Dom geboren of ligt het aan je opvoeding?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef BMH het volgende:
En welke console is dat?
voor mij de xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef BMH het volgende:
En welke console is dat?
Ik heb SC2 en MK:DA. MK heb ik in totaal zo'n 2 uur gespeeld. Wat een tegenvaller was dat zeg. Je hebt de enige juiste keus gemaakt.quote:iK heb vandaag soul Calibur 2 aangeschaft, was maar 30 euro, en ik had nog geen vechtgame.
Het is best wel moeilijk, om de combo's te maken, maja ik moet er nog even inkomen.
Of had ik beter Mortal Kombat: DA moeten kopen?
Ja, echt te vet he..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef SailingAce het volgende:
Die Jade empire trailer ook![]()
Moest hem nog eens posten Daggla..
het staat geloof ik duidelijk in de OP....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:37 schreef OrganicIron het volgende:
ik vind ze nu nog iets te prijzig, maar neig toch naar de xbox boven de ps2, omdat je hem beter kunt ombouwen
Ja... nie normaal meer.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, echt te vet he...
mortal combat: deception zal ook online gaan. maar DOAU lijkt me leuker door de leveldesign.quote:taart - maandag 24 mei 2004 @ 20:00 :
Ik wacht liever op DoA Ulitimate, kan teminste online
gamers hell....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef SailingAce het volgende:
Die Jade empire trailer ook![]()
Moest hem nog eens posten Daggla..
Ja vind jequote:Op maandag 24 mei 2004 20:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
gamers hell....
dat is toch die site waarbij je als je een trailer wil downen je allemaal zooi erbij krijgt?
Damn, nog zo'n game die je moet hebben..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:00 schreef SailingAce het volgende:
Ff wat FLAT OUT spammen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk mam, zonder handen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:02 schreef rockstah het volgende:
ik bedoel dus dat het in een zip file geleverd word met allemaal vage zooi erin.
dat is not done
Jezus, wat een bizar vette plaatjes zeg..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:10 schreef SailingAce het volgende:
Sudeki
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
xbox spellen hebben geen FMV nodig om mooi te zijnquote:Op maandag 24 mei 2004 21:20 schreef OrganicIron het volgende:
is dit gewoon 'in game' allemaal?
die plaatjes zien er echt strak uit!!
Op de race spellen plaatjes na wel... maar kan je vertellen dat het ingame wat betreft Rally sport 2 niet onder doet... die banen zijn schokkerend mooi gewoon.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:20 schreef OrganicIron het volgende:
is dit gewoon 'in game' allemaal?
die plaatjes zien er echt strak uit!!
Zo, de titel is nu ook wel onderbouwd.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:23 schreef SailingAce het volgende:
Check die lucht ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ff naar de wc
Ik stel voor dat we de lelijke spellen op de volgende pagina posten, om deze overload even te laten inwerken...quote:
Hij is ook steeds anders kapot hequote:Op maandag 24 mei 2004 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
Mister_T goedeavond...
Bastard gast...je had helemaal gelijk over het schademodel van Rallisport 2.....ik maakte vanmiddag een jump/crash/spin..alles in 1....me deuren waren gewoon pleite en onderdelen vlogen in de rondte
Dit spel is ook veel groter vlgs mij ..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
kben op de helft met amateur...kga nu met Anormius live....
maar die crash vanmiddag...jezus die was echt TE erg...Anormius reed achter me die vond het er ook komisch uitzien
en het spel zelf is wel cool
deel 1 zoog wat besturing betreft...is stukke verbetert
waarom komt toch steeds dat duits weer terug bij de xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
Wel leuk dat Microsoft Nintendo steunt met de DS, gaan ze dan eindelijk verenigen tot 1 über console?
yep, die lijkt me ook erg leuk. Wanneer komt die?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Sudeki
Ja.. morgen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:18 schreef BMH het volgende:
[..]
yep, die lijkt me ook erg leuk. Wanneer komt die?
quote:I could go on and on about all the little details that pleased me -- jacking vehicles and using actual team strategies -- but the message here, the story I wanted to tell, is that Halo 2's multiplayer has already proven to me to be the next big thing. We're not talking Pandora Tomorrow, Crimson Skies, or Rallisport here -- all of those online experience are fantastic. But, man, Halo 2 has got it. That special something. That same kind of something that had me coming back, addicted to GoldenEye. The promised features of Xbox Live 3.0, Bungie's word that it will use clans and such in a way that "makes it feel like you're a part of something big and a part of something interesting," combined with what I've played already has me sold on it.
In het Engels klinkt het altijd een stuk geiler inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Serious Sam stijl lijkt me zo. Ben ik niet echt gek op.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:58 schreef Retarded het volgende:
Dit wordt een vette game!! De film was al erg gaaf... maar de game wordt volgens mijn net zo goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan mag de gameplay wel erg goed worden, meeste film -> game conversies zijn niet speelbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:58 schreef Retarded het volgende:
Dit wordt een vette game!! De film was al erg gaaf... maar de game wordt volgens mijn net zo goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Helsing is best aardig overigens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan mag de gameplay wel erg goed worden, meeste film -> game conversies zijn niet speelbaar
Beetje druk denk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Mister_T het volgende:
doet het niet
pffff, ik heb het een beetje gehad met de SPquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:58 schreef taart het volgende:
k'heb nu de impreza unlockt
Hij is aan het ladenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Beetje druk denk ik.
Nog steeds aant ladenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hij is aan het laden
Boeien.. bij ons is ie mooier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:36 schreef pkwarts het volgende:
riddick is geen exclusive meer. vivendi heeft besloten hem ook naar de ps2 te porten.
Ik krijg hem nog steeds niet binnenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:32 schreef Mister_T het volgende:
Hij hem nu aant downloaden
Bij mij is ie al ff binnenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog steeds niet binnen
Ik vind het nu al aardig saai worden, de SP althans. Ik wil eerst zo veel mogelijk auto's hebben voordat ik over Live ga spelen, dus daar kan ik nog niet over oordelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:36 schreef DinoPK het volgende:
Niet helemaal de plaats ervoor, maar ik ben op zoek naar wat multiplayer spelletjes zodat ik wat kan spelen met mijn broertje (de spellen zijn dan voor hem, ik heb ze al), en het wil niet echt vlotten (mensen die deals afzeggen zodat ik een andere deal ook weer moet afzeggen etc..).
Ik zoek dus Halo, Midtown Madness 3 en Unreal Championship. Allemaal lekker oude spelletjes, en het maakt mij geen drol uit of het de pack editie is of niet. Te ruil heb ik eventueel Counterstrike en Rallisport Challenge 1, maar ik kan je er ook wel wat geld voor geven. Mail mij even op pat_dino@hotmail.com als je iets hebt.
Ontopic:
rallisport 2 vandaag nog even gespeeld in de winkel. Het speelt inderdaad beter dan deel 1, en het is wel erg mooi, maar wordt dit spel niet saai na verloop van tijd??
Oh kan dat ook nogquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef taart het volgende:
Had jij ook al een wiel kwijt
Nee, vind ik nog niet.. komt zo door de diversiteit aan banen die je hebt.. je rijd eigenlijk heel vaak op een baan die je niet kent.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:36 schreef DinoPK het volgende:
Ontopic:
rallisport 2 vandaag nog even gespeeld in de winkel. Het speelt inderdaad beter dan deel 1, en het is wel erg mooi, maar wordt dit spel niet saai na verloop van tijd??
Ja nog steeds niet hequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:35 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Bij mij is ie al ff binnenZiet er erg strak uit
Huiliequote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja nog steeds niet he
dat had ik net, ik zat ook het schademodel te testen, en toen ging ineens m'n wiel eraf.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh kan dat ook nog
Nee, ik zat te kijken... hee word wel rood he.. maar was geen wiel kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |