Het officieele Hansjes topic deel 1quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:22 schreef pkwarts het volgende:
titel?
21 september
[afbeelding]
9 november
[afbeelding]
volgens mij nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:36 schreef Illigit het volgende:
Even een vraagje tussen al dat E3 geweld..
Ik heb een Xbox...
Ik heb een lightgun(Beretta)
En weet ik dat house of the dead een lightgun game is..
Mijn vraag is... "Zijn er ook andere lightgun games behalve HOTD I I I ?"
Mmmh, das wel kut..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens mij niet
dat heb ik in het vorige topic ook al beantwoord. silent scope is er.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:36 schreef Illigit het volgende:
Even een vraagje tussen al dat E3 geweld..
Ik heb een Xbox...
Ik heb een lightgun(Beretta)
En weet ik dat house of the dead een lightgun game is..
Mijn vraag is... "Zijn er ook andere lightgun games behalve HOTD I I I ?"
Ow, sorry, heb ik overheen gelezenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat heb ik in het vorige topic ook al beantwoord. silent scope is er.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:42 schreef Illigit het volgende:
[..]
Ow, sorry, heb ik overheen gelezen![]()
Maar Silent Scope is toch alleen met controller ipv lightgun?
heeft een 7.0 op IGN gekregen.quote:Unlike previous home conversions of the arcade shooter, the Xbox release features full light gun support via the MadCatz Blaster.
wijze post over fable op de boards van BBBquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:53 schreef SailingAce het volgende:
Ja meld... HALO 2!!
Fable!!!
Conker![]()
Sudeki!!
Persoonlijk zou ik de heren van lionhead wel eens een pr lesje willen geven, al weet ik er geen klap vanafquote:EARLY HYPE: "Greatest roleplaying game of all time." Every action will have an impact on the world. Players will not be limited in any way as far as exploration, except in cases of "extreme topography." Player character will change in appearance as a result of player activities, injury, etc.
PEOPLES' IMAGINATIONS: Huge world in which we can travel freely similarly to Morrowind, but with far deeper NPC interaction, better story telling, and unprecedented open-endedness. Freedom to live out any life players chooes. This opens the door to fantasies of all sorts of improbable gameplay moments and experiences.
REALITY: Broad console-style RPG with semi-KOTOR-like (i.e. tried and true console-style RPG structure) paths, situated between diverse, richly detailed towns and other locations, and populated by NPCs featuring unprecedented interaction opportunities. Lush graphics, and accesible intuitive combat. Player character appearance still changes based upon food intake, sun exposure, injury, and experience point allocation which is under the control of the player. Fun, seemingly deep NPC simiulation to experiment and play around with.
WISHFUL THINKING: People say "No no! The game really isn't that limited with respect to exploration. It's just an early build (in 2004?) or an intentionally limited demo (again I say...in 2004?? Four months prior to release?? At the last E3 they'll have a chance to try to set straight what the game is really like before their peers in the industry??) and the final product will be much less limited! Really!" While it is possible that this is true, and if it is more power to BBB...I wasn't born yesterday.
Now, cut out the "Peoples' Imaginations" and "Wishful Thinking" pieces of this puzzle, and there isn't, atleast technically speaking, anything false in the initial hype for Project Ego, when compared to the near-complete product of Fable. (Especially if you factor in developers' nack for *ahem* "poetic liscense.")
Peoples' imaginations ran away with themselves. Maybe the fans of the game are to blame for this. Maybe BBB is to blame. Perhaps both. Regardless, it is time to accept the reality of what Fable is, and focus on it's strengths. If we had never heard any of the hype for Fable, or let our minds run wild with thoughts of the "greatest RPG of all time," and were presented for the first time with what we now know of Fable, we would be very very excited to play the game. A good game, is a good game. Since we haven't played the finished product yet, we can't say whether Fable will be one or not. But to negate it's strengths and features just because it didn't live up to our lofty and frankly, unrealistic expectations, is ridiculous.
ACCEPTANCE: The game, even if it is limited with respect to exploration, is unlimited in so many other ways. This game appears to be so deep, that the "extreme topography" (*cough* fences *cough*) issue is more or less superficial. The game will either be good, or suck, regardless of that single aspect.
This is the last I will post on this subject before Fable's release. It seems to only lead to arguments as the eternal clash between the pragmatists, optimists, and pecimists, rages on.
FSWquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:53 schreef SailingAce het volgende:
Ja meld... HALO 2!!
Fable!!!
Conker![]()
Sudeki!!
Ik ben niet dom hoor, ik heb dat topic allang gezien..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
Daggla je weet de onderliggende gedachte niet!
die weten Mister_T (inclusief underscore...)
Sailingace
en bartje twi (met kleine t) wel
Hansjes heerschen binnekort de wereld..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:38 schreef twi het volgende:
He Hans, je moet niet overal een Hansjes-zaak van maken hoor!Hansjes hebben respect voor topictitels!
Wat een mooie avatar heb je daar Gieling,quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:50 schreef gieling het volgende:
kan je toch maar weer zien dat wij gijsjes trendzetters zijn
Ik heb er zelfs 5quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een mooie avatar heb je daar Gieling,!
En Kameoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
FSW.
Driv3r..
Jade Empire.
KotOR 2.
Flat Out.
en brothers in armsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En Kameo![]()
Ze gaan ervan uit dat niemand het opzegt natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:44 schreef wx het volgende:
"Als je je Xbox Live-account wilt opzeggen, bel je 0800 023 3894."
Ikke dus bellen... krijg ik te horen "we zijn op dit moment gesloten".
Daarna krijg ik de openingstijden te horen:
ma - vrij van 9 tot 21
za en zo van 9 tot 17
Nu heb ik al 3x gebeld vorige week zaterdag en zondag en een keer vandaag...
Heb ze nu maar een mailtje gestuurd maarja dat zal wel weer nie werken.
gg microsoft
ja maar hij heeft geen vriendjes, en geen spellen, ja hij leent ze bij mijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat niemand het opzegt natuurlijk!
super online dienst
Hee, das toevallig!!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:10 schreef gieling het volgende:
kent iemand 'javifumi46' ?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hee, das toevallig!!!!!
Die ken ik niet .
Het is echt een gave peer, vaker meegespeeld alleen echt een lamme nickname.
Hij is overigens echt slecht in de meeste spellen enzo.
quote:In een interview met de president van Square-Enix, Yoichi Wada, vertelde hij dat zijn bedrijf interesse heeft om voor de Xbox (2) te ontwikkelen.
Quote:"When you look at the Xbox from the standpoint of a standalone game console, it's not different from the PS2. But when you look at it from the installed base perspective, there is a big difference."
Maar Wada was ook kritisch over de Xbox. Hij had net als Electronic Arts wat moeite over de manier waarop Xbox Live in zijn werk gaat:
Quote:"Xbox pursued network gaming, and that is a fine idea. I would evaluate that to be good. However, the attempt was to create a closed network in a closed environment. That is completely contrary to our concept of networked business."
Wada hoopt dat zijn argumenten geïntrigeerd kunnen worden in het Xbox 2 online netwerk. Voor Microsoft is Square-Enix het eerste en hopelijk niet laatste grote Japans bedrijf die met ze in zee wil gaan.
Dat Square-Enix voor de Xbox 2 gaat ontwikkelen wil natuurlijk niet zeggen dat ze stoppen met de ontwikkeling voor de andere platformen.
oftewel, je hebt nu alles in huis behalve een xboxquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens net een LIVE setje, incl headset en Mechassault gekocht voor 25!!! euroBij de Replay in Den Bosch
Yupquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oftewel, je hebt nu alles in huis behalve een xbox
insidegamer.nlquote:Microsoft heeft een deel van de auto's bekend gemaakt waar je in kan rijden in Forza Motorsport. De volgende auto's zullen zo goed als zeker in het spel zitten:
Porsche 911 GT3
TVR Tuscan S
Panoz LMP
Audi Infineon R8
BWM V12 LMR
Lancer Evolution VIII
Subaru WRX Sti
Nissan 350Z
Dodge SRT-4
Honda Civic TypeR
Volkswagen R32
Mitsubishi Eclipse GTS
Nissan Skyline R34 GTR
Hyundai Tiburon GT
Toyota Celica GTS
Acura NSX
Dodge Viper ACR
Corvette C6
Audi RS6 Sedan
Ferrari 360 Modena
Cadillac LMP
Ferrari 333 SP
Toyota GT-One
Toyota Supra Turbo
Dit is nog maar een deel van de auto line-up, wanneer Microsoft de gehele line-up bekend zal maken is nog niet bekend.
Wat voorn Abo zit erbij? 2/3/12 maanden?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
YupNu MOET ik hem wel kopen
En ja Rodie, Mechassault ga ik meteen verkopen, maar tis toch een gratis spel bij een supergoedkope LIVE kit
Waauww.quote:Live leeft!
Xbox Live overweldigt E3: EA games. XArcade. 24 landen. 1.000.000 games.
Bij dat spel kom ik ook klaar inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:31 schreef taart het volgende:
forza motorsport auto line-up:
[..]
insidegamer.nl
chocoboquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
YupNu MOET ik hem wel kopen
En ja Rodie, Mechassault ga ik meteen verkopen, maar tis toch een gratis spel bij een supergoedkope LIVE kit
nee hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat eigenlijk wel weer betekent dat ik de volgende generatie ook weer voor 3 consoles moet gaan![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
chocobo
Strolie
bastard
gieling
BMH
Notorious_roy
Ja ik wil, zodra ik weer geld hebquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:Daar tegenover staat dat Twi een Cube haalt voor Zelda en dat Fliepke er intussen ook één heeft
Maar goed, complimenten voor de Xbox ja, er komen heel interessante dingen aanZelfs Square gaat voor de X2
Wat eigenlijk wel weer betekent dat ik de volgende generatie ook weer voor 3 consoles moet gaan
![]()
kung fu chaos is freakyquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja ik wil, zodra ik weer geld heb, animal crossing en harvest moon spelen.
Ja ik hou van dergelijke freaky games en die mis ik op de XBox![]()
en die heb ik uiteraard allang, maar dat wist je.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kung fu chaos is freaky
oja dat was jijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
en die heb ik uiteraard allang, maar dat wist je.
Ja dat maakt het leven wel ingewikkeld hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:33 schreef Guerra het volgende:
Ik heb zomaar ontzettende zin om Halo te gaan spelen, alleen ik heb hem niet![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
Xbox 2 is wel genoeg hoor Roy
Dan had je een room kunnen aanmaken natuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:40 schreef twi het volgende:
SailingAce is al online, maar in PGR2. Hebiknizozinin. Ik wil RS3'en
Als het moet, dan moet het. Mar het zal niet vanaf de launch zijn iigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja dat maakt het leven wel ingewikkeld he![]()
Doet me denken aan die brute E3 demo zeg... wat was dat gaafquote:
Right! allemaal vervolgen die op elkaar lijken:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
O maar dat zijn allemaal vervolgen die op elkaar lijken..probeer een keer wat anders voor de verandering is wel zo leuk
Hebben die ook een webstore?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens net een LIVE setje, incl headset en Mechassault gekocht voor 25!!! euroBij de Replay in Den Bosch
alle vervolgen lijken toch op hun voorgangers? alleen met verbeterde of andere elementen en ander verhaalquote:
of je moet op black arrow wachter van RS3quote:Op zondag 16 mei 2004 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das mooi, want dan kan ik de komende tijd mooi bij RS3 blijven, wordt anders te duur heHALO 2 zal ik ook wel kopen, iedereen zal die spelen, dus dan moet het wel
En daar zitten hele coole league features in! Daar kan je gewoon complete tounaments in organiseren, hoe gaaf wordt dat dan wel nietquote:Op zondag 16 mei 2004 11:58 schreef twi het volgende:
Rainbow Six 3: Black Arrow natuurlijk.
Wat verwacht je dan van de opvolger van een shooter? dat het geen shooter meer is ofzoquote:Op zondag 16 mei 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, en al die 15 delen zijn compleet anders dan de voorganger. Bij HALO is deel 2 dat al niet.Slechte vergelijking GDemon
Godverdommequote:Op zondag 16 mei 2004 11:52 schreef Gamedemon het volgende:
Full spectrum warrior 2 Juli 2004
Zelda OOT: tijdreizen,quote:Op zondag 16 mei 2004 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Wat kraam je nou bullshit uit Notorious Roy, Zelda is net zo'n opvolger als Halo. Ja de grafische stijl is anders of Link is oud of jong. So fucking what? Het komt elke keer op hetzelfde neer, en deze Zelda is net zoveel opvolger als Halo 2.
ja en bij zelda krijg je als nieuw wapen een fluitje.....of een masker waarmee je kan veranderen....quote:Op zondag 16 mei 2004 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda OOT: tijdreizen,
Zelda: MM tranformeren in verschillende wezens dankzij maskers,
Zelda: The wind waker: Wind beinvloeden.
Wat ik nu van Halo 2 heb gezien is meer van het zelfde. Meer wapens, grotere levels etc etc. Geen totaal vernieuwde dingen dus. Is ook helemaal niet erg hoor. Halo was ok. Maar ik ben bang dat dit een soort Max Payne 2 word kwa vernieuwingen![]()
Heb je ze al eens uitgespeeld?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja en bij zelda krijg je als nieuw wapen een fluitje.....of een masker waarmee je kan veranderen....
bij halo krijg je nieuwe voertuigen en nieuwe wapens en nieuwe moves...dus zo vernieuwent is het niet
ja ...Z:OoT was cool...majora's mask iets minder...en TWW zoog hard...fluiten met de wind was echt rete irritantquote:Op zondag 16 mei 2004 15:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je ze al eens uitgespeeld?
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Wat een leuke tie...t-shirt.
MUST HAVEquote:Op zondag 16 mei 2004 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Wat een leuke tie...t-shirt.
Heb ik ook eergister gehaald, en is top spel jah. Met ferrari's scheuren en noem maar opquote:Op zondag 16 mei 2004 20:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nu PGR2 aan het spelen, wat een superspel.
Alle auto's reageren totaal anders, lekker de bochten doorslippen.
en het ziet er super uit, ik ga gewoon replay's bekijken, Je ziet zelfs de bestuurder schakelen, meehangen in de bochten en heen en weer schudden.
Downloading..........quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef Tain het volgende:
http://download.microsoft(...)/xna_demo2_crash.zip
Nieuwe XNA crash filmpje
masterlijk!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:29 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Downloading..........
Ja daar moet ik maar eens naar gaan kijkenquote:Op zondag 16 mei 2004 23:59 schreef Takje het volgende:
Ik heb erg genoten van Freedom Fighters moet ik zeggen
over POP zat ik ook al een beetje te twijfelenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:18 schreef Retarded het volgende:
Prince of Persia (30 euro FRS)
Soul Calibur 2 (30 euro FRS)
beide topgames... als je ook voor multiplayer iets leuks zoekt.. dan raad ik SC2 heel erg aan!
Nee hoor, daar hebben we een LIVE topic voorquote:Op maandag 17 mei 2004 01:16 schreef twi het volgende:
Moe'k elke scheet die ik op Live laat hier melden dan?
officiele release is morgen, dus best kans dat hij zaterdag al in de winkel lagquote:Op maandag 17 mei 2004 07:28 schreef SailingAce het volgende:
Rallisport challenge 2 heb ik vlgs mij ook al meerdere mensen LIVE zien spelen.. maar is nog niet gereleased toch?
Lijkt me toch wel een mooi spel, 9.2 van IGN is niet mis.quote:Op maandag 17 mei 2004 07:57 schreef Tain het volgende:
[..]
officiele release is morgen, dus best kans dat hij zaterdag al in de winkel lag
quote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zodadelijk Ninja Gaiden halen. Na al die positieve verhalen toch maar eens proberen.
quote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zodadelijk Ninja Gaiden halen. Na al die positieve verhalen toch maar eens proberen.
Geloof niet in de hype. Ik bedoel, als het jouw stijl van games is dan moet je hem zeker kopen, dan is het een van de mooiste game ervaringen ooit.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ja geloof me daar heb ik hem uitgebreidt voor gewaarschuwdquote:Op maandag 17 mei 2004 09:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Geloof niet in de hype. Ik bedoel, als het jouw stijl van games is dan moet je hem zeker kopen, dan is het een van de mooiste game ervaringen ooit.
Houd je helemaal niet van dergelijke games, dan is deze frustrerend moeilijk en vervelend, dus koop hem alleen als je hem echt wilt.
het liefst wel dan doe ik mee!quote:Op maandag 17 mei 2004 01:16 schreef twi het volgende:
Moe'k elke scheet die ik op Live laat hier melden dan?
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox staat naast meAlleen LIVE nog niet
Instellingen werken nog niet.
Je bedoelt vanaf je modem meteen in je xbox? Of via een andere computer (host) of via een hub/router/switch?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twi, je verpest de sfeer voor mij met je negatieve houding
Iemand enig idee wat ik moet instellen als ik de netwerk kaart direct in de XBox prop?
DAT ZEG IK, DAT WERKT NIETquote:Op maandag 17 mei 2004 16:58 schreef rockstah het volgende:
ruk gewoon die kabel uit je pc en prop hem in je xbox
Morgen of anders overmorgen. PGR2, MM3 & mech assault.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:56 schreef Gamedemon het volgende:
Roy leg ff uit hoe je wilt verbinden ...via router ...hub...via de pc.....dan krijg je vast wel hulp van mij en/of andere...
en bmh ben je al live?
dat werkt wel. het is gewoon hetzelfde als een pc aansluiten.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DAT ZEG IK, DAT WERKT NIET
Heb je em er niet TE hard in gedrukt?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DAT ZEG IK, DAT WERKT NIET
dat arcade lijkt me juist tofquote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef pmponer het volgende:
Edge Magazine
Like the first game, it remains a competent but ultimately restrained title. [June 2004, p.111]
hmmmmm 6.0 das niet echt ehmm hoog... Ik ben bang dat RSC 2 voor mij te arcade is.
De instellingen staan wel goedquote:Op maandag 17 mei 2004 17:03 schreef Gamedemon het volgende:
xbox neemt ze niet over lieverd...aleen via internet delen...
gewoon user name en password intypen...kijken of die et gelijk doet...
anders DNS enzo er bij intikken
Ja, dat heb ik geprobeerdquote:Op maandag 17 mei 2004 17:08 schreef chibibo het volgende:
Heb je hier misschien iets aan?
http://support.earthlink.(...)e/xbox/7765.psc.html
huh? dat heb ik nooit gehadquote:Op maandag 17 mei 2004 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij kan niet connecten naar Xbox LIVE. Als ik na de instellingen op "connect" klik zegt ie
Cables OK
IP OK
DNS OK
en dan stopt ie bij die laatste...
bij de rest van de wereld ook. maar ja, roy krijgt het weer voor elkaar hoor.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:10 schreef Mister_T het volgende:
Bij mij werkte alles in 1 keer
wat?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik ben volgens mij nu een stapje verder. Ik moet DNS invullen, en dat samen met PPPOE laten werken en dan zou die het denk ik moeten doen. MAAR ik krijg automatisch een DNS toegekend, die kan ik dus niet opzoeken op mijn PC
checkquote:Op maandag 17 mei 2004 17:27 schreef Gamedemon het volgende:
kep laat hem mij ff adden
ik ga je ook toevoegenquote:Op maandag 17 mei 2004 17:27 schreef Gamedemon het volgende:
kep laat hem mij ff adden
Add me even aan je Friend list.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het werkt
Tag: NotoriousRoy
Ik ga nu RS3 spelen.
Inderdaad, ben ik ook te lui voor.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Add me even aan je Friend list.
Kleine cuntjes worden verstandigquote:Op maandag 17 mei 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het werkt
Tag: NotoriousRoy
Ik ga nu RS3 spelen.
Hij is sprakeloosquote:Op maandag 17 mei 2004 18:33 schreef pkwarts het volgende:
je hebt nu al ruim een half uur gegamed. en? en?
ja daaag, geluk houd ergens opquote:Op maandag 17 mei 2004 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga echt niet iedereen toevoegenVoeg mij maar toe. Is voor jullie maar één iemand.
Ik voeg je morgen wel toe hoor.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan komt er dus niemand in mijn friendslist buiten Kepler
Beetje brutaal he?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga echt niet iedereen toevoegenVoeg mij maar toe. Is voor jullie maar één iemand.
Homooo'squote:Op maandag 17 mei 2004 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan komt er dus niemand in mijn friendslist buiten Kepler
wehehequote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Beetje brutaal he?
JIj komt op LIVE, jij wil vrienden in je lijst.. nodig mij dan maar uit.
Hij vroeg nergens om hoor. Hij gaf alleen zen tag.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Beetje brutaal he?
JIj komt op LIVE, jij wil vrienden in je lijst.. nodig mij dan maar uit.
Daar was ik al een tijdje achterquote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Nintendo mensen zijn blijkbaar toch vriendelijker![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
vanavond als iedereen jouw afslacht met RS3 dan kan je hun ook makkelijk toevoegenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij ons heb je ook geen gezeik ove rhet wel of niet toevoegen van online friendsquote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Want ze kunnen niet onlinequote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef gieling het volgende:
[..]
Bij ons heb je ook geen gezeik ove rhet wel of niet toevoegen van online friends
Want daar heb je echte vrinden?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef gieling het volgende:
[..]
Bij ons heb je ook geen gezeik ove rhet wel of niet toevoegen van online friends
Even tussendoor trouwensquote:Peter Molyneux heeft in een interview bekend gemaakt, dat deel 2, 3 en 4 van Fable in de planning staan. Molyneux gaf voor de rest geen details behalve dat het derde deel niet meer haalbaar is op de huidige generatie spelcomputers.
Inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even tussendoor trouwensWat denkt die Molyneux wel niet? laat hem eerst 1 eens afleveren naar behoren
Klote he, minderjarigheid.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:49 schreef mordradead het volgende:
xbox livehet zuigt omdat je een creditcard nodig hebt
planning, planning....quote:Op maandag 17 mei 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even tussendoor trouwensWat denkt die Molyneux wel niet? laat hem eerst 1 eens afleveren naar behoren
ja, dat is idd kutquote:Op maandag 17 mei 2004 18:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Klote he, minderjarigheid.
denk dat deel 2 al aardig krap wordt in deze planning voor de huidige consolesquote:Op maandag 17 mei 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
* voelt zich nu heel oud...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, dat is idd kutmaar gelukkig wordt ik volgend jaar alweer 18
(in november)
Molyneux kennende wordt het al behoorlijk krap om hem voor de volgende console te halen.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:53 schreef Tain het volgende:
denk dat deel 2 al aardig krap wordt in deze planning voor de huidige consoles![]()
Ja lekker, ga je een screensaver aanmaken, vraagt ie je gamertag en email.. vul je dat in..quote:Op maandag 17 mei 2004 21:22 schreef taart het volgende:
die screensaver van xbox live is cool:
http://www.xboxemea.com/playtogether/screensaver/
dan maak je een profiel aan en dan zoekt hij profielen van andere gamertags in die screensaver.![]()
Donequote:Op maandag 17 mei 2004 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat is klote, cheatersquote:Op maandag 17 mei 2004 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
erm mogelijk een cheater bij dtm? bij player rankings heeft onlythekiller een rating van 47420 ...das de nr 1 van de wereld ....en de nummer 2 ...3890.......47420 is echt onmogelijk als je tegen een max van ventjes met 4000 rijd...en die gast heeft 1123784256 races gewonnen staat er....waarvan 0 uitgereden :S wtf
PGR2quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mijn MechAssault verkopen/ruilen. Iemand tips over welke game ik er voor in de plaats moet halen?
Mooi, ligt het niet aan mij (hoop ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:35 schreef twi het volgende:
Raar. Even wachten, Gieling, ik kom er ook niet meer op. De eerste keer dat Live bij mij vooraangekondigd down is. Hebben die Ninty-boys net een box, gaat er ineens van alles mis
JE HEBT HEM KAPOT GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:31 schreef gieling het volgende:
GODVERDOMME, opeens, kom ik niet meer op live
Hij kan xbox live niet vinden zegt 'ie....
Terwijl hij het gisteravond nog gewoon deed....
Iemand suggestie's?
Vandaar dusquote:Xbox Live and “My Live” on Xbox.com will be unavailable from 2:00AM to 4:00AM PDT on May 18, 2004 for preventative maintenance. We apologize for any inconvenience and thank you for your patience.
xbox.com
Ik word hier toch zo fucking moe van. Die kut-Amerikanen worden overal dus in voorgetrokken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:38 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Vandaar dus
Gister al gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:15 schreef pkwarts het volgende:
full spectrum warrior nu voor 46,50 (48,50 dus) te pre-orderen bij gcshop.nl
Nee, vandaag nog voor gebeld.. maar zou uiterlijk vrijdag wordengeloof ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:05 schreef taart het volgende:
heeft hier iemand rallisport challenge 2 al..(in de winkels zien liggen)?
PoTaToX bestaat al langer als de BrEeZaH grietjes. PoTaToX drinkt geen breezah!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
BrEeZaH
toch. makkelijk intypenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef BMH het volgende:
[..]
PoTaToX bestaat al langer als de BrEeZaH grietjes. PoTaToX drinkt geen breezah!![]()
ga ik zo doen BMHquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:05 schreef BMH het volgende:
Het is nu mogelijk mij toe te voegen bij je "friends" list.
Tag: potatox bmh
Lijkt mij grafisch oa erg ok.. ook een uitgebreide SP en MP doet meer aan dan CMR04.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:57 schreef taart het volgende:
oké, ik wist dat het gamesgedeelte in veronica magazine slecht was, maar dit slaat werkelijk alles.
Ze geven RSC2 een 'best oke' beoordeling.
ze zeggen dat het zeker niet de meest realistische rallygames is en dat het lang niet zo goed is als CMR04.. alsof ze dat ermee willen bereiken.
Sorry zit vol.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:05 schreef BMH het volgende:
Het is nu mogelijk mij toe te voegen bij je "friends" list.
Tag: potatox bmh
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:08 schreef twi het volgende:
Xbox Live is case insensitive, dus gewoon lowercase intikken
Welkom, aardappel!
TWI!!! juweelstjes ruil je niet!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:47 schreef twi het volgende:Ik heb 'm net geruild
Sorry
Was er een grote release in april?quote:April NPD
Hardware:
GBA $28,203,318 292,570
NGC $9,465,022 96,050
PS2 $34,597,063 188,669
XBX $45,719,021 297,351
Doet ie toch ook niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
TWI!!! juweelstjes ruil je niet!!!![]()
Ninja Gaidenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Was er een grote release in april?
En Pandora Tomorrowquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja Gaiden
Mij al geaccapteerd op live? kep namelijk nog niet gekekenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja Gaiden
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:22 schreef pkwarts het volgende:
edit: hier stond een domme opmerking
nee echt, hij was domquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Nouja, ik ruil een hoop om maar weer nieuwe games te blijven kopen, anders wordt het me gewoon te duur. Sommige games koop ik na een lange tijd gewoon weer terug en eens in de zoveel tijd koop ik een originele game. Maar voor de rest kan het mij verder weinig boeien dat ik games waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit meer ga doen en die (voorlopig) geen verzamelwaarde voor me hebben, (eventueel tijdelijk) weg doe. Als ik SC:PT nu voor 35 verkoop, heb ik 'm nu voor een tientje gespeeld. Als ik 'm eventueel over een jaar voor 15 koop, dan heb ik 20 euro minder erop verloren. Games met een hogere replaywaarde doe ik niet weg, afhankelijk van of er een opvolger komt. Kan me goed voorstellen dat ik rond augustus RS3 verkoop om weer wat geld voor RS3:BA vrij te maken, want als die eenmaal uit is dan kun je gewoon voorspellen dat je het eerste deel niet meer speelt. Als ik 't me makkelijker zou kunnen veroorloven zou ik echt alles houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, twiIk heb zoveel games die ik niet meer speel, maar die doe ik ECHT niet weg
no problem. ik vind hem nog wel een keer ergensquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:47 schreef twi het volgende:Ik heb 'm net geruild
Sorry
Bij Dixons oa.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:31 schreef kulandra het volgende:
[..]
no problem. ik vind hem nog wel een keer ergens
uitslag! uitslag! uitslag!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:57 schreef SailingAce het volgende:
Kheb gewoon tegen BMH geraced. ....
Ja, bij allebei. 1 kaart heb ik al paar maanden thuis liggen maar nog niet gebruikt. net dus de kraslaag afgehaald. En de 2de kaart zat bij PGR2 die ik vorige week gehaald had.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zaten dus nog onder die ktaslaag?
Dit staat op Xbox.nl site:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:35 schreef Gamedemon het volgende:
project gotham is verlopen geloof ik...staat houdbaarheids datum op...serieus
En dan kijk ik dus even leuk op die sticker op de doos van PGR2, staat daar in mierenneukerige kleine letters:quote:Let op de speciale sticker op ''bepaalde'' games en voor ''bepaalde'' promoties tussen 01-04-04 en 30-09-04
quote:offer valid from 01/10/03 - 31/03/04
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Bij Dixons oa.
Moet er Vrijdag as wel wezen voor RSC2quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:51 schreef kulandra het volgende:
[..]
gheghegghe you funny
Ja vandaar dat je geen HOL zegtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:58 schreef taart het volgende:
ik denk dat ik maar voor de rsc2+live set ga..ik heb net dankzij een lompe actie m'n headset gebroken
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:22 schreef BMH het volgende:
Mijn rechteroor, waar mijn headset stukje aanzit, is nogal rood en gezwollen. Ik krijg gewoon pijn aan me oor van die headset... Hopelijk went het wel. Net een tijdje PGR2 gespeeld met een paar fokkers.
Ik vond het nogal appart dat NIEMAND in het spel het over de race heeft. De onderwerpen varieerden van Hansjes & geisjes tot het de "iritante" muziekjes in een Nintendo spel.
Ik probeerde me auto op de baan te houden. Iedere keer als ik begon te praten knalde ik tegen alle bochten aanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:18 schreef Gamedemon het volgende:
BMH moet nog ontgroent worden ace....
hij zegt geen ruk ...
een normale gamer zegt nog wel eens onzinnige dingen
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik probeerde me auto op de baan te houden. Iedere keer als ik begon te praten knalde ik tegen alle bochten aan.
Ik vind het klote dat er zo'n enorme pop-up in PGR2 zit. Je moet de levels uit je hoofd leren om ze fatsoenlijk te kunnen doorlopen.
Het was wel gezellig. Ik bleef het spel spelen, niet omdat ik het spel leuk vind, maar omdat ik wou weten waar het nu weer over ging. Echt grappig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:23 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |