Gefeliciteerd...quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:10 schreef DaFrenk het volgende:
Ik voel me jarig.. wat zeg ik.. ik bén ook jarigtralalalalala
SB!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Goed, want ik ben liev
Hmmm Ja ik zou wel willen maar ik zit vast op stage.. en daarna kan ik bij mij thuis gaan opruimen..quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vervelen? Je mag mij wel komen helpen.. genoeg te doen..
Je mag kiezen:
- Huis opnieuw inrichten
- Helpen met verven
- Boodschappen doen
- Op ziekenbezoek in ziekenhuis
- Tentamen van vrijdag leren
- Hond uitlaten
- Koken
Eh hoezo dat dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:07 schreef Qwea het volgende:
Ik voel me kut. Echt kut. Ik vind iemand meer dan aardig, maar hij kon er weinig opzeggen
mja, heeeeel lang verhaal.Maar hij had op zn minst wel ff kunnen zeggen of het eniszins nog wederzijds was. Ben naar zn reactie maar ff off gegaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:19 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Eh hoezo dat dan?
Gewoon nog een keer vragen.. Dan kan jij ook verder..quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:37 schreef Qwea het volgende:
En nu vraag ik me af hoe ik opnieuw met hem een gesprek begin. *zucht*
He, lotgenoot.. ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:35 schreef -Marjo- het volgende:
Pijn in mijn rug. Kan iemand me even lekker komen masseren??
You GO RULE Peertjequote:Op woensdag 12 mei 2004 20:46 schreef Peregrijn het volgende:
Nog steeds erg blijAlleen balen dat ik alleen thuis zit om het te vieren. Wel even lekkere biertjes, filet americain, krabsalade en een goede film gehaald. Dan ga ik het vrijdag maar heel uitgebreid (met veel biertjes
) vieren met mijn (jaarclub)vriendjes
.
Oh ja, en nog iets cools: Ik heb de definitieve besvestiging gekregen dat mijn paper gepubliceerd wordt in een vakblad
Life is good
Sterkte meid! Ik hoop dat alles goed komtquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Kweenie... leeg... misselijk... gebruikt...
Lief van je meis...quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Sterkte meid! Ik hoop dat alles goed komt
* gekke_sandra geeft Sandra een heeeeeeeeeeeeele fijne knuffel en een
kom op zeg, hey, niet meteen het leven de schuld gevenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Jeeeej ik voel me ontzettend kut en ik zou graag wat vrienden bellen of ze nu iets leuks willen doen, maar dat is onmogelijk want ik heb niemand om nu te bellen die langs kan komen, haha, wat is het leven leuk.
Gefeliciteerd texelonia! 3 hoeraatjes!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:00 schreef texelonia het volgende:
Ik voel me jarig![]()
Nou jah, eigenlijk voel ik er nog niet zoveel van, maar dat komt wel als ik straks cadeautjes krijg
haha afstuderen doe je op het Hbo/Wo maar niet op de middelbare school of het MBOquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:18 schreef Sport_Life het volgende:
jeej nog maar 9 dagen school en dan tot 16 januari 2005 geen les meer!!![]()
![]()
!!!! (stage
).
En daarna is het nog maar n paar maanden 'afstuderen' en dan lekker HBO doen.
eh toch wel..quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:00 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
haha afstuderen doe je op het Hbo/Wo maar niet op de middelbare school of het MBO
Quotes zijn moeilijk te begrijpen, niet?? En officieel is het idd wel afstuderen... Het is geen examen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:00 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
haha afstuderen doe je op het Hbo/Wo maar niet op de middelbare school of het MBO
? ik begrijp ze wel hoor.. het is inderdaad geen officieel examen, maar waarom zou ik aan een studie beginnen als je niet kan afstuderen..? lekker lange studententijd dan (heeft ook z'n voordelenquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Quotes zijn moeilijk te begrijpen, niet?? En officieel is het idd wel afstuderen... Het is geen examen.
Ik reageerde op _Oxygen_ zijn reactiequote:Op donderdag 13 mei 2004 12:14 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
? ik begrijp ze wel hoor.. het is inderdaad geen officieel examen, maar waarom zou ik aan een studie beginnen als je niet kan afstuderen..? lekker lange studententijd dan (heeft ook z'n voordelen)
Dikke BS, waarom zou zij leuker zijn dan jij? Alleen past ze wrsch beter bij hem dan jij.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Gisteravond zo verrot dat ik gelijk in slaap viel..
Vanochtend werd ik weer met hetzelfde persoon in mn gedachten wakker..
Waarom moet ik zoveel van hem houden.. hij voelt wsl niet eens hetzelfde
Hij heeft alweer een veel leuker meisje... en ik kan het hem niet eens kwalijk nemen...
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Gisteravond zo verrot dat ik gelijk in slaap viel..
Vanochtend werd ik weer met hetzelfde persoon in mn gedachten wakker..
Waarom moet ik zoveel van hem houden.. hij voelt wsl niet eens hetzelfde
Hij heeft alweer een veel leuker meisje... en ik kan het hem niet eens kwalijk nemen...
Ow ja, nog gefeliciteerd! * myxomatosekonijn zal er vanavond eentje op je drinken in de kroeg...of nog een paar meerquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:06 schreef texelonia het volgende:
Goed![]()
Dank je welquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hanneke1983 : sterkte met je oma...
Sterkte!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Dank je welIk ben bang dat het een "aflopende zaak" is
Bovendien voel ik me alsof elk restje van mijn energie uit mij is gezogen...
Thanks.....quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:36 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Sterkte!hoop dat het goed komt met je oma en met jou!
Dat hoop ik echt!
Wat is er dan met je oma en met jou? Ben nieuw hierquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Thanks.....
Maar ik ben bang dat het met ons beide niet goed komt
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:07 schreef Xilantof het volgende:
beetje dubbelzinnig enzo..
Wat was er dan aan de hand? Slechte resultaten ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:00 schreef DaFrenk het volgende:
Damn ongelofelijk CRAP KUT.. ben gewoon echt weggelopen van school.. kon gewoon niet meer.. ongelofelijk te hard gereden ook nog.. kan zo niet langer.. VERDOMME..
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:16 schreef texelonia het volgende:
Blij met m'n cadeautjes
ik voel leuke dingen en slechte dingen te gelijk. daardoor is het moeilijk iets " aan te nemen" over hoe ik me voel. bij al het leuke denk ik zowiezo aan alles wat minder goed gaat etc.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:15 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
dat heb ik ook de hele tijd.. sterkte iigquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik voel leuke dingen en slechte dingen te gelijk. daardoor is het moeilijk iets " aan te nemen" over hoe ik me voel. bij al het leuke denk ik zowiezo aan alles wat minder goed gaat etc.
heb zowiezo te veel aan me kop nu.... mijn hoofd is echt te druk...
dankje, jij ookquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
dat heb ik ook de hele tijd.. sterkte iig
En dat zeg je nu pasquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:20 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker ontspannen!Ik heb lol!
Hoewel ik al een uur op bed had willen liggen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:13 schreef Hanneke1983 het volgende:
Fuckit! hup, raam open... dan trekken ze maar een jas aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:43 schreef _oxygen_ het volgende:
Ben slaperig.. Het is hier op kantoor een sauna
en het raam mag niet openen omdat ze het koud hebben
![]()
ben je dood nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:51 schreef zwaaibaai het volgende:
aaaauuuuwwwwwwww Vanmorgen mijn duim tussen de deur gekregen, en nu is er een stukje nagel er af. aaaauuuuuwwwwwwwwwwwww Grmbl de grmbl. en bloeden als een rund natuurlijk
Neuh, alleen blijft het verbazingwekkend dat zo'n klein stukje duim je bijna doet flauwvallen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ben je dood nu?
Je hebt toch zeker wel nu een stoere pleister met Nijntje erop nu he? En een kusje erop van iemand? Helpt ook altijd heel goed!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:20 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Neuh, alleen blijft het verbazingwekkend dat zo'n klein stukje duim je bijna doet flauwvallen.
ja mietje ja
Nee, hoor, geen mietjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:20 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Neuh, alleen blijft het verbazingwekkend dat zo'n klein stukje duim je bijna doet flauwvallen.
ja mietje ja
En is die er toen weer aangezet? Ik heb toen ik 2 was hetzelfde meegemaakt, maar dan met een deur met deurdranger, mijn vroegste herinnering is dus dat ik met een halve vingertop brullend door het huis liep, schattig niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:27 schreef milagro het volgende:
Ik heb mijn halve vingertop ooit eens in een door mij hard dichtgeduwde net gesmeerde lade achtergelaten.
Hou eens op met die horrorverhalen over vingers tussen lades e.d., dat haalt vervelende herinneringen met bijbehorende gevoelens opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
OT: Die ontsteking bij mijn oog begint meer en meer pijn te doen, en daar word ik nogal kriegel van.![]()
Auw!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:39 schreef Jumparound het volgende:
Tellen enkels tussen spaken ook? LOLtot op het bot*O*
Ook rottig, nou kan je nooooooit opgroeinquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Auw!
En met je voortandjes langs de trap af naar beneden kieperen! Zeg maar dag tegen 1 van je 'grote-mensen-tanden'
dat is mij al 2 keer overkomenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:26 schreef Toad het volgende:
wat mij vandaag is overkomen: 2 lesbische meisjes gingen zoenen voor m'n neus. even daarvoor keek 1 van die meisjes wat verwaand naar mij![]()
Dan ben je geliefd.... als je dat nodig hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:11 schreef DuchessX het volgende:
Zeer geliefd!
Straks op pad om rolluiken voor ons huis aan te schaffen
Sponserig?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Damn! Hooikoorts, oogontsteking, mogen jullie raden hoe ik me voel....
Mooi.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:08 schreef Nuongirl het volgende:
Voor het eerst in 2 weken voel ik me vandaag lichamelijk weer goed
Alleen mis ik iemand heel erg
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:16 schreef Little_Angel het volgende:
Voel me alleen, verlaten en genegeerd![]()
bedankt..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]kop op!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hanneke: Gaat t niet goed?Nogmaals sterkte...
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hanneke1983 : sterkte met je oma...
quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef Little_Angel het volgende:
Wat is er dan met je oma en met jou? Ben nieuw hierals je het niet wil vertellen hoeft dat ook niet.. dat begrijp ik wel
toen mijn oma in het ziekenhuis lag, voelde ik me ook behoorlijk klote.
* Hanneke1983 geeft knuff
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:36 schreef Little_Angel het volgende:
Sterkte!hoop dat het goed komt met je oma en met jou!
Dat hoop ik echt!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:18 schreef _Denker het volgende:
![]()
Ze voelde zich 5 daagjes geleden ineens "niet zo goed"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hanneke1983, is het geberud met je oma? Sterkte meisje!
Gecondoleerd Hanneke... Dat onwerkelijkheidsgevoel herken ik bij t overlijden van familieleden..alsof je verdooft bent... Sterkte meid! Ik hoop dat je mooie herinneringen aan haar hebt!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ze voelde zich 5 daagjes geleden ineens "niet zo goed"
Gisterenavond is ze overleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik haar gisterenochtend nog gezien.......
Het is zo onwerkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhm...ik snap je reactie nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dan ben je geliefd.... als je dat nodig hebt
Gecondoleert Hanneke!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze voelde zich 5 daagjes geleden ineens "niet zo goed"
Gisterenavond is ze overleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik haar gisterenochtend nog gezien.......
Het is zo onwerkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik.....tja, ik ben al jaren ziek...gelukkig niet levensbedreigend, maar wel zwaar functiebeperkend![]()
"Leuk" voor de toekomst...Zowel op relatiegebied en opleiding/werk
Hij bedoelt neem ik aan het volgende: je zei dat je geliefd was en tegelijkertijd dat je rolluiken ging kopen. Rolluiken -> alles afschermen -> je zorgt dat anderen je niet zien -> niet geliefdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Euhm...ik snap je reactie niet
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
En ik.....tja, ik ben al jaren ziek...gelukkig niet levensbedreigend, maar wel zwaar functiebeperkend![]()
"Leuk" voor de toekomst...Zowel op relatiegebied en opleiding/werk
Boudewijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:34 schreef Faithy het volgende:
luisterend naar "Eeuwige Soldaat" van Boudewijn de Groot ga ik zo mijn PC afsluiten en heerlijk slapen...
Goed zo meidquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:41 schreef schatje het volgende:
Beetje dronken, beetje stoned.
.
*slaat een arm om je heen......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:55 schreef -Marjo- het volgende:
Alleen...
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
moe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |