Neej,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil wel mee, maar iets sportiefs wordt een beetje moeilijk in mijn geval
Maar als iedereen dat wil, laat je niet weerhouden, dan ga ik gewoon die keer daarna wel mee
Als ik bij YPPY achterop spring met mijn gewicht, kukelt ze omquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:38 schreef Funnie het volgende:
[..]
Neej,
want ik wil jou ook in echie zien hoor!!!
Dan spring jij ook maar bij een ander achterop![]()
Of op de rug. Of wat dan ook ...
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik bij YPPY achterop spring met mijn gewicht, kukelt ze om
Openluchtmuseum in Arnhem is saaiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef YPPY het volgende:
[..]Ik kan nog wel iets hebben.
Het wordt ook niet megasportief, maar iets van lichaamsbeweging is wel leuk. Misschien het openluchtmuseum in Arnhem? Is dat iets? Kunnen we flink wandelen, maar ook pauzeren.
Eind juni ben ik terug van vakantie en natuurlijk wil ik mee.
Dan doen we die niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Openluchtmuseum in Arnhem is saai
Ben ik twee jaar geleden geweest en ik vond het echt helemaal niks
*grin*quote:Op zondag 23 mei 2004 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen dierentuinen hadden we al besloten en we zijn niet het groepje om in een pub te gaan zitten. Ik niet tenminste.
kampvuur zit er wel in hier hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel ik zelf het strand wel een leuk idee vind...
(dat kampvuur kun je wel vergeten...dat mocht met de strandmeeting toen ook nietHelaas )
Ik denk dat het nu wel zoiets word als wandelen of fietsen of zoiets dergelijks reken daar maar wel op.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:58 schreef Faithy het volgende:
Naturalis vind ik persoonlijk geen ene fuck aan
maarjah..we zien wel
Dat vind ik nou een heeel goed idee Brighteyes, niet omdat het gratis is, maar meer omdat je dan echt centraal bij elkaar bent! En alle kanten dan op kan.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bus 4 gaat toch van CS naar Kijkduin?
Ik werk in het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag (echt naast Den Haag CS) en heb een sleutel van de parkeerplaats, die is vrijwel leeg in het weekend. Het zou te regelen moeten zijn dat we allemaal daar parkeren (gratisen dan vanaf daar verder naar wat we ook gaan doen... Wandelen in Den Haag, met de tram naar Scheveningen, met de bus naar Kijkduin...
eigenlijk geen idee hoe kosher ze dat vinden, maar goed, er is toch niemand die van die parkeerplaats gebruik maakt in het weekend
Lijkt me een prima plan. De gevangenpoort is wel leuk, ben ik lang geleden eens geweest, maar het moet je echt interesseren. Tweede Kamer heb ik nog nooit gezien, mag je daar nog binnen?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een leuk idee om 's morgens een stadswandeling (met museum? gevangenpoort? bezoek tweede kamer? etc. ) door Den Haag te maken, dan lunch bij octopussy (als ze dat wil natuurlijk), 's middags naar Kijkduin (is rustig) of Scheveningen (druk, maar ook wel gezellig) op het strand zitten (en wie wil wandelen kan dat dan doen) en dan 's avonds ergens eten. Zoiets?
Dat lijkt mij ook leuk om daar eens heen te gaan. Ik zat net op de site te kijken van de tweede kamer en je moet je daarvoor wel aanmelden als je met een groep naar binnen wilt. Maar of je daar nou op een zaterdag (of zondag) naar binnen kan, geen flauw ideequote:Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef YPPY het volgende:
Tweede Kamer heb ik nog nooit gezien, mag je daar nog binnen?
Ik vind het goed hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een leuk idee om 's morgens een stadswandeling (met museum? gevangenpoort? bezoek tweede kamer? etc. ) door Den Haag te maken, dan lunch bij octopussy (als ze dat wil natuurlijk), 's middags naar Kijkduin (is rustig) of Scheveningen (druk, maar ook wel gezellig) op het strand zitten (en wie wil wandelen kan dat dan doen) en dan 's avonds ergens eten. Zoiets?
als mijn examens voorbij zijn wil ik wel gaan informeren bij de tweede kamer, moet er toch nog heen om te vragen of er met het fotoforum daar mogen fotograferenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Dan moeten we nog even uitzoeken of we een rondleiding kunnen krijgen bij de tweede kamer of zodaar ben ik wel een keer in geïnteresseerd en de gevangenpoort ligt er recht tegenover! Korte afstandjes dus
(heb al twee jaar een partner uit Den Haag en ben er allemaal nog nooit geweest
)
(dieetclub goes political)
Dat zeg ik tegen die tijdquote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef octopussy het volgende:
Lunch kunnen we wel bij mij doen (ik woon enkele tramhaltes buiten het centrum, heel dichtbij Hollandspoor).
Als iemand (of 2) wil blijven slapen is dat ook geen probleem trouwens.
Ik ben ook nog nooit eerder op meetings geweest...vind het ook best engquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:24 schreef Naamah het volgende:
Hmmm.. als er meer mensen meegaan die nog nooit op eerdere meets zijn geweest dan wil ik opzich misschien ook wel mee, maar net als de rest lijkt het me echt doodeng.. Ik laat het nog even van de datum afhangen en wie er meegaan, maar wie weetIn dat geval reis ik vanaf Utrecht CS
Als ik met de trein ga, stap ik ook op in Utrecht CS!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Naamah het volgende:
Dat maakt het al een stuk minder eng Meimeltje, als we samen zouden kunnen reizen
Dan moet ik helaas afzeggen....quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:16 schreef Pandorah het volgende:
Zo strepend kom ik dus uit dat we (tot nu toe) met zijn allen op een zaterdag kunnen (dus naar het binnenhof kunnen) en dat de data van 3 en 10 juli dus nog kunnen!
Ik hield mijn hart ook al even vastquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
Een meeting met Faithy en Riann? In dat geval bookmark ik dit topic even.
We doen toch niet voor niets een rondwandeling door Den Haag met allemaal vage straatjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hield mijn hart ook al even vast![]()
Tot nu toe ging het eigenlijk heel goed. Alsjeblieft niet het vuurtje gaan aanwakkerenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Rondleidingen kunnen 10 en 24 juli.
Beide data kunnen: Isabeau, Yppy, teigan, Pandorah
Alleen 10 juli kunnen: Funnie,
Alleen 24 juli kunnen: jolene, Fannetje, Meimeltje,
Beide data niet:
ik wil ook wel niet komen hoor, geen probleem als jullie dat een probleem vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
Beide data kunnen: Isabeau, Yppy, teigan, Riann
Alleen 10 juli kunnen: Funnie,
Alleen 24 juli kunnen: jolene, Fannetje, Meimeltje,
Beide data niet:
Je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:12 schreef Faithy het volgende:
ik wil ook wel niet komen hoor, geen probleem als jullie dat een probleem vinden
Volgens mij gaat diegene die die opmerking maakte niet eens mee naar de meetquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik wil ook wel niet komen hoor, geen probleem als jullie dat een probleem vinden
doe alsjeblieft allemaal niet zo voorbarig?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent van harte welkomGa alleen niet in dit topic net zo zitten katten met z'n tweeën als de vorige keer. We gooien jullie tweetjes anders zonder pardon in de vijver voor het binnenhof hoor
Je hapt nu al zo hard dat ik vermoed dat het ook zonder mijn posting nooit lang goed was gegaan. Maar wellicht kan het tij nog kerenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:44 schreef Faithy het volgende:
doe alsjeblieft allemaal niet zo voorbarig?
was er wat aan de hand hier? Nee..
Leek het erop dat ik RIann ging irriteren of andersom? Nee...
dus nou jah..
vind dit niet zo leuk eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:43 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je hapt nu al zo hard dat ik vermoed dat het ook zonder mijn posting nooit lang goed was gegaan. Maar wellicht kan het tij nog keren
Beide data kunnen: Isabeau, Yppy, teigan, Pandorah, Fannetje, Brighteyes
Alleen 10 juli kunnen: Funnie
Alleen 24 juli kunnen: jolene, Meimeltje, Naamah,
Beide data niet:
Aangepastquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, Isa, ik kan de 24 ook hoor...
Beide data kunnen: Yppy, teigan, Pandorah, Fannetje, Brighteyes
Alleen 10 juli kunnen: Funnie, Isabeau
Alleen 24 juli kunnen: jolene, Meimeltje, Naamah,
Beide data niet:
Joh, rot eens lekker op!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
I rest my case
Komopzeg, wind je niet zo op. Ik grijnsde wat omdat ik terugdacht aan het vorige meetingtopic met Faithy en Riann in wel zeer amusante hoofdrollen, net zoals ook Isabeau daarover grijnsde. Dat Faithy er vervolgens een halszaak van maakt kun je mij niet aanrekenen. En dat ook jouw bloeddruk ernstig stijgt is allerminst mijn probleem.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Joh, rot eens lekker op!
Voel je je hier nou echt lekkerder door?
Als je het bij dat grijnzen had gelaten was er niks aan de hand geweest...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Komopzeg, wind je niet zo op. Ik grijnsde wat omdat ik terugdacht aan het vorige meetingtopic met Faithy en Riann in wel zeer amusante hoofdrollen, net zoals ook Isabeau daarover grijnsde. Dat Faithy er vervolgens een halszaak van maakt kun je mij niet aanrekenen. En dat ook jouw bloeddruk ernstig stijgt is allerminst mijn probleem.
idd bah...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:42 schreef schatje het volgende:
Dames, houdt het gezellig.
Je kan het beste in de loop van de week (hoeft niet perse meteen dinsdag lijkt mij) bellen met het bezoekerscentrum Binnenhof. Het nummer zal ik even opzoeken en daarna naar je mailen (is ook op de website te vinden maar een beetje verstopt).quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik dinsdag bellen dan? Waar precies moet ik naartoe bellen Pandorah? En voor hoeveel moet ik nu "reserveren"? Dus ik hoop maar dat iedereen dit weekend dit topic leest.
Dat doe maarquote:Op zondag 30 mei 2004 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal in de loop van volgende week dan reserveren voor een vrouw of 12.
ja hoor, het aanbod staat nogquote:Op zondag 30 mei 2004 16:48 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat doe maar
Ik moet nog ff bekijken hoe ik het met vervoer zal gaan doen en als octopussy's aanbod nog steeds geld dan wil ik daar wel op in gaan.
Voor mij is dat heel erg onhandigquote:Op zondag 6 juni 2004 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen we allemaal iets maken voor bij de lunch? Of is dat erg onhandig om eerst mee te nemen. Aangezien we niet direct naar octopussy's huis toe gaan.
Lijkt me in de zomer een beetje onhandig.... hitte en zo, hoelang blijft alles goed buiten de koelkastquote:Op zondag 6 juni 2004 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen we allemaal iets maken voor bij de lunch? Of is dat erg onhandig om eerst mee te nemen. Aangezien we niet direct naar octopussy's huis toe gaan.
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Leek mij ook al onhandig
Heel graag, dankjewel!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:02 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: tuurlijk mag je meerijden vanaf Utrecht! Als het zover is, zal ik je mijn mobielnummer doormailen goed?
Het hele albumquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb liever geen foto's van mij op fok! Maar je mag je hele album met mijn kop volplakken hoor!
Tuurlijk moet je mee gaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik vind dat ik ook maar mee moet gaan, ondanks dat lijnen er de laatste tijd er een beetje bij in schiet, maar het lijkt me zowieson wel gezellig.
Anders treffen wij elkaar op het trefpunt (grote gele vlag).... dan kunnen we daarna samen verdwalen in de zoektocht naar Pandorahquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:13 schreef Riann het volgende:
Okiedokie pandorah dan is dat geregeld
ik ken in utrecht het hele station niet dus... volgens mij is het wel handig als wij mobielnummers gaan uitwisselen. En hoelaat moet ik daar zijn????
Hmm, da's wel lekker makkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:34 schreef Funnie het volgende:
Funnie
Stoopkind, ik kan je meenemen uiteraard. Ik ga met de auto erheen. Vanuit Enschede
We mailen wel annemiek[apedinges]gmail[punt]com is mijn email.
Weet ik niet ik zag gister in haar profiel dat ze een dag al niet meer op fok was geweestquote:Op maandag 28 juni 2004 05:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaat Faithy nou doen dan?
Lijkt mij prima. Als Faithy toch mee wilt, moet ze hier maar even gillenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Zoals het er nu voor staat ga ik morgen bellen voor elf dames naar de Tweede Kamer. Ik neem dus aan dat Faithy niet meer meegaat en Brighteyes wel. (en anders betalen wij allemaal 50 eurocent voor haar)
Yppy, je hoeft niet eerder te komen hoor, we zijn met genoeg mensen om even snel een fruitsalade in elkaar te flansen (als je met zo'n 5 man staat te schillen/snijden gaat dat snel genoeg). Ik haal dan na het bezoek aan de tweede kamer wel broodjes bij een bakker in de buurt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 06:36 schreef YPPY het volgende:
Octopussy, uit je vorige reacties begreep ik niet of het nodig is dat ik er eerder ben. Het maken van een fruitsalade oid is best wat werk. Als dat zo is, kun je bij jou in de buurt goed parkeren? En dan bedoel ik of het moeilijk te vinden is en dat ik allemaal doodlopende en eenrichtingsverkeer straten door moet? Dan weet ik of ik de trein moet gaan plannen of met de auto ga.
Ik heb toch ERG duidelijk gezegd dat ik een week op vakantie wasquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:29 schreef Riann het volgende:
Ja jammer dat faithy hier zich niet even meld of ze nu wel of niet mee gaat. Had ja haar btw niet al een mailtje gestuurd isabeau? En morgen bel je gewoon. Het is anders heel spijtig maar het is niet anders.....
Ik heb er wel al zin in![]()
![]()
![]()
Zou dit een probleem zijn voor de autorijders?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:54 schreef m@x het volgende:
Bij mij in de wijk (Ypenburg) kan je gratis parkeren en is er bijna altijd wel plek, maar het is wel nog een kwartier met de tram naar het Binnenhof.
5 voor half tien aankomen is wel een beetje vroegquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:13 schreef teigan het volgende:
ok, ff kijken, als ik rond 10 uur op DH centraal wil zijn..
als ik hoogeveen ook aandoe, dan nemen we of de trein van 6.38 uur en zijn we er om 5 voor half 10
Of dus een uur later, komen we een uur later aan...
O ja, en er was geloof ik nog ergens werkzaamheden, maar dat kan ook veranderd zijn...
dus Isabeau, neem je nog even contact met mij op? LIjkt me wel zo handig..
Email en Msn staan in mijn profiel
Dus alsnog afbellen? (als ik er verdorie doorkom, ik kan niet uren aan de telefoon hangen tijdens mijn werk).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ok. Maar iig denk ik dat ik niet mee ga, want vrijdagavond wordt het vrij laat denk ik.
(Ik ga naar een \\\'boat\\\')
Ik heb OVquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:43 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: ik vertrek inderdaad vanaf Utrecht (ik woon daar immers) en was van plan de trein te halen van 9.16 van spoor 6. Ik heb een (meereizigers)kortingskaart dus vanaf Utrecht kan je een retourtje kopen met 40% korting.
Ja moet je wel uitleggen waar die blauwe borden zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:25 schreef Pandorah het volgende:
Welke trein gaat dan om 9.17 naar Den Haag CS??? Ik dacht dat er altijd maar 4 treinen in het uur naar DH CS vertrokken maar wellicht heeft die planner een nieuwe verzonnen?.
Laten we dus voorzichtigheidshalve de tijd van 9.17 aanhouden.
Met Riann heb ik om 9.00 afgesproken bij het Trefpunt (ofwel de Blauwe Borden).
Ik denk dat we rond 9.15 wel bij de roltrap onderaan bij het koffiestandje op het spoor staan aan de kant van spoor 9. Is dat wat?
Dat komt van de ns reisplanner. Er staat wel een rode balk langs, maar ik weet niet wat dat betekent. (edit: het betekent dat er mogelijk vertraging is, ivm werktraject)quote:09:17 Utrecht Centraal 7a/b Den Haag Centraal Intercity 502
09:53 i Den Haag Centraal 6
Ik bedoel met blauwe borden: de vertrekborden die boven de kassa's staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:26 schreef Riann het volgende:
Ja moet je wel uitleggen waar die blauwe borden zijnhehehe
Die zie je vanzelf in de hal. Ze zijn echt tig meter groot ofzo. Heeel groot iig. Met de vertrektijden van de treinen er op.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:26 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja moet je wel uitleggen waar die blauwe borden zijnhehehe
Waarom denk je dat ik drie keer per week hardloop? Dat is ook alleen maar om de trein te halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:29 schreef Riann het volgende:
Sprinten yppy![]()
Ik dacht het alquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik drie keer per week hardloop? Dat is ook alleen maar om de trein te halen.![]()
Als het niet lukt krijg je die 5 euro van mij hoor! Het is mijn eigen fout dat ik 6 dingen tegelijk wil/moet...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus alsnog afbellen? (als ik er verdorie doorkom, ik kan niet uren aan de telefoon hangen tijdens mijn werk).
Je mag altijd komen omdat we nieuwsgierig zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Begrijp ik nu goed dat er een 'parkeeroplossing' gevonden is?
Of moet ik nog komen?
'savonds is het uiteten en voor de rest denk ik niet veel... Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken maar Pandorah en Ik gaan het in ieder geval niet TE laat maken. En ik dacht dat de rest dat ook niet ging doen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:10 schreef Faithy het volgende:
ik ben om 5 uur vrij hoor ik net, dus kan me om half 6 bij de groep aansluiten
zijn er al avondplannen?
Ik dacht dat die al weg warenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:43 schreef Pandorah het volgende:
Zijn er trouwens dan ook al die grote zandkastelen te vinden in Scheveningen? (anders houden we zelf een wedstijdje)
Ik weet wel wat leuke tentjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:30 schreef Pandorah het volgende:
Als alternatief middagprogramma is het Onmiversum best een leuk idee Fannetje. Er zijn best leuke films zaterdagmiddag als je van natuurfilms houdt (zie: www.omniversum.nl) en hou rekening met 9 euri entree. Ander idee is om naar het Vredespaleis te gaan of we kunnen de vvv onveilig maken en een folder halen voor een stadswandeling?
Faithy: rond half 6 zullen we vermoedelijk op zoek gaan naar restaurant. Als je een leuk restaurant weet (waar ze tevens chocoladetoetjes hebben), willen we dat graag weten
.
Collega van mij had het over een wokrestaurant in Scheveningen boven de Mac, prijs enzo wist ze niet.
Vorige keren is het uitgekomen op een standaard restaurant met grillmogelijkheden dacht ik...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:25 schreef Faithy het volgende:
ik ga vanavond even wat snuffelen, dan post ik het vanavond of morgenochtend
Hebben we nog voorkeur voor stijl? Grieks/Italiaans/Standaard/Chinees/whatever
ik kom wel gewoon op de fietsquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:06 schreef octopussy het volgende:
In scheveningen kan je wel zat leuke tentjes vinden, zeker aan het strand.
Ik weet niet wat voor weer het zaterdag wordt, maar als het mooi weer is dan kan je een parkeerplek in scheveningen iig wel vergeten. Met de tram is dan het devies.
Omniversum is inderdaad ook leuk als het regent!
Nou ik ga funnie wel ff mailen voor mijn adres en routebeschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |