Als dat niet zo is, gaan we na afloop gewoon ondeugend spankenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:32 schreef Cyberdogg het volgende:
Volgens mij is het best een hele mooie route die jullie gaan rijden!![]()
Als er eentje spankt, ben ik het hoor !quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, gaan we na afloop gewoon ondeugend spanken![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als er eentje spankt, ben ik het hoor !
lekker op die leren broekquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als er eentje spankt, ben ik het hoor !
donequote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:13 schreef ondeugend het volgende:
OPM ...zet jij hem in het lijstje ?
noem hem maar fazertje ofzo
We moeten het even over de backseats hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:13 schreef ondeugend het volgende:
Oke dan.... back to reality
Ik kan meedelen dat een vriend van me ook meegaat..... hij rijdt een yamaha 600 fazer of zoiets
Dus we hebben de 11e motor voor onze meet![]()
OPM ...zet jij hem in het lijstje ?
noem hem maar fazertje ofzo
Wat voor idee heb je er over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We moeten het even over de backseats hebben.
Ik heb het liefst de originele bezetting maar moet nu met iemand rekening houden.
Dan ben ik jarig joh, dan ga je niet wat je motor ver weg crossenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorgaande delen:
[FOK MC] Motormeet
[FOK MC] Motormeet deel 2
[FOK MC] Motormeet deel 3
6 juni Route Drenthe
Verzamelplaats: om 11.00 uur in Witten bij cafe/restaurant Van Veeen dus (voor meer info check http://www.restaurantvanveen.nl/ )
De Route:
[afbeelding]
De mensen die tot nu mee gaan:
[afbeelding]
EN OJA: SLOWCHAT IN http://forum.fok.nl/topic/545365
Jij wilt een weersverwachting van een dag die pas over ruim een week isquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand trouwens al het weerbericht gezien voor 6 Juni?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij wilt een weersverwachting van een dag die pas over ruim een week is![]()
..dus toch nog wel iets.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar heb je zo goed als niks aan...
Vetquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga vandaag of morgen de route even checken op obstakels en wegomleidingen
En maak dan meteen even een geschreven routeplan voor Riet onleesbaar natuurlijk![]()
Nietquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij denkt dat ik Malle Pietje ben....
een rebus
Dat denkt ze niet......quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij denkt dat ik Malle Pietje ben....
een rebus
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:13 schreef ondeugend het volgende:
Veel plezier gehad en af toe even stout geweest![]()
[offtopic]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Off topic: valt mij op dat ineens niemand meer een motoricoon heeft.
Ik telde jou ook niet mee omdat je soms dagenlang niet post ..quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:30 schreef Gerako het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik nog wel, alleen niet zo`n hele duidelijke.
[/offtopic]
Maar Rammstein ruled gewoonquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik telde jou ook niet mee omdat je soms dagenlang niet post ..
Iedereen op de pagina -Luc,Rietvaerder, OPM,PatrickM,Stinkie(?) en ikzelf had eerst een motoricoon~Avitar~Avatar~whatever.
En opeens dus allemaal niet.![]()
Shit man .. en dat met de nieuwe motor.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:11 schreef Cynix ® het volgende:
Beste mensen, ik moet helaas afzeggen.
Ik ben maandag een beetje onderuit gegaan, olie op een rotonde etc, en de motor en ik zelf hebben helaas wat schade. Ik kom er wel weer bovenop, maar de motor staat voorlopig even in de werkplaats.
Gooi er maar een voorstel in. Ik heb nog geen idee hoe we gaan rijden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:28 schreef hollander172 het volgende:
Heeft iedereen mijn post gemist?Pep, Pat en Reetvaerder komen toch ongeveer langs Utrecht? Kunnen we net zo goed samen de rest rijden.
McDonalds.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gooi er maar een voorstel in. Ik heb nog geen idee hoe we gaan rijden.
Wacht je ergens bij een benzinestation of gewoon op de vluchtstrook.
Zodra jullie hieruit zijn laat je mij dan ook even de details weten hoe wij dat doen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gooi er maar een voorstel in.
Lees maar terug, McDonalds Laagraven om 8:30.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:46 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Zodra jullie hieruit zijn laat je mij dan ook even de details weten hoe wij dat doen?
ik bedoelde mijn avatarquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MIjn god, wat een tijden, jullie doen dat voor je lolquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
8.15 verzamelen 8.30 vertrek
Ik nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
MIjn god, wat een tijden, jullie doen dat voor je lol
Zwollequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:34 schreef ondeugend het volgende:
En als jullie nou bij Zwolle even gaan plassen ofzo... kan iemand mij mooi bellen of 11 uur nog steeds relevant is
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwollemoeten we zover rijden.
![]()
![]()
Vanuit Rotterdam en omgeving of vanuit Utrecht ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ook niet... ik moest weer van Pepijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Op de carpoolplaats achter de rotonde daar bij jou Riet?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
En nu durf je niet meer ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:14 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Op de carpoolplaats achter de rotonde daar bij jou Riet?
* ondeugend keek net op de ANWB route planner... 243 km naar verzamelpunt in Assen vanaf mijn huis
Haha, dat is maar een klein stukje rijden met mijn motorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu durf je niet meer ?
Kan ook ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:14 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Op de carpoolplaats achter de rotonde daar bij jou Riet?
* Rietvaerder keek net op de ANWB route planner... 243 km naar verzamelpunt in Assen vanaf mijn huis
Het is 2 uur rijden, moet je wel in 1x doorknallen en minstens constant 120 rijden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nog 80km hoor bij Zwolle..... Assen is 20km onder Groningen wist je dat nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwollemoeten we zover rijden.
![]()
![]()
30quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog 80km hoor bij Zwolle..... Assen is 20km onder Groningen wist je dat niet
Ach dat vond ik vroeger heel ver rijden .. Zwolle.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog 80km hoor bij Zwolle..... Assen is 20km onder Groningen wist je dat niet
30km naar Groningen? Ow, mijn fout. Bij die vriend in Assen toen stond een fiets-bordje met Groningen 18km erop....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
30
Spreken wij nu overmorgen met PatM bij Carpoolplaats Papendrecht af om 8.30 ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach dat vond ik vroeger heel ver rijden .. Zwolle.
Ik heb wel eens gedacht dat ik daar wel nooit in de buurt zou komen.
Totdat ik een buitendienst functie kreeg via mijn werk toendertijd reed ik ook nooit langere afstanden dan 15 kilometer.
Met de nieuwe functie reed ik dagelijks 200-300 kilometer met uitschieters van 1.000 op 1 dag.
Je gaat gewoon heel anders denken.
Dus het was nu gewoon een beetje lollig.Oude gedachten komen nog wel eens op..
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Spreken wij nu morgen met PatM bij Carpoolplaats Papendrecht af om 8.30 ?
Met mij achterop als het goed isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:25 schreef RB het volgende:
Fazertje meldt zich.
In Assen dan
Yep, ZX9R en ik komen uit een andere hoek.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Met mij achterop als het goed is
Mercy ging toch ook mee ? Waar meldt hij zich dan ?
Gerako en ZX9R komen van de andere kant op eigen gelegenheid toch ?
Oh.. ik dach dat het per meet ging. Okquote:Op zondag 6 juni 2004 22:36 schreef PatrickM het volgende:
Deze kan niet op slot... dit is het aparte meet topic Rietis alleen bij deel 4
Dus plannen kunnen in deze topic gemaakt worden
nee, en ik solliciteer niet naar de functie van PTA mod![]()
Je doet het erom he, r zijn twee weekenden waarop ik moet werkenquote:Op maandag 7 juni 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Voor mij is de voorkeur 20 juni of 4 Juli.
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je doet het erom he, r zijn twee weekenden waarop ik moet werkenEind juli op vakantie.
Ik zou in principe alle dagen kunnen, behalve op 13 juni.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog ff op de rest van de mensen wachten... 4 juli kan ik DENK ik wel.... maar misschien niet..
Gaan jullie keertje zonder mij?
weekend van de 27e ziet er vooralsnog beschikbaar uitquote:Op maandag 7 juni 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Post dan eens wat data en misschien komen we er met zijn allen wel uit.
En dan wel komen natuurlijk.
Schuiver?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ja helaas wel.
Kuip helemaal aan gort, koplamp(unit), stuur verbogen, motordeksel beschadigd, en verder wat kleinere dingen. Gaat rond de 2.000-2.500 ¤ kosten vermoed ik.
Zonde zeg..... je hebt hem nog maar net !quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ja helaas wel.
Kuip helemaal aan gort, koplamp(unit), stuur verbogen, motordeksel beschadigd, en verder wat kleinere dingen. Gaat rond de 2.000-2.500 ¤ kosten vermoed ik.
Yep, regen, mini-rotonde, olie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:24 schreef stinkie het volgende:
Schuiver?
that’s al lot!! We willen je er graag bij hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:37 schreef hollander172 het volgende:
…for what it's worth.
Dat is misschien een beter idee, ik ga zaterdag op vakantie en kom de 26ste terug maar dat is midden in de nacht ergens. Dus in de tussentijd gaat het voor mij niet lukken (denk dat ik wel een motor huur op vakantie, lekker offroad rijden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar, 4 juli is wat aan de late kant wat mij betreft. Het heeft toch weinig nut om ver van te voren te plannen…Of we doen er gewoon 2 tussen 4 juli en nu![]()
Net als wat Ondeugend al zei, dat is de dag na de TT in Assen, komt mij dus eigenlijk helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:50 schreef Rietvaerder het volgende:
27 juni komt voor mij het beste uit.
Wat is nou een meet zonder de oprichter van de MC![]()
Helemaal overheen gelezen, had ik maar zo'n broertje. Degene die ik nu heb is een dakloze, blowende niksnut die de vriendinnetjes van de eigenaar van de coffeeshop doorsmeert. Oh en hij is parttime kunstenaar.quote:
Dan ga je toch niet meequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
Net als wat Ondeugend al zei, dat is de dag na de TT in Assen, komt mij dus eigenlijk helemaal niet uit.
Oh, klinkt niet goed man.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, had ik maar zo'n broertje. Degene die ik nu heb is een dakloze, blowende niksnut die de vriendinnetjes van de eigenaar van de coffeeshop doorsmeert. Oh en hij is parttime kunstenaar.Niet dat er iets van terecht maar okee talent heeft hij zeker als ie nu eens zijn verantwoordelijkheden zou oppakken, zou stoppen met blowen en zijn schulden eens afbetaalt zou het nog wel wat kunnen worden.
Dan zou ik overigens ook eens rustig kunnen slapen zonder me zorgen te maken om hem....![]()
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet mee![]()
Roflol.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe.
Dit is een motormeet topic.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, had ik maar zo'n broertje. Degene die ik nu heb is een dakloze, blowende niksnut die de vriendinnetjes van de eigenaar van de coffeeshop doorsmeert. Oh en hij is parttime kunstenaar.Niet dat er iets van terecht maar okee talent heeft hij zeker als ie nu eens zijn verantwoordelijkheden zou oppakken, zou stoppen met blowen en zijn schulden eens afbetaalt zou het nog wel wat kunnen worden.
Dan zou ik overigens ook eens rustig kunnen slapen zonder me zorgen te maken om hem....![]()
Tuuuuuurlijk welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe. [afbeelding]
"En dan heb ik nog een tosti..... ja die is ook voor mij "quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk wel
Jij bent toch de enige die sneller is dan mij in de bochten, dus das wel een uitdaging![]()
![]()
Voor hoelang.... als je je rijbewijs kwijt bent moet je illegaal gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alle snelwegbochten pak ik je tegenwoordig. Alle boven de 170 km/u wel te verstaan, en dat zijn de meeste.
![]()
Die is dicht .. wie o wie .. inmiddels al weer 1..?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, zag je nou hoe sloom ie boven de 100 trekte?(Ff naar het SC topic)
En Pepijn met zijn dubbele koffie, die vond ik ook wel leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
"En dan heb ik nog een tosti..... ja die is ook voor mij "
Een bewijs dat Pepijn dus ook in het echt vaag overkomt... zelfs de waitress snapte er niks vanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:15 schreef Gerako het volgende:
[..]
En Pepijn met zijn dubbele koffie, die vond ik ook wel leuk.
Ach SC is hier ook aan de orde van de dag en je denkt toch zeker niet dat ik in R&P een topic opengooi he?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is een motormeet topic.
IK meen dat hier een apart topic over is.
Maar het is wel k-u-t man, echt balen!
Was alleen maar een flauw geintje van mij ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach SC is hier ook aan de orde van de dag en je denkt toch zeker niet dat ik in R&P een topic opengooi he?![]()
Af en toe lucht het even om het ergens te dumpen, staat het niet op zijn plaats dan moeten de modjes de post maar deleten.
Is ook balen aangezien dat ellendige stuk vreten mijn enige familie is.
Nee weet ik ook wel. Mijn schrijfstijl is ietwat serieus, daar was Jesse ook al achter.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was alleen maar een flauw geintje van mij ..
Het was geen bagatelliserende opmerking.. is idd vervelende zaak.![]()
Tja je kan er weinig aan doen denk ik, heeft alleen maar negatief effect.
(zeg ik zo even snel in 1 zin .. dekt de lading niet hoor)
geen flauw idee... de route krijgen we daar pas. Ik weet wel dat de toch ca. 150 kilometer zal zijn en in de omgeving van Arnhem. Na de toch is het lekker eten op kosten van de baasquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja? hoe laat komen jullie waar langs?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey ik rijd de 20e mee, ( met mijn nieuwe brommer)![]()
Enne ik kom blijkbaar als enige uit brabant,![]()
ja morgen zet ik je erbijquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heel vreemd ik heb mij aangemeld voor de motormeet op de 20e
en ik krijg hem niet te zien,
dus bij deze nogmaals, ik rijd mee, en ik kom uit brabant,![]()
@Rietvaerder graag wel even mijn motor aanpassen, die datum heb ik Suzuki niet meer,
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heel vreemd ik heb mij aangemeld voor de motormeet op de 20e
en ik krijg hem niet te zien,
@Rietvaerder graag wel even mijn motor aanpassen, die datum heb ik Suzuki niet meer,
Yep, heb 9 dagen om hem een beetje te leren kennen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Vast wel!
VFR750 he?
Roffelen ????? dat ding roffelt niet hoor, Hij zoemt,quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:24 schreef Patrick281 het volgende:Met Sebring herrie pijp.
![]()
Gerako roffelt niet meer op de meet met de 2'takt straks, Mercy wel met de V4.
Als m'n koppelingsplaten het uithouden ben ik van de partij 20 juniquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Kunnen we alvast een definitief lijstje maken OPM?
-Rietvaerder
-OPM
-PatrickM (?))
-RB (Fazertje?)
-Luc?
quote:
Yep, Eindhoven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef ondeugend het volgende:
Cynic komt uit eindhoven toch ? Nog iemand uit Brabant
Oh jeeequote:Op donderdag 10 juni 2004 16:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, Eindhoven.
Al ben ik origineel een trotse Fries.
Na dit weekend is er nog een hele week, of heb je hem zo ver weg gebracht?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet zeker of ik op 20 juni mijn motor terug heb. Als ik hem niet dit weekend op kan halen, haal ik het al niet meer dus.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verkeerde topic
Ik kan hem alleen in het weekend ophalen (Eindhoven - Sneek v.v.).quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef Gerako het volgende:
Na dit weekend is er nog een hele week, of heb je hem zo ver weg gebracht?
vrijdagmiddag vrij nemen om hem op te halen? had ik zeer zeker wel gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan hem alleen in het weekend ophalen (Eindhoven - Sneek v.v.).
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vrijdagmiddag vrij nemen om hem op te halen? had ik zeer zeker wel gedaan
Kun je hem niet zaterdags ophalen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan hem alleen in het weekend ophalen (Eindhoven - Sneek v.v.).
jammer, volgende keer weer iddquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:28 schreef ZX9R het volgende:
Ik zit met een probleem op de 20ste:
Wij kunnen dan echt niet. Helaas.
Volgende keer beter! :'(
Wat voor een motor heb ik...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer, volgende keer weer idd
ff een link naar het lijstje
up 2 date weerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat voor een motor heb ik...![]()
Kruisjes kan of mag je ook zetten bij 4-18-1.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
Niet bij de 27'ste.![]()
Sneeky.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]? wel goed kijken he
nee hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sneeky.![]()
quote:
dat nieuwe lijstje had ik om 1558 uur al gepostquote:
Ik zag een nieuwlijstje waarop wel de R1100S aangepast was, en ook een verandering in de data was gedaan maar er dus 27'ste stond ingevuld .. en daarna was mijn lijstje open .. dus gelijk gepost dat het niet klopte .. maar misschien moest I.E eerst gerefresht worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee hoorcheck de tijden van de post cq. wijziging:
[..]
[..]
dat nieuwe lijstje had ik om 1558 uur al gepost
boeiendquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag een nieuwlijstje waarop wel de R1100S aangepast was, en ook een verandering in de data was gedaan maar er dus 27'ste stond ingevuld .. en daarna was mijn lijstje open .. dus gelijk gepost dat het niet klopte .. maar misschien moest I.E eerst gerefresht worden.![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
boeiendt klopt nu (toch?)
![]()
Net ff gebeld, ze wachten nog op de koplamp-unit, scheen niet op voorraad te zijn. Het jammere is dat het op m'n werk ook nogal druk is en ik er dus nauwelijks even tussenuit kan, zeker niet na al die feestdagen (hemelvaart, pinksteren, etc).quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdagmiddag vrij nemen om hem op te halen? had ik zeer zeker wel gedaan
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:02 schreef Patrick281 het volgende:Kan hij samen met Fazertje de route terug rijden en gelijk door naar Zeeland.
..en waar moet hij die motor ophalen .. juist in het hoge noorden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Cynix woont in Eindhoven hoor.
En nog steeds hetzelfde startpunt ?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Het word een echte Zeeland/Zuid-Holland route
Niet precies de route die hierboven staat, maar ongeveer, de paarse lijn is slechts een richtlijn; het is immers een neus-achterna-route
Nee hoor. gewoon hier gemeld!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:00 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. mega update nodig?
Gerako valt zeker af en Luc en Cheshire ook helaas -al hadden die dat in het verkeerde topic gemeld? (even geen tijd om te checken hier op het werk)
.. Fazertje en duo gingen ook alleen mee als hij met iemand mee kon rijden.
Volgens mij heeft Fazertje besloten mee te gaan hoor, al zoekt hij nog steeds iemand die een stuk met hem mee kan rijden.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:00 schreef Patrick281 het volgende:)
.. Fazertje en duo gingen ook alleen mee als hij met iemand mee kon rijden.
kun je echt niet iets verzinnen dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:11 schreef ondeugend het volgende:
Al zal ik best een beetje balen dat ik er niet bij ben
Die horen er niet eens bijquote:Op maandag 14 juni 2004 16:15 schreef Cheshire het volgende:
en die nooit toegezegd hebben dan?
maar niet zonder pauzes..? maar ok, volgende keer beterquote:Op maandag 14 juni 2004 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Het is me te ver.
Ik reken zeker 2,5 uur voor de heenreis, dan nog wel 2 uurtjes rijden neem ik aan, dan nog weer 2,5 uur terug. Dat is zeker een 7 uur achterop de motor zitten.
Ik zit meestal hooguit een uurtje of 2 achterop en was na de drenthe meet al behoorlijk gaar
Opbouwen lijkt me beter.
Herrinnering liet mij dan toch niet in de steek..quote:Op maandag 14 juni 2004 16:11 schreef ondeugend het volgende:
Of hij een duo meeneemt weet ik niet, ik zal het niet zijn in ieder geval.
de harde kern is er altijdquote:Op maandag 14 juni 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
En ja hoor.... ze vallen weer met bosjes af
Feitje: iedereen die afzegt om 1 of andere reden behoort niet tot de harde kern
met de auto naar zeeland komen? is wel een idee!!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:18 schreef ondeugend het volgende:
Óf ik moet er met de auto achter aan !
Kan je een auto lenen dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:18 schreef ondeugend het volgende:
Óf ik moet er met de auto achter aan !
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Die horen er niet eens bij
Natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je een auto lenen dan?![]()
vertel .. een Alto is geen auto.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik zou waarschijnlijk kunnen kiezen zelfs
Neeheee, met auto heen.... heeel goed fileparkeren natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
hahaha ondeugend achter ons aan met de "pannekar" cool.
dus ik zet je bij het bijgewerkte overzichtquote:Op maandag 14 juni 2004 16:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik zou waarschijnlijk kunnen kiezen zelfs
Om de drommel niet!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat mag niet van Luc.![]()
het blijft wel een motormeetquote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
hahaha ondeugend achter ons aan met de "pannekar" cool.
tenzij in de rug, dan gaat ie 160quote:Op maandag 14 juni 2004 16:25 schreef ZX9R het volgende:
Windkracht drie en hij pleurt om!
Nietus !quote:Op maandag 14 juni 2004 16:25 schreef ZX9R het volgende:
Windkracht drie en hij pleurt om!
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus ik zet je bij het bijgewerkte overzicht?
Nee doe maar niet, mocht ik me bedenken dan hoor je hetquote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus ik zet je bij het bijgewerkte overzicht?
Fazertje en jij kunnen wel bij mij overnachten eventueel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:47 schreef ondeugend het volgende:
Maar Zeeland is me ook net iets te ver denk ik.
de harde kernquote:Op maandag 14 juni 2004 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
Desnoods slaap ik zelf buiten de deur als het huis wat vol is.
Er staat wel een BMW in de woonkamer.
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
Zullen we een keer een nachtrit doen mannen!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet wel lukken bij dat andere leuke forum.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker grote groep weer dan..... 5 of 6 man
Waar zijn de tijden gebleven dat we met een mannetje of 60 op pad gingen
Vroegah..
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 man nu definitiefquote:Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Nachtritten zijn kewl!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Vroegah..
Als jij nu ook mee gaat zondag met onze Zeeland/ZH route... hebben we er weer 1 meer.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:51 schreef SuperFour het volgende:
Motor-forum, tijdje geleden nog ritje met 900+ motoren...
[..]
de megameeting wasquote:Op maandag 14 juni 2004 17:51 schreef SuperFour het volgende:
Motor-forum, tijdje geleden nog ritje met 900+ motoren...
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:54 schreef super_honda het volgende:
[..]
de megameeting was![]()
![]()
hey arthur! hoe gaat het met je KD's? maarre, kruisje achter jouw naam?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef SuperFour het volgende:
Hahahahaha, inderdaad...!
Grappig, heb jouw helm wel eens voorbij zien komen op m-f...!
[..]
Hoor je dat Riet? Desnoodsquote:Op maandag 14 juni 2004 17:52 schreef Cynix ® het volgende:
Desnoods een Suzuki.
Ik wil rijden!
De motor is model 2004 zeker .. nog geen of bijna geen reserve onderdelen op voorraad.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er helaas geen zicht op wanneer mijn motor rijklaar is. De garage wacht nog op een koplamp-unit. Die zal wel uit Japan moeten komen of zo. Als het aan Yamaha ligt, rij ik deze zomer kennelijk niet meer. Volgende keer maar weer eens een Honda.
die Forum Admin's leren het ook nooit hequote:Op maandag 14 juni 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
Slowchat in een meettopic..
op M-F heet ik (hoe logisch) Bouke, en ik ben er redelijk actief dus het kan best kloppen dat je mijn helm eens gezien hebt.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef SuperFour het volgende:
Hahahahaha, inderdaad...!
Grappig, heb jouw helm wel eens voorbij zien komen op m-f...!
[..]
Pik dan ook een goeie datumquote:Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Vroegah..
Op zaterdag moeten veel mensen werken dus de kans dat wij op zaterdag gaan touren is vrij klein.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:29 schreef super_honda het volgende:
wanneer is er eens een meeting op een zaterdag, en in de buurt van friesland?
dus naar dordt zondag met zijn allenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Maar een rouwweekend houden en met een kampvuurtje rond de Bandit gaan treuren..![]()
![]()
![]()
Zelf ben ik redelijk bekend in Zeeland, maar wil Riet ook zijn moeite en route niet ontnemen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben geen Tourcommissie![]()
eensquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
Zelf ben ik redelijk bekend in Zeeland, maar wil Riet ook zijn moeite en route niet ontnemen.
Dus het lijkt mij dan beter om ergens anders te gaan touren inderdaad.
(als het weer't toelaat)
tja, daar ben ik dus helemaal niet bekend. Stippel maar een route uit, iemand?quote:In de regio centraal moet je ook wel een lekker stukje kunnen rijden~regio Hilversum enz.
Als we het eens worden dan rij ik wel voorop.
Liggen de Voornse meren bij Hilversum..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, daar ben ik dus helemaal niet bekend. Stippel maar een route uit, iemand?
Ik ben daar niet zo goed bekend dat ik een route zou kunnen uitstippelen,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelf ben ik redelijk bekend in Zeeland, maar wil Riet ook zijn moeite en route niet ontnemen.
Dus het lijkt mij dan beter om ergens anders te gaan touren inderdaad.
(als het weer't toelaat)
In de regio centraal moet je ook wel een lekker stukje kunnen rijden~regio Hilversum enz.
Als we het eens worden dan rij ik wel voorop.
klinkt goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
Even een uurtje brainstormen over de route en er ligt iets moois.![]()
Bandit er gelijk opgooien?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Maar een rouwweekend houden en met een kampvuurtje rond de Bandit gaan treuren..![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:14 schreef Cheshire het volgende:
kweenie of jullie er wat aan hebben.. maar omgeving Laren-Naarden-Bussum-Muiden (muiderzand=recreatiegebied) is wel mooi.. Loosdrechtse plassen...
Je kan daar mijn kontje zien ..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:41 schreef Cheshire het volgende:
ga in elk geval niet de polder in.... niks te zien daaro... niks te doen..![]()
Zijn er zat .. GSX600F liggen zeker op de sloop..en t'is immers hetzelfde blok.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Sloperij een optie voor die deksel?
quote:
Per set zo te zien aan de prijs.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal dat per stuk of per set zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |