Tuuuuuurlijk welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe. [afbeelding]
"En dan heb ik nog een tosti..... ja die is ook voor mij "quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk wel
Jij bent toch de enige die sneller is dan mij in de bochten, dus das wel een uitdaging![]()
![]()
Voor hoelang.... als je je rijbewijs kwijt bent moet je illegaal gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alle snelwegbochten pak ik je tegenwoordig. Alle boven de 170 km/u wel te verstaan, en dat zijn de meeste.
![]()
Die is dicht .. wie o wie .. inmiddels al weer 1..?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, zag je nou hoe sloom ie boven de 100 trekte?(Ff naar het SC topic)
En Pepijn met zijn dubbele koffie, die vond ik ook wel leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
"En dan heb ik nog een tosti..... ja die is ook voor mij "
Een bewijs dat Pepijn dus ook in het echt vaag overkomt... zelfs de waitress snapte er niks vanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:15 schreef Gerako het volgende:
[..]
En Pepijn met zijn dubbele koffie, die vond ik ook wel leuk.
Ach SC is hier ook aan de orde van de dag en je denkt toch zeker niet dat ik in R&P een topic opengooi he?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is een motormeet topic.
IK meen dat hier een apart topic over is.
Maar het is wel k-u-t man, echt balen!
Was alleen maar een flauw geintje van mij ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach SC is hier ook aan de orde van de dag en je denkt toch zeker niet dat ik in R&P een topic opengooi he?![]()
Af en toe lucht het even om het ergens te dumpen, staat het niet op zijn plaats dan moeten de modjes de post maar deleten.
Is ook balen aangezien dat ellendige stuk vreten mijn enige familie is.
Nee weet ik ook wel. Mijn schrijfstijl is ietwat serieus, daar was Jesse ook al achter.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was alleen maar een flauw geintje van mij ..
Het was geen bagatelliserende opmerking.. is idd vervelende zaak.![]()
Tja je kan er weinig aan doen denk ik, heeft alleen maar negatief effect.
(zeg ik zo even snel in 1 zin .. dekt de lading niet hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |