abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50184502
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 15:47 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Wereldheerschappij hebben of nastreven en dat ook nog geheim houden. Dat is gewoon onmogelijk.
Geheim houden?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_50186184
Nee inderdaad. Hier nog wat onderbouwing voor mn eigen post:

Pope John Paul II calls for New World Order

Pope Benedict calls for unity against terrorism and New World Order

Eigenlijk is het ook zo duidelijk als wat. Het vaticaan is het beest,de paus is de antichrist en een wereldheerschappij onder een katholiek dictatoriaal regime is de satanische NWO. De VS is het 'beeld van het beest' welke in opdracht van het vaticaan handelt (dmv illuminaten als bush en kerry, ridders v. columbus, etc) en zal dat beleid op de wereld drukken via dingen als de pnac.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ali_Kannibali op 07-06-2007 00:17:46 ]
pi_50210469
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik moet geloven....

Misschien heb jij gelijk en is het niet waar, maar dan is het een hoax van de 'linkse kerk' om de kapitalisten in een slecht daglicht te zetten.
Wat je zegt, iets om uit te buiten en alle hoofden richting te geven waarnaar te kijken zodat het echte plan stil geimplementeerd kan worden; de wereld kan bijna niet meer zonder een bankrekening en ik heb het aan den lijve ondervonden toen ik probeerde een buitenlandse check, via de Nederlandsche bank, aan iem.te versturen zonder bankrekening < gaat dus bijna niet.

OF zoals ook eerder door iemand was gezegd in dit topic: Hoe gaan ze het voor elkaar krijgen dat wij een chip waar dan ook in onze lichaam laten plaatsen? Tenzij er natuurlijk nog meer vreselijke dingen gebeuren binnenkort, waardoor wij ineens gewillig ons laten inspuiten met een chip. Let op de gekte is de wereld nog niet uit. Dit hebben ze natuurlijk wel vaker voor elkaar gekregen.
pi_50210799
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Of met je hand = acties, handelen, gedrag, daden, en je voordhoofd = de plaats waar je cognitieve beslissingsfuncties huizen, je denken, kiezen. Dus het teken van het beest kan ook zijn dat je ervoor kiest om het beest te volgen en die keuze omzet in daden.

Zij die dus het het teken van God in hun voorhoofd en hand hebben zullen God blijven gehoorzamen en buiten de maatschappij komen te staan (aangezien ze niet zullen kunnen werken zullen ze ook niets meer kunnen kopen etc, misschien worden ze wel opgepakt en afgevoerd als extremisten die niet mee willen doen met de collectieve beweging naar eenheid en menselijkheid, welke in werkelijkheid een dictatoriaal satanisch systeem is), maar zij die het beestsysteem gehoorzamen zullen het teken van het beest krijgen in hun voorhoofd en rechterhand. Uiteindelijk is het dus een kwestie van autoriteit, wie gehoorzaam je ongeacht de gevolgen, God of het beestsysteem? Ik geloof dat dit scenario zeer waarschijnlijk is.
Dit is dus ook wat ik denk dat er uiteindelijk zal gebeuren waardoor die 2-split komt:
1. Mensen die het niet willen/kunnen geloven in de komende paar jaar
2. Degene die het door hebben en weten dat deelname aan een verot systeem zoals deze, zowiezo DE DOOD betekent
------
Tony Blair: Het plaatsen van burger- of mensenrechten boven veiligheid is verkeerd.
Bron

Hmmm, oftewel, na genoeg rampen zijn we bereid onze mensen-rechten op te geven omwille van onze veiligheid, die zowiezo al niet in het geding was omdat het niet de burgers zijn die de hele wereld in oorlog zet?

[ Bericht 6% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 07-06-2007 19:15:51 ]
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:28:37 #145
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50246871
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:26 schreef Aurora025 het volgende:
Blackgirl, dat wat david icke zegt is correct. De plan is om een wereldregering te installeren en om dat te realiseren komt er een oorlog met China waarbij Rusland meegetrokken wordt. Deze oorlog zal honderden miljoenen doden kosten.
Het feit dat je steeds meer UFO meldingen ziet heeft er ook mee te maken. Is het niet erg vreemd dat USA videobeelden van UFOs maakt in mexico maakt en ze ook nog eens officieel laat zien?
Het is moeilijk te bavatten, maar de 3de wereldoorlog komt eraan.
Velen geloven dit niet, maar dit zal met het verloop van de tijd veranderen.
Nogal logisch, er zijn altijd oorlogen geweest ... nu zitten we gewoon ff tussen 2 oorlogen in.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_50249020
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Dit is dus ook wat ik denk dat er uiteindelijk zal gebeuren waardoor die 2-split komt:
2. Degene die het door hebben en weten dat deelname aan een verot systeem zoals deze, zowiezo DE DOOD betekent
------
Tony Blair: Het plaatsen van burger- of mensenrechten boven veiligheid is verkeerd.
Bron

Hmmm, oftewel, na genoeg rampen zijn we bereid onze mensen-rechten op te geven omwille van onze veiligheid, die zowiezo al niet in het geding was omdat het niet de burgers zijn die de hele wereld in oorlog zet?
Ja het zou best kunnen dat veel mensen het niet zullen weten en begrijpen aangezien we compleet gebrainwasht worden. Maar ergens uit een hoge masonieke bron heb ik wel begrepen dat het de bedoeling is dat niemand aan het nieuwe systeem mee zal kunnen doen zonder door een luciferiaanse initiatieritueel te gaan. Misschien wordt daar wel bepaald wie het teken wel en niet krijgt.. het zijn spannende tijden, er gaat heel veel gebeuren de komende jaren en idd dat van blair is er ook weer een voorbeeld van hoe ontzettend snel alles werkelijk gaat.
pi_50371415
Dames, heren.

Het doet me erg goed te zien dat er meer mensen zijn zoals ik die hopen te zien wat er gaande is in deze wereld.

Maar ik denk dat het grootse probleem van deze waarheid naar buiten brengen is, hetzelfde probleem dat ik ondervond met mijn lerares.
Die vroeg zich namelijk af hoe het mogelijk is dat er mensen zijn die zo emotioneel ongevoelig zijn.

een quote:
quote:
The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.
J. Edgar Hoover

Dat is denk ik het grootste probleem als je alles in 1 keer naar buiten brengt. Je wordt (helaas) gewoon voor gek verklaart. Of mensen interesseert het gewoon niet.

Die schaap-mentaliteit die David Icke beschrijft is gewoon echt waar.
pi_50371549
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

------
Bron

Even voor de duidelijkheid - Dat is mijn reden om volledig tegen groeiende europese macht te zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:02:20 #149
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50371582
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:58 schreef Moonlith het volgende:
Dames, heren.

Het doet me erg goed te zien dat er meer mensen zijn zoals ik die hopen te zien wat er gaande is in deze wereld.

Maar ik denk dat het grootse probleem van deze waarheid naar buiten brengen is, hetzelfde probleem dat ik ondervond met mijn lerares.
Die vroeg zich namelijk af hoe het mogelijk is dat er mensen zijn die zo emotioneel ongevoelig zijn.

een quote:
[..]

J. Edgar Hoover

Dat is denk ik het grootste probleem als je alles in 1 keer naar buiten brengt. Je wordt (helaas) gewoon voor gek verklaart. Of mensen interesseert het gewoon niet.

Die schaap-mentaliteit die David Icke beschrijft is gewoon echt waar.
Of, voordat je met gevoelige info komt, krijg je een paar gram lood in je hersenen. Of een ongeluk. ofzo
Of, als je mazzel hebt(?), een pak geld en je levenlang gemonitord.

Dat je niet paranoïde bent wil nog niet zeggen dat ze niet achter je aan zitten
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_50371746
ow geheel eerlijk, voor een flink pak geld zou ik mijn bek dichthouden.

Sterker nog, ik zou zelfs met hun mee willen doen.

Dagelijks stoor ik me aan die overgrote meerderheid domme mensen die zich zo arrogant en idioot opstellen.

Steeds meer krijg ik het idee dat het gewoon TERECHT is dat dergelijke mensen worden uitgebuit en misbruikt.

Je kunt zo hard er tegen vechten als je wilt, maar de gevestigde orde zal je gewoon bestempelen als een paranoïde imbiciel en zo zal je dan de geschiedenis ingaan.

Mijn grootste dilemma blijft, wat kun je er tegen doen?
pi_50371822
En sterker nog, ALS je er wat tegen kunt doen, en je kunt ze af zetten op 1 of andere manier, wat dan? Is dat werkelijk wat we willen? Gevestigde orde of niet, de wereld zal hoe dan ook uitdraaien op een puinhoop. Grotere populaties, meer spanningen.... Dat is hoe dan ook onvermijderlijk. Het zit niet in het gemiddelde menselijk beestje zich rationeel op te stellen, en rationaliteit boven emoties te laten zegenvieren.
pi_58474426
Boeiende topic. Dat de vrijmetselarij een occult genootschap is, is zeker.
pi_58555266
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

nope, die begint dit jaar
hmmm, 2007 ook niet... ik heb horen zeggen eind dit jaar, maar ook dat er rommel met China aan staat te komen.... we maken het wel mee. Interessant topic!
pi_58555404
Stel dat er zo`n 'oorlog' aan zit te komen, in wat voor tijdsbestek praten we dan. 1 jaar? 5 jaar? 10 jaar?
pi_58556321
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat er zo`n 'oorlog' aan zit te komen, in wat voor tijdsbestek praten we dan. 1 jaar? 5 jaar? 10 jaar?
ik voorspel 21-12-2012
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:42:28 #156
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58601839
Het conflict met China zit zeer zeker in de pijpleiding
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:37:43 #157
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_58803641
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]

ik voorspel 21-12-2012

I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_59230029
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:
1 jaar...?
  maandag 9 juni 2008 @ 12:24:36 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59243514
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

nope, die begint dit jaar
En ondertussen zijn we meer dan een jaar verder en nog steeds geen aanval...
  maandag 9 juni 2008 @ 13:38:54 #160
57097 Ender_Wiggin
hey buurman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')