Dom geboren of ligt het aan je opvoeding?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef BMH het volgende:
En welke console is dat?
voor mij de xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef BMH het volgende:
En welke console is dat?
Ik heb SC2 en MK:DA. MK heb ik in totaal zo'n 2 uur gespeeld. Wat een tegenvaller was dat zeg. Je hebt de enige juiste keus gemaakt.quote:iK heb vandaag soul Calibur 2 aangeschaft, was maar 30 euro, en ik had nog geen vechtgame.
Het is best wel moeilijk, om de combo's te maken, maja ik moet er nog even inkomen.
Of had ik beter Mortal Kombat: DA moeten kopen?
Ja, echt te vet he..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef SailingAce het volgende:
Die Jade empire trailer ook![]()
Moest hem nog eens posten Daggla..
het staat geloof ik duidelijk in de OP....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:37 schreef OrganicIron het volgende:
ik vind ze nu nog iets te prijzig, maar neig toch naar de xbox boven de ps2, omdat je hem beter kunt ombouwen
Ja... nie normaal meer.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, echt te vet he...
mortal combat: deception zal ook online gaan. maar DOAU lijkt me leuker door de leveldesign.quote:taart - maandag 24 mei 2004 @ 20:00 :
Ik wacht liever op DoA Ulitimate, kan teminste online
gamers hell....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef SailingAce het volgende:
Die Jade empire trailer ook![]()
Moest hem nog eens posten Daggla..
Ja vind jequote:Op maandag 24 mei 2004 20:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
gamers hell....
dat is toch die site waarbij je als je een trailer wil downen je allemaal zooi erbij krijgt?
Damn, nog zo'n game die je moet hebben..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:00 schreef SailingAce het volgende:
Ff wat FLAT OUT spammen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk mam, zonder handen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:02 schreef rockstah het volgende:
ik bedoel dus dat het in een zip file geleverd word met allemaal vage zooi erin.
dat is not done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |