Uiteraard ! En er zijn er maar weinig die er wat proberen tegen in te brengen ofschoon het ze inhoudelijk niet lukt ! Men kan mijn essay's niet 1 2 3 uitschakelen, het heeft mij zeeën van tijd aan en onderzoek en research gekost voor ik een essay postquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:59 schreef cyber_rebel het volgende:
Je hebt neem ik aan ook bronnen hiervoor gebruikt net als BSB![]()
Ha, was het maar waar dat er veel meer mensen met een lange baard liepen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:52 schreef CybErik het volgende:
[b] Dit soort "moslims" denken de wijsheid in pacht te hebben door als jehova-getuigen rond te dwarrelen in lange jurken. Veel van dit soort mensen kan het niet schelen of hun baard geschoren is en dus vaak uithangt boven hun overdadig lange jurk.
Als iedere moslim zich op deze wijze zou gedragen zou dat prachtig zijn!quote:- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de moskee waar zij de geestelijk leiders in kwestie gericht volgen.
Je hebt inhoudelijk niks tegen mijn wederzijdse essay in te brengenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ha, was het maar waar dat er veel meer mensen met een lange baard liepen.Ik heb uitermate veel respect voor dit soort mensen, een perfecte moslim zijn is dan namelijk veel gemakkelijker.
(wens voor je broeder hetzelfde wat je voor jezelf wenst
)
[..]
Als iedere moslim zich op deze wijze zou gedragen zou dat prachtig zijn!Het IQ van mensen die zich op deze wijze profileren stijgt meestal exponentieel, tevens houden zij zich met nuttige dingen bezig, iets wat hun een erg hoog gevoel van eigenwaarde zal geven.
De moskeeën zullen vol met jonge moslims zijn, wat weer de drempel verlaagd voor andere jonge moslims en niet-moslims om ook naar de moskee te trekken. Bovendien zal het financieren van de moskee geen enkel probleem meer zijn.
Wat jammer dat jouw essay geen werkelijkheid kan worden.
*proestquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:07 schreef CybErik het volgende:
[..]
Je hebt inhoudelijk niks tegen mijn wederzijdse essay in te brengen
Feit blijft dat mijn essays fier en plaviool overeind blijven staan
Dat is een belachelijke onderstelling en tevens een ovijleke beredenering, we weten nu allemaal waar de oorzaak ligt, de mensen die hier voor schuldig zijn moeten wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey, het woord "essay" behoort alleen aan mij toe
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay ga maken over het Youssef-isme: "Opkomst en ondergang van het Youssef-isme"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:19 schreef cyber_rebel het volgende:
Ik geef je groot gelijk met je essay, ik kijk hier met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant kunnen die moslims vele vrouwen afhelpen van hun maagdelijkheid, maar aan de andere kant maken ze ook weer vele getrouwde vrouwen zoals je zegt.![]()
Jij wilt mijn foto, hmm, dat verklaart een hoop, en jij bent niet overspelig ???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:44 schreef Toeps het volgende:
Ik wil een foto zien van BansheeBoy. Ik ben wel eens benieuwd wie zo arrogant en tegelijk zo dom kan zijn...
LOL, zelfs de spelfouten zijn ge-copy/pastequote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:50 schreef CybErik het volgende:
[..]
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay ga maken over het Youssef-isme: "Opkomst en ondergang van het Youssef-isme"
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:44 schreef Toeps het volgende:
Ik wil een foto zien van BansheeBoy. Ik ben wel eens benieuwd wie zo arrogant en tegelijk zo dom kan zijn...
Shit, hoe kom je aan mijn foto ?quote:
Ik zag je in de keuken van het theehuisquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Shit, hoe kom je aan mijn foto ?
wat een kromme redeneringquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij wilt mijn foto, hmm, dat verklaart een hoop, en jij bent niet overspelig ???
Behalve dan dat het nergens op slaat, heb je nog een argument of iets naar gelijke klank-kleur ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:04 schreef CybErik het volgende:
[..]
wat een kromme redenering
inhoudelijk reageren graag, met deze nonsens heb ik gaarne geen enkele behoefte, svpquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behalve dan dat het nergens op slaat, heb je nog een argument of iets naar gelijke klank-kleur ?
LoL @ CybErik, die zin klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:30 schreef CybErik het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren graag, met deze nonsens heb ik gaarne geen enkele behoefte, svp
derhalve blijft mijn standpunt ovelijk en wederzijds onweerlegbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LoL @ CybErik, die zin klopt niet helemaal![]()
![]()
Jij hebt dus nooit de behoefte om aan Allahs dikke lul te zuigen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt opkomende geilheid hebben als je 24/7 bezig bent met het denken aan Allah
Nee, ik ken geen Roemenenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit de behoefte om aan Allahs dikke lul te zuigen?
Tnxquote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Stuart het volgende:
Mooi Essay TS![]()
Blijkbaar heb je weer eveneens niet dermate voldoende inhoudelijke kennis en vermogen om de regel met de naam van de user te lezenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tnx
Ik wil je gaarne vragen in dit topic tevens en eveneens slechts en alleen nog ontopic en inhoudelijk te reagerenquote:Op zondag 23 mei 2004 15:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx
Nee, eerlijk gezegd heb ik nooit sushi opquote:Op zondag 23 mei 2004 16:18 schreef CybErik het volgende:
[..]
Ik wil je gaarne vragen in dit topic tevens en eveneens slechts en alleen nog ontopic en inhoudelijk te reageren
Been there, done that
Da's toevallig, ik gisteravond welquote:Op maandag 24 mei 2004 08:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd heb ik nooit sushi op
Welk een overspelig zionistisch T-shirt etc. heb jij daar aan, dat is luturgisch voer voor de afvallige westerlingen!quote:
En je kan het hele oor zien van die ongelovigequote:Op maandag 24 mei 2004 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Welk een overspelig zionistisch T-shirt etc. heb jij daar aan, dat is luturgisch voer voor de afvallige westerlingen!
Ja.
Been hier, duim daar.
Doe even niet zo contrastueel ovelijkelijk wederzijds offtopic gaarne svpquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge jonge, je wordt hier de laatste tijd wel dood gegooid op Fok! met (waardeloze) essay's
Heel simpel, zie hieronder...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:52 schreef CybErik het volgende:
[Essay] Bansheeboy, conclusie en gevolgtrekking !
Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?
bla bla...
Neen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:46 schreef Pharox het volgende:
[..]
Heel simpel, zie hieronder...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |