je kunt het wel zeggen zo van nu stoppen maaar ze gaan dr tog maar mee door en als ze nou zes jaar gevanis straf op zetten alleen van af te schrikken van jongens dit mag niet zo het beter in de wereld gaanquote:Op zondag 16 mei 2004 01:39 schreef blackbully het volgende:
wie niet maar wie ga je /moet je dat vertellen?
stel je bent hetzelf die ene slachtoffer vind je het dan nog leuk????quote:Op zondag 16 mei 2004 01:42 schreef Cazman het volgende:
zonder zinloos geweld was de wereld een stk saaier.
Dan is het geweld zinvol dat telt nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:43 schreef sonywolff het volgende:
[..]
stel je bent hetzelf die ene slachtoffer vind je het dan nog leuk????
ga dan maar weg erngers anders je tijd verspillenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:43 schreef yvonne het volgende:
Gawd wat een kuttopic
* Cazzy geeft Yvonne een nutteloze klap op de bipsquote:Op zondag 16 mei 2004 01:43 schreef yvonne het volgende:
Gawd wat een kuttopic
je doet er nix aan denk eens na wat er met pim fortun is gebeurt dat is tog ook zinloos ofniequote:Op zondag 16 mei 2004 01:44 schreef _Supreme het volgende:
ik vind gewoon dat die agressie op straat enzo weg moet
maarja wat doe je eraan
gebruik eens je hersen of heb je die nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:49 schreef Croupouque het volgende:
Wat Yvonne zegt.
Daar heeft ie Yvonne voorquote:Op zondag 16 mei 2004 01:51 schreef sonywolff het volgende:
[..]
gebruik eens je hersen of heb je die niet![]()
Ik kop hem niet in.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:51 schreef sonywolff het volgende:
[..]
gebruik eens je herensen of heb je die niet![]()
jah maar hij heeft misschien 1 hersencel meer dan jouwquote:Op zondag 16 mei 2004 01:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in.
daarom opent hij zoveel betere topics dan de jouquote:Op zondag 16 mei 2004 01:54 schreef sonywolff het volgende:
[..]
jah maar hij heeft misschien 1 hersencel meer dan jouw![]()
jah maar inmiddels dwalen we wel van het onderwerp afquote:Op zondag 16 mei 2004 01:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daarom opent hij zoveel betere topics dan de jou
Ik ben dan misschien niet de meest intelligente FOK-user, maar gelukkig compenseer ik dat gemis met mijn onmeetbare hoeveelheid sexuele aantrekkingskracht.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:54 schreef sonywolff het volgende:
[..]
jah maar hij heeft misschien 1 hersencel meer dan jouw![]()
was er een onderwerp dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:57 schreef sonywolff het volgende:
[..]
jah maar inmiddels dwalen we wel van het onderwerp af![]()
enige wat jij aantrekt zijn paarden en schapen. Ben je toevallig veehouder?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben dan misschien niet de meest intelligente FOK-user, maar gelukkig compenseer ik dat gemis met mijn onmeetbare hoeveelheid sexuele aantrekkingskracht.
jah van ik ben tegen zinloos geweldquote:Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
was er een onderwerp dan?
gevolgens mij doet ze nix dan alleen maar schapen tellen en scherenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
enige wat jij aantrekt zijn paarden en schapen. Ben je toevallig veehouder?
interessant beroep.....quote:Op zondag 16 mei 2004 02:01 schreef sonywolff het volgende:
[..]
gevolgens mij doet ze nix dan alleen maar schapen tellen en scheren![]()
nee mn favorite hobby is handboogschietenquote:Op zondag 16 mei 2004 02:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
interessant beroep.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |