Koopiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:03 schreef SunChaser het volgende:
Deel 1 t/m 8 is 19.95 bij de MM
Guess they don't need the bag of plastic women anymore..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de Last One wel een waardige afsluiter al ergerde ik me aan Chandler. Hij werd vader van een tweeling en wilde een baby weggeven. Rare reactie. Wel goed dat de Fussbaltable eraan ging
Laatste was idd wel goed. maar zoals op tvtome staat, de beste vind ik weer nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de Last One wel een waardige afsluiter al ergerde ik me aan Chandler. Hij werd vader van een tweeling en wilde een baby weggeven. Rare reactie. Wel goed dat de Fussbaltable eraan ging
maar Rachel wist het toch al soort van?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:18 schreef SunChaser het volgende:
Gunther was erg goed, eindelijk zijn liefde verklaard aan Rachel, en Ross die erbij stond
Die gaan toch gewoon naar Parijsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef SunChaser het volgende:
Waarom gaan Ross en Rachel niet in dat appartement wonen? Meer ruimte dan bij Ross. Of draaf ik nu door?
17-18 vond ik echt geweldig.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:17 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, en verneukeratief is toch wel 17-18, dat alleen maar flashbacks waren. Beetje afraffelen van het seizoen, zoals ze met de laatste zooi afleveringen gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Nee want Ross gaf al eerder aan niet in Londen te kunnen gaan wonen vanwege Ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Die gaan toch gewoon naar Parijs
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:00 schreef American_Nightmare het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Je draaft door, want Ross zei dat ie daar niet wilde wonen, omdat dat gewon het huis van Monica en Chandler was. Als hij er ging wonen dat het gek zou zijn. Want Monica had het wel voorgesteld....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef SunChaser het volgende:
Waarom gaan Ross en Rachel niet in dat appartement wonen? Meer ruimte dan bij Ross. Of draaf ik nu door?
De laatste ep van The fresh prince of bell air was ook soortgelijk. Ze verlieten het huis en deden het licht uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Het einde leek btw erg op het einde van Cheers. Daar verliet ook iedereen de ruimte.
Die kijk ik morgen om half 8. Is een mooie tijd om wat series te kijken, van half 7 (ER) tot 8 uur.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:10 schreef -Mk- het volgende:
Haha, NET5 met dat balkje waarin staat welk programma er bezig is, stond per ongeluk "Fat Friends" ipv Friends
Zometeen de volgende aflevering uit seizoen 2
Wat??? Wie of wat is SNL???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
SNL reageerde wel leuk op het feit dat er door 2 ouders (Ross en Rachel) 4 dagen lang niet voor hun kind (emma) hebben gezorgt om relatieproblemen op te lossen in een lokale coffeeshop.
Saturday Night Life, een serie in amerika waarin a;;es op de hak genomen wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat??? Wie of wat is SNL???
Saturday Night Life, een serie in amerika waarin alles op de hak genomen wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat??? Wie of wat is SNL???
Die heb ik een paar dagen geleden al gezien, is ook zo'n afsheidsinterview. Wel leuk om gezien te hebben. En Matt Leblanc komt pas op het einde omdat dit ze eerste opnamedag ofzo was voor 'Joey'.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:58 schreef neggix het volgende:
Ik ben nu ook een Friends bij Oprah aan het neerhalen van 7 mei 2004. Hopelijk is dat ook een beetje leuk
Ja, daar heb ik al een trailertje van gezien. De zus van Joey speelt ook een rol in The Sopranos, wel grappig om haar nu in een komedie te zien.quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:47 schreef SunChaser het volgende:
Daar hebben ze toch al een zooi voor openomen?
Fijn dat je het ff zegt, had daar nog niet van gehoord. Is nu ook aan het binnenlopenquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:58 schreef neggix het volgende:
Ik ben nu ook een Friends bij Oprah aan het neerhalen van 7 mei 2004. Hopelijk is dat ook een beetje leuk
Ohja, idd, leuke serie, had Jennifer ook nog eens aan meegedaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Saturday Night Life, een serie in amerika waarin a;;es op de hak genomen wordt.
exactlyquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Ohja, idd, leuke serie, had Jennifer ook nog eens aan meegedaan![]()
Is best leuk. De cast schijnt ook in 2003 nog eens bij Oprah te zijn geweest. Daar heb ik helaas nog niks van gezien. Iemand anders misschien?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Fijn dat je het ff zegt, had daar nog niet van gehoord. Is nu ook aan het binnenlopen
Met Conan o'Brien bedoel je? Die is echt vet ja.. staat zeker in mijn top 10 met gaafste friendsafleveringen (als je 'm als aflevering beschouwt dan). Echt een teleurstelling dat in de show van Jay Leno allemaal dezelfde bloopers zijn gebruikt..quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:41 schreef neggix het volgende:
hehe, smaken verschillen. Kheb 20 minuten met friends bloopers. Echt superEn dat behind de scene's enz, daar lijkt dat Farewell to friends een beetje op, vind ik
Die is zoooooooo slecht, ze lachen nep om hun eigen stukjes en de bloopers zijn er ook met de haren bijgesleept.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Met Conan o'Brien bedoel je? Die is echt vet ja
Ja, klopt, die was ook wel grappig, Als je em wil hebben moet je maar ff mailtje sturen naar neggix@hccnet.nl. -edit- Staat ie niet meer op friendscafe.org?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is best leuk. De cast schijnt ook in 2003 nog eens bij Oprah te zijn geweest. Daar heb ik helaas nog niks van gezien. Iemand anders misschien?
Jammer inderdaad dat Joeys jongste zusje Geena (of Gina?) niet mee doetMaar zij werd eerder ook al door iemand anders gespeeld in de aflevering waar Chandler met Joeys zus zoent (gave aflevering trouwens
).
Is dat een aflevering dan? Dat is toch gewoon ook een ander soort van show, net als oprah en Leno, maar dan wat anders? En we hebben het over de 2 uur durende show toch?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Met Conan o'Brien bedoel je? Die is echt vet ja.. staat zeker in mijn top 10 met gaafste friendsafleveringen (als je 'm als aflevering beschouwt dan). Echt een teleurstelling dat in de show van Jay Leno allemaal dezelfde bloopers zijn gebruikt..
Klopt. Hij is eigenlijk ook alleen leuk voor echte fans.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die is zoooooooo slecht, ze lachen nep om hun eigen stukjes en de bloopers zijn er ook met de haren bijgesleept.
Er staat maar 1 Oprah op friendscafe toch? Die laatste?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:56 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, klopt, die was ook wel grappig, Als je em wil hebben moet je maar ff mailtje sturen naar neggix@hccnet.nl. -edit- Staat ie niet meer op friendscafe.org?
Ja okee, dat is wel jammer dat ze dat zo lekker vaag doen. En die zus van Joey nu is ook niet echt knap![]()
[..]
Nee het is geen aflevering, maar wordt wel als zijnde een aflevering geshared geloof ik. Overigens duurt ie maar zo'n 20 a 25 minuten volgens mij. Over welke show heb jij 't dan?quote:Is dat een aflevering dan? Dat is toch gewoon ook een ander soort van show, net als oprah en Leno, maar dan wat anders? En we hebben het over de 2 uur durende show toch?
DIe vond ik ook niet zo leuk, heb ook deel 2 nog niet gezien
Ik zie nu pas dat die nieuwe Oprah van een paar dagen geleden is!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:59 schreef neggix het volgende:
Ohh, dat weet ik niet, ik heb em een keer daar vandaan gehaald, en of die nieuwe oprah erop staat, geen ide?
Ik heb het over Farewell to friends, 2 hour's. Ik zal vanavond thuis wel eens ff kijken wat ik allemaal heb. heb de laatste 3 dagen iets van 7 verschillende show's gedownload van friends
einde van the fresh prince of bel air ging ook zo...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Het einde leek btw erg op het einde van Cheers. Daar verliet ook iedereen de ruimte. Ohnee, Ted Danson bleef alleen achter en toen werd er geklopt en zei hij: We zijn gesloten.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:14 schreef berc het volgende:
[..]
einde van the fresh prince of bel air ging ook zo...
ze gingen verhuizen en iedereen verlaatte het lege huis
als ik het me goed herrinner.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De laatste ep van The fresh prince of bell air was ook soortgelijk. Ze verlieten het huis en deden het licht uit.
Ik heb Jay Lenoquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:59 schreef neggix het volgende:
Ohh, dat weet ik niet, ik heb em een keer daar vandaan gehaald, en of die nieuwe oprah erop staat, geen ide?
Ik heb het over Farewell to friends, 2 hour's. Ik zal vanavond thuis wel eens ff kijken wat ik allemaal heb. heb de laatste 3 dagen iets van 7 verschillende show's gedownload van friends
-edit-
Ok.Dateline NBC - Farewell To Friends (2 uur) Tonight show Jay Leno (45 min) Oprah Okt. 2003 (40 min) oprah Mei 2004 (40 min) Afl. 17-18 & 19-20 (2 uur) TOW before the last one (AKA Friends - 10 Year Look Back Special ) (25 min) (die bedoel jij?) Bloopers met Conan van seizoen 4 of 5? (20 min)
Dit is alles wat ik aan specials heb verder
Dat zeg ikquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:14 schreef berc het volgende:
[..]
einde van the fresh prince of bel air ging ook zo...
ze gingen verhuizen en iedereen verlaatte het lege huis
als ik het me goed herrinner.
5 min langer. Eerlijk gezegd mocht de finale van me wel 10 min korter. Het gebler van Chander om die tweeling vond ik echt zwakquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:59 schreef neggix het volgende:
Ik zag em op de nieuwsgroepen staan.
Tja, ik weet ook niet hoe jij zou reageren op 2 kinderen als je er 1 verwacht. Idd wel iets andersquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
5 min langer. Eerlijk gezegd mocht de finale van me wel 10 min korter. Het gebler van Chander om die tweeling vond ik echt zwak
Ja, idd, erug mooi, en gewoon een perfect eind voor welke serie dan ook.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Ja. Ik vond het einde met de sleutels wel goed. Voelde echt leeg aan. En ik was blij dat Rachel en Ross elkaar kregen
In de pilot was dat al duidelijk. "I've just grabbed a spoon"quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:22 schreef neggix het volgende:
dat Ross en Rachel weer bij elkaar kwamen werd bij aflevering 10 ongeveer toch wel duidelijk![]()
Poeh, dat weet ik al niet meer hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In de pilot was dat al duidelijk. "I've just grabbed a spoon"
Ross: I honestly don't know if I'm hungry or horny.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In de pilot was dat al duidelijk. "I've just grabbed a spoon"
Dat bleek al in TOW the flashbacks, seizoen 3.quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:48 schreef SunChaser het volgende:
Hoe verder de serie kwam hoe minder geloofwaardig het werd. Ergens in serie 10 bleek dat Rachel zelfs met Chandler gezoend te had.
Ross en Monica? Dat zijn broer en zus!quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:52 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Dat bleek al in TOW the flashbacks, seizoen 3.
Misschien bedoel je Ross en Monica? Dat kwam wel voor in seizoen 10.
Ross en Monica hadden ook met elkaar gezoend hoor.....quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ross en Monica? Dat zijn broer en zus!
Nee, Rachel en Chandler zoenden ergens op een schoolfeest, vroeger dus. Was te zien in een zogenaamde flashbackaflvering in Serie 10. Maar in de pilotaflevering kenden ze elkaar niet. Maar zo zitten er wel meer fouten in.
Yup, kijken of ik die quote ff uit men hoofd kan doen ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ross en Monica hadden ook met elkaar gezoend hoor.....
Ook prachtig:quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:51 schreef LaTeX het volgende:
[..]
Ross (tegen voicemail) : Did you get off the plane, did you get off the plane ?????
Rachel (tegen Ross bij binnenkomst) : I got off the plane
<publiek>
Damn, daar kan ik echt veel naar kijken, dat is echt een van de mooiste stukjes ooit zowat ..
Zal jullie verder niet meer lastigvallen![]()
Ja, was ook leuk dat ze dat hadden gedaan. Ik herkende het U2-achtige muziekje meteen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ook prachtig:
Ross: Unless we are on a break![]()
![]()
Bij dat stukje lach ik bijna op de grond van het lachen....
Ook leuk dat ze hetzelfde muziekje als de 1e kus erop hadden gezet.
Was Season 2, is van de week op de tv geweestquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef LaTeX het volgende:
Dat liedje miste ik wel bij The Last One ..
Die werd in het midden van de serie (Season 5 ofzo) toch een keer gedraaid ..
Dat Rachel huilend bij het raam zit, en dat Ross haar iets wil vertellen via een radioprogramma ..
Geheugen is nie echt super, kan het me nog wel vaag herrineren ..
LOL dat stukje zag ik gisteren nog op tv. Ross belt naar dat programma, en dan verwacht je dat het goed komt zo via de radio. Dan hoor je die presentatrice van dat programma. Ross you're a dick I don't even wanna play your song anymore, let's go to a couple that might have a chance getting back together (dat blijkt een koppel te zijn die elkaar had aangereden ofzo) zoiets was hetquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef LaTeX het volgende:
Dat liedje miste ik wel bij The Last One ..
Dat Rachel huilend bij het raam zit, en dat Ross haar iets wil vertellen via een radioprogramma ..
Geheugen is nie echt super, kan het me nog wel vaag herrineren ..
Serie 2, EP 8: The One With The List.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef LaTeX het volgende:
Chandler heeft wel met Phoebe gezoend, dat was toen Monica en Chandler iets met elkaar hadden en niemand dat mocht weten. Toen ging hij nog moeilijk doen met zoenen omdat Phoebe toen zwanger was.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Rachel heeft met iedereen (alle 5) gezoend. Wat zeg je me daarvan?
Ross met iedereen behalve Chandler. Joey met iedereen behalve Monica. Chandler met iedereen behalve Phoebe en Ross. Monica met iedereen behalve Phoebe en Joey. Phoebe alleen met Rachel, Joey en Ross.
Hmm zat er maar 3 seizoenen naastquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Serie 2, EP 8: The One With The List.
Rachel- Shall we get some coffee?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:59 schreef LaTeX het volgende:
[..]
als het serieus en emotioneel wordt, maakt er altijd iemand wel een grap doorheen
jah ... dat weet hij zelf ook goed geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:35 schreef neggix het volgende:
Ja idd, alhoewel vind ik Joey grappiger, maar dan op een andere manier. Hij is Dom grappig, Chandler is sarcastisch grappig
jah dies coolquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
Vandaag was op tv toch ' The One With Russ ' ? Dat is ook een leuke aflevering
help me ff herrinneren....quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Rachel heeft met iedereen (alle 5) gezoend. Wat zeg je me daarvan?
Ross met iedereen behalve Chandler. Joey met iedereen behalve Monica. Chandler met iedereen behalve Phoebe en Ross. Monica met iedereen behalve Phoebe en Joey. Phoebe alleen met Rachel, Joey en Ross.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:16 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
jah dies cool
bij de aftiteling van die aflevering staat er:
Snaro as "Russ"
die snap ik nog niet helemaal, David Schwimmer speelde toch gewoon Russ, waar halen ze de naam Snaro dan vandaan?
http://imdb.com/name/nm0001710/quote:Sometimes Credited As:
Snaro
Ja, dat wordt wel gerekend als 'zoen' denk ik. Rachel en Phoebe zoenden in TOW Rachel's Big Kiss, die aflevering met Winona Ryder in seizoen 7. Ik zie nog wel de beelden voor mijn ogen dat Joey en Chandler zoenen, maar ik weet echt niet meer welke aflevering erbij hoort. Is volgens mij wel een van de eerste paar seizoenen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:42 schreef berc het volgende:
[..]
help me ff herrinneren....
rachel en phoebe?
joey en chandler?
phoebe en chandler bij the one where everybody finds out? of was dat net geen kus...
Dat was het! Chandler vindt het jammer dat niemand hem zoent en dan doet Joey dat en trekt Chandler een verontwaardigd gezicht. Dat gezicht zag ik nog helemaal voor me.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:20 schreef SunChaser het volgende:
Joey en Chandler zoenen tijdens een oudejaarsavond om 12 uur!
LOL vond het stukje dattie tegen de voicemail stond te schreeuwen dat ze der moesten laten gaan veel mooierquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:51 schreef LaTeX het volgende:
[..]
Yup, kijken of ik die quote ff uit men hoofd kan doen ..
Ross (tegen Mon) : "You where my first kiss with Rachel ?"
Monica (tegen Ross) : "You where my first kiss EVER !?"
Geweldig stukje ..
En waarom noemen ze het Foosball Table ? Dat gaat richting Duits, maar ik zie dat ze het in Married With Children ook gebruiken .. Heb daar laatst nog wat afleveringen van gezien, wel apart dat de DVDs daarvan nu pas (7 jaar later) binnen komen druppelen , die dus ook maar verzamelen .. Altijd wel in voor een uurtje Bundy
Met Friends ff w88 tot NL de Serie 10 ook helemaal heeft, en dan zoeken naar een goedkope site die alle 10 de series voor 250 euro ofzo heeft, das nog best te doen![]()
Ross (tegen voicemail) : Did you get off the plane, did you get off the plane ?????
Rachel (tegen Ross bij binnenkomst) : I got off the plane
<publiek>
Damn, daar kan ik echt veel naar kijken, dat is echt een van de mooiste stukjes ooit zowat ..
Zal jullie verder niet meer lastigvallen![]()
Ohh, is ie weer 129quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
Yes! Ik heb eindelijk de Box van seizoen 1 t/m 8 !!!
Voor 129 Euro bij Eplaza.
Ik had het over emotioneel / kippenvelachtig mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:05 schreef Wytze het volgende:
[..]
LOL vond het stukje dattie tegen de voicemail stond te schreeuwen dat ze der moesten laten gaan veel mooier
ow, cool, hehe. dat had ik nog niet zien staan op imdb.comquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:13 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
[..]
http://imdb.com/name/nm0001710/
Damn dan heb je wel erg geluk gehad hij is zelfs op Amazon 185quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, het verbaasde mij ook.... Maar dat drukte de pret zeker nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Damn dan heb je wel erg geluk gehad hij is zelfs op Amazon 185
ja, nu herriner ik me het weer,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:20 schreef SunChaser het volgende:
Joey en Chandler zoenen tijdens een oudejaarsavond om 12 uur!
Joey en Ross zoenen als Joey auditie moet doen voor een Warren Beaty film.
Meesterlijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:33 schreef GhostMan84 het volgende:
"shut up! the camera adds 15 pounds!"
- "so, how many cameras were actually on you?"
(tijdens dezelfde scene, en minstens zo grappig)
ja!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
MeesterlijkDie oude eps zijn cool, irriteer me alleen kapot aan de kleren die ze dragen
Zo zag jij er in die tijd waarschijnlijk ook uitquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:15 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ja!jij ook al?! ik dacht dat ik de enige was.
die kleren zien er idd totaal NIET uit. extreem duf.
in 1995 was ik 11quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Zo zag jij er in die tijd waarschijnlijk ook uit![]()
Heeft iemand deze box nog ergens anders gezien voor een zelfde prijs ongeveer? Ik kom alleen maar de losse seizoenen tegen voor 59,- per stukquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
FRS.nl of mediamarkt misschien?? Beetje raar dat je daar niet meteen zoekt. Bij de MM zjin ze 20 euro per stuk en bij FRS 30 euro...quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:52 schreef rexi het volgende:
[..]
Heeft iemand deze box nog ergens anders gezien voor een zelfde prijs ongeveer? Ik kom alleen maar de losse seizoenen tegen voor 59,- per stukMaar dit vind ik toch een beetje teveel van het goede.
MM Alkmaar, 19.99 per deelquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:52 schreef rexi het volgende:
[..]
Heeft iemand deze box nog ergens anders gezien voor een zelfde prijs ongeveer? Ik kom alleen maar de losse seizoenen tegen voor 59,- per stukMaar dit vind ik toch een beetje teveel van het goede.
ja inderdaad, al begon Chandler tegen het einde van seizoen 10 eindelijk weer een beetje op de 'oude' Chandler te lijken... minder dik en vooral minder dik groot rood hoofd, of dat rare haar (lang in seizoen 7, te kort in seizoen 9).quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:25 schreef SunChaser het volgende:
De kleding stoort me ook niet, zo anders is het niet. Wat mij meer opvalt is hoe dik Chandler en Joey zijn geworden.
En dan te bedenken dat er 230 delen zijn ofzo ...quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
MM Alkmaar, 19.99 per deel
Chandler is toch de coolste van het hele stelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:31 schreef Wytze het volgende:
Ik ben begonnen bij season 1 nu, en ben ergens bij ep 5 ofzo. Het valt me op dat Chandler hier heel anders is dan vanaf season 8 ofzo. Hij is hier veel drukker, maar ook zelfverzekerder.
Vanaf season 7/8 is het echt zo'n Monica kiss up insecure wuss ass (In a good way ofcourse)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:21 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
Chandler is toch de coolste van het hele stel![]()
zeker weten!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Joey en Chandler samen is gegarandeerd fun
ik vind Ross dus het minst leuk van de hele groep.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Ross is verreweg de leukste van de boys
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook. Ross was leuker geweest in een spinnoff, weet ik zeker. Joey verveelt snel met zijn dommigheid.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Snaro was/is een vriend van David Schwimmer. Ooit lang geleden via google opgezocht, kan het zo snel niet meer terugvinden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:16 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
jah dies cool
bij de aftiteling van die aflevering staat er:
Snaro as "Russ"
die snap ik nog niet helemaal, David Schwimmer speelde toch gewoon Russ, waar halen ze de naam Snaro dan vandaan?
Inderdaad. Ross is in ieder geval de normaalste en toch leuk. Joey en Chandler doen steeds hetzelfde truukje. De rode draad van 10 jaar Friends was gelukkig ook Ross/Rachel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:19 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Ik ook. Ross was leuker geweest in een spinnoff, weet ik zeker. Joey verveelt snel met zijn dommigheid.
Vond dat stukje erna nog mooier.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef mark_03 het volgende:
Van seizoen 10 vond ik de een na laatste (ep. 16) toch echt de beste. Met tranen gekeken naar die scene met Joey & Chandler en dat bubbelplastic...whihihi, misschien wel de beste episode van Friends evah.
Dat vind ik dus niet. Het was wel leuk maar geen enkele aflevering van seizoen 10 staat in mijn top 10 van beste afleveringen.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef mark_03 het volgende:
Van seizoen 10 vond ik de een na laatste (ep. 16) toch echt de beste. Met tranen gekeken naar die scene met Joey & Chandler en dat bubbelplastic...whihihi, misschien wel de beste episode van Friends evah.
TOW the blackout vond ik niet echt speciaal. TOW everyone finds out welke is dat ook alweer met Chandler en Monica?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Het was wel leuk maar geen enkele aflevering van seizoen 10 staat in mijn top 10 van beste afleveringen.
De episode waar jij het over hebt haalt het bijvoorbeeld bij lange na niet bij bv: TOW the baby on the bus, TOW the blackout, TOW everyone finds out, TOW in vegas. To name a few..
TOW The Embryosquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Het was wel leuk maar geen enkele aflevering van seizoen 10 staat in mijn top 10 van beste afleveringen.
De episode waar jij het over hebt haalt het bijvoorbeeld bij lange na niet bij bv: TOW the baby on the bus, TOW the blackout, TOW everyone finds out, TOW in vegas. To name a few..
Niet?? Alleen als die grap van Chandler en Joey:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:08 schreef Wytze het volgende:
[..]
TOW the blackout vond ik niet echt speciaal. TOW everyone finds out welke is dat ook alweer met Chandler en Monica?
Ja ok, dat was masterlijke scene. Die scene was ook opgenomen in TOW all the others toen begreep ik hem niet. Maar toen ik laatst die ep keek wel... meesterlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niet?? Alleen als die grap van Chandler en Joey:
Chandler: "Im twppd n n hmhmhm vstbl wt Jll Gdkkr"
Monica: "What?"
Chandler: "Im twppd n n hmhmhm vstbl wt Jll Gdkkr"
Monica: "What?"
Chandler: "Put Joey on the phone!!"
Joey: "Hey man what's up?"
Chandler: "Im twppd n n hmhmhm vstbl wt Jll GDKKKKRR!!"
Joey: "Oh my God! He's trapped in an ATM vestibule with Jill Goodacker! Chandler, Chandler: hmmmn hmhmhn hmhnnn hmhmmm hmm hm."
Chandler: "Yeah like that thought never entered my mind.."
Masterlijke episode inderdaad!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
TOW The Embryos
Die quiz om het apartment
Ik heb gisterenavond niet gekeken maar ik zal vertellen wat ik ervan weet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ja ok, dat was masterlijke scene. Die scene was ook opgenomen in TOW all the others toen begreep ik hem niet. Maar toen ik laatst die ep keek wel... meesterlijk
in TOW alll the others zag je alleen dat stukje ervan met Chandler en Monica dat vervaagde de boel een beetje.
BTW iemand, nog uitleg van gisteren avond? Chandler heeft nieuwe roommate "Eddie" en Joey is jaloers???Waarom hebben ze ruzie ofzo ?
* Wytze zal er bij zijn om hem te kijken vanavondquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond niet gekeken maar ik zal vertellen wat ik ervan weet.
Joey heeft het appartement van een collega van hem overgenomen, eigenlijk door een stomme ruzie met Chandler ontstaat doordat Joey Chandlers tandenborstel bleek te gebruiken om de gootsteen te ontstoppen en regelmatig bestek terug in de la legde na het in z'n mond te hebben gehad.
Joey kreeg spijt dat hij was verhuisd want hij verveelde zich kapot natuurlijk. Hij ging terug naar Chandler om te kijken of deze hem terug wilde als roommate, om er daar achter te komen dat Chandler een nieuwe roommate, namelijk Eddy, had.
De volgende aflevering is zeker gaaf! Ik zal dus verder niks verraden.
owjah, die afleveringen met Eddie zijn geweldig!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond niet gekeken maar ik zal vertellen wat ik ervan weet.
Joey heeft het appartement van een collega van hem overgenomen, eigenlijk door een stomme ruzie met Chandler ontstaat doordat Joey Chandlers tandenborstel bleek te gebruiken om de gootsteen te ontstoppen en regelmatig bestek terug in de la legde na het in z'n mond te hebben gehad.
Joey kreeg spijt dat hij was verhuisd want hij verveelde zich kapot natuurlijk. Hij ging terug naar Chandler om te kijken of deze hem terug wilde als roommate, om er daar achter te komen dat Chandler een nieuwe roommate, namelijk Eddy, had.
De volgende aflevering is zeker gaaf! Ik zal dus verder niks verraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:42 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
owjah, die afleveringen met Eddie zijn geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is inderdaad lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaag trouwens, dat er spoiler tags gebruikt moeten worden.. De echte fan heeft alle afleveringen toch al minstens 2 keer gezien allemaal?
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
TOW The Embryos
Die quiz om het apartment
Ik dank jequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:48 schreef GhostMan84 het volgende:
jawel, want Wytze heeft die afleveringen met Eddie nog nooit gezien, is anders ook zo lullig om het te verklappen waar het over gaat enzo, terwijl je er toch over wilt praten
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Samen met TOW everybody finds out de beste ooit vind ik!
Is dat die met Chandler en Monica? Waar Phoeboe sex gaat hebben met Chandler?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Dat is idd TOW everybody finds outquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:25 schreef Wytze het volgende:
[..]
Is dat die met Chandler en Monica? Waar Phoeboe sex gaat hebben met Chandler?
OK you win!
-Oeh I won I Won !
I can't have sex with you !
-and Why not ?
Cause I'm in love with Monica, that's right I love HER I love HER !
dit is toch het spoilertopique?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
Spoilertags zijn echt niet meer nodig hoor
Das idd een van de bestequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is idd TOW everybody finds out
Maar TOW the Embryos blijft het beste imoquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Das idd een van de beste
Chandler in a box vind ik ook meesterlijk.
Die staat klaar in mijn DVD-speler als volgende EP en ga ik vannacht nog kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:25 schreef mark_03 het volgende:
Chandler in a box vind ik ook meesterlijk.
TOW Ross's Weddingquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Nog een gouden quootje (raad de aflevering maar ofzo):
Judy: "I'm sorry we're late but your father insisted on riding the tube."
Jack: "Judy, the kids!"
Judy: "Jack, that's what they call the subway here."
Jack: "Oh I thought that,,"
Ross: "Dad! Dad! We get it!"
"they were nice??'quote:Op zondag 30 mei 2004 18:16 schreef Wytze het volgende:
Net TOW The Boobies gekeken
Er worden ook dvd's uitgebracht met maar 4 afleveringen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:05 schreef neggix het volgende:
Hmmm, waarom vol. 5
Ik heb iig de nieuwste dvd alvast gepre orderdDus die komt hopelijk ook snel binnen
Omdat daar dus, zoals ik bij bovenstaande link al liet zien, de extra's op staanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:05 schreef neggix het volgende:
Hmmm, waarom vol. 5
Ik heb iig de nieuwste dvd alvast gepre orderdDus die komt hopelijk ook snel binnen
Ik geloof dat ik die ook allemaal heb...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef Hare het volgende:
Postte net iemand op dvd.nl/forum
[afbeelding]
Zoveel had ik nog nietFf zoeken dus!!!
Hoe is die biography, daar ben ik nl. wel geinteresseerd inquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die ook allemaal heb...
Klopt... Er worden dus ook dvd's uitgegeven waarop slechts 4 afleveringen staan. Ik kom ze hier niet veel tegen maar in amerika wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef neggix het volgende:
Ja, okee, 1 vol. is dus 1 kant. Dan is het wel duidelijk![]()
Wanneer komt eik. die nieuwste uit? Oktober toch?
Vieze afzettersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Er worden dus ook dvd's uitgegeven waarop slechts 4 afleveringen staan. Ik kom ze hier niet veel tegen maar in amerika wel.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:05 schreef neggix het volgende:
[..]
Vieze afzetters
Ja, idd, maar goed. Heb liever 8 per cd. Heb je niet zo achterlijk veel cd'squote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Maar die zijn dus ook goedkoper in de aanschaf én ze kunnen ze eerder uitbrengen!
Als je die Friendsbox hebt (central perk box) kom je echter wel in de problemen
Ik heb hem zelf ook nog niet bekeken....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe is die biography, daar ben ik nl. wel geinteresseerd in
Staat er wel op. Moet je alleen een beetje zoeken. Op het schijfje, rond het gaatje staat een nummer. Datzelfde nummer staat ergens achter op de dvdcover. Op die manier kun je ze matchen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:55 schreef mark_03 het volgende:
Irritant dat op het schijfje zelf niet staat welke eps erop staan, heb ze nu door de war
Ja, klopt, maar het is wel irritant. Ze hadden wel ff een seizoen + episode erop kunnen zettenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Staat er wel op. Moet je alleen een beetje zoeken. Op het schijfje, rond het gaatje staat een nummer. Datzelfde nummer staat ergens achter op de dvdcover. Op die manier kun je ze matchen.
Yupquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:19 schreef Wytze het volgende:
Even een vraagje
De gast uit seizoen 2 (TOW The Stoned Guy) en de gast uit Seizoen 9 (TOW the blind dates) is dat dezelfde gast? Volgens mij wel
Dat is lastig omdat het dus een tweezijdige dvd is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar het is wel irritant. Ze hadden wel ff een seizoen + episode erop kunnen zetten
Jon Lovitzquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:19 schreef Wytze het volgende:
Even een vraagje
De gast uit seizoen 2 (TOW The Stoned Guy) en de gast uit Seizoen 9 (TOW the blind dates) is dat dezelfde gast? Volgens mij wel
Ja, maar er staan ook gewoon teksten op van copyright enz. maak dat dan wat kleiner en zet er gewoon op S9E3 bvquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is lastig omdat het dus een tweezijdige dvd is.
Same here, ben een paar werken terug weer begonnen met kijken vanaf S1, zit nu in S8quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:57 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik heb vandaag afleveringen 9 - 20 gezien. Oh my god, het is nu gewoon afgelopen! Ik ben zo verslaafd aan friends, kan het bijna niet geloven dat ik nooit meer een nieuwe aflevering zal zienIk vond het een mooi einde, wel voorspelbaar dat Ross en Rachel bij elkaar zouden komen maar wel mooi. Ik had het jammer gevonden als het niet zo was...
Wat me trouwens wel opvalt bij dit laatste seizoen dat de personages wel erg uitvergroot zijn. Joey is dommer dan ooit (The one where Joey speaks french), Monica is nog meer organised (TOW Phoebe's wedding), Chandler is sarcastischer dan ooit enz. Vond het af en toe een beetje overdreven.
Van seizoen 10 vond ik episode 11 echt meesterlijk! Jammer dat het nu afgelopen is, ik zal het missen....
Ben je d'r ook zo eentjequote:Op woensdag 9 juni 2004 21:49 schreef rexi het volgende:
[..]
Same here, ben een paar werken terug weer begonnen met kijken vanaf S1, zit nu in S8. Als je eenmaal aan het kijken bent dan blijf je bezig 'nou nog ééntje dan'
Ik vind het ook erg jammer dat er geen nieuwe afleveringen meer komen. Ik snap ook niet waarom men gestopt is met de serie, volgens mij is het toch een van de best bekenen series ooit.
En nu wachten op de allerlaatstequote:Op donderdag 10 juni 2004 00:26 schreef neggix het volgende:
Ik krijg hopelijk als goed is morgen S10 E9-16 binnen![]()
Heb hem ook maar ff besteld. 22 euro is een koopjequote:Op donderdag 10 juni 2004 09:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn broer is terug uit de USA met mijn limited edition Finale DVD en nieuwste boek van David Wild, Friends Til the end. Vooral dat boek is echt supermooi. HEEL veel foto's, verhalen etc. En uiteraard allemaal in het Engels zoals het hoort.
[afbeelding]
Vind ik ook. Je krijgt er zeker geen spijt van want het is (zeker vergeleken met de boeken die er al waren) een prachtexemplaar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb hem ook maar ff besteld. 22 euro is een koopje
Nou nog de DVD box. Alleen ff wachten op een mooi prijsjequote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je krijgt er zeker geen spijt van want het is (zeker vergeleken met de boeken die er al waren) een prachtexemplaar.
Waar kost het 22 euro? Ik vind het eigenlijk nog best veel voor een boek. Gaat het om de hardcover of de paperback trouwens?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb hem ook maar ff besteld. 22 euro is een koopje
Hardcover met 280 pagina's. Vind ik nou niet echt duur.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:39 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Waar kost het 22 euro? Ik vind het eigenlijk nog best veel voor een boek. Gaat het om de hardcover of de paperback trouwens?
Ik heb em bij de bruna gekocht voor 17 euroquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Hardcover met 280 pagina's. Vind ik nou niet echt duur.
En besteld bij amazon.co.uk met kortingsbon van 3 pond
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:58 schreef M_M het volgende:
[..]
Ik heb em bij de bruna gekocht voor 17 euro![]()
Gewoon in de winkel?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:58 schreef M_M het volgende:
[..]
Ik heb em bij de bruna gekocht voor 17 euro![]()
Volgens mij is de collectie online zelfs groter dan in de winkel. Ook bij vergelijk.nl staat het boek nergens te koop in Nederland.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel?
over wie hebben we het?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Weer zo'n sukkel die denkt dat ie leuk is.
Over die gozer die zegt dat ie dat boek bij de bruna heeft gekochtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:40 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
over wie hebben we het?
Ja gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel?
Lieverd, ik ben een meisjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Over die gozer die zegt dat ie dat boek bij de bruna heeft gekocht![]()
Heel fijn voor je schatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:39 schreef M_M het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben een meisje![]()
Iedereen die het einde van seizoen 10 al heeft gezien heeft dat al een hele tijd geleden gedaan. Degene die het einde nog moeten zien zullen pas over een maandje ofzo de dvd kunnen krijgenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:05 schreef Nokia3310 het volgende:
Is er dan niets meer te melden over seizoen 10 van Friends? Niemand die de laatste aflevering heeft gezien en er iets over wil zeggen? Geen nieuws over de nieuwe show Joey? Helemaal niks? Saai hoor....
"You eat my sandwich??!! MY SANDWICH!!??"quote:Op zondag 27 juni 2004 18:35 schreef Wytze het volgende:
OMG !
Friends - 5x09 - TOW Ross's Sandwich
Op de grond liggen huilen van het lachen
Het was fun. Niet echt een spectaculair iets ofzo, maar het was toch wel tofquote:Op zondag 27 juni 2004 22:29 schreef mark_03 het volgende:
Hoe was dat nou. Ik vond 't programma nou niet echt je van het.
Moest eigenlijk meer lachen om Joey die om alles de lul was, die onderbroek van CHandler, videocamera, foto etc etcquote:Op zondag 27 juni 2004 18:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
"You eat my sandwich??!! MY SANDWICH!!??"
haha super ja![]()
I'm Joey ... I'm disgusting ... I make low budget adult filmsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:05 schreef Wytze het volgende:
[..]
Moest eigenlijk meer lachen om Joey die om alles de lul was, die onderbroek van CHandler, videocamera, foto etc etc
Heb je dat boek ook al gekocht? Staan geweldige dingen in over elk seizoen e.d.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit sinds 2 weken opnieuw alle afleveringen te kijken. Ik ben nu bij de afleveringen waarin Chandler en Monica net iets met elkaar hebben en zo veel en zo vaak mogelijk sex willen. Geweldig seizoen dat 5e seizoen
Die heb ik nog niet nee. Ik heb niet zoveel met boeken en dergelijke. Maar als ik een keer ergens een aanbieding zie....quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je dat boek ook al gekocht? Staan geweldige dingen in over elk seizoen e.d.
Ja klopt, is best vervelend. Andere talen werken wel gewoon. Ik kijk meestal met Engelse ondertiteling of zonder, dus voor maakt het ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Is trouwens iemand anders ook opgevallen dat van de eerste 4 afleveringen van seizoen 5 de ondertiteling op de dvd (bij de beginstukjes) ontbreekt? Voor mij maakt het niets uit, maar de kids vonden het wel balen.
Vond ik toch beide minder. Deze aflevering met al dat "zij weten niet dat wij weten dat zij weten dat wij het weten"... met daarna Chandler en Phoebe die bluffen dat ze sex met elkaar gaan hebben... briljantquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:06 schreef Retuobak het volgende:
Niks ervan, The one with the embryos
Die quiz om het apartement
Willen jij eens kijken of beeld en geluid The One With the Cheap Weddingdress (serie 7, ep 17) ook soms niet synschroon lopen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Is trouwens iemand anders ook opgevallen dat van de eerste 4 afleveringen van seizoen 5 de ondertiteling op de dvd (bij de beginstukjes) ontbreekt? Voor mij maakt het niets uit, maar de kids vonden het wel balen.
Net zo snel en snugger als Joey dus ...quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef Dos37 het volgende:
Heb gisteren het laatste seizoen ook maar even afgekeken. Zeer goedWat ik wel vind is dat het nou nog niet echt is afgelopen het enigste wat veranderd is dat monica en Chandler verhuizen.
Hoe bedoel iequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:53 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Net zo snel en snugger als Joey dus ...![]()
Seizoen 1 komt ie ff een paar keer langs. Geloof ook nog ff in S2quote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef David_Aames het volgende:
Hm, iemand enig iedee in welke afleveringen "pablo" voorbij komt? Is dan zo'n date van rachel om ross jaloers te maken. hij komt geloof ik 2x voorbij. ik kan het nergens vinden, ook op imdb niet, hij heette toch pablo, of heb ik het nu mis?
edit, ok laat maar, geen pablo, maar paolo dus
Had beter andersom kunnen zijnquote:Op maandag 8 november 2004 23:39 schreef neggix het volgende:
Kutzooi, Heb ik eindelijk alles, mis ik ineens 1 dvd van seizoen 4Kut zooi...
Gelukkig alleen dvd en heb ik de hoes nog wel
Bij Bol.com is ie 229,99.quote:Op maandag 8 november 2004 17:56 schreef LaTeX het volgende:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=670154
Jezus, ff een 30DVD boxje kopen .. 300 euro valt nog mee, 10 euro per DVD, maar toch .. Tis een groot pakket
Deze komt er vrijdag denk ik op als ik even doorreken en de episode list bekijk op http://www.friends-tv.org/epguide.html maarja weet nie of ik hem kan zien ga naar de HCC maarja anders neem ik hem wel opquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Net "The one where everybody finds out" gezien, van seizoen 5. Dat is toch wel verreweg de beste Friends aflevering ooit
Tja, of helemaal niets kwijtquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had beter andersom kunnen zijn
Ja alle 8 tot nu toe .. Wacht nu op de 9e..quote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef LoveDMX het volgende:
heeft een van jullie ook al joey afleveringen gezien ?
enigzinsquote:Op zondag 5 december 2004 17:01 schreef Roa het volgende:
Heb dus vandaag en gisteren seizoen 10 gezien. Toch wel jammer dat het afgelopen is. Er zaten wel wat erg goede stukjes in seizoen 10, alhoewel ik even niets kan noemen (Friends Overdose)
Het einde enigsinds voorspelbaar, maar goed, anders had niemand het gepikt natuurlijk. Joey volg ik ook, wordt steeds beter, laatste aflevering is echt geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |