was dat nu de bedoeling of niet?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:51 schreef RobinhoX het volgende:
tog nog een goed einde![]()
wel super dat reinier toch nog genaaid wordt door elias![]()
Als ik 1 keer tring dan ben jij een lekker dingquote:Op zondag 23 mei 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond Reinier prachtig vanavond. Op die fiets!.
Nee,quote:Op zondag 23 mei 2004 21:51 schreef NiXz het volgende:
[..]
was dat nu de bedoeling of niet?
En hopelijk het jaar daarna weer, dan ga ik me zeker weten opgeven!!!quote:2005 weer een nieuwe Peking Express .
Niets zo veranderlijk als de mens. Moet je het eerste topic over Peking Express is doorlezenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat jammer voor Reinier en Clarinca![]()
Maar ze hebben zich tot het laatste moment enorm ingezet en kunnen trots op zichzelf zijn
Reinier zag er aan het einde van het programma een stuk jonger uit als tijdens de eerste afleveringen, het heeft hem goed gedaan blijkbaar![]()
doorzaptquote:Op zondag 23 mei 2004 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Op SBS6 is nu een terugblik op ER met Juta.
quote:Beste Reinier en Clarinca!
Zojuist de ontlading van Peking Express voor mij als kijker. De spanning zat er tot het allerlaatste moment in.
Jammer dat de uiteindelijke winnaars gekozen werden op kennis, en niet op de kwaliteit van het racen.
Maar in ieder geval hebben jullie als team voor onvergetelijke televisie gezorgd, en daar wil ik jullie (vast namens ook heel veel andere mensen) heel erg voor bedanken!!
Reinier's geweldige humor (in de uitzending van vanavond weer, toen hij een raar uitziende chinees met tanden tot op zijn kin aansprak als 'Hey Elias, wat doe jij hier') Clarinca's relativering af en toe van Reinier's over-enthousiasme, ik had het voor geen goud ter wereld willen missen.
Dus nogmaals bedankt!!
ja ik zag het ook net, ik zou bjorn nog wel eens willen zien...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Op SBS6 is nu een terugblik op ER met Juta.
slijmerdquote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef yohan.nl het volgende:
De helden zojuist even bedankt per e-mail:
[..]
Of 16 jarige scholieren?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zouden 17-jarige scholieren ook mee mogen doen aan Peking Express 2?
Man, wat lijkt me dat mooi. Nog mooier dan Expeditie Robinson.
Was ik maar een paar jaar eerder geboren..
Ik denk dat je minimaal wel 18 moet zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
zonder twijfelquote:Op zondag 23 mei 2004 22:00 schreef RobinhoX het volgende:
PE was toch wel de
![]()
![]()
BESTE SPELPROGRAMMA VAN 2004
![]()
![]()
![]()
Ohja ga ik ook even doen vanavond of morgen, dat is toch wel het minste wat je terug kan doen in ruil voor de leuke momenten.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef yohan.nl het volgende:
De helden zojuist even bedankt per e-mail:
jaa, wanneer komt dat weer?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu mag van mij Wie is de mol? snel weer op TV komen.
Ik denk in het nieuwe winterseizoen, vanaf september.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef Valar het volgende:
[..]
jaa, wanneer komt dat weer?
Zou op zich wel humor zijn als ze dan naar Zuid-Amerika moeten.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
t nadeel van volgend jaar is dat mensen zich gaan voorbereiden en russisch en mongools gaan leren
Komt volgens mij met bekende Nederlanders ofzoquote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef Valar het volgende:
[..]
jaa, wanneer komt dat weer?
is het wel weer in Rusland?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
t nadeel van volgend jaar is dat mensen zich gaan voorbereiden en russisch en mongools gaan leren
Ik denk wel dat ze dan niet via Mongolie gaan, daar hebben ze veel problemen gehad. Maar er zijn meer routes.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
welke site?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ohja ga ik ook even doen vanavond of morgen, dat is toch wel het minste wat je terug kan doen in ruil voor de leuke momenten.![]()
Hopelijk blijven ze die site onderhouden, zou wel leuk zijn![]()
denk het wel en ook weer naar peking, want ze zeggen niet voor niets peking express 2005quote:Op zondag 23 mei 2004 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
is het wel weer in Rusland?
via het midden oosten?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze dan niet via Mongolie gaan, daar hebben ze veel problemen gehad. Maar er zijn meer routes.
geen idee maar dan kan t geen peking express meer heten.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Er is ook zo'n treinroute die via Kazachstan gaat dacht ik.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Iran & Afghanistan.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:06 schreef RobinhoX het volgende:
via het midden oosten?
http://sbsonline.nl/image(...)schrijfformulier.docquote:Peking Express
'Peking Express' komt terug in het voorjaar van 2005. NET 5 is op zoek naar vier Nederlandse duo's die zich met een minimum aan middelen, staande kunnen houden onder zware omstandigheden. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo's zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs. Heb je een (ex-)partner, een familielid of een vriend(in) waarmee je dit grote avontuur aandurft? Geef je dan op voor ' Peking Express'!
Lijkt me leuk, krijgen de kandidaten weer te maken met andere culturen.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:07 schreef Faithy het volgende:
misschien dat het helemaal geen Peking Express is, maar dat het bijvoorbeeld door Afrika gaat, of zuid amerika,of where-ever
jammer....maar AUB zonder bekende nederlandersquote:Op zondag 23 mei 2004 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb even op wieisdemol.nl gekeken en daar las ik dit:
Helaas kunnen we jullie nu niet meer vertellen dan dat we nog steeds niet weten of er een nieuwe reeks voor WISDM het volgend seizoen op stapel staat. Het programma is voor Hilversumse begrippen erg kostbaar en een budget vinden is in deze tijden van bezuinigingen lastig. Mocht het programma doorgang vinden, zal de Avro zeker de diverse media gebruiken om dat iedereen te laten weten. Sorry dat we jullie niet meer kunnen laten weten maar hopelijk tot een volgend seizoen! /einde quote
T zou jammer zijn als het niet doorgaat.
dat zou zeker jammer zijn. ze zouden het op zo'n zender als net5 moeten uitzenden dat trekt volgens mij veel meer kijker dan nl(1,2,3).quote:Op zondag 23 mei 2004 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb even op wieisdemol.nl gekeken en daar las ik dit:
Helaas kunnen we jullie nu niet meer vertellen dan dat we nog steeds niet weten of er een nieuwe reeks voor WISDM het volgend seizoen op stapel staat. Het programma is voor Hilversumse begrippen erg kostbaar en een budget vinden is in deze tijden van bezuinigingen lastig. Mocht het programma doorgang vinden, zal de Avro zeker de diverse media gebruiken om dat iedereen te laten weten. Sorry dat we jullie niet meer kunnen laten weten maar hopelijk tot een volgend seizoen! /einde quote
T zou jammer zijn als het niet doorgaat.
Dan moeten ze gewoon het format overkopen.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:10 schreef Valar het volgende:
[..]
dat zou zeker jammer zijn. ze zouden het op zo'n zender als net5 moeten uitzenden dat trekt volgens mij veel meer kijker dan nl(1,2,3).
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
Rani, de Judge van PE.
hahah dé schurkquote:Op zondag 23 mei 2004 22:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]Judge had een som geld van Jutta gekregen. Nooit iets van zich laten horen en nu blijkt hij met dat geld helemaal niets gedaan te hebben (ja een demomodelletje, maar die had hij toen ook al).
Lekker op vakantie geweest waarschijnlijk.
denk het wel, in dat bootje maakte Elias toch ook foto's, of was dat omdat ze er al uit warenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:21 schreef Faithy het volgende:
Weet jij of er bijvoorbeeld ook foto's gemaakt zijn tijdens de reis door de koppels?
ah, gaafquote:Op zondag 23 mei 2004 22:23 schreef yohan.nl het volgende:
www.pekingexpress.nu is de site van R&C.
Daar staan ook een aantal foto's op
Ja ik ook bij deze, deze reeks topics was de leukste ooit op fok voor zover ik dat kan beoordelenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog jongens en meisjes ....
Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor deze leuke tijd in dit topic. Echt super. Ik hoop vaker van deze soms verhitte discussies te voeren....
![]()
Geweldig!!quote:Op zondag 23 mei 2004 22:41 schreef Smoonshine het volgende:
De mooiste opmerking deze aflevering kwam van Reinier tegen die lelijke chinees:"Goh, Elias, jij hier?"
Ik ga er vanuit dat de productiemaatschappij wel weer een selectie maakt van mooie en vooral totaal verschillende koppels. Maak me daar niet zoveel zorgen over.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja ik ook bij deze, deze reeks topics was de leukste ooit op fok voor zover ik dat kan beoordelen![]()
Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn verwachting van de volgende reeks niet zo hoog is, het soort mensen dat er nu op af komt is wellicht een stuk minder leuk, dat zit er iniedergeval wel dik in.
Stel dat R&C er een stuk eerder uit waren gegaan en dat die oude Belg met zijn dochter en die twee Belgische kloon kereltjes in de finale hadden gezeten dan was dit ook lang niet zo leuk geweest, de moraal van dit verhaal is dat ze gewoon R&C weer moeten vragen voor de volgende reeks danwel een minstens net zo leuk koppen opduikelen![]()
Maakte uiteindelijk niet uit omdat R & C toch eerder in de TV-toren waren...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:51 schreef RobinhoX het volgende:
tog nog een goed einde![]()
wel super dat reinier toch nog genaaid wordt door elias![]()
Ze lezen hier ook gewoon mee hoor ..quote:Op zondag 23 mei 2004 23:08 schreef Kontiki het volgende:
Zullen we R&C een Fok!-fax sturen? Het nummer staat op www.claudius.nl
Inderdaad. En als je vaker in Azie geweest bent, dan weet je dat ze niet gediend zijn van onbeschoft gedrag. Je moet Aziaten altijd kalm en bedeesd aanspreken. Nooit ruzieen of schreeuwen. Ik had regelmatig last van plaatsvervangende schaamte bij het zien van de horkerigheid van bepaalde kandidaten.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat ik net ook op frontpage neerzette,
Ik vond de stem van Reinier echt opvallen nou , het is ZOOOOO irritant. Toen ze auto;s aanhielden en Clarinca heel netjes, you drive to drumtower. En dan komt Reinier DRUMTOWER, DRIVE, YOU, NOW......echt vet irritant en opgefokt kwam ie over.
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog jongens en meisjes ....
Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor deze leuke tijd in dit topic. Echt super. Ik hoop vaker van deze soms verhitte discussies te voeren....
![]()
Als je die Bjorn nog eens terug wil zien. Hij zat in 'man bijt hond'quote:Op zondag 23 mei 2004 21:57 schreef Valar het volgende:
[..]
ja ik zag het ook net, ik zou bjorn nog wel eens willen zien...
zou hij nog steeds een bad nemen in z'n vijver![]()
![]()
Ik zal het interview met Elias en Jeske (uit humo) eens inscannen. Het is niet zo in beeld gebracht, maar iedereen had wel russische woorden enzo geleerd.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
best weinig eigenlijk :Squote:Op maandag 24 mei 2004 16:05 schreef -Mk- het volgende:
Kijkcijfers NET 5
Afl. 1: 579.000 - Hh: 203.000
Afl. 2: 665.000 - Hh: 229.000
Afl. 3: 610.000 - Hh: 231.000
Afl. 4: 670.000 - Hh: 121.000
Afl. 5: 487.000 - Hh: 75.000
Afl. 6: 604.000 - Hh: 148.000
Afl. 7: 608.000 - Hh: 159.000
Afl. 8: 618.000
Afl. 9: 699.000
Afl. 10: 641.000
Afl. 11: 769.000
Het blijft natuurlijk een luie neger.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:17 schreef Bayswater het volgende:Judge had een som geld van Jutta gekregen. Nooit iets van zich laten horen en nu blijkt hij met dat geld helemaal niets gedaan te hebben (ja een demomodelletje, maar die had hij toen ook al).
Lekker op vakantie geweest waarschijnlijk.
Nee, je mist niets. Zo is Bjorn, gewoon ff laten zien dat ie van een blok hout nog steeds een bankje kan makenquote:Op maandag 24 mei 2004 17:13 schreef Mex_ het volgende:
hmm dat filmpje van bjorn slaat nergens op
of mis ik iets
.......
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, je mist niets. Zo is Bjorn, gewoon ff laten zien dat ie van een blok hout nog steeds een bankje kan maken
Mooi artikel, leuk om te lezen dat Elias en Jeske waarschijnlijk ook hier meelezen (quote:Op maandag 24 mei 2004 17:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het interview met Jeske en Elias:
heeeeeeel lang stuk
[
Graag!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Morgen komt de nieuwe Humo, als er een interview met R&C instaat zal'k het ook ff hier posten..
Waar denk je dat je zit dan???quote:p zaterdag 15 mei 2004 18:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier graag de spoilers plaatsen Belgen
Op zaterdag 22 mei 2004 21:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Zout op met je spoilers
Ga naar het speciale topic en wis dit
Lach maarquote:Op maandag 24 mei 2004 21:28 schreef Bayswater het volgende:
mooiste opmerking uit het spoilertopic (waar ik nu wel in durf te kijken):
Het-Gele-Teken - zaterdag 22 mei 2004 @ 21:08
[..]
Waar denk je dat je zit dan???
![]()
![]()
![]()
Het was een foutje, en hij heeft zich ervoor verontschuldigd.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:28 schreef Bayswater het volgende:
.. zie poiler topic
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:28 schreef Bayswater het volgende:
Het-Gele-Teken - zaterdag 22 mei 2004 @ 21:08
[..]
Waar denk je dat je zit dan???
:'(
![]()
Ik onthoud me van stemming.. weet het eerlijk gezegd niet zeker.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:24 schreef HarigeKerel het volgende:
Even over dat stukje in die roeiboot:
Poll: Maakte Jetske echt een foutje of toch niet?Het was echt een foutje, Jetske is lief! Het was een show om Reinier te pesten!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zelf ga ik voor optie nummer twee, zo stom is niemand... toch?
Nouja behalve Rani en die twee gekloonde Belgen knullen dan![]()
Wow, dank! Onwijs leuk om te lezen!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het interview met Jeske en Elias:
Cool zegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:21 schreef Dichterbijer het volgende:
-- edit: oeps foutje, is al gesloten de inschrijving: 15 mei al :$ --
Het format is dus al door verkocht
Bekijk de Duitse trailer
Meer info (in het duits) op http://www.pekingexpress.nl
Daar heeft Elias het wel over in het interview. Hij zegt dat Reinier al vanaf aflevering 1 getypeerd is in de montage, en hijzelf vanaf aflevering 4.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:47 schreef Bayswater het volgende:
En iedereen kreeg zijn eigen karakter aangemeten na montage. Alleen jammer dat Elias dat in het interview alleen bij hemzelf inziet. Reinier is natuurlijk ook neergezet als het schreeuwende, agressieve, snel naar een auto toehuppelend mannetje met de eeuwige tassen aan zijn schouder.
ach iedereen heeft zijn of haar bijgeloven. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:41 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Mooi interview, klinkt redelijk oprecht. Alleen jammer dat ze niet toegeven dat die hele pendel-zooi grote stierenuitwerpselen is!
Er moest nog een ''quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ach iedereen heeft zijn of haar bijgeloven. Kom op zeg.
Ze hebben toch geen lift gehad ,maar hebben peking wel gehaald. Dus dat ding zat er goed bij in de buurt vond ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:59 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Er moest nog een ''" achter voor de intonatie. Maar ik blijf het flauw vinden, dat ding had het gewoon fout. Praat er dan niet omheen.
Ja heeft ie, alleen nog under construction:quote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wow , wat een mooi interview. Echt eerlijke en oprechte mensen die 2.
heeft elias geen site ofzo van zijn shop?
En Elias en Jeske, het was echt wel duidelijk te merken dat jullie genoten van de reis (mochten ze meelezen
)
![]()
Ze hebben Peking niet gehaald. Maar ze zijn er wel naartoe gereisd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze hebben toch geen lift gehad ,maar hebben peking wel gehaald. Dus dat ding zat er goed bij in de buurt vond ik.
Ja dat viel me ook op. Hij geeft wel toe dat hij af en toe de fout in ging (zoals bij Rhani) maar voor de rest is het allemaal andermans schuld.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ik blijf het een min mannetje vinden. Zelfs na het lezen van het interview waarin Elias weer 's blijft hangen in zijn "wat er ook gebeurd het is altijd iemand anders zijn schuld"-complex. Bah.
Maar ook dat weet hij zo te draaien dat hij er een ander van de schuld kan geven.. ("Ja maar als hij/zij niet zo irritant/militant/oneerlijk zou zijn zou ik niet zo min hoeven te doen".quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op. Hij geeft wel toe dat hij af en toe de fout in ging (zoals bij Rhani) maar voor de rest is het allemaal andermans schuld.
Je kunt wel makkelijk het fax/tel nummer achterhalen van Elias' zaakjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:21 schreef Faithy het volgende:
ik vond het een mooi intervieuw..
ben ook erg blij dat ik tijdens het programma geen partij heb gekozen voor 1 van de koppels.
Ik vond het jammer dat Jeske en Elias de finale niet haalden, maar ik vind het ook erg jammer dat Reinier en Clarinca niet gewonnen hebben, want dat had echt ontzettend terecht geweest omdat iemand met zo'n slechte conditie als Reinier zo ontzettend ver is gekomen, en daar heb ik best veel bewondering voor: doe het maar eens na
en Hans en Rani, ik vind het natuurlijk ook leuk dat ze gewonnen hebben: als jonge gasten konden ze het geld echt prima gebruiken natuurlijk
Ik heb zitten janken toen de tweeling er uit moest, en er besloten werd daar bij het klooster dat ze geen kant meer op konden....
met de rest van de deelnemers had ik een mindere band, misschien omdat ze er maar zo kort in zaten...
Maar ik heb genoten, net als Elias en Jeske
en als iemand een contact-adres van die twee heeft, let me know
Heb net antwoord gehad van Reinier en Clarinca, en wil ook Elias en Jeske eigenlijk nog wel wat zeggen en vragen
http://www.tattoosbyopa.com/index.html is zijn sitequote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:21 schreef Faithy het volgende:
en als iemand een contact-adres van die twee heeft, let me know
Heb net antwoord gehad van Reinier en Clarinca, en wil ook Elias en Jeske eigenlijk nog wel wat zeggen en vragen
quote:De beveiligingsdienst van de Wit-Russische president Aleksandr Loekasjenko blijkt rond te rijden in de vijf Volkswagens Toeareg die toebehoorden aan de cameracrew van het televisieprogramma 'Peking Express'. De luxe terreinwagens werden vorig jaar door de douane op de Pools/Wit-Russische grens in beslag genomen omdat de papieren niet in orde zouden zijn.
Een woordvoerder van de Nederlandse importeur bevestigde dat de wagens, die 75.000 euro per stuk waard zijn, in bezit zijn van een 'andere partij'. "Via onze contacten in Minsk hebben we kunnen vaststellen dat de auto's al geruime tijd in gebruik zijn. Bronnen meldden ons dat het om de bewakingsdienst van de president gaat. Wel hebben we via een advocatenkantoor in Minsk nog geprobeerd een zaak aan te spannen, maar we kregen uiteindelijk het advies dat procederen helemaal geen zin meer had. We beschouwen de zaak dan ook maar als gesloten en hebben de Touaregs inmiddels afgeschreven", aldus de woordvoerder.
Het Net5-programma Peking Express werd afgelopen zondag gewonnen door het Belgische duo Hans en Rani.
Stelletje corrupte eikels daarquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nah, ik vind ze eigelijk helemaal niet tof..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het een heel erg leuk interview zelfs.
Elias en Jeske zijn gewoon tof.
Dat zeggen meerdere Reinier fans. Maar zoals ik al eerder zei "verliefdheid maakt blindquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:01 schreef keijz het volgende:
[..]
nah, ik vind ze eigelijk helemaal niet tof..
kerel , lees jij dit topic weleens door of post je gewoon ff in het wilde wegquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja, dat had ik gezien hoor! Ik postte het alleen zodat ehm.....mensen die niet het hele topic doorlezen het toch nog zien? ofzo?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
kerel , lees jij dit topic weleens door of post je gewoon ff in het wilde weg![]()
Kiek eens ff een stukje naar boven.
Damn![]()
wat een mongolen, beetje die dure auto's jatten. Maar we wisten allemaal dat ze daar corrupt zijn en probeer daar maar eens je wagens terug te halen bij die 17 jarige beveiligings-deusjes, dat lukt nooit. Dus als die iets moois, leuks of handigs willen hebben zeggen ze gewoon dat de papieren niet in orde zijn en nemen ze ze in beslagquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je moet toch wat als " minder welvarend" land. Dan maar spulen stelen/innemen van de welvarende mensenquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:41 schreef DePresident het volgende:
[..]
wat een mongolen, beetje die dure auto's jatten. Maar we wisten allemaal dat ze daar corrupt zijn en probeer daar maar eens je wagens terug te halen bij die 17 jarige beveiligings-deusjes, dat lukt nooit. Dus als die iets moois, leuks of handigs willen hebben zeggen ze gewoon dat de papieren niet in orde zijn en nemen ze ze in beslag
Ik had eigenlijk precies hetzelfde. Kzou ook wel mee willen doen (vraag is alleen met wie), maar ik heb al reiservaring (zij het beperkt) in Rusland en China. Dus of dat zou mogen?quote:Op maandag 24 mei 2004 13:33 schreef Hik het volgende:
Ik heb dit jaar al zitten twijfelen over deelname. Vooral omdat ik meer een alleen-reizer dan een reizer-in-groep ben... Zou wel leuke beelden voor de kijker opleveren waarschijnlijk, maar wellicht niet zo'n goed idee. Ik vraag me ook sowieso af of je als "meer ervaren" reizer een kans maakt... ik kreeg een beetje de indruk dat ze met name deelnemers hadden die zelden buiten België/Nederland/sterrenresort waren geweest. Of lag dat aan mij
.
Ze zoeken natuurlijk ook op bepaalde karakters zodat ze een bijna zekerheid hebben dat er onenigheid in de groep komt. Een collega van me had zich ook ingeschreven maar heeft er niets van gehoord.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk precies hetzelfde. Kzou ook wel mee willen doen (vraag is alleen met wie), maar ik heb al reiservaring (zij het beperkt) in Rusland en China. Dus of dat zou mogen?
Hoe constructief.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:31 schreef Mex_ het volgende:
hans en rani zijn stom
rani is een lelijke jankebal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een mooie reeksHet antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Gefeliciteerd !quote:Op zondag 30 mei 2004 10:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Laten we niet vergeten dat vanavond er een uitzending is waarin de makers van PE vertellen over het werk achter de schermen
Oh en nog iets: ik ben een van de winnaars van de Reinier en Clarinca prijsvraag die op hun site stond [afbeelding]
Jawel, deze knul heeft dus binnenkort een echt Claudius produkt thuis![]()
ow ja damn , ik ga fnaaf naar een kuuroord (sanadome , nijmegen) met mijn vriendin....hmmm ff de video instellenquote:Op zondag 30 mei 2004 11:24 schreef cptmarco het volgende:vanavond de making-off
een wattequote:Op zondag 30 mei 2004 10:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat waren de vragen?quote:Op zondag 30 mei 2004 10:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Laten we niet vergeten dat vanavond er een uitzending is waarin de makers van PE vertellen over het werk achter de schermen
Oh en nog iets: ik ben een van de winnaars van de Reinier en Clarinca prijsvraag die op hun site stond [afbeelding]
Weet jij dat niet eens als "echte" Reinier fanquote:Op zondag 30 mei 2004 13:53 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Wat waren de vragen?
jaaaaaaaaaaaaa het is weer begonnen, heel leuk zo'n making ofquote:Op zondag 30 mei 2004 20:46 schreef DePresident het volgende:hallo? het is begonnen hoor! niemand? hallo?
Dat viel mij ook al op iddquote:Op zondag 30 mei 2004 21:01 schreef eeenuitduizend het volgende:
er was dus ook een cameraman om de cameramensen te filmen
ik weiger ook altijd in gatentoiletten te schijten. In Frankrijk kun je ze overal vinden. Toen ik klein was ging er een homp stront langs mijn been heen sindsdien heb ik het nooit meer geprobeerdquote:Op zondag 30 mei 2004 20:57 schreef misterDre het volgende:
Wow....de crew heeft het echt zwaar gehad
preciesquote:Op zondag 30 mei 2004 21:17 schreef Mischa het volgende:
Ik heb het gevoel dat de productie iets te naief is geweest over deze reis. Als je door Siberië met om de honderd kilometer een dorpje (echt in the middle of nowhere dus), waar uiteraard geen riolering/stromend water is, waarom neem je dan geen chemische toiletten mee enzo?
jetske wat een mooi haar zeg! Wow!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:26 schreef eeenuitduizend het volgende:
o nee
jetske & elias![]()
Viel mij ook al op, maar het was eigenlijk alleen als er 2 teams tegelijk ergens waren dus vandaar kon het denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:01 schreef eeenuitduizend het volgende:
er was dus ook een cameraman om de cameramensen te filmen
inderdaad zegquote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef Mischa het volgende:
Wat een creep is die "psycholoog" zeg... brr
Inderdaad dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef yohan.nl het volgende:
En, the_undertaker, hoe staat het met de dvd?
ja, tis en blijft een psycholoogquote:Op zondag 30 mei 2004 21:43 schreef danos het volgende:
[..]
inderdaad zegvond hem wel iets weg hebben van Paul Jambers maar dan nog enger
ik denk dat dat niet echt kon.... Ze kunnen niet onbeperkt allerlei dingen meesjouwen. Ze hadden naast alle productiemiddelen denk ik te weinig ruimte voor andere zaken.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:17 schreef Mischa het volgende:
Als je door Siberië trekt met om de honderd kilometer een dorpje (echt in the middle of nowhere dus), waar uiteraard geen riolering/stromend water is, waarom neem je dan geen chemische toiletten mee enzo?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
'The making off Peking Express' was min of meer wat ik er van verwacht had door interviews te lezen met oa. Roos. Het was zwaar, het was een hel, maar nu kan je het ook zien.
Het leukste van de uitzending was voor mij een stukje op de mongoolse steppe waar een klein meisje een lollie krijgt van iemand van de crew. Op zich niets speciaals maar wel als je je bedenkt dat het de eerste keer is dat ze zoiets proeft en dat ze in haar leven ook nooit meer zoiets zal eten
Het was een mooie reeks
Kan haast nietquote:Op zondag 30 mei 2004 21:57 schreef RobinhoX het volgende:
respect voor de crew hoor![]()
hopelijk hebben ze van de fouten geleerd en maken ze pe2 nog meesterlijker![]()
R&C hebben een eigen bedrijf, op www.claudius.nl kun het even bekijken.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef RobinhoX het volgende:
een watte![]()
gefeliciteerd trouwens
Dankquote:Op zondag 30 mei 2004 11:01 schreef Remzz het volgende:
Gefeliciteerd !
Oa "wat zei Rienier toen hij in bed stapte" meen ik of iets van die strekking, ze waren iniedergeval voor de doorgewinterde fan erg simpelquote:Op zondag 30 mei 2004 13:53 schreef yohan.nl het volgende:
Wat waren de vragen?
Het werd uitgezonden door Net5.quote:Op maandag 31 mei 2004 09:24 schreef Remzz het volgende:
Op welke zender word het uitgezonden?
pff zeikerd over een paar dagen is het nederland-duitslandquote:Op maandag 31 mei 2004 10:20 schreef Remzz het volgende:
Ik bedoel de Duitsers
RTL gaat het uitzenden en voorlopig komt het nog niet op TV: je kunt je nog steeds aanmelden....... Het wordt deze zomer opgenomen.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:12 schreef RobinhoX het volgende:
wanneer gaan de Duitsers het uitzenden? en welke zender?
??quote:Op maandag 31 mei 2004 10:26 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
pff zeikerd over een paar dagen is het nederland-duitsland
Ah moooi!quote:Op maandag 31 mei 2004 12:20 schreef yohan.nl het volgende:
Dan kunnen we de topic-reeks gewoon voortzetten op de Duitse afleveringen
Ben trouwens in contact met de maker van de dvd, gaat helemaal goedkomen zegtie.
Binnenkort dus meer details daarover.
same herequote:Op maandag 31 mei 2004 12:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah moooi!
Als ie uitkomt ga ik hem zeker kopen.
Oei da's mooiquote:Op maandag 31 mei 2004 12:20 schreef yohan.nl het volgende:
Ben trouwens in contact met de maker van de dvd, gaat helemaal goedkomen zegtie.
Laaat ze dan wel ff wat andere ondertitels maken voor Reiniers manierenquote:Op maandag 31 mei 2004 13:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Oei da's mooi
Kan familie in het buitenland het ook zien
Eigenlijk is dit ook best een leuk programma voor de Russische TV, wat ondertitels erbij en ze kunnen het daar ook uitzenden, dat hoeft niet veel te kosten![]()
quote:Drive, KLOOTZAK!!! Lekker weertje he?
Summon the Worms van de soundtrack van Children of Dunequote:Op maandag 31 mei 2004 17:35 schreef Molletje het volgende:
hoe heet het theme liedje van peking express?
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Summon the Worms van de soundtrack van Children of Dune
Leuk!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het interview met Reinier en Clarinca.
Dat ben ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
maar ze hebben het over "combat kakker" (laatste pagina) Die zit toch hier op fok?
en die pagina met foto's heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk intervieuw.
maar ze hebben het over "combat kakker" (laatste pagina) Die zit toch hier op fok?
maar ze zitten in het interview wel wat dingen goed te praten. beetje achteraf allemaal.
Dat ze dan niet gewoon gezegd "op fok.forum.nl is de site waar we altijd op zaten"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:39 schreef keijz het volgende:
[..]
en die pagina met foto's heb ik gemaakt
offtopic: jij downloade N*E*R*D van mij
nee, ik luister er echt nooit naarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat ze dan niet gewoon gezegd "op fok.forum.nl is de site waar we altijd op zaten"
off-topic
Goed he![]()
Stond hier in dit topic een link hoor, dus ik ben echt niet de enigequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:46 schreef keijz het volgende:
[..]
nee, ik luister er echt nooit naar
jou peking express folder daarentegen:
Ohja da's waar ookquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:39 schreef keijz het volgende:
en die pagina met foto's heb ik gemaakt
ja uiteraard heb ik diequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ohja da's waar ookheb je daar een linkje van? ben hem kwijt
![]()
Dat was idd hemelse humorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:54 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik heb zo godsgruwelijk gelachen om die Reinier. Eerst tegen die ouwe chinees met 2 tanden "He Elias, jij hier?"
Vervolgens dat ie Elias in de boot ziet zitten: "Zo Elias, jij ziet er goed uit. Paar dagen vrij gehad?"
![]()
Meesterlijk.
Heerlijke opmerkingenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
Reinier: "Niet dat de mensen denken dat ik van de zotte ben".
Clarinca: "Dat denken ze toch wel".
jaaa dat zou cool zijn!!!!! R&C elke week een half uur lang!!!! titel? harder zwaaien schat!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijke opmerkingen.
Ze zouden een RtL Soap moeten krijgen.
Kan je niet een lijst met emailadressen van geinterreseerden doorgeven? Het lijkt me niet echt verstandig om het allemaal op fok te regelen....quote:Op maandag 31 mei 2004 12:20 schreef yohan.nl het volgende:
Dan kunnen we de topic-reeks gewoon voortzetten op de Duitse afleveringen
me to: postvoorjd@hotmail.comquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Kan je niet een lijst met emailadressen van geinterreseerden doorgeven? Het lijkt me niet echt verstandig om het allemaal op fok te regelen....
zet keijz86@hotmail.com er maar vast op
als ik alle afleveringen gezien had zou ik hem ook niet perse willen, maar ik heb 2 afleveringen gemist (inclusief onderonsje Elias, Reinier, Hans in klooster) dus die wil ik nog wel graag ff zienquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef Toadette het volgende:
Ik vond het heel leuk, maar ik hoef er echt geen dvd van te hebben.
owww vandaar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef danos het volgende:
[..]
als ik alle afleveringen gezien had zou ik hem ook niet perse willen, maar ik heb 2 afleveringen gemist (inclusief onderonsje Elias, Reinier, Hans in klooster) dus die wil ik nog wel graag ff zien
Same herequote:Op zondag 6 juni 2004 20:34 schreef keijz het volgende:
ik mis m'n wekelijkse dosis reinier![]()
Je kan nog steeds de posts van HarigeKerel opzoeken, dan heb je een beetje Reinierquote:Op zondag 6 juni 2004 20:34 schreef keijz het volgende:
ik mis m'n wekelijkse dosis reinier![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je kan nog steeds de posts van HarigeKerel opzoeken, dan heb je een beetje Reinier
Dat kan je niet anders zien dan als een groot complimentquote:Op zondag 6 juni 2004 22:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
goh, dankje, denk ik
![]()
Dat ik dat heb moeten missenquote:Op maandag 7 juni 2004 20:06 schreef yohan.nl het volgende:
Radio 1, 'Weg met BNN', begint nu.
Gaat over realityprogramma's (The Trip, Missie nogwat (NCRV) ennnn Peking Express!!)
o.a. met REINIER in de uitzending
ik ookquote:Op maandag 7 juni 2004 21:25 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat ik dat heb moeten missen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:02 schreef yohan.nl het volgende:
Beluister Online
kHeb em ook ff gedownload, misschien dat ie er bij kan op de dvd
Onthulling: Reinier heeft The Trip gevolgd en zou wel eens mee willen doen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:02 schreef yohan.nl het volgende:
Beluister Online
Reinier: Ernst (hasselback) keek ons serieus aan bij de selectie. Dus het bleek wel ernst te worden, serieus dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:02 schreef yohan.nl het volgende:
Beluister Online
Onnavolgbare humorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Reinier: Ernst (hasselback) keek ons serieus aan bij de selectie. Dus het bleek wel ernst te worden, serieus dus.
Clarinca: hij heet ook Ernst.
Reinier: oh ja![]()
ja ik wilde vanimdag ook al zoiets posten, maar kon het zo snel niet vinden...quote:Op zondag 20 juni 2004 20:17 schreef DePresident het volgende:
Echt waar. Het programma is afgelopen en de topics zijn 'dood'![]()
Hoe lang is het nou al geleden dat dit prachtige programma tot zijn einde kwam?
Hoe zou het met Reinier & Clarinka gaan?
En met Berggeit & Jetske?
Ik hoop het maarquote:Op zondag 20 juni 2004 20:34 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik wilde vanimdag ook al zoiets posten, maar kon het zo snel niet vinden...
komt er nou nog een interview?
inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef Bayswater het volgende:
Met Reinier als coach hadden we de Tsjechen verslagen. Hij had 90 minuten voor de aanval gekozen![]()
idd, reinier zou het wel weten, hij had 10 knappe vrouwen opgesteld, als visitekaartje, en zelf als achterste man; BUIKJE EERST!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef Bayswater het volgende:
Met Reinier als coach hadden we de Tsjechen verslagen. Hij had 90 minuten voor de aanval gekozenHelaas hebben we geen Reinier als bondscoach
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef Bayswater het volgende:
Met Reinier als coach hadden we de Tsjechen verslagen. Hij had 90 minuten voor de aanval gekozenHelaas hebben we geen Reinier als bondscoach
![]()
..quote:Op maandag 21 juni 2004 18:00 schreef RobinhoX het volgende:
.
Alleen weet ik niet zeker of Reinier de verleiding zou kunnen weerstaan om niet zelf het veld in te rennen om die bal desnoods zelf dan maar in het doel te schoppenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef Bayswater het volgende:
![]()
Haha die Tsjechen zouden haast uit medelijden met de Nederlandse spelers slechter gaan spelenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef Bayswater het volgende:
![]()
"Wraaaah spelen klootzakken! Ik ben de baas!"quote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef Bayswater het volgende:
![]()
Kijk, dat is nou leuke informatie!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De volgende Peking Express gaat van Peking naar Bombay over de himalaya. Gaat ok wel een mooie reis worden denk'k.
leukquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De volgende Peking Express gaat van Peking naar Bombay over de himalaya. Gaat ok wel een mooie reis worden denk'k.
Bron?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Roos Van Ackerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Bron?
Ah, nou kben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Roos Van Acker
(vertelde erover in 'aan tafel')
Ze werkt niet meer voor studio brussel (ze was dan ook teveel voor een andere zender aan het werk, en dan nog niet eens radioquote:Op zondag 4 juli 2004 02:38 schreef keijz het volgende:
Ik heb gister Roos gezien op Rock Werchter
nee maar ik heb dr dus in het echt gezienquote:Op zondag 4 juli 2004 08:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze werkt niet meer voor studio brussel (ze was dan ook teveel voor een andere zender aan het werk, en dan nog niet eens radio) maar je kan haar via i-net wel horen/zien met interviews enzo vanop rock Werchter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |