hmmm, 2007 ook niet... ik heb horen zeggen eind dit jaar, maar ook dat er rommel met China aan staat te komen.... we maken het wel mee. Interessant topic!quote:
ik voorspel 21-12-2012quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat er zo`n 'oorlog' aan zit te komen, in wat voor tijdsbestek praten we dan. 1 jaar? 5 jaar? 10 jaar?
quote:
1 jaar...?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat er zo`n 'oorlog' aan zit te komen, in wat voor tijdsbestek praten we dan. 1 jaar? 5 jaar? 10 jaar?
Barack heeft het ook al gezegd een paar dagen geledenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
zou het dan toch?
Israël: Aanval op Iran lijkt onvermijdelijk
En het geforceerde gerommel omtrent China & Tibet kan m.i. ook nix goeds brengenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Barack heeft het ook al gezegd een paar dagen geleden
Quote: "We hadden niet Irak moeten aanvallen, maar Iran. Dus als ik gekozen wordt, ga ik ervoor zorgen dat het dreigement van Iran afneemt"
Naar mijn mening is de 3e Wereld Oorlog al op gang, Maar nog niet op volle sterkte.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:26 schreef Aurora025 het volgende:
Deze oorlog zal honderden miljoenen LEVENS kosten.
Het feit dat je steeds meer UFO meldingen ziet heeft er ook mee te maken. Is het niet erg vreemd dat USA videobeelden van UFOs maakt in mexico maakt en ze ook nog eens officieel laat zien?
Het is moeilijk te bavatten, maar de 3de wereldoorlog komt eraan.
Velen geloven dit niet, maar dit zal met het verloop van de tijd veranderen.
Dat is ook precies wat de Illuminatie wilt, omdat zij een groot deel van de banken van Amerika beheersen INCLUSIEF de Federale Bank ( een bank die al het zeggeschap heeft over de Dollar, en ook ongestraft Dollars mag bijdrukken. ) Bij een economische zelfmoord zullen de beuren gigantische kelderen, daardoor zullen bedrijven nauwelijks wat waard worden zodat de Illuminati de bedrijven kunnen opkopen en hun macht vergroten.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:47 schreef masterchi het volgende:
[..]
Een oorlog met china?? Dat betekent economische zelfmoord, daar heeft de vs niks aan.
Uhm de USA heeft het zelfs helpen verpreiden...nl reuters![]()
http://www.nu.nl/news/160(...)nse_overheid%27.htmlquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:42 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Het conflict met China zit zeer zeker in de pijpleiding
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:47 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Wereldheerschappij hebben of nastreven en dat ook nog geheim houden. Dat is gewoon onmogelijk.
En juist dit, kun je aan de meeste mensen op deze planeet niet aan het verstand brengen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef spy08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nou,niet helemaal. Je kan tegenwoordig met alle moderne techniek de media gebruiken om juist dit soort informatie te ontregelen met nep nieuws.
Hoi. Waar is die oorlog van je nu?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
En juist dit, kun je aan de meeste mensen op deze planeet niet aan het verstand brengen.
De illusie is zo sterk. De meeste mensen geloven werkelijk in..."als de koning, president, premier OF media-beeld het zegt, dan zal het wel waar zijn"
Is dat zo nu? Nee. De oorlog zou voor 1 juni beginnen maar het is al een tijdje juli.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als Iran Israel aanvalt of andersom begint de echte oorlog pas.
Wie zei dat? Nu is het niet nee, maar ze zijn wel met voorbereidingen bezig denk ik. De nieuwsberichtgen gingen er een tijdje terug iig al wel over.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is dat zo nu? Nee. De oorlog zou voor 1 juni beginnen maar het is al een tijdje juli.
Illuminati WAR?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wie zei dat? Nu is het niet nee, maar ze zijn wel met voorbereidingen bezig denk ik. De nieuwsberichtgen gingen er een tijdje terug iig al wel over.
Wie zei 1 juni?. Bovendien doen we hier op Fok niet aan datums maar aan visies!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is dat zo nu? Nee. De oorlog zou voor 1 juni beginnen maar het is al een tijdje juli.
Jij. Ik zal je even quoten:quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Wie zei 1 juni?. Bovendien doen we hier op Fok niet aan datums maar aan visies!!!
quote:
Spreek je namens heel Fok?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Bovendien doen we hier op Fok niet aan datums maar aan visies!!!
Dat hoeft ook niet, de NWO moet zorgvuldig zijn strategie plannen. En aangezien wij niet aanwezig zijn bij de vorming van de plannen, kunnen we slechts gissen of wat, wanneer en hoe. Voor hun maakt het niet uit wanneer de aanval komt, het zal altijd zijn op een moment dat voor hun goed is. Zij zitten er tenslotte achter. En bovendien, heb jij een aanval nodig om het te geloven? Zie je niet wat er verder gebeurd?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En ondertussen zijn we meer dan een jaar verder en nog steeds geen aanval...
Mensen hebben ruim een jaar geleden staan roepen dat we binnen een jaar oorlog hadden, nu het nog steeds vrede is in Nederland komt dat de geloofwaardigheid van je theorie niet zo goed uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, de NWO moet zorgvuldig zijn strategie plannen. En aangezien wij niet aanwezig zijn bij de vorming van de plannen, kunnen we slechts gissen of wat, wanneer en hoe. Voor hun maakt het niet uit wanneer de aanval komt, het zal altijd zijn op een moment dat voor hun goed is. Zij zitten er tenslotte achter. En bovendien, heb jij een aanval nodig om het te geloven? Zie je niet wat er verder gebeurd?
HINT: De amerikanen zitten er niet achter: het zijn Reptillians.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:42 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
dus de grote vraag word nu: WAAROM? en dat terwijl nu juist de Amerikanen in een zeer kwaad daglicht stelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |