kwestie van de financiers lief aankijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:30 schreef MaxPower het volgende:
Klopt.
Vraagprijs voor Vayrynen is 7 miljoen, terwijl van Bommel voor 6 weg mag...
en op Robben berg verdient dus per saldo +quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:37 schreef Deetch het volgende:
Netto verlies PSV: 1 miljoen euro, way to go.
maargoed, misschien blijft van Bommel wel. Maargoed wat maken we ons druk, ajax krijgt de lijdt ook verlies zonder transfers.........quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:53 schreef Tim_G het volgende:
nope..... want robben zijn transfer was nodig om het begrotingsgat te dichten.......
eeuuhhmm ajax heeft vorig jaar dik verdiend aan transfers. Dit jaar zal er wel weer wat verkocht worden alleen is het voordeel bij ajax dat ze niet weg willen ( op Trabelsi na dan ) maar van Bommel wil weg dus kan je nooit echt de hoofdprijs vragen en zelfs de troost prijs van 6 miljoen is voor veel clubs al teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed, misschien blijft van Bommel wel. Maargoed wat maken we ons druk, ajax krijgt de lijdt ook verlies zonder transfers.........
Getuigd van weinig vertrouwen jegens de jongelingen (Hoogendoorn etc.) die op het moment op Varkenoord spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Aerts zou naar Feyenoord komen volgens de VI.
IIbrahimovic wil ook graag naar Italie, maargoed. van Bommel kan wel weg willen maar als er niet genoeg betaald wordt dan speelt hij volgens jaar nog gewoon in Eindhoven. Maar k denk dat ze er uiteindelijk wel uitkomen met Schalke voor pak hem beet 5 miljoenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:57 schreef Tim_G het volgende:
[..]
eeuuhhmm ajax heeft vorig jaar dik verdiend aan transfers. Dit jaar zal er wel weer wat verkocht worden alleen is het voordeel bij ajax dat ze niet weg willen ( op Trabelsi na dan ) maar van Bommel wil weg dus kan je nooit echt de hoofdprijs vragen en zelfs de troost prijs van 6 miljoen is voor veel clubs al teveel gevraagd.
Ja, duh, iedereen die goed speelt bij z'n club wil een stapje hogerop. Maar Ibrahimovic wil niet per se weg, en wil nog prijzen pakken met Ajax. Ajax loopt in ieder geval niet zo te leuren met de spelers zoals PSV dat doet. 't Is nou al vanaf december dat ze hun spelers aan de straatstenen niet kwijt kunnen raken, hoewel ze hun uiterste best doen om ze te verpatsen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
IIbrahimovic wil ook graag naar Italie, maargoed. van Bommel kan wel weg willen maar als er niet genoeg betaald wordt dan speelt hij volgens jaar nog gewoon in Eindhoven. Maar k denk dat ze er uiteindelijk wel uitkomen met Schalke voor pak hem beet 5 miljoen
ja dat duidelijk geouwehoer in de pers had van mij ook niet gehoeven. dankzij dat geleur gaat t nu nergens anders meer overquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, duh, iedereen die goed speelt bij z'n club wil een stapje hogerop. Maar Ibrahimovic wil niet per se weg, en wil nog prijzen pakken met Ajax. Ajax loopt in ieder geval niet zo te leuren met de spelers zoals PSV dat doet. 't Is nou al vanaf december dat ze hun spelers aan de straatstenen niet kwijt kunnen raken, hoewel ze hun uiterste best doen om ze te verpatsen.
Ik heb een beetje het idee dat er in rotterdam niet echt zorgvuldig met de talenten wordt omgesprongen. Een maatje van me heeft het geschopt tot stichting A1, maar is daar uiteindelijk maar weggegaan...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Getuigd van weinig vertrouwen jegens de jongelingen (Hoogendoorn etc.) die op het moment op Varkenoord spelen.
logisch rink is na het seizoen transfer vrijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:13 schreef zjroentje het volgende:
Paolo Rink naar Koln.
Sergio van Roda zou daar ook in de belangstelling staan.
Maar zo iemand wil je toch niet in je team hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
logisch rink is na het seizoen transfer vrij
nee, maargoed,k denk dat hij nog op zn naam teert, Vitas is er ook ingetrapt. en zn zoontje kan een leuk balletje trappen, dat hebben we kunnen zienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar zo iemand wil je toch niet in je team hebben.
Feyenoord heeft de fout gemaakt van die net-niet buitenlanders uit exotische landen in de B-tjes te plaatsen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat er in rotterdam niet echt zorgvuldig met de talenten wordt omgesprongen. Een maatje van me heeft het geschopt tot stichting A1, maar is daar uiteindelijk maar weggegaan...
dat zien we nu wel aan het 2e van ajax wat wordt leeggehaaldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:22 schreef Stpan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de fout gemaakt van die net-niet buitenlanders uit exotische landen in de B-tjes te plaatsen.
Verder schopt niet iedere speler uit de A1 tot het betaalde voetbal. En 'behoorlijke' speler uit de A1 van een gerespecteerde jeugdopleiding mag blij zijn als hij in de eerste divisie terecht komt.
valt meer te verdienen dan bij bv top oss/ telstar/haarlem/heracles denk ik !quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Hetgeen ook waar is, hij keept inmiddels bij hoofdklasser Kloetinge...
Ach, hij is altijd tweede keeper van Nederland geworden achter Varkevisser volgens mij...
quote:Gakhokidze langer bij FC Twente
Georgi Gakhokidze blijft waarschijnlijk nog een jaar bij FC Twente. De 28-jarige Georgiër heeft volgens het Algemeen Dagblad een mondelinge overeenkomst met de Tukkers om nog een jaar vast te plakken aan zijn contract. Ook Nelson blijft in Enschede. De 21-jarige Portugese Duitser tekende voor twee jaar bij.
Gakhokidze, die afgelopen zomer van PSV naar Twente verhuisde, kon transfervrij weg uit Enschede en leek uit op een lucratief contract bij CSKA Moskou. "Als ik voor het geld wil gaan, moet ik voor Moskou kiezen, maar mijn gezin heeft het in Enschede goed naar de zin", zei hij daar zelf in december al over. De vleugelaanvaller lijkt dus te hebben gekozen voor het laatste
De jeugd krijgt de kans niet om door te breken. Hoe erg ik het ook vind, bij A**x zij ze toch professioneler. De jeugdtrainers zijn allemaal bekende oud-spelers. (Johnnie van't Schip, van Basten, Blind, Bryan Roy enz.) De jongens krijgen de tijd om te rijpen op eredivisieniveau en het niveau vna het eerste van A**x. Bij Feyenoord heb ik het idee dat ze die jonge jongens te snel naar Excelsior verbannen terwijl ze meer zouden leren van samen spelen en trainen met jongens als Ono, Buffel en Kuyt. Al mogen ze maar iedere wedstrijd 10- 20 minuten mee doen. Daar leren ze toch van. Misschien dat Wotte daar verandering in kan brengen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat er in rotterdam niet echt zorgvuldig met de talenten wordt omgesprongen. Een maatje van me heeft het geschopt tot stichting A1, maar is daar uiteindelijk maar weggegaan...
De meeste spelers uit de kampioensjeugd van Feyenoord spelen toch echt eerste divisie bij Excelsior. En Van Dieren, Breuer etc. gaan echt niet terug naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zien we nu wel aan het 2e van ajax wat wordt leeggehaald
Sergio blijft liever een jaar lang uit zijn neus vreten bij Roda. Het zal wel de wil van God zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:13 schreef zjroentje het volgende:
Paolo Rink naar Koln.
Sergio van Roda zou daar ook in de belangstelling staan.
Ruilen voor die Aerts kerel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
-Ramzi naar Manchester City
-Zoetebier naar RBC of Möchengladbach
Barcelona wil Ballack binnenhalen. Ballack is niet tevreden bij Bayern en denkt aan een vertrek.
zo goed is die niet toch....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
- Olivier Dacourt van Roma naar Real madrid
Douglas heeft het idd via een omweg gedaan, maar doet het nu redelijk tot goed bij Heracles, ben benieuwd hoe die het er bij Utrecht vanaf gaat brengen, heb er wel vertrouwen in eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:31 schreef Stpan het volgende:
Darl Douglas schopt het dan nog ver, hij mag de bank van FC Utrecht gaan warmhouden na 3 seizoenen Haarlem.
Eigenlijk gaat alleen Culina rechtstreeks naar een eredivisieploeg naar mijn weten.
Krohn-Delhi vertrekt naarRKC en er staan meerdere spelers van Jong-Ajax in de belangstelling van HCE-clubs.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat alleen Culina rechtstreeks naar een eredivisieploeg naar mijn weten.
Ach, dat wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jorge Andrade heeft in de media te kennen gegeven dat hij graag naar Man Utd zou willen
Ok, ik zit ernaastquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:52 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Douglas heeft het idd via een omweg gedaan, maar doet het nu redelijk tot goed bij Heracles, ben benieuwd hoe die het er bij Utrecht vanaf gaat brengen, heb er wel vertrouwen in eigenlijk.
Naast Culina naar Twente, gaat Jose Valencia naar NEC en Michael Krohn-Dehli naar RKC.
Dan loopt hij volgend seizoen gratis en voor niets de deur uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Bommel kan wel weg willen maar als er niet genoeg betaald wordt dan speelt hij volgens jaar nog gewoon in Eindhoven. Maar k denk dat ze er uiteindelijk wel uitkomen met Schalke voor pak hem beet 5 miljoen
Stekelenburg wil echt niet naar PSVquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef Linz het volgende:
Stekelenburg zou vast heel graag wllen gaan, maar ik denk niet dat Ajax de concurrentie wilt versterken.
al zou ik hem graag zien komen want ik vind het hem beter dan lobont het zal helaas niet gebeuren. Alhoewel, PSV en Feyenoord waren het destijds ook eens over de tranfsfer van de Goeij wat niet door ging uit angst van de reactie van de suppotersquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef F1Bas het volgende:
'Stekelenburg mogelijke opvolger Waterreus bij PSV'
Ajax' reservedoelman Maarten Stekelenburg staat net als Feyenoorder Edwin Zoetebier op de nominatie om bij PSV Ronald Waterreus op te volgen, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De 21-jarige sluitpost is bij Ajax tweede keus achter Bogdan Lobont en wordt het komend seizoen door de Amsterdammers wellicht verhuurd.
De vertrekkende Waterreus zei gisteravond in het RTL5-programma Voetbal Insite dat hij in Zoetebier geen geschikte opvolger ziet. Overigens is ook Willem II geïnteresseerd in Stekelenburg. De Tilburgers willen de Haarlemmer graag van Ajax huren.
Heb je gelijk in, kijk maar naar het A1 elftal van Ajax aantal jaar geleden (generatie Hose, Bobson enz.), dat waren zogenaamd de grootste talenten waar Ajax nog jaren veel plezier aan zou beleven, en als je dan ziet waar de meeste van die jongens nu zijn beland. Dat terwijl een zogenaamd 'mindere' generatie het nu uitstekend doet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:58 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ok, ik zit ernaast
Maar het ging in eerste instantie over een user die zich erover verbaasde dat een vriend van hem in Feyenoord A1 zat en niet bij Feyenoord of ergens anders is doorgebroken. Feit blijft dat de overgrote meerderheid van jeugdspelers (ook bij gerespecteerde jeugdopleidingen) het niet redt. Zelfs een bepalende speler van een kampioenselftal zijn biedt geen garantie (zoals de voorbeelden die ik reeds noemde).
Overigens, Culina, Valencia en Krohn-Dehli. Zijn dat echte producten uit de jeugdopleiding (gescout op jonge leeftijd?) of stonden die spelers al bekend als talent bij hun club of vertegenwoordigend jeugdelftal en zijn ze toen pas naar Ajax gegaan op de leeftijd van 17+ ?
En oud-Monaco en PSG. Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Abidal, verdediger van Lille naar FC Utrecht. (uit de wandelgangen, dezelfden als die van Bodor wisten)
dan zal die ook wel naar Roda komenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
En oud-Monaco en PSG. Niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |