quote:...
Wat is het origineel van WC Experience - Paracetamol?
--edit: geen links naar illegale mp3-bestanden--
...
Ja, helaasquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:54 schreef Romek het volgende:
[..]
Kanjer
Jammer, vond het wel aardig klinken.....
Bedankt Scandy
Dat dus...
Als ik er vannacht aan denk en het kijk, zal ik er even op letten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef fokaapje het volgende:
Wie heeft net Friends gekeken ? kan iemand me vertellen hoe het liedje heet die gedraaid werd toen Ross met Rachel was...?
Opletten. Had al in je andere topic gereageerd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef fokaapje het volgende:
Wie heeft net Friends gekeken ? kan iemand me vertellen hoe het liedje heet die gedraaid werd toen Ross met Rachel was...?
alvast bedankt
ja ik werd doorverwezen, toen had je btw nog nix gepost, bedankt man!!! bigtime!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Opletten. Had al in je andere topic gereageerd.
Chris Isaak - Wicked Games.mp3
Nelly Furtado? Die fietste in ieder geval in een clip, en liep ook langs kraampjes. Of ze ook een sinaasappel in de clip kreeg toegegooid, dat weet ik niet. De titel zoek ik even op... Powerless?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:57 schreef Morgil het volgende:
Ik zag gisteren een clip op televisie van een meisje, en ze was aan het fietsen, en toen kreeg ze een sinasappel toegegooit van een jongen. Die at ze op. En toen kwam ze bij een marktkraampje met kleren ofzo.
Ik vond het liedje/clip erg leuk. Wie is de artiest en hoe heet het nummer?
Nee, in het vorige topic zei Morgil:quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nelly Furtado? Die fietste in ieder geval in een clip, en liep ook langs kraampjes. Of ze ook een sinaasappel in de clip kreeg toegegooid, dat weet ik niet. De titel zoek ik even op... Powerless?
Daar deed de omschrijving mij in ieder geval aan denken.
Tot daar klopte het.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, in het vorige topic zei Morgil:
De zangeres was een (mooi) westers
Nee, dan houdt het op.quote:meisje met lange donkerblonde haren.
'Ik dans, dus ik besta' van het Goede Doel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
"....maar ik dans dus ik besta." Hoe heet dat nummer en van wie is het ook weer....
Okee dank jequote:Op donderdag 20 mei 2004 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
'Ik dans, dus ik besta' van het Goede Doel.
Lodger!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:19 schreef Shedfire het volgende:
Ik zoek een band die ik eens op internet had gezien van het forum van Fok of de weblog van Fok.
Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ze:
a. flash video clips maakte
b. daarin een oogige stickmen in rond liepen.
c. ze hadden een flash site waar je op de items moest schieten als ze langs kwamen.
Ze kwamen volgens mij uit zweden, en hun cd moest nog uit komen.
Hun eerste liedje (waarmee ze op Fok! kwamen) ging over herhalend leven. Begon met twee oude stickmannetjes die een vrouw verkrachten die een baby krijgt en dan een hele leven cyclus doorloopt.
Wie kan mij helpen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
ff in MAT zetten
Dat is Katy Rose - Overdrive. Had de clip een keer op mtv.com gezien en ik heb voor de zekerheid nog een keer gezien, maar zij is het.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:57 schreef Morgil het volgende:
Ik zag gisteren een clip op televisie van een meisje, en ze was aan het fietsen, en toen kreeg ze een sinasappel toegegooit van een jongen. Die at ze op. En toen kwam ze bij een marktkraampje met kleren ofzo.
Ik vond het liedje/clip erg leuk. Wie is de artiest en hoe heet het nummer?
Serge Gainsbourg - Je t'Aime, Moi Non Plusquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:40 schreef Noanem het volgende:
Frans talig (grotendeels iig), Een man en een vrouw zingen door elkaar heen.
Dwz: De man zegt dingen met zo'n 'zwoele' stem, en de vrouw zingt stukjes.
Liedje wordt vaak voor die semi-romantische stukjes op tv gebruikt...
Anyone?
Ini Kamoze- Here Comes The Hotstepper?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:42 schreef nXn het volgende:
r&b/hiphop nummer met een paar regels die ik (met mijn half bezopen kop) onthouden heb:
I'm the lyrical gangsta *trun it up*, the mister ambassador *turn it up!*
iemand enig ideej?
kzal eens zien.......kannum nie vindenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ini Kamoze- Here Comes The Hotstepper?
..lijkt me sterk dat dit 'n Beefheart-nummer is.. Die zingt niet zoveel over drank...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef Guppi het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje, dat volgens mij van Captain Beefheart is. Het is een liefdesliedje, en er komt een stukje in voor dat hij zegt dat ie maar door blijft drinken, omdat dat de enige manier is waarop ze nog bij hem is.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik besef dat het een beetje weinig informatie is. Overigens is het een popliedje, erg toegankelijk. En heel mooi.
lama heb hem alquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef nXn het volgende:
[..]
kzal eens zien.......kannum nie vinden
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:10 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
Serge Gainsbourg - Je t'Aime, Moi Non Plus
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:58 schreef nXn het volgende:
[..]
lama heb hem altwas ima kamoze nu ff luisteren offie eht is...
ja das hemheel veel bedankjes
Nee het is niet Tom Waits. Het liedje gaat ook verder helemaal niet over alcohol, het is gewoon de enige zin die ik me herinner. Z´n liefde is dus weg en daar zingt hij over..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:56 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
..lijkt me sterk dat dit 'n Beefheart-nummer is.. Die zingt niet zoveel over drank...
Tom Waits lijkt me dan een stuk waarschijnlijker! Maar dan kan 't de helft van z'n repertoire zijn.![]()
OK, geen Tom Waits dusquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:48 schreef Guppi het volgende:
Nee het is niet Tom Waits. Het liedje gaat ook verder helemaal niet over alcohol, het is gewoon de enige zin die ik me herinner. Z´n liefde is dus weg en daar zingt hij over..
1995quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef Boeman het volgende:
Uit welk jaar komen de Boo Radleys - Wake up Boo?
Daar hebben ze een drie letterig medium voor uitgevonden...merk het wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef nXn het volgende:
[..]
kzal eens zien.......kannum nie vinden
Ik denk dat ik je (deels) kan helpen. Het stukje over dat hij moest drinken, omdat het de enige manier was dat ze terug kwam, kwam me erg bekent voor. Ik dacht eerst ook aan Waits. Ik begon het te vertalen, en opeens wist ik het (bijzonder hoe het brein werkt).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef Guppi het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje, dat volgens mij van Captain Beefheart is. Het is een liefdesliedje, en er komt een stukje in voor dat hij zegt dat ie maar door blijft drinken, omdat dat de enige manier is waarop ze nog bij hem is.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik besef dat het een beetje weinig informatie is. Overigens is het een popliedje, erg toegankelijk. En heel mooi.
De enige link tussen Jeff Buckley en Beefheart is Gary Lukas: speelde gitaar voor allebei.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:57 schreef Teerwater het volgende:
Prachtig nummer. Jeff Buckley is alleen bepaald geen Beefheart... Dus, ik kon dat niet rijmen. ...
...en het nummer bestaat ook in de uitvoering van Nina Simone. En tussen Beefheart en Simone zitten al weer wat minder stappen.
dude...had hem al gevonden hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:37 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Daar hebben ze een drie letterig medium voor uitgevonden...merk het wel!
Jeeeeeeeh!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:57 schreef Teerwater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je (deels) kan helpen. Het stukje over dat hij moest drinken, omdat het de enige manier was dat ze terug kwam, kwam me erg bekent voor. Ik dacht eerst ook aan Waits. Ik begon het te vertalen, en opeens wist ik het (bijzonder hoe het brein werkt).
Graag gedaan. Maar welke versie doel je dan op? Want ik kan werkelijk niet begrijpen hoe je de engelenstem van Buckley kan verwarren met de kraaienstem van Beefheart. Dat is nogal een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef Guppi het volgende:
[..]
Jeeeeeeeh!!!Echt onwijs bedankt. Iemand heeft me het nummer laten horen en ik vond het erg mooi. Hij heeft diezelfde avond ook constand Captain beefheart gedraaid, vandaar de verwarring.
Ik ga hem snel luisteren![]()
Amen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:16 schreef zlapelooz het volgende:
Yay!
Guppi is blij.
Teerwater heeft 't gevonden
Zlapelooz is blij dat 't idd geen Beefheart-nummer was..
Feest voor allemaal.......
Die eerste is :quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:08 schreef maxamius het volgende:
ik zoek 2 nummers,
het eerste nummer is het nummer waarin gezongen word we got the whole wold in our hands.
dit is volgens mij een best bekend nummer.
en het 2e nummer is een nummer waarin gezongen word. veel de vire trouth your body feel de alcohol tonight of iets in die trand.
weet iemand hoe deze nummers heten.
De tweede :quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:08 schreef maxamius het volgende:
ik zoek 2 nummers,
het eerste nummer is het nummer waarin gezongen word we got the whole wold in our hands.
dit is volgens mij een best bekend nummer.
en het 2e nummer is een nummer waarin gezongen word. veel de vire trouth your body feel de alcohol tonight of iets in die trand.
weet iemand hoe deze nummers heten.
Dat doe ik wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:50 schreef zlapelooz het volgende:
niemand zoekt muziek vanavond..
iedereen heeft alles al.... :')
Wat 'n magisch moment!
iedereen tevreden
Van Autoreply zou ik wel 'ns willen weten of Laura Pausini nou goed was of niet???
*Autoreply post wel, maar leest niet........ *
Als ik me niet sterk vergis:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nog eentje waar ik naar op zoek ben:
Nummer, grotendeels opgebouwd uit formule 1-motoren. Volgens mij is ie uit `98, anders `97. Eigenlijk ontiegelijk brak, maar toch, nostalgie ;-)
bedoel je misschienquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:04 schreef Exterminator het volgende:
ik heb al een aantal keren op the box een beetje within temptation achtig nummer gezien. maar telkens staat geen titel bij dit nummer.
het is een "blurrie" clip met alleen maar zwarte wit en rode kleuren erin.
weet iemand welk nr ik bedoel??
Mzls
Ja, dat is `m. Thnx.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:44 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Als ik me niet sterk vergis:
DJ Visage - Formula
Misschien starflam of mc solaar?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:27 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een nummer van (een) Franse rapper(s). Het stond onlangs in de top 40 en als die er nu nog instaat, weet ik niet. Het nummer is geheel Franstalig.
Als ik de artiestennaam van hun maar weet, dat is al genoeg..
MIsschien Asrai - Pale Lightquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:04 schreef Exterminator het volgende:
ik heb al een aantal keren op the box een beetje within temptation achtig nummer gezien. maar telkens staat geen titel bij dit nummer.
het is een "blurrie" clip met alleen maar zwarte wit en rode kleuren erin.
weet iemand welk nr ik bedoel??
Mzls
joss stone - fell in love with a boy misschien? (wilde gok)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:55 schreef brambosjesman het volgende:
help! ik zoek een nummer dat maar in mn hoofd blijft spoken! Het werd gedraaid vrijdag 21-05-2004 op ID&T Radio. Ik zat in de auto en weet alleen nog dat het tussen 17.05 en 18.15 geweest moet zijn. Ik de playlist doorkijken op http://www.id-t.com/playlist/playlistarchive_new.php (NIET BEDOELD ALS RECLAME HOOR) maar geen 1 van de nummers klonk mij bekend in de oren. De lyrics leken als volgt te gaan: "I met my boy, i met my boy.." Het was een vrouwenstem, heel chillen nummertje. Iemand die de playlist voor mij kan bekijken van die bewuste tijd en mij kan vertellen welk nummer dat was? Alvast bedankt!
Definieer "onlangs" eens... Kijk: ik kan wel met Manau - La tribu de Dana aan komen...maar da's 1998.....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:27 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een nummer van (een) Franse rapper(s). Het stond onlangs in de top 40 en als die er nu nog instaat, weet ik niet. Het nummer is geheel Franstalig.
Als ik de artiestennaam van hun maar weet, dat is al genoeg..
AC/DC - Whole Lotta Rosie ')quote:Op zondag 23 mei 2004 03:54 schreef Famas het volgende:
Ik zoek het nummer van een rockgroep, volgens mij AC/DC
De zanger is zo'n vierkant ventje met een zwarte broek/zwart hempje...en een maf zwart petje op. Hij heeft zwarte krullen. Wat het meeste opvalt is z'n aparte stemklank.
Het liedje heeft een rustige intro...dan zingt ie iets van:
"Don't tell me you're sorry"
"about a woman I know"
"when it comes to <onverstaanbaar woord>"
"<onverstaanbaar> steels the show"
"<onverstaanbaar> pretty"
Hierna zegt ie nog het een en ander maar dat is erg slecht te verstaan...daarna komen de instrumenten erbij en wordt het zo'n vrolijk rock nummer....echt zo'n nummer om met je voet mee te tikken zeg maar.
Ik heb dat nummer hier op video; de naam is "Monsters of Rock '91(Metallica,.Pantera,.AC/DC)"....pantera en metallica ken ik wel dus vandaar m'n vermoeden dat dit nummer van AC/DC is.
De naam van het nummer moet ik dus hebben
bedankt!quote:Op zondag 23 mei 2004 04:00 schreef defender het volgende:
[..]
AC/DC - Whole Lotta Rosie ')
quote:Op zondag 23 mei 2004 10:35 schreef dvdk het volgende:
ik zocht
dat is Wayne Wonder - No Letting Goquote:Op zondag 23 mei 2004 10:35 schreef dvdk het volgende:
ik zocht een RnB nummer
lyrics begint ongeveer zo:
"Got somebody
She is a cutie
very special....
*iets iets*
take good care of me
*iets iets iets*
Zal wel Fly me to the moon van Frank Sinatra zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:37 schreef joogdepoog het volgende:
ik zoek dat liedje dat word gebruikt voor de kpn punten voor draadloos internet.
het is een versie van fly me to the moon
Nee, 't is geen versie van Frank Sinatra volgens mij.. Ik dacht zelf eerder aan Dean Martin (?) maar weet 't niet zeker.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:36 schreef fripper het volgende:
Zal wel Fly me to the moon van Frank Sinatra zijn
kijk hier eens: http://home.clara.net/fookes/PC/fifa99.htm bij puntje 9. Ik dacht dat het rude boy rock is.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:35 schreef dvdk het volgende:
ook zocht ik een liedje dat in fifa99 wordt gebruikt
"rock y'all" wordt er vaak in gebruikt
alvast bedankt voor de hulp!
nee, frank sinatra herken je gelijk..... dean martin zou kunnen..quote:Op zondag 23 mei 2004 11:36 schreef fripper het volgende:
[..]
Zal wel Fly me to the moon van Frank Sinatra zijn
Pure gok:quote:Op zondag 23 mei 2004 10:35 schreef dvdk het volgende:
hoi!
ook zocht ik een liedje dat in fifa99 wordt gebruikt
"rock y'all" wordt er vaak in gebruikt
alvast bedankt voor de hulp!
Mmmmh, kan 'm nergens vinden van Dean Martinquote:Op zondag 23 mei 2004 12:12 schreef joogdepoog het volgende:
nee, frank sinatra herken je gelijk..... dean martin zou kunnen..
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:19 schreef Unneoetech het volgende:
Net Laatst in Looking Good draaiden ze een remix van Beyonce's "Naughty Girl". Weet iemand hoe deze heet?
zoek gewoon eens naar Beyoncé - naughty girl en dan wahct je tot er een remix verschijntquote:Op zondag 23 mei 2004 13:32 schreef Unneoetech het volgende:
[..]
Hmmm ik zag 'm toevallig van de week en ik dacht meteen: da's geript van de Gorillaz - Clint Eastwood. We hebben het toch over die reclame dat 2 mensen op het strand liggen met groene handdoeken?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:23 schreef DutchBlood het volgende:
Het nummer van de Lipton Ice Tea green reclame, op ster.nl staat dat ie speciaal gecomponeerd is voor de reclame, pech dus?
Sorry als dit al voorbij is gekomen, maar kon met de Lite Search de vorige delen niet terugvinden...
Volgens mij is dit zo'n typisch geval van een rip-off. Iedereen die het hoort denkt meteen aan de Gorillaz, maar 'tis 't net niet.. Zo voorkomen ze dat ze royalties moeten betalen..quote:Op zondag 23 mei 2004 14:50 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Hmmm ik zag 'm toevallig van de week en ik dacht meteen: da's geript van de Gorillaz - Clint Eastwood. We hebben het toch over die reclame dat 2 mensen op het strand liggen met groene handdoeken?
Of het moet zo zijn dat de Gorillaz ook een sample hebben gebruikt in dat nummer.
*HIER*quote:Op zondag 23 mei 2004 14:35 schreef TheDon1985 het volgende:
Weet iemand waar ik de akkoorden kan vinden van de scarface-theme, zodat ik hem kan naspelen?
Ja die zoek ik ookquote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef Friebo het volgende:
Vanvond in eigen huis en tuin () een of ander vaag nummer met iets van aia-ie , aia-ooh , aia-ie . Klonk wel leuk, maar hoe heet het, en van wie komt het?
maroon 5 - this lovequote:Op zondag 23 mei 2004 17:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe heet dat nummer van :
This love is real.
She said goodbye to many times before.
Hoorde het de net op de radio.
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:36 schreef JoranVW het volgende:
Hoe heet het nummer van:
In het nummer van james brown - na na na (?) zit het stukje dat hij dat na na na doet van welk nummer is dat??
Owke ik probeer het nog een keerquote:Op zondag 23 mei 2004 18:40 schreef zlapelooz het volgende:
[..]niet echt 'n heldere vraagstelling...
Ik weet niet precies wat je bedoelt,
maar m'n antwoord is 'Sex Machine'
Thanksquote:Op zondag 23 mei 2004 17:53 schreef Baardaap het volgende:
[..]
maroon 5 - this love
Prince - Musicology?quote:Op zondag 23 mei 2004 18:46 schreef JoranVW het volgende:
Owja en het nummer van de Clip dat zonw klein jongetje (bruin) gitaar gaat spelen net als die artiest (en dan helemaal uit ze dak gaat)
Dat is volgens my "Land of a Thousand dances", wordt ook geschreven als "Land of 1, 000 Dances"quote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef JoranVW het volgende:
http://home.hccnet.nl/hm.wijk/help.WAV dit stukje bedoel ik
THNXquote:Op zondag 23 mei 2004 19:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is volgens my "Land of a Thousand dances", wordt ook geschreven als "Land of 1, 000 Dances"
Ducci - Dragostei din tei [2004]quote:Op zondag 23 mei 2004 17:29 schreef Baardaap het volgende:
[..]
Ja die zoek ik ook
Leek iets spaans/italiaans, baila hi, baila ha, en meer heb ik er niet van onthouden eigenlijk, behalve dat ik het wel humor vond
Alvast bedankt, ik kan hem zo 1, 2, 3 nog niet vinden maar dat komt nog wel een keer goed..quote:Op zondag 23 mei 2004 20:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ducci - Dragostei din tei [2004]
Haiducci doet wonderen!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Baardaap het volgende:
[..]
Alvast bedankt, ik kan hem zo 1, 2, 3 nog niet vinden maar dat komt nog wel een keer goed..
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:01 schreef Baardaap het volgende:
[..]
Haiducci doet wonderen!
Pure gok van een nummer dat lekker loopt:quote:Op zondag 23 mei 2004 22:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
dikke noob vraag hier hoor maar heeft trance met veel hoge tonen ook een bepaalde naam?
met hoge tonen bedoel ik een stuk in de track waarbij het steeds hoger opgebouwd word, steeds meer echo, steeds harder, steeds hoger
dat 't klinkt alsof je als maar meer bezope raakt terwijl je maar licht aangeschoten bent
ik heb zo 1,2,3 geen voorbeeld hier
maar ik hoop dat ik 't beetje duidelijk heb gezegd, heeft 't een naam? en / of heeft iemand paar van die nummer?
ben er gek op sinds gisteravond
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ducci - Dragostei din tei [2004]
Ook van deze kant, erg bedankt!quote:Op zondag 23 mei 2004 22:01 schreef Baardaap het volgende:
[..]
Haiducci doet wonderen!
Niemand????quote:Op zondag 23 mei 2004 13:25 schreef Master-JiP het volgende:
Ik zoek een dance-nummer waarin de complete speech vanuit de film Wallstreet (gehouden door Micheal Douglas) worden gebruikt. (Greed is good)
Wie helpt me?
Alleen op: afrikaans achtig - wheeyaa whambawa - en 1997/1998/1999..... zeg ik:quote:Op maandag 24 mei 2004 15:34 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek een liedje al best wel lang. Het een soort dance liedje, beetje afrikaans achtig. Ik hoorde hem laats nog op de radio. In de clip zie je allemaal van die afrikanen verkleed als dieren: leeuwen, zebra's enzo. Het liedje gaat ongeveer zo: wheeeyaa whambawa...en dan hele tijd zo door. Ergens in 1997,1998,1999 kwam die wel vaak op tv.
yup dat is 'mquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:10 schreef Stoofie het volgende:
[..]
MIsschien Asrai - Pale Light![]()
dario G - Carnaval de Paris?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:34 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek een liedje al best wel lang. Het een soort dance liedje, beetje afrikaans achtig. Ik hoorde hem laats nog op de radio. In de clip zie je allemaal van die afrikanen verkleed als dieren: leeuwen, zebra's enzo. Het liedje gaat ongeveer zo: wheeeyaa whambawa...en dan hele tijd zo door. Ergens in 1997,1998,1999 kwam die wel vaak op tv.
euh..begin ik nogmaals over een prachtig medium wat uit 3 letters bestaat ...quote:Op maandag 24 mei 2004 17:08 schreef Scarface_ het volgende:
@Muziekstad2000
Ik heb overal gezocht...maar kan hem nergens vinden..weet jij mischien waar ik hem kan downloaden? alvast thanks
Dario G -Sunchyme toch geloof ik?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:59 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dario G - Carnaval de Paris?
Volgens mij zijn daar meerdere van... Hoe gaat het nummer?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef bugeye het volgende:
Hoe heet dat nummer van Prince ook alweer in die videoclip waar alles in de jaren 40, 50 sfeertjes speelt? iig een nummer uit de jaren 80
ik ken er maar 1 van Prince,quote:Op maandag 24 mei 2004 18:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar meerdere van... Hoe gaat het nummer?
Ja! Maf, die naam daarvan zoek ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:20 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ken er maar 1 van Prince,
Enige wat ik kan herinneren is dat de videoclip helemaal zwartwit is, Prince met haar strak naar achteren, hij zingt samen met andere muzikanten op het podium met veel publiek.
Muziek is wel vergelijkbaar met de muziek van Prince zoals hij nu heeft gemaakt (trompet, saxofoon, jazz dus )
ohja, dat kan ook Sunshinequote:Op maandag 24 mei 2004 18:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dario G -Sunchyme toch geloof ik?
Neehee Sunchymequote:Op maandag 24 mei 2004 18:42 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ohja, dat kan ook Sunshine
quote:Op maandag 24 mei 2004 18:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Neehee Sunchyme(zoek maar op)
ik heb wel One By One van Neil Diamond:quote:Op maandag 24 mei 2004 18:40 schreef simplysep het volgende:
Hallo,
Ik zag laatst op een filmpje van geschiedenis het verkiezingsfilmpjes van brinkman en lubbers(1994), waar ze een beetje als vader en zoon worden voorgesteld. Er zat een heel leuk liedje bij en ik wil dat graag downloaden...De muziek gaat van 'one by one....two by two' --->gegoogled en op een archief van d rug zeggen ze dat het van neil young is, maar hoe heet het liedje????
Iemand???
Help??
Sep!
misschien deze?quote:One by one, they came disillusioned.
Lost their way on the road to life.
Two by two, they came in confusion,
somehow blind to the guiding light.
One by one
and two by two
Just begun.
So much to do.
One by one.
Two by two
Me and you.
One by one, they break with tradition.
Raise their flag, and they go their own way.
Two by two, they don't want permission.
Find their thing, and they're doin' okay.
One by one.
Two by two.
Just begun.
So much to do.
Spread the word to each generation.
Truth will grown where ever it's told.
Life is love in each incarnation.
Love is free; it lives in the soul.
Spread the word.
Truth will grow.
Life is love.
Love is free;
it lives in the soul.
One by one.
Two by two.
So much done.
So much to do.
One by one and two by two.
We'll make it through.
Prince - Girls and Boys???quote:Op maandag 24 mei 2004 18:20 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ken er maar 1 van Prince,
Enige wat ik kan herinneren is dat de videoclip helemaal zwartwit is, Prince met haar strak naar achteren, hij zingt samen met andere muzikanten op het podium met veel publiek.
Muziek is wel vergelijkbaar met de muziek van Prince zoals hij nu heeft gemaakt (trompet, saxofoon, jazz dus )
late reactie, maar hardstikke bedankt! Dat was het liedje inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:57 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat is Katy Rose - Overdrive. Had de clip een keer op mtv.com gezien en ik heb voor de zekerheid nog een keer gezien, maar zij is het.![]()
Ik gok op "Great balls of fire" van Jerry lewis naar ik meen.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet dat nummer dat die 2 hoofdrolspelers in de film top gun zingen?
Dit zal toch niet: Melrose - O, zijn he? Dan zou je de zoveelste zijn!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:29 schreef Inbox4me het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik de tekst niet kon verstaan (iedereen was er doorheen aan het brullen) en het refrein gaat alleen maar van "Oooooooh ooooh oohoh". En dat gevarieerd en vrij lang. 't Klonk een beetje Schots of Iers, maar dat kan ook aan mijn interpretatie liggen.
Iemand die wat kan met deze wazige omschrijving (veel meer kan ik er niet van maken iig)
Thnx
Oh ja, en hij heeft een acoustische gitaar bij zich.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:13 schreef five2one het volgende:
Ik zoek een soort van electronummer. Het is volgens mij van een Franse uitvoerder. Ik geloof dat ik de clip al eens gezien heb. Van een man die geschminkt als Pierrot zit en dan de schmink er in de tijd terug eraf tekend. Ik geloof dat deze aan het begin van deze eeuw in de hitlijsten stond.
Er zit een vaan WAH WAH geluidje in dat herkenbaar is voor dit nummer. Het fade steeds een beetje weg en het klink een beetje "Flangy".
Piet den Engel - Zoenen is gaaf!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:29 schreef KleineBeer het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje waar ongeveer de volgende tekst in voorkomt:
Ik wil alleen maar een beetje met je vrijen
Het is zo'n skihut feest nummer. Iemand die weet hoe het liedje heet en wie de artiest is, of nog liever de complete tekst kan vinden.
Bedankt
Mirwais misschien?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:13 schreef five2one het volgende:
Ik zoek een soort van electronummer. Het is volgens mij van een Franse uitvoerder. Ik geloof dat ik de clip al eens gezien heb. Van een man die geschminkt als Pierrot zit en dan de schmink er in de tijd terug eraf tekend. Ik geloof dat deze aan het begin van deze eeuw in de hitlijsten stond.
Er zit een vaan WAH WAH geluidje in dat herkenbaar is voor dit nummer. Het fade steeds een beetje weg en het klink een beetje "Flangy".
Chic - I want your love [1979]quote:Op maandag 24 mei 2004 21:04 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek 2 nummertjes:
1. Gezongen door een vrouw ('80 of '90 denk ik), veelvoorkomende tekst is:
I Want your love, I need your love
Iemand?? bedankt alvast!!![]()
Pennywise was em! Thnx voor de snelle responsquote:Op maandag 24 mei 2004 20:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Dit zal toch niet: Melrose - O, zijn he? Dan zou je de zoveelste zijn!
(Pennywise - Bro' Hymn = het orgineel ....zal ik er dan maar weer voor volledigheid bij zetten...)
Level 42 - Lessons in lovequote:Op maandag 24 mei 2004 21:04 schreef cb_17 het volgende:
2. Gezongen door een man/groep (ook '80 of '90 denk ik), veelvoorkomende tekst is:
All the things that we we're buidling, never ??fullfilding?? / En nog iets met met love
enquote:Op maandag 24 mei 2004 21:31 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Chic - I want your love [1979]
thnx.. dat waren ze!!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Level 42 - Lessons in love
vast van een italiaan, ik geloof paulo conte maar weet het niet 100% zeker.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:25 schreef vdo28 het volgende:
Misschien is het al langsgekomen in dit topic maar toch..
Hoe heet dat nummer (wat ook in French kiss zat en nog veel meer films) dat nu in een bepaalde reclame gebruikt word, ik geloof in de bertolli reclame.
Hij zingt in de film: It's wonderfull, it's wonderfull, good luck my baby... enz...
Vast door een fransman.
Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Paolo Conte - Via Con Me...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:25 schreef vdo28 het volgende:
Misschien is het al langsgekomen in dit topic maar toch..
Hoe heet dat nummer (wat ook in French kiss zat en nog veel meer films) dat nu in een bepaalde reclame gebruikt word, ik geloof in de bertolli reclame.
Hij zingt in de film: It's wonderfull, it's wonderfull, good luck my baby... enz...
Vast door een fransman.
Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Dat is Jim Diamond (van PHD), met I should have known better.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:59 schreef palthe het volgende:
zoek al een hele tijd het nummer dat begint met: should've known better.... en het refrein is dan aaaye aaaye aaaye aaaye. op google vind ie alleen the beatles![]()
Nou degene die ik uit het hoofd weet dan:quote:Op maandag 24 mei 2004 22:27 schreef Autoreply het volgende:
http://members.lycos.nl/pubmixen/mix051203.wma
Wie kan me vertellen welke nummers dit zijn?
(Ja, allemaal, echte uitdaging voor de fanaten.)
Dat wil ik dus ook weten, de reclame is vaak op mtv te zienquote:Op maandag 24 mei 2004 23:12 schreef Inferno het volgende:
Weet iemand het nummer van de lacoste reclame?
Gentle/gently ?? Of tender?? Carly Simon - It's hard to be tender [1989]quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:28 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een nummer die begint met de woorden: "It's hard to be gently" (of gentle)
Rustig, vrij oud, nummer.
Iemand?
accept me ff in msnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gentle/gently ?? Of tender?? Carly Simon - It's hard to be tender [1989]
Haiducii Dragostae Din Tei (Remix) Deze misschien. Is trouwens Roemeens en letterlijk vertaald: neuken onder een lindeboom of zoietsquote:Op maandag 24 mei 2004 23:05 schreef bloodymary het volgende:
En ik wil graag de titel/artiest weten van een Duitstalig nummer dat ze de laatste twee weken vaak op radio 3 fm draaien. Het heeft een beetje een techno-achtige sound verder.
Van de stersite:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:40 schreef skiczukie het volgende:
Hallo beste muziekliefhebbers,
Ik zou graag willen weten wat de titel is van het nummer dat ze in de(elke) canal plus reclame gebruiken, ik kan me nog herinnereren:
'open your eyes and see, open your heart...'
thnx
Deze misschien:quote:Op maandag 24 mei 2004 23:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook weten, de reclame is vaak op mtv te zien
Yup, 't is emquote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Deze misschien:
Adverteerder/merk: Lacoste
Product: Kleding
Titel commercial: Lacoste Image
Reclamebureau: Ogilvy
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: It's over now
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Natasha Thomas
Nog steeds niemand?????quote:Op zondag 23 mei 2004 13:25 schreef Master-JiP het volgende:
Ik zoek een dance-nummer waarin de complete speech vanuit de film Wallstreet (gehouden door Micheal Douglas) worden gebruikt. (Greed is good)
Wie helpt me?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gentle/gently ?? Of tender?? Carly Simon - It's hard to be tender [1989]
Ik heb even gekeken op de site van Animal Planet (was benieuwd naar het muziekje onder het Pelikaan-filmpje), en las dit:quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef joogdepoog het volgende:
ik zoek het achtergrond liedje dat word gebruikt voor een reclame van animal planet....zo eentje waar je op het einde een olifantje met een wereldbol ziet jongeleren.
quote:Music and Trailer information
Although we get many requests for details about composers and tracks of music used on both our programmes and trailers, we cannot respond to these enquiries. Much of the music on the channels is specially commissioned and not commercially available. However, please note that in many instances the musical soundtrack is usually credited at the end of the programme.
at the end of the programme?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op de site van Animal Planet (was benieuwd naar het muziekje onder het Pelikaan-filmpje), en las dit:
[..]
Ahh te gek dankjewel !!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:43 schreef Guppi het volgende:
Ah ik had gelijk, dat is wel van het WNF. Maar hier! kan je zien wat er allemaal wordt gebruikt door het WNF.
quote:Op maandag 24 mei 2004 23:15 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Nou degene die ik uit het hoofd weet dan:
-Onbekende Intro
-Kevin Lyttle - Turn Me On
-Lorna - Papi Chulo
-Down Under remix?
-Jordan & Baker - Explode
-Onbekend
-The Underdog Project - Saturday Night
-Lorena - How Will I Know
-Bombi - I Go To Rio
-Onbekend
-Slechte Grease Mix
-DJ Tiësto - Traffic
-Summerlove - Remember
-Beat Factory - Nothings Gonna Change My Love For You
-Onbekend (The POwer Of Love Remix?)
-Mat Silver vs. Endymion - Violet Skies
-Marc & Claude - Loving You (DJ Isaac remix)
-Deepack - Here's Johnny
-Fred en Aad - Mijn Konijn En Ik
Denk wel dat je nu al geholpen bent he?![]()
Niemand?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:13 schreef five2one het volgende:
Ik zoek een soort van electronummer. Het is volgens mij van een Franse uitvoerder. Ik geloof dat ik de clip al eens gezien heb. Van een man die geschminkt als Pierrot zit met een acoustische gitaar en dan de schmink er in de tijd terug eraf tekend. Ik geloof dat deze aan het begin van deze eeuw in de hitlijsten stond.
sorry topic niet goed door gelezen.. toch bedankt iigquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:20 schreef markiemark het volgende:
ik ben op zoek naar de uitvoerende van het nummer 'max max', ik ken hem van de brand en bertolli reclame..
Everything But The Girl - Missing...???quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:04 schreef DancePlaza het volgende:
ben op zoek naar een pop nummer volgens mij gezongen door een blonde dame
miss you of id dergelijk komt er voor volgens mij was dit nummer rond 1998
Mirwais - Naive songquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:59 schreef five2one het volgende:
[..]
Niemand?
Ik had al gezegd dat t Mirwais is... moet je wel de reacties lezen hequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:59 schreef five2one het volgende:
[..]
Niemand?
Hehe, vooral dat 'ff'quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo, het er nog 2
Doe je die ook ff?
http://people.zeelandnet.nl/ronniedege/mix1.wma
http://members.lycos.nl/pubbles/mix2.wma
Owja, hier ga ik regelmatig uit; http://www.pubbles.nl , 3 keer raden waar die mixen vandaan komen.
Op de soundtrack-cd van Lionheart staan allemaal nummers gecomposeerd door John Scott.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef TongPo het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film 'Wrong Bet' (Lionheart) waarin Van Damme de hoofdrol speelt. Het gaat om het nummer dat je hoort tijdens het allerlaatste gevecht (tegen Atilla). Volgens mij heet het nummer 'No Mercy', maar dat weet ik niet zeker.
Iemand een idee?
Het stuk muziek dat onder die scene zit, schijnt ook The Wrong bet te heten. Ik las het net, ben nu de bron weer kwijt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef TongPo het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film 'Wrong Bet' (Lionheart) waarin Van Damme de hoofdrol speelt. Het gaat om het nummer dat je hoort tijdens het allerlaatste gevecht (tegen Atilla). Volgens mij heet het nummer 'No Mercy', maar dat weet ik niet zeker.
Iemand een idee?
de platenzaak heeft die vast wel voor je.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:05 schreef dvdk het volgende:
Heeft iemand toevallig het liedje voor me?
"let the sunshine thru"
(ID&T essential)
richard F
alvast bedankt voor de repliek!
-dvdk
.... niet zo hypocriet alsjeblieftquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
de platenzaak heeft die vast wel voor je.
iemand?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:53 schreef Minion het volgende:
op de weblog staat een filmpje van straatvoetballers
ik vroeg me af welk nummer onder dat filmpje staat
kan iemand mij vertellen wie de arties is en hoe het nummer heet? het komt me bekend voor
http://weblog.fok.nl/weblog.fok?id=3533
Het is m inderdaad! Top. Bedankt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Mirwais - Naive song
(c) EdRaket
Luv jou babe.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat t Mirwais is... moet je wel de reacties lezen he
All star van Smash mouthquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:14 schreef Soldier2000 het volgende:
In de Shrek 2 reclame word een super vet rocknummer gespeeld.
Alleen hoe heet die rocknummer? Weet iemand dit?
la maar.. hebt al gevonden op de sitequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:30 schreef xxsaskiaxx het volgende:
[..]
Weet iemand nog het liedje dat in de nieuwe lacoste reclame voorkomt??
Snow- Informerquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:26 schreef Fegisje het volgende:
Hoe heet dat nummer van ergens in de jaren 90.
Zo'n blanke rapper. Volgens mij heette het nummer Inspector.
stukje uit het lied is "a-licky boom boom bang"?? . Dat heb ik dan van de videoclip met ondertiteling.
Iemand een idee wat de artiest mag zijn? en hoe het lied heet?
yeah!quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Snow- Informer
Snow - Informer?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:26 schreef Fegisje het volgende:
Hoe heet dat nummer van ergens in de jaren 90.
Zo'n blanke rapper. Volgens mij heette het nummer Inspector.
stukje uit het lied is "a-licky boom boom bang"?? . Dat heb ik dan van de videoclip met ondertiteling.
Iemand een idee wat de artiest mag zijn? en hoe het lied heet?
Dj Buzz Fuzz - Jealousy is a motherfuckerquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:35 schreef j_bos het volgende:
En nu nog een nummertje: Jealousy's a motherfucker, weak jealous motherfucker..
ook wel een lekker plaatje..
Nee dat is hij niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:30 schreef xxsaskiaxx het volgende:
[..]
All star van Smash mouth
Weet iemand nog het liedje dat in de nieuwe lacoste reclame voorkomt??
Niet die kuttrack van Double Nation - Sunshine?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:20 schreef Fallen het volgende:
Hmm, ook nog een verzoek.
Weet iemand hoe het nummer heet en van wie het was met de volgende omschrijving van videoclip: Tropisch eiland, tropische storm, dames in bikni vol tatoeages, heren in kleurige hawaii-shirts met tatoeages en piercings. Was een beetje een trance nummer als ik me goed herrinner.
Het is niet Storm - Time to burn.. (dat dacht ik namelijk eerst).
BvD.
ik gok he: song 2 van Blur!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet.
Ik heb net het reclame stukje weer gezien:
Volgens mij komt het alleen maar op veronica.
Het nummer begint zo:
WHOOOO HOOEEE gitaar deuntje
OOEEEOOEEE Yeeeahh
En je ziet meer dingen als alleen maar shrek2, meer stukjes van andere films, en ze hebben het over een Sneakpreview.
Frou Frou - Holding out for a Heroquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet.
Ik heb net het reclame stukje weer gezien:
Volgens mij komt het alleen maar op veronica.
Het nummer begint zo:
OOEEEOOEEE Yeeeahh
En je ziet meer dingen als alleen maar shrek2, meer stukjes van andere films, en ze hebben het over een Sneakpreview.
Wat ik er uit op kan maken is "Let's get together and kill ourselves". Met google kom ik dan hier uit:quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
*schop*
Als iemand ook maar iets van de tekst verstaat, kan ik tenminste ff goegelen![]()
Deze dus.
Hee Mark, nou volgens mij moet dit het zijn idd! Ik ga nu verder zoeken op www.3voor12.nl.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat ik er uit op kan maken is "Let's get together and kill ourselves". ...........
Yup, zag het, thanks. Realplayer doet 't hier alleen niet door die rottige firewall.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:27 schreef Mark het volgende:
Hier meer:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=17533993
You are the best, dat is iequote:Op donderdag 27 mei 2004 02:33 schreef shredder het volgende:
[..]
ik gok he: song 2 van Blur!
zie link http://songfacts.com/detail.lasso?id=1104
Boogie Pims - Somebody To Lovequote:Op donderdag 27 mei 2004 18:08 schreef radiating het volgende:
Ik zag laatst een leuk nummer maar weet de titel/artiest niet.
Ik omschrijf de clip:
5 of 6 baby's springen met een parachute uit een vliegtuig richting de zangeres die
beneden ligt.
De baby's zijn in het rood gekleed.![]()
B.V.D
bedankt!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:27 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Boogie Pims - Somebody To Love
don't you want don't you want wantquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:08 schreef radiating het volgende:
Ik zag laatst een leuk nummer maar weet de titel/artiest niet.
Ik omschrijf de clip:
5 of 6 baby's springen met een parachute uit een vliegtuig richting de zangeres die
beneden ligt.
De baby's zijn in het rood gekleed.![]()
B.V.D
Je kan beter de originele versie, van Jefferson airplane, gaan "kopen". Die is een stuk beter.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:30 schreef radiating het volgende:
[..]
bedankt!![]()
Drukwerk - Oh Middernachtquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:04 schreef Leffe48 het volgende:
ow middennacht schijn een lichie op mijn..., dat is het refrein
Meer weet ik niet :p
NEE!! Bah! Zeker niet...quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:50 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Niet die kuttrack van Double Nation - Sunshine?
hier te luisteren: http://www.janvis.nl/nl/artiest.php?ArtistID=1&ArtistNameID=6
wat voor stijl/genre?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:51 schreef Maaark het volgende:
Heeft iemand ooit gehoord van een nummer dat zo gaat:
"Now I need a girl, for losing my mind..."
ofzo.
Khoorde het bij het uitgaan... wat is het?
Als iemand het zou weten zou het geweldig zijn
Een soort blije rock.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
wat voor stijl/genre?
versie van jim carey is nog beterquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan beter de originele versie, van Jefferson airplane, gaan "kopen". Die is een stuk beter.
Als het Delerium heet, dan is het vast niet DJ Duce vs DJ Delerium met I'm Your Future...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:02 schreef Olmo het volgende:
Ik zoek een hardstyle liedje. Het heet 'Delerium', maar ik weet de artiest niet meer. Niet van Tiësto en ook niet delerium - silence. Bedankt alvast!
ik zoek zelf ook, maar kan het nog niet vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:09 schreef Arjan het volgende:
En ik zoek het nummer dat afgespeeld wordt bij de reclame van Cote d'Or (met een dame die op allerlei kussens ligt die deinen als golven).
Iemand?
Fantasy van Appletonquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik zoek nog een liedje uit een reclame
Het is de reclame van:
Don't touch my breil
Weet je ook heel toevallig hoe dat nummer heet?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:24 schreef Mark het volgende:
Misschien de nieuwe van Joss Stone?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Super Duper Love
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:41 schreef Mark het volgende:
* Dizer geeft Iggy een highfive
Teamwork!
Ik weet alleen dat t van dj mummy is, gemixed met een nummer van sean paul. Als je op dj mummy zoekt vind je ehm zoquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Minion het volgende:
[..]
iemand?
Misschien Trouble van Shampoo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:27 schreef Scarface_ het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die ouwe ''Calve'' reclame, met die 2 broertjes. Dat die kleine broertje een poster aflikt. Volgens mij heet ie iets met ''Trouble''
ik weet dat sita de titelsong daarvan heeft gezongen, dus misschien hoorde je dat?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:10 schreef furanku het volgende:
Tijdens mijn zappartij op tv kwam ik terecht op nickelodeons ZooP
Daarin kwam een nummer die naar mijn idee redelijk nieuw is. Het wordt gezongen door een zangeres met een erg rustig achtergrond muziekje.. meer weet ik helaas niet te vertellen (ik had geprobeerd om iets te onthouden maar dat is mij alweer ontschoten)
geen nelly furtado - try
Nummer is van Smokey D en staat op Jungle Rhythms deel 1. Cdtje is uit 1994.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:54 schreef shady1983 het volgende:
Ik zoek een behoorlijk oud (1991 ?) Jungle/D&B-nummer. Hij stond op de CD "Rhythm of the Jungle".
Het nummer heet "jack to the beat", en ik kan hem nergens vinden. Wie ?
ik weet niet of ie al beantwoord is maar het is You've Lost That Lovin' Feeling van The Righteous Brothers.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet dat nummer dat die 2 hoofdrolspelers in de film top gun zingen?
Toevallig een remix van Guru Josh - Infinity? Ben ik namelijk ook naar op zoek. Begin van die plaat is cool.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:59 schreef bierjoost het volgende:
Ik zoek een housenummer, beetje deep house achtig met een saxofoon erin. Een vriend moest denken aan Hans Dulfer oid maar dan een remix daarvan dus... BVD
murdererquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ini Kamoze- Here Comes The Hotstepper?
Volgens mij bungra knights - bungra nightsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:54 schreef verschoor het volgende:
hoe heet dat nummer van die peugeot 407 reclame.
iets van, can you touch me.......
thanks...
yes, hbe hem gevonden!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:17 schreef Bouncer2002 het volgende:
hi
ik zoek een nummer dat ik tijdens het uitgaan al 2 weken achter elkaar heb gehoord.
Het heet "everybody scream" is een trance/dance nummer,wordt niet in gezongen, alleen de titel wordt 1 of meerdere keren geschreeuwt.
Heb eens op kazaa gezocht, maar die vind alleen evrybody scream van paffendorf, en das de verkeerde. Iemand een idee welk nummer ik bedoel?
en ook deze heb ik inmiddels gevondenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:32 schreef Bouncer2002 het volgende:
en nog een request
stukje tekst: "I need a miracle, please let me be your girl"
ik vind het qua beat erg veel lijken op groove coverage, maar volgens mij is ie niet van hen.
Iemand een idee?
Geyster - Bye bye Superman??quote:Op zondag 30 mei 2004 12:48 schreef vdo28 het volgende:
Hoe heet dat nummer waarbij ze zingen:
Fly fly superman... (of superstar)
Dat kan wel ja!!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Geyster - Bye bye Superman??
ur welcome.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:59 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat kan wel ja!!
Thanx!![]()
Haiducci - Dragostei din tei [2004]quote:Op zondag 30 mei 2004 13:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ur welcome.
Overiegns is mijn vraag (zie up) over dat nummer uit die commercial van Giel Beelen. Je kan hem hier bekijken/luisteren... "amaiia hiiii.. amaiaa haaaaa.. amaia hii.. amaia haaa haaa" lekker vaag nummermaar wil wel weten van wie't is.
thnx, broertje bleek hem al te hebben, maar dan van O-zone?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Haiducci - Dragostei din tei [2004]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |