel meer dan dat ik post).

daarbij hoeft een lange post niks te zeggen over de kwaliteit daarvan. veel korte posts lees ik ook maar heel kort of oppervlakkig omdat ze een behoorlijk gebrek aan kwaliteit hebben. zo ook bij lange posts.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_20889963
quote:
op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef yvonne het volgende:
eerste telefoontje met aliens binnen 20 jaar... wfl>>>tru
yvonne bedankt

jammer dat zo'n topic zo vlug volraakt met onz... was te verwachten natuurlijk met de term aliens in de topic titel...

persoonlijk had ik meer inhoudelijke reacties gezien mbt de statistiek erachter oid. helaas volgende keer beter.

ps voor diegene die toch meer willen weten omtrend dit onderwerp kan ik planet quest van ken croswell aanraden als begin. [science/astronomy; harvad edition 1998; isbn 0-15-600612-x]

gtrz marvin
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  woensdag 28 juli 2004 @ 08:10:19 #138
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_20903969
waarom mag ik mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ? mag nu wel dicht, denk ik. de vraag uit de tt is ondertussen zo'n 24.962 keer beantwoord.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:40:57 #139
60090 Akkersloot
pi_20911672
quote:
op woensdag 28 juli 2004 08:10 schreef lord_vetinari het volgende:
waarom mag ik mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ? mag nu wel dicht, denk ik. de vraag uit de tt is ondertussen zo'n 24.962 keer beantwoord.
maar niet deze vraag
quote:
op dinsdag 27 juli 2004 22:18 schreef akkersloot het volgende:
@ lord_vetinari.

ik zou toch nog steeds willen weten wat voor verschil het nu uitmaakt of dat ik mohammed nu een temporaal kwab epilepsie slachtoffer noem of zeg dat vent van paddo's gegeten heeft, of weet ik wat. de boodschap is toch het zelfde. namelijk dat die visioenen volgens mij kwatsch zijn ?
ja. je moet van lord_vetinari nog steeds kunnen bewijzen welke geestesziekte. maar dat konden de tijdgenoten van die geesteszieken ook echt niet hoor.
  woensdag 28 juli 2004 @ 22:08:54 #140
60090 Akkersloot
pi_20920441
je bent nog steeds dezelfde zielige vertoning. waarom sluit je nu weer het topic waarom mag ik mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ?

hoe zo
quote:
ik vind het wel weer genoeg geweest. het is een illusie gebleken dat de discussie ook maar een millimeter verder is gekomen. slot.
de vraag staat nog open aan lord_vetinari wat het nu uitmaakt of dat ik als niet-moslim mohammeds visioenen verklaar door temporaal kwab epilepsie aanvallen of bijvoorbeeld het eten van paddo's. het gaat er toch immers om om aan te tonen dat ik niet in zijn "visioenen" als goddelijk geloof.

en wat we wel leren is dat persoonlijke aanvallen blijkbaar wel vruchten af werpen. en kan dus de volgende stellling die de heren "respectgeleerden:" niet aanstaat al weer direkt een slotje verwachten

ajay, enz nog bedankt trouwens.
pi_20921110
akkersloot wat ben je toch een voorspelbaar mannetje. ik zat er op te wachten tot je dit zou posten. als je niet weet waarom het topic is, als je echt vindt dat dit een nuttige discussie was die ergens over ging, en die verder kwam, dan zul je het never nooit niet begrijpen. stop met zaniken, en stop met de slachtofferrol. en stop met altijd alles alleen op jezelf te betrekken. het antwoord op die vraag boeit niks, want je weet het antwoord toch al, en al had ik het topic opengelaten dan had l_v er toch nooit een voor jou bevredigend antwoord op gegeven. je was toch door blijven zaniken, tot in de fucking eeuwigheid, no matter what hij zou antwoorden.

het mag een godswonder heten dat ik nog de tijd neem om je een antwoord te geven.
  woensdag 28 juli 2004 @ 23:09:43 #142
60090 Akkersloot
pi_20921881
quote:
op woensdag 28 juli 2004 22:36 schreef schorpioen het volgende:
akkersloot wat ben je toch een voorspelbaar mannetje. ik zat er op te wachten tot je dit zou posten. als je niet weet waarom het topic is, als je echt vindt dat dit een nuttige discussie was die ergens over ging, en die verder kwam, dan zul je het never nooit niet begrijpen. stop met zaniken, en stop met de slachtofferrol. en stop met altijd alles alleen op jezelf te betrekken. het antwoord op die vraag boeit niks, want je weet het antwoord toch al, en al had ik het topic opengelaten dan had l_v er toch nooit een voor jou bevredigend antwoord op gegeven. je was toch door blijven zaniken, tot in de fucking eeuwigheid, no matter what hij zou antwoorden.

het mag een godswonder heten dat ik nog de tijd neem om je een antwoord te geven.
nou dat slachtofferrol slaat dan op de vele persoonlijke aanvallen. dat net als dat bij mijn vorige topic tot een slotje van jou heeft geleid.
in eerste instantie verwachtte ik natuurlijk een antwoord van lv. maar als je geen antwoord krijgt, is het stellen van die betreffende vraag immers nog niet nutteloos. dat het namelijk geen reet uitmaakt ofdat je zegt dat mohammed aan temporaal kwab epilepsie leed of dat je zegt dat hij paddo's had gegeten is namelijk ook mijn mening . een mening die jou niet aanstaat natuurlijk en daarom een slotje. simpel.

overigens kan je natuurlijk ook vragen stellen waarop je geen antwoord verwacht. namelijk vragen waar niets tegen in te brengen is. het maakt echt geen zier uit ofdat ik mohammed een epilepsie slachtoffer of een paddo eter zou noemen. mijn boodschap is immers dat volgens mij de "visioenen" van mohammed quatsch zijn. dus zonde van zijn opsomming van 512 andere mogelijkheden van mohammeds waanbeelden.
  donderdag 29 juli 2004 @ 07:51:49 #143
66444 Lord_Vetinari
pi_20926522
quote:
op woensdag 28 juli 2004 23:09 schreef akkersloot het volgende:

[..]

in eerste instantie verwachtte ik natuurlijk een antwoord van lv.
ken je de uitdrukking "wachten tot je een ons weegt"?
  donderdag 29 juli 2004 @ 08:31:21 #144
66444 Lord_Vetinari
pi_20926678
quote:
op donderdag 29 juli 2004 07:51 schreef lord_vetinari het volgende:

[..]

ken je de uitdrukking "wachten tot je een ons weegt"?
of "when hell freezes over"?

"als pasen en pinksteren op één dag vallen"?

"a snowballs chance in hell"?

voor mij besta jij niet meer. je vragen zijn geen vragen uit interesse voor mijn gedachten of denkbeelden. jouw vragen zijn er alleen maar om de antwoorden erop te ridiculiseren en je eigen stokpaardjes en versleten grammofoonplaatjes opnieuw te berijden c.q. af te draaien. onverschillig wat iemand antwoordt op jouw opmerkingen / vragen, je hebt er maar één antwoord op, namelijk dat het allemaal de schuld van de islam is omdat de stichter ervan geestesziek was. volgens jou dan. en daar heb ik geen zin meer in. ik snap ook echt niet wat jij op een discussieforum doet. je discussieert namelijk niet. je herhaalt je eigen standpunt, zonder ook maar te kijken naar de standpunten van anderen. en als je topic dan gesloten wordt, kom je volgens mij juichend klaar, want dan kun je weer de martelaar gaan spelen:

"boehoe, ze onderdrukken mijn mening. het zijn allemaal islamofielen en farizeeërs hier en ik mag niet eens zeggen dat mohammed geestesziek was."

dat er 17.973.215 keer verteld is dat je mag zeggen wat je wilt, zolang je binnen de wet blijft, doet er niet toe. dat er 23.985.498 keer gezegd is dat het niet gaat om wat je zegt, maar om de manier waarop je het zegt, gaat bij jou ook het ene oor in en het andere oor uit. want dat erkennen zou je reden van bestaan immers onderuit halen. stel je voor dat je gelijk krijgt. wat moet je dan verder met je leven?

je alter ego dora heeft al een ban aan zijn broek vanwege zijn homepage. misschien moet danny ook maar eens naar de pagina in jouw profiel kijken.

verder wens ik je en fijn leven toe, ik hoop dat je verzekering psychiatrische hulp vergoedt en stuur nog eens een kaartje als je in dat grote huis, diep in de bossen zit. wanneer je weer kunt schrijven als ze die jas met de mouwen op de rug hebben uitgetrokken dan.

reageren op dit bericht is onnodig. antwoord volgt toch niet meer
pi_20931365
quote:
op donderdag 29 juli 2004 08:31 schreef lord_vetinari het volgende:
voor mij besta jij niet meer.
okee, ik hoop dan ook dat je *echt* stopt met reageren op hem.
pi_20937168
quote:
op donderdag 29 juli 2004 18:05 schreef schorpioen het volgende:

[..]

wat een belabberde poging dan, ben beter van je gewend.
kennen we elkaar? ik kom niet zovaak in wfl eigenlijk.
*** In times of war we need to sacrifise the godless pacifist scum first ***
  donderdag 29 juli 2004 @ 18:32:03 #147
60090 Akkersloot
pi_20937295
quote:
op donderdag 29 juli 2004 08:31 schreef lord_vetinari het volgende:

[dat er 23.985.498 keer gezegd is dat het niet gaat om wat je zegt, maar om de manier waarop je het zegt, gaat bij jou ook het ene oor in en het andere oor uit.
volgens mij is er iets mis op de manier hoe jij dingen zegt.
het is ridicuul als jullie 24.000.000 keer iets zeggen dat dan iemand zijn mening moet aanpassen.
quote:
stel je voor dat je gelijk krijgt. wat moet je dan verder met je leven?
totaal geen probleem. voor mij had niemand naar die epilepsie patienten moeten luisteren.
quote:
je alter ego dora heeft al een ban aan zijn broek vanwege zijn homepage. misschien moet danny ook maar eens naar de pagina in jouw profiel kijken.
gewoon een interessante site toch. een anti-islam site van voormalige turkse moslims. hoe vaak ik hier wel niet voor racist ben uitgemaakt. kunnen ze tenminste zien dat turken ook anti-islam kunnen zijn.
quote:
verder wens ik je en fijn leven toe, ik hoop dat je verzekering psychiatrische hulp vergoedt en stuur nog eens een kaartje als je in dat grote huis, diep in de bossen zit. wanneer je weer kunt schrijven als ze die jas met de mouwen op de rug hebben uitgetrokken dan.
niets mis met wat jij zegt. ha ha.

heer vetinari. je hebt een opsomming gegeven met 520 mogelijke verklaringen van die "visioenen" van mohammed en mij daarom dom genoemd. nu vraag ik gewoon "wat maakt het uit of dat ik nu mohammed een epilepsie patient noem of dat die vent paddo's had gegeten. het gaat mij toch om mijn mening dat die "visioenen" van mohammed kwatsch zijn".

dat is mijn mening.
pi_20937355
akkersloot... wat zou je aangeven in het 'hobby gedeelte' in een sollicitatieformulier?

full-time moslim-'criticus'
  donderdag 29 juli 2004 @ 19:01:05 #149
60090 Akkersloot
pi_20937711
quote:
op donderdag 29 juli 2004 18:36 schreef de_rode_brigade het volgende:
akkersloot... wat zou je aangeven in het 'hobby gedeelte' in een sollicitatieformulier?

full-time moslim-'criticus'
ja. inderdaad. deze topic in 33 doodden joden een ketter. hoeveel ketters hebben x-en vermoord (misschien wel miljoenen) heeft hier ook niet lang mogen staan
pi_20938685
lol, superreden om je topic te sluiten:
quote:
troll.
jezus was toch niet van zijn geloof afgevallen. hij was het niet eens met de politieke beslissingen in judea (die dus ook vaak met geloof te maken hadden).

maar mijn opmerking was ook niet serieus bedoeld, je hoeft je niet te verdedigen door te laten zien dat je ook het christendom 'becritiseert'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')