abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2004 @ 13:49:33 #1
67379 Mirjam
ermahgerd
  maandag 24 mei 2004 @ 13:54:21 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19361988
En doe ik even heel stout een tvp'tje...

Met mij gaat het op dit moment prima. Druk bezig met huizen ed. Wel een huurhuis, toch maar niet en op zoek naar iets om te kopen, was al verkocht, nu toch maar wel het huurhuis... Over anderhalve maand moet ik verhuizen...

Heb samen met een andere lonely soul ( ) een heerlijk weekend gehad en taking it slowly etc.

Alleen hoor je toch steeds weer overal verhalen van exen die na een lange tijd ineens weer hele levens overhoop willen gooien. Die van mij weet zich goed te gedragen, maar er zijn mensen...
  maandag 24 mei 2004 @ 13:57:00 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19362067
ik heb zelf ook een relatie gehad, om maar even in t topic te reageren.
heb t zelf uitgemaakt, ivm met weinig toekomst perspectief, en er was gewoon een hele scheve relatie.
toen ik het uitmaakte, dreigde hij al dat mijn moeder iets zou aandoen, dus ik had al zoiets van
daarna ben ik werkelijkwaar maanden gestalkt.
het verdriet wat ik heel even heb gehad was dus al snel omgezet naar flinke woede.
en dan vergeet je iemand wel heel makkelijk, want ik hoef dus echt niks meer met hem te maken te hebben.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19362071
wat voor verhalen bedoel je? heb ik iets gemist?
  maandag 24 mei 2004 @ 13:59:19 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19362133
Nee, het verhaal dat ik bedoel is iets dat buiten fok gebeurd, maar soms lees ik hier ook wel dingen hoor. Zijn mensen net op de juiste weg en dan komt er die ex weer langs om de poten onder je stoel weg te zagen en de boel volledig op zijn kop te zetten...
pi_19362283
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het verhaal dat ik bedoel is iets dat buiten fok gebeurd, maar soms lees ik hier ook wel dingen hoor. Zijn mensen net op de juiste weg en dan komt er die ex weer langs om de poten onder je stoel weg te zagen en de boel volledig op zijn kop te zetten...
Dat hebben mijn exen ook geprobeerd. Beide keren mooi niet gelukt, omdat ik inmiddels zelf was gaan inzien dat die relaties toch niet werkten. Van die telefoontjes: "Ik mis je toch wel..."
Ja daaaaaag, dat wilde ik horen toen ik als pannenkoek op de bank lag, niet als ik Oud & Nieuw aan het vieren ben bij mijn nieuwe luvver.

Ben alleen benieuwd wanneer de ex van nu gaat bellen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_19362310
Ik denk dat ik ook teveel contact heb gezocht met mijn ex en dat zij nu ook woede heeft tegen mij, maar goed, het kwam toch sowiezo niet meer goed... zei ze...
pi_19362361
op zich is er toch niets mis met contact zoeken met je ex, na een tijdje? daar kunnen hechte vriendschappen uit ontstaant als je er wat moeite voor doet. ligt natuurlijk ook een beetje aan de break-up.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:08:24 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19362384
Dit verhaal ging erom dat de persoon eindelijk zijn 'eerste stapjes' zette op de weg vooruit en uit was gegaan met een vrouw. De ex (die het zelf uit maakte een jaar geleden) hoort dat en begint ineens een verhaal over hoe leuk het toch wel niet was vroeger en of het toch niet mogelijk zou zijn om te kijken ... And the shit hit the fan, die persoon natuurlijk weer meteen in de war... Zo vals...

Mss wel begrijpelijk van de ex, dat soort dingen doen ook wel pijn, ook al was jij degene die het uit maakte, maar dat geeft jou nog niet het recht om hals over kop dingen te gaan zeggen... Denk dan GVD eerst eens na over de consequenties...
pi_19362452
dat is idd kinderachtig gedrag

van de andere kant vind ik dat je eigenlijk pas een nieuwe relatie moet aangaan als je die ex helemaal uit je hoofd hebt gekregen. dat je op zo'n moment kunt zeggen: ja dag, ik ben niet gek!
pi_19362662
WHAAAAM Klap voor me kop opeens

Mn ex die dus nog regelmatig contact zoekt met me is eventjes duidelijk

Vraag dr net (ze mailde me ) hoe t met haar gevoelens zit voor mij en of ze denkt dat t ooit nog goed komt. Krijg ik een mooie reacite terug: dat weet ik niet hoor , heb eigenlijk ook niet zo'n zin om daar over na te denken we zien t allemaal wel, gevoelens worden wel wat minder eigenlijk.

the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
pi_19362840
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:21 schreef JayTD het volgende:
WHAAAAM Klap voor me kop opeens

Mn ex die dus nog regelmatig contact zoekt met me is eventjes duidelijk

Vraag dr net (ze mailde me ) hoe t met haar gevoelens zit voor mij en of ze denkt dat t ooit nog goed komt. Krijg ik een mooie reacite terug: dat weet ik niet hoor , heb eigenlijk ook niet zo'n zin om daar over na te denken we zien t allemaal wel, gevoelens worden wel wat minder eigenlijk.

Wil je mijn bijl/baksteen even lenen?
"We zien het wel" heerlijke dooddoener, die heeft me ook bijna 2,5 jaar bezig gehouden.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 24 mei 2004 @ 14:29:44 #13
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19362886
Syrena ik wil nog ff op jou reageren... over die wat vroeger RIAGG heette vent..
quote:
We hebben het ook over relaties gehad (wanneer mijn eerste seksuele ervaring was, dus ik: ik was bijna 18, hij: Wat LAAT!
Ik had die man regelrecht naar zijn strot gevlogen en helemaal de tering.. oke oke ik draaf door. Maar ik had hem wel even de waarheid verteld! Hij zit daar als iemand die moet helpen en niet om je nog meer rare gedachtes aan te gaan praten. Ik ben 22, heb net een relatie van 3 maanden achter de rug en ja dan doe je natuurlijk wel wat gedurende die tijd... maar heb HET niet gedaan... en?? Lekker boeiend. Ik had dat moment graag met haar willen delen, maar ja.. is er niet van gekomen... en ik had na die tijd ook nog echt niet het gevoel van "halloooooo wordt het niet eens tijd dat.." nee.. zoiets komt wel. Aan zijn reactie dat 18 laat is te horen, kan ik nu dus maar beter een kogel door mijn kp gaan rammen ofzo...?? Pfft ik wordt echt pissed van zulk soort dingen. Was laatst op tv ook al zoiets. Maar dan bedenk ik me maar weer dat ZIJ gek zijn en dat IK zelf bepaal, wanneer ik wat doe.

Zo... en laat die RIAGG man in zijn sop gaar koken en back on topic
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 24 mei 2004 @ 14:31:26 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19362935
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:11 schreef Byte_Me het volgende:
dat is idd kinderachtig gedrag

van de andere kant vind ik dat je eigenlijk pas een nieuwe relatie moet aangaan als je die ex helemaal uit je hoofd hebt gekregen. dat je op zo'n moment kunt zeggen: ja dag, ik ben niet gek!
Het hoeft toch niet per se meteen om een relatie te gaan? Tuurlijk de eerste tijd zit je vaak niet eens te wachten op een nieuw iets, maar op een gegeven moment kan je wel weer om je heen kijken, en dan is een 'scharrel' best prettig om weer te wennen aan het idee om met een ander verder te gaan... Vaak zijn dit soort scharrels net een goed zetje in de goede richting.

Die persoon waar ik het over heb is ook niet van plan gelijk weer naar zijn ex terug te rennen, maar het zet je gewoon wel weer even aan het denken. Maanden lang bleef hij toch nog een beetje hoop houden, en net nu hij zijn blik vooruit richt ga zij hem weer terug lopen trekken. Dan kan je nog 100 keer op de juiste weg zijn en misschien ook al wel zo ver dat je niet terug zou willen, maar als er dan dat soort dingen gezegd worden, dan wordt je toch wel even terug geworpen...
pi_19363701
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wil je mijn bijl/baksteen even lenen?
"We zien het wel" heerlijke dooddoener, die heeft me ook bijna 2,5 jaar bezig gehouden.
bijl/baksteen... ?? Heb je geen ploertendoder ofzo? Of een enkeltje nieuw leven in een compleet andere omgeving .. lijkt me ook wel wat .. geen last meer van exen die niet weten wat ze willen enz
pi_19363760
Jah denk ik ook wel eens, helaas krijg je dan weer nieuwe exen
pi_19363814
quote:
Jah denk ik ook wel eens, helaas krijg je dan weer nieuwe exen
Ja een kleinigheidje blijf je houde...
pi_19363831
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:57 schreef JayTD het volgende:

[..]

bijl/baksteen... ?? Heb je geen ploertendoder ofzo? Of een enkeltje nieuw leven in een compleet andere omgeving .. lijkt me ook wel wat .. geen last meer van exen die niet weten wat ze willen enz
* Syrena stuurt JayTD een enkeltje station Sittard. We hebben nog wel plek, ik blaas het luchtbed wel voor je op

pi_19364361
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:29 schreef Stefkuh het volgende:
Syrena ik wil nog ff op jou reageren... over die wat vroeger RIAGG heette vent..
[..]

Ik had die man regelrecht naar zijn strot gevlogen en helemaal de tering.. oke oke ik draaf door.

Zo... en laat die RIAGG man in zijn sop gaar koken en back on topic
Toch nog ff over de goeie man. Ik denk (achteraf) dat hij met eerste seksuele ervaring niet meteen SEX bedoelde. Maar goed, met mijn allereerste vriendje dat ik dus idd pas kreeg toen ik 17,5 was, heb ik wel alles qua seksuele ervaring meteen in 1 keer afgewerkt ehh gedaan. Ik weet van mijn vriendinnen dat de meesten ook laat waren, op 1 meisje na dan. Stiekem wilde ik wel dat ie wat verder had gevraagd over relaties, d'r zitten namelijk ook een paar niet zo fijne seksuele ervaringen tussen. Maar ik denk dat ik dat dan wel ga bespreken met een psychotherapeut (die ik nog vinden moet), want als het goed is zal dat toch wel aan bod komen.

Ik ben een beetje in dubio vandaag. Ik ben echt een hypochonder, ik denk altijd dat ik rare dingen of ziektes heb (en ik weet dan wel dat het niet zo is), maar om dan vandaag te horen dat ik idd wel wat heb psychisch zeg maar, dat is wel raar. Hij zei wel dat ze veel ergere gevallen zagen (ja dat mag ik hopen zeg), maar ook dat als ik nu geen hulp kreeg over 10 jaar zou vastlopen.

Ik vind 18 of ouder trouwens helemaal niet laat, bij mij was het gewoon zo van "Mmmm, dat zoenen en voelen etc bevalt me wel, kijken wat dat sex nou is". En dat was meteen stukken minder, hahahaha. Mijn ex van toen kwam jaren later nog eens zijn excuses aanbieden, zo van: Ik kan het nu wel lekker hoor! Niet dat dat een uitnodiging was, maar het zat hem kennelijk wel dwars, die eerste keer van ons. Ach ja, meeemmmmooooriiieeesss
pi_19364585
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

* JayTD stuurt JayTD een enkeltje station Sittard. We hebben nog wel plek, ik blaas het luchtbed wel voor je op

* JayTD vind dat een lief gebaar van Syrena
pi_19364988
Hij vroeg trouwens ook of ik verslavingen had. Dus ik: computerverslaving? Ondertussen had ie ook al gevraagd of ik drugs gebruikte, maar daar had ik nog geen antwoord op gegeven omdat ik aan die comupterverslaving dacht. Dus hij vroeg het nog es, van die drugs, dus ik: Nee nooit.
"Echt niet?" "Nee" "Waarom niet?" "Vind ik eng" (in plaats van dat ik zeg: waarom wel )

Ik begin nou wel erg nieuwsgierig te worden hoe die bespreking van mijn "geval" zal gaan eigenlijk.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:49:59 #22
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_19365059
Mijn vriendin doet dat niet direct, maar via een vriend van mij. Dan vertelt ze hoe geweldig die nieuwe vriend wel niet is en dat ze zo gelukkig is. Wat boeit mij dat, laat me met rust man!

Maar zaterdag was weer helemaal top, 2 tel. nummers gescoord en 1 e-mailadres. Ik denk niet dat ik er verder iets mee ga doen, het klinkt heel lullig, maar je zelfvertrouwen krijgt weer een ongelooflijke boost. Je voelde je al die tijd niet mooi, dom, oninteressant en nou merk je steeds meer dat je gewoon jezelf weer begint te worden.

Hopelijk blijft de lijn stijgende, maar er zullen wel weer dalingen plaats vinden.
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_19365251
Bah.. RIagg..
Schapenwollensokken maatschappelijk werkers Heb er zelf maar slechte ervaringen mee
pi_19365606
Ik hou de hoop nog ff, als het niks is kap ik er vanzelf mee, bij 2e afspraak heb ik me verslapen, belooft weinig, maar wil toch mezelf verbeteren...
pi_19365640
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:31 schreef JayTD het volgende:

[..]

* jd1982 vind dat een lief gebaar van Syrena
Nog even over dat enkeltje nieuw leven, ik dacht ook, waarom is er geen spuitje ofzo, dat je je geheugen kwijt bent, je weet wel die film met Ben... maja, ik dacht misschien heb ik dat wel al een keer gedaan jah, ik weet het alleen niet meer... en zit toch weer met hetzelfde... sick...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')