Jij het geeft aan dat jij een hokjesgeest hebt en als het even niet meer past dan schuif je maar wat aan. Ik ben geen vamp!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lief hè..
In mijn ogen wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij het geeft aan dat jij een hokjesgeest hebt en als het even niet meer past dan schuif je maar wat aan. Ik ben geen vamp!![]()
Je wisselt net zo snel als je maat Sjun.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In mijn ogen wel..
als hij aangeeft een hokjesgeest te hebben, geef jij aan dat jij je druk maakt om onzinnige dingenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Je wisselt net zo snel als je maat Sjun.![]()
Foto? Een echte vamp daar kan geen foto van worden gemaakt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij het geeft aan dat jij een hokjesgeest hebt en als het even niet meer past dan schuif je maar wat aan. Ik ben geen vamp!![]()
Nee, liefje, ik was al de hele tijd ongelukkig met jouw indeling onder matrone. Ik dorst het alleen niet tegen je te zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Je wisselt net zo snel als je maat Sjun.![]()
Gezellig dat je langskomt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:44 schreef marq het volgende:
[..]
als hij aangeeft een hokjesgeest te hebben, geef jij aan dat jij je druk maakt om onzinnige dingen
een eamel, dan ben je
Wat nikky betreft, hebben we nog geen categorie eigenlijk. Is MUUS zo'n mannenverslindster dan? Hè, zit ik net te denken ook ChrisJX is tegenwoordig mannenverslindster hè...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:48 schreef kLowJow het volgende:
Moeilijk hoor... ik moet me duidelijk wat meer verdiepen in de vrouwen die hier rondhuppelen, maar ik vind MUUS wel iets weghebben van een zwarte weduwe, en nikky van een assepoester![]()
lieverd, je kunt de afbeelding uit dit topic ook opslaan hequote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Gezellig dat je langskomt.![]()
Hee kan ik die struisvogel nog ergens krijgen, heb je een link?
Ik kreeg m een keer met onderschrift via de mail, heb m niet meer..
Dat zal wel niet, maar ze kan soms wel de indruk wekken het type vrouw te zijn dat na de liefde geconsumeerd te hebben aan de partner begintquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is MUUS zo'n mannenverslindster dan?
Ze komt op mij als een schuchtere user over die niet gelooft dat er toch echt wel enige sociologische implicaties bestaan indien we ervan uit moeten gaan dat alle inzittenden van UFO's mannelijke buitenaardsen zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, maar ze kan soms wel de indruk wekken het type vrouw te zijn dat na de liefde geconsumeerd te hebben aan de partner begint
Ik heb m dank je!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:56 schreef marq het volgende:
* thumb-bolt-on strijkt over hart
http://mark.space.servehttp.com/struis.jpg
over 30 minuten staat het plaatje er niet meer.
KP?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Een topic van mannelijke oerbeeld dat is zinloos he?
Hork;
Hork in schaapskleren;
Hork in wolfskleren;
Hork op de webcam zonder kleren;
UItzondering maar blijkt later ook een hork:
Vul uw naam maar in..
Hee, even serieus, maak jij dan eens een mannelijk rijtje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Een topic van mannelijke oerbeeld dat is zinloos he?
Hork;
Hork in schaapskleren;
Hork in wolfskleren;
Hork op de webcam zonder kleren;
UItzondering maar blijkt later ook een hork:
Vul uw naam maar in..
Alle mannen + jij en Lucinda.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
KP?
en weg issie. en ondertussen al door 8 leechers gedownloadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik heb m dank je!![]()
Just did!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, even serieus, maak jij dan eens een mannelijk rijtje.
Ik heb haar nog nooit buiten ONZ ontmoetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze komt op mij als een schuchtere user over die niet gelooft dat er toch echt wel enige sociologische implicaties bestaan indien we ervan uit moeten gaan dat alle inzittenden van UFO's mannelijke buitenaardsen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |