Dat wist ik niet, zal ik eens in de gaten houden...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef TC03 het volgende:
De dag voor de DVD komt, komt ie iig op TV.
Klopt,quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef TC03 het volgende:
De dag voor de DVD komt, komt ie iig op TV. Dus.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:30 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Klopt,
Donderdag 20 mei
Hans Teeuwen - Industry of Love
22:10 NED 3
nuttige info van een ik-doe-geen-moeite-om-topic-door-te-lezen-want-het-staat-er-misschien-al-kerelquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:01 schreef EminemRulezz het volgende:
21 mei is de release
Kikvorsman is niet leuk, dat stuk over Koningin Beatrix is des te beterquote:Op zondag 16 mei 2004 19:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo superongrappig. Imo.
Wat je zegt... en dat had ik al gezegd in het topic over de show ( BAFF!!! Daar viel Hans Teeuwen van zijn voetstuk! ) - maar ja de mensjes van Fok! hebben de gewoonte alle theater naar Literatureluurs te dumpen, terwijl HIER meer het publiek komt die cabaretiers volgt (want elk topic wat naar Literatureluurs wordt verplaatst bloed dood.. maar daar moeten blijkbaar eerst 500 topics voor doodbloeden wil dat duidelijk zijn) maar dit terzijde - die gewoon een typisch geval van jammer is.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:46 schreef Janusje het volgende:
[afbeelding]
Heb sinds vorige week de cd 'Industry of Love' van de welbekende Hans Teeuwen, maar deze valt toch erg tegen naar mijn mening en kan zeker niet tippen aan zijn vorige optredens. Ik heb de cd nog niet volledig beluisterd maar het merendeel van de verschillende sketches is niet wat ik van de komiek gewend ben. Daarentegen is 'Gunter Schneider' und 'Dreckige Daisy' wel erg.
Weet toevallig iemand hoe lang het nog zal duren voordat de DVD hiervan uitkomt?
1 man die op een verder leeg podium staat... ja doe maar graag in breedbeeld...quote:Op maandag 17 mei 2004 00:06 schreef sweek het volgende:
..
Hmm, ben benieuwd... wel jammer dat die shows nog steeds in 4:3 worden opgenomen.
iddquote:Op maandag 17 mei 2004 12:24 schreef Dropslurf het volgende:
[..]
1 man die op een verder leeg podium staat... ja doe maar graag in breedbeeld...![]()
Gefrustreerd?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat je zegt... en dat had ik al gezegd in het topic over de show ( BAFF!!! Daar viel Hans Teeuwen van zijn voetstuk! ) - maar ja de mensjes van Fok! hebben de gewoonte alle theater naar Literatureluurs te dumpen, terwijl HIER meer het publiek komt die cabaretiers volgt (want elk topic wat naar Literatureluurs wordt verplaatst bloed dood.. maar daar moeten blijkbaar eerst 500 topics voor doodbloeden wil dat duidelijk zijn) maar dit terzijde - die gewoon een typisch geval van jammer is.
quote:Op maandag 17 mei 2004 12:35 schreef Retarded het volgende:
[..]
iddwaarom geen DTS geluid
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:35 schreef Janusje het volgende:
[..]
Gefrustreerd?![]()
ff een schopje !!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:30 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Klopt,
Donderdag 20 mei
Hans Teeuwen - Industry of Love
22:10 NED 3
Idd, ik snap er ook geen zak van.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:29 schreef Janusje het volgende:
Eigenlijk vind ik het toch maar vreemd dat de dag voor de uitgave van de DVD deze show op tv komt. Dit zou toch een negatief resultaat moeten hebben op de verkoop of zie ik dit verkeerd?
Volgens mij heeft de Vara een behoorlijke vinger in de pap wat de TV/DVD registratie betreft...quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:29 schreef Janusje het volgende:
Eigenlijk vind ik het toch maar vreemd dat de dag voor de uitgave van de DVD deze show op tv komt. Dit zou toch een negatief resultaat moeten hebben op de verkoop of zie ik dit verkeerd?
Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd om nu nog ns te komen met "teeuwen herhaalt truukje", dat deed ie de laatste 2 shows namelijk ook alquote:Op maandag 17 mei 2004 16:38 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Ik wel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je een show kunt beoordelen op basis van een (geluids-) CD
Zijn truukje doet ie toch wel degelijk iets minder, hij staat in deze show vrij veel doelloos zonder humor de zaal in te schreeuwen. Schreeuwen zonder verhaallijn, en dat deed hij in voorgaande shows een stuk minder. Ik heb overigens de voorstelling vorig jaar in november gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd om nu nog ns te komen met "teeuwen herhaalt truukje", dat deed ie de laatste 2 shows namelijk ook al
Het is meer de vraag: hoe goed doet ie zijn truukje nog? Ik vond industry (heb de try-out gezien precies een jaar geleden!) niet zijn beste show, maar heb regelmatig toch zitten lachen.
De vraag is echter: is het niet meer spectaculair omdat het niet nieuw meer is, of omdat ie gewoon minder wordt.... Lastig te beantwoorden dus als iemand zijn truukjes herhaalt. Misschien is eindelijk de verrassing eraf voor veel mensen en zal Hans kordaat zijn formule moeten veranderen...
Ik snap sowieso niet hoe je een show kunt beoordelen op basis van een (geluids-) CD
Dan hebben we waarschijnlijk bij elkaar in de zaal gezeten..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:56 schreef Dropslurf het volgende:
ik ga zeker kijken donderdag.
ben destijds naar een tryout in gouda geweest, vond ik 'm wat matig. maar ik heb begrepen dat ie tijdens mabel-gate z'n show heeft aangepast en weer wat harder is.
ik vind het ook raar. Ik heb bijvoorbeeld Eddie Murphy's Delirious op audio-cd en op video-cd... De grappen komen gewoon niet goed over op cd. Je mist gezichtsuitdrukkingen en debiele danspasje...quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:27 schreef Janusje het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Dat bedoel ik dus.... Teeuwen is 250% expressie en beweging, dat komt toch helemaal niet over op CDquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:50 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik vind het ook raar. Ik heb bijvoorbeeld Eddie Murphy's Delirious op audio-cd en op video-cd... De grappen komen gewoon niet goed over op cd. Je mist gezichtsuitdrukkingen en debiele danspasje...
Dat is 'mquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:59 schreef babette21 het volgende:
Is dit die show dat ie ineens weet-ik-veel hoeveel zeeleeuwen (ofzo) heeft geadopteerd??? Die heb ik nl in oktober 2003 in A'dam gezien... Was wel geinig, al heb ik betere shows van hem gezien. Maar als dit dezelfde is ga ik vanavond zeker weer ff voor de buis hangen!!!
Ja.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:14 schreef Georges het volgende:
Is dit zijn nieuwste show?
Niet leuk dus?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet nou al lachen.
Agree.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:35 schreef MSXUser het volgende:
Heb inmiddels al weer weggezapt... Zelfs André van Duin is grappiger...
das net cool :')quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
achterlijk doen op muziek kan ik zelf ook :')
en de vriendin van de buurvrouw op de hoek zei..quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:00 schreef _The_General_ het volgende:
Het is een achterneef van de vriendin van mijn vader,
De oudere mensen in de familie spreken schande over hem
Toch is het zoquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en de vriendin van de buurvrouw op de hoek zei..
ik geloof je, maar het klinkt gewoon zo leukquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:01 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Toch is het zo
Acht maanden schrijven zei hij gister bij Frits Spitsquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe krijgt ie 't allemaal verzonnen![]()
same herequote:Op donderdag 20 mei 2004 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Het werkt op mijn zenuwen
en Herman F. natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht show.
Heb tot nu toe 1x gelachen en dat was bij dat zingen van Hans Teeuwen!
Nee, Dat Dan Weer Wel was bij vlagen meesterlijk maar dit is ronduit bagger.
Geef mij Bert & vooral Youp maar...
dan zet m uit. je hoef t niet per se te kijken hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Het werkt op mijn zenuwen
En Maassenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:10 schreef MrBean het volgende:
[..]
en Herman F. natuurlijk
door zijn achterlijke gehork ben ik ineens helemaal teeuwen afquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:14 schreef Mr.Norris het volgende:
De mensen die hem al uit hebben gezet, hebben nu het geniale lied over Daisy gemist. Dát was Teeuwen ten top.
De die-hards blijven gewoon kijken. Teeuwen RULES!!
OMG Youp slecht...kijk jij eens de show Scherven....dat is van ongeevenaard niveau.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Youp is slechter
Doe mij maar Maassen of Visscher
Dreckige Daisyquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:12 schreef milagro het volgende:
Heb hem gehoord en het was echt niets.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:14 schreef Mr.Norris het volgende:
De mensen die hem al uit hebben gezet, hebben nu het geniale lied over Daisy gemist.
OMGquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Youp is slechter
me 2quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
OMG![]()
Youp vind ik de beste van iedereen![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat liefdesgedicht
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
OMG![]()
Youp vind ik de beste van iedereen![]()
Klopt. Maar wij hebben Tineke Schoutenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:32 schreef X-Ray het volgende:
Alleen linkse mensen vinden Teeuwen niet leuk. Van die politiek correcte D66, PvdA, SP en GL stemmers.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:32 schreef X-Ray het volgende:
Alleen linkse mensen vinden Teeuwen niet leuk. Van die politiek correcte D66, PvdA, SP en GL stemmers.
Het bewijs is geleverd, bedankt...quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt. Maar wij hebben Tineke Schouten
Kut en ik ben al 27... ben ik nu nog jongere?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Het zijn vooral jongeren die Hans leuk vinden omdat het lekker makkelijk is, bij bijv. Youp is het meer nadenken om bepaalde grappen.
De show wordt steeds slechter...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:32 schreef X-Ray het volgende:
Blijkbaar denk je nog wel zo want je opmerkingen getuigen niet van veel volwassenheid.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:35 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Kut en ik ben al 27... ben ik nu nog jongere?
Youp is echt diep jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Het zijn vooral jongeren die Hans leuk vinden omdat het lekker makkelijk is, bij bijv. Youp is het meer nadenken om bepaalde grappen.
De show wordt steeds slechter...
Mooi understatementquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:50 schreef Leatherneck het volgende:
Ik vind 'm een beetje saai vanavond....
Of Balkenende. Of Beatrix zelf.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:51 schreef BB-King het volgende:
Hopelijkt kijk de RVD niet mee.![]()
Sommige dingetjes vond ik "wel grappig", maar dat komt vast omdat ik snel lachquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:51 schreef Dododo het volgende:
[..]
Mooi understatementIk vind r geen ruk aan
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel ff leuk jah...2de keer dat ik lach in 2 uur!
Nee hoor dat zeg ik niet, mag ook wel lekker grof en nutteloos zijn maar het overgrote deel vindt ik veel te overdreven en niet leuk zoals nu weerquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo een was van de diepe grappen?
Mja ik ken wel meer mensen die 'wel grappig' zijn, maar die hebben ook geen eigen show. Ik vind Teeuwen echt zwaar overschat. Zeker na deze showquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:54 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Sommige dingetjes vond ik "wel grappig", maar dat komt vast omdat ik snel lach![]()
Een saai aftreksel?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Speedski het volgende:
Dat rukken op het einde, is een mooie weerspiegeling van de hele show ....![]()
Ik vond die teksten die hij onder het rukken zei wel goed.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Speedski het volgende:
Dat rukken op het einde, is een mooie weerspiegeling van de hele show ....![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:02 schreef Mr.Norris het volgende:
Zeur toch niet zo! Zet het dan af en kijk niet verder als je er niks aan vindt!!
Hoeveel avonden per jaar hoor je iemand op T.V. zeggen dat ie Beatrix in de kont heeft geneukt?
Teeuwen doet en zegt gewoon wat ie wil en dat doet ie goed!
En hoor op hem te vergelijken met andere cabaretiers. Teeuwen is absurdisme pur sang.
De koning van de lach!!!
af en toe een glimlach, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:02 schreef Cornerman het volgende:
Mm.. viel zwaar tegen..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:02 schreef Mr.Norris het volgende:
Teeuwen doet en zegt gewoon wat ie wil
Kijk dan niet!quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:56 schreef Dododo het volgende:
[..]
Mja ik ken wel meer mensen die 'wel grappig' zijn, maar die hebben ook geen eigen show. Ik vind Teeuwen echt zwaar overschat. Zeker na deze show![]()
En nu leg jij verbanden die er helemaal niet zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:07 schreef MrBean het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu maak je er een Fortuyn-spektakel van ...
quote:Ik eet vlees niet omdat ik het lekker vind, maar uit principe
bert vischer bedoel je? man als er 1 iemand op m'n zenuwen werkt met irritant gedrag en slechte grappen is die gast 't welquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht show.
Heb tot nu toe 1x gelachen en dat was bij dat zingen van Hans Teeuwen!
Nee, Dat Dan Weer Wel was bij vlagen meesterlijk maar dit is ronduit bagger.
Geef mij Bert & vooral Youp maar...
Amstelveen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
In eindhoven liet ie die masturbatiescene gelukkig achterwege. Waar was dit eigenlijk opgenomen??
Amstelveen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
In eindhoven liet ie die masturbatiescene gelukkig achterwege. Waar was dit eigenlijk opgenomen??
Amstelveenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Hij leest niet mee ofzo hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:15 schreef RuudGullit het volgende:
Hans, ik hoop dat dit niet je laatste show is, en dat je hierna nog een keer een betere show maakt zodat ik je blijf herinneren als de beste cabaratier van Nederland, want dit is beschamed voor iemand die veel en veel beter kan.
OMFG zit er echt een diepere betekenis achter die nonsens van hemquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:15 schreef Mr.Norris het volgende:
Ben alleen benieuwd of Teeuwen nu een tijdje vrij neemt of dat ie een nieuwe show gaat voorbereiden.
Wat ik ook nog kwijt wil, is dat deze show eigenlijk geen echte show was voor mensen die Teeuwen nog niet (goed) kenden. Als je al zijn voorstellingen tot in den treure gezien hebt, dan kun je Industry Of Love in een veel beter perspectief plaatsen.
Dat stukje op het eind bijvoorbeeld, toen hij tegen de zaal zei dat hij hun nodig heeft en dat hij zonder hun niets voorstelt, ik weet zeker dat hij dat meende.
Het was ook een soort van "verontschuldiging" voor het einde van Trui. Toen hij het publiek uitschold en (zogenaamd) kwaad wegliep. Bij IOL heeft hij bewust een vriendelijker, eerlijker eind van de show.
Of ben ik nu té filosofisch??
Oh Hans maak nog een show!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
hij gaat een jaartje naar belgie. Hij zei dat laatst bij RTL boulevardquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:15 schreef Mr.Norris het volgende:
Ben alleen benieuwd of Teeuwen nu een tijdje vrij neemt of dat ie een nieuwe show gaat voorbereiden.
...verhaal....
WTF gaat hij daar doen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:24 schreef SplashJoin het volgende:
[..]
hij gaat een jaartje naar belgie. Hij zei dat laatst bij RTL boulevard
[offtopic] wat een mooie avatarquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:21 schreef Zoet het volgende:
Hoi Hans![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef gelly het volgende:
Zelfs André van Duin is grappigerEn dan bedoel ik de André van Duin van nu.
De hele 'show' is een opeenhoping van vergane glorie en heeft het niveau van de wekelijkse bingo avond waar Ome Arie een mongooltje nadoet. Het kijk-mij-eens-gek doen gehalte trekt enkel nog mensen met teveel geld zodat ze op het volgende duffe verjaardagsfeestje kunnen vertellen dat ze naar Hans Teeuwen zijn geweest.""Was ie grappig ? " "Haha, natuurlijk het wat Hans Teeuwen weet je !". Breng je geld volgende keer naar de hoeren, dan weet je vantevoren dat je genaaid wordt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:21 schreef Mr.Norris het volgende:
Wat een mooie foto, Zoet.
[offtopic]Dank jullie wel[/offtopic]quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[offtopic] wat een mooie avatar[/offtopic]
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:27 schreef Mr.Norris het volgende:
Oh. Dat kijk ik nooit. Maar bedankt voor de info.
Vond trouwens erg leuk hij hij "gewei" uitsprak op z'n Belgisch in Industry Of Love
Kunt noem je deze drek ? Ze zouden z'n shows moeten gebruiken voor Postbus 51 om jongeren te waarschuwen voor overmatig alcoholgebruik. Wat een hersenverweking werd er tentoon gesteld, Hans Teeuwen is een aapje dat een kunstje kan dat de eerste keer wel leuk is. Bij de 5e keer wil jet het aapje die banaan met geweld rectaal inbrengen om het beest terug in z'n hok te krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:24 schreef MOVO het volgende:
Ik vond het eerder tenenkrommend dan dat ik blauw lag van het lachen, tenenkrommend goed welteverstaan. Hij gaf zich zeldzaam bloot. Genadeloos aan alle kanten ook voor zijn publiek.
Kunst met een grote K.
Dat heb ik ook gezien hoor... niet dat dat nou zo grappig was...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef Zoet het volgende:
[..]
De show waar ik was geweest vertelde hij ook nog over dat hij zijn vriendin aan het stalken was door een lege vissekom voor haar hoofd te houden![]()
Ah je hebt de hele avond zitten kijken naar iets wat je niet leuk vindt? Ja als je zo'n gefrustreerd leven hebt dat je niets beters kan verzinnen dan zul je niet snel lachen nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien hoor... niet dat dat nou zo grappig was.... Het hoogtepunt van de avond kwam pas heel laat moet ik zeggen... toen het afgelopen was
![]()
Ik vond het best een grappig verhaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien hoor... niet dat dat nou zo grappig was.... Het hoogtepunt van de avond kwam pas heel laat moet ik zeggen... toen het afgelopen was
![]()
Ik vind juist niét dat hij moet vernieuwen. Hans = Hans en hij moet gewoon blijven doen wat hij doet!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef The_Agency het volgende:
Dus Hans, als je dit leest, 'vernieuwen' is het sleutelwoord!
Dacht misschien word het nog watquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ah je hebt de hele avond zitten kijken naar iets wat je niet leuk vindt? Ja als je zo'n gefrustreerd leven hebt dat je niets beters kan verzinnen dan zul je niet snel lachen nee.
Het was dus gewoon kloten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef MOVO het volgende:
In deze show ontmaskerd hij zijn kunstje juist.... Hij is degene die bindingsangst, faalangst en hoogmoed heeft. Hij is de dreckige die leeft van het zaallicht. Hij is degene die zijn publiek haat maar het nodig heeft...
Deze show ging niet voor de lach maar om het verhaal.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef Mr.Norris het volgende:
[..]
Hans, ga zo door!! (hij leest toch mee, naar het schijnt....)
Nou hoop ik toch niet dat je Teeuwen met Koot en Bie wilt gaan vergelijken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef Mr.Norris het volgende:
[..]
Ik vind juist niét dat hij moet vernieuwen. Hans = Hans en hij moet gewoon blijven doen wat hij doet!
Van Kooten en de Bie hebben 30 jaar lang hetzelfde kunstje toegepast en ze worden nu nóg bewonderd.
Als je toch op die manier naar Hans Teeuwen moet gaan zitten kijken, dan is er al helemaal geen flikker aan! Verrekte analist!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef MOVO het volgende:
In deze show ontmaskerd hij zijn kunstje juist.... Hij is degene die bindingsangst, faalangst en hoogmoed heeft. Hij is de dreckige die leeft van het zaallicht. Hij is degene die zijn publiek haat maar het nodig heeft...
Deze show ging niet voor de lach maar om het verhaal.
Nee het was gedurft, het was knap: gebruikmakend van zijn eigen typetjes de boel aan het licht brengen. Het was kunst, kunst moet wat te vertellen hebben, de grenzen verkennen en genadeloos zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Het was dus gewoon kloten.
Als jij Kees van Kooten niet herkent in Hans Teeuwen, waar "praten" we dan nog over??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou hoop ik toch niet dat je Teeuwen met Koot en Bie wilt gaan vergelijken?
Dat mag je vinden, maar ik denk dat als hij bij z'n volgende show weer begint over "in de kont neuken" je toch een stuk minder snel zal lachen.quote:Ik vind juist niét dat hij moet vernieuwen. Hans = Hans en hij moet gewoon blijven doen wat hij doet!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Kunt noem je deze drek ? Ze zouden z'n shows moeten gebruiken voor Postbus 51 om jongeren te waarschuwen voor overmatig alcoholgebruik. Wat een hersenverweking werd er tentoon gesteld, Hans Teeuwen is een aapje dat een kunstje kan dat de eerste keer wel leuk is. Bij de 5e keer wil jet het aapje die banaan met geweld rectaal inbrengen om het beest terug in z'n hok te krijgen.
Oh please, het is gewoon goedkoop vermaak waar Teeuwen zelf een boodschap in denkt te zien. Kennelijk ziet ie zelf ook in dat ie een ééndagsvlag is, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:38 schreef MOVO het volgende:
[..]
Nee het was gedurft, het was knap: gebruikmakend van zijn eigen typetjes de boel aan het licht brengen. Het was kunst, kunst moet wat te vertellen hebben, de grenzen verkennen en genadeloos zijn.
Een eendagsvlieg die al meer dan 10 jaar volle zalen trektquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh please, het is gewoon goedkoop vermaak waar Teeuwen zelf een boodschap in denkt te zien. Kennelijk ziet ie zelf ook in dat ie een ééndagsvlag is, gelukkig maar.
LOL .. Als jij dat wel doet dan kunnen we het er beter niet over hebben neequote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:38 schreef Mr.Norris het volgende:
[..]
Als jij Kees van Kooten niet herkent in Hans Teeuwen, waar "praten" we dan nog over??
13 jaar is geen eendagsvlieg meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh please, het is gewoon goedkoop vermaak waar Teeuwen zelf een boodschap in denkt te zien. Kennelijk ziet ie zelf ook in dat ie een ééndagsvlag is, gelukkig maar.
Sesamstraat bestaat ook al 25 jaar, er is kennelijk publiek voor. De LPF heeft ook veel stemmen gehad. Seth Gaaikema schijnt zelfs fans te hebben. De wereld is gek geworden zeg ik je.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef Dezz het volgende:
[..]
Een eendagsvlieg die al meer dan 10 jaar volle zalen trekt![]()
Om maar ff in Theo Maassen z'n woorden te zeggen:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Sesamstraat bestaat ook al 25 jaar, er is kennelijk publiek voor. De LPF heeft ook veel stemmen gehad. Seth Gaaikema schijnt zelfs fans te hebben. De wereld is gek geworden zeg ik je.
Als je zijn show bekijkt alseen ontmaskering dan is het een ander verhaal:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:36 schreef NDAsilenced het volgende:
de kabouter in het glas was erg leukook een heel goed gedaan dat stuk over de liefde, top!
op bepaalde momenten werd het inderdaad langdradig (de vreemde man in de lift met spraakgebrek)
al in al een goede show
JAAAAAAAAA..we slepen de LPF erbijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Sesamstraat bestaat ook al 25 jaar, er is kennelijk publiek voor. De LPF heeft ook veel stemmen gehad. Seth Gaaikema schijnt zelfs fans te hebben. De wereld is gek geworden zeg ik je.
Heel de wereld?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies het conflict van Teeuwen: vorm en inhoud botsen. De vorm is van plat vermaak en daar trok hij de zalen vol mee, dat er ook nog een inhoud is wordt meestal over het hoofd gezien door de hillarische vorm.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef gelly het volgende:
[..]
stuk chagrijnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:44 schreef SunChaser het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand de DVD koopt om het nog eens terug te zien.
"ééndagsvlieg"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Tijd dat ie die inhoud dan eens haarfijn in het boekje van de DVD zet. :')quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef MOVO het volgende:
[..]
Precies het conflict van Teeuwen: vorm en inhoud botsen. De vorm is van plat vermaak en daar trok hij de zalen vol mee, dat er ook nog een inhoud is wordt meestal over het hoofd gezien door de hillarische vorm.
Zijn we het nu ook al eens over HT?? Merde! Dit wordt mij teveel,... ik ga de pruiken van mijn kippen verversenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat me wel wat stoorde was dat hij zo enorm zweette trouwens. Als hij zich omdraaide zat ik steeds weer naar die rug te kijken hoe nat het wel niet was. Van mij had hij zich rustig tussendoor even mogen omkleden ofzo.
Maar dat doet verder weinig af aan de show natuurlijk. Het blijft toch een kunst hoe hij van totaal niets toch iets leuks weet te maken.
Die was het leukst van de hele avondquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Het ligt er zo dik boven op dat je niet zo diep hoeft te zoeken, zelf verklaard hij telkens weer dat hij wat wil zeggen het enige wat je dan nog hoeft te doen is bij het kijken de vraag stellen: wat wil hij ons vertellen? Het antwoord is dan vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Tijd dat ie die inhoud dan eens haarfijn in het boekje van de DVD zet.![]()
Was Hard&Zielig niét absurd dan???? Dat was zijn eerste show, met de vogelverschrikker Kieker Jan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Crosspost:
Hans Teeuwen scoort (zijn laatste shows) uitsluitend met absurditeiten, scheldwoorden, groffe verhalen, gekke bekken en grappig bedoelde stemmetjes.
Jij ook, nou en?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:52 schreef SunChaser het volgende:
Hij was trouwens laatst te gast bij Ruud de Wild en gisteren bij Frits Spits. Was dodelijk saai, hans prive
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Mr.Norris het volgende:
[..]
Was Hard&Zielig niét absurd dan???? Dat was zijn eerste show, met de vogelverschrikker Kieker Jan.
Wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Nee.
Die zijn inderdaad goed (400 kilo auberginesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wel.
Teeuwen is nooit anders geweest als absurd. Helemaal in mannen van de radio, waarvan ik nog steeds in een split lig zo nu en dan!
Was "Met Een Breierdeck" dat niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Mr.Norris het volgende:
[..]
Was Hard&Zielig niét absurd dan???? Dat was zijn eerste show
Jij vindt 400 kilo aubergines niet absurd?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad goed (400 kilo aubergines)
Maar eigenlijk vind ik dat persoonlijk niet absurd.
Poelmo was het in ieder geval wel, en dat vond ik eigenlijk nog beter dan z'n shows.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad goed (400 kilo aubergines)
Maar eigenlijk vind ik dat persoonlijk niet absurd.
Ja, wat is absurd, ik heb niet zo'n beperkte fantasie dus misschien ligt het daaraan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij vindt 400 kilo aubergines niet absurd?
Die gast heb ik nog nooit zien lachen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dat gelly het niet grappig vindt is even voorspelbaar als tragisch.
Ach kom, een amateuraborteur die graag kinderen tot een jaar of 9 na de geboorte wil laten aborteren, een frisdrank met frisse uiensmaak, een man met een drieduizend delig zakmes met een vrachtwagen en supermarkt, een man die door z'n plant het huis uitgezet is en een man die een piercing door het midden van z'n hoofd had laten zetten kan je moeilijk anders dan absurd noemen (en briljant).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:06 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja, wat is absurd, ik heb niet zo'n beperkte fantasie dus misschien ligt het daaraan.
Met beperkte fantasie vindt je Hans Teeuwen sowieso niet leukquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:06 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja, wat is absurd, ik heb niet zo'n beperkte fantasie dus misschien ligt het daaraan.
Jawel, maar daar was het nog absurdisme doorspekt met grappen, nu moet het absurdisme zelf kennelijk de hele grap zijn...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Mr.Norris het volgende:
Was Hard&Zielig niét absurd dan???? Dat was zijn eerste show, met de vogelverschrikker Kieker Jan.
Je hebt toch gelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach kom, een amateuraborteur die graag kinderen tot een jaar of 9 na de geboorte wil laten aborteren, een frisdrank met frisse uiensmaak, een man met een drieduizend delig zakmes met een vrachtwagen en supermarkt, een man die door z'n plant het huis uitgezet is en een man die een piercing door het midden van z'n hoofd had laten zetten kan je moeilijk anders dan absurd noemen (en briljant).
Je bent gefrustreerd omdat je het Duitse deel niet begreep he?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jawel, maar daar was het nog absurdisme doorspekt met grappen, nu moet het absurdisme zelf kennelijk de hele grap zijn....
M'n vader was Duits, dus begrijpen deed ik het wel, met humor had het echter weinig te maken...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:23 schreef Tijn het volgende:
Je bent gefrustreerd omdat je het Duitse deel niet begreep he?
Lighten up dude, het was een grapjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n vader was Duits, dus begrijpen deed ik het wel, met humor had het echter weinig te maken...
I know, maar m'n gevoel voor humor is echt naar een nulpunt gedaald na weer een teleurstelling over een mislukte voorstelling van 1 van m'n favoriete cabaretiersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:26 schreef Tijn het volgende:
Lighten up dude, het was een grapje
Je zou bijna denken dat ie duitse familie heeft.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lighten up dude, het was een grapje
Go easy on me, dergelijke grappen moet ik het hele EK ook al aanhorenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je zou bijna denken dat ie duitse familie heeft.
Nou ja, ik heb heel stiekem ook duitse voorouders, dus ik zal m'n mond houden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Go easy on me, dergelijke grappen moet ik het hele EK ook al aanhoren.
quote:Dokter Bakker
Waldemar Klensdecker was vierendertig of vijfendertig toen hij om half vier ‘s nachts in de wachtkamer van dokter Bakker de National Geographic zat te lezen. Hij had de dokter al een half jaar daarvoor gebeld omdat er allemaal zweren op zijn rug zaten en deze had gezegd: “Dat klinkt niet al te best, meneer Klensdecker, komt u over een half jaar maar eens als de wiedeweerga deze kant op. Laten we zeggen om drie uur ‘s nachts, dan is het lekker rustig, denk ik.”
Waldemar had nog wel gevraagd of hij niet wat eerder kon komen, maar toen begon dokter Bakker keihard te lachen en gilde hij met een heel hoog stemmetje: “Ha ha ha. Eerder? Eerder komen? Ha ha ha. Dat zou je wel willen, hè, stoute vent. Dokter Bakker in zijn blote kont! Ha ha ha. Ik heb jou door, dekselse knaap dat je daar staat met je zweren op je rug. Ha ha ha. Zweren, zegt-ie, een keiharde piemel zul je bedoelen! Ha ha ha. Neen, beste man, daar komt niks van in.” En na een korte stilte, weer met zijn eigen stem: “Grapje! Nee hoor, prima, komt u morgen maar. Ik verwacht u morgenochtend om tien uur.”
Maar toen Waldemar hem bedankte, veranderde dokter wederom van toon: “Ik zie u over een half jaar, meneer Kakdrukker, en geen seconde eerder. Wat zullen we nou krijgen!” En verbrak de verbinding.
In het half jaar dat sindsdien verstreek, was Waldemar zich steeds slechter gaan voelen. De zweren bedekten inmiddels zijn hele lichaam. Hij had nog wel een paar keer gebeld om te vragen of hij toch niet wat eerder kon komen, maar dokter Bakker gaf geen krimp: “Afspraak is afspraak, meneer Klensdecker.”
Waldemar zat nu drie kwartier in de wachtkamer en had nog geen mens gezien. De voordeur van dokter Bakkers praktijk, in het centrum van Amersfoort, stond wagenwijd open en de stoel van Ria, de doktersassistente, was leeg. In de wachtkamer stond slechts één stoel, maar dat was dan ook een echte Rietveld, tenminste dat beweerde dokter Bakker bij hoog en laag. Diverse deskundigen waren absoluut zeker van het tegendeel, maar dat was volgens de dokter ‘pure jaloezie’. Aan de muur tegenover de stoel hing een gigantisch schilderij, geschilderd door de dokter zelf, waarop Ria, in politie-uniform op een skippybal zittend, lachend naar een flesje bier op een paaltje wijst. Verder was de ruimte leeg.
Plotseling vloog de deur van de dokterskamer open en sprong dokter Bakker de wachtkamer in. Hij landde precies een meter voor de ‘Rietveldstoel’, waar hij een paar seconden stokstijf bleef staan. Toen draaide de dokter zijn hoofd een kwartslag in de richting van Waldemar en verscheen er een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht. “Goedenacht, dokter”, zei Waldemar, maar dokter Bakker reageerde niet. Hij bleef Waldemar vol verbazing aanstaren. Een volle minuut lang. Toen verstrakte zijn gezicht en begon hij aan een uiterst trage moonwalk. En na de voltooiing van een zevental cirkelvormige banen stond hij tenslotte een halve meter voor de ‘Rietveldstoel’, zakte door de knieën en bracht zijn gezicht vlakbij dat van Waldemar. “Ja, ja”, zei hij, “Nou in één keer wel.”
“Wat?”, vroeg Waldemar.
“Helemaal niet!”, schreeuwde dokter Bakker die ineens woedend werd. “Jij houdt je brutale mond en jij gaat nu eens een keer naar mij luistern, vriend!” Even was het stil, toen begon de dokter met half toegeknepen ogen tamelijk hard te zingen: “Yesterday all my troubles seemed so far away...”
‘The Beatles’, dacht Waldemar, maar dat durfde hij niet te zeggen. De dokter zong door, steeds harder en steeds hoger: “Now I long for...:. Even haalde hij adem, toen brulde hij, vlakbij het oor van Waldemar, met alle kracht die in hem was: “YES-TER-DAAAAAAAAY!!!!”
Het werd zwart voor Waldemars ogen, zijn oren piepten en hij viel bijna flauw. Toen greep dokter Bakker hem bij de arm en sleurde hem uit de stoel, smeet hem ruggelings op de grond en ging bovenop hem zitten. “En nu is het godverdomme afgelopen!”, schreeuwde hij, “Je lijkt wel een oud wijf!” Hij bracht zijn gezicht vlakbij dat van Waldemar en probeerde zijn tong in diens neus te duwen. Waldemar draaide paniekerig met zijn hoofd teneinde aan de tong te ontsnappen, maar dokter Bakker hield vol. “Rustig maar, liefje”, teemde hij, “Rustig maar. Ik ben het. Je vriend, de dokter, laat me maar begaan, dat is toch het beste.”
Maar Waldemar was bang, doodsbang, omdat hij niet goed begreep wat dokter Bakker allemaal aan het doen was en probeerde hem uit alle macht van zich af te duwen. Er ontstond een minutenlange worsteling waarbij dokter Bakker er niet in slaagde zijn tong in een van Waldemars neusgaten te stoppen en tenslotte op moest geven. Hij stond kwaad op en zei hijgend: “Ja, zo kan ik niet werken. Rot maar op. Hup. Wegwezen. Mijn wachtkamer uit!”
Waldemar rende naar buiten. Hij rende en rende tot hij drie uur later bij zijn woning was. Buiten adem opende hij de deur, strompelde naar boven, de badkamer in, kleedde zich moeizaam uit en zag dat zijn zweren verdwenen waren. Het was dokter Bakker weer gelukt!
quote:Black Betty tune
Oh Hans Teeuwen!
Bama Lamb!
Oh Hans Teeuwen!
Bama Lamb!
Mwoooah, ik denk dat het vooral aan de verschillende soorten kijkers ligt, over hoe snel iets opgemerkt wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
het probleem met hans teeuwen is dat zijn stijl zo apart is dat je het sneller opmerkt als ie een paar shows in die stijl doet, de meeste caberetiers houden hun shows grotendeels in de zelfde stijl met elke nieuwe show, maar bij iemand als bijvoorbeeld theo maassen of youp van 't hek stoort het iets minder, bij iemand als bert vischer werd het al bij z'n 2e show vervelend
Ik zeg net dat iTheo mijn favoriete cabaretier isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:16 schreef MOVO het volgende:
Oh jezus Kastanova nu ga je me vertellen dat je "funktioneel naakt" ook geen goede voorstelling vondt?
Poelmo.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Poelmo was het in ieder geval wel, en dat vond ik eigenlijk nog beter dan z'n shows.
poelmo : EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN EY KOM ER FF BIJ MAN AAAAAAAH KOM ER FF BIJ !AAAAAAAH KOM ER FF BIJ !AAAAAAAH KOM ER FF BIJ !AAAAAAAH KOM ER FF BIJ !AAAAAAAH KOM ER FF BIJ !AAAAAAAH KOM ER FF BIJ !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:35 schreef MrBean het volgende:
[..]
Poelmo.
Toen ik eenzaam vanaf mijn balkon Parijs inkeek, bond Katja haar voorbinddildo vast. "Zal ik vanavond rijden?" zei ze.
Nee, dat was Hard & Zielig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was "Met Een Breierdeck" dat niet?
Nee, dat was Met Een Breierdeck.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hard en zielig was iig met Bertje en Henk, en dat vond ik niet absurd. Dat is gewoon makkelijke humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |