Wat is, pilletjes op ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
HHhhhhuhhuhahaahahhaha
Klopt, en het zal geen man zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
eens komt de ware.. ook voor jou![]()
Doe me een lol en zeg niet: een jongetjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Klopt, en het zal geen man zijn.
Dat zeggen die pollers allemaal ...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Klopt, en het zal geen man zijn.
Ik doe je een lol.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Doe me een lol en zeg niet: een jongetje
Ik zou het niet weten, hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig al trouwen met dieren? Of kinderen adopteren?
Lelijk voor een homo, prima, ik droeg toch al geen rokje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:21 schreef Ype het volgende:
Ik ook, dus ik vermoed dat je gewoon lelijk bent.
Nu nog wat alcohol er overheen en you're in heaven manquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lekker opgepeuzeld.....
Volgens mij was het geen reet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
LOL..![]()
(as vrijdag bij reet.. fotofuck je eigen partijposter)
Maakt voor homo's vast niets uit joh.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lelijk voor een homo, prima, ik droeg toch al geen rokje.
Wat weet je er veel van af.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Maakt voor homo's vast niets uit joh.
Razend interessante lui, die homo's.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat weet je er veel van af.![]()
Over homo's gesproken:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Razend interessante lui, die homo's.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
Pronk hier met je microfoon.
Goed dat die lui de vogelsoorten leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:50 schreef Koos Voos het volgende:
FF voor de geitenwollensokken hier, het gaat goed met het basis onderwijs in Rotterdam.
[afbeelding]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1085461823430.htmlquote:SGP vraagt oordeel aan buitenstaander
Onderzoek declaratiegedrag EU-parlementariër
van onze redactie politiek
2004-05-25 - lezersreacties op dit artikel (4)
DEN HAAG - Ook de SGP wil een onafhankelijk oordeel over de vraag of de europarlementariër van de partij, Belder, ten onrechte een deel van de onkostenvergoeding van het Europees Parlement voor eigen gebruik heeft aangewend.
Het bestuur van de SGP heeft besloten zelf een onderzoek te doen en legt dat onderzoek voor aan een, zoals een woordvoerder het noemt, onafhankelijk persoon uit de Haagse politiek. Zijn conclusie zal nog deze week openbaar worden gemaakt. Ook de Chisten Unie zegde eerder toe eind deze week te komen met de resultaten van een onderzoek naar het declaratiegedrag van haar twee leden in de gezamenlijke fractie in Straatsburg.
Volgens SGP-partijvoorzitter Kolijn is er niet veel aan de hand. Nadat het salaris van europarlementariërs verlaagd werd en gelijk werd gesteld aan dat van leden van de Tweede Kamer, hebben leden van de fractie volgens hem niet meer gedaan dan een deel van de onkostenvergoeding te gebruiken zonder de uitgaven te specificeren. Dat is wellicht niet conform de gedragscode van Nederlandse europarlementariërs uit 1999, maar Kolijn ,,kan dat billijken''. ,,Als de onafhankelijke deskundige daar anders over denkt, moeten we nog eens goed nadenken.''
Het EO-radioprogramma 'De Ochtenden' berichtte gisteren dat een accountant in 2003 meldde niet te kunnen nagaan of alle uitgaven, die de drie europarlementariërs ten laste van de onkostenvergoeding van 44000 euro brachten, ook terecht waren. Bovendien zou delegatieleider Blokland een deel van de onkostenvergoeding gebruiken om van zichzelf een kamer als kantoorruimte te huren.
Blokland hield ook, in tegenstelling tot andere Nederlandse europarlementariërs, de volledige, eigenlijk veel te ruime reiskostenvergoeding van 67 cent per kilometer voor zichzelf. Ook de fractiegenoten van Blokland stortten niets terug.
Blokland rijdt overigens in een eigen auto en niet in een lease auto, zoals gisteren abusievelijk door Trouw werd gemeld. En de europarlementariër die in strijd met de gedragscode bij het Europarlement extra pensioen opbouwde, is niet Blokland maar Van Dam (ChristenUnie).
Die draai jij echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
* Aaahikwordgek draait Drs. P - Dodenrit
Het is zo nu dan wel een leuk nummerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die draai jij echt?
Daar zou Drs. P nog over kunnen zingen, of is die al heen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is zo nu dan wel een leuk nummer.
(Maar ik draai het nooit).
O ja.. das waar ook...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen reet.
ze hadden lubbers als onderwerp laatste keer:
Die botox is echt te gek ..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het was dus een 51-jarige vrouw
Was deze creatie van jou? Ik heb me echt ziek gelachen om die ffv.quote:
ssssstquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was deze creatie van jou? Ik heb me echt ziek gelachen om die ffv.
Onmiddellijk tegen de muur zetten die gek.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Commentaar van een moslim bij beschadigde moskee in Najaf:
"Het zijn Joden. Het zijn ongelovigen."![]()
Eerder in hell. Wie Allah niet gehoorzaamt, is vervloekt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nu nog wat alcohol er overheen en you're in heaven man
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:55 schreef du_ke het volgende:
er hangt hier op de verkiezingsborden overigens alleen nog maar een poster met die grijns van die enge Camiel.
Hier duiken er steeds meer onbekende partijen op ...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:55 schreef du_ke het volgende:
er hangt hier op de verkiezingsborden overigens alleen nog maar een poster met die grijns van die enge Camiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |