Jullie hebben nog niet door dat "Mark" een kloon is van "Foute Vrijdag"?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Z het volgende:
Wel erg frappant dat zodra de woorden "foute vrijdag" verschijnen, mark dat ook doet!
ik werd helaas opgehouden, dus checkte nog net even of er nog een vraag was. Vind het zelf vervelend als ik een vraag stel en vervolgens een uur wegben zonder in staat te zijn om hints te geven of zo. Nu ga ik echt wegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:31 schreef ranja het volgende:
als je weggaat moet je geen vragen beantwoorden, dat staat zo ongeloofwaardig.... dan had je best zelf wat kunnen vragen
maar sowieso niet goed.
Ik had 'm al opgezocht, kloptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
King Diamond?
Zoals Berkery al zei, helemaal goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
King Diamond?
Goed zo Z. Noteer +1 en een nieuwe vraag voor de Zquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:01 schreef Z het volgende:
Ed Harcourt.
quote:is generally considered one of the best albums in pop music history. For all that renown,
is anything but an archetypal rock & roll album: In fact, it isn't a rock & roll album at all.
quote:Employing a mixture of folk, blues, jazz, and classical music,spins out a series of extended ruminations on his Belfast upbringing, including the remarkable character "... George" and the climactic epiphany experienced on "..."
Nog een hint!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Bijnaam van Ruud van Nistelrooij op muziek toepassen volgens mij.
belsen +1quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:32 schreef belsen het volgende:
Dat zal Van Morrison zijn en gezien MM, Astral weeks?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:08 schreef bukgeit het volgende:
Leila K?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:11 schreef bukgeit het volgende:
Get in the van.. Mr. T. Experience?
Nee, Z heeft gelijk...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:39 schreef bartrid het volgende:
1 is van New ORder. Technique misschien?
quote:Instead,s follow the frenzied attack of psuedo-rockabilly punkers like the Cramps, which makes their Americana lyrics all the stranger.
is a six-track EP that illustrates both the bands strengths — namely, their sheer sonic power and occasionally catchy riffs — and their flaws, particularly their reliance on bad jokes and their underdeveloped songwriting. For fans of ironic kitsch-punk,
is a blast, but it will wear out its welcome quite quickly for those that don't share the band's sense of humor.
Zat ik ook aan te denken, maar kon niet op de naam komen. Ik weet alleen niet of ze ook een EP hebben gemaakt. Wel een hele CD in elk geval.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Horrorpops?
Snel en goedquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef bukgeit het volgende:
De vijf zes zeven achts?
Ja, volgens mij (en AMG ook) hebben ze alleen een hele cd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar kon niet op de naam komen. Ik weet alleen niet of ze ook een EP hebben gemaakt. Wel een hele CD in elk geval.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:40 schreef bukgeit het volgende:
Boerengeluk, wist het helemaal niet. Even geduld, komt een belsen-vraag aan.
Euh...wat was de vraag?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:42 schreef bukgeit het volgende:
Krijg nou de tering...
belsen +1
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
De belsen-vraag gaat de mist in omdat AMG het bij mij niet doet. Dan deze maar: van welk album zie je hier een detail?
Ga je je punt niet verzilveren?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Heb je je rekening niet betaald?
Ik weet hem niet...quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ga je je punt niet verzilveren?
hij zal die acceptgiro ook al bij het oud papier hebben gepleurdquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Heb je je rekening niet betaald?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:22 schreef Troy het volgende:
da is snoop dogg maar het nieuws geen idee, intikkertje voor bartrid deze keer danmaar;)
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Scheiding na tig jaar huwelijk.
Gelukkig stond ik nog in de filequote:Op woensdag 26 mei 2004 09:22 schreef Troy het volgende:
da is snoop dogg maar het nieuws geen idee, intikkertje voor bartrid deze keer danmaar;)
mazzelaar, veel leuker dan op je werkplek zitten en fokken:Pquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
Gelukkig stond ik nog in de file
goed planquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:55 schreef Troy het volgende:
[..]
mazzelaar, veel leuker dan op je werkplek zitten en fokken:P
wellicht een andere x een voorzetje dan maar![]()
![]()
Een makkie, toch? puntje voor Bartridquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:36 schreef bartrid het volgende:
aphex twin.
en dat was zo'n slecht album dat ze maar een nummer met dezelfde titel kozen van een geheel andere band ipv een nummer van dat album?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een album van hun heet toch ook zo?
Je krijgt hem toch, staat in de spelregels.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
The Don! (Maar hier wil ik geen punt voor!)
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:04 schreef bartrid het volgende:
Ga je gang Troy
Vooruit dan maar. Al is het alleen maar zodat er eindelijk weer eens een vraag komt over een geheel andere muziekstijl. Wie is deze klassieke meneer?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Je krijgt hem toch, staat in de spelregels.
UIO_AMS +1
daar hebben meer mensen hier last vanquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:12 schreef Troy het volgende:
[..]vaker f5en merk ik al :p
verbazingwekkend snelquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Debussy?
Ik reken hem goed: het is Kochel (met een umlaut op de o)quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef bartrid het volgende:
ah ik weet hem weer: kuchel (met umlaut op de u).
Ja. Heb ik nu een punt?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:59 schreef bartrid het volgende:
is deze heer al eens geweest?
weet ik niet meer maar dat was de vraag toch niet?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:04 schreef bartrid het volgende:
wie is het dan?
heb de vraag iets aangepastquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
weet ik niet meer maar dat was de vraag toch niet?![]()
herkenbare titels toch wel?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:10 schreef bartrid het volgende:
ministry!!
Hele album is geweldig. Was heel lang de hardste muziek in mijn collectie. Toen kende ik Melt banana nog nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ken alleen het schitterende Drug Raid at 4 AM.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef bartrid het volgende:
eagles of death metal
De band heb je goedquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:36 schreef Z het volgende:
Het zijn volgens mij de Stone Temple Pilots. Weet aalleen niet hoe die plaat heet...
Ik keur het goed, omdat je ook al de band gevonden had.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:37 schreef Z het volgende:
Shang ri la oid was het....
Was dat vóór of na Shirley Temple's Pussy?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:44 schreef Z het volgende:
De Stone Temple Pilots hebben nogal wat namen gehad. Welke naam verzonnen ze na Mighty Joe Young?
Ik zocht Shirley Temple's Pussy!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was dat vóór of na Shirley Temple's Pussy?
Zit Tim Vanhamel nu weer in een nieuwe band dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:34 schreef Jimmy het volgende:
Millionaire en die bestaat toch nog
hij speelt in eagles of death metal.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Zit Tim Vanhamel nu weer in een nieuwe band dan?
O...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
hij speelt in eagles of death metal.
Die gasten leren kennen toen Millionaire op tour was als voorprogramma van QOTSA, neem ik aan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:19 schreef belsen het volgende:
[..]
O...
Wel grappig, op zich. Hoe komt-ie daar bij dan?
The Kinks in elk geval niet...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Allemaal een Zweedse producer gehad?
Nee, jullie denken veel te ver...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:53 schreef bukgeit het volgende:
A: ook Joling was ooit te gast bij Jools Holland of
B: niet alleen Joling heeft z'n eigen soap.
Nee, het heeft te maken met liedjes...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef dolle_hond het volgende:
iets met haren/kapsels
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef bartrid het volgende:
Lola uitgevoerd?
quote:Now that you've found your paradise
This is your kingdom to command...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef Z het volgende:
Weer iets met Shang Ri La?
Die van The Kinks en The Rutles zijn beter...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:04 schreef bukgeit het volgende:
Hehe. Wist het alleen van Joling.
En toch ken je <ik> die dan weer nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Die van The Kinks en The Rutles zijn beter...
Ik ook. Maar er zijn niet zo veel dingen die Joling met de Kinks gemeen kan hebben dacht ik zo...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:04 schreef bukgeit het volgende:
Hehe. Wist het alleen van Joling.
WTF!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:13 schreef bukgeit het volgende:
Daryll-Ann he
ZZ topquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:17 schreef bukgeit het volgende:
Kop op Z!
Noem 10 bands met een dubbele Z in de naam, zonder tussenruimte. Voorbeeld: ZZ Top. Nu de andere 9 nog.
Oe, mooie...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:29 schreef Berkery het volgende:
ZZ & De Maskers
Mazzy Star
Frizzle Sizzle![]()
Jazzpolitie
Reken ik goed. belzzen +1quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:29 schreef belsen het volgende:
Ik heb ze...ZZ Top Yazz zZz (drie achter elkaar) The Buzzcocks Thin Lizzy Dizzy Mizz Lizzy (zelfs 3 keer) Jazz June Mizz Wizz De Jazzpolitie
Pizza?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Wel potverdorie, een beetje mijn Jazzpolitie jatten.
Ik ga gelijk stoppen om te koken!
Of -artiest- Silver Pozzoliquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef Berkery het volgende:
Mezzoforte!
Wie kent ze nog
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Pizza?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:41 schreef Berkery het volgende:
Ik hoorde 'm laatst nog, vanwege in 't midden een toespraak/sample van Hitler.
Het nummer "Ze zijn terug"
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:56 schreef belsen het volgende:
Steely Dan?
=edit= en nee, niet Air Supplyquote:,
's debut single, was released at the end of 1971. In January 1972, the song -- which strongly recalled the acoustic numbers of Neil Young -- became a number three hit in the U.K. The group's self-titled debut album followed the same stylistic pattern and became a hit as well, peaking at number 14. Following their British success,
returned to North America, beginning a supporting tour for the Everly Brothers.
was released in the U.S. that spring, where it soon became a number one single, pushing Neil Young's "Heart of Gold" off the top of the charts
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:32 schreef bartrid het volgende:
oh wacht ff, America.
1972 Americaquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:00 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Dit is er een uit de categorie eendagsvliegen-uit-de-oude-doos. Hun bekendste nummer is een Sky Radio-klassieker.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Osdorp Posse - Geendagsvlieg?
Acda & de Munnik?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
Welke zuipende artiesten drinken alleen maar koffie bij een hoer, zitten op een dak waar ze al 7 jaar niet meer wonen en doven het vuur als er wolven komen?
Correct.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Acda & de Munnik?
Ah, de volledige versiequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:44 schreef Berkery het volgende:
cha!
cha!
cha!
cha!
cha!
cha!
eeh-yooh - eeh-yooh - eeh-yooh
eeh-yooh - eeh-yooh - eeh-yeah!-yooh
quote:Het is koude buitenkant
en de verf pelt weg van mijn muren
daar is een mens buiten
in een lange laag, grijze hoed, die een sigaret rookt
Nu uit langzaam verdwijnt het licht
en ik ben wat benieuwd ik in een ruimte als dit
iss daar een slag op de deur doe
en enkel voor tweede Ik dacht ik u herinnerde
Gary Numan - Are Friends Electric? (Het vraagteken is deel van het antwoord)quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:19 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo, maar wil nog wel als hint meegeven dat het niet the sugababes zijn
![]()
De Vibo-Massquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:59 schreef Gambolputty het volgende:
Heb toch altijd bepaalde associaties met electrische vrienden..
Knapquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Another One Bites The Dust?
Pfff...
Niet echt mijn eigen verdienste, ik zag 'm staan op www.funtrivia.com, categorie Musicquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heb je dat zo ge-anagramd?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:51 schreef bartrid het volgende:
pavement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |