Jij lelijke stalker jij!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.
Bron?quote:Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
Belachelijk. Die zouden ze moeten uittrekken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is
You just made my day.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- gebroken huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
overspelige heupbroek
Verwacht je van BSB een onderbouwing?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Wanneer komt nou de onderbouwing?
Wat zanik je nou, onderbouwing staat toch in OPquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Verwacht je van BSB een onderbouwing?
Nee. Er staat een aantal losse flarden in de OP. En een aantal waanzinnig geuitte persoonlijke meningen. En een aantal aannames. En een paar fantasietjes.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zanik je nou, onderbouwing staat toch in OP
Wat versta jij onder 'we'?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -
Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?
Waar maak jij uit op dat ze respectloos zijn?quote:Dat zijn dames die in principe respectloos
Sluit dit dames uit die niet met hema-makeup rondlopen maar met dure makeup? En waar haal je vandaan dat ze hema-makeup dragen?quote:door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.
Hoe kom jij zo snel tot de conclusie dat dit uitschot is? Een degelijke onderbouwing is op zijn plaats voordat je zulke zware veroordelingen zou uitspreken.quote:Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Voor wie of wat is deze kledij schadelijk? En waar wordt er precies gelaxeerd?quote:Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij.
Ah, ja. De overspelige heupbroek..quote:Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek.
Waar haal je nu vandaan dat deze dames zieke geesten zijn?quote:Waarom deze zieke geesten
Graag zag ik een gedegen beschrijving van de onderzoeksmethoden die gebruikt zijn om bovenstaande ten eerste vast te stellen en ten tweede te staven!quote:dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden
Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan ?
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
Bron! Hoe vaak?quote:Vaak
Duidelijk? Eerst even onderbouwen en aangeven wat er precies duidelijk is!quote:zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- gebroken huwelijken - Bron?
- etc. - Pardon?
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen - *proest Bron?
- Ja - Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen. - Bron?
Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?
Het feit dat het onzedelijk gedrag is is mijns inziens totaal onvoldoende onderbouwd. Je neemt klakkeloos aan dat je stelling uit de eerste zin klopt zonder daar enige gedegen uitleg aan te wijden!quote:De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag
Samenvattend zou ik willen stellen dat je 'essay' niet meer is dan een uitleg van een warrige mening. Het mist diepgang, bijft uiterst oppervlakkig. De hoeveelheid onzinredeneringen is overweldigend maar niet overtuigend.quote:wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- etc.
- Ja
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[knip]
Samenvattend zou ik willen stellen dat je 'essay' niet meer is dan een uitleg van een warrige mening. Het mist diepgang, bijft uiterst oppervlakkig. De hoeveelheid onzinredeneringen is overweldigend maar niet overtuigend.
Tegengeluiden zie ik helemaal niet? Het zou schappelijk zijn op z'n minst aan te geven wat de voordelen en nadelen zijn van de beschreven stof.
De ene aanname volgt de andere in rap tempo op. Het tekstje nodigt uit tot niet-nadenkend nablaten. Dat doet het echter zo belabberd dat dat niet wil vlotten, gezien de reacties.
Volgende keer iets meer aandacht besteden aan achtergrondinformatie en onderbouwing, bansheeboy.
Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:04 schreef yvonne het volgende:
naar GC, waar je ook de andere essays kunt bewonderen.
Waarom denk je dat die gezonde boom er nog staat?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:53 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstruerenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef DeHeldjes het volgende:
heb je iets tegen vrouwen ofzo???![]()
Ik heb geen vrouw, en weiger principieel met zulks soort vrouwen te trouwenquote:En jouw wijf draagt iedere dag mantelpakjes ofzo?
Is helemaal niet sarcastisch bedoelt, ik zou niet weten waarom je dat denktquote:p.s. is je essay Sarcastisch bedoeld ofzo? Zo ja: dan ben je slecht in sarcasme...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
Volgens mij zit hier de kern van het probleem BSB.quote:Bansheeboy blaatte het volgende:
Ah. Voor vrouwen die zich, zonder bescherming van enige vorm van anticonceptie, laten palen door een vent en derhalve 9 maanden zwanger door het leven gaan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maakquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?![]()
Ja dag ! Topic begon in klaagbak, ging naar WFL toen gaar GC en jij wil naafr ONZquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef HAL9000S het volgende:
schopje-->ONZ
Je maakt je schuldig aan vergrijp? Dat is interessant. Zou je daar meer over willen vertellen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maak
Iddquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
Goed topic! En een belangrijk maatschappelijk onderwerp.
Zomaar ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef Stuart het volgende:
Wat een belachelijk Essay weer van je BSB
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrentquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:15 schreef FLipKick het volgende:
BansheeBoy, No offence hoor, Maar het lijkt echt alsof je iedere keer met je zogenaamde "essays" probeert te bewijzen dat je er niets van kan en totaal geen onderbouwing kan maken.
Ook zijn je "essays" Alles behalve overtuigend...
Leer goede essays schrijven, of stop ermee
Het is jammer dat een man van inhoud zoals jij niet reageert op mijn inhoudelijke reactie eerder.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrent
Nee, ik ben moslims sinds mijn geboorte waar ik niet bij heb kunnen zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef GewoonPim het volgende:
Is TS zwaaaaar christelijk?
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?quote:Nekschot dan. (is geen doodverwensing)
Een Fok!term. Lees je eens in verdommequote:Op donderdag 20 mei 2004 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?
Je kon niet bij je eigen geboorte zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ik ben moslims sinds mijn geboorte waar ik niet bij heb kunnen zijn
Multiple Personality Syndrome, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben moslims sinds mijn geboorte waar ik niet bij heb kunnen zijn
Hij zal toch niet tegelijk Akkersloot zijn he... Zou wel een hoop verklarenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:47 schreef CybErik het volgende:
[..]
Multiple Personality Syndrome, lijkt me duidelijk.
Akkersloot, nee asjeblieft niet, dat is na Nelson Mandela de grootste hond die ik kenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:51 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Hij zal toch niet tegelijk Akkersloot zijn he... Zou wel een hoop verklaren![]()
Nee hoor, dat was het varken Sharon al.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Akkersloot, nee asjeblieft niet, dat is na Nelson Mandela de grootste hond die ik ken
Hey van Akkersloot mag je zeggen wat je wilt maar geen kritiek op nelson mandela he!quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Akkersloot, nee asjeblieft niet, dat is na Nelson Mandela de grootste hond die ik ken
Sorry BSB, maar ik heb een uur gelachen. Ik kan er echter niets wijs uit worden. Net zoals je voorgaande kunstwerken, jouw denkwijze (ik ga er even vanuit dat je dit serieus meent) staat in schil constrast met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
- gebroken huwelijken
- etc.
- Ja
Ik ga pas op dingen in als ze een nuttige discussie starten... Jou "essay" doet dat dus niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrent
Wat dacht je van de hond George Bush en zijn poedel Balkenende?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:56 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het varken Sharon al.
Wat een slechte openingspost ??? Hoe kun je zo disrespectfull zijn tegen mij, ik heb er veel tijd en anerkate in gestopt, weet je hoeveel tijd het kost om je bronnen te checken alvorens ik daadwerkelijk over ga tot het schrijven van een essay ? Ik denk het nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:06 schreef Valval het volgende:
Wat een slechte openingspost zeg. Gebruikt "dure" woorden maar weet niet wanneer ze toe te passen...
ehm BSB ik wil niet disrespectvol zijn tegen jequote:Op donderdag 20 mei 2004 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een slechte openingspost ??? Hoe kun je zo disrespectfull zijn tegen mij, ik heb er veel tijd en anerkate in gestopt, weet je hoeveel tijd het kost om je bronnen te checken alvorens ik daadwerkelijk over ga tot het schrijven van een essay ? Ik denk het niet
Waar uit blijkt dat kastanjebomen doodgaan op het moment dat er overspelige dames naast staan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een slechte openingspost ??? Hoe kun je zo disrespectfull zijn tegen mij, ik heb er veel tijd en anerkate in gestopt, weet je hoeveel tijd het kost om je bronnen te checken alvorens ik daadwerkelijk over ga tot het schrijven van een essay ? Ik denk het niet
Noem je dit een essay? Dat is net zulke als de rest van ONZ waar deze troep thuishoort..quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit gezeik hoort in ONZ..quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:17 schreef Yakko het volgende:
Waar heb jij geleerd essays te schrijven? Dit is geen essay man, dit is gewoon een slap lulverhaal...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:17 schreef Yakko het volgende:
- Veel mensen vinden het leuk om naar te kijken.. ik ook! heb jaren in de binnenstad gewerkt en het was altijd een welkome afwisseling als er een paar mooie jonge dames langs liepen, met mooi geaccentueerde vormen cq overspelige heupbroek
Argh! Stop nou is met het gebruiken van het woord ESSAYquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
je kunt het beter gebruiken om de open haard mee aan te stekenquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Is er al een " Gebundelde werken - en dat voor een moslim! - Essays van BSB " uit? Dan kan ik me even echt inlezen.
Je moet het zelf nog even bundelen:quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Is er al een " Gebundelde werken - en dat voor een moslim! - Essays van BSB " uit? Dan kan ik me even echt inlezen.
Je komt dus ook uit Dordrecht, aangenaam. Maar ff wat anders, leuk dat ze door de stad lopen en fijn dat ze zo opgemaakt zijn e.d. Maar wat speelt er in hun botte hersen om schaars gekleed door de stad te lopen ? Wat willen ze ermee bereiken ? Wat zijn hun beweegredenen ? Waarom prefereren ze kou boven goed gekleed zijn ? Wat bereiken ze met gebroken gezinnen en bovenal wat hebben ze aan zulke nonsens-wedstrijden ???quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:17 schreef Yakko het volgende:
Omdat je het zo graag wil gaan we er nog ff ´inhoudelijk´ op in:
- waar moeten die meiden anders lopen? Via de Bagijnhof loop je de stad in, dus ze moeten wel!
Kom op mannetje, bash Akkersloot maar. Erg moedig van je om iemand af te kraken die zich hier niet kan verweren.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:51 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Hij zal toch niet tegelijk Akkersloot zijn he... Zou wel een hoop verklaren![]()
Of als WC-papier natuurlijk. De heilige koran leent zich daar ook uitstekend voor.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt het beter gebruiken om de open haard mee aan te steken![]()
Net als de meeste schoolboeken..quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Of als WC-papier natuurlijk. De heilige koran leent zich daar ook uitstekend voor.
Jij verdedigt je kloon met werve ! "Dquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kom op mannetje, bash Akkersloot maar. Erg moedig van je om iemand af te kraken die zich hier niet kan verweren.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij verdedigt je kloon met werve ! "D
Zou me eigenlijk ook niks verbazen als jij eigenlijk Dora bentquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij verdedigt je kloon met werve ! "D
Dan is domheid wel erg makkelijk te simuleren.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:31 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk ook niks verbazen als jij eigenlijk Dora bent![]()
Ik denk dat hij eerder een kloon is van een reltype zoals X-Ray of Johan_de_wit.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:31 schreef cyber_rebel het volgende:
Zou me eigenlijk ook niks verbazen als jij eigenlijk Dora bent![]()
Ik ben geen reltype, wil je zeggen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder een kloon is van een reltype zoals X-Ray of Johan_de_wit.
Nee, jij bent al verder gevorderd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik ben geen reltype, wil je zeggen?.
Nee, akkersloot met een hoofdletter i was ook niet van mij.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
En AkkersIoot met een hoofdletter i was een kloon van Dora. Akkersloot met een L is een unieke user.
Eigenlijk ook niet belangenrijk enzoquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nee, akkersloot met een hoofdletter i was ook niet van mij.
Over dagdromen gesprokenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Feit blijft dat mijn essay's sterk overeind staan
Het is inmiddels al nacht, maar vooruit...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Over dagdromen gesproken.
.
Zolang je inhoudelijk niks hebt in te brengen staat mijn essay keihard overeind !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Over dagdromen gesproken.
.
in je fantasiequote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zolang je inhoudelijk niks hebt in te brengen staat mijn essay keihard overeind !
STFU!! Ik hou gewoon niet van idioten en hun gezwets..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zolang je inhoudelijk niks hebt in te brengen staat mijn essay keihard overeind !
En dat geldt overigens ook voor jou !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
in je fantasie![]()
wat geldt ook voor mij ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat geldt overigens ook voor jou !
Je hoeft niet te spugen hoor, het is zo ook wel duidelijk dat je niet om mijn essay en argumenten heen kuntquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef Pharox het volgende:
[..]
STFU!! Ik hou gewoon niet van idioten en hun gezwets..
Surequote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Feit blijft dat mijn essay's sterk overeind staan
Je hebt inhoudelijk niks tegen mijn wederzijdse essay in te brengenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat geldt ook voor mij ?
tegen onzin valt niets inhoudelijks in te brengenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt inhoudelijk niks tegen mijn wederzijdse essay in te brengen
Lees je uberhaupt de reacties van anderen wel ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet dan ?
Zolang jij het afdoet als onzin weet ik dat je geen argumenten hebt en mijn essay dus fier en plaviool is !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
tegen onzin valt niets inhoudelijks in te brengen![]()
Uiteraard ! En er zijn er maar weinig die er wat proberen tegen in te brengen ofschoon het ze inhoudelijk niet lukt ! Men kan mijn essay's niet 1 2 3 uitschakelen, het heeft mij zeeën van tijd aan en onderzoek en research gekost voor ik een essay postquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees je uberhaupt de reacties van anderen wel ?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Breetai het volgende:
Ik ga de scorelijstjes van het hele groepje maar eens opkrikken. Geen relatie, geen verbinding, geen school. Kan dus m'n gang gaan. Oh wacht ik woon in Venlo.
plavioolquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zolang jij het afdoet als onzin weet ik dat je geen argumenten hebt en mijn essay dus fier en plaviool is !
ik ook, leuke stad met sinds kort een burgerkingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Breetai het volgende:
Ik ga de scorelijstjes van het hele groepje maar eens opkrikken. Geen relatie, geen verbinding, geen school. Kan dus m'n gang gaan. Oh wacht ik woon in Venlo.
Ik heb met je te doen, als het je werkelijk zoveel tijd heeft gekost, daar je 'essays' (tirade) zijn gebaseerd op punten uit een geloof ! In feite raaskal je maar wat, en wil je iedereen ervan overtuigen dat de standpunten volgens jouw geloof de enige juiste zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard ! En er zijn er maar weinig die er wat proberen tegen in te brengen ofschoon het ze inhoudelijk niet lukt ! Men kan mijn essay's niet 1 2 3 uitschakelen, het heeft mij zeeën van tijd aan en onderzoek en research gekost voor ik een essay post
Ga eens wat nuttigs doen met je tijd....ipv al die zogenaamde onderzoeken. Het enige wat je onderzoekt is dequote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Uiteraard ! En er zijn er maar weinig die er wat proberen tegen in te brengen ofschoon het ze inhoudelijk niet lukt ! Men kan mijn essay's niet 1 2 3 uitschakelen, het heeft mij zeeën van tijd aan en onderzoek en research gekost voor ik een essay post
Leuk noch aardig ! Ik onderzoek feiten en bronnen, ik weet zeker dat ik op Fok! het meeste onderzoek verricht voor ik iets post, ze kennen me zelfs op IRCquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:05 schreef Pharox het volgende:
[..]
Ga eens wat nuttigs doen met je tijd....ipv al die zogenaamde onderzoeken. Het enige wat je onderzoekt is de [afbeelding]...
doe dan eens wat linkies naar die bronnen van jequote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk noch aardig ! Ik onderzoek feiten en bronnen, ik weet zeker dat ik op Fok! het meeste onderzoek verricht voor ik iets post, ze kennen me zelfs op IRC
pla·vi·ool (bn.)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
plaviool, nu nog eens uitleggen wat je daarmee bedoeld, dikke van dale kent het namelijk niet
![]()
Ik gebruik voornl papieren bronnen uit de bibliotheek, bekende werken zeg maar, helaas heb ik daar dus geen link vanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe dan eens wat linkies naar die bronnen van je![]()
kut, ik heb wat geleerd van BSBquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
pla·vi·ool (bn.)
1 in hoge mate => zeer
En dat is voor het eerst wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
kut, ik heb wat geleerd van BSB![]()
![]()
Het enige papierwerk wat jij kent, is hetgene waar je je reet mee afveegt...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gebruik voornl papieren bronnen uit de bibliotheek....
Waarom weet je altijd woorden te verzinnen die zelfs Google niet kent?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
pla·vi·ool (bn.)
1 in hoge mate => zeer
Ik kan simpelweg niet begrijpen dat mensen ondanks mijn energie en tijd die ik in bepaalde zaken steek toch zo weinig waardering aan mij gevenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:18 schreef Pharox het volgende:
[..]
Het enige papierwerk wat jij kent, is hetgene waar je je reet mee afveegt...
ja en hopelijk ook voor het laatstquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat is voor het eerst wil je zeggen ?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom weet je altijd woorden te verzinnen die zelfs Google niet kent?
- Plaviool
- etc
- anerkate
- goede moslim
En wat mag jouw vooroordeel dan wel wezen ???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef RichardQuest het volgende:Je handelt weer naar mijn vooroordeel
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef RichardQuest het volgende:Je handelt weer naar mijn vooroordeel
De openingspost is een post van mezelfquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zie OP
X-ray, Dora, Robert_Jensen, Akkersloot, zijn mijn grootste vijanden op Fok!, gaarne mijn naam niet te verwarren met die poedelsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:38 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, X-Ray ?
Reageer eens op mijn post van 1.03quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
X-ray, Dora, Robert_Jensen, Akkersloot, zijn mijn grootste vijanden op Fok!, gaarne mijn naam niet te verwarren met die poedels
Ok, momentquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn post van 1.03
Oké, Robert_Jensenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
X-ray, Dora, Robert_Jensen, Akkersloot, zijn mijn grootste vijanden op Fok!, gaarne mijn naam niet te verwarren met die poedels
Waar heb ik het geloof in dat topic genoemd dan ? En op welke manier hebben hitsige schaarsgeklede meiden met de islam te maken dan ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, als het je werkelijk zoveel tijd heeft gekost, daar je 'essays' (tirade) zijn gebaseerd op punten uit een geloof !
Dus jij noemt mijn essay's raaskallen ? Nogmaals, dit is geen vorm van wederzijds respectquote:In feite raaskal je maar wat, en wil je iedereen ervan overtuigen dat de standpunten volgens jouw geloof de enige juiste zijn.
Kun je concreet zijn en uitleggen tegen welke groeperingen ik aanschop ? Vallen drugsgebruikers, alcoholdrinkers, overspelplegers en schaarsgekleden onder groeperingen dan ??quote:Je schopt tegen hele groeperingen, maar begint zelf te mekkeren als iemand het met jouw oneens is, danwel kritiek uit op jouw geloof !
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oké, Robert_Jensen
Nee, je hebt het geloof idd niet genoemd. Je essays zijn daarentegen wel hierop gebaseerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb ik het geloof in dat topic genoemd dan ? En op welke manier hebben hitsige schaarsgeklede meiden met de islam te maken dan ?
[..]
Dus jij noemt mijn essay's raaskallen ? Nogmaals, dit is geen vorm van wederzijds respectEn mijn standpunten zijn niet de enige juiste maar zijn wel altijd juist !
[..]
Kun je concreet zijn en uitleggen tegen welke groeperingen ik aanschop ? Vallen drugsgebruikers, alcoholdrinkers, overspelplegers en schaarsgekleden onder groeperingen dan ??
Zijn het geen islamitische dames die een Hema rookworst aan het verstoppen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -
Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?
Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.
Teveel vrouwentennis op TV gezien ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek. Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden
Nooit gehoord van de sexuele revolutie , emancipatie, bla bla bla (vrouwen zijn geen bezit, mannen overigens ook niet)quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
bomen :quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- gebroken huwelijken
- etc.
- Ja
Lijfstraffen ?!, BDSM (liefst openbaar). DIe boetes zijn niet belangrijk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later
ik zeg laudinum. en als dat niet helpt vingerhoedskruid.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Misschien moet ik je maar op de Zyprexa zetten.
Ik voel me zeer vereerd dat ik niet tussen die amcalabelende afvallige poedels in dit lijstje sta.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet je even uitlggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:15 schreef Drugshond het volgende:
BSB, ik weet niet wat je gerookt hebt, maar geef ff het adresje...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet je even uitlggen
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grapjas. zou een gastrolletje als soapster niks voor je zijn?
dat je gebanned bent heeft nog altijd te maken met de leesvermogens van de moderators. ik word gewoon heel erg moe van je antisemitische houding. maar dat wist je toch wel gozer...(joods woord trouwens)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
NeeIk heb geen humor
Maa ben jij niet die gozer die me zonder verklaarbare reden beschuldigt van holocaust-ontkennning en dat ik daardoor gebanneerd ben uit NWS ?
Dat was gewoon een foutje van me. In principe hoor jij ook in die categoriequote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd dat ik niet tussen die amcalabelende afvallige poedels in dit lijstje sta.....
Getiteld overspelige meidenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:23 schreef DemonRage het volgende:
Maak er foto's van en plaats ze in B&H
Volgens mij is die lijst héééééééééééééél lang... mag ik er ook op??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was gewoon een foutje van me. In principe hoor jij ook in die categorie
De uitkeerder van de levendsverzekering.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:26 schreef -Lotte- het volgende:
ik heb hier 2 bakstenen... wie kijkt mee? ;-)
We hebben gewoon een hekel aan kastanjebomen. Daarom.quote:Je komt dus ook uit Dordrecht, aangenaam. Maar ff wat anders, leuk dat ze door de stad lopen en fijn dat ze zo opgemaakt zijn e.d. Maar wat speelt er in hun botte hersen om schaars gekleed door de stad te lopen ? Wat willen ze ermee bereiken ? Wat zijn hun beweegredenen ? Waarom prefereren ze kou boven goed gekleed zijn ? Wat bereiken ze met gebroken gezinnen en bovenal wat hebben ze aan zulke nonsens-wedstrijden ???
Dat is toch geen reden om turken te haten of roemen van de trap te duwen ? Dergelijke constateringen gooien de beweerde redenaties alleen maar ter grondequote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef Malchevia het volgende:
[..]
We hebben gewoon een hekel aan kastanjebomen. Daarom.
in zijn essay topic?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe interessant ook, laten we nu maar in het juiste forum verder gaan.
Waarom naar onzin Cynix ? Zie je dan niet dat het een serieus essay is ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
grinnek.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je dan niet dat het een serieus essay is?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Zie je dan niet dat het een serieus essay is ?
wat een kutmaatschappij he, waarin mensen zelf mogen bepalen wat ze leuk vinden om te doen in hun leven? ik ken wat gebieden op de wereld waar jij en je muslimbroeder heerlijk kunnen toeven. denk niet dat je het in europa moet gaan zoeken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
Ik geef je groot gelijk met je essay, ik kijk hier met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant kunnen die meiden vele mannen afhelpen van het homo-isme, maar aan de andere kant maken ze ook weer vele overspelige mannen zoals je zegt.
Inderdaad, een maatschappij waar je met democratie en opleiding heel wat kunt bereiken in de toekomst.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een kutmaatschappij he, waarin mensen zelf mogen bepalen wat ze leuk vinden om te doen in hun leven?
Nou, begin maar met opnoemen. Wie is die muslimbroeder trouwens?quote:ik ken wat gebieden op de wereld waar jij en je muslimbroeder heerlijk kunnen toeven. denk niet dat je het in europa moet gaan zoeken.
wil je nu dat ik de burkalanden ga opnoemen? daar heb je namelijk geen schaarsgeklede vrouwen en zul jij je volledig in je element voelen. bij die broeder dacht ik aan ts, maar dat snap jezelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, een maatschappij waar je met democratie en opleiding heel wat kunt bereiken in de toekomst.
[..]
Nou, begin maar met opnoemen. Wie is die muslimbroeder trouwens?
Hehe, eindelijk..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay gaat maken over het homo-isme:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
Ik geef je groot gelijk met je essay, ik kijk hier met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant kunnen die meiden vele mannen afhelpen van het homo-isme, maar aan de andere kant maken ze ook weer vele overspelige mannen zoals je zegt.
NEEEEEEEEEEE....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay gaat maken over het homo-isme:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Ik kijk al uit naar de volgende oefening van mijn lachspierenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay gaat maken over het homo-isme:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Neeeee, mijn buik, wat doe je?!!? ik heb nu al krampquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
BSB stangen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef cyber_rebel het volgende:
Youssef ben je nou serieus of zit je BSB te stangen?
Een Burka hoeft dan weer niet meteen, het zou mooier zijn als Nederland zich gewoon vanzelf aanpastquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je nu dat ik de burkalanden ga opnoemen? daar heb je namelijk geen schaarsgeklede vrouwen en zul jij je volledig in je element voelen. bij die broeder dacht ik aan ts, maar dat snap jezelf toch ook wel?
dit soort opmerking zouden je heel wat stokslagen opleveren in bepaalde achtergestelde gebieden op deze fraaie aardkloot. aanpassen, het is dat je zon serieus bekkie erbij trekt, anders had ik je nog gelooft.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een Burka hoeft dan weer niet meteen, het zou mooier zijn als Nederland zich gewoon vanzelf aanpast
mag ik ook mijn dagelijkse vertiertjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:09 schreef Bayer het volgende:
Jesus zoalshetis, ga je nou serieus in op die Jahjah-adepten?
branden zal je, ongelovige!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een Burka hoeft dan weer niet meteen, het zou mooier zijn als Nederland zich gewoon vanzelf aanpast
Mjah okay, maar niet te lang anders krijg je het ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
mag ik ook mijn dagelijkse vertiertje![]()
belooft, het 'vrius' neem ik aan dat je op doelt? of een baard?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:15 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mjah okay, maar niet te lang anders krijg je het ook.
Ik vertrouw op je gezonde verstand.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
belooft, het 'vrius' neem ik aan dat je op doelt? of een baard?
Het is wederzijds Youssef, maar veel Fok!kers kunnen het niet uitstaan dat wij op 1 lijn zitten, het is pure jaloeziequote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
BSB stangen?Ik ben een groot fan van BSB, ik zou niet durven
![]()
hylarisch...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wederzijds Youssef, maar veel Fok!kers kunnen het niet uitstaan dat wij op 1 lijn zitten, het is pure jaloezie
Ik basseer de lente op de datum en niet op een stel heksen met overspelige heupbroeken aan die andere mannen willen verleiden tot overspel of na-calculatiequote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
Uhmpz tijd voor de sharia ofzo?
'k vind dat die meiden er moeten zijn, ut geeft mij altijd wel het gevoel dat het lente is als ik jong wild vlees rond zie dwarrelen op hangplekken.
Je zegt het zelf al, je zou je er niet mee kunnen vermaken, waarom halen deze zotten, want dat zijn het, het toch in hun hoofd om het bovenste gedeelte van hun billen te tonen aan iedereen ????quote:Zou me der niet mee kunnen vermaken, maar voor het idee ist wel leuk toch?
Doeiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:25 schreef Toeps iets met de volgende strekking:
-Waardeloze conclusie die nergens op is gebasseerd behalve een stel egolijke onderbuikgevoelens-
dat hele angstige vrouwengedoe van banshee, en ook zijn jaloersmakende vaste vriend youssefquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:25 schreef Toeps het volgende:
Laten we eve nin Banshee's gestoorde belevingswereldje kruipen, en aannemen dat Allah bestaat. En dat hij ook daadwerkelijk vindt dat overspel (sex buiten het huwelijk) verboden is.
Zie hier hoe het essay omver wordt geworpen:Banshee, ben jij ooit verleidt door zo'n schaarsgeklede dame?
- Antwoord: Nee, natuurlijk niet, bla bla bla... -Banshee, aan wie is het te wijten dat je nooit bent verleid door deze dames?
- Antwoord: Ik ben een goede moslim, bladiebla...
Conclusie: De gene die zich laat verleiden door een schaarsgeklede dame is blijkbaar een slechte Moslim. Hierbij ligt de schuld dus bij de man, en niet bij de schaarsgeklede dame.
Als gebruikelijk. Inhoudelijk is niet BSB's sterkste kant.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef Toeps het volgende:
Uitgeluld?
daarentegen is het wel keihard lachen met die gozer...soms ook een beetje huilen, maar dan hou ik gewoon even het beeld dat ik van banshee in mijn hoofd heb aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Als gebruikelijk. Inhoudelijk is niet BSB's sterkste kant.
Ik lach me de tering.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
daarentegen is het wel keihard lachen met die gozer...
het topic staat toch in onzin...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:33 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik lach me de tering.
Ja maar eerst niet. Hij (en de zijnen) denken echt zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
het topic staat toch in onzin...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik nu weer niet met je eens. Inhoud is juist mijn sterkste kant, alleen camoufleer ik dat met mijn intelligentie, ik wil er zeg maar niet mee te koop lopen, heeft nl. geen zinquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Als gebruikelijk. Inhoudelijk is niet BSB's sterkste kant.
Idd, dit topic hoort absoluut niet in onzin, ik begrijp daarom ook niet waarom de mods hem hebben verplaatstquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja maar eerst niet. Hij (en de zijnen) denken echt zo.
quote:Homo's hebben een verderflijke ziekte. Deze ziekte moet uitgeroeid worden.
kijk dat bedoel ik nouquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Idd, dit topic hoort absoluut niet in onzin, ik begrijp daarom ook niet waarom de mods hem hebben verplaatst
banshee is overigens bezig met een nieuw essay:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Waarom ga je dan niet in op vd Lubbe?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Inhoud is juist mijn sterkste kant
Daar verheug ik me nu al op.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Bansheeboy is overigens bezig met een nieuw essay:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
excuse voor dubbelpost.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou![]()
, dat is toch schattig...en er worden weer wat minder vrouwen op straat lastiggevallen of berooft. leuk he stigmatiseren...
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou![]()
, dat is toch schattig...en er worden weer wat minder vrouwen op straat lastiggevallen of berooft. leuk he stigmatiseren...
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef Bayer het volgende:
Waarom ga je dan niet in op vd Lubbe?
Ik ben er op in gegaan, ik neem aan dat je de posting bedoelt uit dit topic ? Of bedoel je een ander topic ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in op vd Lubbe?
gelukkig hoeft banshee niet bang te zijn dat deze dame hem gaat neuken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:52 schreef CybErik het volgende:
Zeg BSB...
[afbeelding]
Is dat schaarsgekleed?
Waarom zou je uberhaupt opkomende geilheid hebben als je 24/7 bezig bent met het denken aan Allah en het praktiseren van je islam. Zolang je de intentie niet hebt is het leven gemakkelijk hoor, alleen alle Nederlandse mannen om ons heen die slachtoffers worden van overspel baren me zorgenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hele angstige vrouwengedoe van banshee, en ook zijn jaloersmakende vaste vriend youssef, toont aan dat de heren totaal geen zelfcontrole hebben. lastig in een westerse maatschappij, als je niet bij opkomende geiligheid even een schaap kan gaan pompen.
Nee dude.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er op in gegaan
ohhh wacht ff je bent juist begaan met het lot van de nederlandse man. dat maakt het ineens heel anders. bemoei je lekker met je eigen leven wil je?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt opkomende geilheid hebben als je 24/7 bezig bent met het denken aan Allah en het praktiseren van je islam. Zolang je de intentie niet hebt is het leven gemakkelijk hoor, alleen alle Nederlandse mannen om ons heen die slachtoffers worden van overspel baren me zorgen
Wat aardig van je! Dat je je zo bekommert om je medemens. Gelukkig geloven de Nederlandse mannen niet in Allah, dus die kunnen er rustig op los neuken voor het huwelijk. Mag gewoon.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt opkomende geilheid hebben als je 24/7 bezig bent met het denken aan Allah en het praktiseren van je islam. Zolang je de intentie niet hebt is het leven gemakkelijk hoor, alleen alle Nederlandse mannen om ons heen die slachtoffers worden van overspel baren me zorgen
en weet je wat, het is nog leuk ook! (zo afentoe)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat aardig van je! Dat je je zo bekommert om je medemens. Gelukkig geloven de Nederlandse mannen niet in Allah, dus die kunnen er rustig op los neuken voor het huwelijk. Mag gewoon.
Ik denk dat we ons allemaal wel zorgen maken om de maatschappij, wat ben jij egoistisch ingesteld zeg. Waar denk je dat alle condoom, drank en rookreclames voor zijn geweest?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ohhh wacht ff je bent juist begaan met het lot van de nederlandse man. dat maakt het ineens heel anders. bemoei je lekker met je eigen leven wil je?
ik maak me niet zo veel zorgen om dit: 'veel geblaat, weinig wol'-tijdperk. jij wel?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons allemaal wel zorgen maken om de maatschappij, wat ben jij egoistisch ingesteld zeg. Waar denk je dat alle condoom, drank en rookreclames voor zijn geweest?
Volgens mij is die nog altijd geen Moslimforum.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij deze zou ik de mods willen vragen deze verderfelijke foto's te verwijderen
net als lang lang gelden de streng gelovige christenen ook niet mocht onaneren. da tis verspilling van het zaad gods. tot ze erachter kwamen dat het verdomd lekker is en in sommige gevallen op fok zelfs noodzakelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef Toeps het volgende:
Oh oh... ik geloof dat onze vrome Moslims zich hebben laten verleiden door deze plaatjes, en zich nu met hun rechterhand in hun kamertje hebben teruggetrokken. (Mag dat eigenlijk, als Moslim zijnde?)
Ik wacht af op een essay van BSB over het medische gevaar van masturbatie aanvoerend dat je er blind van kan wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef Toeps het volgende:
Oh oh... ik geloof dat onze vrome Moslims zich hebben laten verleiden door deze plaatjes, en zich nu met hun rechterhand in hun kamertje hebben teruggetrokken. (Mag dat eigenlijk, als Moslim zijnde?)
Daar heb je gelijk in. Je vrijheid eindigd waar die van een ander begint.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef Youssef het volgende:
Ik denk dat we ons allemaal wel zorgen maken om de maatschappij,
Wel een moslim-topic dat ik geopend heb en waar ik dus alle rechten over heb en zelf bepaal wat er gebeurtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog altijd geen Moslimforum.
Je geeft de dames die er aantrekkelijk bij lopen de schuld ervan dat mannen overspleing worden. Die mannen hadden moeten weten waar ze aan begonnen toen ze het huwelijksbootje instapten. Dat ze daar nu spijt van krijgen en hun belofte verbreken vind ik de verantwoordelijkheid van die gasten. Probeer jezelf ff in te houden wil je.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik basseer de lente op de datum en niet op een stel heksen met overspelige heupbroeken aan die andere mannen willen verleiden tot overspel of na-calculatie
Omdat ze dan aandacht krijgen van ongedisciplineerde gasten waar meteen het hoofd op hol slaat.quote:Je zegt het zelf al, je zou je er niet mee kunnen vermaken, waarom halen deze zotten, want dat zijn het, het toch in hun hoofd om het bovenste gedeelte van hun billen te tonen aan iedereen ????
Wie wil jou vernietigen dan ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Je vrijheid eindigd waar die van een ander begint.
Waarom wil 'jouw soort', 'mijn soort' afmaken?
Dat geeft al de flexibiliteit en tolerantie aan van de moslim cultuur. Als die zich al niet eens staande kan houden in een open en redelijk tolerant forum, dan klopt er iets niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel een moslim-topic dat ik geopend heb en waar ik dus alle rechten over heb en zelf bepaal wat er gebeurt
Mwoah, het is toch de bedoeling dat 'mijn cultuur' 'wordt afgebroken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie wil jou vernietigen dan ?
behalve dan de plaats waar dit topic hoortquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel een moslim-topic dat ik geopend heb en waar ik dus alle rechten over heb en zelf bepaal wat er gebeurt
wat ik al zei veel geblaat, heel weinig wol. zal mijn tijd wel duren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mwoah, het is toch de bedoeling dat 'mijn cultuur' 'wordt afgebroken.
Jouw cultuur bestaat al eeuwenlang uit invloeden van buitenaf.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mwoah, het is toch de bedoeling dat 'mijn cultuur' 'wordt afgebroken.
Waarom denk je dat ik het tussen 'haakjes' zet?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:27 schreef Youssef het volgende:
Jouw cultuur bestaat al eeuwenlang uit invloeden van buitenaf.
Omdat je geen cultuur hebt ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef Bayer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het tussen 'haakjes' zet?
Als je dat zelf al beseft, waar is het probleem dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef Bayer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het tussen 'haakjes' zet?
volgens mij geldt dat voor bijna alle landen. dat je je niet in onze cultuur thuisvoelt dat is een ander verhaal. en heel erg triest voor je want je bent toch maar wel mooi hier.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jouw cultuur bestaat al eeuwenlang uit invloeden van buitenaf.
Nee, omdat cultuur vluchtig is en door iedereen die het aanstaat overgenomen wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Omdat je geen cultuur hebt ?
Iedereen heeft een cultuur, dumbass!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat je geen cultuur hebt ?
Wie zegt dat ik me niet in deze multiculturele samenleving thuis voel? Bij landen als Marokko merk ik echter dat de cultuur niet onderhevig is aan verandering, en ook nog eens niet alleen in de geschiedenisboeken staat of als touristische show wordt gebruiktquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij geldt dat voor bijna alle landen. dat je je niet in onze cultuur thuisvoelt dat is een ander verhaal. en heel erg triest voor je want je bent toch maar wel mooi hier.
[open deur]quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bij landen als Marokko merk ik echter dat de cultuur niet onderhevig is aan verandering, en ook nog eens niet alleen in de geschiedenisboeken staat of als touristische show wordt gebruikt
Jongen, lees je het topic wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:36 schreef CybErik het volgende:
[..]
[open deur]
Als je dat prettig vindt dan ga je daar toch heen
klopt hoe achtergestelder een volk is hoe meer het angst heeft voor veranderingen. en laten we eerlijk zijn, er zijn nogal wat veranderingen in nederland geweest de afgelopen decennia.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me niet in deze multiculturele samenleving thuis voel? Bij landen als Marokko merk ik echter dat de cultuur niet onderhevig is aan verandering, en ook nog eens niet alleen in de geschiedenisboeken staat of als touristische show wordt gebruikt
Lees het topic en ga vooral niet op me in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:38 schreef Youssef het volgende:
Jongen, lees je het topic wel.?
Bayer, ik weet niet wat je vandaag op hebt, maar zo ken ik je nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:40 schreef Bayer het volgende:
[..]
Lees het topic en ga vooral niet op me in.
Idd, en de plaats waar ik woon in Marokko, Agadir, wordt je er doodziek van, daar heb je een overdosis aan overspelige vrouwen die zich aan je proberen op te dringen ! Hatelijk edoch ingeankerd in de zieke geesten van deze mensenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:46 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij lopen er in Marokko ook gewoon schaarsgeklede dames rond hoor.
Wat hebben de uitvinding van het wiel, industrialisatie en revoluties te maken met verandering in cultuur? Deze allemaal kan je ook bereiken zonder verandering daarin. Maar ik vind dit een behoorlijk rare en saaie discussie die niets te maken heeft met de essayquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt hoe achtergestelder een volk is hoe meer het angst heeft voor veranderingen. en laten we eerlijk zijn, er zijn nogal wat veranderingen in nederland geweest de afgelopen decennia.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Idd, en de plaats waar ik woon in Marokko, Agadir, wordt je er doodziek van, daar heb je een overdosis aan overspelige vrouwen die zich aan je proberen op te dringen ! Hatelijk edoch ingeankerd in de zieke geesten van deze mensen
Maar gelukkig heb ik er niet zo last van omdat ik tijdens mijn vakanties in Marokko het strand nimmer bezoek en mijn bezoeken zich voornl. beperken tot de moskee
Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb toch werkelijk nergens gezegd dat er wat mis is met de Nederlandse multicultuur
ik had niet anders verwacht, omdat je je leven helemaal vanuit je eigen minaretje bekijkt. ik doelde meer op de culturele veranderingen in nederland met de komst van 1,2 miljoen moslims in pak em beet 40 jaar. je moet het een beetje groter zien dan uitvindingen. die overigens heel erg cultuur bepalend kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat hebben de uitvinding van het wiel, industrialisatie en revoluties te maken met verandering in cultuur? Deze allemaal kan je ook bereiken zonder verandering daarin. Maar ik vind dit een behoorlijk rare en saaie discussie die niets te maken heeft met de essay
Inderdaad Youssef, je bent zo goed als de enige hier die dat inziet, maar verschil moet er wezen zeg ik altijd, en dat verschil is uiteraard in jouw voordeelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:51 schreef Youssef het volgende:
Maar ik vind dit een behoorlijk rare en saaie discussie die niets te maken heeft met de essay
de wereld is gek, alleen banshee en zijn vriend youssef zijn normaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad Youssef, je bent zo goed als de enige hier die dat inziet, maar verschil moet er wezen zeg ik altijd, en dat verschil is uiteraard in jouw voordeel
Er is niets mis met een gescheiden strand waar mannen lekker kunnen voetballen en vechten, en vrouwen beperkt gekleed even lekker kunnen genieten van het weer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja op het strand is het natuurlijk heel raar als je in bikini bent. dikke wollen burka aan die vieze kuthoeren.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad Youssef, je bent zo goed als de enige hier die dat inziet, maar verschil moet er wezen zeg ik altijd, en dat verschil is uiteraard in jouw voordeel
VECHTEN??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Er is niets mis met een gescheiden strand waar mannen lekker kunnen voetballen en vechten, en vrouwen beperkt gekleed even lekker kunnen genieten van het weer.
[..]
![]()
Hallo,er zijn 1 miljard moslims op de wereld en als je gaat extrapoleren kom je op rond de 4 miljard binnen 5 jaar!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de wereld is gek, alleen banshee en zijn vriend youssef zijn normaal.
Boogschieten, voetballen, zwemmen, discuswerpen en stoeien zijn altijd sporten geweest die mannen de gelegenheid geven krachtmetingen te doen en fit te blijven. Ik zie het lachwekende er dus niet echt inquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
VECHTEN??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik blijf me verbazen over jullie.
yeah right. misschien dat je nog wat volledig berooide landen kan vinden voor je godsdienst, maar ik krijg het gevoel dat de rek er nu wel een beetje uit is. armoe troef kerel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hallo,er zijn 1 miljard moslims op de wereld en als je gaat extrapoleren kom je op rond de 4 miljard binnen 5 jaar!Het kan dus niets anders of we vieren binnenkort een feestje ter gelegenheid van de 5 miljarste, verlichte moslim.
Je had beter moeten weten, een lampje kan al genoeg licht geven met 6 volt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:00 schreef Klonk het volgende:
verlichte moslim = gloeilamp in de neus en dan 220 er op ?
6 volt is niet leukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je had beter moeten weten, een lampje kan al genoeg licht geven met 6 volt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hallo,er zijn 1 miljard moslims op de wereld en als je gaat extrapoleren kom je op rond de 4 miljard binnen 5 jaar!Het kan dus niets anders of we vieren binnenkort een feestje ter gelegenheid van de 5 miljarste, verlichte moslim.
Uiteraard mogen ze wel schaars gekleed ropijen, maar dan alleen in de slaapkamer met haar geliefde getrouwde manquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:58 schreef cyber_rebel het volgende:
Oke BSB, je hebt me overtuigd, meiden zouden idd niet schaarsgekleed rond mogen lopen. Ik zag het eerst niet, maar nu begrijp ik je![]()
kom kom, we zitten nog steeds in onz, ik ben echt nieuw met die strandsporten die je net omschrijft. en ja als ik naar het strand ga en een vriend zegt: "ja leuk, dan gaan we vechten" denk ik dat ik hem heel raar aankijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Boogschieten, voetballen, zwemmen, discuswerpen en stoeien zijn altijd sporten geweest die mannen de gelegenheid geven krachtmetingen te doen en fit te blijven. Ik zie het lachwekende er dus niet echt in
bedoel je die geliefde man die het recht heeft zijn schaarsgeklede vrouw te slaan (en dan heb ik het niet over sm)?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard mogen ze wel schaars gekleed ropijen, maar dan alleen in de slaapkamer met haar geliefde getrouwde man
En 'de' moslims houden vooral van olieworstelen met elkaar. Contactsporten zeg maar, en dan vooral met andere lekker grote harige mannen, en dan flink veel olie op elkaar doen zodat het lekker glijdt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Boogschieten, voetballen, zwemmen, discuswerpen en stoeien zijn altijd sporten geweest die mannen de gelegenheid geven krachtmetingen te doen en fit te blijven. Ik zie het lachwekende er dus niet echt in
Uiteraard zal hij je vreemd aankijken maar dat is omdat je geen vriend hebt en in het luchtledige praatquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom kom, we zitten nog steeds in onz, ik ben echt nieuw met die strandsporten die je net omschrijft. en ja als ik naar het strand ga en een vriend zegt: "ja leuk, dan gaan we vechten" denk ik dat ik hem heel raar aankijk.
grinnek, ik heb alleen maar overspelige schaarsgeklede vriendinnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard zal hij je vreemd aankijken maar dat is omdat je geen vriend hebt en in het luchtledige praat
Homo-isten op zich zijn niet slecht, maar die hom-isten die toegeven aan hun lusten en als beroep bruinwerker zijn, die zijn wel schandalig en ik gun ze beterschap, maar dat is meer omdat ik een goed hart hebquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:05 schreef CybErik het volgende:
Maar homo's zijn slecht
zoals je vriendjes in het park? om hun prada te bekostigen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Homo-isten op zich zijn niet slecht, maar die hom-isten die toegeven aan hun lusten en als beroep bruinwerker zijn, die zijn wel schandalig en ik gun ze beterschap, maar dat is meer omdat ik een goed hart heb
Als je een goed hart zou hebben zou je ze accepteren. Ze doen jou toch geen kwaad? Je lijkt wel bang, anders zou je je niet zo druk maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Homo-isten op zich zijn niet slecht, maar die hom-isten die toegeven aan hun lusten en als beroep bruinwerker zijn, die zijn wel schandalig en ik gun ze beterschap, maar dat is meer omdat ik een goed hart heb
homofobie duidt in de meeste gevallen op latente homosexualiteit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als je een goed hart zou hebben zou je ze accepteren. Ze doen jou toch geen kwaad? Je lijkt wel bang, anders zou je je niet zo druk maken.
Statistisch gezien hebben praktiserende homo's meer en gevaarlijkere SOA's, zijn ze vaker depressief en zitten ze vaker in de knoop met zichzelf. Ik weet niet vanaf welke zijde jij het leven bekijkt, maar ik loop toch liever minder kans geraakt te worden door een van een brug afspringende homo die het niet meer ziet zitten. Bovendien hebben we niets aan mensen die de hele dag maatschappelijke werkers achter hun reet aan hebben hollenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als je een goed hart zou hebben zou je ze accepteren. Ze doen jou toch geen kwaad? Je lijkt wel bang, anders zou je je niet zo druk maken.
statistisch gezien zitten in de bejaardentehuizen veel moslims die zich nooit hebben aangepast (taal niet spreken) en nu in een gigantisch isolement verzeild zijn geraakt. ook maar gaan haten? je moet eens leren iedereen in zijn waarder te laten, pas dan doen mensen dat bij jou ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Statistisch gezien hebben praktiserende homo's meer en gevaarlijkere SOA's, zijn ze vaker depressief en zitten ze vaker in de knoop met zichzelf. Ik weet niet vanaf welke zijde jij het leven bekijkt, maar ik loop toch liever minder kans geraakt te worden door een van een brug afspringende homo die het niet meer ziet zitten. Bovendien hebben we niets aan mensen die de hele dag maatschappelijke werkers achter hun reet aan hebben hollenDat kost de maatschappij handen vol geld
Nee, je draait het om, kun JIJ verklaren WAAROM je dit doet ? Waarom laat jij de bovenkant van je billen zien aan andere mannen, wat is je reden ???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:06 schreef Toeps het volgende:
Banshee, wil je iets voor me verklaren?
Omdat jij bewust of onbewust mannen verleidt tot overspel en naweeën en dat is zeer schadelijk:quote:Leg mij nou eens uit, waarom ben ik in jouw ogen dan een overspelige sloerie?
FOTO!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:06 schreef Toeps het volgende:
Banshee, wil je iets voor me verklaren?
Ik lig altijd in mijn bikini op het strand, soms zelfs topless. Ik de zomer draag ik korte rokjes en korte t-shirtjes, die ook nog eens strak zitten. Ik draag geen hoofddoek, en soms draag ik make-up (nog van de hema ook!).
Toch heb ik al bijna drie jaar dezelfde vriend, woon ik samen, en heb ik nog nooit overspel gepleegd (volgens de Nederlandse definitie van overspel), en ben ik nog nooit met iemand anders naar bed geweest, in mijn hele leven.
Raar hè?
Als je mij op straat zou zien zou je me misschien uitmaken voor overspelige sloerie, terwijl dat in feite niet zo is.
Leg mij nou eens uit, waarom ben ik in jouw ogen dan een overspelige sloerie?
Dat is behoorlijk triest, maar ik zie niet in wat dit met overspel te maken heeft. Ik zie helemaal niet in waarom je islamitische mensen erbij betrekt, misschien moet je eens gaan aankloppen bij familieleden van die oudere mensen, ik hoop dat je ze kunt helpen. Veel succes!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
styatistisch gezien zitten in de bejaardentehuizen veel moslims die zich nooit hebben aangepast (taal niet spreken) en nu in een gigantisch isolement verzeild zijn geraakt. ook maar gaan haten? je moet eens leren iedereen in zijn waarder te laten, pas dan doen mensen dat bij jou ook.
Maar jij hebt de wijsheid in pacht toch? Ik dacht dat jij het wel kon verklaren. En dat mannen mijn billen zien als ik in bikini loop is niet mijn eerste intentie. Ik wil gewoon lekker van de warmte genieten met zo min mogelijk stof om me heen. Verder weet ik ook dat mannen dit gewend zijn en dat het daarom geen probleem is. Helaas heb je tegenwoordig van die Moslims die zich niet aangepast hebben. Maar ik laat hen me niet in een soepjurk jagen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, je draait het om, kun JIJ verklaren WAAROM je dit doet ? Waarom laat jij de bovenkant van je billen zien aan andere mannen, wat is je reden ???Ik kan het nl. niet bevatten en velen met mij ook niet
Leg eens even uit hoe ik dat doe? Ik ga niet met ze naar bed, sterker nog, ik praat meestal niet eens met ze. En toch krijgen die mannen een soa? Van wie dan? Komt die uit de lucht vallen na het kijken naar mij?quote:Omdat jij bewust of onbewust mannen verleidt en dat is zeer schadelijk:
- gebroken gezinnen
- soa's
- Ja
- je kent het wel
Euh, nee die mag je houden. Vast niet vegan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:24 schreef Youssef het volgende:
Toeps, ik wist helemaal nooit dat je van het vrouwelijk geslacht was.Kan ik het goed maken met een pak bastogne?
MAUAHAAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:24 schreef Youssef het volgende:
Toeps, ik wist helemaal nooit dat je van het vrouwelijk geslacht was.Kan ik het goed maken met een pak bastogne?
ik schaak afentoe met iemand uit het bejaarden thuisquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk triest, maar ik zie niet in wat dit met overspel te maken heeft. Ik zie helemaal niet in waarom je islamitische mensen erbij betrekt, misschien moet je eens gaan aankloppen bij familieleden van die oudere mensen, ik hoop dat je ze kunt helpen. Veel succes!
Ik heb me laten inspireren door jouw tekstenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
MAUAHAAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH
Die Youssef heeft ook een gezonde dosis humorLOL
Dat lijkt me best een leuke bezigheid,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik schaak afentoe met iemand uit het bejaarden thuis![]()
Als ik de wijsheid in pacht zou hebben zou ik het niet aan je vragen. Het is makkelijker om vragen te ontwijken dan ze te beantwoorden zie ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar jij hebt de wijsheid in pacht toch?
Je laat de mannen in kwestie in latente toestand achter. Je jaagt ze (mits je mooi bent wat me overigens sterk lijkt met zo'n mening) het hoofd op hol waardoor die mannen makkelijk de jachtvelden der overspel op zoeken, dat hebben meiden als jij op je conto !quote:Leg eens even uit hoe ik dat doe? Ik ga niet met ze naar bed, sterker nog, ik praat meestal niet eens met ze. En toch krijgen die mannen een soa? Van wie dan? Komt die uit de lucht vallen na het kijken naar mij?
Zo'n grap zou ik zelf ook kunnen maken iddquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb me laten inspireren door jouw teksten
[..]
doe het zelf eens zou ik zeggen. misschien kan die ouwe je dan vertellen dat je je druk maakt om niks.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:28 schreef Youssef het volgende:
Dat lijkt me best een leuke bezigheid,!
En dat alleen maar omdat jij jezelf niet in bedwang kan houden zodra je zo'n lekker ding ziet. Jij laat je verleiden in dat geval.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Omdat jij bewust of onbewust mannen verleidt tot overspel en naweeën en dat is zeer schadelijk:
ben je geestelijk gehandicapt ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Je laat de mannen in kwestie in latente toestand achter. Je jaagt ze (mits je mooi bent wat me overigens sterk lijkt met zo'n mening) het hoofd op hol waardoor die mannen makkelijk de jachtvelden der overspel op zoeken, dat hebben meiden als jij op je conto !
Het antwoord op je vraag stond een regel erna, die je wijselijk niet citeert.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik de wijsheid in pacht zou hebben zou ik het niet aan je vragen. Het is makkelijker om vragen te ontwijken dan ze te beantwoorden zie ik
Ik heb dat niet op mijn conto. Mannen hebben alsnog een eigen verantwoordelijkheid. Plus dat mannen die gelukkig getrouwd zijn niet eens ontvankelijk zouden moeten zijn voor andere vrouwen. Maar goed, misschien zijn jullie Moslim-mannen niet gelukkig getrouwd of zo, dat jullie daardoor zoveel moeite hebben het overspel te weerstaan?quote:Je laat de mannen in kwestie in latente toestand achter. Je jaagt ze (mits je mooi bent wat me overigens sterk lijkt met zo'n mening) het hoofd op hol waardoor die mannen makkelijk de jachtvelden der overspel op zoeken, dat hebben meiden als jij op je conto !
behalve dan dat dit soort meisjes niet meer met onderbroeken lopen, maar met strings....quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Deze is wel humor van de bovenste plank. Met als toppunt de overspelige heupbroek en de kastanjebomen......
Onzin graag.
Ik weet niet of je het weet hoor, maar in het kader van een discussie winnen moet je natuurlijk geen duidelijke wetenschappelijk en Fok!kelijk bewezen feiten ontkennen. Als je in een omgeving leeft met veel schaarsgeklede vrouwen en je je er ook nog eens als niet moslim zijnde door laat verleiden door ernaar te kijken zul je vanzelf richting overspel gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:31 schreef Toeps het volgende:
Ik heb dat niet op mijn conto. Mannen hebben alsnog een eigen verantwoordelijkheid. Plus dat mannen die gelukkig getrouwd zijn niet eens ontvankelijk zouden moeten zijn voor andere vrouwen. Maar goed, misschien zijn jullie Moslim-mannen niet gelukkig getrouwd of zo, dat jullie daardoor zoveel moeite hebben het overspel te weerstaan?
Waarom moet dat nou weer zo persoonlijk, ik ken je niet eens en jij kent mij al helemaal nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:30 schreef Breetai het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat jij jezelf niet in bedwang kan houden zodra je zo'n lekker ding ziet. Jij laat je verleiden in dat geval.
Uiteraard heb ik GEEN begrip voor dames die er tippelend bijlopen, tevens heb ik 0,0 % respect voor zequote:Het onbegrip wat jij hier toont zorgt voormeer ellende dan een paar homo's en lekkere dames die er rondlopen. Dat noem ik pas schadelijk.
Ik ben een beetje dom, maar wat is een dojo ?quote:Trainen doe je maar in de dojo, misschien kan je jezelf dan ook mentaal wat sterker maken.
Ik sta er wel voor open om met je te trainen, maar ik ben dan ook toleranter dan jijquote:Al weet ik niet of ik dan zo graag met jou wil trainen met zo'n bekrompen instelling.
Waar heb je het over, wie wil zich bewijzenquote:Op het strand wil ik lekker chillen en van het uitzicht genieten. Die eikels die zichzelf de gehele tijd willen bewijzen kunnen opzouten.
Dan licht het probleem bij die mannen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom moet dat nou weer zo persoonlijk, ik ken je niet eens en jij kent mij al helemaal nietIk kan me heel goed in bedwang houden, maar veel mannen niet
Ik vind ze interressant genoeg om ernaar te kijken. Ik hoef er voor de rest niet meteen iets mee te willen doen.quote:Uiteraard heb ik GEEN begrip voor dames die er tippelend bijlopen, tevens heb ik 0,0 % respect voor ze
Een trainingsruimte voor Japanse krijgskunsten. Oftewel de ruitme waar je 1000 keer kunt sterven. Ik beoefen aikido en kobudo. Beide vormen kennen geen wedstrijden maar gaan puur voor de persoonlijke ontwikkeling. Over het algemeen kan ik zelf uitzoeken met wie ik train. Mensen die alleen voor de competitie komen, vertrekken meestal toch na een paar weken.quote:Ik ben een beetje dom, maar wat is een dojo ?
JIj gaf die invulling voor het strand aan. Van mij hoeft dat allemaal niet zo onrustig. Ik heb nou ff geen zin om over tolerantie slap te gaan ouwehoeren. Daar raak ik overspannen van.quote:Ik sta er wel voor open om met je te trainen, maar ik ben dan ook toleranter dan jij
Waar heb je het over, wie wil zich bewijzen![]()
is daar een topic over, ik ben namelijk erg geinteresseerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:52 schreef Breetai het volgende:
Ik beoefen aikido
lol.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:59 schreef CybErik het volgende:
[Essay] Bansheeboy, conclusie en gevolgtrekking !
- door mij -
Wat verstaan we onder Bansheeboy?
Dat is een forumgebruiker die in principe respectloos door de forumindex danwel de active topics browst, liefst samen met zijn vriend Youssef, en in fundamentalistische hoedanigheid verkeert en uitermate extremistische/fundamentalistische gedachtes hebben al dan niet zwaar geindoctrineerd in het Anne Frank plantsoen en de moskee.
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot mensen?
Dit soort "moslims" denken de wijsheid in pacht te hebben door als jehova-getuigen rond te dwarrelen in lange jurken. Veel van dit soort mensen kan het niet schelen of hun baard geschoren is en dus vaak uithangt boven hun overdadig lange jurk. Waarom deze zieke geesten verloren zielen dit doen weten alleen de geestelijk leiders, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden.
Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan?
Deze heren werken met lijsten, bij elke vrouw die ze importeren zetten ze een streepje in hun kladblok en elke burqa waar zij de reden van zijn zetten ze twee streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze heren hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de kinderbijslag binnen is bij hen.
- huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door fundamentalistische praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de moskee waar zij de geestelijk leiders in kwestie gericht volgen.
De enige juiste en correcte oplossing is dit soort zedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later
met dank aan: Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !
Je hebt inhoudelijk niets tegen mijn wederzijdse essay in te brengenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |