Sja, ik zie het gewoon als een stuk gereedschap hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef SiGNe het volgende:
En toch durf ik m'n Zwillings voorlopig nog niet aan te zetten, ben veel te bang dat ze er alleen maar botter door zullen worden omdat ik iets verkeerd ga doen.
Als je een Suzuki gsx1300r Hayabusa loopt draai je ook niet meteen het gas vol open (om in de motor termen te blijven)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef mirugai het volgende:
[..]
Sja, ik zie het gewoon als een stuk gereedschap hoor.
Doet me een beetje denken aan motorrijden, waarbij onervaren motorrijders de mooiste supersports kopen, maar er niet lekker op rijden omdat ze bang zijn te vallen.
ff wat "bijslijpen" gaat niet, gewoon goed doen, daar zijn die dingen voor gemaakt. verder, ik weet niet wat de kwaliteit van die wetsteen is, maar om nou een fucking duur mes te kopen en dan een of ander B-merk wetsteen erbij doen, vind ik echt zo'n hollandse mentaliteit, sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2006 05:04 schreef McGry het volgende:
Je moet dat zien als kleien, als je het helemaal verneukt kun je hem altijd nog naar een winkel brengen, die kunnen hem dan weer ?repareren?..
wip ff de grens over en koop hier in Duitsland een bestek als je perse een casette hebben wil, veeel goedkoper.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Étoile het volgende:
Ha dit is precies een topic wat ik zocht. Mijn oude goedkope studentenbestek is het met sneltreinvaart aan het begeven en ik ben nu al een tijd aan het kijken naar een wat betere bestekset. Nu heb ik geen budget van duizenden euro's en zie ik het ook niet zitten om zilver te poetsen, ook ishet bedoeld voor dagelijks gebruik. Een paar merken die ik overweeg zijn WMF, BSF en Wilkens, maar ik sta zeker open voor andere suggesties.
Mijn vraag is nu, hoe zit het precies met edelstaal? Ik zie wel dat 18/10 duurder is dan 18/8 en begreep dat dat iets met chroom en nikkel te maken heeft, maar wat is nu beter/sterker?
Hebben jullie voorkeuren voor bepaalde merken, zijn er echte afraders bij? Andere dingen waar je goed op moet letten?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wip ff de grens over en koop hier in Duitsland een bestek als je perse een casette hebben wil, veeel goedkoper.
Grote warenhuizen als Karstadt of Galeria Kaufhof hebben vaak mooie aanbiedingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef Étoile het volgende:
[..]
Zijn er daar speciale winkels of ketens waar je dan moet zijn?
Ook mooi servies en peper en zoutmolensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef Bluezz het volgende:
http://www.maxwellandwilliams.nl/
Mooie site / spullen zeg!
Kijk eens in dit topic Wat kan je allemaal met een blender ??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Ferdi81 het volgende:
iemand nog blender recepten voor moi ???
dank u !!
Wat vind je van deze? Is 27 euro 50 ofzo en heeft twee voordelen. Ten eerst de pinnetjes die jij graag wilde. Ten tweede kun je het plaatje met de gaatjes eruit halen om het te wassen, dat vind ik dan weer handig (hoewel ik nauwelijk een pers gebruik).quote:Op zondag 19 februari 2006 14:54 schreef Serendips het volgende:
Welke knoflookpers is echt goed? Ik had er een van de Ikea en die was echt ideaal, maar die is gejat door een van mijn huisgenoten of aanverwant tuig....![]()
Deze:
[afbeelding]
Ik ben echt helemaal onthand. Ik MOET een nieuwe hebben. Welke zijn goed?
Ik kom niet vaak bij de Ikea, dus ik heb in de stad gekeken voor een nieuwe. Helaas verkopen bijna alle winkels van die knoflookpersen waar een plaatje de knoflook door de gaatjes duwt...Die van de Ikea was ideaal omdat hij pinnetjes heeft die de knoflook door de gaatjes perst. (Zo blijft niet een halve knoflookteen in het apparaatje hangen).
waar ergens, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:49 schreef Annemiek78 het volgende:
Klopt, wil eigenlijk ook nog dat mooie strakke vierkante servies van hun hebben.
Tijdens de kookclinic vorig weekend hadden ze ook alles van hun aan serviesgoed.
Echt spulleke!!!
Kijk eens op de casettewinkel (http://decassettewinkel.nl/index.php) .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Étoile het volgende:
Ha dit is precies een topic wat ik zocht. Mijn oude goedkope studentenbestek is het met sneltreinvaart aan het begeven en ik ben nu al een tijd aan het kijken naar een wat betere bestekset. Nu heb ik geen budget van duizenden euro's en zie ik het ook niet zitten om zilver te poetsen, ook ishet bedoeld voor dagelijks gebruik. Een paar merken die ik overweeg zijn WMF, BSF en Wilkens, maar ik sta zeker open voor andere suggesties.
Mijn vraag is nu, hoe zit het precies met edelstaal? Ik zie wel dat 18/10 duurder is dan 18/8 en begreep dat dat iets met chroom en nikkel te maken heeft, maar wat is nu beter/sterker?
Hebben jullie voorkeuren voor bepaalde merken, zijn er echte afraders bij? Andere dingen waar je goed op moet letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |