quote:Op zondag 23 mei 2004 13:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Na mijn cd-collectie te hebben doorlopen, en een hoop gepuzzel kom ik met het volgende antwoord:
The Buzzcocks - Singles Going Steady
Jazeker, maar welke titel?quote:Op zondag 23 mei 2004 14:39 schreef Ascaroth het volgende:
Iets van Immortal.![]()
Dan zeg ik: leuk geprobeerd, maarquote:Op zondag 23 mei 2004 15:06 schreef belsen het volgende:
Dan zeg ik: Sons of Northern darkness...
Dan zeg ik weer: Pure holocaust...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan zeg ik: leuk geprobeerd, maar
Dan zeg ik: ik gebruikte net een verkeerde smiley, want het hadquote:Op zondag 23 mei 2004 15:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan zeg ik weer: Pure holocaust...
Dàn zeg ik: In the heart of winter...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:42 schreef 900TurboS het volgende:
Immortal - Blizzard Beasts...
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:42 schreef 900TurboS het volgende:
Immortal - Blizzard Beasts...
Nou we zullen zien wie het punt krijgt en de nieuwe vraag mag doen...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:55 schreef 900TurboS het volgende:
Volgens mij is het dan AT the heart of winter, maar ik blijf bij Blizzard Beasts...
Purrrr...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
PUNT voor 900TurboS en een schouderklopje voor Belsen..........
idem dito met een sterretje!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:15 schreef bigshadow het volgende:
Geen idee maar wel een tvp!
Hee Turbo.. ik zat me net precies 'tzelfde af te vragen...quote:Op zondag 23 mei 2004 18:19 schreef 900TurboS het volgende:
Wat is een terugvindpost...?
Dan zal het wel iets zijn met Americanaquote:Op zondag 23 mei 2004 17:07 schreef belsen het volgende:
De naam deed mij een beetje denken aan The Offspring, eik...
dat je er voor zorgt dat t topic in My Active Topics terugkeertquote:Op zondag 23 mei 2004 18:19 schreef 900TurboS het volgende:
Wat is een terugvindpost...?
volgens amg zit deze verreweg het dichtst bijquote:Op zondag 23 mei 2004 20:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The essential Americana Collection
Is die italiaanse zangeres van mij al eens geraden?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:41 schreef zlapelooz het volgende:
.. ok!.. er was nog een vraag van mij die zaterdagochtend geparkeerd is.. Ik kan 'm wel opnieuw stellen, maar weet niet zeker of dat op prijs gesteld wordt!
Ja hallo, als ik die fout eerder had ontdekt, had ik 'm wel geweten! Ik stel als sanctie voor dat 900turboS nooit meer dit soort vragen mag stellen. En nu graag een spiksplintergloedjenieuwe vraag!!quote:Op zondag 23 mei 2004 15:58 schreef 900TurboS het volgende:
Okee, niet slecht voor mijn eerste bijdrage aan deze serie...![]()
Nieuwe vraag:
Trek je dubbel-CD's uit de kast...
Welk dubbel-album kent de volgende samenstelling als je de artiesten en titels afkort (telkens eerste letter van het woord):
(Artiest - Titel, vb.: "MJ - B" kan Michael Jackson met Bad zijn)
CD1:
RA - HNTIO
MG - DQIL
AK&US - LMTYRAW LMTYFAW
SE - MOFTB
EH&LR - FAD
RD - WB
RC - SN
SC - BD
REK - MHAITHOF
TD - LATT
JL - TMAHM
BM - THIGTM
CC - WSTTL
LJM - OF
MW - WYWH
JG - LTI
VG - FLL
CD2:
LW - E
W - DWKW
CT&GC - OHOAG
CJ - AM
JH - BRH
ET - LABH
EH - WB
BBT - A
CB - NSG
JM - ISC
JDG - BOTG
HM - TL
RWH - WL
TG - EP
TMH - TUO
MDJ - TWPLR
DW ft. MH (OW) - ISTOIA
TW - COA
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:36 schreef bukgeit het volgende:
Hmm.. nieuwe dan maar:
Hoe komen The Thrills aan hun naam?
Inderdaad, ze zijn er zelfs naar genoemd.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op de vraag van Bukgeit: heeft het iets te maken met Thriller van Michael Jackson?
quote:Op maandag 24 mei 2004 09:36 schreef bartrid het volgende:
hij gaat een rap album opnemen met Ice-T.
Dat zou zo maar kunnen. Het is een oude hoes, die opnieuw gebruikt is. Mijn vraag is dus door wie enz...quote:Op maandag 24 mei 2004 09:56 schreef bartrid het volgende:
het model is minderjarig?
Misschien nog wel sportiever!quote:Op maandag 24 mei 2004 11:27 schreef Troy het volgende:
johan
Hoe kom je er zo op?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:51 schreef Jolan het volgende:
Gruppo Sportivo. denk ik dan maar.
Goed bezig.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
FYC is UB40 denk ik
Staan de letters al op goede volgorde of moeten ze doorelkaar gehusseld worden?
You better check on your Motown.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:07 schreef ranja het volgende:
Pointer sisters volgens mij, niet Surpremes in elk geval.
En is dat niet Marvin Gaye?
Fine young cannibals ook niet, die zijn met z'n 3en.
wel erg kleine foto. dacht zelf nog Otis Redding, maar je hint helpt dat om zeepquote:Op maandag 24 mei 2004 13:05 schreef Jolan het volgende:
Die man in rood is meer van de R&B. hint
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wel erg kleine foto. [] dacht zelf nog Otis Redding, [
]
maar je hint helpt dat om zeep[
]
Dit wordt dus:quote:Op maandag 24 mei 2004 13:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
NOFX
Travis
Marvin Gaye?
Otis Redding
Supremes of Pointer Sisters?
Ziggy Marley
UB40?
?
Otis, de vader van de soul!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:17 schreef Jolan het volgende:
..
Der Kandidat hat 100 Punkte !quote:Op maandag 24 mei 2004 13:20 schreef Z het volgende:
Zutons, the!
Als je punten uitdeelt met de het even "dikgedrukt doen" dus:quote:Op maandag 24 mei 2004 13:24 schreef Jolan het volgende:
[..]
Der Kandidat hat 100 Punkte !
The Zutons. Nieuw in de moordlijst en zéér de moeite waard.
de vader van de Soul is voor mij toch James Brown.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Otis, de vader van de soul!
ben ik vergeten. je m'excuse.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:27 schreef Z het volgende:
[..]
Als je punten uitdeelt met de het even "dikgedrukt doen" dus:
Z + 1
Dat is handig als de puntentelling gemaakt wordt
Even wat verzinnen.
Neuquote:Op maandag 24 mei 2004 14:01 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Crabmeat?
quote:studied classical music at the University of California-Irvine before starting his rock career.
formed after
met
in Los Angeles in 1990. At the time,
was playing with Howe Gelb's experimental rock group Giant Sand.
batrid + 1quote:Op maandag 24 mei 2004 14:08 schreef bartrid het volgende:
calexico?
Da's de Godfather of Soulquote:Op maandag 24 mei 2004 13:27 schreef Jolan het volgende:
de vader van de Soul is voor mij toch James Brown.
Geen idee wie dat is, dus neequote:Op maandag 24 mei 2004 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
al martino
Al Martino speelde in de Godfather de mislukte zanger die met hulp van de maffia er weer bovenop kwam. Maar wie de man hierboven is, kan ik echt niet bedenken.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:32 schreef dolle_hond het volgende:
al martino was toch van Volare
quote:In a career that spanned 40 years, writing for film and television,won four Oscars and twenty Grammys, the all-time record for a pop artist.
Componist, dirigent & arrangeur. En inderdaad al enige tijd aan gene zijde.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:37 schreef Z het volgende:
Deze meneer was toch een componist (en dood?)? Het wil me weer eens niet te binnen schieten...
Ik had gehoopt dat ie wat eerder geraden zou zijn (vandaar de wat drastische hint), maar desalniettemin:quote:Op maandag 24 mei 2004 16:18 schreef belsen het volgende:
Henry Mancini!
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:48 schreef bartrid het volgende:
stukje uit de tekst van die ene hit:
Well I've finally found what I'm a looking for
But if they get their chance they'll end it for sure
Surely would
Baby I've done all I could
Now it's up to you...
Mai oui, Clouseau!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Clousseau? (weer zo'n moeilijke naam)
had ik inderdaad wat duidelijker kunnen zeggen. Volgens AMG was Girl, you'll be a woman soon hun enige hit, dus daar ging ik op af.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef belsen het volgende:
[..]Dat is van Neil Diamond...
Dat van Urge Overkill is een cover, de enige hit van hen was Somebody elses body...
Ik gebruik 'hit' nu ook als een erg rekbaar begrip, hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
had ik inderdaad wat duidelijker kunnen zeggen. Volgens AMG was Girl, you'll be a woman soon hun enige hit, dus daar ging ik op af.
Helaas het antwoord was Clouseau.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:40 schreef Kerdaben het volgende:
the pink panthers
pink band
pink floyd
panthers
1 van deze?
erg rekbaar inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2004 16:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik gebruik 'hit' nu ook als een erg rekbaar begrip, hoor.
Een paar keer gedraaid op de radio en 120 minutes...
Punt en vraag voor Bukgeit!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef bukgeit het volgende:
1 is Anne
2 is Louise
3 is Domino
4 is Cara Lucia
Dat is zeker Kong! Ondergewaardeerde Nederlandse band, maar voor kenners was dit natuurlijk heel herkenbaarquote:Op maandag 24 mei 2004 19:15 schreef bartrid het volgende:
zal dat Kong wezen?
misschien had je het geweten als je bv remanufacture van fear factory had gehad, daar heeft ie nl verschillende remixes gedaan.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef Mark het volgende:
Zo'n naam gok je ook niet ffMaar bedankt voor het punt!
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:24 schreef bartrid het volgende:
fats domino?
Dat klopt! Raar met haar!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens mij is het een oude foto van Solomon Burke
Na een naam als 'ratatat' zijn we ook wel zo'n beetje klaar denk ikquote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef bartrid het volgende:
iemand anders mag een vraag doen...Inspiratieloos.
Nog niet beantwoord... even parkeren?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:51 schreef bukgeit het volgende:
Ok, komt ie weer. Zometeen, om 23.06 op Nederland 3: The Sopranos. Welk nummer hoor je altijd in de aankondiging?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:44 schreef Jimmy het volgende:
Snel editten voor iemand het ziet!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:40 schreef Jimmy het volgende:
Toch niet die Mike Flowers opnieuw he?
batrid + 1quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:12 schreef bartrid het volgende:
lang leve NME lezen elke morgen. Ryan Adams.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:07 schreef bartrid het volgende:
reinvention tour toch?
Dat is hemquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:26 schreef desintbestaat het volgende:
Madonna Louise Veronica Ciccone
Zat, maar puzzel eerst nog even op die naam. Hij is echt megabekend...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heb je een hint?
Idem dito, ik had geen zin meer om te puzzelenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het opgezocht. Wist niet dat ie jarig was, of hoe oud![]()
Dat jarig wist ik ook niet. Maar hoe vind je hem nou? Dat anagram inkloppen in AMG zla niet werken neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het opgezocht. Wist niet dat ie jarig was, of hoe oud![]()
Nou....nee opgeozhct via bekende mensen die gisteren jarig waren en daarna echte naam opgezocht via AMG.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:08 schreef desintbestaat het volgende:
[..]
Dat jarig wist ik ook niet. Maar hoe vind je hem nou? Dat anagram inkloppen in AMG zla niet werken neem ik aan?
Als je bij een willekeurig iemand in AMG op de geboortedatum klikt krijg je een lijst van personen die op die dag jarig zijn. De laatste twee getallen van de url van die pagina zijn maand + dag, die kan je met de hand aanpassen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:08 schreef desintbestaat het volgende:
[..]
Dat jarig wist ik ook niet. Maar hoe vind je hem nou? Dat anagram inkloppen in AMG zla niet werken neem ik aan?
misschien als je het antwoord weet, dat t duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:19 schreef desintbestaat het volgende:
[afbeelding]
Denk de vrouw weg. Dan staat er alleen nog een....
(zo moet dat anagram toch op te lossen zijn)
maar er staat ook nog een L inquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef bartrid het volgende:
robert zimmerman aka bob dylan maar hoe oud??
(heb trouwens een bloedhekel aan die man maar da's een heel ander verhaal)
oke gedaan, waarom heb ik precies op send gedrukt?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:24 schreef t0n het volgende:
Troy,
geheel offtopic, maar kan je mij eens een mail sturen @ t0nchr@zonnet.nl
ff over je account op Fok.
doe dit puntje maar naar Bartrid ik had de leeftijd nav zn goed antwoord (bob dylan)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:36 schreef desintbestaat het volgende:
[..]
Check
Troy +1
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Troy het volgende:
doe dit puntje maar naar Bartrid ik had de leeftijd nav zn goed antwoord (bob dylan)
roflquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
hassell the hoff?
kun je zien hoe mn week ervoor staatquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
HET IS NOG GEEN VRIJDAG
Deze zijn wel goedquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Panjabi mc - banghra knight was iets met Mudian bach herinner ik mij nu....
Busta Rymes - Give me some more en dit moet Fire it up zijn..........
* Mark meldt zichquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
excuses voor deze foute vrijdag vraag :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |