quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:26 schreef ranja het volgende:
Hoi
Bukgeit +1quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:36 schreef bukgeit het volgende:
Arab Strap - The Red Thread
nee die heeft zelfs in nederland top 10 gestaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:45 schreef Mark het volgende:
Child in Time van Deep Purple?
quote:is a derisive term applied to the slick, pretty, and pop-oriented heavy metal and hard-rock bands of the late '80s. These bands expanded the approach of the loud but safe arena-rock bands, only they had a more distinctive visual image because they were living in the post-MTV era. Wearing flashy clothing, heavy makeup, and large, teased hair, the bands had an appearance that was more distinctive than their music, though both their look and their sound became a curse in the early '90s. After Nirvana brought grunge and alternative music to the top of the charts in 1991,
bands quickly died, losing all of their popular support. Some tried to change their sound, while others struggled on with their trademark sound to no avail. Though some bands still survived in the mid-'90s, they had adopted a harder sound than they had in the '80s, but their fondness for pop hooks and melodies had not faded away.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:12 schreef ranja het volgende:
hair metal?
das inderdaad niks voor mijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:33 schreef Z het volgende:
Het lijkt een beetje op het einde van een liedje van Santana waarin hij zichzelf verliest in een solo, maar dat vind ik dan weer niks voor jou ...
Maar volgens mij herken ik het nummer daar wel van. Midden jaren 80, toen ik die uitzendingen nog opnam.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:52 schreef ranja het volgende:
2 keer
en top 100 allertijden hebben ze ook al jaren niet meer gehaald...
Mooi ingekoptquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:12 schreef Gambolputty het volgende:
Memories dan?
Stond toen helemaal niet in de top 100 allertijdenquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:12 schreef Gambolputty het volgende:
Memories dan?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:21 schreef Mark het volgende:
Hall & Oates?
Nagekeken en dat is het goede antwoord.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
mac & katie kissoon
Hallo, het is woensdag! WOENSDAG!quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Chirpy Chirpy Cheep Cheep
quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Hallo, het is woensdag! WOENSDAG!
als het fout was, had jij ze wel herkendquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Hallo, het is woensdag! WOENSDAG!
hebben zij dat gecovered?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
hitje: Chirpy Chirpy Cheep Cheep
Zingen als een vogeltje
helaas doen we hier in de UK niet aan hemelvaartsdag en de dag daarna vrij hebben. Ik mag gewoon lekker werken....quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]Misschien ivm Hemelvaartsdag en de dag erna vrij hebben, dan is het toch al vrijdag??
Normaal gesproken had ik ze allebei vrij, maar deze week is mijn beurt om oproepdienst te draaienquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:31 schreef bartrid het volgende:
Ik mag gewoon lekker werken....
foute vrijdag!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Voordeel: ik ben vrijdag online![]()
ik ga mijn hersens eens breken over foute vragen. Nee, geen hanoi rocksquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:45 schreef Z het volgende:
Ik zal even kijken of ik een foute-vrijdag-logo kan maken, das misschien wel leuk
Ik hoop alleen wel op wat originele vragen, want nu komen er vaak vragen langs die al eens gesteld zijn...
Nitwitz is in elk geval correct.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nitwitz, maar ik zou de echte naam niet weten.
Ik ben een paar dagen weg dus ik geef je alle ruimte om nog meer uit te lopenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Voordeel: ik ben vrijdag online![]()
Vooruit, ik ben de kwaadste niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:04 schreef bartrid het volgende:
of iggy het punt voor de nitwitz geven en hem door laten gaan?
cult jam, maar ik reken hem goed. Ik ben ook niet de kwaadaardigstequote:Op woensdag 19 mei 2004 12:52 schreef bartrid het volgende:
lisa lisa and the cold jam?
mijn dank is groot!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
cult jam, maar ik reken hem goed. Ik ben ook niet de kwaadaardigste
bartrid +1
Je hebt alleen Faith goed. George had zijn laatste nummer 1 in 1991 om precies te zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:25 schreef Z het volgende:
Faith
Jesus To A Child
Dat liedje met die modellenclip
Outside (?)
Liedje van nu...
En dat is helemaal goedquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Troy het volgende:
faith
careless whisper
i want your sex
a different corner
dont let the sun go down (met elton john)
I knew you were waiting for me (met aretha franklin d8 ik)
indoctrinatie van mn lieve moerquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
En dat is helemaal goed. Je dacht juist met Aretha Franklin. Troy +1
dat was het exacte antwoord iddquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:55 schreef bartrid het volgende:
yardbirds?
Ahem, volgens mij was ik eerder hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:54 schreef RoofingBurner het volgende:
The Jarbirds met Beck en Clapton?
iddquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:12 schreef ranja het volgende:
kijk nog eens naar de spelling
Alleen als er door de vragensteller specifiek opgewezen wordt om het antwoord goed te spellen, toch?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:51 schreef Jimmy het volgende:
Tja, in de regel is idd degene met het eerste antwoord degene die het punt krijgt, ook als er spelfouten gemaakt worden.
Dat is, maar het is ook zo dat de vragensteller bepaald waar de punten heengaan. En dat is dus bij deze al bepaald. Laten we er dus niet al te veel woorden meer aan vuil maken en lekker verder trivia-en!quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:51 schreef Jimmy het volgende:
Tja, in de regel is idd degene met het eerste antwoord degene die het punt krijgt, ook als er spelfouten gemaakt worden.
DONE!quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:57 schreef Troy het volgende:
vraag vervalt niemand punten
iggy verzint doorgaans wel lastige vragen, zou je er 1 kunnen verzinnen, ik heb het ff druk op t werk
quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:07 schreef Z het volgende:
The Roots.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:09 schreef Bimmel het volgende:
Omdat het uur alweer om is en de vaart er op ouderwetse wijze ingehouden dient te worden maar even een scheidsrechtersbal opwerpen....
Wie (groep/artiest) zei:
'Gooi die vrouw-onvriendelijke beat er maar in, IJsblok!'
Uur?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:09 schreef Bimmel het volgende:
Omdat het uur alweer om is en de vaart er op ouderwetse wijze ingehouden dient te worden maar even een scheidsrechtersbal opwerpen....
Osdorp Posse is goed, en mijn F5 is inderdaad erbarmelijk slecht...quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:16 schreef Z het volgende:
Kan je dat even bevestigen bimmel/ Dan kunnen we weer verder.
ik was lunchen...wat mij betreft mag roofingburner het punt wel hebben hoor, hij was eerst en ik had op de vorige pagina ook iets zeer vaut gespelt en toch het punt gekregen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:57 schreef Troy het volgende:
vraag vervalt niemand punten
iggy verzint doorgaans wel lastige vragen, zou je er 1 kunnen verzinnen, ik heb het ff druk op t werk
Sean Yseult uit White Zombiequote:Op woensdag 19 mei 2004 15:54 schreef Troy het volgende:
om dan maar in de categorie vrouwen met ballen te blijven. hoe heet de band waar deze dame in zat
[imghttp://image.allmusic.com/00/amg/pic200_web/drp100/p129/p12940iu86f.jpg[/img]
de rechter is een dame voor de twijfelaars onder ons
onbeschrijfelijk vage band om eerlijk te zijn maar jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sean Yseult uit White Zombie.
ik vind zijn solowerk beter eigelijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:02 schreef bartrid het volgende:
vind ze wel ok. Lekker groovy. Rob zombie's solowerk is ook leuk.
Welke band gaat schuil achter deze geweldige allmusicfoto?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:00 schreef Troy het volgende:
onbeschrijfelijk vage band om eerlijk te zijn maar ja
litpho + 1
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:02 schreef bartrid het volgende:
vind ze wel ok. Lekker groovy. Rob zombie's solowerk is ook leuk.
quote:Alternative metal bandformed in Northern Ireland in 1993. After spending a few playing small venues around Ireland, the band were signed by the small Irish record label SON, and released their debut single in late 1993. There was a great deal of interest surrounding this release and
followed it with the
EP in 1994.
dat is een goeie, ik denk dat het echt een one of a kind isquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:06 schreef Mark het volgende:
[..]![]()
Als iemand meer bands in dit genre weet, zijn ze van harte welkom
Ik hoop ooit nog eens een echte Zombie-show mee te maken, maar dan zal ik toch echt naar USA moeten...
ik heb thuis de debuut cd liggen van een band die Dope heet. Kruising tussen rob zombie en marilyn manson. erg lekker om hard in de auto te draaien of als je aan het opruimen bent of zoquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:06 schreef Mark het volgende:
[..]![]()
Als iemand meer bands in dit genre weet, zijn ze van harte welkom
Ik hoop ooit nog eens een echte Zombie-show mee te maken, maar dan zal ik toch echt naar USA moeten...
quote:Alternative metal band Scheer formed in Northern Ireland in 1993. Bringing together Audrey Gallagher (vocals), Neal Calderwood (guitar), Joe Bates (drums), Paddy Leyden (guitar) and Peter Fleming (bass), the band experienced some success in the late 1990s. After spending a few playing small venues around Ireland, the band were signed by the small Irish record label SON, and released their debut single "Wish You Were Dead" in late 1993. There was a great deal of interest surrounding this release and Scheer followed it with the Psychobabble EP in 1994.
Mark +1quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:26 schreef Mark het volgende:
Strawberry Switchblade?
Siobhan nogwat van Bananarama met Dave Stewart van de Eurythmics?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:31 schreef Mark het volgende:
Dan ken je deze ook wel:
[afbeelding]
Om het wat moeilijker te maken is de vraag niet welke band dit is, maar met welke bekende muzikant er een link is![]()
Inderdaad! De ene helft van Shakespeare's Sister is ex-Bananarama Siobhan, en die is weer getrouwd met Dave Stewart.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Siobhan nogwat van Bananarama met Dave Stewart van de Eurythmics?
-edit- en dit is uiteraard Shakespeare's Sister -edit-
Sorry, moet helaas nu mijn trein gaan halenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef Mark het volgende:
Inderdaad! De ene helft van Shakespeare's Sister is ex-Bananarama Siobhan, en die is weer getrouwd met Dave Stewart.
Litpho +1!
Of juist hun oma als stylist in dienstquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:52 schreef bartrid het volgende:
uit de tijd dat bands nog geen stylist in dienst hadden?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:16 schreef bartrid het volgende:
georgia satellites?
Dat waren toch Streisand en Dion? Nee, die zijn het nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:31 schreef bartrid het volgende:
zijn dat die dames van I know him so well?
quote:Ironically, given their obsession with America's favorite pastime, thegot their start in London's East End. Playing under the name the Baseball Boys, the trio of bassist/singer Tony Lewis, guitarist/keyboardist John Spinks, and drummer Alan Jackman played around London and recorded some early demos, attracting the attention of Columbia/CBS Records. They were signed shortly thereafter and began working on their debut album,
, which was released in 1985. The album was a smash success, going triple platinum, reaching number nine on the album charts, and producing their biggest song, "Your
," which was a Top Ten hit.
Da's helemaal Bad Englishquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:47 schreef belsen het volgende:
Is dat Bad English?
Qua naam heb ik ze ook wel eens gehoord, ik ken ook vast wel wat nummers, maareh...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
heb je m'n sig al bekeken?
Ja nee ik bedoel als je het luistert komt het dan bekend voor of niet? D'r zit 'n mp3-fragmentje achter.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Qua naam heb ik ze ook wel eens gehoord, ik ken ook vast wel wat nummers, maareh...
Het is toch zeg maar niet helemaal mijn muziek...
Ik ken wel de stijl van de muziek, maar herkende het niet...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel als je het luistert komt het dan bekend voor of niet? D'r zit 'n mp3-fragmentje achter.
Overigens ben ik ook geen hardcore fan ofzo maar dacht dat iedereen dit nummer wel kende. Ik ben dus nog wat bewijs aan het verzamelen.
Mmmm... anyway & ontopic:quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken wel de stijl van de muziek, maar herkende het niet...
Ik heb alles van The Kinks al...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mmmm... anyway & ontopic:
The best of The Kinks Vol I & II?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:46 schreef Mark het volgende:
The shins?
Ik had France Gall wel in één keer goed...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:44 schreef ranja het volgende:
ik ken jouw smaak helemaal niet eigenlijk![]()
Hmm, dat kan niet moeilijk zijn....quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:48 schreef belsen het volgende:Plaatje 1 in van een band die onlangs besproken werd in dit Triva...
The outfieldquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:15 schreef Gambolputty het volgende:
Zie net dat Why not me alweer uit 1984 is....de foto ook denk ik...
Next: welke band?
[afbeelding]
Nee, dat lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Hmm, dat kan niet moeilijk zijn....
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:52 schreef ranja het volgende:
[..]
The outfield
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:57 schreef ranja het volgende:
Kaito?
En die 2e, is dat een bandlid van die band waar je veel van hebt?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Graham Coxon, ontcijfer ik qua lengte van artiest en album.
Valt inderdaad wel op:quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:58 schreef belsen het volgende:
Weet iemand trouwens waar The Silent Enigma uithangt?
Olee!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:08 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het nieuwe soloalbum van ex-Blur-gitarist Graham Coxon, die tijdens de opnames van de nieuwe Blur opstapte. Echt een lekker plaatje: de plaat die Blur eigenlijk had moeten maken. Geproduceerd door Stephen Street, die ook het beste werk van Blur deed.
Punt en vraag voor Methodmich!
Bij de weg...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, dat was een meid met een tattoo op d'r tiet, nummer 13.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:18 schreef ranja het volgende:
toch wel? Hm dan moet ik denken aan No 13 baby
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Cinderella is niet Doolittle.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:23 schreef tong80 het volgende:
Ik denk het te weten. Trouwens ik weet het zeker. Mr. Grieves.
Dat antwoord is goed; jammer MM...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
William Orbit
Maar ik ga wel offline
Goed zo, en natuurlijk gefeliciteerd Pete, Joey en Grace!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:32 schreef Mark het volgende:
Jarig
Het antwoord is goed (van het album: 'To record only water for 10 days'), maar de gok gelukkig niet...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:36 schreef Mark het volgende:
Water, is het Gordon?
Inderdaad Litpho, met de duivel...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef Litpho het volgende:
Duivel
Het antwoord is goed.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:43 schreef Mark het volgende:
Kiss, is het Josh Homme?
Weet ik...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:04 schreef Mark het volgende:
Ik was het niet!![]()
Zeker omdat Page zijn carrière noch in de Yardbirds, noch in de Jardbirds begonnen isquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:00 schreef belsen het volgende:
Willen wij trouwens stoppen om mijn geliefde en gewaardeerde triviagenoten (lees hier nu even RoofingBurner) te dissen?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker omdat Page zijn carrière noch in de Yardbirds, noch in de Jardbirds begonnen is.
Ja, waren the JarBirds meen ik onlangs ergens gelezen te hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker omdat Page zijn carrière noch in de Yardbirds, noch in de Jardbirds begonnen is.
Google en dan zoeken op "HEEL bekende metal drummer"?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:49 schreef belsen het volgende:
Lijkt mij een verstandig plan, ik ken de band ook alleen maar van naam...
Na opgezocht te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |