oow ja, ik lach in een deukquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:01 schreef veldmuis het volgende:
HIJ ZEI ANUS AAN HET BEGIN DAS VET KOELHEHEHEHEHE
![]()
![]()
Nee, totaal niet grappig imo....
Herman Finkersquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:04 schreef HeyFreak het volgende:
neuh, niet veel aan nee...
doe mij maar Herman Finkers
Dat verbaast mij niets, oh Drent.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:03 schreef nikky het volgende:
ik vind hem ook niks aan
Die vind ik toch minstens zo irritant als Hans Teeuwen....quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:08 schreef nikky het volgende:
geef mij dan maar bert visser
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
* veldmuis houdt helemaal niet van cabaret...
Nee maar wel van de kerk...quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
* X-Ray houdt helemaal niet van cabaret...
maar wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Die vind ik toch minstens zo irritant als Hans Teeuwen....
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:08 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Geniale kerel.
Mindere show, maar dat maakt hem er niet minder geniaal op.
ik praat dan wel over een jaar of 8 á 10 geledenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Purper
liedjes
Toen waren het ook liedjes en flauwe woorspelingen hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
ik praat dan wel over een jaar of 8 á 10 geleden
Inderdaad, vorige shows waren gaaf, ik heb nu net uit ellende maar de tv uitgezet....quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef prupke het volgende:
Zijn eerste shows waren veel beter. Nu staat hij idd maar wat onbegrijpelijk te ouwehoeren.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
ChrisJX houdt helemaal niet van cabaret...
jahquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toen waren het ook liedjes en flauwe woorspelingen hoor.
Die is nu bezig op Ned3quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:16 schreef RemCOW het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan wel lachen om Hans Teeuwen. Nieuwste show heb ik alleen nog niet gezien.
vanaf 22:10quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:18 schreef Markster het volgende:
hoeland is de show al bezig?
Dat is het hem nou juist, vooral de dvd "dat dan weer wel" is vetquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:01 schreef DuranK het volgende:
enigste wa ik zag was een achterlijke debiel die probeert nog achterlijker te doenwas hier nou in flutsnaam leuk aan
![]()
00:08quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
. Tot hoelaat?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:04 schreef HeyFreak het volgende:
neuh, niet veel aan nee...
doe mij maar Herman Finkers
ja lekker smeuigquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef Markster het volgende:
flinke puist tussen ze ogen.
Volgens mij wordt ie steeds groter naar mate zijn make-up er af gaatquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef Markster het volgende:
flinke puist tussen ze ogen.
Je hebt zeker het nummer schaapies neuken te vaak gehoort?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:59 schreef Markster het volgende:
wat een onvolwassen kuthumor op dit moment.
schaap liegtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:00 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Je hebt zeker het nummer schaapies neuken te vaak gehoort?
mwahahahahahaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:31 schreef ID-Tweak het volgende:
BOOOOOOTTTTTSSSS JUUUNNGGGGEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik ben dit jaar naar hun nieuwe show geweest, die was nog slechter dan de wanprestatie die Hans levert met Industryquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:16 schreef nikky het volgende:
jahmaar een stuk leuker dan nu
o ja de vliegende panters vind ik ook leuk
dikkie dik
ja idd, ik heb Najib Amhali in et echt gezien en ik heb in 5 minuten tijd meer moeten lachen om hem dan in 40 minuten om hans teeuwenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:08 schreef Blapiet het volgende:
doe mij maar Najib Amhali, ik zat gister 10 minuutjes naar Teeuwen te kijken en heb hem van plaatsvervangende schaamte maar uitgezet, wat een imbeciel
Hij trekt er volle zalen mee dus er zal wel een behoefte aan bestaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:42 schreef Partyman het volgende:
.... hoe diep kun je zakken als je je show moet vullen met alleen maar schelden ....
wtfquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:54 schreef ioor het volgende:
ik vond het op zich best grappig, maar vond dat mastruberen op het podium echt te ver gaan
Hij heeft zichzelf 10 minuten liggen af te trekken nadat ie HKH Beatrix anaal had gepenetreerdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
wtf
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:41 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Pijnboompit, pijnboompit, schijten kan je liggend, maar gaat beter als je zit
Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij
vonnik wel leuk
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf 10 minuten liggen af te trekken nadat ie HKH Beatrix anaal had gepenetreerd
Ik vind die humor he-le-maal niksquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
snelkookpan snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van
alvleesklier alvleesklier maandagavond doen we vermicelli in het bier
hinkstapsprong hinkstapsprong 12 surinamers met een ingeklapte long
maanzaadbrood maandzaadbrood harry heeft pianoles en silvia is dood
machtsmisbruik machtsmisbruik koeien met een boekenbon en kippen met een pruik
doordrukstrip doordrukstrip tonny heeft geen benen maar is toch nog best wel hip
optelsom optelsom vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom
blokfluitles blokfluitles woedende kabouter want hij kan niet uit de fles
pijnboompit pijnboompit liggend kun je schijten maar tis beter dat je zit
roerbakei roerbakei heroine dealen op de kinderboerderij
hangbuikzwijn hangbuikzwijn huub wil op vakantie maar z'n auto is te klein
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:06 schreef Qwea het volgende:
Ik zet hem op jensen, en ik lag in een deuk
tja, dat bewijst hoe saai hans is in mijn meningquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:20 schreef Rasing het volgende:
[..]
![]()
OM(F)G
Theo Maasen vind ik óók goed, gek hèquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind die humor he-le-maal niks![]()
Misschien ben ik wel raar hoor...maar dit vindt ik om te lachen :
Het is moeilijk, het is allemaal zo complex.Ik dacht altijd dat naarmate je ouder zou worden, je steeds meer dingen zeker zou weten,helemaal niks.van de week toen kwam een loodgieter bij mij een wastafel installeren, en ik vraag aan hem op welke hoogte komt ie? en hij zegt : Onderkant zak is boven kant bak.En ik denk shit ja, dat is zeker weten! Dat je gewoon zeker weet en dat je het kan toepassen in de praktijk en klopt.
Theo maassen
Ik ben het met je eens, dat gedeelte vooral was gewoon zo gaar dat het na 3 minuten toch wel heel irritant werd. Hij igng er te lang mee door, net zoals dar rukstuk en dat duitse gebrabbel ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind die humor he-le-maal niks![]()
Misschien ben ik wel raar hoor...maar dit vindt ik om te lachen :
Het is moeilijk, het is allemaal zo complex.Ik dacht altijd dat naarmate je ouder zou worden, je steeds meer dingen zeker zou weten,helemaal niks.van de week toen kwam een loodgieter bij mij een wastafel installeren, en ik vraag aan hem op welke hoogte komt ie? en hij zegt : Onderkant zak is boven kant bak.En ik denk shit ja, dat is zeker weten! Dat je gewoon zeker weet en dat je het kan toepassen in de praktijk en klopt.
Theo maassen
tuurlijk, iedereen heeft zn eigen smaakquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Theo Maasen vind ik óók goed, gek hè
Ik snap dat vergelijken gewoon niet dat iedereen doet en dat bijna boos worden omdat je de ene cabaretier leuker vindt dan de ander, of de ander zelfs helemaal niet.
Smaken verschillen nu eenmaal en niets treuriger dan "bewijzen" dat de een leuker MOET zijn dan de ander ,want intellectueler of meer diepgang en dat sorrt shit..
Kom op zeg, gun elkaar een avond lol
Frappant wel dat veel mensen die Teeuwen 3 keer niets vinden wel alle vijf shows tot het einden uitzitten
Ik vind Bert V. echt strontvervelend en kijk dat dus ook niet meer na die ene keer
Het is toch zo simpel, niet?
Inderdaad, die probeer ik niet eens meer. Het is dat hij om de week bij Kopspijkers zit dat ik hem nog moet tollererenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:22 schreef milagro het volgende:
Frappant wel dat veel mensen die Teeuwen 3 keer niets vinden wel alle vijf shows tot het einden uitzitten
Ik vind Bert V. echt strontvervelend en kijk dat dus ook niet meer na die ene keer
Het is toch zo simpel, niet?
hmm okay, dan is dat iig 1 rede waarom ik hem verschrikkelijk vindquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:32 schreef LostFormat het volgende:
Dat er te lang mee door gaan is zijn stijl. Juist dat is absurdisme. Dingen zolang doortrekken dat door het feit dat het niet meer grappig is juist weer grappig wordt.
schrijf je in bij een cabaretfestival, je kunt er goed geld mee verdienen !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:37 schreef moniek het volgende:
grof zijn, vloeken en provoceren kan ik zelf ook nog wel.
misschien zelfs nog wel beter!
Alle cabaret?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:41 schreef S-Two het volgende:
heb het opgenomen, morgen ofso ff kijken en zal dan mn mening wel geven...
maar 1 ding: CABARET RULEZ
nee, maar over het algemeen vind ik veel cool.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:45 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Alle cabaret?.
Ik vond dat dus echt sexy dat met dat ijsje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:53 schreef MyMilkshake het volgende:
het is wel een creepo eerste klas
vooral dat gedeelte met dat ijsje, wat een walgelijke tong
en kop.
Wat zag die kim van kooten in 'm zeg. brrrrr
Ik vind juist Lebbis alleen niet goed want als ze met ze 2en zijn kunnen ze tegen elkaar opbouwen.. (zoals ze elkaar onderbreken en commentaar op elkaar geven..geweldigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:19 schreef Steeven het volgende:
Geniale show. Eerst die hele discussie gehad over de Oranjes of ze nu wel of niet geimiteerd mochten worden in Kopspijkers enzo, en dan dit. Prachtig. Goede show.
Lebbis EN Jansen is niets, Lebbis alleen is goed.
emoticons spamquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:01 schreef livetothegoal het volgende:
super vet is hij == k ben in amsterdam stap in een taxi en dan roept die chauffeur wor mot je heen
ehhh leidseplein gvd kom ik net vandaan ooww doe dan maar rembrandsplein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan hoef je volgende keer ook niet meer te kijken, geeft dat geen bevrijdend gevoel ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:07 schreef bambino het volgende:
kheb gister ook zijn show gezien ik heb een paar keer gelachen ik vin er echt geen zak aan
Huh? Welke show was datquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat hij een Marokkaan opbelt en gaat schelden dat zijn vader schapen neukt en nog meer![]()
"hoogmoedswaanzin!!!"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:54 schreef mwsmit het volgende:
bepaald soort laag plebs wat om dat soort dommigheid kan lachen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:16 schreef Henno het volgende:
dat stuk over Beatrix was meesterlijk!
[..]
"hoogmoedswaanzin!!!"
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:46 schreef Insomaniac het volgende:
Fijn om te zien hoe Teeuwen zich ontwikkelt.
Hij is gegroeid. Hij probeert nieuwe dingen uit, speelt met zijn stijl. Het gaat nu meer de absurdistische kant op ipv de shoquerende kant.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:37 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]![]()
krabt zich achter het hoofd![]()
Die shoquerende kant biedt hem denk ik meer succes dan de absurdistische kant. Maargoed dit weer denk ik na 4 shows een beetje teveel van het goede. Hij toont zich nog steeds clichematig over zichzelf vind ik. Als je alle shows gezien hebt ontdek je er een zelfde patroon in. Ik kon om Industry of Love niet zo hard lachen in ieder geval dan om Met een Breiersdeck en Truiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is gegroeid. Hij probeert nieuwe dingen uit, speelt met zijn stijl. Het gaat nu meer de absurdistische kant op ipv de shoquerende kant.
Juist daarom vind k het zo knap dat hij zijn stijl verandert. Toen ik 'vork in je oogbol' voor het eerst hoorde, lag ik in een scheur van het lachen. Shoqueren is makkelijk scoren, dat zag je al toen hij zich 10 minuten ging aftrekken na Bea gebeft te hebben. Ik moest er erg om lachen, daar niet van, maar het absurdistische stuk over zijn ex en de vissenkom en het daarop volgende gesprek met de politie vond ik veel leuker.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:45 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Die shoquerende kant biedt hem denk ik meer succes dan de absurdistische kant. Maargoed dit weer denk ik na 4 shows een beetje teveel van het goede. Hij toont zich nog steeds clichematig over zichzelf vind ik. Als je alle shows gezien hebt ontdek je er een zelfde patroon in. Ik kon om Industry of Love niet zo hard lachen in ieder geval dan om Met een Breiersdeck en Trui
ja, het is dus gewoon wat ieder persoonlijk leuk vind, persoonlijk spant Theo Maassen voor mij de kroon.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist daarom vind k het zo knap dat hij zijn stijl verandert. Toen ik 'vork in je oogbol' voor het eerst hoorde, lag ik in een scheur van het lachen. Shoqueren is makkelijk scoren, dat zag je al toen hij zich 10 minuten ging aftrekken na Bea gebeft te hebben. Ik moest er erg om lachen, daar niet van, maar het absurdistische stuk over zijn ex en de vissenkom en het daarop volgende gesprek met de politie vond ik veel leuker..
Het is idd heel wat anders dan zijn vorige shows, maar imo niet minder leuk.
die vond ik juist het leukstquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:45 schreef pro_jeex het volgende:
Hij is opzich erg grappig, behalve die misplaatste grap mbt Allah.
Via kazaa heb ik dat stuk gedownload. "quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh? Welke show was dat
Boze Turk van Hans?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Via kazaa heb ik dat stuk gedownload. "
Boze Turk Heet dat fragment![]()
Het stuk doet alsof hij stoned is, " Booooooom, Booooom, Booooooooooom" Is ook lachen
Dat is helegaar niet van Teeuwen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Boze Turk van Hans?.
Dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is helegaar niet van Teeuwen..
Daarom haakte ik daar ook op in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen.
Dankje, Insoquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarom haakte ik daar ook op in.. Zal de volgende keer de juiste persoon quoten veldmuis.
.
als jij het zegt is het een stuk minder leukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:45 schreef Toeps het volgende:
Bleh, ik vind die gozer zo stom.
Poep!
Neuken!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |