Dom geboren of ligt het aan je opvoeding?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef BMH het volgende:
En welke console is dat?
voor mij de xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef BMH het volgende:
En welke console is dat?
Ik heb SC2 en MK:DA. MK heb ik in totaal zo'n 2 uur gespeeld. Wat een tegenvaller was dat zeg. Je hebt de enige juiste keus gemaakt.quote:iK heb vandaag soul Calibur 2 aangeschaft, was maar 30 euro, en ik had nog geen vechtgame.
Het is best wel moeilijk, om de combo's te maken, maja ik moet er nog even inkomen.
Of had ik beter Mortal Kombat: DA moeten kopen?
Ja, echt te vet he..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef SailingAce het volgende:
Die Jade empire trailer ook![]()
Moest hem nog eens posten Daggla..
het staat geloof ik duidelijk in de OP....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:37 schreef OrganicIron het volgende:
ik vind ze nu nog iets te prijzig, maar neig toch naar de xbox boven de ps2, omdat je hem beter kunt ombouwen
Ja... nie normaal meer.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, echt te vet he...
mortal combat: deception zal ook online gaan. maar DOAU lijkt me leuker door de leveldesign.quote:taart - maandag 24 mei 2004 @ 20:00 :
Ik wacht liever op DoA Ulitimate, kan teminste online
gamers hell....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef SailingAce het volgende:
Die Jade empire trailer ook![]()
Moest hem nog eens posten Daggla..
Ja vind jequote:Op maandag 24 mei 2004 20:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
gamers hell....
dat is toch die site waarbij je als je een trailer wil downen je allemaal zooi erbij krijgt?
Damn, nog zo'n game die je moet hebben..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:00 schreef SailingAce het volgende:
Ff wat FLAT OUT spammen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk mam, zonder handen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:02 schreef rockstah het volgende:
ik bedoel dus dat het in een zip file geleverd word met allemaal vage zooi erin.
dat is not done
Jezus, wat een bizar vette plaatjes zeg..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:10 schreef SailingAce het volgende:
Sudeki
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
xbox spellen hebben geen FMV nodig om mooi te zijnquote:Op maandag 24 mei 2004 21:20 schreef OrganicIron het volgende:
is dit gewoon 'in game' allemaal?
die plaatjes zien er echt strak uit!!
Op de race spellen plaatjes na wel... maar kan je vertellen dat het ingame wat betreft Rally sport 2 niet onder doet... die banen zijn schokkerend mooi gewoon.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:20 schreef OrganicIron het volgende:
is dit gewoon 'in game' allemaal?
die plaatjes zien er echt strak uit!!
Zo, de titel is nu ook wel onderbouwd.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:23 schreef SailingAce het volgende:
Check die lucht ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ff naar de wc
Ik stel voor dat we de lelijke spellen op de volgende pagina posten, om deze overload even te laten inwerken...quote:
Hij is ook steeds anders kapot hequote:Op maandag 24 mei 2004 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
Mister_T goedeavond...
Bastard gast...je had helemaal gelijk over het schademodel van Rallisport 2.....ik maakte vanmiddag een jump/crash/spin..alles in 1....me deuren waren gewoon pleite en onderdelen vlogen in de rondte
Dit spel is ook veel groter vlgs mij ..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
kben op de helft met amateur...kga nu met Anormius live....
maar die crash vanmiddag...jezus die was echt TE erg...Anormius reed achter me die vond het er ook komisch uitzien
en het spel zelf is wel cool
deel 1 zoog wat besturing betreft...is stukke verbetert
waarom komt toch steeds dat duits weer terug bij de xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
Wel leuk dat Microsoft Nintendo steunt met de DS, gaan ze dan eindelijk verenigen tot 1 über console?
yep, die lijkt me ook erg leuk. Wanneer komt die?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Sudeki
Ja.. morgen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:18 schreef BMH het volgende:
[..]
yep, die lijkt me ook erg leuk. Wanneer komt die?
quote:I could go on and on about all the little details that pleased me -- jacking vehicles and using actual team strategies -- but the message here, the story I wanted to tell, is that Halo 2's multiplayer has already proven to me to be the next big thing. We're not talking Pandora Tomorrow, Crimson Skies, or Rallisport here -- all of those online experience are fantastic. But, man, Halo 2 has got it. That special something. That same kind of something that had me coming back, addicted to GoldenEye. The promised features of Xbox Live 3.0, Bungie's word that it will use clans and such in a way that "makes it feel like you're a part of something big and a part of something interesting," combined with what I've played already has me sold on it.
In het Engels klinkt het altijd een stuk geiler inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Serious Sam stijl lijkt me zo. Ben ik niet echt gek op.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:58 schreef Retarded het volgende:
Dit wordt een vette game!! De film was al erg gaaf... maar de game wordt volgens mijn net zo goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan mag de gameplay wel erg goed worden, meeste film -> game conversies zijn niet speelbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:58 schreef Retarded het volgende:
Dit wordt een vette game!! De film was al erg gaaf... maar de game wordt volgens mijn net zo goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Helsing is best aardig overigens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan mag de gameplay wel erg goed worden, meeste film -> game conversies zijn niet speelbaar
Beetje druk denk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Mister_T het volgende:
doet het niet
pffff, ik heb het een beetje gehad met de SPquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:58 schreef taart het volgende:
k'heb nu de impreza unlockt
Hij is aan het ladenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Beetje druk denk ik.
Nog steeds aant ladenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hij is aan het laden
Boeien.. bij ons is ie mooier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:36 schreef pkwarts het volgende:
riddick is geen exclusive meer. vivendi heeft besloten hem ook naar de ps2 te porten.
Ik krijg hem nog steeds niet binnenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:32 schreef Mister_T het volgende:
Hij hem nu aant downloaden
Bij mij is ie al ff binnenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog steeds niet binnen
Ik vind het nu al aardig saai worden, de SP althans. Ik wil eerst zo veel mogelijk auto's hebben voordat ik over Live ga spelen, dus daar kan ik nog niet over oordelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:36 schreef DinoPK het volgende:
Niet helemaal de plaats ervoor, maar ik ben op zoek naar wat multiplayer spelletjes zodat ik wat kan spelen met mijn broertje (de spellen zijn dan voor hem, ik heb ze al), en het wil niet echt vlotten (mensen die deals afzeggen zodat ik een andere deal ook weer moet afzeggen etc..).
Ik zoek dus Halo, Midtown Madness 3 en Unreal Championship. Allemaal lekker oude spelletjes, en het maakt mij geen drol uit of het de pack editie is of niet. Te ruil heb ik eventueel Counterstrike en Rallisport Challenge 1, maar ik kan je er ook wel wat geld voor geven. Mail mij even op pat_dino@hotmail.com als je iets hebt.
Ontopic:
rallisport 2 vandaag nog even gespeeld in de winkel. Het speelt inderdaad beter dan deel 1, en het is wel erg mooi, maar wordt dit spel niet saai na verloop van tijd??
Oh kan dat ook nogquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef taart het volgende:
Had jij ook al een wiel kwijt
Nee, vind ik nog niet.. komt zo door de diversiteit aan banen die je hebt.. je rijd eigenlijk heel vaak op een baan die je niet kent.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:36 schreef DinoPK het volgende:
Ontopic:
rallisport 2 vandaag nog even gespeeld in de winkel. Het speelt inderdaad beter dan deel 1, en het is wel erg mooi, maar wordt dit spel niet saai na verloop van tijd??
Ja nog steeds niet hequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:35 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Bij mij is ie al ff binnenZiet er erg strak uit
Huiliequote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja nog steeds niet he
dat had ik net, ik zat ook het schademodel te testen, en toen ging ineens m'n wiel eraf.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh kan dat ook nog
Nee, ik zat te kijken... hee word wel rood he.. maar was geen wiel kwijt
Ja straks ff denkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:00 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin om ff online te gaan met RSC2?
quote:Mottoe NL
Bezig met spelen van RalliSport Challenge 2
Juicy Jurr
Anormius
Bezig met spelen van RalliSport Challenge 2 Spraak: Aan
MarX B
G Demon
Black Puma
omdat je geen gijs bent neem ik aan....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef twi het volgende:
En door welke sukkel werd ik gvd nou weer gekicked zonder reden?
Notorious_Roy dusNog een reden daarvoor?
Wat valt er te zeggen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:12 schreef twi het volgende:
Ik wil 'm er graag even over spreken, MSN staat in m'n profiel.
Niets, maar we maren met de Gijzen aan het gamen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:32 schreef twi het volgende:
De reden misschien? Heb ik je wat misdaan ofzo?
Nee ik heb dat ook..... ze hebben denk ik wat moeten inleveren op graphics gebied... maar KOTOR is ook niet alles op graphs gebied en toch een topspelquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef chibibo het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar tot nu toe vind ik Fable grafisch niet bepaald indrukwekkend. Sudeki bijv. ziet er veel beter uit.
Ik heb hem een keer gewijzigt en dat was meteen na de posting tijd, ik weet niet hoelang jij over je post deed?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:58 schreef twi het volgende:
/edit: Heb je je post nou gewijzigd, Mister_T, of las ik 't nou gewoon verkeerd?
nog niet bekend, maar is weer een Molyneux spel, dus dat kan nog wel even durenquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:11 schreef Mister_T het volgende:
Yep over de Xbox
The movies wordt echt een Must-HaveWanneer gaat ie ongeveer uitkomen?
Tis makkelijker om bot te zijn dan vriendelijk denk ik, gelukkig is meerendeel op LIVE wel vriendelijk..quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:35 schreef twi het volgende:
Is het dan misschien beleefd om even vriendelijk te vragen of ik weg wil gaan omdat jullie met Gijzen zitten te gamen? Of ben ik dan heel vreemd?
niet indrukwekkend, maar de sfeer die er wordt neergezet vind ik fantastischquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef chibibo het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar tot nu toe vind ik Fable grafisch niet bepaald indrukwekkend. Sudeki bijv. ziet er veel beter uit.
Bij de scartinfo zou je het moeten zijn zodra je op het desbetreffende kanaal switched... De meeste TV's van 5 jaar hebben het sowieso in scart 1quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:26 schreef kepler het volgende:
weet iemand hoe kan je zien of je TV RGB aan kan, behalve door het te proberen of in de handleiding te kijken
Wel aso om dan iemand zomaar te kicken,quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets, maar we maren met de Gijzen aan het gamen.
ik heb een Nokia ITTquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij de scartinfo zou je het moeten zijn zodra je op het desbetreffende kanaal switched... De meeste TV's van 5 jaar hebben het sowieso in scart 1de rest is vaak composite.
Een TV heeft meestal 2 SCART aansluitingen. Bij sommige merken TV's heeft de RGB-aansluiting een andere kleur, Welke de RGB is, weet ik ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:26 schreef kepler het volgende:
weet iemand hoe kan je zien of je TV RGB aan kan, behalve door het te proberen of in de handleiding te kijken
Ik heb maar 1 aansluiting, en googlen is me ook niet gelukt helaas. Ik zoek nog ff verderquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:56 schreef twi het volgende:
[..]
Een TV heeft meestal 2 SCART aansluitingen. Bij sommige merken TV's heeft de RGB-aansluiting een andere kleur, Welke de RGB is, weet ik ook nietmaar meestal is dat de aansluiting die EXT 1 is.
Heb je een typenummer van je TV? Zou je even kunnen googlen of je een online manual of wat specs kan opgraven.
Looked like crap ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Kameo: Elements of Power Details
A year ago it looked like crap, now it's looking great. New info and direct-feed movies show off Kameo's hip new style.
Nieuwe movies
http://media.xbox.ign.com/media/490/490038/vids_1.html
[afbeelding]
Kijken waar de tekst er het beste uit ziet. Zie je amper verschil, lijkt 't me dat je 't zonder RGB moet doen.quote:Also be warned that not all SCART sockets on TV's have the RGB pins connected. If
your TV has more than one input look for the one with the "box with 3 blobs in" symbol
(usually input number one) and use this. A good test is to go to the PS2 Memory Card
Screen - one with text preferably - and try connecting with different leads with different
sockets to see which one provides the best flicker free, rock steady text.
tja, dan moet ik dus een kabel kopen... Waarschijnlijk dus voor niks dan. Dan wacht ik wel tot ik zo'n advanced ding van Notorious_roy kan lenenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:22 schreef twi het volgende:
Dan moet je denk ik gewoon kijken of er verschil zit tussen het standaard kabeltje via RGB blokje, en de Advanced SCART kabel. Staat ook ergens op een PS2 FAQ
[..]
Kijken waar de tekst er het beste uit ziet. Zie je amper verschil, lijkt 't me dat je 't zonder RGB moet doen.
Dus dat kan nog 40% beter danquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn goede God, wat een kwaliteitEcht zooooooveel beter dan de PS2
En dan heb ik nog niet eens een RGB Kabel...
oef ... niet weer die discussiequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel suf trouwens dat je een afstandsbediening moet kopen om uberhaupt DVD's af te spelen. Je kan de Xbox ook niet voor de gek houden trouwensZodra je het recievertje er weer uithaalt stopt de DVD met spelen
Ik heb die discussie nog niet gevoerdquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
oef ... niet weer die discussie
colin mcrea (die ik niet heb) is meer simulatie.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen Colin Mcrae 4 en Rallisport Challenge 2? Welke is in jullie visie beter?
Nee alleen meer poen. Maar het is altijd een argument wanneer iemand perse tegen de xbox wil zijn dus laat BMH het maar niet horenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die discussie nog niet gevoerdMaar heeft M$ er een reden voor? Buiten het feit dat ze meer geld willen?
zo heeft iedere console weer een aankoop die je perse moet doen om iets te kunnen, zoiets als memory cards, of verlenings kabelsquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die discussie nog niet gevoerdMaar heeft M$ er een reden voor? Buiten het feit dat ze meer geld willen?
Kan je met RS2 met z'n 2-en racen op 1 console, heb geen live daarom.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:42 schreef twi het volgende:
Wat wil je doen? Heb je Xbox Live en hou je van arcade, neem je RS2. Hou je meer van realistisch rally-racen, neem je Colin McRae 04. Persoonlijk vond ik Colin McRae 04 zuigen, omdat het gewoon te eentonig was. Maar als je een rally-fan bent zal het best een mooie game zijn. Bovendien is 'ie goedkoop te halen
en die discussie bedoel ik dusquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef taart het volgende:
[..]
zo heeft iedere console weer een aankoop die je perse moet doen om iets te kunnen, zoiets als memory cards, of verlenings kabels
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop zo'n RGB kabel na de vakantie na college morgen
dat kan ook idd. Ik zie wel, als ik er eentje tegenkom koop ik hem wel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:23 schreef pmponer het volgende:
kepler ===> heb je persee die advance nodig? Anders koop je toch een 3th party voor 9 euro
Als er standaard dvd functionaliteit in zou zitten, dan had microsoft over iedere xbox wat extra licentie kosten moeten betalen. (vandaar dat de ps2 ook zo fucking duur is). Koop je een remote: licentie kosten betaald (want je denkt toch niet dat die remote zo duur is om te maken heh)quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De reden is dat MS vond dat het afspelen van DVDs een secundaire optie was voor de Xbox. Hun idee was dat je een Xbox kocht om te gamen; wilde je ook DVDs spelen dan was dat extra. Op deze manier konden ze de kosten voor de Xbox weer met zo'n 50 euro verlagen. M.a.w. je betaalt alleen voor de functies die je wilt hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin, aangezien je alleen een AB en IR reciever koopt. Je installeert geen software oid. De PS2 kan wel gewoon DVD's afspelen zonder een AB, dan bestuur je het gewoon met de controller. Maakt verder niet heel veel uit, maar tochquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:40 schreef Chevalric het volgende:
[..]
De reden is dat MS vond dat het afspelen van DVDs een secundaire optie was voor de Xbox. Hun idee was dat je een Xbox kocht om te gamen; wilde je ook DVDs spelen dan was dat extra. Op deze manier konden ze de kosten voor de Xbox weer met zo'n 50 euro verlagen. M.a.w. je betaalt alleen voor de functies die je wilt hebben.
van wat ik ervan heb gespeeld:quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:42 schreef pmponer het volgende:
aaah zat dat zoo...
kan iemand me nog iets vertellen over de besturing van rsc2?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Game Critics Awards 2004 (Post E3)
Zo, en wie nou nog zegt dat de XBOX kut is mag sterven..
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
sterven..
Precies wat we hier al dachten... Xbox stal de show... jammer dat de andere topics dat anders zienquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Game Critics Awards 2004 (Post E3)
Zo, en wie nou nog zegt dat de XBOX kut is mag sterven..
Ja, gelukkig worden wij nu door de internationale gamepers in het gelijk gesteld..quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies wat we hier al dachten... Xbox stal de show... jammer dat de andere topics dat anders zien
quote:It was one-flag CtF, and it ended up taking close to an hour to play. There were so many people that it was a constant struggle to just approach the base. And it wasn’t touch-return, either, which caused my team to have a few flag standoffs inside the enemy base. I remember that there were so many enemies spawning, and the flag was so close to scoring against us, that another player and I went back-to-back on the flag. Enemy players would spawn all around us, but all we could do was kill and wait … and pray for the sides to switch. It was really brutal …
Afterward, everyone was exhausted. Most people remarked that was the best game they had ever played. Yet, after all of the attrition, there were still eight people in the lobby. So, we did the most natural thing: We went for another game … It ended up going just as long, and it was even better.
Inderdaad, we moeten nog een hele tijd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:33 schreef twi het volgende:
Dat maakt het wachten alleen maar moeilijker
Trek het ook af en toe niet meer nee.. steeds maar die update's van andere mensen hoe geweldig het er wel niet uit ziet. Ja DUHHH.. maar we moeten nog een dik half jaar wachten, so shut the FUCK UP!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:51 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten nog een hele tijd.![]()
Laatst die E3 footage gezien van HALO2.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Trek het ook af en toe niet meer nee.. steeds maar die update's van andere mensen hoe geweldig het er wel niet uit ziet. Ja DUHHH.. maar we moeten nog een dik half jaar wachten, so shut the FUCK UP!!
En niet alleen met dit spel hoor, Fable is ook een mooi voorbeeld.
Elke console heeft dat probleemquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Trek het ook af en toe niet meer nee.. steeds maar die update's van andere mensen hoe geweldig het er wel niet uit ziet. Ja DUHHH.. maar we moeten nog een dik half jaar wachten, so shut the FUCK UP!!
En niet alleen met dit spel hoor, Fable is ook een mooi voorbeeld.
Eerst maar 's de uitslag afwachten, he?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, gelukkig worden wij nu door de internationale gamepers in het gelijk gesteld..
onder voorbehoud natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:45 schreef pkwarts het volgende:
FSW, Driv3r, Sudeki, Fable is geloof ik de goede volgorde.
Tags beter zettenquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:45 schreef gijsje79 het volgende:
Hier kan je wat driver 3 filmpjes vinden in game.
Zijn er 7 in totaal.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Tags beter zetten.
Gaaf filmpje dat wel.
Dus je hebt eigenlijk gewoon niet eens gekeken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Tags beter zetten.
Gaaf filmpje dat wel.
Ja las ook al in de PU dat het spel eigenlijk nog niet af was.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon niet eens gekeken?
Ik ga het gewoon zeggen ook.. Driv3r vind ik niet zo cool als ik dacht.Cheesy beelden Te weinig echt coole auto's Ondanks de brakke kwaliteit van de filmpjes ziet het er toch WOEA! uit. Makkelijk script Lopen gaat kut.. wat? De besturing gaat kut. Het moet het hebben van de FMV filmpjes Er komen rond die tijd genoeg betere, en vooral mooiere games uit.
Dan maar geen slowmo!
En met jou velen... De eerste hands-on van een hoop "internationale gamepers" mensjes zijn ook een stuk minder positief dan voorheen gedacht werd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon zeggen ook.. Driv3r vind ik niet zo cool als ik dacht.
Als je lekker wil scheuren en schieten in mooie omgevingen en alle vrijheid.. ja koop dan maar gewoon die classic game GTA.. echt wel!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja las ook al in de PU dat het spel eigenlijk nog niet af was.
Sla hem toch wel over, beter dan GTA zou ie niet worden.
Check nou maar ff die filmpjes..quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:09 schreef Mister_T het volgende:
Downloading, en Ace het boeid mij echt niet uir of ie kut stuurt ik haal heb toch wel
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Mister_T het volgende:
Man!!!! Door die driv3r filmpje kna ik nu helemaal niet meer wachten
Mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon zeggen ook.. Driv3r vind ik niet zo cool als ik dacht.Cheesy beelden Te weinig echt coole auto's Ondanks de brakke kwaliteit van de filmpjes ziet het er toch WOEA! uit. Makkelijk script Lopen gaat kut.. wat? De besturing gaat kut. Het moet het hebben van de FMV filmpjes Er komen rond die tijd genoeg betere, en vooral mooiere games uit.
Dan maar geen slowmo!
Staat de release nog steeds voor 26-6 vast?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:56 schreef Chocobo het volgende:
Mee eensFSW komt ook uit in die week en die lijkt me een stuk cooler
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat de release nog steeds voor 26-6 vast?
Ik wacht even de reviews van Sudeki af.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef Tain het volgende:
volgens mij wel, sudeki staat trouwens op 18-6
Wuh?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
kga wel weer rallien...bagger zooi
Ging ook zo stomquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef twi het volgende:
Er zijn er sommigen die zoiets inderdaad flikken, maar van Ace kan ik me niet voorstellen dat 'ie dat expres doet.
Succes met wachten, volgens de PU was ie bij lange lange lange lange na nog niet af.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Mister_T het volgende:
Man!!!! Door die driv3r filmpjes kan ik nu helemaal niet meer wachten
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Import games alleen te spelen met Modchip he?
Denk ook dat de hype rondom dit spel onterecht is... al die mooie movies maar echt gameplay showen ho maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Succes met wachten, volgens de PU was ie bij lange lange lange lange na nog niet af..
Preview versie was so buggy dat ie nauwelijks speelbaar was.
Daarom heb ik dus net mijn xbox gekochtquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
die RPG's![]()
Ja ik verwelkom de RPG's ook zwaaar op Xboxquote:Op donderdag 27 mei 2004 08:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus net mijn xbox gekocht![]()
Dan zou je toch wat beter moeten kijken, want bijna al die zeven filmpjes van gisteren gaan over de gameplay.quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk ook dat de hype rondom dit spel onterecht is... al die mooie movies maar echt gameplay showen ho maar
Ja had het meer over die movies waarin ze iedereen gek maakte... je weet wel... hypequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou je toch wat beter moeten kijken, want bijna al die zeven filmpjes van gisteren gaan over de gameplay.
Tsja, de FMV zijn inderdaad heel erg mooi, maar de hype is toch meer ontstaan rond de vrijheid die ze lieten zien in 't racen met auto's, het crashen ermee etc. etc. en dat heb ik toch allemaal wel teruggezien in de gameplay movies, evenals de goede graphics.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja had het meer over die movies waarin ze iedereen gek maakte... je weet wel... hypeDe movies van gister vielen me tegen....
Daar wacht ik opquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, Brothers in Arms![]()
![]()
Dat wordt gewoon een soort FSW waar je ook zelf kunt schieten!
Komt door de hoek waarop het gefilmd is denk ik. Even wachten op een direct-feed filmpje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef kepler het volgende:
alleen die mannetjes lijken een beetje plat
dat dacht ik ook, maar de rest zag er wel goed uitquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt door de hoek waarop het gefilmd is denk ik. Even wachten op een direct-feed filmpje.
Dat is in vergelijking met Burnout een soort van invalidekarretjes-racen...quote:Hmm volgens mij is DE racer van deze generatie toch echt PGR2..
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is in vergelijking met Burnout een soort van invalidekarretjes-racen...
Heb je de videos bekeken ??quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets overdreven ja... Cool en leuk en alles wat je wil, maar best wel simpel, niet?quote:[b]Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:[/b
Burnout3 wordt DE racer van deze generatie....!!!!
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou preciesquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:07 schreef DinoPK het volgende:
en de msn integratie is ook een feit (jammer genoeg geen tabblad waar je friendslist op te zien is.., wel een zooi alerts):
http://www.xboxworld.nl/news/5335/
Heel coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Brothers in Arms
http://files.3dretreat.com/repo1/news/broinarms.wmv
Note about the movie: I apologize that there is some interference with the movie. You will encounter "flashbacks" of images that were on the tape prior to taping over it. Lesson learned and the problem goes away within the first 3 minutes of the 13 minute video. Once again, it was a condition that I could not have avoided, unless I had a fresh tape. Sorry once again.
Doe ik vanavond ffquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de videos bekeken ??
Ik geloof er niets van. Als je kijkt naar de resolutie en diepte van bijvoorbeeld de achtergronden van PGR2 dan weet ik zeker dat de PS2 dat nooit trekt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Realistisch is niet altijd beter IMO.
Burnout 3 heeft op de PS2 betere graphics dan PGR2 op de Xbox voor de graphic-whores onder ons...
Maakt niet uit wie het zegt, maar daar ben ik het niet mee eens hoor.. Burnout 2 heb ik ook gespeeld, zag er heerlijk uit daar gaat het niet om maar tis geen PGR2 qua gfx.. zeker vergeleken met PGR1 danquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Realistisch is niet altijd beter IMO.
Burnout 3 heeft op de PS2 betere graphics dan PGR2 op de Xbox voor de graphic-whores onder ons... (bron : Edge van een maand of 2 terug, en check die filmpjes...)
Oh, en ik ben een Burnout fanboy natuurlijk...
Je kan zien wie er online gaa, je ziet friendsrequests, wanneer er updates kopen! En nog veel meer!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou precies![]()
Ik ga het vanavond eens proberen !quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou precies![]()
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:04 schreef Mister_T het volgende:
Ik kreeg net een alert van een friendsrequest
Aan alle filmpjes te zien kan de PS2 het schijnbaar wel...!quote:Ik geloof er niets van. Als je kijkt naar de resolutie en diepte van bijvoorbeeld de achtergronden van PGR2 dan weet ik zeker dat de PS2 dat nooit trekt.
En ik ben geen xbox fanboy, vind de PS2 een erg coole console, maar volgens mij is de PS2 dus echt niet in staat tot zulke scherpe graphics.
Nee.. dat kan de PS2 niet.. niet zo scherp denk ik. Maar goed.. al kan ie het wel, boeit me ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aan alle filmpjes te zien kan de PS2 het schijnbaar wel...!
Op de XBox zal ie nog ietsjes mooier worden, al zal het verschil tussen beide versies kleiner zijn dan bij Burnout 2.
Nee niet zo'n irri geluidje. er zit gewoon zon'n tapblaadje waar dat staatquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?
Als dat zo is doe ik het niet.. heb net vorige week mijn MSN een beetje opgeschoond om daar vanaf te zijn.
Het boeit mij in zoverre, dat de XBox versie nog mooier wordtquote:Nee.. dat kan de PS2 niet.. niet zo scherp denk ik. Maar goed.. al kan ie het wel, boeit me ook niet eigenlijk
kan je ook uitzetten hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?
Als dat zo is doe ik het niet.. heb net vorige week mijn MSN een beetje opgeschoond om daar vanaf te zijn.
Wel met een geluidje hoor, en niks geen tabblad?...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nee niet zo'n irri geluidje. er zit gewoon zon'n tapblaadje waar dat staat
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:02 schreef DinoPK het volgende:
waar? hier niet
ik kom niet eens op de xbox.com websitequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef taart het volgende:
foutmelding van dat aanmelden:
We're Sorry
[..]
nu gaat het wel erg sloom ja :'(quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kom niet eens op de xbox.com website![]()
Ik heb het zo:quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:40 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wel met een geluidje hoor, en niks geen tabblad?...
Sowieso: vervang de wav door een lege wav en je hebt daar ook geen last meer van.
daar kwam ik ook net achter dat het onder dat belletje stond.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:41 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb het zo:
[afbeelding]
Ik krijg ook niet van die geluidjes
ja, al heel de middag nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef Tommie84 het volgende:
Ik krijg alleen maar van die onzin van: "Meld je aan, het kost niks!"
Ik kan btw momenteel ook niet naar xbox.com surfen, meer mensen hier last van?
Ik ook, en dan kan ik me alleen aanmelden voor MSN geldzakenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef Tommie84 het volgende:
Ik krijg alleen maar van die onzin van: "Meld je aan, het kost niks!"
Dat lukt wel, maar hij laadt mijn friendslist nietquote:Ik kan btw momenteel ook niet naar xbox.com surfen, meer mensen hier last van?
NEEEEEEEEEEEEE ik wil het nu gelijk en schnel jahquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:40 schreef twi het volgende:
Gewoon even van 't weekend proberen, want die servers van Microsoft zijn nu gewoon drie keer kut.
doet het hier primaquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef kepler het volgende:
gaat echt niet goed met www.xbox.com
nu kreeg ik een of andere vage server error
Ik ook...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef kepler het volgende:
gaat echt niet goed met www.xbox.com
nu kreeg ik een of andere vage server error
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
ARMY MEN KOMT NAAR DE XBOX!
![]()
Neeeeeeehhhhhh niet Army Men!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
ARMY MEN KOMT NAAR DE XBOX!
![]()
ben benieuwd hoeveel ze ervoor durven gaan vragenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Neeeeeeehhhhhh niet Army Men!!!!!![]()
America's Army komt trouwens ook naar de Xbox! OP de PC erg veel gespeeld maarja daar was ie gratis op de Xbox moet je er wel voor dokken![]()
verkleind zien ze er best mooi uit voor scansquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Ingescande high res Conker Live and Reloaded plaatjes van Play Magazine op http://www.rare-extreme.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan dat hele plaatje niet op me scherm krijgen, ik kan hem alleen zo bewegen dat ik alleen de bovenkant kan zienquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Ingescande high res Conker Live and Reloaded plaatjes van Play Magazine op http://www.rare-extreme.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hequote:De opvolger van de Xbox zal mogelijk een console en PC in één worden. De B/R/S Group is ingehuurd om te onderzoeken wat de consumenten van een Xbox en PC in één zouden vinden.
Het apparaat zou onder andere een CD brander, een DVD speler met afstandbediening en harde schijf hebben. Xbox Live en Windows zal standaard op het apparaat zitten. Ook wordt er een controller, toetsenbord en muis meegeleverd. De consumenten zouden ongeveer 599 dollar moeten neerleggen voor Microsoft's nieuwe spelcomputer.
Zowel Microsoft als de B/R/S Group ontkennen dit gerucht.
Ik hoop dat het een console blijftquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee he
DOA Code Cronus?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden 2 Confirmed
In a recent interview with EGM and in an interview with Kikizo Games, Team Ninja head Tomonobu Itagaki confirmed that a sequel to the Xbox-exclusive Ninja Gaiden was indeed a reality. However, Ninja Gaiden 2 would not ship until after Dead or Alive 4 but before Dead or Alive: Code Cronus.
en Fable danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wishlist:
Kameo:
[afbeelding]
Conker:
[afbeelding]
Sudeki:
[afbeelding]
Doom III:
[afbeelding]
HALO 2:
[afbeelding]
Jade Empire:
[afbeelding]
vind hem precies goed zo!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DOA Code Cronus?
Anyway, hij mag wel "ietsje" makkelijker hoor
Ja die mist die daar opzekerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
en Fable dan
nee die huilie gaat hem waarschijnlijk niet kopenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die mist die daar opzekerHopelijk is hij die vergeten
Waarom???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en pssssst, ik heb RSC2 te koop in V&A.... !
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel nog over Sudeki en Kameo, even de reviews afwachten.
En mij een nepgamer noemenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Wishlist:
Dat ben je ook met je Mario-fetisj..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En mij een nepgamer noemen
Ik heb de regel nog eens gelezen.. mijn ogen uitgewreven... en ja het staat er nog steedsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En mij een nepgamer noemen
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Kameo kan ik me nog steeds niet echt iets voorstellen. Bij Sudeki vind ik de art-style bij niet zo mooi. Zijn wel mooie graphics hoor, maar ik vind de stijl niet zo. Teveel kleuren en ik vind de characters weinig persoonlijkheid hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |