Bij de PvdD gaat het zeer om de inhoud. Maar de partij is zeer onbekend nog. Dus men moet wel de aandacht vestigen op het uiterlijk wil men het innerlijk willen weten.quote:Op zondag 16 mei 2004 10:28 schreef Maerycke het volgende:
Nou spannend hoor.. een Belgische lijstduwer. Waarom heb ik toch het gevoel bij deze partijen dat het meer om de verpakking dan om de inhoud draait?
Een discussie in het forum 'politiek' over het programma van een partij, als iemand de aandacht vestigt op die partij, is toch niet misplaatst?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is dit het PvdD forum?
Kijk maar eens in hun verkiezingsprogramma op www.partijvoordedieren.nl Dat verkiezingsprogramma doet qua breedte voor geen enkele andere partij onder. Het is zoals Paul Cliteur zegt: je hebt in Nederland one-issuepartijen die opkomen voor de armen, de rijken, de orthodox christelijken, de mensen die de weg kwijt zijn, de veiligheid etc. Waarom zou daar geen "one issue"partij naast kunnen die het opneemt voor de dieren?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:22 schreef CobusKuch het volgende:
De vraag, die bij mij altijd opkomt bij dit soort partijen, is wat de rest van hun programma inhoudt. Ik ben volledig voorstander van meer diervriendelijkheid in het leven (ik ben zelf al ruim 16 jaar vegetariër), maar ga ik het ook eens zijn met de rest van het programma? Mijns inziens een beetje te veel gefocust op het dierenleed en te weinig op andere zaken.
De filmpjes zijn overigens wel fantastisch!
Ik ben zeker geen tegenstander van een partij voor dieren, absoluut niet. Ik vind alleen dat een partij meer moet bieden dan dat éne punt en niet alles moeten laten terugvallen op dat punt.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:35 schreef aubergine het volgende:
...Waarom zou daar geen "one issue"partij naast kunnen die het opneemt voor de dieren?
Is denk een beetje een andere dialect van de zanger van het liedje.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:29 schreef JohnDDD het volgende:
they die to be et? What ever happend to eaten?
quote:dit is echt een partij voor mij
ik ben een beetje a-politiek geworden en een one-issue partij vind ik daarom wel goed, ik ga er zeker op stemmen...ik ben al bijna twee jaar veganist en vind dieren erg belangrijk
Denk dat de PvdD beter werkt. Men heeft zeer sterke motivatie. Die je ook niet zomaar wegstopt.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:51 schreef CobusKuch het volgende:
Daar ben ik het mee eens, maar het weerhoudt mij ervan om te stemmen op een partij als deze. Je ziet het telkenmale weer, dat een partij met een heel goed standpunt komt, maar bij de eerste de beste verkiezingen er niets van weet te bakken en dan een gevoegelijke dood sterft. Dat zou jammer zijn voor een partij met een standpunt waar ik het zo roerig mee eens ben.
Ga nieuwe sandalen kopen... Toch geld zat als je zelfs internet hebt in je kraakpandquote:Op zondag 16 mei 2004 15:37 schreef biawa het volgende:
En jij bent ook het prototype rechts-stemmer met al je vooroordelen.![]()
Één niet, inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:27 schreef CobusKuch het volgende:
[..]
Een discussie in het forum 'politiek' over het programma van een partij, als iemand de aandacht vestigt op die partij, is toch niet misplaatst?
De meeste veganisten die ik ken die leven niet eens in een kraakpand?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:26 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Trallalala veganisten zijn echt zulke fucking LOSERS!!!
"Kijk mij eens goed zijn terwijl ik in een kraakpand zit te verpauperen met m'n sojaboontjes. En kijk mij eens sociaal zijn want ik stem links. Dat ik verder werkschuw tuig ben en op de maatschappij teer is niet belangrijk"
Ik stem nieuw-rechts, vreet gewoon wat ik lekker vind, boycot sojabonen en veganisten en zou m'n hond nog niet laten schijten op de plek waar jij slaap in je kraakpand.
Die humor van jou is eigenlijk niet in de juiste topic...:Pquote:Op zondag 16 mei 2004 18:38 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Ontwikkel hier allemaal even een gevoel voor humor ofzo. Jullie zijn nog droger dan mijn keel na ik in 5 minuten een pak beschuit naar binnen heb gepropt...
Je mening mag je geven. Maar je moet niet meteen vooroordelen strooien. Dat lijkt me uitlokken van reacties.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Ik geef gewoon m'n mening. Alleen trek ik het iets verder door.
quote:Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen
Een onderbouwing zou ik op prijs stellen.quote:Ik heb het niet op de pvdd en heb al helemaal een hekel aan veganisten.
In principe is dit topic niet echt nuttig. Kon eigenlijk wel in het PvdD-algemene topic.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:19 schreef pberends het volgende:
Moet hier een apart topic voor geopend worden
Als ik 'm had geopend had Sidekick 'm dichtgegooid![]()
Dit is nog steeds vol vooroordelen. Je noemt het bij voorbaat links. Terwijl deze partij beide kanten vertegenwoordigd. Wat is er eng aan de standpunten?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:51 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Ik heb het niet op pvdd want het is gewoon weer zo'n linkse uitvreter partij. Dat ze voor dieren zijn vind ik goed, maar de rest van hun standpunten vind ik echt eng.
Het dikgedrukte is wederom alleen maar vooroordelen. Overigens die sojabonen gebeuren is wel het grootste vooroordeel. Die zijn niet goorquote:En veganisten haat ik omdat het vaak van die sandalen homo's zijn met een instelling van "ik ben een veganist en dus supergoed voor het mileu en omdat jij een lapje vlees eet ben je een asociale, bekrompen mongool". En "Je moet maar rekening met me houden als je gaat koken en ik moet mee eten",
Mooi niet dus. Die veganisten krijgen bij mij een vleesschotel, ze kunnen stikken in hun gore sojabonen.
Eindelijk iemand van eigen kleur (PvdD) die het toegeeft, dat zie ik graagquote:Op zondag 16 mei 2004 20:49 schreef TechXP het volgende:
[..]
In principe is dit topic niet echt nuttig. Kon eigenlijk wel in het PvdD-algemene topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |