Klopt. Wij Europeanen gezamenlijk tegen de binnendringende aanvallers.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:01 schreef freako het volgende:
En het leuke van de slag om Wenen is dat de Polen uiteindelijk de boel gered hebben.
Ook handig dat ze nog steeds de taal van het thuisland beheersen voor als het moment daar is...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Toch mooi dat die 3e generatie allochtonen zoveel binding houden met hun afkomst.
Dat is niet leuk, want nu pikken ze onze banen in!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:01 schreef freako het volgende:
En het leuke van de slag om Wenen is dat de Polen uiteindelijk de boel gered hebben.
De Polen zijn wel welkom. Onze bloedbroedersquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, want nu pikken ze onze banen in!
Vergeet de Turken niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:03 schreef George-Butters het volgende:
polen
Sieg heil to that bro.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:04 schreef X-Ray het volgende:
[..]
De Polen zijn wel welkom. Onze bloedbroeders.
Dat waren juist de aanvallende horden barbaren die verslagen werden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Vergeet de Turken niet.
Nee, onkel Adolf vond de Slaven juist untermenschen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Sieg heil to that bro.
Nou en?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:06 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat waren juist de aanvallende horden barbaren die verslagen werden.
Okay, beste kerel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:07 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nee, onkel Adolf vond de Slaven juist untermenschen.![]()
Ja, maar Duitsers stinken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Juist en de meeste Duitsers ook niet meer
Wie heeft er een mooie link naar een geschiedkundige site over de slag bij Wenen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:13 schreef Monidique het volgende:
Ik denk trouwens dat na een eventuele verovering van Wenen er relatief weinig aan de hand zou zijn geweest. Uiteraard, het is een gigantische morele klap en de Donau is in handen van de Turken, maar zij zouden wel te maken hebben met een strijdlustige vijand en imperial overstretch, vermoed ik.
Aldi-mensen stinken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moet je maar eens in de Aldi lopen in een willekeurige Nederlandse plaats...![]()
Ik vond de vraag simpelweg TE dom.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:19 schreef George-Butters het volgende:
verliefd op een webcam-girl......
Wat een kut advies Ype
Hoi schone jongedame.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef Maerycke het volgende:
Goedemiddag POL-ers!
Middag Ype...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoi schone jongedame.
Leuk topic inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:27 schreef George-Butters het volgende:
De grootste gameclichés!
heerlijk, geen leven.
korte vraag aan jou. Wat moet je met en vind je nou van dit soort reacties in je fotoboek?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Leuk topic inderdaad
quote:Gepost door ozzyat105 - zaterdag 22 mei 2004 @ 21:06
mooie dame zo te zien
Gepost door OverRoelt - maandag 24 mei 2004 @ 12:26
Heej! Je lijkt op Gloria Estefan!
Geweldig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:27 schreef George-Butters het volgende:
De grootste gameclichés!
heerlijk, geen leven.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Toch mooi dat die 3e generatie allochtonen zoveel binding houden met hun afkomst.
LOLquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
korte vraag aan jou. Wat moet je met en vind je nou van dit soort reacties in je fotoboek?
Reageer je erop, of negeer je dat?
[..]
De angst, de angst, calimero, en persoonlijkheids stoornissen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Waarom wil X-Ray het altijd over Duitsland hebben? Ik heb het toch ook niet elke dag over mijn roots in Hoogerheide
Zoals een normaal persoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
LOL
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen reageer op de mensen die ik zelf ken via Fok. De rest doet me niet zoveel en ik reageer er ook maar zelden op. Van de week was er ook een dwaas die me ineens aan MSN had toegevoegd. Zo'n iemand geef ik dan 1 kans en babbel ik wat mee, maar als er dan echt niets uitkomt, blokkeer ik 'm ook a la minute.
Van mensen die ik wel ken of regelmatig tegenkom via de verschillende topics vind ik het altijd wel grappig om wat terug te vinden, maar dat is dan m.i. heel anders als alle fotoboeken van dames afgaan en daar opmerkingen achterlaten
Niet echt nee.. maar goed, misschien werkt het bij andere dames wel.. je weet maar nooit of je een keer raak schietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zoals een normaal persoon.
Ik heb het gevoel dat alle fotoboeken afgeen en daar opmerkingen achterlaten gaan goed begin is. Geen goede eerste indruk![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie heeft er een mooie link naar een geschiedkundige site over de slag bij Wenen?
links boven aubquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:50 schreef kLowJow het volgende:
In welk hokje kunnen we onze (zeer) beperkte voorraad POL-dames plaatsen?
Vrouwelijke oerbeelden.
Opmerkzaam.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Toch begrijp ik niet waarom uitgerekend de adelaar een symbool van majestositeit is geworden. Het beest krijst en gebruikt zijn nagels.
Zelfs van leeuwen begrijp ik het niet. Nichterige manen altijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Opmerkzaam.
Vrij verstandig, neuk een appel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:52 schreef George-Butters het volgende:
Snoep verstandig, lik m'n reet
Wil die appel dat wel ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vrij verstandig, neuk een appel.
Wil jou hand om jouw piemel gevouwen worden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wil die appel dat wel ?
En zo worden miljoenen appels overzee verscheept.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moet je vragen aan die made erin. Appels vinden alles best
je moest eens weten. Ik drijf op mn stoel nuquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn piemol wordt ook hard als jij post
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
je moest eens weten. Ik drijf op mn stoel nu
Nee, maar soms moet je pissen in de woonkamer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Wil jou hand om jouw piemel gevouwen worden?
Omdat Knut van plassex houdt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Net onder verdoving haar kies laten trekken en probeert nu al uren tevergeefs door een rietje water te drinken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat Knut van plassex houdt.
Wanneer mag ik je foto zien en wanneer gaan we erotisch dansen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:06 schreef Tuana het volgende:
Hoi
Waar blijft die profielschetsquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze hebben net al water gehad...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef Ype het volgende:
Maar, Mareycke, ik wist niet dat je zo mooi was.
Ik denk dat ik maar verliefd op je ga worden, wanneer kan ik die viooltjes komen besproeien?
Wanneer verhuis jij naar de Randstad ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je foto zien en wanneer gaan we erotisch dansen?
Lol, en wat voor "types" zijn wij dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:50 schreef kLowJow het volgende:
In welk hokje kunnen we onze (zeer) beperkte voorraad POL-dames plaatsen?
Vrouwelijke oerbeelden.
Hausfrau.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:13 schreef Silmarwen het volgende:
zwarte weduwe
Kenau kan ook wel
Black widow!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:13 schreef Silmarwen het volgende:
zwarte weduwe
Kenau kan ook wel
Hey, we zijn in ieder geval geen " gymnasiummeisje"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
fuck off
Dat is geen taal voor een dame.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
fuck off
Nee, dat is veel te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:20 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hey, we zijn in ieder geval geen " gymnasiummeisje"
Heb je een vriend of ben je getrouwd en ga je het dan uitmaken cq. scheiden van je man om vervolgens met mij aan de haal te gaan in een exotisch avontuur van wederzijds respect en toebehoren met erotisch getinte prikkels?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ze hebben net al water gehad...![]()
Jammer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:20 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hey, we zijn in ieder geval geen " gymnasiummeisje"
Ik kom wel vaker in de Randstad.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wanneer verhuis jij naar de Randstad ?![]()
Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te hoog gegrepen.
Groningen is een gezellige stad, dat is waar...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker in de Randstad.
In Groningen is het veel gezelliger, kom maar eens langs.
Wat heb jij nog meer nodig dat de grote stad Groningen jou niet kan bieden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Groningen is een gezellige stad, dat is waar...
Groningen heeft hele leuke mannen ( * George-Butters denkt terug aan toen ze nog 16 was...)
Maar verder heeft Groningen mij niet zo veel te bieden...
Doe anders wat folie voor je scherm.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Mijn schatjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat heb jij nog meer nodig dat de grote stad Groningen jou niet kan bieden?
Wist je het nog niet? Ik heb 24/7 een condoom om, om het op te vangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe anders wat folie voor je scherm.
Verstrekt de black widow die?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wist je het nog niet? Ik heb 24/7 een condoom om, om het op te vangen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Groningen is een gezellige stad, dat is waar...
Groningen heeft hele leuke mannen ( Tuana denkt terug aan toen ze nog 16 was...)
Maar verder heeft Groningen mij niet zo veel te bieden...
Is Turkije daar al van op de hoogte gebracht?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:33 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik woon er.
Ik vermoed dat het dat laatste zal moeten gaan wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Heb je een vriend of ben je getrouwd en ga je het dan uitmaken cq. scheiden van je man om vervolgens met mij aan de haal te gaan in een exotisch avontuur van wederzijds respect en toebehoren met erotisch getinte prikkels?
Of zal ik je maar gewoon gaan stalken?
Je breekt mijn hart.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het dat laatste zal moeten gaan worden![]()
Zeg het maar lievelingquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Mijn schatje![]()
Ja, maar dat wil niet zeggen datquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je zei net zelf dat het er vergeven is van mooie (en leuke) mannen
Sorry..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Je breekt mijn hart.
Maar ik ben stapelverliefd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry..
Maar je bent nog zo jong... dat komt vast goed..![]()
Domme toerist.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga in Amsterdam wonen. Ik vind het ineens een geweldige stad
Zo heerlijk kneedbaar en zo heerlijk te manipuleren voor jou doel. Ik moet meer met jonge mannen neuken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lief he, als ze jong zijn. Zo naief en openstaand voor nieuwe indrukken.
And here’s to you, Mrs. Robinsonquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar ik ben stapelverliefd.
Ik moet je iets vertellen... maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen... het is iets wat al heel lang in mijn hoofd speelt, maar ik... jeee, dit is moeilijk zeg.... ik wil je even vertellen...uhm...tsja, hoe zal ik het zeggen....eerst wil ik zeggen dat ik je nog heel erg lief en aardig vindt enzo...en het ligt dan ook absoluut niet aan jou maar aan mij... jij bent echt een hele leuke gozer, maar ik verdien jou gewoon niet... daarom denk ik dat het beter is om het uit te maken...maar we blijven toch wel vrienden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeg het maar lieveling
Je bedoelt: je wilt meer onervaren sex.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo heerlijk kneedbaar en zo heerlijk te manipuleren voor jou doel. Ik moet meer met jonge mannen neuken.
Wie is hier jonger dan 21 (going on 22 14 augustus)
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]laat me raden.... Knut woont er
Naar aanleiding van één foto? Welnee.. dat is op z'n hoogst een milde crush die na het nuttigen van een verkwikkend kopje thee weer over isquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar ik ben stapelverliefd.
Nou kijk dan kan ik ze precies kneden hoe ik ze wilquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bedoelt: je wilt meer onervaren sex.
Lang leve de plattegrond en gps en mobiele telefoon en... Knut.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En aaah niets toerist. Ik kan de weg zelfs al vinden!
Hoor ik daar neuken?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo heerlijk kneedbaar en zo heerlijk te manipuleren voor jou doel. Ik moet meer met jonge mannen neuken.
Wie is hier jonger dan 21 (going on 22 14 augustus)
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lang leve de plattegrond en gps en mobiele telefoon en... Knut.![]()
Nee, ik wil dit gevoel vasthouden. Ik wil het samen met jou kunnen ervaren in een dans van liefde en zweverige emoties die ontstaan uit de hypothalamus die hormonen door het lichaam laat gieren en op die manier een gevoel van innige liefde produceert wat een prachtig gevoel is. Samen zullen wij tot grote hoogtes rijken en uiteindelijk in een enorme uitbarsting van extase geraken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Naar aanleiding van één foto? Welnee.. dat is op z'n hoogst een milde crush die na het nuttigen van een verkwikkend kopje thee weer over is
Je valt binnen de grens?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:45 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoor ik daar neuken?
* meldquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef Silmarwen het volgende:
Wie is hier jonger dan 21
Ik ga jou niet neuken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je valt binnen de grens?
Dat is geheel wederzijds...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef Tuana het volgende:
eerst wil ik zeggen dat ik je nog heel erg lief en aardig vindt enzo...
Zonder meer, uitgeslotenquote:en het ligt dan ook absoluut niet aan jou
Vanzelfsprekendquote:maar aan mij...
quote:jij bent echt een hele leuke gozer
Tja, dat is natuurlijk waar, maar goed... als ik nu gewoon met minder genoegen wens te nemen, wie ben jij dan om mij dit plezier(tje) te ontzeggen?quote:maar ik verdien jou gewoon niet...
Zolang het geen afbreuk doet aan de kwaliteit van ons liefdesspel heb ik er geen problemen mee.quote:daarom denk ik dat het beter is om het uit te maken... maar we blijven toch wel vrienden?
Uiteraard zijn er geen verdere verplichtingen aan verbonden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
* meld
...
Hahaha, dat herken ik wel. Dat heb ik ook wel eens. We zijn te aardig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Ype het volgende:
Ik ben als een broer voor vrouwen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit gevoel vasthouden. Ik wil het samen met jou kunnen ervaren in een dans van liefde en zweverige emoties die ontstaan uit de hypothalamus die hormonen door het lichaam laat gieren en op die manier een gevoel van innige liefde produceert wat een prachtig gevoel is. Samen zullen wij tot grote hoogtes rijken en uiteindelijk in een enorme uitbarsting van extase geraken.
got the t-shirt: I did Silmarwen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou kijk dan kan ik ze precies kneden hoe ik ze wilBeter dan een arrogante man met een been there done that instelling
niet jij knutje
zit wat in jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:48 schreef Ype het volgende:
Krijg ik meteen een permban op Fok.
Stil is.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds...
[..]
Zonder meer, uitgesloten
[..]
Vanzelfsprekend
[..]
[..]
Tja, dat is natuurlijk waar, maar goed... als ik nu gewoon met minder genoegen wens te nemen, wie ben jij dan om mij dit plezier(tje) te ontzeggen?
[..]
Zolang het geen afbreuk aan de kwaliteit van ons liefdesspel heb ik er geen problemen mee.
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Silmarwen het volgende:
Beter dan een arrogante man met een been there done that instelling
WAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hahaha, dat herken ik wel. Dat heb ik ook wel eens. We zijn te aardig.![]()
Mooi, gaan we nu neuken?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Persoonlijk ren ik alitjd gillend weg voor dit soort zweverigheidMaar de retoriek die je binnen no-time uit je toetsenbord weet te persen, wekt desondanks mijn bewondering op.
Als het niet lukt met me agenda, kun je Night4wk altijd nog vragen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er geen verdere verplichtingen aan verbonden.
quote:In een tv-programma zaten drie heren in een salon over de toekomst van europa te praten. Het betrof twee gerenommeerde buitenlandse investeerders en Antony Burgmans, president-directeur bij Unilever, tevens voorzitter van een invloedrijke Europese werkgroep.
Ik dacht dat het interessant kon worden. Een van de investeerders stond namelijk sceptisch tegenover de uitbreiding van de EU, terwijl de twee anderen juist mogelijkheden zagen.
Het gesprek kabbelde echter een beetje voort en gaandeweg ging ik toch steeds meer op Burgmans letten, die met brede armbewegingen het ene cliché na het andere op tafel gooide.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel, hoorde ik hem in boerenkool-Engels zeggen en hij trok zijn meest plechtige gezicht, alsof hij dat ter plekke bedacht had.
Toch werd Burgmans ploteling even persoonlijk. Een jonge secretaresse had hem geholpen bij een rapport. Het meisje bleek ruim dertig vakantiedagen per jaar te hebben. Waar had ze die voor nodig?
Nee, we moesten ons spiegelen aan China en Amerika. Daar wisten ze tenminste wat werken was, hadden ze geen of nauwelijks vakantie en ze namen genoegen met weinig salaris.
Ik herinnerde me ineens dat een landelijk dagblad toevallig dat weekeinde een lijst had gepubliceerd van de verdiensten van topbestuurders.
Toch even kijken bij Burgmans. Die verdiende in een paar dagen evenveel als de gemiddelde werknemer van Unilever in een heel jaar.
Dat kletst inderdaad wat gemakkelijker
Eigenlijk was het een grapje van me, ik ben een enorme slet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hahaha, dat herken ik wel. Dat heb ik ook wel eens. We zijn te aardig.![]()
Hehehe, jij kent mij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHA
jij te aardig?
Dan kan ik je één keer neuken en dat wordt dan gevolgd door een verder stil leven.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
zit wat in ja
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Mooi, gaan we nu neuken?
hehehe ja idd jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als het niet lukt met me agenda, kun je Night4wk altijd nog vragen.
Jezelf een slet noemen als man, ben je homo?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:53 schreef Ype het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een grapje van me, ik ben een enorme slet.
duke.. (met streepje)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:53 schreef du_ke het volgende:alles goed hier?
Nee blijkbaar niet neequote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hehehe, jij kent mij niet.![]()
En de kans op een meeting wordt wel kleiner met de dag door die Knut.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet nee
En Ype tsssssssssssssssss whatever!
Maar ik zal mijn uiterste best doen om het liefdesspel zo prachtig mogelijk voor je te maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van als je het met oude vrouwen probeert aan te leggen.. Die willen eerst uitbundig het hof gemaakt worden.
Audi kopen helptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En de kans op een meeting wordt wel kleiner met de dag door die Knut.![]()
![]()
Niet weten wat daarmee bedoeld wordt, ben je maagd?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jezelf een slet noemen als man, ben je homo?
Kom maar langs dan, als je het maar niet aan Knut vertelt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet nee
En Ype tsssssssssssssssss whatever!
Yep, een black widow.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Audi kopen helpt
Nee, steenbok.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:57 schreef Ype het volgende:
[..]
Niet weten wat daarmee bedoeld wordt, ben je maagd?
MY lips are sealed sweetyquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:57 schreef Ype het volgende:
[..]
Kom maar langs dan, als je het maar niet aan Knut vertelt.
Kut is dat he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, steenbok.
Zelfkennis is een mooi iets jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yep, een black widow.![]()
Hoelaat kan ik je verwachten, want ik zit de komende tijd wel redelijk vol qua neukertjes?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
MY lips are sealed sweety
Wat zijn het toch een stelletje terroristenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:53 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Een Duits arrestatieteam vertrekt nadat de ontvoering en gijzeling van het Nederlandse meisje Wei Wei Hu is beeindigd.
Je komt er wel eerlijk voor uit, dat maakt het wel geil.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zelfkennis is een mooi iets ja
Voor of na CSIquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoelaat kan ik je verwachten, want ik zit de komende tijd wel redelijk vol qua neukertjes?
JIJ? Ook?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Kut is dat he?
Nope.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef du_ke het volgende:
Ben je krap an 2 dagen weg mis je 5 sc's.
Nou er is toch vast niets boeiends gebeurd.
jawel, ik ben weer terug, maar waar is pberends toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef du_ke het volgende:
Ben je krap an 2 dagen weg mis je 5 sc's.
Nou er is toch vast niets boeiends gebeurd.
Ik straal dat nu eenmaal uit. Geilheid bedoel ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je komt er wel eerlijk voor uit, dat maakt het wel geil.![]()
Neu, ze zijn alleen egoïstisch, en dat mag, net als de werknemers dat mogen zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
eng he, directeuren
Eigenlijk heb ik deze week een beetje vrijgehouden... wel eens toe aan vakantie je kent dat wel, maar als je echt in de problemen komt wil ik je wel uit de brand helpen..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoelaat kan ik je verwachten, want ik zit de komende tijd wel redelijk vol qua neukertjes?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Voor of na CSI
Nee, natuurlijk niet joh! Het idee! Ik ben kreeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
JIJ? Ook?
Maar ehm, hoe zeg ik dat netjes...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik straal dat nu eenmaal uit. Geilheid bedoel ik
Regelmatig op IRC te vinden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
jawel, ik ben weer terug, maar waar is pberends toch?
Dan moet ik wel schikken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik deze week een beetje vrijgehouden... wel eens toe aan vakantie je kent dat wel, maar als je echt in de problemen komt wil ik je wel uit de brand helpen..
Oooooh, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet joh! Het idee! Ik ben kreeft.
Againquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat is dat?
Daar gaat die te snel voor me (msn). Niet bij te houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Regelmatig op IRC te vinden.
Bedoel ik maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oooooh, dat verklaart een hoop.
Uhm 8 uur goed?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan moet ik wel schikken.
Even afwachten hoelaat Silmarwen komt.
Kun je aan de autotoeter horen of je wel of niet open gaat doen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhm 8 uur goed?
Oh, je komt vanavond?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Again
Crime Scene Investegation.
Verdorie, prima!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhm 8 uur goed?
wel doen he! En foto's!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Verdorie, prima!
Ik zet de webcam wel aan, kunnen jullie live meegenieten stelletje rukkers.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
wel doen he! En foto's!![]()
Nee, het is voor een weblog, ga ik geld mee verdienen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:07 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zet de webcam wel aan, kunnen jullie live meegenieten stelletje rukkers.
Nee nee ik wil CSI zien. Vluggertje dan heb beloofd met Knut te gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Verdorie, prima!
Oh, dat is dan jammer, ik ben een non-profitneuker.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, het is voor een weblog, ga ik geld mee verdienen.![]()
Ik wil 50%quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, het is voor een weblog, ga ik geld mee verdienen.![]()
Dat stelt maar eisen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee nee ik wil CSI zien. Vluggertje dan heb beloofd met Knut te gaan kijken.
Je bent gek!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Oh, dat is dan jammer, ik ben een non-profitneuker.
Om vrouwen te plezieren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je bent gek!
Waarvoor doe je het dan?
Het is een EER om mij te mogen neukenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat stelt maar eisen.
Nouja, wat jij wilt he.
Deal, dan presteer je tenminste!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik wil 50%
Okay laat maar, zo gaat dit niet lekker wegneuken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het is een EER om mij te mogen neuken
Kruipen zul je!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je bent gek!
Waarvoor doe je het dan?
Ik vond je andere avatar leukerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
Dood aan alle rechtse users.
Doe wat je niet laten kan meid.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Deal, dan presteer je tenminste!![]()
Ype, dan breng ik Knut wel onder contract.![]()
Yo.. peace brother!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
LEEF!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Okay laat maar, zo gaat dit niet lekker wegneuken.
En Amerikanen en Zionisten en moslims en Marokkanen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
users van wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Yo.. peace brother!
Kwalquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:16 schreef Ype het volgende:
Ik dacht: Ik pak het romantisch aan.
Ik neuk om het neuken ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
LEEF!
Linkshandige injectiespuiten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
users van wat?
Als je ooit nog eens met mij wilt neuken, zou ik dat toontje van je maar wat matigen meid.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kwal
Ja, dood aan alle rechtse users!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Linkshandige injectiespuiten.
Dat is dan knap stomquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik neuk om het neuken ja.
Win ik al?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:17 schreef Maerycke het volgende:
In het kader van "De aanhouder wint... " enzo?
Daar komen ze niet voor omhoogquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Okay laat maar, zo gaat dit niet lekker wegneuken.
Hee jij, je ziet rood als een kreeft!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Als je ooit nog eens met mij wilt neuken, zou ik dat toontje van je maar wat matigen meid.
Ik ga voor Maerycke, die is veel leuker.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is dan knap stom
En dat studeert
De jeugd van tegenwoordig
wie? ik?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:18 schreef Ype het volgende:
Je bent zeker gewoon een beetje hard to get aan het playen he?
Inderdaad, het moet niet gekker worden zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar komen ze niet voor omhoog
Je mag mij neuken ik doe jou een favor jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Als je ooit nog eens met mij wilt neuken, zou ik dat toontje van je maar wat matigen meid.
Ik ben nog steeds eeuwig trouw aan m'n voormalige vriendje ben ik bangquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ga voor Maerycke, die is veel leuker.
Die is oud en versleten en in de overgang.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat laatste nog niet.. maar wel bijna!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is oud en versleten en in de overgang.![]()
![]()
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Wie moet het nog leren dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren![]()
Dus je bent 39?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat laatste nog niet.. maar wel bijna!
Nee, mijn grote liefde.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
wie? ik?
Trouw zijn is zoooooooooooo 2003quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds eeuwig trouw aan m'n voormalige vriendje ben ik bang
Jezus, wat ben jij een wispelturige slijmbal.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, mijn grote liefde.
Ik ben veel te goed in bed om iemand 'te mogen neuken'.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je mag mij neuken ik doe jou een favor ja
Bijna 35.. Maar ik zal blij zijn als ik van die ellende af ben!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus je bent 39?
Wie niet is een makkelijkere vraag denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wie moet het nog leren dan?
Dat gaat wel over.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds eeuwig trouw aan m'n voormalige vriendje ben ik bang
HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, je bent toch niet al uitgeneukt he???quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bijna 35.. Maar ik zal blij zijn als ik van die ellende af ben!
Neeheee... je bent trouw aan alle mannen is 2004quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Trouw zijn is zoooooooooooo 2003
Ow sorry ik heb de laatste comso nog niet uit....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Neeheee... je bent trouw aan alle mannen is 2004
Trouwen is 2003
Nog lang niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, je bent toch niet al uitgeneukt he???
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ow sorry ik heb de laatste comso nog niet uit....
Ik mag het hopen ja...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat gaat wel over.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
ELLE, het is de ELLE![]()
Dan is het goed, je begint nu pas op stoom te komen, laat die jonge pikkies die al klaar komen bij het zien van een tiet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nog lang niet!
Megagoeie uitspraak!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Neeheee... je bent trouw aan alle mannen is 2004
Trouwen is 2003
De vraag is: wat is uberhaupt wél ontrouw?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Onee comso ging over hoe je mannen het beste kon verleiden en wat vreemdgaan is.
Je mag wel zoenen dat is niet ontrouw
En dan kom ik meteen jouw troosten met aardbeien en slagroom.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja...
Vrouwen pieken seksueel gezien na hun 30stequote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het goed, je begint nu pas op stoom te komen, laat die jonge pikkies die al klaar komen bij het zien van een tiet. :')
Jij begint toch ook al behoorlijk oud te worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het goed, je begint nu pas op stoom te komen, laat die jonge pikkies die al klaar komen bij het zien van een tiet.![]()
Las ik daar tiet?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het goed, je begint nu pas op stoom te komen, laat die jonge pikkies die al klaar komen bij het zien van een tiet.![]()
Jij slet...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:26 schreef Ype het volgende:
[..]
En dan kom ik meteen jouw troosten met aardbeien en slagroom.
Dan zijn ze pas echt geil ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrouwen pieken seksueel gezien na hun 30ste
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrouwen pieken seksueel gezien na hun 30ste
Ja wat is ontrouw ik bedoel je kunt best met iemand anders neuken zoalng je savonds maar naast je vriend ligt toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
De vraag is: wat is uberhaupt wél ontrouw?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij begint toch ook al behoorlijk oud te worden.
Mid life cricis misschien?
Jij wilde niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Jij slet...![]()
Vriend = diegene die je behoeften kan bevredigen bij gebrek aan beter...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja wat is ontrouw ik bedoel je kunt best met iemand anders neuken zoalng je savonds maar naast je vriend ligt toch?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja wat is ontrouw ik bedoel je kunt best met iemand anders neuken zoalng je savonds maar naast je vriend ligt toch?
OWWWWWWWWWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hou van ontrouwe sletjes. Kom.
AMEN!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Vriend = diegene die je behoeften kan bevredigen bij gebrek aan beter...
Tja jij wel ja. Al die andere nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]![]()
Zo'n sloerie zou ik met plezier en mét scene midden in de nacht op straat donderen.
zo, moet ik een taxi voor je bellen, oprotten nu.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
OWWWWWWWWWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
was lekker
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tja jij wel ja. Al die andere niet
L@L.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je moet ook net als ik meer kankeren op moslims, dan vinden ze je slecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Ype het volgende:
Ik ben als een broer voor vrouwen. :'(![]()
![]()
Ik heb zelf een auto ik dop mijn eigen boontjes welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
zo, moet ik een taxi voor je bellen, oprotten nu.![]()
Ook nog eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik slik niet
Het zou gewoon Duits moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:30 schreef X-Ray het volgende:
RQ, Wenen ligt in Oostenrijk
Geen idquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Ook nog eens.
Hoe kwam ik er eigenlijk in de eerste plaats bij om jou te gaan neuken?
Lees.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:32 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Je moet ook net als ik meer kankeren op moslims, dan vinden ze je slecht.
En slechte mannen neuken altijd de mooiste vrouwen. Fact of life.
Ik denk dat het aan jou ligt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Geen id
Ik snap mannen niet
Pffffff, wat saai.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik slik niet
waarin?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto ik dop mijn eigen boontjes wel
Zou best kunnen ja. Mannen begrijpen mij ook nooit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jou ligt.
The Battle of Vienna (as distinct from the Siege of Vienna some hundred-fifty years earlier), marked the final turning point in a 250-year struggle between the forces of Christian Europe and the Ottoman Empire. Over the 16 years following the battle, the Turks would be permanently driven south of the Danube River, never to threaten central Europe again.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:13 schreef Monidique het volgende:
Ik denk trouwens dat na een eventuele verovering van Wenen er relatief weinig aan de hand zou zijn geweest. Uiteraard, het is een gigantische morele klap en de Donau is in handen van de Turken, maar zij zouden wel te maken hebben met een strijdlustige vijand en imperial overstretch, vermoed ik.
Je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Pffffff, wat saai.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:30 schreef X-Ray het volgende:
RQ, Wenen ligt in Oostenrijk
Ik moet het juist kwijt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:35 schreef Silmarwen het volgende:
Je kunt niet alles hebben.
Strontsex?quote:En in een pan bij voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |