abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18976843
Hoe voel je je nu deeltje 225

En hier weer verder.
#geen
pi_18976854
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:19 schreef Wolkje het volgende:

[..]

he Duch, wat rot
beterschap
Lief van je
Ben toch maar even medicijnen gaan halen Mijn man roept al 6 weken of langer dat ik toch eens naar de dokter moet gaan. Maar ik ben zo eigenwijs hé...kan het wel zelf, beter worden Dacht ik.

Verder baal ik van het vieze grijze weer, yeach!

Ook moet ik mijn best doen om niet onderuit te gaan, ben angstig en paniekerig. Ik weet waardoor het komt, en hetgeen waardoor het komt is onvermijdelijk. Ik moet er gewoon op mijn best doorheen zien te komen.
#geen
pi_18976866
pi_18976879
waarom twee keer dezelfde post?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:49:43 #5
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_18977075
hoi DuchessX, inderaad lang niet meer gezien

Of het goed gaat met me... het kon allemaal een heel stuk beter, lig op dit moment in scheiding maar daarover kan ik hier niet teveel neer gaan zetten aangezien hij ook op het forum komt Het begint in elk geval weer een beetje op te klaren voor me nu

groetjes,
Korine
Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_18977095
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:49 schreef Kore het volgende:
hoi DuchessX, inderaad lang niet meer gezien

Of het goed gaat met me... het kon allemaal een heel stuk beter, lig op dit moment in scheiding maar daarover kan ik hier niet teveel neer gaan zetten aangezien hij ook op het forum komt Het begint in elk geval weer een beetje op te klaren voor me nu

groetjes,
Korine
Ach jee meid, daar schrik ik van
Ik wens je heel veel sterkte, wat een moeilijke tijd voor je

OT:
Ik irriteer me aan het schietspel van mijn man en de geluiden die hij daarbij produceert
#geen
pi_18977262
Duf, teveel drinken, te weinig slapen en dan nog moeten werken is erg uitputtend...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18977273
Belabberd..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:03:46 #9
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_18977298
VET OPGEFOKT!!!

Ik ga vanavond naar Raving Nightmare in het mecc te Maastricht!!

RAM zenuwachtig zo'n zin heb ik

Ben nu Hardcore aan het Luisteren.... Ik heb het daluk niet meer ofzo

En maar wachten.....
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_18977343
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:51 schreef DuchessX het volgende:

OT:
Ik irriteer me aan het schietspel van mijn man en de geluiden die hij daarbij produceert

OT:
Ik voel me redelijk...
Ik stort me op een heleboel nieuwe dingen en gooi elke dag peper in m'n reet, om die klote negatieve spiraal weg te werken en niet bij de pakken neer te gaan zitten en voor de makkelijke weg te kiezen...

Ik ben blij, dat m'n moeder m'n pakje vandaag nog op tijd voor moederdag heeft gekregen.
pi_18977352
Voel me niet echt fijn eigenlijk.. ben moe, en zie op tegen de komende weken.. bah. Hele tijd in de rommel zitten, elke dag vroeg op staan om de schilders/stukadoor en dergelijke binnen te laten

Voor de rest zou ik keihard huiswerk aan het maken moeten zijn op het moment.. en dat wil ook niet echt lukken.. kan me niet concentreren

Haha, tijdens het typen krijg ik wel weer een liev smsje Maakt me toch iets vrolijker
pi_18977665
Redelijk: tis nu 1 week en 3 dagen uit met mijn ex (na twee jaar relatie) ben er op een of andere wonderbaarlijke manier overheen gekomen. Heb nu zin om lekker uit te gaan. Vanavond gezellig amersfoort
pi_18978421
Wat gekalmeerd, maar nog steeds opgefokt Moet mezelf er even aan herinneren dat er ook nog een andere kandidaat is. Ik heb verder al van alles zitten bedenken. Ik zal in Leiden moeten gaan wonen als het wat wordt. Weet iemand of dat een leuke stad is?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18978430
ik voel me wel goed en vliefd
pi_18978456
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:10 schreef Peregrijn het volgende:
Wat gekalmeerd, maar nog steeds opgefokt Moet mezelf er even aan herinneren dat er ook nog een andere kandidaat is. Ik heb verder al van alles zitten bedenken. Ik zal in Leiden moeten gaan wonen als het wat wordt. Weet iemand of dat een leuke stad is?
leiden is erg leuk
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:31:44 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18978813
Buikpijn is wat gezakt, weemoed nog niet echt. Maar ach is soms ook wel lekker, even terug denken aan de mooie dingen.
Veder ben ik maar begonnen met hier en daar uitmesten. Dat scheelt weer inpakken volgende maand.
pi_18978963
Ik moet zo koken, maar ik heb geen zin.
Vanavond maar eens kijken of er nog leuke dames in het cafe zijn.
Voel me nu:
pi_18978993
Misselijk, moe en de pijn in m'n rug trekt nog niet weg.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:48:34 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18979151
Iemand aanwezig die een goede nek massage kan geven?
Kan bijna niet meer over mijn schouder kijken als ik aan het autorijden ben...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:54:27 #20
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_18979285
k voel me ook echt verliefd
pi_18979380
Goed. Maar nogal moe.
  Moderator zaterdag 8 mei 2004 @ 18:15:45 #22
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_18979777
Goed eigenlijk op dit moment; vorige week mijn eigen feestje gehouden. Vanavond alweer uit naar het eerste voorjaarsfeest in de omgeving. Komt een zeer goede band die we vorig jaar ook al een keer tegen zijn gekomen bij een voorjaas/zomerfeest namelijk hooked on red. Nu alleen nog hopen dat het droog blijft vanavond :D
pi_18979835
MOE!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18979841
Blij!!!!!!!!!!! ... met mijn nieuwe Ralph polo en mijn Diesel broekie!!!!! Eindelijk een broek gevonden die ik pas!!! Feeest!!!! (zat al te denken om maar kindermaten te gaan passen ) Word wel btje kakker zo
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:21:49 #25
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_18979931
ik ben weer back online, mn werk gaat goed, alleen heeeeeeeeeeeel veel leren voor het eindexamen

bah...
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')