Ohja, bij de Xenos dus!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef Tijn het volgende:
Ach boeie, alsof iemand de vorige delen gaat lezen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:30 schreef Knut het volgende:.
Modpowers
Te gek! Die weet ik zelfs wel te vinden. Denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohja, bij de Xenos dus!
Die mand he. Heule leuke.
Nah, ik hoef geen rugzak. Ik wil zo'n grote mand. Dat is cool.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe! En ik heb nog wel een soort picknickrugzak met voor 2 personen alles erin aan bordjes en bestek enzo. Nu alleen nog iemand om haar mee uit te testen..
Brood Tijn, brood!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:33 schreef Tijn het volgende:
Nou nog ff verzinnen wat er allemaal in moet. Behalve een fles rosé en een thermosfles thee.
Hmmm...
Even de huishoudelijke mededelingen voor static en mij weghalen de volgende keerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:30 schreef Knut het volgende:.
Modpowers
Jij moet er mee zeulen mên. Als jij helemaal hijgend en zwetend op de ultieme duintop schuine streep mooiste pricknick-locatie ooit wilt aankomen, be my guest.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Tijn het volgende:
Nah, ik hoef geen rugzak. Ik wil zo'n grote mand. Dat is cool.
Dat ben ik. Dommie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NiNi, die man naast je met dat lange haar en die borsten? Dat is een kerel?!
Oe! En ik heb nog wel een soort picknickrugzak met voor 2 personen alles erin aan bordjes en bestek enzo. Nu alleen nog iemand om haar mee uit te testen..
(@@@)
Er zaten volgens mij ook al dingen in! Borden en bekers enzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, ik hoef geen rugzak. Ik wil zo'n grote mand. Dat is cool.
Ja glazen, die moet ik dan ook gelijk ff bij de Xenos halen. En een scherp mes en wat vers brood is idd wel relax. En dan wat dingen erop. Kaas ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Brood Tijn, brood!
Paar baguettes, scherp mes, pot jam, brie, banaan en nog wat spul.
En nog een fles rosé.
En glazen!
Oe, genoteerd!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Eik moet je ook aardbeien mee nemen!
Dit lijkt mij op zich een uitnodiging.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:36 schreef NiNi het volgende:
Dat ben ik. Dommie.![]()
Wat romanties, men!
Niet als het je het zo zegt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit lijkt mij op zich een uitnodiging.!
Dan moet zij de mand vasthouden. Hehehehe, is zij lekker helemaal bezweet als jullie aankomen. Dat zal der leren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:38 schreef Tijn het volgende:
Oe, genoteerd!
Kmoet trouwens wel ff proberen of dat gaat op de fiets. Liefst wel. Zij achterop. Is het net een film
Hilversum Tijn, een hei-dequote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja glazen, die moet ik dan ook gelijk ff bij de Xenos halen. En een scherp mes en wat vers brood is idd wel relax. En dan wat dingen erop. Kaas ofzo.
Oh en ik moet ook nog ff een park zoeken
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet zij de mand vasthouden. Hehehehe, is zij lekker helemaal bezweet als jullie aankomen. Dat zal der leren..
Of een bakfiets regelen, waar zij dan heel bevallig in kan gaan liggen. Dan moet je wel wat harder trappen tegen het Kopje van Bloemendaal op natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef Tijn het volgende:
Ik kan 'em ook voorop m'n stuur doen... nah, de tijd dat ik een mandje voorop m'n fiets had, heb ik achter me liggen
Ik dacht eigenlijk meer aan een grasveld met een slot ofzo. Maar, er is ook een bos in de buurt, dat is op zich ook wel tof.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hilversum Tijn, een hei-de
Ja, goeie tip! Filet American is geen goed idee, huh?quote:Neem wel dingen mee die het niet erg vinden om een uurtje of wat in een koffer te zitten. Géén vlees
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oe, genoteerd!
Kmoet trouwens wel ff proberen of dat gaat op de fiets. Liefst wel. Zij achterop. Is het net een film
Ja dahag, ik ga ook al een mandje kopen. Ik blijf bezigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of een bakfiets regelen, waar zij dan heel bevallig in kan gaan liggen. Dan moet je wel wat harder trappen tegen het Kopje van Bloemendaal op natuurlijk..
Rugzak-uittest-weer dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef NiNi het volgende:!
De middagtemperatuur klimt geleidelijk uit het dal en komt aan
het eind van de week uit landinwaarts uit op ongeveer 18
graden. Lange termijn, vrijdag 28 mei tot en met maandag 31 mei :
Grote kans op overgang naar een warmer weertype met nu en dan zon en de mogelijkheid van een regen- of onweersbui.
Je kunt ook wat koelies inhuren om je te laten dragen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Tijn het volgende:
Ja dahag, ik ga ook al een mandje kopen. Ik blijf bezig
Hollandsche Rading, Vliegtuigjes kijken!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan een grasveld met een slot ofzo. Maar, er is ook een bos in de buurt, dat is op zich ook wel tof.
Net zo goed als leverworstquote:Ja, goeie tip! Filet American is geen goed idee, huh?
Is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rugzak-uittest-weer dus..
Hee zeg, jij hier.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef Roönaän het volgende:
*lurkt*
It just might be.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:50 schreef NiNi het volgende:
Is dat een uitnodiging?![]()
Dag, dag, dag ik wens je nog een fijne dag.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:51 schreef Tijn het volgende:
Schoen schoen schoen, ik ga ff eten en daarna dingen doen.
Dag mensenBedankt voor alle ideeën
Ik werd er emosjeneel van.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:51 schreef Roönaän het volgende:
[..]
""
tranen met tuiten, tranen met tuitenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik werd er emosjeneel van.![]()
Is dat nou nodig JeeKaa? Het stigmatiseren van koelies!!!????/quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt ook wat koelies inhuren om je te laten dragen.
Neen, het is zo'n telefoonfeateau.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
tranen met tuiten, tranen met tuiten
Heb je geen helderdere foto dan dat donkere brakke excuus voor een afbeelding in het vorige topic?
ach so, ach so.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen, het is zo'n telefoonfeateau.
Hapjespan, hapjespan, het is me wel weer duidelijk, jij kan er echt niets van.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:58 schreef Roönaän het volgende:
Tabee, Tabee! Zwaait naar dago, hopla weg ermee!
zoiets?
Hee Nien?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:03 schreef NiNi het volgende:
Hee Ins?
Hebbie nog een update van D gehad?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hee Nien?
Ik ben een mietje!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:10 schreef QyRoZ het volgende:
Brak zijn is voor mietjes.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:10 schreef Roönaän het volgende:
Zwart zijn eigenlijk ook ey QyRoZ
Zo ver wilde ik niet gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ben een mietje!
Fotoboek, feli-topic, dat soort dingen meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef Roönaän het volgende:
Is dat nieuwe vrouwke van Knut al grondig gekeurd eik? zo ja, waar kan ik dat nalezen?
Hebbie een wijf dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef Roönaän het volgende:
Is dat nieuwe vrouwke van Knut al grondig gekeurd eik? zo ja, waar kan ik dat nalezen?
Nee mên.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hebbie nog een update van D gehad?
Sticky-topic zelfs.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hebbie een wijf dan?![]()
het schijnt zo.. kzaggut sticky, maar knutter nog niet gesproken.. die zal zijn schade aan het inhalen zijn qua betalingen in natura.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hebbie een wijf dan?![]()
Jah, nou gisteraaf. Geen gekets, wel kort haar.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên.. Jij wel dan?
Verdomd zeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sticky-topic zelfs.
Hij moet haar betalen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:33 schreef Roönaän het volgende:
[..]
het schijnt zo.. kzaggut sticky, maar knutter nog niet gesproken.. die zal zijn schade aan het inhalen zijn qua betalingen in natura.
Kort haar is iig iets.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jah, nou gisteraaf. Geen gekets, wel kort haar.
1 natura per postquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hij moet haar betalen?![]()
Als je boodschappen gaat doen en je komt toevallig langs een AH moet je daar de rosé vandaan halen, dies in de aanbieding. En qua fruit hebben ze Dole Fruitcups, van die plastic bekertjes met lepeltje drbij in verschillende smaken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:51 schreef Tijn het volgende:
Schoen schoen schoen, ik ga ff eten en daarna dingen doen.
Dag mensenBedankt voor alle ideeën
Wat is 1 natura?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:40 schreef Roönaän het volgende:
[..]
1 natura per post
Hallo. Kopspijkers is zo. Is dat nog leuk?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:11 schreef PrivateRyan het volgende:
Hallo. Is er nog wat te beleven of kan ik beter meteen weggaan?.
Hoi.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:15 schreef oneindig het volgende:
Hoi..
.
Je kunt gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:11 schreef PrivateRyan het volgende:
Hallo. Is er nog wat te beleven of kan ik beter meteen weggaan?.
Paul van Vliet, ik hoopte op Seth.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo. Kopspijkers is zo. Is dat nog leuk?
In the spirit van het topic, vooruit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:32 schreef Biene het volgende:
trekken?
Okee, zijn er nog vrijwilligers of moet ik zomaar iemand grijpen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
In the spirit van het topic, vooruit.
@@@?
U riep?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:33 schreef NiNi het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaat Bert Visscher! Wie geeft hem een nekschot?
Ik bedank vriendelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:35 schreef Biene het volgende:
[..]
Okee, zijn er nog vrijwilligers of moet ik zomaar iemand grijpen?
Dat geschreeuw, die rode dikke kop. Whaaaaaaa.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:36 schreef Biene het volgende:
[..]
U riep?![]()
Ik heb hem te vaak gezien, in het begin vond ik hem helemaal het einde, maar nu...
Hij komt steeds met hetzelfde terug, gewoon te flauw voor woorden.
Maar ja, dat is mijn mening.![]()
En je denkt dat ik me daar iets van aan trek. Hihi, wat een lollige woordgrapje, ik ben op dreef.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:36 schreef NiNi het volgende:
Ik bedank vriendelijk.![]()
Ze heet Biene. OPLETTE!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bienie en NiNi.
Ik ben verward.
Schreeuw niet zo. Mijn oor suist.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:39 schreef NiNi het volgende:
Ze heet Biene. OPLETTE!
Nou, gelukkig dat je bent gekomen dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:38 schreef Biene het volgende:
[..]
En je denkt dat ik me daar iets van aan trek. Hihi, wat een lollige woordgrapje, ik ben op dreef.![]()
*zalf* *zalf*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo. Mijn oor suist..
*pricknick-tas inpakt*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:41 schreef NiNi het volgende:
*zalf* *zalf*
Het zou verboden moeten worden. Geef mij maar de vliegende panters, arie en silivester, andre manuel, najib amhali, jan jaap van der wal, van muiswinkel en van vleuten, wim helsen, jochem myjer en javier guzman. Zo, dat is dan ook gelijk mijn cabaret programma voor het komende seizoen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:37 schreef NiNi het volgende:
Dat geschreeuw, die rode dikke kop. Whaaaaaaa.
De ongrappigheid.
Wrom de neuk ben je verward? And biedewai, het is Biene. Maar dat zie Nienie al.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bienie en NiNi.
Ik ben verward.
En dat was maar voor korte duur. Ik moet weer gaan, het was me een aangenaam genoegen en tot de volgende keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dat je bent gekomen dan.
Okay. Ik kan al die Fok!vrouwen bekant niet meer uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:44 schreef Biene het volgende:
Wrom de neuk ben je verward? And biedewai, het is Biene. Maar dat zie Nienie al.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*pricknick-tas inpakt*
Dag Bienie!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:45 schreef Biene het volgende:
[..]
En dat was maar voor korte duur. Ik moet weer gaan, het was me een aangenaam genoegen en tot de volgende keer.
Waarom met die PI?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:52 schreef NiNi het volgende:
![]()
Al de tweede spelvaut, pickstick!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom met die PI?.
Here's a quarter, go call a Freudian who cares.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Al de tweede spelvaut, pickstick!
Ik kijk geen Star Trek.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Here's a quarter, go call a Freudian who cares.
Anti-nerd, je eet ook niet voor de computer zeker.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:08 schreef NiNi het volgende:
Ik kijk geen Star Trek.
Neen, welke idieaut doet dat nou.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Anti-nerd, je eet ook niet voor de computer zeker..
Noukiebeeb.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:13 schreef Nouk het volgende:
Hoi Lieverds.
De coebergh is zeer aangenaam.
Je vangt wel eens wat op.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:15 schreef NiNi het volgende:
Neen, welke idieaut doet dat nou.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:13 schreef Nouk het volgende:
Hoi Lieverds.
De coebergh is zeer aangenaam.
Das minder zeg! Nouy veel plezier nog, groetjes he enoz aan iedereeeeeenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Noukiebeeb.
Euhw, geen drank voor mij.![]()
Ving jij maar eens wat op.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vangt wel eens wat op..
Neem er nog een!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Das minder zeg! Nouy veel plezier nog, groetjes he enoz aan iedereeeeeen![]()
Ik vang op wat ik op wíl vangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:21 schreef NiNi het volgende:
Ving jij maar eens wat op.
Hij heeft een grote leuter en beft als de beste. Verder is hij ook wel lief enzo. En we hebben leuke gesprekken enzo. En er is vast nog meer, maar daar kan ik nu even niet op komen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom jij volhoudt moniomonoomooomoonogaam te zijn vind ik echt on-be-grij-pe-lijk.
Rukprogramma als in 'stom, dom, niet boeiend'. En dus niet als in 'lekkere wijven, goede grappen, nu wil ik mijn penis beroeren'.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is Friends niet een en ander rukprogramma? Of bedoelde je rukprogramma letterlijk?
Say no more.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft een grote leuter
Saaaa-let.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
Hij heeft een grote leuter en beft als de beste. Verder is hij ook wel lief enzo. En we hebben leuke gesprekken enzo. En er is vast nog meer, maar daar kan ik nu even niet op komen....
Nou, zo'n dikke genotsknots die tegen je baarmoedermond aan beukt is niet altijd leuk hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Say no more.![]()
Hoelaat? RTL4 ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:01 schreef NiNi het volgende:
Bijna tijd voor CSI.
Ik ben toch mnomnogmngaam! Hoe kan ik dan een saaaa-let zijn!?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Saaaa-let..
Nu. Ja. Doei.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoelaat? RTL4 ?
Je weet dat ik dat weet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, zo'n dikke genotsknots die tegen je baarmoedermond aan beukt is niet altijd leuk hoor..
Bijna op 4 ja! Kotsbal Brandsteder gaat net weg. Dag Ron.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoelaat? RTL4 ?
Je weet dat ik dat niet wil weten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat weet.![]()
/cryptisch
Ja, JK! Hoe kan dat dan!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben toch mnomnogmngaam! Hoe kan ik dan een saaaa-let zijn!?
Ai now indiet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat weet.![]()
/cryptisch
Enjoyquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nu. Ja. Doei.
Je icon, wat doe je?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Enjoy.
DAT WEET IK TOCH OOK NIET. DOE NIET ZO MOEILIJK.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben toch mnomnogmngaam! Hoe kan ik dan een saaaa-let zijn!?
Wat doe ik? Toch geen rood kruisje he?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je icon, wat doe je?
BEGIN ER DAN GOFTEDOMME OOK NIET OVER QUOTEZAK!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DAT WEET IK TOCH OOK NIET. DOE NIET ZO MOEILIJK.
Het kan! Het kan! Als je maar in jezelf gelooft!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:06 schreef NiNi het volgende:
Ja, JK! Hoe kan dat dan!
JIJ LOOPT DE GODGANZE TIJD MET DIE DIKKE PIEMEL VAN JE VRIEND DANWEL JE EIGEN BEPERKTE LICHAMELIJKE RUIMTE TE LEUREN.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
BEGIN ER DAN GOFTEDOMME OOK NIET OVER QUOTEZAK!
JE GEBRUIKT ZEKER IEquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
EN WAAROM IS DE ACTIVE TOPICS FUNCTIE KADUUK?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DANWEL JE EIGEN BEPERKTE LICHAMELIJKE RUIMTE TE LEUREN.
Hij ben dr weer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat doe ik? Toch geen rood kruisje he?.
Stimmt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:08 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Ik zag ergens Anna op een foto voorbij flitsen !. !!!!
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stimmt.![]()
Wat denk je zelf, helder licht?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:17 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
![]()
Is ze al weer vrijgezel..................
Ik moet nu even denken aan een Duits T-shirt met de opdruk:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:17 schreef NiNi het volgende:
Oh! Ik zie echt nu pas dat het Anna is die naast me staat! Ik dacht een man!
Vanmiddag scheen er fel tegenlicht op mn beeldscherm.![]()
Nu snap ik je pas, Sjeekee.
Die moet ik hebben, men!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet nu even denken aan een Duits T-shirt met de opdruk:
"Ich bin blond, bitte langsam sprechen".
HIer kun je haar vinden, plaatje kopieren doet het niet:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:26 schreef NiNi het volgende:
Die moet ik hebben, men!
En het zal geen Duits zijn waar jij aan moet denken.
Hihi, jij hebt net de AT kapotgemaakt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:31 schreef Insomaniac het volgende:
Hihi.. Er is een nieuwe bug.
.
Nee, maar ik weet wel hoe ik alles stuk kan maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt net de AT kapotgemaakt?
Alles?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
Nee, maar ik weet wel hoe ik alles stuk kan maken..
Ik weet het ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel hoe ik alles stuk kan maken..
Ja, maar het is dus niet de bedoeling dat iedereen dat weet. :') .quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:42 schreef NiNi het volgende:
Oh! Ik dacht alleen -edit-. Snorrei.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:39 schreef NiNi het volgende:
Ik weet het ook.![]()
Ok, ons geheimpje!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus niet de bedoeling dat iedereen dat weet..
Hihi. We've got the power!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ok, ons geheimpje!![]()
Dat zuigt. Do your magic!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:45 schreef NiNi het volgende:
Ohneen. Huilend vriendinnetje aan de foon. Boyfriend trouble.![]()
Anna.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:45 schreef NiNi het volgende:
Ze komt nu hier heen. Erme..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zuigt. Do your magic!
Neen, sorry.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:46 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Anna..
.
Peuken, chocola, alcohol en mannen vervloeken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:48 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ze komt nu hier heen. Erme..
Wie noemt zijn kind nou Erme?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:48 schreef NiNi het volgende:
Ze komt nu hier heen. Erme..
Het is Ria Lubbers en ze heeft vandaag de krant gelezen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:45 schreef NiNi het volgende:
Waarom hebben mannen nou nooit dit soort dingen met elkaar?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Peuken, chocola, alcohol en mannen vervloeken.
De wit hete neuk?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is Ria Lubbers en ze heeft vandaag de krant gelezen?
Sorry, ik kom net van DWHN
Nou, dat zal thee worden, in mijn huidige stemming.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Peuken, chocola, alcohol en mannen vervloeken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou Erme?
Toon eens wat medeleven!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is Ria Lubbers en ze heeft vandaag de krant gelezen?
Sorry, ik kom net van DWHN
Suske & Wiske titels met de vraag: welke hoort er niet bij?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De wit hete neuk?
De wankele hijgende Noor?
Danken wij Here Nezus?
Gayinfo!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Suske & Wiske titels met de vraag: welke hoort er niet bij?
Voor Jan-Jaap.
[afbeelding]
Hmmm.... Zo'n post zegt meer over jezelf dan over degene die je belachelijk maakt hequote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gayinfo!
Mannen drinken gewoon bier samen. En praten over lekkere wijven. En lachen. Want dat doen mannen. Lachen. En bier drinken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:51 schreef Tijn het volgende:
Waarom hebben mannen nou nooit dit soort dingen met elkaar?
Oh ja, ze huilen nooit
Om elkaar, om zichzelf, het maakt niet uit, we hebben bier. Dàt zijn mannen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mannen drinken gewoon bier samen. En praten over lekkere wijven. En lachen. Want dat doen mannen. Lachen. En bier drinken.
Deze post en m'n vorige van "Gayinfo" afkomstige afbeelding leiden verder nergens toe. Puur toeval.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
*zucht*Mannen
Welke is dat ook weer van Hans?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mannen drinken gewoon bier samen. En praten over lekkere wijven. En lachen. Want dat doen mannen. Lachen. En bier drinken.
Dat Dan Weer Wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Welke is dat ook weer van Hans?
Weet wie pas tof zijn? Mannen! Die komen bij elkaar en maken harde geluiden enz..
Ja precies!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Natuurlijk Tijn. Daarom heb je je kamer geredecorated, ken je alle Friends-grapjes uit je hoofd en kom je verdacht snel met een plaatje van Harm op de proppen. Uhuh..
Op internet te vinden als "Alle vrouwen zijn kuthoeren.mp3"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:02 schreef NiNi het volgende:
Welke is dat ook weer van Hans?
Weet wie pas tof zijn? Mannen! Die komen bij elkaar en maken harde geluiden enz..
Kuthoeren?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Dan Weer Wel.
Track 21 op de CDquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op internet te vinden als "Alle vrouwen zijn kuthoeren.mp3"
Ben je zo afgeknapt, heaumeau'tje van me?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deze post en m'n vorige van "Gayinfo" afkomstige afbeelding leiden verder nergens toe. Puur toeval.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ben je zo afgeknapt, heaumeau'tje van me?
Kom, kom. Het geeft niets. Mannen hebben ook een gat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn speciale communities voor mensen zoals jij, wist je dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:12 schreef NiNi het volgende:
Gezond, gezond, gezond, je neemt ze gewoon in de kont.
Neen, doet eens vertellen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn speciale communities voor mensen zoals jij, wist je dat?
Helleau.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi.
Wat moet je in onze reeks newbie?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi.
Ik mag posten waar ik wil!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat moet je in onze reeks newbie?
Oh ja, nu opeens de "Right back at you"-truc doen hequote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen, doet eens vertellen?![]()
Eerst moet je ontgroend worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mag posten waar ik wil!
Ja dat ken ik! Dan maken ze je blauw en krijg je extra knoppies enzo!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eerst moet je ontgroend worden..
*proest*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:19 schreef Tijn het volgende:
Oh ja, nu opeens de "Right back at you"-truc doen he
*Grmbl* vrouwen
Dat soort dingen weet ik toch niet?
Oe! *Aan eerder plan met Seb en Inso denkt*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn, NiNi... @@@?
Moet jij nog iets vertellen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
Ja dat ken ik! Dan maken ze je blauw en krijg je extra knoppies enzo!
Hey, what did I do?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:32 schreef Seborik het volgende:
Ik vind dat ik Tijn legitiem dood mag wensen.
Je wil me inwisselen voor iemand met tieten waar mijn borstspieren in aanmaak zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey, what did I do?
IK ZAG HET OOK TIJN! HET WAS VERSKRIKKELIJK! EN NET TOEN IK DE TUNNEL IN WILDE GAAN WAS HET WEG!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:26 schreef Tijn het volgende:
OH MIJN GOD IK HAD NET EEN BIJNA-DOOD-ERVARING MENSEN
IK ZAG ALLEEN MAAR EEN GROOT WIT LICHT EN VERDER NIKS
Gelukkig ben ik weer onder de mensen nu
Hihi.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:33 schreef Seborik het volgende:
JA GODVERDOMME, NIEMAND KOMT TUSSEN MIJN SPARERIBS MET SOUTHPARK DATE MET INSO!!!.
Oh... datquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:34 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je wil me inwisselen voor iemand met tieten waar mijn borstspieren in aanmaak zitten.
So this must be Heaven, thenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK ZAG HET OOK TIJN! HET WAS VERSKRIKKELIJK! EN NET TOEN IK DE TUNNEL IN WILDE GAAN WAS HET WEG!.
Senith.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:36 schreef Zenith4ever het volgende:
Maar het is al oké hoor. Morgen kroelen we het even goed en doe ik een standje Lubbers op je kont.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh... datHihi
Zij we... d00t?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
So this must be Heaven, then
Waarom maakt bovenstaande zin me geil?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Maar het is al oké hoor. Morgen kroelen we het even goed en doe ik een standje Lubbers op je kont.
Boy, tis ècht lang geleden he?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom maakt bovenstaande zin me geil?.
Damn Inso. Je houdt van m'n muziek en je wordt geil van bijna elke opmerking die ik maak. We zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom maakt bovenstaande zin me geil?.
Lok nou niet weer zo'n baarmoedermondpost uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:38 schreef Tijn het volgende:
Boy, tis ècht lang geleden he?
Ja. Het is te lang terug dat ik een kloppende dop tegen mijn baarmoedermond voelde beuken. Als ik ongesteld ben mag ik alleen maar pijpen. Is ook fijn, maar ik kom er niet van klaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Boy, tis ècht lang geleden he?
Zelfredzaamheid is bedroevend onbekend onder de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ja. Het is te lang terug dat ik een kloppende dop tegen mijn baarmoedermond voelde beuken. Als ik ongesteld ben mag ik alleen maar pijpen. Is ook fijn, maar ik kom er niet van klaar..
Er is een boek van Julian Barnes genaamd Before She Met Me waarin het likken van een bloedend loeder uitvoerig besproken wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Het is te lang terug dat ik een kloppende dop tegen mijn baarmoedermond voelde beuken. Als ik ongesteld ben mag ik alleen maar pijpen. Is ook fijn, maar ik kom er niet van klaar..
Ik heb een Tarzan-Trauma. Vraag me er niet naar.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfredzaamheid is bedroevend onbekend onder de jeugd van tegenwoordig..
Jeffrey, waar haal jij Dagonet vandaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:47 schreef BMWM3 het volgende:
even tussendoor. Mag onze avond topic weer open Dagonet?
Het schijnt dat je klaar kunt komen van alleen je tepels aanraken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ISDN?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Er is een boek van Julian Barnes genaamd Before She Met Me waarin het likken van een bloedend loeder uitvoerig besproken wordt.
Sommige verplichte boeken waren nog wel vermakelijk.
Serieus he, volgens mij kan ik dat! Mijn linkertepel is een waar wonder!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt dat je klaar kunt komen van alleen je tepels aanraken.
Maar ja.
Vindt maar eens 18 uur aaneengesloten vrije tijd voor zoiets.
Maak er gebruik van, Inso! Zorg dat hij er niet omheen kan!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Serieus he, volgens mij kan ik dat! Mijn linkertepel is een waar wonder!!
Het scijnt ook dat je jezelf klaar kunt denken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt dat je klaar kunt komen van alleen je tepels aanraken.
Maar ja.
Vindt maar eens 18 uur aaneengesloten vrije tijd voor zoiets.
Is hij er dan niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jeffrey, waar haal jij Dagonet vandaan?.
Maar ja, vindt maar eens een som die moeilijk genoeg isquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het scijnt ook dat je jezelf klaar kunt denken.
Het lijkt me echt heel grappig tijdens een tentamen zoiets.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ja, vindt maar eens een som die moeilijk genoeg is
Ik kan mezelf wel klaar dromen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het scijnt ook dat je jezelf klaar kunt denken.
Tja, wie niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel klaar dromen.
Bedankt voor het speciale gevoel wat je me geeft Seb.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:53 schreef Seborik het volgende:
[..]
Tja, wie niet.
Wie droomt er niet van?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel klaar dromen.
Elke droom moet je koesteren, Inso. Ook wanneer je daarna je bed moet verschonen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bedankt voor het speciale gevoel wat je me geeft Seb.
Mijn tampon bliijft dan gewoon zitten hoor Seb.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:54 schreef Seborik het volgende:
[..]
Elke droom moet je koesteren, Inso. Ook wanneer je daarna je bed moet verschonen.
Heb je al harde stukjes in je hand?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:55 schreef Caesu het volgende:
jezus wat geil zeg
Dromen tijdens het slaapwandelen kan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het in principe ook mogelijk zijn een ander klaar te dromen?
Vannacht even testen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
die periode is over helaas.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je al harde stukjes in je hand?
Hoe laat ongeveer?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
Vannacht even testen?
dat is makkelijk te faken denk ik - maar het kan wel denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
die periode is over helaas.
Dat laat ik je nog wel weten J.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer?.
Ik zit trillend te wachten J.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:02 schreef Insomaniac het volgende:
Dat laat ik je nog wel weten J.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Is hij er dan niet?
Wilt iemand anders het dan doen voor ons (topic van Stuart/Autodude)
Wat is dit? Het freaking feedbacktopic ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Geen probleem joh.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:21 schreef Roönaän het volgende:
wie verlost me uit mijn lijden?
*paf*
dank
Kietol kietol!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou heb ik nog geen 4 bier op, maar ik voel me nu al giechelig.
*hinnik hinnik*quote:Op zondag 23 mei 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
Kietol kietol!
Ik ga tieten happen hoor!
Of moet ik "quote:Op zondag 23 mei 2004 00:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*hinnik hinnik*
Hou eens op!.
Nee mên. Go seek professional help.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:24 schreef Caesu het volgende:
ik word van de gedachte aan bier al dronken tegenwoordig - is dit normaal?
Nee mên. Seek help.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:24 schreef Caesu het volgende:
Hey! Dat doe ik. Jij bent de "quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
Of moet ik "" na doen?
Hoe fokking GMTA kan je posten!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên. Go seek professional help.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey! Dat doe ik. Jij bent de ""
Wel ja, als je je om dat soort lullige dingetjes al druk gaat zitten maken heb je echt een verrot leven hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 00:24 schreef Caesu het volgende:
POEP!!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tijn?
afreageren bij gebrek aan sportquote:Op zondag 23 mei 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen probleem joh.
Wat is er dan?
Open wond, open wond, Sjonnie is een dikke vette giebelkont.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hou godverdomme op! Ik heb het idee een lachkick te hebben zonder een joint aangeraakt te hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |