Dat hebben mijn exen ook geprobeerd. Beide keren mooi niet gelukt, omdat ik inmiddels zelf was gaan inzien dat die relaties toch niet werkten. Van die telefoontjes: "Ik mis je toch wel..."quote:Op maandag 24 mei 2004 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het verhaal dat ik bedoel is iets dat buiten fok gebeurd, maar soms lees ik hier ook wel dingen hoor. Zijn mensen net op de juiste weg en dan komt er die ex weer langs om de poten onder je stoel weg te zagen en de boel volledig op zijn kop te zetten...
Wil je mijn bijl/baksteen even lenen?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:21 schreef JayTD het volgende:
WHAAAAM Klap voor me kop opeens![]()
Mn ex die dus nog regelmatig contact zoekt met me is eventjes duidelijk![]()
Vraag dr net (ze mailde me ) hoe t met haar gevoelens zit voor mij en of ze denkt dat t ooit nog goed komt. Krijg ik een mooie reacite terug: dat weet ik niet hoor , heb eigenlijk ook niet zo'n zin om daar over na te denken we zien t allemaal wel, gevoelens worden wel wat minder eigenlijk.
Ik had die man regelrecht naar zijn strot gevlogen en helemaal de tering.. oke oke ik draaf door. Maar ik had hem wel even de waarheid verteld! Hij zit daar als iemand die moet helpen en niet om je nog meer rare gedachtes aan te gaan praten. Ik ben 22, heb net een relatie van 3 maanden achter de rug en ja dan doe je natuurlijk wel wat gedurende die tijd... maar heb HET niet gedaan... en?? Lekker boeiend. Ik had dat moment graag met haar willen delen, maar ja.. is er niet van gekomen... en ik had na die tijd ook nog echt niet het gevoel van "halloooooo wordt het niet eens tijd dat.." nee.. zoiets komt wel. Aan zijn reactie dat 18 laat is te horen, kan ik nu dus maar beter een kogel door mijn kp gaan rammen ofzo...?? Pfft ik wordt echt pissed van zulk soort dingen. Was laatst op tv ook al zoiets. Maar dan bedenk ik me maar weer dat ZIJ gek zijn en dat IK zelf bepaal, wanneer ik wat doe.quote:We hebben het ook over relaties gehad (wanneer mijn eerste seksuele ervaring was, dus ik: ik was bijna 18, hij: Wat LAAT!
Het hoeft toch niet per se meteen om een relatie te gaan? Tuurlijk de eerste tijd zit je vaak niet eens te wachten op een nieuw iets, maar op een gegeven moment kan je wel weer om je heen kijken, en dan is een 'scharrel' best prettig om weer te wennen aan het idee om met een ander verder te gaan... Vaak zijn dit soort scharrels net een goed zetje in de goede richting.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:11 schreef Byte_Me het volgende:
dat is idd kinderachtig gedrag
van de andere kant vind ik dat je eigenlijk pas een nieuwe relatie moet aangaan als je die ex helemaal uit je hoofd hebt gekregen. dat je op zo'n moment kunt zeggen: ja dag, ik ben niet gek!
bijl/baksteen... ?? Heb je geen ploertendoder ofzo? Of een enkeltje nieuw leven in een compleet andere omgeving .. lijkt me ook wel wat .. geen last meer van exen die niet weten wat ze willen enzquote:Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wil je mijn bijl/baksteen even lenen?![]()
"We zien het wel" heerlijke dooddoener, die heeft me ook bijna 2,5 jaar bezig gehouden.
Ja een kleinigheidje blijf je houde...quote:Jah denk ik ook wel eens, helaas krijg je dan weer nieuwe exen
* Syrena stuurt JayTD een enkeltje station Sittard. We hebben nog wel plek, ik blaas het luchtbed wel voor je opquote:Op maandag 24 mei 2004 14:57 schreef JayTD het volgende:
[..]
bijl/baksteen... ?? Heb je geen ploertendoder ofzo? Of een enkeltje nieuw leven in een compleet andere omgeving .. lijkt me ook wel wat .. geen last meer van exen die niet weten wat ze willen enz
Toch nog ff over de goeie man. Ik denk (achteraf) dat hij met eerste seksuele ervaring niet meteen SEX bedoelde. Maar goed, met mijn allereerste vriendje dat ik dus idd pas kreeg toen ik 17,5 was, heb ik wel alles qua seksuele ervaring meteen in 1 keer afgewerkt ehh gedaan. Ik weet van mijn vriendinnen dat de meesten ook laat waren, op 1 meisje na dan. Stiekem wilde ik wel dat ie wat verder had gevraagd over relaties, d'r zitten namelijk ook een paar niet zo fijne seksuele ervaringen tussen. Maar ik denk dat ik dat dan wel ga bespreken met een psychotherapeut (die ik nog vinden moet), want als het goed is zal dat toch wel aan bod komen.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:29 schreef Stefkuh het volgende:
Syrena ik wil nog ff op jou reageren... over die wat vroeger RIAGG heette vent..
[..]
Ik had die man regelrecht naar zijn strot gevlogen en helemaal de tering.. oke oke ik draaf door.
Zo... en laat die RIAGG man in zijn sop gaar koken en back on topic
* JayTD vind dat een lief gebaar van Syrenaquote:Op maandag 24 mei 2004 15:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
* JayTD stuurt JayTD een enkeltje station Sittard. We hebben nog wel plek, ik blaas het luchtbed wel voor je op
![]()
Nog even over dat enkeltje nieuw leven, ik dacht ook, waarom is er geen spuitje ofzo, dat je je geheugen kwijt bent, je weet wel die film met Ben... maja, ik dacht misschien heb ik dat wel al een keer gedaan jah, ik weet het alleen niet meer... en zit toch weer met hetzelfde... sick...quote:Op maandag 24 mei 2004 15:31 schreef JayTD het volgende:
[..]
* jd1982 vind dat een lief gebaar van Syrena![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |