over wie hebben we het?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Weer zo'n sukkel die denkt dat ie leuk is.
Over die gozer die zegt dat ie dat boek bij de bruna heeft gekochtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:40 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
over wie hebben we het?
Ja gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel?
Lieverd, ik ben een meisjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Over die gozer die zegt dat ie dat boek bij de bruna heeft gekocht![]()
Heel fijn voor je schatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:39 schreef M_M het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben een meisje![]()
Iedereen die het einde van seizoen 10 al heeft gezien heeft dat al een hele tijd geleden gedaan. Degene die het einde nog moeten zien zullen pas over een maandje ofzo de dvd kunnen krijgenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:05 schreef Nokia3310 het volgende:
Is er dan niets meer te melden over seizoen 10 van Friends? Niemand die de laatste aflevering heeft gezien en er iets over wil zeggen? Geen nieuws over de nieuwe show Joey? Helemaal niks? Saai hoor....
"You eat my sandwich??!! MY SANDWICH!!??"quote:Op zondag 27 juni 2004 18:35 schreef Wytze het volgende:
OMG !
Friends - 5x09 - TOW Ross's Sandwich
Op de grond liggen huilen van het lachen
Het was fun. Niet echt een spectaculair iets ofzo, maar het was toch wel tofquote:Op zondag 27 juni 2004 22:29 schreef mark_03 het volgende:
Hoe was dat nou. Ik vond 't programma nou niet echt je van het.
Moest eigenlijk meer lachen om Joey die om alles de lul was, die onderbroek van CHandler, videocamera, foto etc etcquote:Op zondag 27 juni 2004 18:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
"You eat my sandwich??!! MY SANDWICH!!??"
haha super ja![]()
I'm Joey ... I'm disgusting ... I make low budget adult filmsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:05 schreef Wytze het volgende:
[..]
Moest eigenlijk meer lachen om Joey die om alles de lul was, die onderbroek van CHandler, videocamera, foto etc etc
Heb je dat boek ook al gekocht? Staan geweldige dingen in over elk seizoen e.d.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit sinds 2 weken opnieuw alle afleveringen te kijken. Ik ben nu bij de afleveringen waarin Chandler en Monica net iets met elkaar hebben en zo veel en zo vaak mogelijk sex willen. Geweldig seizoen dat 5e seizoen
Die heb ik nog niet nee. Ik heb niet zoveel met boeken en dergelijke. Maar als ik een keer ergens een aanbieding zie....quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je dat boek ook al gekocht? Staan geweldige dingen in over elk seizoen e.d.
Ja klopt, is best vervelend. Andere talen werken wel gewoon. Ik kijk meestal met Engelse ondertiteling of zonder, dus voor maakt het ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Is trouwens iemand anders ook opgevallen dat van de eerste 4 afleveringen van seizoen 5 de ondertiteling op de dvd (bij de beginstukjes) ontbreekt? Voor mij maakt het niets uit, maar de kids vonden het wel balen.
Vond ik toch beide minder. Deze aflevering met al dat "zij weten niet dat wij weten dat zij weten dat wij het weten"... met daarna Chandler en Phoebe die bluffen dat ze sex met elkaar gaan hebben... briljantquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:06 schreef Retuobak het volgende:
Niks ervan, The one with the embryos
Die quiz om het apartement
Willen jij eens kijken of beeld en geluid The One With the Cheap Weddingdress (serie 7, ep 17) ook soms niet synschroon lopen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Is trouwens iemand anders ook opgevallen dat van de eerste 4 afleveringen van seizoen 5 de ondertiteling op de dvd (bij de beginstukjes) ontbreekt? Voor mij maakt het niets uit, maar de kids vonden het wel balen.
Net zo snel en snugger als Joey dus ...quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef Dos37 het volgende:
Heb gisteren het laatste seizoen ook maar even afgekeken. Zeer goedWat ik wel vind is dat het nou nog niet echt is afgelopen het enigste wat veranderd is dat monica en Chandler verhuizen.
Hoe bedoel iequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:53 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Net zo snel en snugger als Joey dus ...![]()
Seizoen 1 komt ie ff een paar keer langs. Geloof ook nog ff in S2quote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef David_Aames het volgende:
Hm, iemand enig iedee in welke afleveringen "pablo" voorbij komt? Is dan zo'n date van rachel om ross jaloers te maken. hij komt geloof ik 2x voorbij. ik kan het nergens vinden, ook op imdb niet, hij heette toch pablo, of heb ik het nu mis?
edit, ok laat maar, geen pablo, maar paolo dus
Had beter andersom kunnen zijnquote:Op maandag 8 november 2004 23:39 schreef neggix het volgende:
Kutzooi, Heb ik eindelijk alles, mis ik ineens 1 dvd van seizoen 4Kut zooi...
Gelukkig alleen dvd en heb ik de hoes nog wel
Bij Bol.com is ie 229,99.quote:Op maandag 8 november 2004 17:56 schreef LaTeX het volgende:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=670154
Jezus, ff een 30DVD boxje kopen .. 300 euro valt nog mee, 10 euro per DVD, maar toch .. Tis een groot pakket
Deze komt er vrijdag denk ik op als ik even doorreken en de episode list bekijk op http://www.friends-tv.org/epguide.html maarja weet nie of ik hem kan zien ga naar de HCC maarja anders neem ik hem wel opquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Net "The one where everybody finds out" gezien, van seizoen 5. Dat is toch wel verreweg de beste Friends aflevering ooit
Tja, of helemaal niets kwijtquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had beter andersom kunnen zijn
Ja alle 8 tot nu toe .. Wacht nu op de 9e..quote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef LoveDMX het volgende:
heeft een van jullie ook al joey afleveringen gezien ?
enigzinsquote:Op zondag 5 december 2004 17:01 schreef Roa het volgende:
Heb dus vandaag en gisteren seizoen 10 gezien. Toch wel jammer dat het afgelopen is. Er zaten wel wat erg goede stukjes in seizoen 10, alhoewel ik even niets kan noemen (Friends Overdose)
Het einde enigsinds voorspelbaar, maar goed, anders had niemand het gepikt natuurlijk. Joey volg ik ook, wordt steeds beter, laatste aflevering is echt geweldig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |