Geheim houden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:47 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Wereldheerschappij hebben of nastreven en dat ook nog geheim houden. Dat is gewoon onmogelijk.
Wat je zegt, iets om uit te buiten en alle hoofden richting te geven waarnaar te kijken zodat het echte plan stil geimplementeerd kan worden; de wereld kan bijna niet meer zonder een bankrekening en ik heb het aan den lijve ondervonden toen ik probeerde een buitenlandse check, via de Nederlandsche bank, aan iem.te versturen zonder bankrekening < gaat dus bijna niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet geloven....
Misschien heb jij gelijk en is het niet waar, maar dan is het een hoax van de 'linkse kerk' om de kapitalisten in een slecht daglicht te zetten.
Dit is dus ook wat ik denk dat er uiteindelijk zal gebeuren waardoor die 2-split komt:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Of met je hand = acties, handelen, gedrag, daden, en je voordhoofd = de plaats waar je cognitieve beslissingsfuncties huizen, je denken, kiezen. Dus het teken van het beest kan ook zijn dat je ervoor kiest om het beest te volgen en die keuze omzet in daden.
Zij die dus het het teken van God in hun voorhoofd en hand hebben zullen God blijven gehoorzamen en buiten de maatschappij komen te staan (aangezien ze niet zullen kunnen werken zullen ze ook niets meer kunnen kopen etc, misschien worden ze wel opgepakt en afgevoerd als extremisten die niet mee willen doen met de collectieve beweging naar eenheid en menselijkheid, welke in werkelijkheid een dictatoriaal satanisch systeem is), maar zij die het beestsysteem gehoorzamen zullen het teken van het beest krijgen in hun voorhoofd en rechterhand. Uiteindelijk is het dus een kwestie van autoriteit, wie gehoorzaam je ongeacht de gevolgen, God of het beestsysteem? Ik geloof dat dit scenario zeer waarschijnlijk is.
Nogal logisch, er zijn altijd oorlogen geweest ... nu zitten we gewoon ff tussen 2 oorlogen in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:26 schreef Aurora025 het volgende:
Blackgirl, dat wat david icke zegt is correct. De plan is om een wereldregering te installeren en om dat te realiseren komt er een oorlog met China waarbij Rusland meegetrokken wordt. Deze oorlog zal honderden miljoenen doden kosten.
Het feit dat je steeds meer UFO meldingen ziet heeft er ook mee te maken. Is het niet erg vreemd dat USA videobeelden van UFOs maakt in mexico maakt en ze ook nog eens officieel laat zien?
Het is moeilijk te bavatten, maar de 3de wereldoorlog komt eraan.
Velen geloven dit niet, maar dit zal met het verloop van de tijd veranderen.
Ja het zou best kunnen dat veel mensen het niet zullen weten en begrijpen aangezien we compleet gebrainwasht worden. Maar ergens uit een hoge masonieke bron heb ik wel begrepen dat het de bedoeling is dat niemand aan het nieuwe systeem mee zal kunnen doen zonder door een luciferiaanse initiatieritueel te gaan. Misschien wordt daar wel bepaald wie het teken wel en niet krijgt.. het zijn spannende tijden, er gaat heel veel gebeuren de komende jaren en idd dat van blair is er ook weer een voorbeeld van hoe ontzettend snel alles werkelijk gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dit is dus ook wat ik denk dat er uiteindelijk zal gebeuren waardoor die 2-split komt:
1. Mensen die het niet willen/kunnen geloven in de komende paar jaar
2. Degene die het door hebben en weten dat deelname aan een verot systeem zoals deze, zowiezo DE DOOD betekent
------
Tony Blair: Het plaatsen van burger- of mensenrechten boven veiligheid is verkeerd.
Bron
Hmmm, oftewel, na genoeg rampen zijn we bereid onze mensen-rechten op te geven omwille van onze veiligheid, die zowiezo al niet in het geding was omdat het niet de burgers zijn die de hele wereld in oorlog zet?
J. Edgar Hooverquote:The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.
Even voor de duidelijkheid - Dat is mijn reden om volledig tegen groeiende europese macht te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dit is dus ook wat ik denk dat er uiteindelijk zal gebeuren waardoor die 2-split komt:
1. Mensen die het niet willen/kunnen geloven in de komende paar jaar
2. Degene die het door hebben en weten dat deelname aan een verot systeem zoals deze, zowiezo DE DOOD betekent
------
Tony Blair: Het plaatsen van burger- of mensenrechten boven veiligheid is verkeerd.
Bron
Hmmm, oftewel, na genoeg rampen zijn we bereid onze mensen-rechten op te geven omwille van onze veiligheid, die zowiezo al niet in het geding was omdat het niet de burgers zijn die de hele wereld in oorlog zet?
Of, voordat je met gevoelige info komt, krijg je een paar gram lood in je hersenen. Of een ongeluk. ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:58 schreef Moonlith het volgende:
Dames, heren.
Het doet me erg goed te zien dat er meer mensen zijn zoals ik die hopen te zien wat er gaande is in deze wereld.
Maar ik denk dat het grootse probleem van deze waarheid naar buiten brengen is, hetzelfde probleem dat ik ondervond met mijn lerares.
Die vroeg zich namelijk af hoe het mogelijk is dat er mensen zijn die zo emotioneel ongevoelig zijn.
een quote:
[..]
J. Edgar Hoover
Dat is denk ik het grootste probleem als je alles in 1 keer naar buiten brengt. Je wordt (helaas) gewoon voor gek verklaart. Of mensen interesseert het gewoon niet.
Die schaap-mentaliteit die David Icke beschrijft is gewoon echt waar.
hmmm, 2007 ook niet... ik heb horen zeggen eind dit jaar, maar ook dat er rommel met China aan staat te komen.... we maken het wel mee. Interessant topic!quote:
ik voorspel 21-12-2012quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat er zo`n 'oorlog' aan zit te komen, in wat voor tijdsbestek praten we dan. 1 jaar? 5 jaar? 10 jaar?
quote:
1 jaar...?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat er zo`n 'oorlog' aan zit te komen, in wat voor tijdsbestek praten we dan. 1 jaar? 5 jaar? 10 jaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |