Volgens mij ook.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:24 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is 't Animotion
quote:maakt op zijn 11e zijn muzikale debuut op het orgel van de Heilige Drieëenheidskerk te Oldenzaal. Na twee jaar trouwe dienst wordt hij van zijn taak ontheven wegens het roken van een sigaret tijdens de communie. Daar schrikt hij zo van dat het tot zijn 24e levensjaar duurt alvorens hij weer een sigaretje opsteekt. Én opduikt als toetsenist van de Popgroep
. Als componist/tekstschrijver is hij verantwoordelijk voor o.a. hits als '
', '
' en '
'. Nadat de band terziele gaat houdt hij zichzelf van de straat met het maken van muziek bij films en commercials. Het podium blijft echter altijd lonken, zo leest hij ergens, en in 1998 schrijft hij zich in voor het Leids Cabaret Festival. Hij bereikt de finale.
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat niet die stiekemerd?
quote:Op maandag 17 mei 2004 13:31 schreef Berkery het volgende:
Van welke band
Stiekem gedanst => Toontje Lager.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:09 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
![]()
Om precies te zijn: Bert Hermelink. Doet tegenwoordig aan cabaret, zie http://www.lansink.nl/artiesten/berthermelink.htmquote:Op maandag 17 mei 2004 14:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Stiekem gedanst => Toontje Lager.
Met schone Elisa Day liep het niet goed af, da's nummer 1, nog 2 te gaan.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:32 schreef Mark het volgende:
O'Malley? (doodgeschoten)
En Eliza (doodgeslagen)
quote:On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed
And the last thing I heard was a muttered word
As he knelt (stood smiling) above me with a rock in his fist
On the last day I took her where the wild roses grow
And she lay on the bank, the wind light as a thief
And I kissed her goodbye, said, "All beauty must die"
And lent down and planted a rose between her teeth
Dit zijn de laatste twee, alleen het ging over goed of minder goed aflopen.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:37 schreef Berkery het volgende:
De barkeeper die door Stagger Lee wordt neergeknald, weet zijn naam niet.
Henry Lee - in een diepe put?
nou ja goed, hij overleeft het.quote:Billy dropped down and slobbered on his head
And Stag filled him full of lead
Oh yeah.
Berkery + 2quote:And with a little pen-knife held in her hand
She plugged him through and through
quote:The influential, long-lived punk metal bandrose to prominance in England during the early '80s when hardcore punk began inching toward heavy metal. Originally formed in 1979 in Birmingham, England,
initially called itself
to differentiate itself from another band called
The leather-clad, hair-spiked foursome began recording for the Clay label in the early '80s, releasing some singles before unleashing its influential debut album,
, in 1982.
Misschien toch niet een twee punten vraagquote:Op maandag 17 mei 2004 14:53 schreef Mark het volgende:
GBH?
Dat weten er een hoop....quote:Op maandag 17 mei 2004 15:01 schreef bartrid het volgende:
siouxie sioux
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:05 schreef Gambolputty het volgende:
Tippie voor alle TVP-ers: bovenin naast de topic-titel heb je de optie om het topic te bookmarken ([afbeelding])
Als je dan kiest voor "Bookmarks" (bovenin menu) terugvindpost je al je threads weer
nee, engelse band. Hier in UK een erg grote hit op het moment....quote:Op maandag 17 mei 2004 15:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Tenacious D ?
Oh even een tvp'tje om dit terug te kunnen vindenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:05 schreef Gambolputty het volgende:
Tippie voor alle TVP-ers: bovenin naast de topic-titel heb je de optie om het topic te bookmarken ([afbeelding])
Als je dan kiest voor "Bookmarks" (bovenin menu) terugvindpost je al je threads weer
Nee, backuppen is voor mietjes.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bookmarken is voor mietjes.
![]()
iggy_in_the_house +2quote:Op maandag 17 mei 2004 15:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Streets - Fit But You're Know It
klopt, maar verkeerd geschreven, dus nog geen 2 punten...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:39 schreef RoofingBurner het volgende:
bij navraag (bedankt Mac) is gebleken dat het de Ajax Mars heet.
De competitie is afgelopen, hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 15:40 schreef Troy het volgende:
tja kben voor psv dus ik wil deze vraag niet eens goed hebben natuurlijk...dat doet in dit stadium van de competitie teveel zeer
dat is niet handig voor snellopende reeksen zoals dit...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:05 schreef Gambolputty het volgende:
Correctquote:Op maandag 17 mei 2004 15:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Oké dan zal het wel Ajax Marsch zijn ofzo.
ja maar de wonden zijn nog zo vers markquote:Op maandag 17 mei 2004 15:44 schreef Mark het volgende:
[..]
De competitie is afgelopen, hoor
yup dubble punten iggyquote:Op maandag 17 mei 2004 15:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij moet het plus 2 zijn hoor.
Inderdaad, ze hebben een eigen 'songfestival', zou Nederland ook moeten doen.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:52 schreef ranja het volgende:
alternatief = San Remo festival
amenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:01 schreef bartrid het volgende:
laten ze dat hele songfestival maar afschaffen.
quote:The daughter of,
followed a similar dance/pop formula, except that she didn't have a song as clever or naughty as
Instead, she relied on the charts of an array of producers, including the neo-Motown trio of
, among others, on her debut.
and
did have their satirical moments, and her crushed, coy voice made the point in a cutesy manner
De vocale kwaliteiten vanquote:Op maandag 17 mei 2004 16:33 schreef Troy het volgende:
victoria beckham dan![]()
tja, ik ook niet maar ja... misschien dat er over 20 jaar wel zo over ze gedacht wordt?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:02 schreef bartrid het volgende:
ik zou stock aitken en waterman ook niet neo-motown willen noemen....
Daar mag ook wel jaarlijks aan gedacht worden!quote:Op maandag 17 mei 2004 17:05 schreef ranja het volgende:
het is al bijna 20 jaar geleden dat ze Rick Astley op de wereld loslieten..
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:04 schreef Mark het volgende:
Kim Wilde?
Juist! Haar moeder is Miquel Brown (van So many men, so little time en Close to perfection).quote:Op maandag 17 mei 2004 17:25 schreef Mark het volgende:
Nieuwe gok: Sinitta
Was al bang dat deze schone dame geen onbekende wasquote:Op maandag 17 mei 2004 18:23 schreef ranja het volgende:
Vanessa Williams
AMG zegtquote:Op maandag 17 mei 2004 18:58 schreef bigshadow het volgende:
JJ72?
quote:English darlingscomprise a fun, electronic spunk similar to the likes of Bis and Kenickie. Hailing from Norwich, England,
's <namen> were a quick fit to England's underground indie scene. After making a name for themselves over a five-year period and issuing several cult singles,
inked a European deal with Fierce Panda and an American contract with Devil in the Woods in 2001. You've Seen Us... You Must Have Seen Us marked
's proper full-length debut later that summer and gained massive praise in their homeland almost immediately.
Amen to thatquote:Op maandag 17 mei 2004 21:19 schreef bartrid het volgende:
nog nooit van gehoord.
Pasquote:Op maandag 17 mei 2004 21:18 schreef ranja het volgende:
[indie]
Er is niks buiten Triviaquote:Op maandag 17 mei 2004 21:32 schreef ranja het volgende:
jullie moeten echt meer posts buiten trivia gaan lezen
quote:Op maandag 17 mei 2004 21:32 schreef Mark het volgende:
[indie]
heel weinig in ieder gevalquote:Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is niks buiten Trivia![]()
daar wordt je dan nu voor gestraftquote:Op maandag 17 mei 2004 21:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
heel weinig in ieder geval
Help ik zoek een nummer en dan houdt het wel zo'n beetje op.
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:51 schreef bigshadow het volgende:
Na geluidsfragement, ik heb het album Red toendertijd geluistert op de luisterpaal, Kaito kon me niet bekoren
Jammer maar smaken verschillen... het beluisteren alleen al levert je nu toch punten opquote:Op maandag 17 mei 2004 23:51 schreef bigshadow het volgende:
Na geluidsfragement, ik heb het album Red toendertijd geluistert op de luisterpaal, Kaito kon me niet bekoren
Daar heb je helemaal gelijk in,quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Jammer maar smaken verschillen... het beluisteren alleen al levert je nu toch punten op
Bigshadow +2
Noppe maar ik begrijp je gokquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:20 schreef ranja het volgende:
toch Franz Ferdinand dan?
!!!? Nee, is ook helaas niet goedquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:26 schreef ranja het volgende:
gokje dan... zat net een lijstje nieuwe releases door te kijken en daar zat !!! bij. Zijn die het?
Twee punten en het recht op een nieuwe vraag stellen. Al die moeite voor niks met dat plaatje! Mocht je compleet nieuw lees de OP daar staat alles in wat je moet wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:31 schreef savelkoul het volgende:
the delays, wie anders![]()
wat heb ik gewonnen?
Maar ook gloedje nieuw, leuk album btw, misschien wel iets voor jouwquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:34 schreef ranja het volgende:
nooit van gehoord
ik zie geen vrouw op het plaatjequote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:39 schreef bigshadow het volgende:
misschien wel iets voor jouw
Die zit onder de tafelquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:40 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zie geen vrouw op het plaatje
Scherpquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:47 schreef savelkoul het volgende:
fuck, zie net dat je de topicstarter bent van het doves-topic. vandaar dat je t wist!!![]()
Heb hem even opgezocht en volgens mij heb je het goed met het antwoord subpop.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:35 schreef belsen het volgende:
Of hebben ze allemaal wat uit op Subpop?
Nirvana, The Shins en Gluecifer wel...
Labels...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Virgin?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:47 schreef bartrid het volgende:
mcgee- creation
branson - virgin
gurewitz - epitaph
Twee punten en een vraag voor Bartrid...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:38 schreef bartrid het volgende:
prodigy music for the jilted generation. Their law.
klopt helemaal, Belsen +2quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:35 schreef belsen het volgende:
Of hebben ze allemaal wat uit op Subpop?
Nirvana, The Shins en Gluecifer wel...
Heel goedquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:23 schreef bartrid het volgende:
heat, fearless en dracula?
quote:A DJ as famous as his gangster namesake,was one of the second wave of Jamaican toasters who sprung up in the wake of the success of
,
, and
. By the mid-'70s, the young
had rapped his way to the top of the pack and won international acclaim. Renowned for his quick wit, irreverent raps, and whacked sense of humor, the DJ remains one of the most innovative and humorous toasters of any era. Born
on June 25, 1953, in Kingston, Jamaica, as a youth, the DJ-to-be hung around the sound systems, lending an occasional hand loading equipment for the El Paso setup, home to
nope, je zit wel in de buurtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:37 schreef Jimmy het volgende:
Al Capone?
quote:By the end of 1990,infectious debut single "
" had conquered the U.K. charts; it hit number one in the U.S. the following year. The 1991 album
was also successful, spawning another hit single in "
." (The LP also garnered considerable press when Yoko Ono objected to the group's use of a voice sample of Mark David Chapman, the murderer of John Lennon; the offending sound bite was later removed from future pressings.) In 1992,
returned with the EP
and the full-length effort
; both releases performed badly on the charts, however, and the band effectively vanished from sight until 1995's
.
iddquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
EMF is dat trouwens.
Ik zie nu dat ik Sean en Julian Lennon nog vergeten was...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef ranja het volgende:
Hoop dubbele maar goed daar had ik geen beperking op gelegd
Je hebt nog een Marty & Kim Wilde natuurlijk maar ok...
quote:One of the lesser songs on The Beatles is John Lennon's...
Oké...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:19 schreef bukgeit het volgende:
In het nummer God: I was the walrus but now I'm John. Het waarom haal ik niet uit de tekst.
Dus het zou volgens mij Paul moeten zijn, omdat dat gezegd wordt in Glass onion, maar zo te merken heeft John zich later in God bedacht, ofzo.quote:I told you about the walrus and me-man
You know that we're as close as can be-man
Well here's another clue for you all
The walrus was Paul.
Standing on the cast iron shore-yeah
Lady Madonna trying to make ends meet-yeah
Looking through a glass onion.
En Z ook, maar die hadden geen waarom en jij noemde wel 'een' songtitel erbij waarin uitleg wordt gegeven...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:30 schreef bukgeit het volgende:
Maar dan had Iggy het ook al goed.
En Agnetha Fältskog kwam juist niet van haar Nederlandse vriend af.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:43 schreef Z het volgende:
Angus van AC/DC is ook met een nederlandse getrouwd meen ik. En heeft zelfs een huis in twente!
Denk aan de vorige vraag.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:42 schreef bukgeit het volgende:
Bij wie stond Kiss in 1973 in het voorprogramma?
Schaam op jou!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:20 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het opgezocht, maar geloof niet dat ik het nummer ken
Als je 'm hoort ken je 'm, zeker weten.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:27 schreef bartrid het volgende:
heb hem ook opgezocht,ken hem ook niet
Maar goed dat je hem weggehaald hebtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef bigshadow het volgende:
Grapje
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:21 schreef bigshadow het volgende:
Mijn reputatie
Hè hè, eindelijk een muziekkenner.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:55 schreef Mark het volgende:
Mothers Finest met Piece of the rock (band weet ik zeker, hit niet)
Klopt! Met Joan Jett en Lita Fordquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:08 schreef bartrid het volgende:
die band is the runaways.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:27 schreef Berkery het volgende:
William Burroughs
daarom zijn katten handiger, kun je trivia blijven spelenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:05 schreef Berkery het volgende:
Ik was even met de hond weg. Momentje![]()
"Formal connections"quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:17 schreef bartrid het volgende:
iets van prince of zo?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:25 schreef Gambolputty het volgende:
Wendy & Lisa - Lolly Lolly?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:58 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij is het Are You My Baby van diezelfde W & L
tsss, wie is hier de wansmaakkoningquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:22 schreef Mark het volgende:
[..]
wat was dat antwoord nou??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:09 schreef bigshadow het volgende:
[..]
tsss, wie is hier de wansmaakkoning![]()
Ik zag alleen het plaatje, ik zag wat donkers en wits door elkaar en schreef heel enthousiast brand new heavies, daarna las ik de andere hints over 1970 etc dus wist ik dat ik fout zat.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
wat was dat antwoord nou??
Hij wees de beatles afquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:15 schreef bukgeit het volgende:
Dick Rowe, producer van acht Engelse nummer 1 hits, is om een andere reden de geschiedenisboeken ingegaan. Welke?
Ja. De held.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hij wees de beatles af![]()
oh is dat alles?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik zag alleen het plaatje, ik zag wat donkers en wits door elkaar en schreef heel enthousiast brand new heavies, daarna las ik de andere hints over 1970 etc dus wist ik dat ik fout zat.
Mijn held :')quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja. De held.
biggie shadows +2
Het is wel erger dan het afwijzen van de Beatles.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
oh is dat alles?Voor mij is je reputatie nog intact hoor...
zeer snel maar ook zeer goedquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:28 schreef bukgeit het volgende:
Travis
Uw schaduw is te klein voor uw almachtige kennis.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:13 schreef bigshadow het volgende:
Rock Against Bush vol 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |